Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Ιαν 2003, 10:16:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Τωρα πανω στην ερωτηση σου για το 5-40 ναι το εχω ξαναδει...Κοιταγα στο site της Motul και εγραφε σε καποιο σημειο οτι το 6100 εδινε fuel economy της ταξης του 2.6% και οτι το 8100 εδινε της ταξης του 3%.. Αρα μειωνει κι'αλλο τις τριβες σε σχεση με το 6100 αρα γιατι 6100 και οχι 8100 - που ειναι και εστερικο? |
Και βέβαια 8100, δεν το συζητάω!
Πού, όμως, το έχεις βρει το 8100 5/40 στη MOTUL δεν μου είπες.
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Ιαν 2003, 14:04:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το 5w40 το εχω δει στο ιντερνετ και σε περιοδικα (αλλα οχι σε μαγαζια) ομως σε 300V και οχι σε E-Tech.
Μαλιστα μου χε κανει εντυπωση γιατι ταυτοχρονα υπηρχε και το 300V 10w40. Καπως τραβηγμενο να βγαζεις λαδι με ρευστοτητα 5 το οποιο ειναι λαδι για εκκινηση κινητηρα γυρω στους μειον -30 το οποιο συναμα υποτιθετε οτι ειναι και αγωνιστικο.. Τι αναγκη εχει ενα αγωνιστικο λαδι απο αποψη εκκινησης κινητηρα σε τοσο απιστευτα χαμηλες θερμοκρασιες? Ποιο αγωνιστικο αμαξι θα τρεξει και θα "ζεστανει" κινητηρα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Ιαν 2003, 18:30:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πριν κάνα δυο βδομάδες είχα στείλει προσωπικό e-mail στην Motul σχετικά με την καταλληλότητα των 300V για το μοτέρ μου σε καθημερινή χρήση, καθώς και για τα διαστήματα αλλαγής λαδιού.
Σήμερα μου ήρθε η απάντηση. Για να μην σας τα πολυλογώ, μου είπαν ότι μπορώ να χρησιμοοποιώ τα 300V, αλλά "........you have to drain the oil earlier as mentioned in the service manual; 5000 km is quite good. Because 300 V products are not designed for extended drain. Generally we recommend to drain the oil earlier, when the car is often running short distances or under heavy stressed conditions (hot temperature, dusty tracks). "
Αυτό μου λέει εμένα ότι το 300V είναι άριστο, όπως μου έχει αποδείξει, αλλά ασύμφορο για την τσέπη μου. Δεν μπορώ να αλλάζω λάδι κάθε 5.000 χλμ και νωρίτερα! Οπότε, πάμε για άλλα! 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2003, 09:21:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν! Λόγω έλειψης 300V έβαλα στην αλλαγή λαδιών τα Castrol TXT 10-40. Εντυπώσεις απλά ΆΡΙΣΤΕΣ!!!
Η θερμοκρασία σε πολύ χαμηλά επίπεδα ( ίδια με ενος 1.4 ). O κινητήρας δείχνει ζωηρός και το πρωί δεν μου ακούγετε σαν τρακτέρ όπως πρίν!! Δεν το περίμενα και με εξέπλιξαν!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2003, 16:58:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μπαινουν απο λεπτο σε λεπτο τα motul 300v chrono και οι βαλβολινες elf trj στο 1400 8v. αναμεινατε για λεπτομεριες και 1ες εντυπωσεις.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2003, 01:50:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: | Λοιπόν! Λόγω έλειψης 300V έβαλα στην αλλαγή λαδιών τα Castrol TXT 10-40. Εντυπώσεις απλά ΆΡΙΣΤΕΣ!!!
Η θερμοκρασία σε πολύ χαμηλά επίπεδα ( ίδια με ενος 1.4 ). O κινητήρας δείχνει ζωηρός και το πρωί δεν μου ακούγετε σαν τρακτέρ όπως πρίν!! Δεν το περίμενα και με εξέπλιξαν! |
Φαντάσου να έβαζες τα Castrol Magnatec!!
Υπόψιν ότι η PAZ είναι ο βασικότερος προμηθευτής της Castrol.
Να θυμάστε πάντα ότι υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν ΚΑΛΑ πορτοκάλια. 
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2003, 02:03:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: |
Να θυμάστε πάντα ότι υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν ΚΑΛΑ πορτοκάλια.  |
Καλά πορτοκάλια μόνο από την Κρήτη, όπου στην παρούσα εποχή έχουμε 2 ειδών, για χυμό και τα Μέρλιν για φαί!! 
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2003, 08:27:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | pezomania έγραψε: | Λοιπόν! Λόγω έλειψης 300V έβαλα στην αλλαγή λαδιών τα Castrol TXT 10-40. Εντυπώσεις απλά ΆΡΙΣΤΕΣ!!!
Η θερμοκρασία σε πολύ χαμηλά επίπεδα ( ίδια με ενος 1.4 ). O κινητήρας δείχνει ζωηρός και το πρωί δεν μου ακούγετε σαν τρακτέρ όπως πρίν!! Δεν το περίμενα και με εξέπλιξαν! |
Φαντάσου να έβαζες τα Castrol Magnatec!!
Υπόψιν ότι η PAZ είναι ο βασικότερος προμηθευτής της Castrol.
Να θυμάστε πάντα ότι υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν ΚΑΛΑ πορτοκάλια.  |
Φίλε Μίλτο τα magnetic δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με TXT. Τα RS1 (νομίζω τα λένε) είναι τα κορυφαία και μετά τα TXT τα οποία είναι για πολυβάλβιδους κινητήρες και κινητήρες με TURBO !
Επειδή τα πλήρωσα πολύ ακριβά (50euro τα 4 λίτρα) αν ξέρει κάποιος ποιος πουλάει Castrol σε χαμηλές τιμές (νομίζω το παλικάρι στην θηβών δεν έχει) θα είναι μια καλή εναλλακτική λύση.
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2003, 08:59:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: |
......
Τα RS1 (νομίζω τα λένε)
......... |
FORMULA RS...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2003, 09:30:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: |
Επειδή τα πλήρωσα πολύ ακριβά (50euro τα 4 λίτρα) αν ξέρει κάποιος ποιος πουλάει Castrol σε χαμηλές τιμές (νομίζω το παλικάρι στην θηβών δεν έχει) θα είναι μια καλή εναλλακτική λύση. |
Πάρτον τηλέφωνο, πιστεύω ότι θα μπορεί να τα φέρει!
Εγώ που τον ρώτησα για το MOTUL 5W/40 X-CESS μου είπε ότι αν το έχει ο εισαγωγέας, θα το φέρει
Το παν είναι να εμπορεύεται μια μάρκα αυτός ο τύπος, από εκεί και πέρα νομίζω ότι θα μπορεί να φέρει όποιο λιπαντικό και αν θέλουμε αυτής της μάρκας! 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιαν 2003, 11:02:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: | Miltellas έγραψε: | pezomania έγραψε: | Λοιπόν! Λόγω έλειψης 300V έβαλα στην αλλαγή λαδιών τα Castrol TXT 10-40. Εντυπώσεις απλά ΆΡΙΣΤΕΣ!!!
Η θερμοκρασία σε πολύ χαμηλά επίπεδα ( ίδια με ενος 1.4 ). O κινητήρας δείχνει ζωηρός και το πρωί δεν μου ακούγετε σαν τρακτέρ όπως πρίν!! Δεν το περίμενα και με εξέπλιξαν! |
Φαντάσου να έβαζες τα Castrol Magnatec!!
Υπόψιν ότι η PAZ είναι ο βασικότερος προμηθευτής της Castrol.
Να θυμάστε πάντα ότι υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν ΚΑΛΑ πορτοκάλια.  |
Φίλε Μίλτο τα magnetic δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με TXT. Τα RS1 (νομίζω τα λένε) είναι τα κορυφαία και μετά τα TXT τα οποία είναι για πολυβάλβιδους κινητήρες και κινητήρες με TURBO !
Επειδή τα πλήρωσα πολύ ακριβά (50euro τα 4 λίτρα) αν ξέρει κάποιος ποιος πουλάει Castrol σε χαμηλές τιμές (νομίζω το παλικάρι στην θηβών δεν έχει) θα είναι μια καλή εναλλακτική λύση. |
Έψαξα στο γερμανικό site της Castrol και δυστυχώς δεν είδα πού κατατάσσει το TXT.
Κατά σειρά έχει:
1) Formula RS 0W40
2) GTX7 Dynatec 5W40
3) GTX5 Magnatec 10W40
4) GTX3
Άρα εμείς για να σταθούμε στο ύψος μας παίζουμε στα 1 και 2. Εάν κρίνω από το ιξώδες του ΤΧΤ (10W40) πρέπει να βρίσκεται σε παρόμοιο επίπεδο με το 3.
Δείτε και στο: http://www.castrol.de/produkte/a_auto/a_motorenoele/g_freigaben.html
Και είναι ευνόητο ότι δεν προτιμούμε το Formula RS 10W60. Δείτε και τις πιστοποιήσεις και εγκρίσεις.
Για πολυβάλβιδους και turbo μέχρι και τα GTX3 προτείνονται...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιαν 2003, 15:46:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να προσθέσω ότι η σειρά Magnatec της Castrol είναι εστερική.
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Ιαν 2003, 21:12:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον μετα απο 10 περιπου μερες χρησης του 206 με τα motul 300v 10/40 και την βαλβολινη elf trj, oι πρωτες εντυπωσεις ειναι οι εξης:
οσον αφορα τα λαδια , δεν εχω οργανο μετρησης θερμοκρασιας κι ετσι δεν μπορω να ξερω τιποτα απο θερμοκρασια.
Επισης δεν παρατηρησα καποια διαφορετικη συμπεριφορα της μηχανης σε συνθηκες πολης.
Οσον αφορα τη βαλβολινη και παλι το κιβωτιο δεν φαινεται να συμπεριφερεται καλυτερα η χειροτερα.
Το προβλημα με την 3η παραμενει.
Ομως η οπισθεν μπαινει πιο ευκολα η μαλλον επαψε να αρνειται να μπει τοσο συχνα οσο πριν (μπορει και να ειναι τυχαιο).
Στο κρυο ξεκινημα (ωρα 06.30 ξημερωματα) παρατηρησα μια ελαχιστη καλυτερευση στο κιβωτιο, για την ακριβεια ο χρονος που χρειαζοταν να περασει ωστε να "ζεσταθει" και να κουμπωνουν οι ταχυτητες πιο ευκολα φαινεται να μικρυνε, οχι ομως θεαματικα και θαυματουργα πραγματα. ετσι;
Θα ακολουθησει κιαλλο review εφοσον μπορεσω να βρω χρονο και τοπο για "σκισιμο" του 206.
Τελικο συμπερασμα μεχρι τωρα: Αν βρω φθηνοτερα λαδια σιγουρα θα τα δοκιμασω μια και τα motul ειναι ακριβα για να τα αλαζουμε καθε 5000 η 6μηνο, ισως ακομα και χρονο...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Ιαν 2003, 00:41:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | Λοιπον μετα απο 10 περιπου μερες χρησης του 206 με τα motul 300v 10/40 και την βαλβολινη elf trj, oι πρωτες εντυπωσεις ειναι οι εξης:
οσον αφορα τα λαδια , δεν εχω οργανο μετρησης θερμοκρασιας κι ετσι δεν μπορω να ξερω τιποτα απο θερμοκρασια.
Επισης δεν παρατηρησα καποια διαφορετικη συμπεριφορα της μηχανης σε συνθηκες πολης.
Οσον αφορα τη βαλβολινη και παλι το κιβωτιο δεν φαινεται να συμπεριφερεται καλυτερα η χειροτερα.
Το προβλημα με την 3η παραμενει.
Ομως η οπισθεν μπαινει πιο ευκολα η μαλλον επαψε να αρνειται να μπει τοσο συχνα οσο πριν (μπορει και να ειναι τυχαιο).
Στο κρυο ξεκινημα (ωρα 06.30 ξημερωματα) παρατηρησα μια ελαχιστη καλυτερευση στο κιβωτιο, για την ακριβεια ο χρονος που χρειαζοταν να περασει ωστε να "ζεσταθει" και να κουμπωνουν οι ταχυτητες πιο ευκολα φαινεται να μικρυνε, οχι ομως θεαματικα και θαυματουργα πραγματα. ετσι;
Θα ακολουθησει κιαλλο review εφοσον μπορεσω να βρω χρονο και τοπο για "σκισιμο" του 206.
Τελικο συμπερασμα μεχρι τωρα: Αν βρω φθηνοτερα λαδια σιγουρα θα τα δοκιμασω μια και τα motul ειναι ακριβα για να τα αλαζουμε καθε 5000 η 6μηνο, ισως ακομα και χρονο... |
1ον. Ποια λάδια χρησιμοποιούσες μέχρι τώρα;
2ον. Έχω κάνει συμφωνία για τη σειρά 6100 της MOTUL (100% συνθετικό) από εκεί που πήρες τα 300V για 7,5 ευρώ το λίτρο (15 το δίλιτρο).
3ον. Με τη θερμοκρασία του κινητήρα είδες καμία διαφορά;
4ον. Με την ευστροφία; 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Ιαν 2003, 02:08:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε Dimip το χεις σκισει καθολου το αμαξι? Δεν μπορει να μην ειδες τιποτα με τα 300V... εκτος παλι και αν φοραγες κατι εξισου καλο.. Και εδω ερχομαστε στα ερωτηματα που εθεσε ο Svstouk....
Και κατι αλλο.. μηπως τελικα ο καθενας μας εχει τοσο μεγαλη αποκλιση απ'τον αλλο στο βαθμο αντιληψης μικροδιαφορων? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Ιαν 2003, 03:16:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: |
Και κατι αλλο.. μηπως τελικα ο καθενας μας εχει τοσο μεγαλη αποκλιση απ'τον αλλο στο βαθμο αντιληψης μικροδιαφορων? |
Καλά κι εσύ τώρα τι ψάχνεις να βρεις; Φυσικό δεν είναι;...
Πάντως γενικά τώρα, από τα Shell Helix Platinum, τα 300V πόση διαφορά μπορεί να έχουν; Ρωτάω εγώ που φοράω τα πρώτα, και σκέφτομαι να βάλω τα τελευταία.
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Ιαν 2003, 05:00:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να σου πω ακριβως: Μπορει να εχει οση διαφορα εχει ενα λαδι καθημερινης χρησης με ενα αγωνιστικο λαδι - γιατι αυτο ειναι το 300V...
Τωρα βασικα δεν εχω δοκιμασει να σου πω την αληθεια back-to-back αυτα τα 2 οποτε δεν ξερω να σου απαντησω... Αλλα γενικα το Motul τεινει να στροφαρει ΠΟΛΥ καλα και να βελτιωνει πανω σε λιπαντικα που δεν το περιμενεις... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Ιαν 2003, 08:33:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδια να πω και εγω τη γνωμη μου για τα λαδια που βαζω εγω.να αναφερω οτι λογω μετατροπης και αλλαγης συμπιεσης του κινητηρι χρειαζομουν λαδια ιδιαιτερα ανθεκτικα στις θερμοκρασιες και υψηλων γενικα απαιτησεων και προδιαγραφων.ψαχνομουν απο δω και απο κει αλλα τελικα τη γιατρεια μου την βρηκα σε κατι λαδακια να τα βαλεις στο τηγανι .YACCO λεγονται και δεν ειμαι απλα ευχαριστημενος ειμαι τρελαμενος δεν αλλαζω ποτε ξανα τουλαχιστον για το ραλλυ.ειναι αγωνιστικα λαδια 15W50 COMPETITION full synthetic..Ειναι γαλλικης προελευσης και χρησιμοποιουνται κατα κορον σε αγωνες.ανελεητο σκισιμο στο αυτοκινητο και εκει που τα προηγουμενα εβραζαν αυτα δεν καταλαβαν χριστο!!!!!!!και τα αγορασα 45ευρα το διλιτρο.
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Ιαν 2003, 09:51:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
danielos έγραψε: | παιδια να πω και εγω τη γνωμη μου για τα λαδια που βαζω εγω.να αναφερω οτι λογω μετατροπης και αλλαγης συμπιεσης του κινητηρι χρειαζομουν λαδια ιδιαιτερα ανθεκτικα στις θερμοκρασιες και υψηλων γενικα απαιτησεων και προδιαγραφων.ψαχνομουν απο δω και απο κει αλλα τελικα τη γιατρεια μου την βρηκα σε κατι λαδακια να τα βαλεις στο τηγανι .YACCO λεγονται και δεν ειμαι απλα ευχαριστημενος ειμαι τρελαμενος δεν αλλαζω ποτε ξανα τουλαχιστον για το ραλλυ.ειναι αγωνιστικα λαδια 15W50 COMPETITION full synthetic..Ειναι γαλλικης προελευσης και χρησιμοποιουνται κατα κορον σε αγωνες.ανελεητο σκισιμο στο αυτοκινητο και εκει που τα προηγουμενα εβραζαν αυτα δεν καταλαβαν χριστο!!!!!!!και τα αγορασα 45ευρα το διλιτρο. |
Kάθε πότε τα αλλάζεις; Ποια λάδια χρησιμοποιούσες πρίν;
Έχεις δοκιμάσει τα MOTUL 300V; Σε ρωτάω, γιατί κι αυτά αγωνιστικά λάδια είναι, με πολύ μεγάλη αντοχή στις καταπονήσεις, αλλά με μία τεράστια διαφορά με τα YACCO. Έχω κάνει συμφωνία και τα MOTUL τα παίρνουμε με 19,5 ευρώ το δίλιτρο! Λιγότερο από τη μισή τιμή από τα λάδια που χρησιμοποιείς! Αν λοιπόν δεις ίδια συμπεριφορά με αυτά που χρησιμοποιείς, δεν αξίζει να γλυτώνεις λεφτά;
Μια πρόταση κάνω για το όφελος της τσέπης σου! 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|