PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Καινούριος...και λιπαντικά
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 161, 162, 163  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 03 Ιαν 2003, 10:16:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Τωρα πανω στην ερωτηση σου για το 5-40 ναι το εχω ξαναδει...Κοιταγα στο site της Motul και εγραφε σε καποιο σημειο οτι το 6100 εδινε fuel economy της ταξης του 2.6% και οτι το 8100 εδινε της ταξης του 3%.. Αρα μειωνει κι'αλλο τις τριβες σε σχεση με το 6100 αρα γιατι 6100 και οχι 8100 - που ειναι και εστερικο?



Και βέβαια 8100, δεν το συζητάω! Cool

Πού, όμως, το έχεις βρει το 8100 5/40 στη MOTUL δεν μου είπες.




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 03 Ιαν 2003, 14:04:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το 5w40 το εχω δει στο ιντερνετ και σε περιοδικα (αλλα οχι σε μαγαζια) ομως σε 300V και οχι σε E-Tech.

Μαλιστα μου χε κανει εντυπωση γιατι ταυτοχρονα υπηρχε και το 300V 10w40. Καπως τραβηγμενο να βγαζεις λαδι με ρευστοτητα 5 το οποιο ειναι λαδι για εκκινηση κινητηρα γυρω στους μειον -30 το οποιο συναμα υποτιθετε οτι ειναι και αγωνιστικο.. Τι αναγκη εχει ενα αγωνιστικο λαδι απο αποψη εκκινησης κινητηρα σε τοσο απιστευτα χαμηλες θερμοκρασιες? Ποιο αγωνιστικο αμαξι θα τρεξει και θα "ζεστανει" κινητηρα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Ιαν 2003, 18:30:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πριν κάνα δυο βδομάδες είχα στείλει προσωπικό e-mail στην Motul σχετικά με την καταλληλότητα των 300V για το μοτέρ μου σε καθημερινή χρήση, καθώς και για τα διαστήματα αλλαγής λαδιού.

Σήμερα μου ήρθε η απάντηση. Για να μην σας τα πολυλογώ, μου είπαν ότι μπορώ να χρησιμοοποιώ τα 300V, αλλά "........you have to drain the oil earlier as mentioned in the service manual; 5000 km is quite good. Because 300 V products are not designed for extended drain. Generally we recommend to drain the oil earlier, when the car is often running short distances or under heavy stressed conditions (hot temperature, dusty tracks). "

Αυτό μου λέει εμένα ότι το 300V είναι άριστο, όπως μου έχει αποδείξει, αλλά ασύμφορο για την τσέπη μου. Δεν μπορώ να αλλάζω λάδι κάθε 5.000 χλμ και νωρίτερα! Οπότε, πάμε για άλλα! Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2003, 03:59:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

"Because 300 V products are not designed for extended drain."
Λογικό δεν είναι; Αγωνιστικό λάδι ντε! Wink
Να τον ακούτε τον παππού...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2003, 09:21:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν! Λόγω έλειψης 300V έβαλα στην αλλαγή λαδιών τα Castrol TXT 10-40. Εντυπώσεις απλά ΆΡΙΣΤΕΣ!!!

Η θερμοκρασία σε πολύ χαμηλά επίπεδα ( ίδια με ενος 1.4 ). O κινητήρας δείχνει ζωηρός και το πρωί δεν μου ακούγετε σαν τρακτέρ όπως πρίν!! Δεν το περίμενα και με εξέπλιξαν!


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2003, 16:58:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μπαινουν απο λεπτο σε λεπτο τα motul 300v chrono και οι βαλβολινες elf trj στο 1400 8v. αναμεινατε για λεπτομεριες και 1ες εντυπωσεις.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2003, 01:50:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pezomania έγραψε:
Λοιπόν! Λόγω έλειψης 300V έβαλα στην αλλαγή λαδιών τα Castrol TXT 10-40. Εντυπώσεις απλά ΆΡΙΣΤΕΣ!!!

Η θερμοκρασία σε πολύ χαμηλά επίπεδα ( ίδια με ενος 1.4 ). O κινητήρας δείχνει ζωηρός και το πρωί δεν μου ακούγετε σαν τρακτέρ όπως πρίν!! Δεν το περίμενα και με εξέπλιξαν!


Φαντάσου να έβαζες τα Castrol Magnatec!!
Υπόψιν ότι η PAZ είναι ο βασικότερος προμηθευτής της Castrol.

Να θυμάστε πάντα ότι υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν ΚΑΛΑ πορτοκάλια. Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2003, 02:03:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:

Να θυμάστε πάντα ότι υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν ΚΑΛΑ πορτοκάλια. Wink


Καλά πορτοκάλια μόνο από την Κρήτη, όπου στην παρούσα εποχή έχουμε 2 ειδών, για χυμό και τα Μέρλιν για φαί!! Laughing Very happy Shocked



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2003, 08:27:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
pezomania έγραψε:
Λοιπόν! Λόγω έλειψης 300V έβαλα στην αλλαγή λαδιών τα Castrol TXT 10-40. Εντυπώσεις απλά ΆΡΙΣΤΕΣ!!!

Η θερμοκρασία σε πολύ χαμηλά επίπεδα ( ίδια με ενος 1.4 ). O κινητήρας δείχνει ζωηρός και το πρωί δεν μου ακούγετε σαν τρακτέρ όπως πρίν!! Δεν το περίμενα και με εξέπλιξαν!


Φαντάσου να έβαζες τα Castrol Magnatec!!
Υπόψιν ότι η PAZ είναι ο βασικότερος προμηθευτής της Castrol.

Να θυμάστε πάντα ότι υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν ΚΑΛΑ πορτοκάλια. Wink


Φίλε Μίλτο τα magnetic δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με TXT. Τα RS1 (νομίζω τα λένε) είναι τα κορυφαία και μετά τα TXT τα οποία είναι για πολυβάλβιδους κινητήρες και κινητήρες με TURBO !

Επειδή τα πλήρωσα πολύ ακριβά (50euro τα 4 λίτρα) αν ξέρει κάποιος ποιος πουλάει Castrol σε χαμηλές τιμές (νομίζω το παλικάρι στην θηβών δεν έχει) θα είναι μια καλή εναλλακτική λύση.


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2003, 08:59:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pezomania έγραψε:

......
Τα RS1 (νομίζω τα λένε)
.........



FORMULA RS... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2003, 09:30:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pezomania έγραψε:

Επειδή τα πλήρωσα πολύ ακριβά (50euro τα 4 λίτρα) αν ξέρει κάποιος ποιος πουλάει Castrol σε χαμηλές τιμές (νομίζω το παλικάρι στην θηβών δεν έχει) θα είναι μια καλή εναλλακτική λύση.


Πάρτον τηλέφωνο, πιστεύω ότι θα μπορεί να τα φέρει! Wink

Εγώ που τον ρώτησα για το MOTUL 5W/40 X-CESS μου είπε ότι αν το έχει ο εισαγωγέας, θα το φέρει Wink

Το παν είναι να εμπορεύεται μια μάρκα αυτός ο τύπος, από εκεί και πέρα νομίζω ότι θα μπορεί να φέρει όποιο λιπαντικό και αν θέλουμε αυτής της μάρκας! Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιαν 2003, 11:02:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pezomania έγραψε:
Miltellas έγραψε:
pezomania έγραψε:
Λοιπόν! Λόγω έλειψης 300V έβαλα στην αλλαγή λαδιών τα Castrol TXT 10-40. Εντυπώσεις απλά ΆΡΙΣΤΕΣ!!!

Η θερμοκρασία σε πολύ χαμηλά επίπεδα ( ίδια με ενος 1.4 ). O κινητήρας δείχνει ζωηρός και το πρωί δεν μου ακούγετε σαν τρακτέρ όπως πρίν!! Δεν το περίμενα και με εξέπλιξαν!


Φαντάσου να έβαζες τα Castrol Magnatec!!
Υπόψιν ότι η PAZ είναι ο βασικότερος προμηθευτής της Castrol.

Να θυμάστε πάντα ότι υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν ΚΑΛΑ πορτοκάλια. Wink


Φίλε Μίλτο τα magnetic δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με TXT. Τα RS1 (νομίζω τα λένε) είναι τα κορυφαία και μετά τα TXT τα οποία είναι για πολυβάλβιδους κινητήρες και κινητήρες με TURBO !

Επειδή τα πλήρωσα πολύ ακριβά (50euro τα 4 λίτρα) αν ξέρει κάποιος ποιος πουλάει Castrol σε χαμηλές τιμές (νομίζω το παλικάρι στην θηβών δεν έχει) θα είναι μια καλή εναλλακτική λύση.


Έψαξα στο γερμανικό site της Castrol και δυστυχώς δεν είδα πού κατατάσσει το TXT.
Κατά σειρά έχει:
1) Formula RS 0W40
2) GTX7 Dynatec 5W40
3) GTX5 Magnatec 10W40
4) GTX3
Άρα εμείς για να σταθούμε στο ύψος μας παίζουμε στα 1 και 2. Εάν κρίνω από το ιξώδες του ΤΧΤ (10W40) πρέπει να βρίσκεται σε παρόμοιο επίπεδο με το 3.

Δείτε και στο: http://www.castrol.de/produkte/a_auto/a_motorenoele/g_freigaben.html

Και είναι ευνόητο ότι δεν προτιμούμε το Formula RS 10W60. Δείτε και τις πιστοποιήσεις και εγκρίσεις.

Για πολυβάλβιδους και turbo μέχρι και τα GTX3 προτείνονται...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιαν 2003, 15:46:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να προσθέσω ότι η σειρά Magnatec της Castrol είναι εστερική.




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Ιαν 2003, 21:12:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον μετα απο 10 περιπου μερες χρησης του 206 με τα motul 300v 10/40 και την βαλβολινη elf trj, oι πρωτες εντυπωσεις ειναι οι εξης:
οσον αφορα τα λαδια , δεν εχω οργανο μετρησης θερμοκρασιας κι ετσι δεν μπορω να ξερω τιποτα απο θερμοκρασια.
Επισης δεν παρατηρησα καποια διαφορετικη συμπεριφορα της μηχανης σε συνθηκες πολης.
Οσον αφορα τη βαλβολινη και παλι το κιβωτιο δεν φαινεται να συμπεριφερεται καλυτερα η χειροτερα.
Το προβλημα με την 3η παραμενει.
Ομως η οπισθεν μπαινει πιο ευκολα η μαλλον επαψε να αρνειται να μπει τοσο συχνα οσο πριν (μπορει και να ειναι τυχαιο).
Στο κρυο ξεκινημα (ωρα 06.30 ξημερωματα) παρατηρησα μια ελαχιστη καλυτερευση στο κιβωτιο, για την ακριβεια ο χρονος που χρειαζοταν να περασει ωστε να "ζεσταθει" και να κουμπωνουν οι ταχυτητες πιο ευκολα φαινεται να μικρυνε, οχι ομως θεαματικα και θαυματουργα πραγματα. ετσι;
Θα ακολουθησει κιαλλο review εφοσον μπορεσω να βρω χρονο και τοπο για "σκισιμο" του 206.
Τελικο συμπερασμα μεχρι τωρα: Αν βρω φθηνοτερα λαδια σιγουρα θα τα δοκιμασω μια και τα motul ειναι ακριβα για να τα αλαζουμε καθε 5000 η 6μηνο, ισως ακομα και χρονο...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Ιαν 2003, 00:41:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DimiP έγραψε:
Λοιπον μετα απο 10 περιπου μερες χρησης του 206 με τα motul 300v 10/40 και την βαλβολινη elf trj, oι πρωτες εντυπωσεις ειναι οι εξης:
οσον αφορα τα λαδια , δεν εχω οργανο μετρησης θερμοκρασιας κι ετσι δεν μπορω να ξερω τιποτα απο θερμοκρασια.
Επισης δεν παρατηρησα καποια διαφορετικη συμπεριφορα της μηχανης σε συνθηκες πολης.
Οσον αφορα τη βαλβολινη και παλι το κιβωτιο δεν φαινεται να συμπεριφερεται καλυτερα η χειροτερα.
Το προβλημα με την 3η παραμενει.
Ομως η οπισθεν μπαινει πιο ευκολα η μαλλον επαψε να αρνειται να μπει τοσο συχνα οσο πριν (μπορει και να ειναι τυχαιο).
Στο κρυο ξεκινημα (ωρα 06.30 ξημερωματα) παρατηρησα μια ελαχιστη καλυτερευση στο κιβωτιο, για την ακριβεια ο χρονος που χρειαζοταν να περασει ωστε να "ζεσταθει" και να κουμπωνουν οι ταχυτητες πιο ευκολα φαινεται να μικρυνε, οχι ομως θεαματικα και θαυματουργα πραγματα. ετσι;
Θα ακολουθησει κιαλλο review εφοσον μπορεσω να βρω χρονο και τοπο για "σκισιμο" του 206.
Τελικο συμπερασμα μεχρι τωρα: Αν βρω φθηνοτερα λαδια σιγουρα θα τα δοκιμασω μια και τα motul ειναι ακριβα για να τα αλαζουμε καθε 5000 η 6μηνο, ισως ακομα και χρονο...


1ον. Ποια λάδια χρησιμοποιούσες μέχρι τώρα; Question

2ον. Έχω κάνει συμφωνία για τη σειρά 6100 της MOTUL (100% συνθετικό) από εκεί που πήρες τα 300V για 7,5 ευρώ το λίτρο (15 το δίλιτρο). Wink

3ον. Με τη θερμοκρασία του κινητήρα είδες καμία διαφορά; Question

4ον. Με την ευστροφία; Question




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Ιαν 2003, 02:08:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε Dimip το χεις σκισει καθολου το αμαξι? Δεν μπορει να μην ειδες τιποτα με τα 300V... εκτος παλι και αν φοραγες κατι εξισου καλο.. Και εδω ερχομαστε στα ερωτηματα που εθεσε ο Svstouk....

Και κατι αλλο.. μηπως τελικα ο καθενας μας εχει τοσο μεγαλη αποκλιση απ'τον αλλο στο βαθμο αντιληψης μικροδιαφορων?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Ιαν 2003, 03:16:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:

Και κατι αλλο.. μηπως τελικα ο καθενας μας εχει τοσο μεγαλη αποκλιση απ'τον αλλο στο βαθμο αντιληψης μικροδιαφορων?


Καλά κι εσύ τώρα τι ψάχνεις να βρεις; Φυσικό δεν είναι;...
Πάντως γενικά τώρα, από τα Shell Helix Platinum, τα 300V πόση διαφορά μπορεί να έχουν; Ρωτάω εγώ που φοράω τα πρώτα, και σκέφτομαι να βάλω τα τελευταία.



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Ιαν 2003, 05:00:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να σου πω ακριβως: Μπορει να εχει οση διαφορα εχει ενα λαδι καθημερινης χρησης με ενα αγωνιστικο λαδι - γιατι αυτο ειναι το 300V...

Τωρα βασικα δεν εχω δοκιμασει να σου πω την αληθεια back-to-back αυτα τα 2 οποτε δεν ξερω να σου απαντησω... Αλλα γενικα το Motul τεινει να στροφαρει ΠΟΛΥ καλα και να βελτιωνει πανω σε λιπαντικα που δεν το περιμενεις...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Ιαν 2003, 08:33:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδια να πω και εγω τη γνωμη μου για τα λαδια που βαζω εγω.να αναφερω οτι λογω μετατροπης και αλλαγης συμπιεσης του κινητηρι χρειαζομουν λαδια ιδιαιτερα ανθεκτικα στις θερμοκρασιες και υψηλων γενικα απαιτησεων και προδιαγραφων.ψαχνομουν απο δω και απο κει αλλα τελικα τη γιατρεια μου την βρηκα σε κατι λαδακια να τα βαλεις στο τηγανι Razz Laughing Very happy Rolling eyes .YACCO λεγονται και δεν ειμαι απλα ευχαριστημενος ειμαι τρελαμενος δεν αλλαζω ποτε ξανα τουλαχιστον για το ραλλυ.ειναι αγωνιστικα λαδια 15W50 COMPETITION full synthetic..Ειναι γαλλικης προελευσης και χρησιμοποιουνται κατα κορον σε αγωνες.ανελεητο σκισιμο στο αυτοκινητο και εκει που τα προηγουμενα εβραζαν αυτα δεν καταλαβαν χριστο!!!!!!!και τα αγορασα 45ευρα το διλιτρο.


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Ιαν 2003, 09:51:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

danielos έγραψε:
παιδια να πω και εγω τη γνωμη μου για τα λαδια που βαζω εγω.να αναφερω οτι λογω μετατροπης και αλλαγης συμπιεσης του κινητηρι χρειαζομουν λαδια ιδιαιτερα ανθεκτικα στις θερμοκρασιες και υψηλων γενικα απαιτησεων και προδιαγραφων.ψαχνομουν απο δω και απο κει αλλα τελικα τη γιατρεια μου την βρηκα σε κατι λαδακια να τα βαλεις στο τηγανι Razz Laughing Very happy Rolling eyes .YACCO λεγονται και δεν ειμαι απλα ευχαριστημενος ειμαι τρελαμενος δεν αλλαζω ποτε ξανα τουλαχιστον για το ραλλυ.ειναι αγωνιστικα λαδια 15W50 COMPETITION full synthetic..Ειναι γαλλικης προελευσης και χρησιμοποιουνται κατα κορον σε αγωνες.ανελεητο σκισιμο στο αυτοκινητο και εκει που τα προηγουμενα εβραζαν αυτα δεν καταλαβαν χριστο!!!!!!!και τα αγορασα 45ευρα το διλιτρο.


Kάθε πότε τα αλλάζεις; Ποια λάδια χρησιμοποιούσες πρίν;

Έχεις δοκιμάσει τα MOTUL 300V; Σε ρωτάω, γιατί κι αυτά αγωνιστικά λάδια είναι, με πολύ μεγάλη αντοχή στις καταπονήσεις, αλλά με μία τεράστια διαφορά με τα YACCO. Έχω κάνει συμφωνία και τα MOTUL τα παίρνουμε με 19,5 ευρώ το δίλιτρο! Λιγότερο από τη μισή τιμή από τα λάδια που χρησιμοποιείς! Αν λοιπόν δεις ίδια συμπεριφορά με αυτά που χρησιμοποιείς, δεν αξίζει να γλυτώνεις λεφτά; Cool

Μια πρόταση κάνω για το όφελος της τσέπης σου! Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 161, 162, 163  Επόμενη
Σελίδα 18 από 163

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3235s (PHP: 55% - SQL: 45%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on