Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Cobras (dgrjgfjgfhl) Νέος χρήστης

Ένταξη: 17 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 86
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Σεπ 2007, 16:44:05 Θέμα δημοσίευσης: 307 και πολλαπλασιαστης |
|
|
Μετά απο 125000 απροβλημάτιστα χιλιομετρα με το 307 σήμερα ξαφνικά αναψε ένδειξη βλαβης και στην κεντρική οθόνη έβγαζε catalyser fault..παράλληλα το αμάξι ρέταρε..Διάγνωση απο αντιπροσωπεία καμένος πολλαπλασιαστής.. Είναι απο την ενπειρία σας κάτι σηνηθισμένο? και πόσο περίπου θα μου κοστίσει μαζί με τα μπουζί που μουπαν ότι θα αλλαχθούν επίσης? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kalxas (axilleas) Μόλις έγραψα

peugeot 307 1.6 2001
Ένταξη: 12 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 23
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Σεπ 2007, 00:10:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπερα, και εμενα σχεδον στα ιδια χιλιομετρα μου εβγαλε προβλημα με τον πολλαπλασιαστη. το κοστος του πολλαπλασιαστη ειναι γυρω στα 170€ απο εκει και περα να προσθεσεις και τα εργατικα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Cobras (dgrjgfjgfhl) Νέος χρήστης

Ένταξη: 17 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 86
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Σεπ 2007, 14:10:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είχες δίκιο τόσα πλήρωσα..ΑΛήθεια τι άλλο σου χε βγάλει μέχρι τα 125000 χμ? Εμένα το μόνο μη αναλώσιμο η πολλαπλή εξαγωγής ράγισε στα 90000 (αλλά αυτό μπορείς να το πεις και εξάτμιση) και το κλασικό προβλημα με τους διακόπτες φλας.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kalxas (axilleas) Μόλις έγραψα

peugeot 307 1.6 2001
Ένταξη: 12 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 23
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Σεπ 2007, 14:30:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπερα
εαν σου αναφερω τα προβληματα θα πρεπει να γεμισω 5 σελιδες. Τα κυριοτερα παντως, ειναι η πολλαπλη εξαγωγης, ο πολλαπλασιαστης, οι βασεις των πισω ελατηριων ( 3 φορες), ο διακοπτης των φλας ( 5 φορες), προσφατα το τρομπακι απο τον συμπλεκτη και προν 3 μερες πηρα το αυτοκινητο απο το συνεργειο αφου ειχε αλλαχτει η φλαντζα καπακιου. Αυτο που σου συνιστω ειναι να κανεις ελεγχο και εσυ στο καπακι γιατι το προβλημα μου το εμφανισε μετα την πολλαπλη. Να μην σου αναφερω το προβλημα με το κιβωτιο ταχυτητων ( εχουν σπασει 2 φορεσ οι ντιζες και εχω μεινει με 2-3 και οπισθεν ). Παρολα αυτα το αγαπω τοσο πολυ που δεν το αλλαζω, ειναι φοβερο στον δρομο. Και σου μιλαω σαν πωλητης της ford.ευτυχως σαν ανταλλακτικα ειναι μια απο τις πιο οικονομικες εταιρειες
quote="Cobras"]Είχες δίκιο τόσα πλήρωσα..ΑΛήθεια τι άλλο σου χε βγάλει μέχρι τα 125000 χμ? Εμένα το μόνο μη αναλώσιμο η πολλαπλή εξαγωγής ράγισε στα 90000 (αλλά αυτό μπορείς να το πεις και εξάτμιση) και το κλασικό προβλημα με τους διακόπτες φλας..[/quote] |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Σεπ 2007, 15:50:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όλα σε σένα έτυχαν ρε γμτ; 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Cobras (dgrjgfjgfhl) Νέος χρήστης

Ένταξη: 17 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 86
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Σεπ 2007, 23:55:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπα..εμένα δεν μου τυχαν τέτοια..γενικώς τίποτα σπουδαίο και ο κινητήρας είναι σα καινούργιος..και γω δε θέλω να το αλλάξω αλλά έχουν βγει τώρα πολύ δυνατά μοντέλα σε όλες τις μάρκες και σκέφτομαι να κάνω το βήμα για κάποιο απο αυτά..πάντως δε πιστεύω ότι το επόμενο αυτοκίνητο μου θα είναι τόσο αξιόπιστο..Τα 125000 χμ ήταν πραγματικά σκληρά για το αμάξι με αλλαγες καθημερινα στο κόφτη και ταξίδια με διαρκώς τελίκή ταχύτητα..και όμως δεν επαθε τιποτα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|