Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιούν 2007, 11:09:49 Θέμα δημοσίευσης: Τριγμοί σε φρένα, τροχούς μετά από λακούβα |
|
|
Καλημέρα.
Δε βρήκα κάποιο ανάλογο thread με ζημιές-ατυχήματα, γι'αυτό ποστάρω εδώ το πρόβλημά μου.
Γυρνώντας χτες το βράδυ από τη βόλτα μου, έψαχνα για πάρκινγκ ως συνήθως. Τελικά βρίσκω σε κάποιο ανηφορικό δρόμο και πάω να το παρκάρω σιγά σιγά. Εκεί που τελείωνα το παρκάρισμα ακούω ένα "γκουπ" όχι δυνατό, αλλά ο τροχός του οδηγού να έχει μπει σχεδόν 10-15 πόντους σε λακούβα ακριβώς δίπλα στο πεζούλι, καθόλου ευδιάκριτη, καλλυμένη με νερά!!!
Στην αρχή δεν κατάλαβα ότι είναι τόσο βαθειά, αλλά από τα νεύρα μου ( ), σκέφτηκα "πάω να φύγω από δω γιατί θα βρω το μπελά μου". Κάνω λοιπόν να ξεκινήσω (σε κάπως ανηφόρα) και αρχίζει να σπινάρει τρελά ο αριστερός τροχός και να πετάει τα νερά της λακούβας, σαν να ήταν ποτιστικό μηχάνημα. Μία ανεπιτυχής προσπάθεια λοιπόν. Ξανακάνω άλλη μία, τα ίδια...Οπότε βάζω μια όπισθεν (και με τη βοήθεια της βαρύτητας λόγω ανηφόρας), βγάζω τον τροχό από τη λακούβα και την κοπανάω.
Από κει και πέρα όμως, άρχισα να ακούω κάτι σαν τριξίματα, σφυρίγματα κτλ και μπήκαν υποψίες στο μυαλό μου. Σαν κάτι και καλά να θέλει "λάδωμα", ακριβώς ο ίδιος ήχος όταν γυρνάει ένας "ξελάδωτος" τροχός πχ σε ένα καροτσάκι...Αλλά όχι τόσο δυνατά και αυτό όχι πάντα. Τα φρένα σφυρίζαν κάπως κι αυτά (όχι πολύ) όταν πήγαινα να σταματήσω (όπως σφυρίζουν τα φρένα μιας νταλίκας που σταματάει, παρατεταμένα δλδ, σαν να σου τρυπάνε τα αυτιά) και οι τροχοί (κυρίως σε χαμηλές ταχύτητες). Σημαντική πάντως αλλαγή όταν έστριβα (και καλά μήπως είναι καμιά ανάρτηση), δεν μπορώ να πω ότι διαπίστωσα. Ο επιλογέας μου φάνηκε μόνο ελαφρώς πιο χαλαρός, αλλά το έχω παρατηρήσει και άλλες φορές άμα πχ σκαλώσει πουθενά σε καμιά γρήγορη αλλαγή. Μετά που "κρυώνει", είναι οκ.
Το θέμα είναι τελικά αν έχω πάθει σημαντική ζημιά και περίπου πόσο θα κοστίσει...Γιατί πριν ακριβώς 2 εβδομάδες έβαλα σκληρότερα τακάκια, δισκόπλακες, φίλτρα, μπουζί, υγρά, τρόμπα νερού κτλ (δλδ μεγάλο service) και παραείναι γκαντεμιά να ξαναδώσω λεφτά τόσο σύντομα...Και το χαιρόμουν πολύ που είχα αλλάξει τα ανταλλακτικά με καινούρια, γιατί πήγαινε ωραία και φρέναρε πολύ καλά...
//edit Το αμάξι που έχω είναι 206...
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KouKou (Stefanos) Μέλος

 207 GT/saxo 1.1
Ένταξη: 11 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 192 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιούν 2007, 11:41:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χωρις να ειμαι ειδικος επι του θεματος εγω στν θεση σου θα το κοιτουσα και σημερα και αν δεν διορθωνοταν τοτε θα πηγενα να το κοιταξουν!
Αλλα εγω προσωπικα ειμαι αισιοδοξος οτι πολυ πιθανων να μην ειναι τιποτα απλα το νερο πηγε σε σημεια που δεν ειναι ευκολο να παει και εξου και τα σφυριγματα! πιστευω θα στρωσει μονο του!
Αυτα απο μενα και ελπιζω να εχω δικαιο! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιούν 2007, 11:51:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
KouKou έγραψε: | Χωρις να ειμαι ειδικος επι του θεματος εγω στν θεση σου θα το κοιτουσα και σημερα και αν δεν διορθωνοταν τοτε θα πηγενα να το κοιταξουν!
Αλλα εγω προσωπικα ειμαι αισιοδοξος οτι πολυ πιθανων να μην ειναι τιποτα απλα το νερο πηγε σε σημεια που δεν ειναι ευκολο να παει και εξου και τα σφυριγματα! πιστευω θα στρωσει μονο του!
Αυτα απο μενα και ελπιζω να εχω δικαιο! |
Σ'ευχαριστώ, αν και κρατάω μια επιφύλαξη. Το καλό με το συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου είναι ότι σε ζημιές κτλ έχει αποδειχθεί σκυλί (εκτός των ηλεκτρονικών όπου τα γαλλικά τα θαλάσσωσαν). Δλδ έχει κοπανήσει άσχημα και μια άλλη φορά σε λακούβα βάθους 6-7 πόντων που δε φαινόταν με τίποτα μέσα στην Πανεπιστημιούπολη (κοίτα να δεις ρε!!!) με 60-70χλμ και το μόνο που έπαθε είναι να σβήσει εντελώς το αμάξι, λόγω της αυτόματης διακοπής τροφοδοσίας μετά από πρόσκρουση. Άνοιξα το καπώ, πάτησα το κουμπάκι πίσω από τον αριστερό θόλο και οκ. Δεν είχε πρόβλημα. Εύχομαι να μην συμβαίνει κάτι και απλά να πρέπει να "στεγνώσει"...
//Καλά, εννοείται θα το κοιτάξω και σήμερα. Και μακάρι να είναι οκ, αλλιώς έλεγχος... 
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιούν 2007, 14:47:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κοιτα μηπως απο το σπινάρισμα στην λακούβα μέσα... εχει φθαρεί υπερβολικά το λάστιχο, πχ σε καποιο αιχμηρό σημείο μεσα στην λακούβα, και λείπει κανα κομματάκι και χοροπηδάει το αυτοκ.
Όταν αυξάνεις ταχύτητα μειώνεται το φαινόμενο?
Μπορεί να είναι αυτο που σου λεώ μπορεί οχι... καλή τύχη παντως και καλά ξεμπερδέματα.
ΥΓ. Σε ποια περιοχή το έπαθες αυτό? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιούν 2007, 16:57:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: | κοιτα μηπως απο το σπινάρισμα στην λακούβα μέσα... εχει φθαρεί υπερβολικά το λάστιχο, πχ σε καποιο αιχμηρό σημείο μεσα στην λακούβα, και λείπει κανα κομματάκι και χοροπηδάει το αυτοκ.
Όταν αυξάνεις ταχύτητα μειώνεται το φαινόμενο?
Μπορεί να είναι αυτο που σου λεώ μπορεί οχι... καλή τύχη παντως και καλά ξεμπερδέματα.
ΥΓ. Σε ποια περιοχή το έπαθες αυτό? |
Δεν πρέπει να έπαθε τίποτα το λάστιχο. Είναι οκ. Το αμάξι δεν χοροπηδάει, απλά κάνει αυτούς τους θορύβους. Από γκάζια τραβάει όπως παλιά, αλλά με ανησυχεί που "σφυρίζει". Σε κιβώτιο αποκλείεται να έπαθα κάτι, μάλλον σε ανάρτηση-ψαλίδι αν! έχει γίνει κάτι ε; Το σημείο που το έπαθα είναι αυτό: http://www.forthnet.gr/templates/driveme.aspx?c=10008226&initialCenterX=478458.225&initialCenterY=4200867.199999999&initialZoomLevel=1. Βυρωνιότες προσέχετε (και επειδή το link παρουσιάζει πρόβλημα, η διεύθυνση είναι Ν.Ελβετίας περίπου στο 3 στην αριστερή πλευρά του δρόμου σχεδόν γωνία με Κολοκοτρώνη νομίζω στον Βύρωνα).
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιούν 2007, 23:07:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά το οδήγησα το αυτοκίνητο το βράδυ και στην αρχή δεν ακουγόταν τίποτα απολύτως! Μετά από κανά μισάωρο, άρχισαν λίγο να σφυρίζουν τα φρένα και πολύ σπάνια άκουγα ένα άλλο σφύριγμα, πιθανώς από τους τροχούς και κυρίως σε χαμηλές ταχύτητες. Δεν μπορώ να πω ότι είδα αλλαγή στο πάτημα του αμαξιού. Θα το πάω όμως να το κοιτάξουν καλού κακού. Τα φρένα που σφυρίζουν κάπως μπορεί να οφείλεται στο ότι πριν 2 ακριβώς εβδομάδες άλλαξα τακάκια (έβαλα σκληρότερα κάπως της Bindex) και δισκόπλακες της μάνας του όμως.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιούν 2007, 00:09:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βindex?
Εννοεις Bendix ή mintex? 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιούν 2007, 00:39:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | Βindex?
Εννοεις Bendix ή mintex?  |
Διορθώνω! Bendix!!! Αφηρημάδα... 
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Ιούν 2007, 13:57:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
(Χάθηκα για λίγες μέρες, πολλή δουλειά)
Τελικά το πήγα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Peugeot, το έκανε μια βόλτα ο μηχανικός, έτριζαν κάπως τα φρένα αλλά από τους τροχούς ακούστηκε ελάχιστα κάποιο σφύριγμα.
Το έβαλε στη ράμπα επάνω, κοίταξε αναρτήσεις, ψαλίδια κτλ, ρολάρισε τους τροχούς, αλλά μου είπε ήταν απολύτως οκ, δλδ δεν υπήρξε κάτι το ανησυχητικό-επικίνδυνο. Είπε ίσως οφείλεται και στο γεγονός ότι τα φρένα είναι καινούρια (3 εβδομάδων) και λόγω του σκληρότερου υλικού κατασκευής, μέχρι να στρώσουν, ίσως σφυρίζουν.
Έδεσε με κάτι πλαστικάκια κάτι συνδέσεις μέσα στο καπώ, μπας και κάπου έτριζε κάτι και μου είπε μέχρι να ξαναφύγω καλοκαίρι για διακοπές, να ξαναπεράσω αν ακούσω κάτι και θα το ψάξει εξονυχιστικά τότε.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|