Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάρ 2007, 01:58:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το είπε ο Νίκος
Road_Runner έγραψε: | Αρχικά εκκεντροφόρους... |
το είπα και γω πιο πριν
MEMsound έγραψε: | ...αλλα χωρίς εκκεντροφόρους μου φαίνεται πολύ χλωμό να δεις 150 άλογα.
...Νομίζω ότι με τα παραπάνω που λες πάνω 140+κάτι άλογα δεν θα δεις σε σωστό δυναμόμετρο |
το είπε και ο λεφ
Lef205 έγραψε: | Με εκκεντρα φλατζα προγραμμα και εξατμιση μπορεις ναδεις150+ στο δυναμομετρο και διαφορα στο δρομο. |
το είπε και στο "περίπου" ο Τάσος
Sidobre έγραψε: | Εχουμε ξαναπεί ότι 150 μπορεί να δει το ραλλάκι χωρίς εκκεντροφόρους, αλλά οριακά... Αντε δηλαδή να είναι 148! |
θα το ξαναπω..
ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΙΣ
και πρόγραμμα αν βάλεις τώρα όταν μετά από λίγο καιρό θα αποφασίσεις να αλλάξεις εκκ. θα θες νέο προγραμματισμό. Αν σου πει ότι στην αρχική τιμή συμεριλαμβάνεται και επαναπρογραμματισμός όταν τον χρειαστείς τότε κάντω αλλιώς περίμενε.
Και θα το ξαναπω... ΠΡΙΝ το βάλεις μέσα έλα να δεις κάτι έτοιμο για να έχεις ιδία γνώμη και να μην ακούς την γνώμη του κάθε "κατσαβιδάκια" συνεργείου...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάρ 2007, 02:07:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
άμα σε ενδιαφέρουν οι κόντρες έχεις ένα λόγο παραπάνω να προβείς σε άλλους εκκεντροφόρους είτε αυτο αφορά reprofile των ίδιων είτε aftermarket. Ο λόγος είναι οτι με τους εκκεντροφόρους αλλάζει η ωφέλιμη περιοχή rpm και συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις μετατοπίζεται προς τις υψηλές στροφές αν σε νοιάζει η κόντρα.
Συμφωνώ κι εγω με τα παιδιά αν θες την γνώμη μου, ότι 150 χώρις εκκεντρα είναι πολύ αισιόδοξο νούμερο αλλά καθόλου απίθανο να το δεις σε διάφορα δυναμόμετρα της Ελλάδας που γράφουν "ότι να 'ναι" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάρ 2007, 09:11:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Εχουμε ξαναπεί ότι 150 μπορεί να δει το ραλλάκι χωρίς εκκεντροφόρους, αλλά οριακά... Σωστή ρύθμιση, καλό πρόγραμμα, πεταλούδα και καλή δουλειά στο καπάκι (και ας φωνάζει ο Στέλιος... δεν έχει δει ακόμα καλό καπάκι στην Θεσσαλονίκη γι'αυτό τα λέει) μαζί με την εξάτμιση, + ελάφρωμα βολάν - τροχαλία θα τα δεί οριακά. Αντε δηλαδή να είναι 148!
Με εκκεντροφόρους μετά θα δεί αρκετά παραπάνω.  |
Καλα,οκ...
Ειδαμε και του Σεβνταλη με το φοβερο flow bench του...Δηλαδη ο Λιολιος "με το ματι" βγαζει αλογα απο την κεφαλη;
Ασε Τασο...
Α,150 αλογα χωρις εκκεντροφορους,ουτε στον υπνο σου(ακομα και με κεφαλη/πιστονια 206).  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Μάρ 2007, 17:46:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Καλα,οκ...
Ειδαμε και του Σεβνταλη με το φοβερο flow bench του...Δηλαδη ο Λιολιος "με το ματι" βγαζει αλογα απο την κεφαλη;
Ασε Τασο...
Α,150 αλογα χωρις εκκεντροφορους,ουτε στον υπνο σου(ακομα και με κεφαλη/πιστονια 206).  |
Κάτι έχεις εσύ με τον Σεβδαλή και παντού τον θάβεις..Τι σου έκανε βρε??
Πάντως φίλε danaε όλες οι άλλες λύσεις που συζητάς είναι τσάμπα λεφτά.
ΣΟυ έιπαν τα παιδιά τι πρέπει να κάνεις για να φτιάξεις σωστό αμάξι.Αν δεν παίξουν εκκεντροφόροι, ροική και καλό πρόγραμμα στο μενού, δε θα κάνεις σοβαρή δουλειά.Δηλαδή άμα δε τα σκάσεις, δε θα πετύχεις τα ανοίγματα που συζητάς.Γιατί δεν έχει νόημα να παίρνεις τα φτιαγμένα 14άρια.Το θέμα είναι να παίζεις με αντίστοιχα ραλλάκια ή άλλα αμαξάκια.
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danaos_ (Nikos) Μόλις έγραψα

 106 rally 16v
Ένταξη: 11 Μάρ 2007 Δημοσιεύσεις: 31
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Μάρ 2007, 22:55:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δηλαδη χωρις εκεντροφορους δεν θα πηγαινει καλα με αυτα που θελω να βαλω? προγραμμα,φλατζα, πιεση βενζινης, πεταλουλα και διχαλο. για πες? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2007, 02:56:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
danaos_ έγραψε: | δηλαδη χωρις εκεντροφορους δεν θα πηγαινει καλα με αυτα που θελω να βαλω? προγραμμα,φλατζα, πιεση βενζινης, πεταλουλα και διχαλο. για πες? |
με τους εκκεντροφόρους θα δουλέψουν σωστά και θα εκμεταλευτείς τις δυνατότητες των παραπάνω. Θα δεις διαφορά αλλά οχι τπτ ιδιαίτερο χωρις εκκεντρα. Είναι κάτι σαν το κερασάκι στην τούρτα. Άμα βάλεις προγραμμα είναι ίσως περιττός ο ρυθμιστής πίεσης καυσίμου... αυτα απο εμένα αν κάνω λαθος ας διορθώσουν... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2007, 09:20:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο Σεβνταλης δεν μου εκανε κατι,απλα το θεωρω κοροιδια να του δωσω τα χρηματα που ζηταει(400Ε για ροικη!!! ) και με τα ιδια χρηματα να μην στειλω την κεφαλη μυο Γαλλια ή Ιταλια.
Το μονο πλεονεκτημα που εχει ο συγκεκριμενος μηχανικος,ειναι το flow bench του το οποιο μαλιστα το χρησιμοποιει οποτε το θυμαται...
Και επειδη δεν μου περισσευουν τα 400Ε,και μαλιστα δεν θελω να εχω και αμφιβολλιες για το αν θα θυμηθει να χρησιμοποιησει το flow bench στην κεφαλη μου,για αυτο και του "βγαζω κοκκινη καρτα" προκαταβολικα.
By the way,καλη ροικη στην κεφαλη του 106 ειναι πεταμενα χρηματα οσο αφορα τα δεδομενα της Ελλαδας,το εχω ξαναπει και αλλου.
Απο εκει και περα,διατηρωντας τους μαμα εκκεντροφορους,τα 135-138 αλογα ειναι κυριολεκτικα το οριο οτι και να βαλεις επανω...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2007, 10:23:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Ο Σεβνταλης δεν μου εκανε κατι,απλα το θεωρω κοροιδια να του δωσω τα χρηματα που ζηταει(400Ε για ροικη!!! ) και με τα ιδια χρηματα να μην στειλω την κεφαλη μυο Γαλλια ή Ιταλια.
Το μονο πλεονεκτημα που εχει ο συγκεκριμενος μηχανικος,ειναι το flow bench του το οποιο μαλιστα το χρησιμοποιει οποτε το θυμαται...
Και επειδη δεν μου περισσευουν τα 400Ε,και μαλιστα δεν θελω να εχω και αμφιβολλιες για το αν θα θυμηθει να χρησιμοποιησει το flow bench στην κεφαλη μου,για αυτο και του "βγαζω κοκκινη καρτα" προκαταβολικα.
By the way,καλη ροικη στην κεφαλη του 106 ειναι πεταμενα χρηματα οσο αφορα τα δεδομενα της Ελλαδας,το εχω ξαναπει και αλλου.
Απο εκει και περα,διατηρωντας τους μαμα εκκεντροφορους,τα 135-138 αλογα ειναι κυριολεκτικα το οριο οτι και να βαλεις επανω...  |
Συμφωνώ για αυτά που λες για τους εκκεντροφόρους.Πάντως για το θέμα του ροόμετρου και αν το χρησιμοποιεί, εντελώς ενημερωτικά, όποτε περνάω από εκεί τα ροογράμματα δίνουν και πέρνουν.Οπότε μάλλον το δουλεύει το μηχάνημά του, εκτός να τα βγάζει σε άλλο μαγαζί..
Και υπάρχει και 1 κλειστό κουτί στο μαγαζί, που είναι surprise..
Πάντως εγώ δεν έχω ακούσει ΚΑΝΕΝΑΝ με ραλλυε κλπ που να έχει στείλει την κεφαλή του έξω για ροϊκή.
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2007, 10:29:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λογικο ειναι να μην ξερεις κανεναν που να εστειλε εξω κεφαλη,αφου δυστυχως ζουμε στην Ουγκαντα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2007, 10:36:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: |
Απο εκει και περα,διατηρωντας τους μαμα εκκεντροφορους,τα 135-138 αλογα ειναι κυριολεκτικα το οριο οτι και να βαλεις επανω...  |
Γνωρίζω προσωπικά πάνω από 3 αμάξια που είναι 147-148 χωρίς εκκεντροφόρους!
Οπότε ποτέ μην λές ποτέ....
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2007, 10:46:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εγω ξερω τριφυσο με σκουπα και εξατμιση μονο που εβγαλε 148 στις 7100 συμφωνα με το δυναμομετρο,αλλα φοραει κεφαλη/πιστονια 206.
Ασε που δεν πιστευω οτι ειναι πραγματικα 148...
Η μαμα κεφαλη του 106 χωρις εκκεντροφορους,δεν παει πανω απο 140 και ας εγραψε το δυναμομετρο και 170 προεδρε...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!

106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2007, 12:21:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
danaos_ έγραψε: | δηλαδη χωρις εκεντροφορους δεν θα πηγαινει καλα με αυτα που θελω να βαλω? προγραμμα,φλατζα, πιεση βενζινης, πεταλουλα και διχαλο. για πες? |
λυπήσου τα λεφτά σου.
το δίχαλο δεν χρειάζεται να το πειράξεις. δηλαδή έχεις αλλάξει μόνο το τελικό και ο μάστορας θα σου κάνει το... δίχαλο ?
όπως ειπώθηκε και πιο πάνω, και ρυθμιστής και πρόγραμμα δε χρειάζεται.
εγώ θα στοιχημάτιζα οτι θα το πάρεις και χειρότερα από ότι το πήγες...
----------------
ο μόνος τρόπος για να ξέρεις αν θα πετύχουν αυτά που θα κάνεις είναι να ανοίξεις με ένα γνωστό σου με 106 και να δείτε που κυμαίνεται η διαφορά σας. θα τα βάλετε 2-3 φορές.
μετά τη μετατροπή θα τα ξαναβάλετε και μόνο εκεί θα ξέρεις αν κέρδισες Η ΑΝ ΕΧΑΣΕΣ ΚΙΟΛΑΣ.
αν έχει κερδίσει το αυτοκίνητο σε δύναμη, τότε πλήρωσε τον κιόλας
------------------
μη βιάζεσαι. δε θα φύγει ούτε ο μηχανικός απο εκεί, μόνο τα λεφτάκια σου μπορεί να φύγουν.
πάνε από τη λέσχη και μίλα με τα παιδιά. απο εδώ οτι και να λέμε, το κεφάλι κάνει πάντα τα δικά του...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2007, 12:27:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
akoma Και να βγαλεις 150 χωρις εκκεντροφορους ειναι κοινα αποδεκτο οτι για να συμβει αυτο το θεωρητικο δεδομενο (που ουτε εγω το πιστευω) θα πρεπει να ψυρισεις τη μαιμου σε απιστευτες λεπτομεριες....
ροικες πεταλουδες κλπ κλπ και τα διαγραμματα αυτου του μοτερ δε θα ειναι και οτι καλυτερο.
γιατι λοιπον να μη βαλεις 2 μπουμπακια με τα μισα λεφτα σε κοστος και ενα σωστο προγραμμα να εχει τα ιδια και παραπανω αλογα με πιο γεματες καμπυλες? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2007, 12:49:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | γιατι λοιπον να μη βαλεις 2 μπουμπακια |
Είπες την μαγική λέξη τώρα!!!
Οπως πάντα όλα, μισές δουλειές...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2007, 13:02:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δηλαδη το να βαλεις 2 μπουμπακια ενα σωστο προγραμμα και μια εξατμιση ειναι μιση δουλεια
αντι με τα ιδια λεφτα να βαλεις προγραμμα,ροικη,ανοιγμα πεταλουδας,τροχαλιες κλπ κλπ το θεωρεις εσυ ολοκληρη δουλεια?
πλακα με κανεις?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2007, 13:26:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αντι να βαλει μπουμπακια,ας παρει 2 Ν εκκεντροφορους να μην χτυπανε τα καημενα τα ωστηρια σαν τεξανος κροταλιας...
Το καλοκαιρι τα καημενα τα μοτερ που φορανε μπουμπακια τα βλεπουν ολα,ιδιαιτερα αν τα σκιζεις κιολας...
Παντως και τα 150 αλογα με μπουμπακια,πρεπει να ξεπερασεις το 11,5 συμπιεση για να τα δεις,που σημαινει φθορες επιπεδου "αντε γεια" σε καμια 100αρια χιλλιαδες χλμ...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2007, 13:53:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπάρχουν πολλά σετ εκκεντροφόρων επώνυμων που κάνουν σαφέστατα καλύτερη δουλειά από τα μπουμπάκια.
Και να σου εξηγήσω λίγο το σκεπτικό μου:
Οποιος αποφασίζει να βελτιώσει το μοτέρ του, 90% δεν θα αρκεστεί στο πρώτο αποτέλεσμα.
Υπάρχουν λοιπόν δύο δρόμοι! Ο ένας δρόμος βάζω και βγάζω πράγματα (συνήθως φτηνά) και τα χρυσοπληρώνω τελικά γιατί δεν μου φτάνουν....
Αν βάλω σήμερα π.χ. μπουμπάκια, σε λίγο καιρό θα θέλω κι'άλλο και θα πετάξω (ή στην καλύτερη θα πουλήσω) τα μπουμπάκια και θα ψάξω κάτι άλλο.
Η δεύτερη λύση, βρίσκω από πριν τί θέλω να κάνω και τα φιάχνω σιγά σιγά αν δεν με βγάζουν τα οικονομικά μου.
Ετσι αν θέλω να βάλω κάποια στιγμή ένα καλό σετ εκκεντροφόρων, ή θα τους βάλω πάνω και θα κάνω μετά τα περιφερειακά, ή θα φιάξω πρώτα τα περιφερειακά και μετά τους εκκεντροφόρους.
Εγώ για να είμαι ειλικρηνής προτιμώ πρώτα τα περιφερειακά και μετά τους εκκεντροφόρους (γιατί μπορεί και να βρώ στην πορεία κανένα σετ μεταχειρισμένους ή καμία καλή προσφορά).
Αν είχα π.χ. ραλλύ, πρώτα θα έφιαχνα καπάκι, πεταλούδα, ελάφρωμα (βολάν, τροχαλίες κλπ), μετά εξάτμιση και τέλος εκκεντροφόρους. Γιατί αν έβαζα πρώτα εκκεντροφόρους θα ήθελα μαζί και το καπάκι (συμπίεση, ροϊκή -φώναζε όσο θές Στέλιο) και την εξάτμιση γιατί θα έπνιγα το μοτέρ.
Διαλέγεις και παίρνεις....
Και επειδή το ζαλίσαμε το θέμα, κάνουμε ένα απολογισμό:
- Αν θα βάλεις πρόγραμμα δεν χρειάζεται ρυθμιστής βενζίνης. Ρυθμιστή αλλάζουμε όταν χρειαζόμαστε ακόμα περισσότερη βενζίνη με περίεργους εκεντροφόρους.
- Αν έχεις σκοπό να φτάσεις ψηλά, είναι προτιμότερο να μην πειράξεις το δίχαλο σήμερα και κάποια στιγμή να βάλείς ένα Supersprint. Aν θέλεις όμως να μείνεις μέχρι 160-165 άλογα, τότε το μαμά χταπόδι είναι ιδανικότερο. Αρα φιάξε το δίχαλο (που ίσως και να μην είναι και τόοοοσο απαραίτητο, αλλά τεσπα).
- Μην πειράξεις την διατομή της εξάτμισης όσο δεν βάζεις εκκεντροφόρους γαϊδούρια. Μέχρι 272 μοίρες 50άρα είναι τέλεια, πάνω από 272 ίσως και να χρειαστείς λίγο μεγαλύτερη.
- Προτίμησε να βάλεις ένα κοντό διαφορικό για να χαρείς τα μπάμ του αυτοκινήτου σου. Εκεί να δεις αίσθηση....
- Οτι και να κάνεις, εκκεντροφόρους κάποια στιγμή θα θές! Είναι λογικό, όλοι θέλουμε κάτι παραπάνω. Προσανατολίσου σε επώνυμες λύσεις και όχι ρεπροφιλ. Είναι μεν φτηνοί αλλά το φτηνό το κρέας....
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2007, 14:39:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με μονη ενσταση την ροικη ,συμφωνω...
Α,ξεχασα,διχαλο,με τιποτα δεν θα το πειραζα εκτος και αν σκοπευεις να πας πολυ ψηλα,πανω απο 160 αλογα.
Κατα τα αλλα οπως τα ειπε ο Τασος.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2007, 14:58:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω να πω
1. Τα μπουμπούκια δεν δουλεύουν όπως πχ τα ΚΕΝΤ στην περίπτωση σου με PT51 είναι μια χαρά, τώρα γιατι δεν δουλεύουν τα μπουμπούκια οι καλοί μηχανικοί το ξέρουν.
(το ψηλού-καράφλα-Danielου-Γιώργου που έγραφε πριν αρκετό καιρό εδώ νομίζω που το έζησα απο κοντά το αμάξι κι εκείνα τα χρόνια δεν υπήρχαν πολλά καλά 2ου σταδίου φορόυσε 51, Σεβνταλή πλάνισμα & ροική, σκούπα, εξάτμιση, πρόγραμμα μπορεί να ξεχνάω και κάτι και ήταν 148 τροχό... όπλο το εργαλείο, ίδιο αμάξι με μπουμπίσιους 140 τροχό...
2.Επίσης πολύ καλή βελτίωση όπως είπες ο Πρόεδρας είναι να παίξεις με ελάφρωμα τροχαλία βολάν κτλ...
3. Αμα δεν δυναμώσεις πολύ το αμάξι ενα κορωνοπήνιο 14/60 ή 16/65 είναι ιδανικό.
Στα περισσότερα απο αυτά μετράει η λεπτομέρια άρα και ο βελτιωτής, δλδ,
δεν φτιάχνουν όλοι ίδιο καπάκι δεν φτιάχνουν όλοι "καλό" πρόγραμμα (μεγάλη σημασία έχει να είναι ρυθμισμένο σε δυναμόμετρο κι όχι αλά plug'n'play)
Τέλος μια καλή λύση,δοκιμασένη αλλά ίσως όχι οικονομική είναι να ακολουθήσεις τα βήματα απο τα κάπισια (του 106 rallye cup)/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2007, 15:03:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια ενσταση στα 148 τροχο... Μιλαμε για 165 στροφαλο,ε...
Ε,δεν νομιζω οτι μπορουν οι ΡΤ51 να βγαλουν τοσα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|