PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Καινούριος...και λιπαντικά
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 161, 162, 163  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Δεκ 2002, 17:38:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
Σήμερα πήγα και πήρα 3 λίτρα TOTAL QUARTZ 9000 10W/50 SYNTHETIC και ένα φίλτρο λαδιού PURFLUX.


Δηλαδή βρήκες τα total?


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Δεκ 2002, 00:14:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

chatasos έγραψε:
Svstouk έγραψε:
Σήμερα πήγα και πήρα 3 λίτρα TOTAL QUARTZ 9000 10W/50 SYNTHETIC και ένα φίλτρο λαδιού PURFLUX.


Δηλαδή βρήκες τα total?



Ελπίζω να είναι ρητορική η ερώτησή σου! Shocked

Και βέβαια! :D




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Δεκ 2002, 05:00:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
Μιας και κάποια στιγμή αναφερθήκαμε στο χρώμα των λιπαντικών, απλά να αναφέρω ότι τα συγκεκριμένα είναι σχεδόν διάφανα.

Από ό,τι λέει είναι 100% συνθετικό.


Αυτό σημαίνει Κορυφαία Ποιότητα!
Οπότε, ψάχνω για TOTAL και εάν δεν καταλήξω σε καλή συμφωνία θα παραγγέλνουμε από Αθήνα. Wink Αν και δεν πιστεύω να φτάσουμε σε αυτό το σημείο.
Βέβαια πιστεύω ότι και το ELF Excelium ανήκει στην ίδια κλάση με το TOTAL αφού η ELF είναι αδελφή εταιρία. (Total-Fina-Elf)


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Δεκ 2002, 09:31:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
chatasos έγραψε:
Svstouk έγραψε:
Σήμερα πήγα και πήρα 3 λίτρα TOTAL QUARTZ 9000 10W/50 SYNTHETIC και ένα φίλτρο λαδιού PURFLUX.


Δηλαδή βρήκες τα total?



Ελπίζω να είναι ρητορική η ερώτησή σου! Shocked

Και βέβαια! :D


Από που;
Από την γνωστή αποθήκη που είχε αναφερθεί και στην αρχή αυτού του topic;;;
Ελπίζω να κάνεις γρήγορα - γρήγορα τα 2000km !!!!!



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Δεκ 2002, 10:30:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

KENTΡΟ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ Α.Ε.Β.Ε. "ΠΟΥΛΑΚΗΣ"

Λεωφόρος Αθηνών 243Α Χαϊδάρι ΤΚ 12461
τηλ. 5820821, 5822430, 5322800
www.poulakis.gr

e-mail : poulakis@galaxynet.gr

Βρίσκεται στο ύψος του Δάσους Χαϊδαρίου, επάνω στην Λεωφόρο Αθηνών, κάνα χιλιόμετρο πριν το Δαφνί, στο αριστερό σου χέρι όπως φεύγεις για Κόρινθο. Wink

Ο τύπος με την αποθήκη δεν τα φέρνει, από όσο ξέρω, αλλά αν ενδιαφερόμαστε πολλοί (μιλάω όμως να ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ, όχι να "ενδιαφερόμαστε" ) μπορώ να περάσω να συζητήσω μαζί του αν μπορεί να μας τα φέρνει ή όχι, που σίγουρα θα είναι και σε καλή τιμή. Wink




Be ware! Lion within!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Svstouk στις Σαβ 21 Δεκ 2002, 18:39:05, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
seridim (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 1.4(8V) ΧΤ(2001)

Ένταξη: 31 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 290
Τόπος: ΦΛΩΡΙΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Δεκ 2002, 18:07:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι γνώμη έχετε για τα λάδια SELENIA Question Ταιριάζουν για τα αυτοκίνητά μας;;; Γιατί από όσο ξέρω είναι κατάλληλα για ιταλικά αυτοκίνητα. Το λέω γιατί βρήκα τα SELENIA GOLD SYNTHETIC 10W-40 σε καλή τιμή. Μπορούμε να τα παίρνουμε σαν club περίπου 15 Euro τα 2 λίτρα. Όποιος ξέρει κάτι για αυτά τα λάδια ας το πει γιατί λέω να τα βάλω στην επόμενη αλλαγή.


Βελτιώνοντας το........"ΑΒΕΛΤΙΩΤΟ"

ANOTHER MEMBER OF K.R.T
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Δεκ 2002, 18:41:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

seridim έγραψε:
Τι γνώμη έχετε για τα λάδια SELENIA Question Ταιριάζουν για τα αυτοκίνητά μας;;; Γιατί από όσο ξέρω είναι κατάλληλα για ιταλικά αυτοκίνητα. Το λέω γιατί βρήκα τα SELENIA GOLD SYNTHETIC 10W-40 σε καλή τιμή. Μπορούμε να τα παίρνουμε σαν club περίπου 15 Euro τα 2 λίτρα. Όποιος ξέρει κάτι για αυτά τα λάδια ας το πει γιατί λέω να τα βάλω στην επόμενη αλλαγή.


Ακουστά τα έχω, χωρίς να τα έχω δοκιμάσει. Από φίλους ακούω καλά λόγια.

Εκείνο που μας ενδιαφέρει για το αν κάνουν για το αυτοκίνητό μας, είναι η ρευστότητά τους. Το 10/40 είναι άριστο για τις συνθήκες της Ελλάδας! Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Δεκ 2002, 04:03:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για Selenia ούτε να το σκέφτεστε. Δεν έχω ακούσει καλά λόγια. Ίσως να κανουν για Fiat αλλά μάλλον ταιριάζουν με την φιλοσοφία των αυτοκινήτων της Fiat...

Seridim, έχουμε βρει πολύ καλές τιμές για κορυφαία λάδια. Μήν ψάχνεσαι και ρισκάρεις με τα Selenia. Με 3Ε παραπάνω παίρνεις τα 5W40 της TOTAL και της ELF. Με 1Ε παραπάνω παίρνεις το TOP oil που είναι 100% ELF και που εισάγεται μόνο στην Β. Ελλάδα από τον Συνεταιρισμό Μηχανικών Β. Ελλάδος. Δεν υπάρχει περιθώριο σύγκρισης με SELENIA.

Τα SELENIA GOLD 10W40 τα έβαλε ένας γνωστός μου με MAZDA XEDOS 1.6 και χτυπούσαν οι βαλβίδες κατά την λειτουργία του μοτέρ! Τα έβγαλε αμέσως και έβαλε Shell Helix Ultra και ησύχασε. Και εμείς έχουμε ήδη βρει και χρησιμοποιήσει καλύτερο λάδι από το Shell. Να συζητάμε για Selenia; Αμφισβητούμενη ποιότητα σε αμφισβητούμενη τιμή...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Δεκ 2002, 08:43:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Για Selenia ούτε να το σκέφτεστε. Δεν έχω ακούσει καλά λόγια. Ίσως να κανουν για Fiat αλλά μάλλον ταιριάζουν με την φιλοσοφία των αυτοκινήτων της Fiat...

Seridim, έχουμε βρει πολύ καλές τιμές για κορυφαία λάδια. Μήν ψάχνεσαι και ρισκάρεις με τα Selenia. Με 3Ε παραπάνω παίρνεις τα 5W40 της TOTAL και της ELF. Με 1Ε παραπάνω παίρνεις το TOP oil που είναι 100% ELF και που εισάγεται μόνο στην Β. Ελλάδα από τον Συνεταιρισμό Μηχανικών Β. Ελλάδος. Δεν υπάρχει περιθώριο σύγκρισης με SELENIA.

Τα SELENIA GOLD 10W40 τα έβαλε ένας γνωστός μου με MAZDA XEDOS 1.6 και χτυπούσαν οι βαλβίδες κατά την λειτουργία του μοτέρ! Τα έβγαλε αμέσως και έβαλε Shell Helix Ultra και ησύχασε. Και εμείς έχουμε ήδη βρει και χρησιμοποιήσει καλύτερο λάδι από το Shell. Να συζητάμε για Selenia; Αμφισβητούμενη ποιότητα σε αμφισβητούμενη τιμή...


Καλημέρα Ελλάδα!
Για άλλη μία φορά σωστός ο Μίλτος!
Τα SELENIA είναι MADE FOR FIAT... και τίποτα το ιδιαίτερο... Καλύτερα να βάλετε τα CYCLON που είναι και Ελληνικά....αντί για τα Ιταλικά.... Wink Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
seridim (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 1.4(8V) ΧΤ(2001)

Ένταξη: 31 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 290
Τόπος: ΦΛΩΡΙΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Δεκ 2002, 18:41:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:

Seridim, έχουμε βρει πολύ καλές τιμές για κορυφαία λάδια. Μήν ψάχνεσαι και ρισκάρεις με τα Selenia. Με 3Ε παραπάνω παίρνεις τα 5W40 της TOTAL και της ELF. Με 1Ε παραπάνω παίρνεις το TOP oil που είναι 100% ELF και που εισάγεται μόνο στην Β. Ελλάδα από τον Συνεταιρισμό Μηχανικών Β. Ελλάδος. Δεν υπάρχει περιθώριο σύγκρισης με SELENIA.

Οκ τότε θα παραμείνω πιστός στα ELF που βάζω πάντα αν και μπορεί να δοκιμάσω και τα TOTAL.


Βελτιώνοντας το........"ΑΒΕΛΤΙΩΤΟ"

ANOTHER MEMBER OF K.R.T
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Δεκ 2002, 23:49:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να μην τα πολυλογώ, αύριο-μεθαύριο τα SHELL HELIX PLUS 15W/50 θα είναι παρελθόν. Rolling eyes

Μάγκες, μην νομίζετε ότι το φυσάω και ξοδεύω αλόγιστα για το αυτοκίνητο.
Σας πληροφορώ, ότι στερούμαι άλλα βασικά πράγματα, για να μπορώ να φροντίζω το 206 μου όσο καλύτερα μπορώ. Κάποιοι θα με κατακρίνουν, και ίσως να έχουν δίκιο.

Αλλά, αν εσείς ξαφνικά βρισκόσασταν με ένα λάδι (το παραπάνω), που δημιουργούσε κραδασμούς στον κινητήρα στο ρελαντί, έκοβε κατά πολύ την ευστροφία του κινητήρα, η θερμοκρασία του κινητήρα ήταν σταθερά πάνω από τους 90 και μετά από αρκετή ώρα μποτιλιαρίσματος χτύπαγε 100 βαθμούς Κελσίου η θερμοκρασία λαδιού, τι θα κάνατε; Confused

Εντάξει, για τη θερμοκρασία λαδιού, μπορεί όλα τα λάδια στο μποτιλιάρισμα να συμπεριφέρονται το ίδιο (μόλις τα μετρήσω θα ξέρω τεκμηριωμένα).

Προσέξτε διαφορές, όπως πλέον μου προκύπτουν από τα τρία λάδια που έχω δοκιμάσει ως τώρα (MOTUL - TOTAL - SHELL). Tα δύο πρώτα μπορεί να ανέβαζαν τη θερμοκρασία της μηχανής πάνω από τους 90 βαθμούς, αλλά :

- μόλις ξεμπλοκαριζόσουν λίγο, η θερμοκρασία έπεφτε κάτω από τους 90.

- ειδικά το TOTAL, του αρκούσε να κινείσαι για να πέσει η θερμοκρασία, άσχετα αν η κίνησή σου ήταν σε ανηφόρα με δευτέρα στις 3000! Μιλάμε για κάτι το φοβερό παιδιά!

Με αυτό το SHELL αλλά και με το πλήρως συνθετικό που χρησιμοποιούσα παλιότερα, η θερμοκρασία κινητήρα μένει, επαναλαμβάνω, πάνω από τους 90.

Τα MOTUL και τα TOTAL είχαν φανερό πλεονέκτημα στην ευστροφία του κινητήρα, λόγω μεγαλύτερης ρευστότητας βασικά. Αλλά τόσο μεγάλη διαφορά δεν την περίμενα. Με αυτό το SHELL, ο κινητήρας μου δείχνει να δυσανασχετεί να ανεβάσει στροφές μετά τις 3000. Με τα MOTUL, αλλά και με τα TOTAL κάτι τέτοιο δεν υφίστατο.

Επίσης με τα MOTUL και τα TOTAL δεν είχα κραδασμούς στο ρελαντί. Με αυτό το SHELL ο κινητήρας κάνει κραδασμούς σαν να είχε να αλλάξει λάδι για 50.000 χλμ! (δεν υπερβάλλω)

Δεν είχα σκοπό να το αλλάξω για τα επόμενα 3.000 χλμ. Αλλά μετά από αυτά τα λίγα χιλιόμετρα σήμερα, θα πάω αύριο να τα βγάλω και να τα αλλάξω. Δεν θα τα πετάξω, όμως, γιατί λέω να τα κρατήσω για το 205 του αδερφού μου. Έτσι κι αλλιώς, εκείνο πλέον καίει λάδι, οπότε θα το κεράσω λίγο ημι-συνθετικό λαδάκι για τις γιορτές! Shocked

Τι θα βάλω;
........
........
.........
........
.......
........
........
MOTUL 300V 10W/40 CHRONO.............

Τα πήρα από το φίλο μου στο Αιγάλεω σήμερα το απόγευμα.

19 ευρώ το δίλιτρο....

Το ότι με βλέπετε να ξαναβάζω τα MOTUL και όχι τα TOTAL, δεν σημαίνει τίποτα. Απλά έτυχε να είμαι πιο κοντά στα MOTUL, γι'αυτό και αποφάσισα να τα δοκιμάσω πρώτα από τα TOTAL (όσον αφορά το θέμα της θερμοκρασίας λαδιού). Άλλωστε, έχω φρέσκες τις μνήμες από τα TOTAL, αλλά και από τα SHELL, οπότε...........αναμείνατε!!! Cool Cool




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Δεκ 2002, 00:45:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και πανω που θα σε ρωταγα τι λεγανε τελικα τα ΤΟΤΑΛ.. Χαρη στις περιστασεις (οι οποιες δεν ειναι ευχαριστες φυσικα για την τσεπη) θα κανεις ενα σχεδον back-to-back test σε σχεδον 3 καινουρια λαδια μεσα σε διαστημα ουτε 15 ημερων..

Svstouk έγραψε:

Μάγκες, μην νομίζετε ότι το φυσάω και ξοδεύω αλόγιστα για το αυτοκίνητο.
Σας πληροφορώ, ότι στερούμαι άλλα βασικά πράγματα, για να μπορώ να φροντίζω το 206 μου όσο καλύτερα μπορώ


Πιστεψε με δεν εισαι ο μονος..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Δεκ 2002, 04:50:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

seridim έγραψε:

Οκ τότε θα παραμείνω πιστός στα ELF που βάζω πάντα αν και μπορεί να δοκιμάσω και τα TOTAL.


Μην μπερδεύεσαι φίλε. Είναι ακριβώς τα ίδια λάδια. Καμία διαφορά. Μάρκετινγκ τα υπόλοιπα. Δεν έχει λόγο η Renault να παίρνει από την ίδια εταιρία χειρότερα λάδια από την Peugeot, αλλά ούτε και το αντίστροφο. Ξέρουν οι Γάλλοι πώς να στηρίζουν τις εταιρίες τους. Και την Renault και την Peugeot (αλλά και την Citroen), και την Total και την Elf (αλλά και την Fina).
Δείτε και στο http://www.totalfinaelf.com/ho/en/index.htm για να πειστείτε.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Δεκ 2002, 13:54:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
...Ίσως να κανουν για Fiat αλλά μάλλον ταιριάζουν με την φιλοσοφία των αυτοκινήτων της Fiat...

Αμφισβητούμενη ποιότητα σε αμφισβητούμενη τιμή...


Κοίτα, μάπα δεν είναι, απλώς προορίζονται για τα ιταλικά αυτοκίνητα και μόνο. Στην 146 του πατέρα μου δεν έχουν παρουσιάσει πρόβλημα.


www.euphemus.eu


Έχει επεξεργασθεί από τον/την BTS στις Τρι 24 Δεκ 2002, 14:10:25, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Δεκ 2002, 14:04:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
Για να μην τα πολυλογώ, αύριο-μεθαύριο τα SHELL HELIX PLUS 15W/50 θα είναι παρελθόν. Rolling eyes

Αλλά, αν εσείς ξαφνικά βρισκόσασταν με ένα λάδι (το παραπάνω), που δημιουργούσε κραδασμούς στον κινητήρα στο ρελαντί, έκοβε κατά πολύ την ευστροφία του κινητήρα, η θερμοκρασία του κινητήρα ήταν σταθερά πάνω από τους 90 και μετά από αρκετή ώρα μποτιλιαρίσματος χτύπαγε 100 βαθμούς Κελσίου η θερμοκρασία λαδιού, τι θα κάνατε; Confused



Και εγώ τα ίδια συμπτώματα είχα παρατηρήσει με τα Helix Plus 10W/50, και δοκίμασα Texaco συνθετικά 5W/40 και Aral Basic Tronic 10W/40. Κατέληξα στο Aral, διότι για τα λεφτά του(7.5Ε/lt) μου έδωσε την καλύτερη απόδοση και χαμηλή θερμοκρασία λειτουργίας λόγω χαμηλών τριβών.Το 'πρόβλημα' είναι ότι τώρα με τα κρύα, η θερμοκρασία σταθεροποιείται σε μικρότερη τιμή από την συνηθισμένη.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Δεκ 2002, 15:21:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BTS έγραψε:

Και εγώ τα ίδια συμπτώματα είχα παρατηρήσει με τα Helix Plus 10W/50, και δοκίμασα Texaco συνθετικά 5W/40 και Aral Basic Tronic 10W/40. Κατέληξα στο Aral, διότι για τα λεφτά του(7.5Ε/lt) μου έδωσε την καλύτερη απόδοση και χαμηλή θερμοκρασία λειτουργίας λόγω χαμηλών τριβών.Το 'πρόβλημα' είναι ότι τώρα με τα κρύα, η θερμοκρασία σταθεροποιείται σε μικρότερη τιμή από την συνηθισμένη.


Επίτρεψέ μου να σε διορθώσω, για αυτούς που δεν γνωρίζουν πολύ καλά τις ρευστότητες και τα λάδια. Wink

Helix PLUS είναι ημισυνθετικό λιπαντικό, ρευστότητας 15W/50! Wink

Χαίρομαι πολύ που με επιβεβαινώνεις, γιατί κάποια στιγμή αμφιβάλλω αν όντως είμαι όσο πιο αντικειμενικός μπορώ, ή είναι η ιδέα μου! Wink

Νά' σαι καλά! Cool




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Δεκ 2002, 15:43:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα έβαλα και ησύχασα! Laughing

Τα SHELL πετάχτηκαν (δεν τα κράτησα ούτε για το 205 - θα του πάρω τα MOTUL 4100). Very happy

Τα MOTUL μπήκαν και μαζί τους έφεραν και τις πρώτες διαφορές :

α. Ο κινητήρας ξέχασε τι θα πει κραδασμός Cool

β. Η ευστροφία.........αποκαταστάθηκε! Shocked

γ. Η θερμοκρασία του λαδιού σε ΜΕΓΑΛΟ μποτιλιάρισμα μένει στους 95 και αρνείται να σηκωθεί κι άλλο Shocked (εχμμμμ). Χρειάστηκε ανηφόρα στο Σχιστό Κορυδαλλού με πρώτη, πίσω από φορτηγό, για κάνα τρίλεπτο, και ενώ το αμάξι ήταν ήδη μποτιλιαρισμένο 40 λεπτά για να φτάσει η θερμοκρασία τους 99 (ούτε καν 100! )

δ. Η θερμοκρασία λαδιού πέφτει σε πολύ πιο σύντομο χρονικό διάστημα από τα SHELL.

ε. Γενικώς, το αμάξι σου δίνει την αίσθηση ότι δεν "κολλάει", ότι ροπιάζει πιο εύκολα από πολύ χαμηλά με μεγάλη σχέση (δύο άτομα, 3η και 1250 στροφές) Wink


Όπως καταλαβαίνετε, είμαι ιδιαίτερα ευχαριστημένος που πέταξα τα SHELL και έβαλα τα MOTUL. Αυτή τη στιγμή, ούτε κλαίω τα λεφτά τους, ούτε και με νοιάζει. Wink

Και μιας και έχω και την εμπειρία και των τριών λιπαντικών, απλά να σας πω και με σύγκριση που μου προέκυψε μεταξύ MOTUL και TOTAL.

Τα MOTUL και τα TOTAL όταν μποτιλιαριστείς, ανεβάζουν τη θερμοκρασία του κινητήρα πάνω από τους 90. Μόλις αρχίσεις λίγο να τσουλάς, τα TOTAL κατεβάζουν τη θερμοκρασία κάτω από τους 90 πιο γρήγορα από τα MOTUL, για να μην αναφέρω τα SHELL, όπου έπρεπε να περάσει κάνα πεντάλεπτο σε κατηφόρα για να πέσει λίγο η θερμοκρασία (και είναι λογικό, μιας και τώρα με το καινούριο όργανο διαπίστωσα ότι τα SHELL είχαν θερμοκρασία λαδιού 100 βαθμούς, τη στιγμή που τα MOTUL, στο ίδιο σημείο, με τις ίδιες συνθήκες είχαν 95 Wink )


Εδώ, θα ήθελα να σας εκθέσω έναν προβληματισμό μου σχετικά με τη χρήση των 300V. Η Motul στο forum της προτείνει τη χρήση των 6100 Synergie 5W/40 για το 1.4. Σε κάποιο άλλο σημείο, αναφέρεται έμμεσα ότι η σειρά 300V δεν έχει τα καθαριστικά (για τον καθαρισμό του κινητήρα) που έχει η σειρά 6100. Τρίτον, το κουτί των 300V ΔΕΝ αναφέρει πουθενά ότι τα συγκεκριμένα λάδια έχουν καθαριστικές ιδιότητες, ενώ αντίθετα τα 6100 το αναφέρουν ξεκάθαρα.

Αυτό με οδηγεί στο εξής συμπέρασμα : η σειρά 300V είναι φτιαγμένη για αγωνιστική χρήση, που σημαίνει ότι αυτό το λάδι δεν είναι φτιαγμένο για να μένει για μεγάλα χρονικά διαστήματα στον κινητήρα (μη μου πείτε ότι στους αγώνες τρέχουν με τα λάδια του προηγούμενου αγώνα! ). Θέλω να καταλήξω στο ότι η σειρά 300V είναι αναμφισβήτητα ΑΡΙΣΤΗ, αλλά μήπως δεν είναι για τη δική μας χρήση, στο δικό μας αυτοκίνητο; Μήπως ξέρει κάτι παραπάνω η Motul που δεν τα προτείνει για το αυτοκίνητό μας; Ρίξτε μια ματιά στο forum της και θα δείτε να προτείνει τα 6100 για αυτοκίνητα που δεν θα φανταζόσασταν ποτέ (Honda Acura κτλ).

Οι παραπάνω προβληματισμοί αφορούν ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ και το δικό μου τρόπο οδήγησης. Σε καμιά περίπτωση δεν σημαίνει ότι αυτό που ισχύει για μένα ισχύει και για όλους τους άλλους Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Δεκ 2002, 17:00:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πανω στο θεμα Shell 15w50 vs 300V να παρατηρησω οτι ενα λαδι το οποιο εξαφανιζει τις τριβες "πληρωνει τον ευατο του" μακροχρονια καθως ο κινητηρας για να πιασει και να διατηρησει ενα επιπεδο στροφων χρειαζεται λιγοτερο γκαζι αρα και καυσιμο. Συγκεκριμενα εγω οταν ειχα μετρησει τη διαφορα σε καταναλωση ειχα μειωση 0.2 λιτρα / 100 χιλιομετρα (να σημηωθει οτι δεν κανω χιλιομετρα εθνικη οπου το αποτελεσμα θα ηταν μεγαλυτερο). Αμα αυτο το βαλει καποιος για τη διαρκεια των 10.000 χιλιομετρων βλεπει οτι ειναι 20 λιτρα βενζινης (χ 0.8Ε το λιτρο) = 16Ε χαμενα...Αρα αξιζει απο ολες τις αποψεις το να εχεις ενα αριστο λαδι στη μηχανη παρα το φαινομενικα παραπανω κοστος.

Τωρα πισω στο θεμα σχετικα με το 6100. Ειχα στειλει γραμμα στη Motul για το συγκεκριμενο ερωτημα (αν ειναι καλυτερο το 6100 για μας τους 1400 ή το 300V). Η απαντηση ηταν οτι το 300V υπερ-καλυπτει ΟΛΕΣ τις αναγκες μας και φυσικα κανει.

Τωρα ο προβληματισμος σου με τα καθαριστικα ειναι σωστος και τον εχω περασει και εγω μετα απο μια συζητηση που ειχα με εναν που μου ειχε πει κατι παρομοιο - οτι δηλαδη τα αγωνιστικα λαδια δεν εχουν καθαριστικα. Αλλα το 300V εκτος απο αμαξια που τρεχουν σε αγωνες και μετα το πετανε το λαδι, φοριεται και σε πολλα καθημερινα αμαξια με μεγαλες ιπποδυναμεις τα οποια φυσικα χρειαζονται καθαριστικα. Οποτε προφανως θα υπαρχει προβλεψη για συμμετοχη τετοιων ουσιων στο λαδι.

Παντως αφου τα Motul μεταξυ τους ειναι συμβατα στην αναμειξη, μπορει να βαζεις πχ 2 λιτρα 300V και το υπολοιπο 1 και κατι απο το 6100 ή το 8100 (E-tech με εστερα, θεωρητικα ακομα πιο συμβατο με το 300V) ωστε να εισαι 100% σιγουρος για τις καθαριστικες ιδιοτητες του λαδιου. Παντως το καλο με το Motul ειναι οτι 1) καιγεται υπερβολικα δυσκολα (φυσικα εμεις οι μαμα 1400αρηδες δεν το καιμε) και 2) ακομα και οταν καιγεται δεν αφηνει καταλοιπα-καρβουνιδια τα οποια ειναι ο νουμερο 1 εχθρος ακαθαρσιων. Αρα η αναγκη καθαριστικων γινεται ακομα μικροτερη και περιοριζεται σε ακαθαρσιες οι οποιες ειναι επι το πλειστον απο 3ες πηγες (βενζινη, νερο και σκονη μεσ'το λαδι) τα οποια ειναι ειτε "εξατμησιμες" βρωμιες ειτε κατακρατησιμες (απ'το φιλτρο).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Δεκ 2002, 17:25:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχεις δίκιο, Αλέξανδρε, δεν είχα σκεφτεί την ανάμιξη! Wink

Να σου πω, τα 6100 δεν είναι εστερικά συνθετικά; Γιατί είχα την εντύπωση ότι ήταν.




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Δεκ 2002, 00:18:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χμμ να σου πω την αληθεια δεν γνωριζω. Ξερω οτι ειναι συνθετικα αλλα δεν γνωριζω απο τι συνθετικα. Το 8100 παντως ειναι σιγουρα εστερικο αφου λεγεται και E-Tech Very happy

Και κατι αλλο.. αν προβληματιζεσαι για την καθαροτητα του κινητηρα υπαρχουν αυτα τα ειδικα "καθαριστικα" που τα βαζεις πριν τις αλλαγες λαδιου. Δουλευει ο κινητηρας κανα τεταρτακι και μετα ολα στον κουβα (λαδι & καθαριστικο)...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 161, 162, 163  Επόμενη
Σελίδα 16 από 163

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,4369s (PHP: 45% - SQL: 55%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on