Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιούλ 2006, 11:36:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
έχει ακούσει για "βρόνχους"?
βρόνχος είναι κάθε σημείο όπου "διακλαδίζετε" το ρεύμα.
το κακό με την γείωση πάνω στο σασί είναι ότι από το σημείο εκείνο μέχρι την μπαταρία γειώνουν άπειρα ακόμα πράγματα....
επίσης άν ο ενισχυτής σου έχει μεταλλικό σασί και τον έχει βιδωμένο πάνω σε λαμαρίνα ενδεχομένος περνάει θόρυβος και από εκεί.
Η "ήσυχη" υλοποίηση είναι η εξής:
1ον Καλώδιο χοντρό μέχρι την μπαταρία και για το + και για το -
2ον Βίδωμα του ενισχυτή σε ένα κομμάτι ξύλο και μετά βίδωμα του ξύλου στην λαμαρίνα του αυτοκινήτου.
όλα τα άλλα είναι απλά προχειροδουλειές για μείωση του κόστους ή του χρόνου ασχολίας με το αντικείμενο...
Ορισμένοι βάζουν φίλτρο (πηνίο ουσιαστικά) για θόρυβο στην τροφοδοσία του ενισχυτή αλλά εμένα σε όσα αυτοκίνητα έχω φτιάξει κατά καιρούς δεν μου έχει χρειαστεί ποτέ...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Μέλος
206 CC
Ένταξη: 04 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 125 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιούλ 2006, 11:54:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καταρχήν ευχαριστώ για τις πληροφορίες
Μία τελευταία ερώτηση και τα υπόλοιπα στη λέσχη.
Όταν λες καλώδιο χοντρό μέχρι την μπαταρία και στο συν και στο πλήν εννοείς την γείωση? Και πως γίνεται να μπαίνει και στους δύο πόλους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Μέλος
206 CC
Ένταξη: 04 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 125 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιούλ 2006, 22:32:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ψάχνοντας στο διαδικτυο βρήκα στο caraudioforum πιθανές αιτίες
για το βουητό.
Το κείμενο είναι το εξής:
πιθανές αιτίες παραγωγής τέτοιων παράσιτων είναι
-καλώδια σήματος κακής ποιότητας (η μη θωρακισμένα)
-καλώδια σήματος κοντά σε καλώδια ρεύματος είτε του ενισχυτή είτε του αυτοκίνητου(πχ αντλίας βενζίνης)
-γειώσεις, το πιο βάρβαρο απο όλα ,σου έρχεται απο εκεί που δεν το περιμένεις.
ενδεχομένως η έξοδος της πηγής σου να μην είναι γειωμένη στο σασί της ,όποτε το δοκιμάζεις με ένα καλωδιακή ,ενώνοντας το σασί με τον εξωτερικό αγωγό του καλωδίου.
δοκίμασε να βγάλεις την κεραία, η ύπαρξη πολλών γειώσεων καμία φορά δημιουργεί πρόβλημα.
άλλαξε θέση στη γείωση του ενισχυτή, η ύπαρξη έστω και μικρής αντίστασης μεταξύ της γείωσης του ενισχυτή και της πηγής μπορεί να δημιουργήσει παράσιτα.
γενικά τα καλώδια πρέπει να εφαρμόζουν πολύ καλά σε όλα τα σημεία.
(αν το βρεις παίξε και ένα joker, είναι να μην σου τύχει).
αν τα παραπάνω αποτύχουν, μάλλον κάτι δεν πάει καλά με τον ενισχυτή σου προετοιμάσου ψυχολογικά να κανείς ακροβατικά με ένα καλώδιο σε όλο το αυτοκίνητο για αρκετή ώρα ,εκτός αν είσαι πολύ τυχερός.
Ελπίζω να φανεί χρήσιμο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιαν 2007, 17:30:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το γντουπ που αναφέρθηκε αρχικά ωφείλεται καθαρά σε επαγωγικά ρεύματα λόγω πηνίων του ενισχυτή. (πληροφοριακά μιας κι εχει περάσει καιρός απο το ποστ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΣΦΗΝΑΣ! (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Μόλις έγραψα
206 1.4 xs
Ένταξη: 06 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 20 Τόπος: Κιάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιαν 2007, 09:44:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν, ποτέ δεν περίμενα ένα post που θα άνοιγα πριν ΄τοσο καιρό, θα ξαναρχόταν τώρα στην επιφάνεια..!!1
Έπειτα απο αρκετές αλλαγές που έκανα στο ηχοσύστημά μου, κατάλαβα ότι για αυτούς τους θορύβους που ανέφερα στην αρχή, υπαίτιοι, είναι αρκετοί παράγοντες. Μερικοί απο αυτούς τους παράγοντες, είναι οι εξής:
1.Επαγωγικά παραμένοντα ρεύματα απο τα τροφοδοτικά των ενισχυτών. (κακή ποιότητα των ενισχυτών)
2.Χωρητικά ρεύματα αιχμής που παραμένουν στους πυκνωτές των ενισχυτών(κακή ποιότητα ενισχυτών ή αρκετά ταλεπορημένοι και ίσως αναμένοι πυκνωτές, άρα ταλαιπορημένοι ενισχυτές)
2.Άσχημες γειώσεις. (Λεπτά καλώδια γειώσεων ή μεγάλο μήκος καλωδίου γείωσης ή πολλές γειώσεις σε ένα σημείο του αμαξιού ή όχι πολύ αγώγιμο το σημείο επαφής των γειώσεων του αυτοκινήτου.
3.Παράσιτα δημιουργούμενα απο τα rca που καταλήγουν στους ενισχυτές (κακή ποιότητα των rca ή και του δυναμομού! Αυτό εξαλείφεται με την τοποθέτηση αντιπαρασιτικών φίλτρων)
Ελπίζω να μοήθησα μέσα απο αυτό το θέμα.
Καλά ηχοσυστήματα σε όλους!
Ντουπ...Ντουπ...Ντουπ....
...Άντρα μου, γιατί τρίζει το πάτωμα του σπιτιού μας?
...Τους πο**τη* τους Αμερικάνους ρώτα γυναίκα, που μας πολεμάνε με χαμηλές ηχητικές συχνότητες.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|