PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

TEST DRIVE-BMW 130i MSport

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Δεκ 2006, 14:07:22    Θέμα δημοσίευσης: TEST DRIVE-BMW 130i MSport Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οταν ελαβα το τηλεφωνημα απο εναν φιλο μου που δουλευει σε περιοδικο και εμαθα οτι θα πηγαινα το αυτοκινητο απο τα γραφεια του περιοδικου στην αντιπροσωπεια για παραδοση νομιζα οτι ονειρευομουν... Θα ειχα το αυτοκινητο για 3 περιπου ωρες ολομοναχος!!!

Η πρωτη επαφη (οπτικη) δεν ειναι και οτι καλυτερο για ενα αυτοκινητο αυτων των δυνατοτητων και, κυριως, αυτης της κατηγοριας τιμης!!! Υπερ το δεον διακριτικο, μονο οι προφυλακτηρες διαφερουν και οι ζαντες απο μια απλη 116i και το 5θυρο στυλ δεν του παει καθολου!!!

Μεσα τωρα, η κατασταση ειναι καπως καλυτερη!!! Πολυ καλα τυπου μπακετ καθισματα με αρκετες ρυθμισεις, αρκετα χοντρη στεφανη τιμονιου που χαιρεσαι να την κρατας, κοντος επιλογεας, αλουμινιο στα πενταλ, διακοσμητικα (look) αλουμινο στο εσωτερικο!!! Η ποιοτητα οχι καλυτερη, αλλα οχι και χειροτερη απο τα στανταρ της κατηγοριας!!!
Η θεση οδηγησης απο τις καλυτερες που εχω κατσει, χωστη και τα παντα στις σωστες αποστασεις!!!

Στα της οδηγησης τωρα!!!
Να διευκρινησω οτι το DSC δεν το εβγαλα γιατι δεν εχω ουτε τα χερια, ουτε την εμπειρια να κουμανταρω 265ps στον πισω αξονα και χωρις μπλοκε!!!

Το πρωτο που ερχεσαι σε επαφη ειναι το τιμονι!!! Απλα Φοβερο!!! Εχει πολυ καλο βαρος, φοβερη αποκριση και ειναι και γρηγορο!!!

Ο επιλογεας, κοντος στη λαβη, ειναι επισης απιστευτος, δεν σκαλωνει πουθενα και εχει παααρα πολυ καλο, σιγουρο κουμπωμα!!!

Τα φρενα του ειναι μια χαρα, αλλα τιποτα το φοβερο!!!

Η αναρτηση αρκετα σφιχτη, ψιλοκουραζει οταν ο δρομος εχει πολλες ανωμαλιες, αλλα η ποιοτητα κυλισης σε καλο οδοστρωμα ειναι πολυ καλη!!! Δεν ακουγεται, ουτε κοπαναει...

Το μοτερ...Αααχ...Η αποκριση, παρα το ηλεκτρογκαζο, ειναι πολυ καλη, ο ηχος του ειναι φοβερος και η επιταχυνση αλλου!!! Επιταχυνει αβιαστα και γραμμικα μεχρι και με την 4η απο τις 2000rpm μεχρι και τον κοφτη (7100rpm)!!! Mε 5η φορτωνει καλα μεν, αλλα ειναι λιγο πιο χαλαρα τα πραγματα και η 6η ειναι βοηθητικη!!! Το DSC δουλευει ασταματητα μεχρι και την 3η!!! Η καταναλωση, αν πιεστει (κοφτες, γκαζι τερμα κτλ) φτανει ανετα το 15+!!! Αν οδηγηθει ηρεμα (αλλαγες στις 3500rpm, οχι ξεσπασματα) πεφτει στο 9!!!

Στις στροφες τωρα κραταει παρα πολυ καλα και εχει πολυ καλη αισθηση, για καποιον μετριο οδηγο ομως ειναι λιγο επικινδυνο θα ελεγα!!! Η ουρα, λογω και της δυναμης, φευγει για πλακα μενα απαλο πατημα στο γκαζι ή με μια ατσαλη κινηση ακομα και με 3η!!! Γενικα, δεν συγχωρει πολλα λαθη!!! Οποτε το DSC on (εστω και στο 2ο σταδιο)... Παντως, και με το DSC πληρως ενεργοποιημενο, με 2α, εκανα 1,5 στροφη αναποδο!!! Ειναι πολλη η δυναμη...

Γενικο συμπερασμα, ειναι ενα φοβερο αυτοκινητο αρκει να ξερεις γιατι θα το παρεις!!! Δεν ειναι για να πηγαινεις για ψωνια, για ταξιδια ή να κανεις τη "μουρη" σου!!! Ενα Golf GTi θα τα καταφερνε καλυτερα στους παραπανω τομεις!!! Η αν επιμενει κανεις σε BMW υπαρχει και η 120i ή και "απλη" 130i η ακομα και η 325i που ειναι και φθηνοτερες απο τα 47500E που κανει η 130i ΜSport!!! H αμεσοτητα που εχει με τον οδηγο και το οτι ειναι κλασσικο πισωκινητο (χωρις μπλοκε ομως) το κανουν να διαφερει απο τα υπολοιπα!!! Kαθαρα προταση για συνειδητοποιημενους οδηγους!!!

ΥΓ: Οταν μπηκα στο δικο μου μετα, διαπιστωσα οτι τα φρενα του 206 ειναι οντως παααρα πολυ καλα!!! Το μονο πραγμα που θα μπορουσα να συγκρινω με την 130i...


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Δεκ 2006, 14:35:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οι διαστασεις των φρενων ποιες ειναι?
Οσο για την περιγραφη που εκανες ηταν παρα πολυ καλη.Σαν να ημουν μεσα και οδηγουσα.
Φοβερη εντυπωση μου εκανε η δυναμη που περιγραφεις.265 αλογα δεν ειναι και λιγα και ειδικα στον πισω τροχο.
Αλλα με κανει σκεφτομαι τι γινετε με την 3αρα την M που εχει 300+ στους πισω τροχους?
Πραγματικα πρεπει να ξερεις πως να το πας για να μην σε παει αυτο.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Δεκ 2006, 02:07:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

brz20 έγραψε:
Οι διαστασεις των φρενων ποιες ειναι?
Οσο για την περιγραφη που εκανες ηταν παρα πολυ καλη.Σαν να ημουν μεσα και οδηγουσα.
Φοβερη εντυπωση μου εκανε η δυναμη που περιγραφεις.265 αλογα δεν ειναι και λιγα και ειδικα στον πισω τροχο.
Αλλα με κανει σκεφτομαι τι γινετε με την 3αρα την M που εχει 300+ στους πισω τροχους?
Πραγματικα πρεπει να ξερεις πως να το πας για να μην σε παει αυτο.


Οι διαστασεις των φρενων της BMW δεν ξερω ποιες ειναι (αλλα ειναι αρκετα μεγαλοι οι δισκοι μπρος-πισω)!!!

To δικο μου εχει το κλασσικο συστημα φρενων των 1.4 16ν (XS), 1.6 16ν και 2.0 GTi (266 μπροστα, 247 πισω)!!!

Η Μ3 ειναι αλλο αυτοκινητο γενικα!!! Και εχει και μπλοκε, πραγμα πολυ σημαντικο σαυτην την κατηγορια πισω δυναμης...

Η δυναμη ειναι φυσιολογικο να μου κανει εντυπωση απο τη στιγμη που οδηγω γυρω στα 95ps!!! Aλλο να σε πανε βολτα μενα γρηγορο αυτοκινητο κιαλλο να το πας!!! Εχω μπει και σε γρηγοροτερα αυτοκινητα, αλλα αυτο ηταν το πιο δυνατο που εχω οδηγησει σε απολυτα νουμερα!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Δεκ 2006, 04:33:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω μεχρι τωρα το ανωτερο σε αλογα που εχω οδηγησει ειναι ενα RX8 Cosmo.
231 αλογα στην πισω κινηση.
Πρεπει μια φορα να γραψω κατι γι'αυτο το Mini-Test.Με αφησε τελειως αλλου.
Πραγματικα εχει μεγαλη διαφορα να σε πανε και να το πας.
Ακομα και σε ποιο λιγα αλογα(βλεπε Cooper S)ειχα δει τεραστια διαφορα.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Δεκ 2006, 09:59:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
brz20 έγραψε:
Οι διαστασεις των φρενων ποιες ειναι?
Οσο για την περιγραφη που εκανες ηταν παρα πολυ καλη.Σαν να ημουν μεσα και οδηγουσα.
Φοβερη εντυπωση μου εκανε η δυναμη που περιγραφεις.265 αλογα δεν ειναι και λιγα και ειδικα στον πισω τροχο.
Αλλα με κανει σκεφτομαι τι γινετε με την 3αρα την M που εχει 300+ στους πισω τροχους?
Πραγματικα πρεπει να ξερεις πως να το πας για να μην σε παει αυτο.


Οι διαστασεις των φρενων της BMW δεν ξερω ποιες ειναι (αλλα ειναι αρκετα μεγαλοι οι δισκοι μπρος-πισω)!!!

To δικο μου εχει το κλασσικο συστημα φρενων των 1.4 16ν (XS), 1.6 16ν και 2.0 GTi (266 μπροστα, 247 πισω)!!!

Η Μ3 ειναι αλλο αυτοκινητο γενικα!!! Και εχει και μπλοκε, πραγμα πολυ σημαντικο σαυτην την κατηγορια πισω δυναμης...

Η δυναμη ειναι φυσιολογικο να μου κανει εντυπωση απο τη στιγμη που οδηγω γυρω στα 95ps!!! Aλλο να σε πανε βολτα μενα γρηγορο αυτοκινητο κιαλλο να το πας!!! Εχω μπει και σε γρηγοροτερα αυτοκινητα, αλλα αυτο ηταν το πιο δυνατο που εχω οδηγησει σε απολυτα νουμερα!!!

Απλά το βάρος που έχουν να φρενάρουν είναι τελείως διαφορετικό... Wink
Επίσης ένα δυνατό αυτοκίνητο χρησιμοποιεί πολύ περισσότερο τα φρένα του μιας και σε μικρό κομμάτι του δρόμου μπορεί να αναπτύξει μεγαλύτερη ταχύτητα αλλά και επιτάχυνση.
Επίσης η Μ3 είναι κάτι τελείως μα τελείως διαφορειτκό...
Από κει όσο 206 φοράνε τα 266 εμπρός έχουν υπεραρκετά φρένα (αρκεί να έχει κανείς φρέσκο τακάκι... Rolling eyes Laughing )


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2158s (PHP: 62% - SQL: 38%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on