Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Δεκ 2006, 03:37:33 Θέμα δημοσίευσης: TEST DRIVE - Ford Focus 1.6 TDCi |
|
|
(Αυτό το μετέφερα από ποστ που έκανα παλαιότερα)
Σας παραθέτω τις εντυπώσεις μου από ένα καινούριο Ford Focus 1.6 TDCi (Turbo Diesel) που οδηγώ αυτές τις μέρες στην Κύπρο που βρίσκομαι μέχρι την Κυριακή.
Για τον κινητήρα δεν υπάρχει λόγος να πω πολλά πράγματα εκτός ότι είναι πολύ ροπάτος από 1700 στροφές και πάνω και μου κάνει μέση κατανάλωση 5,8λ/100χαω. Με σταθερή ταχύτητα 120χαω στις ....2200 περίπου στροφές (και με cruise control παρακαλώ) έχω δει γύρω στα 3,7λ/100χαω! Το αυτοκίνητο είναι αρκετά γρήγορο και οι 109ίπποι που βγάζει δίνουν την εντύπωση ότι είναι περισσότεροι αν αναλογιστήτε τα σχεδόν 1400 κιλά βάρους......
Μοναδικό αρνητικό το αρκετά έντονο και ενοχλητικό Turbo Lag όταν πατάς το γκάζι με κάτω από 1500 στροφές όπου "απογειώνεται" απότομα το αυτοκίνητο μόλις πιάσει πίεση το Turbo και με 1η αν δεν είσαι προσεχτικός μπορεί και να τρακάρεις τον μπροστινό σου!
Επίσης έχει το πιο ηλίθιο τασάκι στην πιο ηλίθια θέση που έχω δει ποτέ , το A/C είναι μάλλον ανεπαρκές (ακόμη και με 25C εξωτερική θερμοκρασία) και κάποια από τα πλαστικά δείχνουν φτηνά και με μέτρια συναρμογή.
Αρκετά με τα "κακά" και τώρα στα "καλά" που λίγο πολύ ισχύουν σε όλα τα Focus.
H θέση οδήγησης είναι άπαιχτη και με τη ρύθμιση του τιμονιού σε ύψος ΚΑΙ σε απόσταση το τοποθετείς εκεί ακριβώς που θέλεις. (Εγώ το έχω τέρμα κάτω όπου είναι σχεδόν κάθετο και όσο πιο κοντά μου έρχεται).
Ο επιλογέας είναι σφικτός αλλά πολύ θετικός, με μικρές διαδρομές, γρήγορος και με πολύ καλό συγχρονισμό (ανκαι νομίζω στο Fiesta είναι λίγο καλύτερος).
Το τιμόνι είναι ίσως το καλύτερο που έχω δει σε σύγχρονο αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας όντας ακριβέστατο, με καταπληκτική αίσθηση (νιώθεις τη ...φλόγα όταν περνάς πάνω από αναμμένο σπίρτο), αρκετά γρήγορο με 2,7-2,8 στροφές (του Fiesta είναι πιο γρήγορο όμως), κόβει αρκετά, σφικτό γύρω από την ευθεία, αρκετά βαρύ όταν είναι στριμμένο και βαραίνει περισσότερο με την ταχύτητα. Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο (ενοικιάσεως) πάντως έχει ένα πολύ μικρό τζόγο όμως (....το 1/10 που έχει το 206) που χάνει βαθμούς για τα γούστα μου. Αν ο τζόγος είναι πρόβλημα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου τότε τολμώ να πω ότι στον τομέα τιμόνι το Focus (ανκαι είναι κάπως πιο γρήγορο) είναι ισάξιο με του 309GTi που παραμένει #1 ακόμα για μένα σε αίσθηση και κυρίως σε ακρίβεια.
Η ανάρτηση είναι σφικτή (αρκετά πιο σφικτή από ένα 307 1.6 πχ) αλλά έχει εξαιρετικό έλεγχο και δεν κοπανάει και δεν πλέει ποτέ.
Το σασί δείχνει "γρανιτένιο" και δεν μετατοπίζεται όταν περνάς πάνω από ανωμαλίες μέσα σε στροφή.
Τα όρια του αυτοκινήτου είναι ΠΟΛΥ ψηλά, η συμπεριφορά του είναι αρκετά ουδέτερη με ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ κλίσεις, αμελητέα υποστροφή όταν μπαίνεις με φουλ γκάζι και πολύ σταθερό κώλο που δεν γυρίζει με απλό άφημα του γκαζιού (το αυτοκίνητο δεν έχει ESP).
Αξιοσημείωτος είναι ο τρόπος που το αυτοκίνητο αλλάζει άμεσα πορεία στα "S" και που μου θυμίζει έντονα το 309GTi.....
Πολύ καλές εντυπώσεις αποκόμησα από τα ελαστικά (στην Κυπριακή άσφαλτο όμως...) Continental Sport Contact 2 σε διάσταση 205/55VR16 που φοράει το αυτοκίνητο. Έχουν ψηλά όρια, δεν μαγουλιάζουν εύκολα, έχουν άμεσες αντιδράσεις χωρίς "Michael Jackson" effect και γλυστράνε προοδευτικά.
Εν ολίγοις είναι ένα ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ αυτοκίνητο που χαίρεσαι να το οδηγείς και που σε παρακαλάει να το πιέσεις περισσότερο.
Επίσης για να επιστρέψουμε και λίγο στο θέμα του τόπικ, αν ένα Focus 1.6 TDCi καταφέρνει να προσφέρει τόση ΑΠΕΡΑΝΤΗ οδηγική ευχαρίστηση, τότε το Focus ST ίσως να είναι το καλύτερο μπροστινοκίνητο αυτοκίνητο στον πλανήτη αυτή τη στιγμή αφού σίγουρα θα είναι καλύτερο σε όλους τους "οδηγικούς) τομείς από ένα "οικογενειακό" Turbodiesel....... 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Δεκ 2006, 20:27:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο Τριτη-Τεταρτη, θα οδηγησω και εγω το focus που μολις αγορασε κολλητος(το 1.6) και θα μεταφερω κι εγω εντυπωσεις!
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Ιαν 2007, 09:53:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Απο Τριτη-Τεταρτη, θα οδηγησω και εγω το focus που μολις αγορασε κολλητος(το 1.6) και θα μεταφερω κι εγω εντυπωσεις! |
Σπύρο ακόμη περιμένουμε τις εντυπώσεις σου!! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Ιαν 2007, 09:59:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nαι, εχεις δικιο Χαρη,το ειδα το αυτοκινητο, αλλα δεν το εχω οδηγησει ακομα.
Οταν το οφηγησω θα αναφερω! 
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Δεκ 2007, 14:52:39 Θέμα δημοσίευσης: FORD FOCUS 1.4 - TEST DRIVE PART II |
|
|
Την περασμένη βδομάδα ήμουνα στην Κύπρο και για μια βδομάδα οδηγούσα ένα Ford Focus 1.4.
Λίγο πολύ ότι έχω γράψει πιο πάνω ισχύει και για το 1.4 βενζίνη.
Στα Συν:
Εξαιρετική θέση οδήγησης
Πολύ καλός επιλογέας
Εξαιρετικό τιμόνι
Καθόλου Torque Steer
Εξαιρετική και πολύ στριφτάδικη οδική συμπεριφορά
Καλά και ανθεκτικά φρένα
Πολύ καλοί χώροι
Πολύ καλά φώτα
Πολύ καλός εξοπλισμός (είχε ακόμη και Cruise Control)
Στα πλην:
ΤΟ ΠΙΟ ΗΛΙΘΙΟ ΤΑΣΑΚΙ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΗΛΙΘΙΑ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΤΕ!
Κακή ορατότητα προς τα πίσω
Μετριότατες επιδόσεις με τον κινητήρα 1.4
Μέτρια ποιότητα πλαστικών
Πεντάλ γκαζιού κάπως ψηλά τοποθετημένο
Το αυτοκίνητο ανκαι αργό το κατευχαριστήθηκα καθώς είχα καιρό να οδηγήσω ένα αυτοκίνητο που με εμπνέει να το στρίψω και να το οδηγήσω στο όριο.
Η συμπεριφορά του είναι σχεδόν εντελώς ουδέτερη με ένα "hint" σταθεροποιητικής υποστροφής και με πολύ προβλέψιμες και ομαλές αντιδράσεις της ουράς.
Το 1.4 είναι κάπως πιο μαλακό από το 1.6 DCi Turbo Diesel που είχα οδηγήσει παλαιότερα αλλά και πάλι η συμπεριφορά και απόκριση του στα "S" είναι πολύ καλύτερη από ότι περιμένεις από τη μαλακή ανάρτηση.
ΤΟ τιμόνι είναι σχεδόν τέλειο με χειρουργική ακρίβεια, εξαιρετική αίσθηση και πολύ σωστή επαναφορά, ανκαι θα το ήθελα ακόμα πιο γρήγορο (έχει ~2,7 στροφές στο 1.4).
Σημειοτέον ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο φόραγε 3 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ!!!!!!!! Όλα μάρκας ΜΕΚΑΨΕΣ διάστασης 205/65/15.
Στην αριστερή πλευρά είχε 2 ίδια, το δεξί μπροστά ήταν άλλη μάρκα και το πίσω δεξί άλλη μάρκα!!!!!!!!!!!!
Παρόλα αυτά το αυτοκίνητο στην ευθεία πήγαινε σαν βέλος, σε οριακό φρενάρισμα με το ABS ενεργοποιημένο φρέναρε χωρίς να τραβάει δεξιά αριστερά και στις στροφές έστριβε τραίνο!!!!!!!
Συμπερασματικά, το Focus είναι ίσως το πιο ολοκληρωμένο σύγχρονο αυτοκίνητο και ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει ποτέ.
ΘΕΛΩ ΕΝΑ FOCUS ST ΤΩΡΑ!!!!!! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Ιούλ 2008, 21:17:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για ενα Σαββατοκυριακο και για 200 χλμ περιπου, οδηγησα ενα focus C max, αυτο που πωλειται τωρα.
Γενικα τα φορντ με ξενιζουν λιγο στο σχεδιασμο, και μεσα κι εξω.
Χωροι καλοι, τιμονι ακριβες και κοφτερο, κιβωτιο με καλο κουμπωμα και σχετικα κοντες διαδρομες λεβιε!
Ο κινητηρας ψιλοψοφιος μου φανηκε, ενω βαραγε πυρακια συνεχως!
Πανω απο 140 δεν επιανε με ευκολια το αμαξι.
Και τωρα σε αυτο που μου εκανε περισσοτερο αρνητικη εντυπωση.
Η αναρτηση(εκδοση τρεντ) ηταν μαυρα χαλια.Πολυ μαλακο για τα γουστα μου, χωρις ομως μεγαλες κλισεις.
αυτο που με ενοχλησε ειναι η ανασφαλεια που σου δινει στην οδηγηση σε ταξιδι.
οι πλευσεις και η μη καλη αποσβεση των αμορτισερ, με εκαναν να νιωθω πολυ ανασφαλης.
Δλδ οι μεσοι οικογενειαρχες στους οποιους απευθυνεται, που θεωρητικα δεν το πολυκατεχουν το της οδηγησης, πως θα νιωθουν?
Παρολαυτα το αμαξι εστριβε αλλα με μια περιεργη αισθηση.
Τα φρενα ηταν καλα για τον ογκο και το βαρος του.
Γενικα απο τα θετικα κρατω το τιμονι του, ολα τα αλλα δε μου αρεσαν.
Αν εκανε 14-15 χιλιαρικα θα το επαιρνα σαν οικογενειακο(και αφου εβαζα και 4 αμορτισερ της προκοπης), αλλα για τα 18+ που κοστιζει με την καμια...
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Ιούλ 2008, 19:05:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κια σιντ σταισιον σπυρο μου  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|