PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Καινούριος...και λιπαντικά
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 161, 162, 163  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2002, 21:10:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σημερα στο καθιερωμενο ελεγχο της σταθμης του λαδιου διαπιστωσα οτι για 7550κλμ που τα εχω εχουν πεσει ασυνηθιστα πολυ.Θυμιζω οτι αυτη την φορα μου εβαλαν για πρωτη φορα Texaco 10/40.Νομιζω οτι τα λαδια αυτα η καναν τοσο καλη δουλεια και καταναλωθηκαν η (και αυτο ειναι η εκτιμηση μου) ειναι ψιλομαπα Mad Με Bp και Shell εβγαζα ανετα και 15000 κλμ
Οποτε το μεσημερακι ετρεξα για καινουργιο λαδακι(πολλα -ακι μα ποιος ειμαι ο Μαμαλακης Laughing Laughing )
Και πρωτοτυπησα...Ναι πηρα MOTUL Exclamation
Oχι ομως τα 300V τα οποια μου φανηκαν υπερβολικα(τουλαχιστον για 1100)και πανακριβα(7500 δρχ το 2λιτρο) αλλα τα 6100 synergie 10W40 technosynthese με 4988 (14,64 Ευρω) το 2 λιτρο
Βασικα ξεκινησα για τα 4100 αλλα ειχε μονο τα 20/50 και η διαφορα ηταν μονο 130 δρχ το 2λιτρο μπουκαλι οποτε Wink
Οποτε μολις τα βαλω ετοιμαστειτε για κριτικη σε αλλη κατηγορια πλεον.Τωρα θα φανουν τα Motul αφου τα 300 ειναι η κορυφη τους οποτε λογικο να ειναι καλα .Τωρα θα φανει τι ψαρια πιανουν


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2002, 22:46:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολύ ωραία φίλε! Cool

Κάνε εσύ την κριτική να δούμε τι παίζει με τα φθηνότερα μιας και εγώ πιστεύω ότι τα 300V είναι λίγο υπερβολικά για εμένα που το χρησιμοποιώ ως επί το πλείστον στην πόλη. Wink

Μην αργήσεις!! Cool




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Νοέ 2002, 01:35:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alexandros έγραψε:
Μιλτος έγραψε:
Μέχρι να περάσει ο δείκτης λαδιού την πρώτη κάτω γραμμούλα, δεν ξεπερνώ τις 2000σαλ.
Μόλις πιάσει ενδιάμεσα των 2 κάτω γραμμών, ανεβάζω μέχρι τις 2500σαλ.

Να η ευκαιρια να περασετε τον Μιλτο...Ορματε του


Μανιάτης δεν είμαι, αλλά όποιος το κάνει αυτό, θα του την φυλάξω για μετά το ζέσταμα! Razz Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Mix206cc 
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)

Ένταξη: 16 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 106
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Νοέ 2002, 12:44:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χθες εκανα την πρωτη μεγαλη αποσταση με τα Motul και εχω να πω οτι οταν πηγαινα με τελικες για κανα 10λεπτο το θερμομετρο αγγιξε τα 140 Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Και συμπεραινω τελικως οτι η διαφορα υπαρχει μονο μεσα στην πολη οπου πας κανονικα ή πλακωμενος και το θερμομετρο ισα ισα αγγιζει τα 115(ενω παλιοτερα τα περνουσε)


I need NOS and I need it by tonight...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mix206cc 
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)

Ένταξη: 16 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 106
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Νοέ 2002, 17:11:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε Μιλτο με εκεινη την τοποθετηση ψυγειου λαδιου τι θα κανουμε θα το βαλουμε Question Question Question


I need NOS and I need it by tonight...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Νοέ 2002, 23:00:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το τεστ "Miltellas" είναι αλάνθαστο.
Και περνάς τις εξετάσεις μόνο εάν χτυπήσεις σανιδωμένη τελική για 7 λεπτά και πάνω.
Το 1ο βραβείο ανήκει στον Mix206cc με 10 λεπτά.

Είδατε αγαπητοί συνοδηγοί ότι καί το Motul 300V χτυπάει "τελική" στους 140C;

Μετά τα αμορτισέρ πάω για ψυγείο λαδιού. Μήπως Mix πρέπει να την ψάξουμε λίγο και να συνεννοηθούμε;

Τα 1.6 16V είναι κινητήρες με υψηλή συμπίεση και απόδοση ανά λίτρο. Παίρνουν μόνο 3 λίτρα λάδι (άντε το πολύ 3,25) και το βάζει φωτιά. Το 2λιτρο παίρνει 4,25 λίτρα λάδι, έχει χαμηλή συμπίεση και απόδοση ανά λίτρο και γι αυτό δεν χαμπαριάζει. Σε συνθήκες πόλης δεν φτάνει ούτε τους 90C στο λάδι. Παρόμοια με το 1.4 (και το 1.1).
Άρα, το πρόβλημα το έχουμε εμείς οι 16άρηδες και η μόνη λύση είναι ό,τι καλύτερο σε λάδι και προαιρετικά ψυγείο λαδιού που μάλλον επιβάλλεται στους παλαβούς.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Νοέ 2002, 02:39:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το χω πει αλλα θα το ξαναπω.. Με Rallye 1600 16V φιλου, το σκιζαμε στα μεγαρα επι 75 λεπτα αφου ειχε προηγηθει και σκισιμο στην εθνικη Αθηνων Κορινθου (οπως πηγαιναμε) οπου εδειξε το ρανταρ του μπατσου 166.6 (ναι, μας εγραψε...) Ε τι να σας πω? Κοκκινο δεν επιασε ρε παιδια..Και το rallye στροφαρει με πολυ περισσοτερη δυναμη στις ψηλες καθως επισης εχει και ενα φασμα διευρημενο κατα περιπου +500 στροφες.. Επισης το 16V του Rallye εχει και αυτο γυρω στα 3 και κατι χωρητικοτητα λαδιου που σημαινει οτι το ζεσταινει εξισου ή και παραπανω...Αλλά ΚΟΚΚΙΝΟ δεν επιασε.. Αλλα ακομα και να επιανε - δεν τρεχει τιποτα.. Το αν θα πιασει κοκκινο δειχνει την ικανοτητα του λαδιου να περιοριζει την τριβη στα μεταλλα με αποτελεσμα να υπαρχει χαμηλοτερη θερμοκρασια. Στο συνεχες σκισιμο αυτο δουλευει αρθροιστικα αλλα προστιθεται και ο παραγοντας απαγωγη θερμοτητας απ'το λαδι.

Το λαδι σου Μιχ πιστευω οτι θερμανθηκε εξ'αιτιας πιο πολυ του δευτερου παραγοντα. 10 λεπτα συνεχες σκισιμο παραγουν τοσο ζεστη που δεν προλαβαινει να φυγει απ'το λαδι. Αυτο ομως δεν σημαινει οτι το λαδι δεν κανει καλα την λιπαντικη του δουλεια, ειδικα οταν μιλαμε για το Motul το οποιο ειναι ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ για κινητηρες που εχουν ακραιες μετατροπες (και ακραιες θερμοκρασιες) με εκατονταδες αλογα... Αυτο θα το καταλαβεις οταν πας να προσθεσεις λαδι σε μερικες χιλιαδες χιλιομετρα και δεις οτι δεν εχει καει ουτε το μισο απ'αυτο που περιμενεις σε σχεση με τα κορυφαια λαδια των Shell και BP που εχεις δοκιμασει...(τωρα βεβαια σου χαλασα την εκπληξη)...

Το λαδι μπορει να ζεσταινεται (σε τετοιες ακραιες καταστασεις) αλλα ακομα και στις θερμοκρασιες αυτες λιπαινει.. Δεν καιγεται ουτε σπαει η ρευστοτητα - που στην τελικη αυτο σε ενδιαφερει για τη σωστη λιπανση του κινητηρα..

Μπορεις να το δεις και με το τελειως απλοικο πειραμα του αναπτηρα η καμινετου κατω απο μεταλλο με μια σταγονα λαδιου απο διαφορες μαρκες λαδιου ωστε να δεις πιο θα καει πιο αργα ωστε να καταλαβεις και πιο παραστατικα το τι σημαινει υψηλη θερμοκρασια για καθε λαδι.. To Motul καιγεται τελευταιο και δεν αφηνει στερεο υπολοιμα οπως τα αλλα (που σου γεμιζουν με καταλοιπα τον κινητηρα) αλλα μια μαυριλα πανω στο μεταλο που δεν εχει ογκο.. Σαν να εξατμιζεται δηλαδη ενα πραμα.. Απλα προσεξε επειδη βρωμαει ΠΟΛΥ και καλο θα ηταν να φορας και καμια αυτοσχεδια μασκα για να μην εισπνεεις τη μυρωδια που δεν γνωριζω ποσο επικινδυνη ειναι αλλα ουτε και θελω να μαθω...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
peugeot206cc (akis)
Μέλος
Μέλος


308

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Νοέ 2002, 13:02:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Το χω πει αλλα θα το ξαναπω.. Με Rallye 1600 16V φιλου, το σκιζαμε στα μεγαρα επι 75 λεπτα αφου ειχε προηγηθει και σκισιμο στην εθνικη Αθηνων Κορινθου (οπως πηγαιναμε) οπου εδειξε το ρανταρ του μπατσου 166.6 (ναι, μας εγραψε...) Ε τι να σας πω? Κοκκινο δεν επιασε ρε παιδια..Και το rallye στροφαρει με πολυ περισσοτερη δυναμη στις ψηλες καθως επισης εχει και ενα φασμα διευρημενο κατα περιπου +500 στροφες.. Επισης το 16V του Rallye εχει και αυτο γυρω στα 3 και κατι χωρητικοτητα λαδιου που σημαινει οτι το ζεσταινει εξισου ή και παραπανω...Αλλά ΚΟΚΚΙΝΟ δεν επιασε.. Αλλα ακομα και να επιανε - δεν τρεχει τιποτα.. Το αν θα πιασει κοκκινο δειχνει την ικανοτητα του λαδιου να περιοριζει την τριβη στα μεταλλα με αποτελεσμα να υπαρχει χαμηλοτερη θερμοκρασια. Στο συνεχες σκισιμο αυτο δουλευει αρθροιστικα αλλα προστιθεται και ο παραγοντας απαγωγη θερμοτητας απ'το λαδι.

Το λαδι σου Μιχ πιστευω οτι θερμανθηκε εξ'αιτιας πιο πολυ του δευτερου παραγοντα. 10 λεπτα συνεχες σκισιμο παραγουν τοσο ζεστη που δεν προλαβαινει να φυγει απ'το λαδι. Αυτο ομως δεν σημαινει οτι το λαδι δεν κανει καλα την λιπαντικη του δουλεια, ειδικα οταν μιλαμε για το Motul το οποιο ειναι ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ για κινητηρες που εχουν ακραιες μετατροπες (και ακραιες θερμοκρασιες) με εκατονταδες αλογα... Αυτο θα το καταλαβεις οταν πας να προσθεσεις λαδι σε μερικες χιλιαδες χιλιομετρα και δεις οτι δεν εχει καει ουτε το μισο απ'αυτο που περιμενεις σε σχεση με τα κορυφαια λαδια των Shell και BP που εχεις δοκιμασει...(τωρα βεβαια σου χαλασα την εκπληξη)...

Το λαδι μπορει να ζεσταινεται (σε τετοιες ακραιες καταστασεις) αλλα ακομα και στις θερμοκρασιες αυτες λιπαινει.. Δεν καιγεται ουτε σπαει η ρευστοτητα - που στην τελικη αυτο σε ενδιαφερει για τη σωστη λιπανση του κινητηρα..

Μπορεις να το δεις και με το τελειως απλοικο πειραμα του αναπτηρα η καμινετου κατω απο μεταλλο με μια σταγονα λαδιου απο διαφορες μαρκες λαδιου ωστε να δεις πιο θα καει πιο αργα ωστε να καταλαβεις και πιο παραστατικα το τι σημαινει υψηλη θερμοκρασια για καθε λαδι.. To Motul καιγεται τελευταιο και δεν αφηνει στερεο υπολοιμα οπως τα αλλα (που σου γεμιζουν με καταλοιπα τον κινητηρα) αλλα μια μαυριλα πανω στο μεταλο που δεν εχει ογκο.. Σαν να εξατμιζεται δηλαδη ενα πραμα.. Απλα προσεξε επειδη βρωμαει ΠΟΛΥ και καλο θα ηταν να φορας και καμια αυτοσχεδια μασκα για να μην εισπνεεις τη μυρωδια που δεν γνωριζω ποσο επικινδυνη ειναι αλλα ουτε και θελω να μαθω...


Συμφωνώ με αυτά που λές σε όλα εκτός από αυτά που αναφέρεις για το Rallye.
Το δικό μου Rallye (μοντέλο 2002) σε ένα ταξίδι στη Θεσσαλονίκη ανέβασε πολύ θερμοκρασία. Ακούμπησε σχεδόν κόκκινο όταν πήγαινε τελική αργά το βράδυ από Κατερίνη μέχρι Θεσσαλονίκη. Η βελόνα έπαιζε από 200 εώς 220 συνεχώς και η θερμοκρασία λαδιού ακούμπησε στο κόκκινο. Εάν έριχνα την ταχύτητα λίγο η θερμοκρασία θα έπεφτε μετα από λίγο. Εσύ αναφέρεις ότι σας έγραψαν με 166. Άρα δεν ήσασταν τέρμα ! Επίσης στο σκίσιμο που αναφέρεις είχα παρατηρήσει στο Rallye ανέβαινε η θερμοκρασία αλλά δεν πλησίαζε στο κόκκινο. Πιστεύω ότι αυτό που αναφέρουν τα άλλα παιδιά για θερμοκρασία λαδιού στο κόκκινο είναι όταν κινείσαι για αρκετή ώρα στην τελική.

Εντυπώσεις για θερμοκρασία λαδιού για το 206 θα σας πω μόλις συμπληρώσει τα 6000 km. Που θα πάει 2000km είναι ακόμα...


Peugeot for ever
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alxdr74 (αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 307 1.4 XS

Ένταξη: 11 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 491
Τόπος: GREECE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Νοέ 2002, 13:34:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προσωπικά χρησιμοποιώ τα motul 300v από την πρώτη αλλαγη λαδιών και είμαι αρκέτά ευχαριστημενος! το 206 το χρισημοποιώ για μακρινές αποστάσεις κυρίως! Απο τα 30.000 που έχω περιπου τα 28.000 είναι εκτος πόλης! Βέβαια δεικτη θερμοκρασιας λαδιού δεν εχω αλλά έχω την εντύπωση οτι το αυτοκίνητο δουλέυει ποιο ομαλα σε σχέση με τα castrol που ειχα πρωτα! Και δεν ξέρω εαν παίζει καθόλου ρολο αυτο αλλα η θερμοκρασία νερου στο δρόμο δύσκολα ξεπερναει τους 75-77 βαθμους! Μονο στην πολη μεσα και μετα απο καποια ώρα να φτασω στους 87-88 βαθμους περιπου!




Peugeot...The drive of your life
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
206xs (Χρήστος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Chevrolet Cruze 1.8 Auto (2009)

Ένταξη: 13 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 259
Τόπος: Αθήνα - Σεπόλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Νοέ 2002, 15:51:22    Θέμα δημοσίευσης: Pws kanete toso akrivi metrish tis thermokrasias ??!!! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα σε όλους,

Νομίζω οτι ο υπερβάλων ζήλος που μας διακατέχει οταν μιλάμε για αγαπημένα θέματα οδηγεί σε παγίδες . Μου κάνει εντύπωση που αρκετοί αναφέρεστε σε θερμοκρασίες λαδιού με ακρίβεια μονάδας τη στιγμή που το όργανο στο ταμπλό έχει βαθμονόμηση 90,110,140 ! Δεν νομίζω οτι με τέτοια βαθμονόμηση μπορούμε να πούμε ρεαλιστικά οτι καταλαβαίνουμε διαφορές μικρότερες των 10 βαθμών με ακρίβεια. Με την επιφύλαξη οτι μπορεί να έχετε τοποθετήσει έξτρα όργανο υψηλής ακρίβειας δεν νομίζω οτι κανένα μοντέλο έχει όργανο ακριβείας απο τη μάνα του (εγώ προσωπικά έχω το 1400xs). Τώρα στο θέμα μας όσον αφορά τη ρευστότητα το σόφρων είναι να μην ξεφεύγεις απο τις τεχνικές προδιαγραφές του κατασκευαστή (μάρκα βάζε οτι θες) όσον αφορα τα ιξώδη το πινακάκι που έχει στις οδηγίες μας δείχνει οτι το 10w40 είναι απο -20 έως +40 βαθμούς κελσίου εξωτερική θερμοκρασία δεν νομίζω οτι κανείς χρειάζεται κάτι καλύτερο απο αυτό. Γενικά καλό είναι να προτιμήσουμε μια απο τις εναλακτικές που προτείνει το πινακάκι σε ιξώδη (γνώμη μου και μετά απο συζήτηση με φίλο μηχανολόγο). Τώρα για τις αλλαγές απλά αναφέρω οτι όταν είχα πρωτοπάρει το αμάξι μίλησα με οικογενειακό φίλο χημικό μηχανικό - θρύλο της BP (στα λιπαντικά) και νυν της Aral. Αφου με ρώτησε τις προδιαγραφές που έγραφε ο κατασκευαστής μου είπε οτι με ημισυνθετικό ή συνθετικό λάδι (νορμαλ οδήγηση) δεν έχω πρόβλημα να κάνω τις αλλαγές λαδιού στα 20.000χλμ που λέει η Πεζό αρκεί να τσεκάρω κάθε 1000 με 2000 χλμ το πολύ τη στάθμη του λαδιού και να συμπληρώνω ώστε να είναι πάντα πλήρες. Χωρίς να θέλω να το παίξω έξυπνος ή γνώστης σας λέω τι πιστεύω και πιστεύω ακράδαντα οτι τις απορίες μας καλό είναι να μας τις λύνουν άνθρωποι που έχουν σπουδάσει το αντικέιμενο και όχι εμπειρικοί μηχανικοί συνεργείων (ας ανατρέξουμε και σε αυτούς αν δεν βρίσκουμε τους πρώτους) ή πολύ χειρότερα πωλητές και περιοδικά. Θα προσπαθήσω να ξαναβρώ αυτό τον χημικό να τον ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος τρόπος να ξεχωρίσεις το καλό λάδι με κάποιο εύκολο εμπειρικό τρόπο όπως λχ το τεστ που πρότεινε ο φίλος απο τη Θεσσαλονίκη (κατα τη γνώμη μου είναι ένα καλό τεστ αλλά δεν είμαι ειδικός!).
Τέλος ενημερώνω οτι εγώ έβαλα στο τελευταίο σέρβις τα Visco 7000
0w40 απο τα οποία είμαι ευχαριστημένος γιατί το αμάξι δεν καίει λάδι στην εθνική που έκαιγε πρίν κρατάει θερμοκρασίες χαμηλότερες απο πριν περίπου 10 βαθμούς (με νορμαλ χρήση 110-140 στην εθνική και 1-2-3 στην πόλη) ενώ γενικώς έχει χρειαστεί να συμπληρώσω ελάχιστες φορές λάδι και τα έχω 11.000 χλμ απο τα οποία τα περισότερα γίνανε στη διαδρομή Αθήνα - Τρίπολη - Αθήνα (καθότι υπηρετούσα στην Τρίπολη μέχρι πρόσφατα). Επίσης φίλος μου μηχανολόγος που ξέρει άνθρωπο απο το τεχνικό τιμ που συντηρούσε την Integrale του Τζίγκερ μου έχει πει πολύ καλά λόγια για τα Castrol, του τα σύστησε αυτός ο μηχανικός και έχει δει διαφορά λέει στο Fiat του. Συμφωνώ με τον φίλο που έλεγε για προσοχή στις στροφές του κινητήρα μέχρι να ανέβει η θερμοκρασία λαδιού. Γενικώς προσπαθώ και εγώ να μάθω δεν θεωρώ οτι ξέρω ιδιαίτερα πράγματα ούτε θέλω να κάνω τον έξυπνο, απλά κάποια απο τα γραφόμενα μου φάνηκαν υπερβολικά ίσως λόγω της δικής μου άγνοιας. Ο πατέρας μου κράτησε την BMW 2000 του '68 για 1500000χλμ μόνο με ρεκτιφιέ χωρίς αλλαγή κινητήρα με σωστή συντήρηση (είχε λαχείο να πέσει σε καλό μηχανικό) και λάδια Mobil1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Νοέ 2002, 21:09:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alxdr74 έγραψε:
Προσωπικά χρησιμοποιώ τα motul 300v από την πρώτη αλλαγη λαδιών και είμαι αρκέτά ευχαριστημενος! το 206 το χρισημοποιώ για μακρινές αποστάσεις κυρίως! Απο τα 30.000 που έχω περιπου τα 28.000 είναι εκτος πόλης! Βέβαια δεικτη θερμοκρασιας λαδιού δεν εχω αλλά έχω την εντύπωση οτι το αυτοκίνητο δουλέυει ποιο ομαλα σε σχέση με τα castrol που ειχα πρωτα! Και δεν ξέρω εαν παίζει καθόλου ρολο αυτο αλλα η θερμοκρασία νερου στο δρόμο δύσκολα ξεπερναει τους 75-77 βαθμους! Μονο στην πολη μεσα και μετα απο καποια ώρα να φτασω στους 87-88 βαθμους περιπου!


Και γω τις ιδιες θερμοκρασιες εχω και μεχρι τωρα απ'οσο φαινοταν ειμουν ο μονος με τοσο χαμηλες...Τωρα εχω και παρεα Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Νοέ 2002, 22:16:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

peugeot206cc έγραψε:
Εσύ αναφέρεις ότι σας έγραψαν με 166. Άρα δεν ήσασταν τέρμα ! Επίσης στο σκίσιμο που αναφέρεις είχα παρατηρήσει στο Rallye ανέβαινε η θερμοκρασία αλλά δεν πλησίαζε στο κόκκινο.


Το οτι μας εγραψαν με 166.6 δεν σημαινει οτι δεν πηγαμε και παραπανω.. Και το clue της υποθεσης ειναι οτι ΑΦΟΥ το γκαζωσαμε στην εθνικη, το ΣΚΙΣΑΜΕ 75 λεπτα μεσα στην πιστα και δεν εβγαλε ΚΙΧ..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Mix206cc 
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)

Ένταξη: 16 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 106
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Νοέ 2002, 01:08:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια εγω εκανα μια αποσταση 60χμ (Θεσ/νικη-Ποτιδαια) με 195+ και το θερμομετρο ειχε κολλησει 140 με τα 300v Exclamation Exclamation


I need NOS and I need it by tonight...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Νοέ 2002, 01:14:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειναι εξ'αιτιας απαγωγης θερμοτητας...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 03:47:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλέξη, άλλο οι θερμοκρασίες νερού κι άλλο λαδιού. Ο δείκτης νερού όταν ταξιδεύω δεν διαφέρει από τους δικούς σου. Tου λαδιού όμως...

Το Rallye όταν το σκίσεις θα χτυπήσει 140C (και παραπάνω) ό,τι λάδι και να βάλεις. Και το καλοκαίρι σε παρατεταμένο διαρκές σκίσιμο να είσαι σίγουρος ότι θα χτυπήσει και κόκκινα. Τα κόκκινα δεν βρίσκονται στους 140C αλλά κάπου στους 150C. Και δεν μίλησε ποτέ κανείς για 150C.

Δεν έχεις καταλάβει νομίζω ότι ο 1.4 που έχεις δουλεύει πολύ πιο "χαλαρά" από ότι οι 1.6 16V. Το ίδιο χαλαρά δουλεύει και ο 2λιτρος. Και για αυτό δεν θα δεις ποτέ τις θερμοκρασίες που θα δει ένας με 1.6 16V.


Ό,τι λάδι και να βάλετε θα χτυπήσετε θερμοκρασίες με απόκλιση το πολύ 5-10C (από το χειρότερο στο καλύτερο). Μην περιμένετε μεγάλες διαφορές. Εάν τα λάδια είναι εφάμιλλης κατηγορίας οι διαφορές θα είναι μηδαμινές έως ελάχιστες. Η ουσία είναι στην ικανότητα του λαδιού να διατηρεί αδιάσπαστο λιπαντικό φιλμ στις υψηλές θερμοκρασίες και αυτό (και άλλα πολλά) είναι κάτι που το έχω πει εδώ και μήνες).

Η διαβάθμιση του οργάνου είναι 90-115-140 βαθμούς. Όταν αναφέρουμε άλλες θερμοκρασίες είναι κατά προσέγγιση και πάντα σύμφωνα με το όργανο στο ταμπλό που είναι κοινό σε όλα τα 206 οπότε και είναι καλό σημείο αναφοράς για σύγκριση.

Προς Mix206cc
Εάν ενδιαφέρεσαι να κάνεις ένα συγκριτικό λιπαντικού, θα σου δώσω ένα λάδι να το δοκιμάσεις στο μοτέρ σου (που κοστίζει τα μισά λεφτά από το 300V) και να μεταφέρεις τις εντυπώσεις σου στο Forum για να τις μάθουν όλοι. Σε ένα μοτέρ-διαλύτη λιπαντικών θα βγουν τα ασφαλέστερα (πρακτικά-οδηγικά και όχι επιστημονικά) συμπεράσματα. Η ώρα της κρίσης του 300V πλησιάζει... Είναι το καλύτερο; Υπάρχουν εφάμιλλα; Ή μήπως υπάρχουν και καλύτερα λιπαντικά;



Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 10:25:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προς 206xs : 20.000 χλμ μου φαίνονται πολλά για να αφήσω το λιπαντικό στον κινητήρα μου.

Όχι τόσο για το αν θα διατηρεί τις ιδιότητές του, όσο για το ότι θα έχουν μαζευτεί αρκετά "σκουπιδάκια", μούργα κ.α. Γι'αυτό και τα αλλάζω εγώ προσωπικά πολύ νωρίτερα!

Καλύτερα να βάλω ένα ημισυνθετικό λάδι που θα το αλλάζω κάθε 5.000 χλμ, παρά το καλύτερο συνθετικό με αλλαγές στα 20.000 χλμ Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mix206cc 
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)

Ένταξη: 16 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 106
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 13:51:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
Προς 206xs : 20.000 χλμ μου φαίνονται πολλά για να αφήσω το λιπαντικό στον κινητήρα μου.

Όχι τόσο για το αν θα διατηρεί τις ιδιότητές του, όσο για το ότι θα έχουν μαζευτεί αρκετά "σκουπιδάκια", μούργα κ.α. Γι'αυτό και τα αλλάζω εγώ προσωπικά πολύ νωρίτερα!

Καλύτερα να βάλω ένα ημισυνθετικό λάδι που θα το αλλάζω κάθε 5.000 χλμ, παρά το καλύτερο συνθετικό με αλλαγές στα 20.000 χλμ Wink

Αν πινεις το 206 σου η καλυτερη διατηρηση του κινητηρα ειναι αλλαγη συνθετικου καθε 7000-8000 χμ. Βεβαια δεν κανεις κακο στον κινητηρα σου αλλα στην τσεπη σου :D :D :D
Προς Μιλτο
Γιατι οχι ο καλος ο μυλος ολα τα αλεθει Wink


I need NOS and I need it by tonight...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Νοέ 2002, 01:19:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mix206cc έγραψε:
Αν πινεις το 206 σου η καλυτερη διατηρηση του κινητηρα ειναι αλλαγη συνθετικου καθε 7000-8000 χμ. Βεβαια δεν κανεις κακο στον κινητηρα σου αλλα στην τσεπη σου :D :D :D


Αυτήν τη συνταγή ακολουθώ. Και με το συνθετικό που ψάρεψα η τσέπη μου το φχαριστιέται κιόλας.. Wink

Mix, όταν έρθει η ώρα για ν' αλλάξεις αίμα στο μοτόρι σου, χτύπα ένα τηλέφωνο να σου φέρω το λάδι το καλό. Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Νοέ 2002, 02:30:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον κατι διαφορετικο παιζει στα 1400 μοτερ με τη θερμοκρασια λειτουργιας του κινητηρα. Δεν εχω ιδεα τι ειναι αυτο αλλα επειδη κατεβηκαμε με τον Ofitzi στη Γ.Σ. ειδα οτι η θερμοκρασια νερου του ηταν συνηθως γυρω στο 90+ και εφθασε και το 96-97 σε καποια φαση..

Μετα αφου γυρισαμε τον πηγα μια μινι-βολτα (να βρισκαμε και βενζιναδικο καλα θα ταν) για να δει οτι το δικο μου ηταν γυρω στο 77-80 νορμαλ θερμοκρασια με 89 max μετα απο 10 λεπτα ακινητος στην κινηση...Σε φαση σκισιματος μετα την κινηση η θερμοκρασια ξαναπεσε στους 78-79 παρ'οτι δεν του χαριστηκα και το δουλεψα 6000+ το μοτερ.. Πιο πολυ δηλαδη ανεβασε στην κινηση παρα τιποτα αλλο...

Οχι τιποτα αλλο αλλα πιστευω οτι πλεον εχω και αυτοπτεις Shocked μαρτυρες Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ofitzis (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2003

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 117
Τόπος: Aθήνα-Μελίσσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Νοέ 2002, 10:45:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ω ναι είναι αλήθεια κύριοι δικασταί!!! Laughing
Πραγματικά η κανονική(ή μέση) θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα του Alex ειναι οι 80 C, σε συνθήκες δηλ.που η αντίστοιχη δικιά μου είναι 90C(για την ακτίβεια ένα κλικ πριν τους 90 τώρα με τα Motul)!!! Μόνο σε 2 περιπτώσεις "πλησίασε" τους 90:την 1η φορά έπειτα από έντονο μπλέξιμο σε κίνηση(όχι φάση 1ης-2ας,αλλά ακινησίας) και την 2η έπειτα από παρατεταμένο σκίσιμο της 2ας σε διαδοχικές ψιλοανηφορικές στροφές στην Πεντέλη(περιπτώσεις όπου η αντίστοιχη δικιά μου είναι 95-98C).Και στις 2 όμως περιπτώσεις η θερμοκρασία επανήλθε σχεδόν ακαριαία στα φυσιολογικά της επίπεδα (+-80C) έπειτα από την παύση του εκάστοτε "φαινομένου".Τεσπα κρίμα που δεν βρήκαμε βενζινάδικο να κάνουμε καμιά μεγαλύτερη βολτούλα,αλλά μάλλον για την ακρίβεια βρήκαμε με το σκηνικό όμως να θυμίζει περίοδο πολέμου με τα αυτοκίνητα που περίμεναν να αποκλείουν κεντρική οδό.... Shocked
Α και για να μην ξεχάσω πέραν των θερμοκρασιών υπάρχει και 1 εμφανής διαφορά απόδοσης του κινητήρα μου με αυτόν του Alex.Και όταν κάποιος καταλαβαίνει διαφορά χωρίς μάλιστα να οδηγεί καταλαβαίνετε ότι στην πραγματικότητα η διαφορά δεν είναι απλά "εμφανής"(ελπίζω να γίνομαι κατανοητός)
Υ.Γ(Μόνο προς Alex,μην τυχόν και το διαβάσει κανείς άλλος ε; ) Alex τα λεφτά που συμφωνήσαμε πότε θα τα παραλάβω; Laughing


I may be slow
but I am in front of you!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 161, 162, 163  Επόμενη
Σελίδα 14 από 163

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3163s (PHP: 47% - SQL: 53%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on