Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών
C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Οκτ 2006, 11:38:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έμπαινε Γιούτσο
Άντε να δούμε λίγο θέαμα
Θέλω ένα και ένα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Οκτ 2006, 15:05:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
COOL ALEXIS έγραψε: | Έμπαινε Γιούτσο
|
ΕΜΠΑΙΝΕ......
Με το συμπάθειο.....
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
manolis (Μανώλης) Μέλος
306 gti-6 octavia rs
Ένταξη: 05 Ιούλ 2006 Δημοσιεύσεις: 169 Τόπος: ΘΕΣ/ΝΙΚΗ-ΚΡΗΤΗ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών
C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2006, 08:56:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Bye Bye Seb
Θέλω ένα και ένα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7134 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2006, 11:41:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RIP.........
Ρε μήπως να κόψω και εγώ το ποδήλατο????? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών
C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Οκτ 2006, 08:28:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μήπως να το αρχίσει ο Alonso
Θέλω ένα και ένα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pygolabida (Γιάννα) Τρελλαμένο μέλος
Fiat 500άκι C 1.4 100hp 16V Lounge
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 824 Τόπος: London
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Νοέ 2006, 16:33:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μετά την επίσημη δημοσίευση των αποτελεσμάτων από τη FIA, ο Sebastien Loeb έγινε ο παγκόσμιος πρωταθλητής για τρίτη συνεχή φορά, παρά το γεγονός οτί ήταν σχεδόν 14 χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από το ράλλυ της Αυστραλίας, αναρρώνοντας με ένα σπασμένο χέρι. Ο Loeb έγινε ο πρώτος οδηγός "πειρατικής" ομάδος που αξιώθηκε τον τίτλο από το 1981, όταν Ari Vatanen το έκανε με ένα Rothmans Ford Escort του David Sutton.
Αφού έσπασε το χέρι του λίγες μέρες μετά το ράλλυ της Κύπρου, ο Loeb δώρισε στον Marcus Gronholm μια ελάχιστη παραδεχομένως δεύτερη ευκαιρία για τον τίτλο του πρωταθλητή οδηγών 2006. Ο Gronholm μπορούσε να τερματίσει μέχρι και τρίτος σε έναν από τους εναπομείνατες 4 αγώνες για να διατηρήσει κάποια ελπίδα για την κατάκτηση του τίτλου, αλλά ακόμη και τότε θα έπρεπε να βγει πρώτος στους υπόλοιπους γύρους και ο Loeb να μην βαθμολογηθεί καθόλου.Ο Gronholm νίκησε στην Τουρκία, ακριβώς όπως χρειαζόταν αλλά ένα λάθος στο τρίτο stage του ράλλυ της Αυστραλίας που σήμαινε ότι το καλύτερο που θα μπορούσε να καταφέρει ήταν η πέμπτη θέση, εξανέμισε τις ελπίδες του για έναν τρίτο τίτλο.
Η φετινή χρονιά υπήρξε πολυτάραχη για τον Loeb. Όχι μόνο αξίωσε το ρεκόρ για τον αριθμό νικών στα ράλλυ, αλλά επιπλέον τερμάτισε πρώτος ή δεύτερος σε όλους τους αγώνες στους οποίους συμμετείχε, μια αξιοσημείωτο κατόρθωμα. Δεν είναι ακόμη γνωστό το πότε θα επιστρέψει ο Loeb στο πρωτάθλημα. Παρόλα αυτά μπορεί να εφησυχαστεί γνωρίζοντας ότι δεν θα πρέπει να βιαστεί να γυρίσει για να πάρει τον τίτλο.
"Το να κερδίζεις το πρωτάθλημα είναι πολύ ευχάριστο συναίσθημα," δήλωσε ο Loeb σε μια τηλεφωνική συνέντευξη της BP Ultimate World Rally Radio στο τέλος του Telstra Rally Australia.
"Ευτυχώς για μένα είχα ήδη αρκετούς πόντους πρίν το ατύχημα. Όταν είσαι στο σπίτι ξέροντας ότι δεν μπορείς να οδηγήσεις και βλέπεις τον αγώνα από το internet, είναι πολύ δύσκολο, πολύ εκνευριστικό να μήν μπορείς να αγωνιστείς. Ειναι καλό το να γνωρίζεις ότι κερδίσαμε το πρωτάθλημα."
"Ήταν μεγάλη πρόκληση για μένα να συμμετέχω με την Kronos στην αρχή της σεζόν, αλλά μου παρείχαν ένα τέλειο αυτοκίνητο καθόλη τη διάρκεια, όπως η Citroen. Θα ήθελα να ήμουν εκεί να το γιόρταζα, αλλά ευελπιστώ ότι θα έχω επιστρέψει πρίν το τέλος της σεζόν ώστε να το γιορτάσουμε όλοι μαζί."
Πηγή: wrc.com
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|