Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
erpeto Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 (16V) Dynamic (2006)
Ένταξη: 14 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 1
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Σεπ 2006, 20:56:00 Θέμα δημοσίευσης: εξατμιση - γκρουπ -n |
|
|
καλησπέρα μαγκες!
σκεφτομαι να βαλω την γκρουπ-n στο 206 1400 το 16v..
θα κανει ωραιο ηχο?
γιατι ρωτησα εναν τυπο με βελτιωσεις εξατμισεων και μου ειπε οτι θα κανει σαν πριαρι..
εχει βαλει κανενας να μου πει..
Η τι μου προτινετε?
ΕΡΠΕΤΟ ΤΟ PEUGEOT |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Σεπ 2006, 01:34:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
έχει σημασία το διάφραγμα στην εξάτμιση αν είναι ελεύθερο, αν είναι ασύμετρο, αν το καζανάκι έχει ηχομόνωση. Από εκεί και πέρα σημαντικό ρόλο παίζει η απόληξη (η μπούκα δλδ) ως προς την διάμετρο, αν έχει μικρότερη διάμετρο από τον σωλήνα...τότε θα κάνει αρκετό θόρυβο και θα έχει και το γνωστό back pressure.
Γνώμη μου γενικά αν θες βάλε μια ανοξείδωτη τύπου group N τέτοιου διαμετρηματος που αντιστοιχεί στα αμάξι σου και τα κυβικά που είναι ο βασικός παράγοντας επιλογής διαμέτρου, υπάρχει μαθηματικός τύπος που ορίζει την διάμετρο. Όσο για τον ήχο αν διατηρήσεις το μεσαίο και τον καταλύτη δεν θα είναι κάτι υπερβολικό. Ελπίζω να βοήθησα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Σεπ 2006, 08:28:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: |
Γνώμη μου γενικά αν θες βάλε μια ανοξείδωτη τύπου group N τέτοιου διαμετρηματος που αντιστοιχεί στα αμάξι σου και τα κυβικά που είναι ο βασικός παράγοντας επιλογής διαμέτρου, υπάρχει μαθηματικός τύπος που ορίζει την διάμετρο.... |
Ποιος είναι αυτός ?
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Σεπ 2006, 10:27:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια εξάτμιση τύπου group-N επειδή έχει μικρό όγκο κάνει αρκετό θόρυβο.
Η ένταση του θορύβου σε ένα ελεύθερο τελικό εξαρτάται μόνο από τον όγκο του και από την διάμετρο της σωλήνας (εκτός και εκτός τελικού).
Η διάμετρο της σωλήνας ανάλογα με τα κιβικά και την ισχύ είναι συγκεκριμένη και δεν πρέπει να τροποποιείται.
Όμως με τον όγκο του τελικού (όχι όμως και του μεσαίου/αυτό είναι άλλο κεφάλαιο...) μπορείς να "παίξεις" χωρίς μεγάλες αλλαγές στις καμπύλες ιπποδύναμης/ροπής ώστε να έχεις ένα "σχετικά" ύσηχο ηχητικό αποτέλεσμα.
Εξάλλου του 206 1,4 δεν είναι αγωνιστικό και δεν χρειάζεται να ακούγεται έτσι...
Το τόπικ αφορά βελτιώσεις και για αυτό υπάρχει η σχετική θεματική.
Παρακαλώ να σεβόμαστε του κανόνες του Forum.
Μια συνοπτική απάντηση δόθηκε. Το παρόν κλειδώνει.
Εκ της MOD Team
MEMsound
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|