PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

εξατμιση - γκρουπ -n

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
erpeto 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (16V) Dynamic (2006)

Ένταξη: 14 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Σεπ 2006, 20:56:00    Θέμα δημοσίευσης: εξατμιση - γκρουπ -n Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλησπέρα μαγκες!
σκεφτομαι να βαλω την γκρουπ-n στο 206 1400 το 16v..
θα κανει ωραιο ηχο?
γιατι ρωτησα εναν τυπο με βελτιωσεις εξατμισεων και μου ειπε οτι θα κανει σαν πριαρι..
εχει βαλει κανενας να μου πει..
Η τι μου προτινετε?


ΕΡΠΕΤΟ ΤΟ PEUGEOT
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Σεπ 2006, 01:34:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

έχει σημασία το διάφραγμα στην εξάτμιση αν είναι ελεύθερο, αν είναι ασύμετρο, αν το καζανάκι έχει ηχομόνωση. Από εκεί και πέρα σημαντικό ρόλο παίζει η απόληξη (η μπούκα δλδ) ως προς την διάμετρο, αν έχει μικρότερη διάμετρο από τον σωλήνα...τότε θα κάνει αρκετό θόρυβο και θα έχει και το γνωστό back pressure.

Γνώμη μου γενικά αν θες βάλε μια ανοξείδωτη τύπου group N τέτοιου διαμετρηματος που αντιστοιχεί στα αμάξι σου και τα κυβικά που είναι ο βασικός παράγοντας επιλογής διαμέτρου, υπάρχει μαθηματικός τύπος που ορίζει την διάμετρο. Όσο για τον ήχο αν διατηρήσεις το μεσαίο και τον καταλύτη δεν θα είναι κάτι υπερβολικό. Ελπίζω να βοήθησα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Σεπ 2006, 08:28:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

plaketokofths έγραψε:


Γνώμη μου γενικά αν θες βάλε μια ανοξείδωτη τύπου group N τέτοιου διαμετρηματος που αντιστοιχεί στα αμάξι σου και τα κυβικά που είναι ο βασικός παράγοντας επιλογής διαμέτρου, υπάρχει μαθηματικός τύπος που ορίζει την διάμετρο....


Ποιος είναι αυτός ?


Link link2 link3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Σεπ 2006, 10:27:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια εξάτμιση τύπου group-N επειδή έχει μικρό όγκο κάνει αρκετό θόρυβο.

Η ένταση του θορύβου σε ένα ελεύθερο τελικό εξαρτάται μόνο από τον όγκο του και από την διάμετρο της σωλήνας (εκτός και εκτός τελικού).

Η διάμετρο της σωλήνας ανάλογα με τα κιβικά και την ισχύ είναι συγκεκριμένη και δεν πρέπει να τροποποιείται.

Όμως με τον όγκο του τελικού (όχι όμως και του μεσαίου/αυτό είναι άλλο κεφάλαιο...) μπορείς να "παίξεις" χωρίς μεγάλες αλλαγές στις καμπύλες ιπποδύναμης/ροπής ώστε να έχεις ένα "σχετικά" ύσηχο ηχητικό αποτέλεσμα.

Εξάλλου του 206 1,4 δεν είναι αγωνιστικό και δεν χρειάζεται να ακούγεται έτσι...

Το τόπικ αφορά βελτιώσεις και για αυτό υπάρχει η σχετική θεματική.
Παρακαλώ να σεβόμαστε του κανόνες του Forum.
Μια συνοπτική απάντηση δόθηκε. Το παρόν κλειδώνει.

Εκ της MOD Team
MEMsound



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0924s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on