PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Συνέντευξη με τον F.X. Demaison μηχανικό του M.Gronholm

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Δεκ 2002, 22:23:22    Θέμα δημοσίευσης: Συνέντευξη με τον F.X. Demaison μηχανικό του M.Gronholm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από τότε που οδηγάει για την PEUGEOT, μηχανικός του Marcus Gronholm είναι ο Francois-Xavier Demaison. Ο F-X, έτσι τον αποκαλεί ο Marcus, μας μιλάει για την συμβίωση του με τον πρόσφατα εστεμένο Παγκόσμιο Πρωταθλητή για το 2002.



1. Ο Marcus εμφανίζεται να είναι ένα ήσυχο και πολύ προσιτό άτομο. Πως εξηγείς αυτή την αξιοθαύμαστη ηρεμία του;

Υποθέτω ότι ο καθένας θα μπορούσε να πεί πως ότι και αν κάνει αυτή τη στιγμή θα πετύχει. Παρόλα αυτά, θα πρέπει να πω ότι πάντα είχε αυτή την εσωτερική ηρεμία και τα ψυχικά αποθέματα για να αντιμετωπίσει δύσκολες καταστάσεις. Την ίδια στιγμή είναι πολύ ανθρώπινος. Περάσαμε κάποιες δύσκολες καταστάσεις την περασμένη χρονιά και είδα τον Marcus πραγματικά θυμωμένο. Ποτέ όμως δεν θυμώνει χωρίς να υπάρχει πραγματικός λόγος. Ο Marcus είναι ένας γνήσιος άνθρωπος που μπορείς εύκολα να συννενοηθείς μαζί του και γι'αυτό το λόγο έχει κερδίσει την εκτίμηση όλων μέσα στην ομάδα.

2. Ποιες είναι οι διαφορές ανάμεσα στον Marcus του 1999 και τον Marcus του 2002;

Δεν έχω παρατηρήσει κάποιες σημαντικές διαφορές, εκτός του ότι έγινε δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Παρόλα αυτά, οι τίτλοι και οι διακρίσεις δεν επηρέασαν την προσωπικότητα του. Ίσως είναι ελαφρά πιο χαλαρός σε σχέση με το παρελθόν στις δοκιμές. Αλλά όταν τον ρωτάμε για θέματα του αυτοκινήτου, αυτός απαντάει ότι τα αυτοκίνητα που προετοιμάζουμε για αυτόν είναι τόσο αποδοτικά που δεν χρειάζονται περαιτέρω βελτίωση. Δεν μπορούμε να διαφωνήσουμε μαζί του και δεδομένου ότι συνεχίζει να κερδίζει στους αγώνες, είναι δύσκολο να πούμε ότι έχει άδικο.

3. Όπως πολλοί Φινλανδοί οδηγοί, δεν προβληματίζεται ιδιαίτερα με το στήσιμο του αυτοκινήτου;

Δεν νομίζω πως αυτό είναι το θέμα. Δεν έχει εμμονή στις δοκιμές, αλλά αυτό πιθανόν να συμβαίνει γιατί γνωρίζει ότι η ομάδα καταλαβαίνει τι χρειάζεται για να "χτίσει" ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο. Εκτιμάει το γεγονός ότι εμείς κάνουμε όλη την δουλειά για αυτόν και του προτείνουμε λύσεις, αλλά ξέρει πολύ καλά πως πρέπει να είναι το αυτοκίνητο όταν οδηγάει και μπορεί να γίνει πολύ απαιτητικός όταν δεν παίρνει το αποτέλεσμα που θέλει. Είναι αλήθεια πως μετά από τέσσερα χρόνια τόσο με το 206 WRC όσο και με το οδηγικό στύλ του Marcus, γνωρίζουμε τι είναι πιο καλό γι' αυτόν και δεν χρειάζεται να τον υποχρεώνουμε σε άπειρα χιλιόμετρα δοκιμών.

4. Το οδηγικό του στύλ στο χώμα λέγεται πως είναι εξαιρετικό.

Είναι αλήθεια ότι στρίβει πολύ νωρίς και μένει στην μέσα πλευρά του δρόμου για περισσότερο διάστημα έτσι ώστε να καλύπτει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απόσταση σε ευθεία γραμμή, εκεί που πολλοί άλλοι οδηγοί προτιμούν να ακολουθούν πιο ανοιχτές γραμμές. Αλλά η μέθοδός του δεν είναι πάντα ασφαλής. Εάν φτάσει πολύ γρήγορα σε μια στροφή, ουσιαστικά δεν έχει περιθώρια λάθους. Είναι μια τεχνική που προϋποθέτει απόλυτη εμπιστοσύνη στις ικανότητές του.

5. Η εγκατάλειψη σε έναν αγώνα δεν είναι συχνό φαινόμενο για τον Marcus...

Αυτό δεν είναι το θέμα, αλλά όποτε αστειευόμενοι του θυμίζουμε τις δυσκολίες που αντιμετώπιζε στο ξεκίνημα για να βρεί τα όρια του, η απάντησή του είναι ότι το 206 WRC δεν ήταν πάντα τόσο εύκολο στον χειρισμό του! Επίσης πιστεύω ότι η εμπειρία που κέρδισε όλα αυτά τα χρόνια και σε τέτοιο επίπεδο τον βοήθησε να υποτάξει το τρομερό φυσικό ταλέντο του. Σήμερα, είναι αλήθεια πως έχει αυτή την εντυπωσιακή ικανότητα να κρίνει τον εαυτό του και τις δυνατότητες του αυτοκινήτου, πράγμα το οποίο εξηγεί γιατί είναι ικανός να οδηγεί πάντα στο όριο χωρίς να κάνει λάθος. Δεδομένου ότι ο φετινός τίτλος θα ανεβάσει στα ύψη την αυτοπεποίθησή του, οι αντίπαλοι του θα έχουν στο μέλλον να αντιμετωπίσουν ακόμα πιο δύσκολες στιγμές.

6. Η ανάλυση από την τηλεμετρία σας δίνει ένα στοιχείο από το μυστικό του εξαιρετικού του ταλέντου;

Σαν επαγγελματίας, δεν μπορώ να πω κάτι τέτοιο! Παρόλο που πλέον δεν κοιτάζω αναλυτικά τα αποτελέσματα της τηλεμετρίας των άλλων οδηγών, δεν νομίζω να υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα αποτελέσματα του Marcus και των άλλων οδηγών της PEUGEOT. Ο Gilles Panizzi είναι πεπεισμένος ότι ο Marcus είναι ένα ρομπότ το οποίο κατευθύνεται από κάποιο τρελλό επιστήμονα από άλλο πλανήτη. Εγώ νομίζω πως η φύση του έχει δώσει αυτό το χάρισμα. Η απόλυτη εμπιστοσύνη που δείχνει στις ικανότητές του συνδυάζεται άψογα με τον ήρεμο χαρακτήρα του.

7. Είναι αυτά τα ψυχικά αποθέματα που διαθέτει που τον καθιστούν ικανό να φθείρει τους αντιπάλους του μέχρι να "σπάσουν";

Ναι και όχι. Δεν νομίζω ότι το κάνει συνειδητά. Είναι επειδή πετυχαίνει σε ότι αναλαμβάνει. Πολλές φορές σκέφτεται σαν μηχανικός κάτι που τον βοηθάει να αποφύγει την εγκατάλειψη σε έναν αγώνα όταν αντιμετωπίζει κάποιο τεχνικό πρόβλημα. Γενικά, εάν αντιμετωπίσει πρόβλημα αυτό τις περισσότερες φορές εμφανίζεται λίγο πριν το service όπου γίνονται όλες οι απαραίτητες επισκευές. Δεν είναι όλοι τόσο τυχεροί. Δεδομένου ότι κινείται πάντα γρήγορα και σε όλες τις επιφάνειες οδοστρώματος, οι αντίπαλοί του συνήθως εγκαταλείπουν λόγω της υπερπροσπάθειας να τον φτάσουν.

8. Ο Marcus γίνεται όλο και πιο δυνατός στην άσφαλτο...

Πάντα είχε τις δυνατότητες να είναι γρήγορος στην άσφαλτο. Το οδηγικό του στύλ τον βοηθάει αλλά του έλειπε η εμπειρία και η εξάσκηση. Μαθαίνει γρήγορα και έχει ωφεληθεί από το γεγονός ότι στην ομάδα βρίσκεται και ο Gilles Panizzi που πολλοί τον θεωρούν σαν τον βασιλιά της ασφάλτου. Ο Marcus προσπαθεί να πάρει τις βασικές αρχές που εφαρμόζει ο Gilles στην οδήγηση στην άσφαλτο και να τις προσαρμόσει στο δικό του οδηγικό στύλ. Τα πρόσφατα αποτελέσματα φανερώνουν ότι αυτή δεν είναι και τόσο κακή τεχνική.

Πηγή : rally.gr


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Δεκ 2002, 04:48:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κατατοπιστική η συνέντευξη. Θά 'λεγε κανείς ότι ο Gronholm στην Peugeot βρήκε τα αυτοκίνητα αγώνων που ταιριάζουν στο χαρακτήρα του. Στρωτή συνεχής και σταθερή δύναμη, χωρίς ξεσπάσματα και υπεερβολές. Αντίθετα, ο ατίθασος χαρακτήρας του Βurns δείχνει να περνάει δύσκολες στιγμές προσαρμογής με τα αυτοκίνητα της Peugeot.

Αναρωτιέμαι, με Gronholm στο χώμα (που βελτιώνεται συνεχώς ακόμη και στην άσφαλτο) και με Panizi στην άσφαλτο, πώς θα χάσει η Peugeot πρωτάθλημα. Οι δύο ωριμότεροι και καλύτεροι σήμερα οδηγοί καί οι δύο μαζί σε μία ομάδα (Colin, Sainz, Ford) δεν κατάφεραν να ανακόψουν την ξέφρενη πορεία του πρωταθλήματος. Για να δούμε φέτος τί θα κάνουν με την ομόσταυλη Citroen...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0956s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on