Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Ιούν 2002, 07:33:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
ΠΡΟΣ VINI:
ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΗΘΕΛΕΣ ΚΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ 8O ( ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΕΝΝΟΩ ) Γ........Α
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Ιούν 2002, 10:50:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini, εάν το όργανο έδειχνε σωστά, τώρα θα δεις τι εστί Continental Premium Contact με τη νέα σου ανάρτηση. Γιατί πολλοί τα κακολόγησαν εδώ μέσα...
Περιμένω εντυπώσεις...
Με 36 εμπρός πίσω, έκανα ταξίδι και ο συνδυασμός με τα Ventura και μαμά αμορτισέρ ήταν απίστευτος. Το αυτοκίνητο κρατούσε στα πολλά χιλιόμετρα σαν καρτ. Καλύτερα από μανίσιο Rallye (έχω οδηγήσει και ξέρω)! Κάνεις και σλάλομ με τελική και βάλε λες και έχεις τα μισά χλμ... Και ΦΡΕΝΑ!!!
Επιτέλους! Κοπανάνε αλλά ΚΡΑΤΑΝΕ!!! Που να φορέσω και αμορτισέρ της προκοπής...
ΠΡΟΣΟΧΗ! Μόνο για έμπειρους, γιατί τώρα πια δεν υπάρχουν προειδοποιήσεις, μόνο μετακινήσεις....
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Ιούν 2002, 14:14:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Vini, εάν το όργανο έδειχνε σωστά, τώρα θα δεις τι εστί Continental Premium Contact με τη νέα σου ανάρτηση. Γιατί πολλοί τα κακολόγησαν εδώ μέσα...
Περιμένω εντυπώσεις...
Με 36 εμπρός πίσω, έκανα ταξίδι και ο συνδυασμός με τα Ventura και μαμά αμορτισέρ ήταν απίστευτος. Το αυτοκίνητο κρατούσε στα πολλά χιλιόμετρα σαν καρτ. Καλύτερα από μανίσιο Rallye (έχω οδηγήσει και ξέρω)! Κάνεις και σλάλομ με τελική και βάλε λες και έχεις τα μισά χλμ... Και ΦΡΕΝΑ!!!
Επιτέλους! Κοπανάνε αλλά ΚΡΑΤΑΝΕ!!! Που να φορέσω και αμορτισέρ της προκοπής...
ΠΡΟΣΟΧΗ! Μόνο για έμπειρους, γιατί τώρα πια δεν υπάρχουν προειδοποιήσεις, μόνο μετακινήσεις.... |
To Σάββατο θα πάω Χαλκίδα οπότε θα δω πως θα πάει στην Εθνική....σε μεγάλες ταχύτητες..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Ιούν 2002, 10:33:09 Θέμα δημοσίευσης: Προσοχή στην Εθνική |
|
|
Vini, επειδή στην Εθνική καραδοκούν οι μπάτσοι έτοιμοι να σου φάνε τα λεφτά, εκτελώντας πιστά τις διαταγές των ανωτέρων τους, οι οποίοι για να διαφυλάξουν τις θέσεις τους αναγκάζονται να διαφυλάξουν με τη σειρά τους τα εισοδήματα των από πάνω τους θα σου δώσω μία συμβουλή που ίσως βέβαια και να την τηρείς:
Επειδή δεν είναι δύσκολο να υπερβείς κατά λάθος μετά από κάποια προσπέραση το όριο ταχύτητος , να οδηγείς όσο το δυνατόν δεξιότερα για να μην πέφτει το μάτι του νόμου κατευθείαν επάνω σου κι έτσι να προλαβαίνεις πρώτος να κόψεις πριν σε κόψουν αυτοι. Ούτως ή άλλως εάν δεν υπάρχει λόγος να οδηγούμε αριστερά, για πιο λόγο να μην καθόμαστε στα δεξιά. Εννοείται ότι προσπερνάμε πάντα από αριστερά...
Για το καλό μας...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιούν 2002, 09:30:08 Θέμα δημοσίευσης: ΑΓΡΙΜΙ! |
|
|
Προς Χαλκίδα....
Λοιπόν όπως καταλάβατε όλα όσα περίμενα να δώ τα είδα...
Στην Εθνική γινόταν της put@ν@$...!...! από την κίνηση....
Οπότε θα έπρεπε να κάνω συνέχεια 8άρια...για να περνώ κάθε καρυδιάς καρύδι....ενώ έπιασα και μεγάλες ταχύτητες....
Πάντως έτσι είδα τις αρετές των EIBACH!!!
Τις προηγούμενες φορές που είχα πάει Χαλκίδα με τα μαμίσια ελατήρια πέρναγα από την "όμορφη" στρωμμένη Εθνική σαν να πέρναγα από ναρκοπέδιο...το 206 χόρευε τσιφτεντέλια !!
Χθες η Εθνική ήταν πραγματικά ΧΑΛΙ !...! Δεν κατάλαβα ούτε ένα μπάλωμα πίσας!! Και τα 8άρια για την πλάκα μου! Φοβερή αίσθηση....φοβερό κράτημα!! Ακόμη και με ταχύτητες πάνω από 160...
Το πήρε είδηση και ο φίλος μου που ήταν μαζί....ο οποίος είχε παρεβρεθεί και τις προηγούμενες 2 φορές προς Χαλκίδα....τα έπαιξε κυριολεκτικά....
Εβγαλε και όνομα στο 206! ΤΟ ΑΓΡΙΜΙ!
Οσο για την πίεση στα Ελαστικά δεν πολυκατάλαβα και πολλά πράγματα....
Η εξάτμιση στις υψηλές ταχύτητες ήταν σε νορμάλ ήχους ίσως ακουγόταν λίγο παραπάνω από το φυσιολογικό λόγω του μεσαίου....αλλά για μένα ήταν πόρωση....
Πάντω διαπίστωσα ότι ακόμη ΔΕΝ έχει ανοίξει ο κινητήρας.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιούν 2002, 09:48:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με τα Ventura το ταξίδι (οπουδήποτε) είναι επίσης άνετο, αλλά τα μπαλώματα πίσσας τα καταλάβαινα κανονικά, διάβαζαν το δρόμο χωρίς όμως κοπανήματα (ευτυχώς γιατί θα τα πετούσα).
Όσο για 8άρια τα έκανα και με _όσια και βάλε!! 8O
Πιθανότατα τελικά τα Ventura είναι πιο racing από τα Eibach με ότι κακό συνεπάγεται αυτό (το μοναδικό καλό των Ventura πολύ λίγοι θα το εκτιμήσουν, τα κακά τους όμως όλοι θα τα προσέξουν, αργοί και γρήγοροι). Φυσικά με αμορτισέρ τα πράγματα θα βελτιώνονται και στις δύο περιπτώσεις (αλλά πιο πολύ στα Ventura).
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Ιούν 2002, 07:52:06 Θέμα δημοσίευσης: ΕΛΑΤΗΡΙΑ |
|
|
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΑ (ΧΑΜΗΛΩΜΕΝΟΣ ΜΕ EIBACH) ΕΧΩ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΩ, ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΙΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΠΑΝΑΕΙ!!
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΟΧΤΑΡΙΑ, ΠΑΛΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ MILTELLA ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΕΤΑ ΟΧΤΑΡΙΑ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 2**
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Ιούν 2002, 13:34:22 Θέμα δημοσίευσης: ΛΑΣΤΙΧΑ ! |
|
|
ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΛΙΣ ΕΜΑΘΑ (ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΑ ) ΟΤΙ Η YOKOHAMA BΓΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 195/55 R15 ΤΟ SPOR
ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΓΕΙΝΕ.
ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιούν 2002, 06:08:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χμ! Κι άλλος για το 206 Apolytos Palavon Piloton Club. Άκου οχτάρια με _όσια!!! Δεκαεξάρια κάνεις Pezomania ή να βρω άλλον; 8O 8O
Η ανακάλυψή σου (Yokohama) μόνο καλό δεν θα κάνει στην τσέπη μου...
Ρε Vini, μήπως κοπανάει τελικά και το δικό σου και δεν το παραδέχεσαι; Λες ότι δεν καταλαβαίνεις ούτε κι όταν περνάει από μπαλώματα πίσσας... 206 Vini Magic Carpet! Ενώ ο Pezomania λέει ότι διαβάζει το δρόμο... Eibach ο ένας, Eibach κι ο άλλος.
Κάτι παραλείπουμε εδώ μου φαίνεται!
Μήπως ο Pezomania έχει αλλάξει και αμορτισέρ;
Μήπως έχετε διαφορετική έκδοση Eibach;
Μήπως επικοινωνείτε διαφορετικά με το δρόμο; Vini μήπως οδηγάς με χοντρά μάλλινα γάντια κατακαλόκαιρο; Με πολύ χοντρό παντελόνι; Ή μήπως όταν χοροπηδάς στο κάθισμα θεωρείς ότι φταίνε τα ελατήρια του καθίσματος κι όχι τα Eibach;
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιούν 2002, 07:50:17 Θέμα δημοσίευσης: EIBACH |
|
|
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΩ, ΓΙΑΤΙ Ο VINI ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΛΙΓΟ ΠΙΟ "μαλ**α"
ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΥ VINI ΕΧΕΙ ΑΚΡΙΒΟΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ (ΕΧΩ ΜΠΕΙ ΜΕΣΑ), ΑΠΛΟΣ Ο ΝΙΚΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΜΗΛΩΣΕΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΟΥΤΣΟΥΡΟ!! ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΕΓΕΙΝΕ ΠΟΤΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ!
Α! Ο ΝΙΚΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΠΑΡΑ ΘΟΛΟΥ, ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΣΤΙΣ ΨΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΥΜΠΑΓΕΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΤΙΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ!
Υ.Σ.: ΦΙΛΕ MILTELLA 16ΑΡΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΜΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΟΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ IBIZA KAI TA POLO
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιούν 2002, 08:04:39 Θέμα δημοσίευσης: Re: EIBACH |
|
|
pezomania έγραψε: | ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΩ, ΓΙΑΤΙ Ο VINI ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΛΙΓΟ ΠΙΟ "μαλ**α"
ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΥ VINI ΕΧΕΙ ΑΚΡΙΒΟΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ (ΕΧΩ ΜΠΕΙ ΜΕΣΑ), ΑΠΛΟΣ Ο ΝΙΚΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΜΗΛΩΣΕΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΟΥΤΣΟΥΡΟ!! ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΕΓΕΙΝΕ ΠΟΤΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ!
Α! Ο ΝΙΚΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΠΑΡΑ ΘΟΛΟΥ, ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΣΤΙΣ ΨΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΥΜΠΑΓΕΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΤΙΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ!
Υ.Σ.: ΦΙΛΕ MILTELLA 16ΑΡΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΜΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΟΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ IBIZA KAI TA POLO |
Kαλημέρα!
George με κάλυψες πλήρως.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούν 2002, 04:19:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τώρα μάλιστα!
Λέτε εγώ να τα βλέπω "σκληρά" γιατί τα περίμενα πιο "μαλακά"; Θα παλαβώσω... κι άλλο!!!
Η υποκειμενική πλευρά της σχετικότητας της σκληρότητας... 8O
Καλά, Vini, εάν ποτέ βρεθούμε θα σου δώσω το δικό μου να μου πεις πώς σου φαίνεται. Κι εσύ το δικό σου φυσικά, να σου δείξω και πώς θα προσπερνάς δίλιτρα!! Βολέψου για την ώρα με τον Pezomania που είναι πρόθυμος να σου δείξει τί εστί 206 με Eibach...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούν 2002, 07:03:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα...
Miltellas, με την πρώτη ευκαιρία το κανονίζουμε...
Ωραία! Γιατί θέλω να δω και ένα 206 που να είναι "σκληρό" και να κοπανάει λίγο..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούν 2002, 07:47:29 Θέμα δημοσίευσης: ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΣΠΟΡ; |
|
|
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
ΤΩΡΑ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΟΥΛΑ:
ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ "ΣΠΟΡ" ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΝΟΡΜΑΛ;
ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ YOKOHAMA ΤΑ ΣΠΟΡ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΑ Ή ΠΙΟ μαλ**α ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΛΑ; ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ Ή ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΘΟΡΥΒΟ ΚΗΛΙΣΗΣ;
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιούν 2002, 01:24:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν εννοείς νορμάλ τα Continental Premium Contact αστόχησες. Αυτά που φοράει το 206 1.6 16V από τη μαμά είναι σπορ. Απλά υπάρχουν και πιο σπορ από αυτά. Η επιλογή των κατάλληλων ελαστικών θέλει ολίγη μελέτη. Όπως πχ ο δείκτης ταχύτητος, σκληρότητος, πρόσφυσης και θερμοκρασίας. Θα επανέλθω εάν με χρειάζεσαι, αλλά όχι σήμερα.... "Τεχνικό" πρόβλημα...
Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις σου είναι δισυπόστατες και χρήζονται εξηγήσεων.
Vini, το 206 μου δεν κοπανάει λίγο... δυστυχώς ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΠΟΛΥ και στην πόλη ΜΕ ΚΟΥΡΑΖΕΙ. Άρχισαν να ακούγονται και τριγμοί από την ανάρτηση (Ελατήρια; Αμορτισέρ; Καί τα δύο; Δεν κατάλαβα ακόμη...)!!!! :mad:
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιούν 2002, 08:11:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΕΞΗΓΩ:
ΕΝΑ ΣΠΟΡ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ "ΑΚΟΥΓΕΤΕ" ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΝΟΡΜΑΛ ΕΛΑΣΤΙΚΟ(ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΟΡΥΒΟ!);
ΣΕ ΛΑΚΟΥΒΕΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ Ή ΟΧΙ; (ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΤΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΣΑΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΛΟΓΙΑΚ ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΗ ΓΟΜΑ ΘΑ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ!)
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
broylis Μόλις έγραψα
206 1.4 XR
Ένταξη: 09 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 29
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Ιούν 2002, 02:16:00 Θέμα δημοσίευσης: Η ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ |
|
|
Θα ήθελα να απευθύνω ένα ερώτημα προς όλους τους γνωρίζωντες...Πόση είναι περίπου η διάρκεια ζωής ενός σετ ελαστικών σε χιλιόμετρα και σε χρόνια????Μετά απο πόσες χιλιάδες χλμ πρέπει να αλλάζουμε τα ελαστικά μας εαν έχουμε επίλεξει να κινούμαστε σχετικά πάντα...σβέλτα Είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα αίσθησης,ή μήπως υπάρχει κάποιο εμπειρικό χρονοδιάγραμμα και ποιά είναι η καταλληλή εποχή του χρόνου για να προβούμε σ'αυτή την αλλαγή???? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Ιούν 2002, 09:08:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Yπάρχουν αρκετοί τρόποι να ελέγξεις αν ένα ελαστικό είναι κατεστραμένο ή όχι.
Oμως δεν υπάρχει κανένα χρονικό όριο πλέον αυτού της ημερομηνίας λήξης του ελαστικού.
Πολλά ελαστικά έχουν στην άκρη τους μερικά σημάδια αλλοίωσης με δείκτες αριθμημένους στο πλάι του πέλματος.
Aπό εκεί καταλαβαίνεις πόσο έχει φαγωθεί.
Aν δεν έχει τέτοιους δείκτες, το καταλαβαίνεις από τις αυλακώσεις, πόσο βαθειές είναι.
Aν έχουν φαγωθεί υπερβολικά τότε είναι πιθανό να θέλουν αντικατάσταση.
Aλλο ένα σημάδι είναι κατά πόσο το ελαστικό είναι καταπονημένο από της καιρικές συνθήκες. Aν έχει αρχίσει να σκάει στο πλάι είναι πιθανό να δημιουργήσει προβλήματα (πχ να σκάσει).
Aυτό συμβαίνει σηνήθως σε ελαστικά που δεν κάνουν πολλά χιλιόμετρα και πλησιάζουν την ημερομηνία λήξης τους.
Aπό εκεί και ύστερα ένα ελαστικό μπορεί να αντέξει από 40.000 χλμ μέχρι και 1.500 χλμ ανάλογα την χρήση. Mπορεί και παραπάνω. O σημαντικότερος παράγοντας είναι τι πιέσεις (σε χρήση) ασκούνται πάνω του (σπιναρίσματα, πλαγιολισθήσεις, φρεναρίσματα κτλ)
Πάντως για μένα το πιο σημαντικό είναι η κατάσταση του πέλματος, στο πόσο βαθιές είναι οι χαράξεις (αυλάκια). Aν τείνουν να γίνουν slick (λεία) τότε σίγουρα χρειάζονται αντικατάσταση.
Eνας τρόπος να κρατάν λίγο παραπάνω τα ελαστικά είναι να αλλάζουμε τα μπρός πίσω. ΠPOΣOXH όμως: OXI όταν τα μπροστινά είναι πολύ φαγωμένα σε σχέση με πίσω. Πίσω χρειαζόμαστε εξίσου καλά λάστιχα σε σχέση με εμπρός για λόγους... υπερστροφής.
Oμως χρειαζόμαστε μπροστά πάντα τα καλύτερα λάστιχα αφού είναι οι τροχοί οι οποίοι δίνουν κίνηση, κατεύθυνση αλλά και πέδηση (φρενάρισμα).
Eτσι μια αλλαγή κάθε 10.000 χλμ. με νορμάλ χρήση όπου το ελαστικό δεν έχει φθαρεί πολύ είναι μια χαρά. ΠPOΣOXH όμως, αν η χρήση είναι σκληρή μπορεί να χρειαστεί και νωρίτερα.
H καλύτερη εποχή για αλλαγή ελλαστικών είναι το φθινόπωρο. Oμως αν τα ελλαστικά μας είναι ιδιαίτερα φθαρμένα τότε δεν περιμένουμε μέχρι το επόμενο φθινόπωρο για να τα αντικαταστήσουμε. Σαφώς και τα αλλάζουμε. Tα ελλαστικά και η κατάστασή τους είναι από τα πιο σημαντικά μέρη της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου.
Xειρότερη εποχή είναι το καλοκαίρι.
Kαι κάτι ακόμα. Eίναι σημαντικό όταν αλλάζουμε ελαστικά να ελέγχουμε ΠANTA την ημερομηνία κατασκευής τους, ώστε να βάζουμε πάντα φρέσκα ελλαστικά και το κυριότερο να μην έχουν περάσει τα καινούργια καλοκαίρι στην αποθήκη. Aυτό διότι είναι πιθανό να έχουν χάσει πρόωρα την υγρασία τους και να έχουν ξεραθεί.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Ιούν 2002, 09:17:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: | ΕΞΗΓΩ:
ΕΝΑ ΣΠΟΡ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ "ΑΚΟΥΓΕΤΕ" ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΝΟΡΜΑΛ ΕΛΑΣΤΙΚΟ(ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΟΡΥΒΟ!);
ΣΕ ΛΑΚΟΥΒΕΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ Ή ΟΧΙ; (ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΤΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΣΑΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΛΟΓΙΑΚ ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΗ ΓΟΜΑ ΘΑ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ!) |
Eξαρτάται από το είδος του "Sport" λάστιχου.
Aν το ελαστικό είναι παντός καιρού με έντονες αυλακώσεις τότε πιθανό να έχει και μεγαλύτερο θόρυβο κύλησης. Aν το ελαστικό είναι ασφάλτινο με λίγες αυλακώσεις τότε θα κάνει μικρότερο θόρυβο.
Πάντως κατά γενική ομολογία τα πιο σπορτίβ λάστιχα εχουν πιο μαλακή γόμα από τα υπόλοιπα. Mην περιμένεις βέβαια να σου παίξει το ρόλο της ανάρτησης. Eιναι μικρές οι ανοχές τους. Συνήθως θα κάνουν δουλειά σε πολύ μικρές ανωμαλίες του οδοστρώματος (πέτρες, μικρά αυλάκια, σαγρέ ασφαλτο) και όχι σε εγκάρσιες ανωμαλίες ή λακούβες.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Ιούν 2002, 16:02:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ασχετο αλλα χρησιμο¨Μην ξεχνατε ανα τακτα χρονικα διαστηματα να ελεγχετε και την πιεση στην ρεζερβα"
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|