Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
suicida (Kostas) Μόλις έγραψα
206 XS
Ένταξη: 24 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 10
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Μάϊ 2006, 21:36:42 Θέμα δημοσίευσης: Απορία για ελατήρια Vogtland για 206 |
|
|
Γεια χαρά σε όλους,
Θέλω να ρωτήσω κάποιες λεπτομέρειες γιατί έχω πλήρη άγνοια.
Εβαλα σε ένα 206 ΧS 1.4 16V 2004 ελατήρια χαμηλώματος Vogtland με σκοπό να αλλάξω τα αμορτισέρ αργότερα.
1) Εκ των υστέρων παρατήρησα ότι τα ελατήρια που μου βάλανε είναι για 106 1.4 (4cm χαμήλωμα) ενώ για το 206 είναι άλλος τύπος με 3,5 cm χαμήλωμα, αυτά σύμφωνα με το site της Vogtland. Μπορεί να είναι τα ίδια ή να πάω να τους το πω να δω τι θα γίνει?
2) Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου έχει χαμηλώσει υπερβολικά πολύ (το λάστιχο είναι περίπου 2 πόντους μέσα από το φτερό, ενώ το μπροστινο έχει περίπου 5cm απόσταση από το φτερό) παρόλ' αυτά το αυτοκίνητο σε σχέση με το έδαφος είναι σε ευθεία μπρος - πίσω. Μήπως έχει γίνει λάθος τοποθέτηση ή κακό κούρδισμα του άξονα?
3) Το αυτοκίνητο δείχνει να έχει χαμηλώσει τουλάχιστον 5 cm έναι φυσιολογικό με ελατήρια 4cm? Θα έχω προβλήματα εκτός από το κοπάνημα που είναι ανεκτό.
Ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Μάϊ 2006, 21:48:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικά το πίσω μέρος του αυτοκινήτου πρέπει να είναι 2-3 πόντους πιο ψηλό από το μπροστά.
Περισσότερα από αύριο..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Μάϊ 2006, 22:12:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και εγώ που είχα βάλει ελατήρια στο 206 (H&R) πίσω είχε χαμηλώσει αξιοπρεπέστατα, ενώ μπροστά η απόσταση από το φτερό ήταν αρκετά μεγάλη...δεν ξέρω τί παίζεται με αυτό το θέμα...
πρόεδρε τα φώτα σου..
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Μάϊ 2006, 22:32:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πιστεύω ότι εκτώς από ελλατήρια χαμηλώματος πρέπει να βάλεις και μια ρυθμιζόμενη καθ'ύψος ανάρτηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Μάϊ 2006, 22:49:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ασχετο και οφ τοπικ αλλα θυμαται ρε παιδια κανεις απεξω τη διαφορα σε υψος μαμα εμπρος-πισω σε 206 1.6.
το εχω βαλει στο 2.5 αλλα νομιζω οτι ειναι 3.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Μάϊ 2006, 23:02:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακριβώς δεν ξέρω. Αλλά με τον αργύρη που ρυθμίζαμε το δικό μου το κάναμε 3 και κάτι χλ.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Μάϊ 2006, 07:04:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και όπως έχω ξαναπεί μην κοιτάτε την διαφορά στα φτερά γιατί δεν είναι ίδια και είναι λογικό να φαίνεται πιο χαμηλό πίσω.
Το ύψος το μετράμε στο μαρσπιέ και συγκεκριμένα εκεί που πιάνει ο γρύλος.
Η διαφορά είναι 2.5 – 3cm ίσως και λίγο παραπάνω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Μάϊ 2006, 07:50:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Και όπως έχω ξαναπεί μην κοιτάτε την διαφορά στα φτερά γιατί δεν είναι ίδια και είναι λογικό να φαίνεται πιο χαμηλό πίσω.
Το ύψος το μετράμε στο μαρσπιέ και συγκεκριμένα εκεί που πιάνει ο γρύλος.
Η διαφορά είναι 2.5 – 3cm ίσως και λίγο παραπάνω |
για το μαρπσιε λεω ρε κουκουρουκου....
το εβαλα 2.5 διαφορα και φοβαμαι οτι θελει λιγο σηκωμα πισω.
ισως να πετα μουτρα και για αυτο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Μάϊ 2006, 11:54:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | Touristas έγραψε: | Και όπως έχω ξαναπεί μην κοιτάτε την διαφορά στα φτερά γιατί δεν είναι ίδια και είναι λογικό να φαίνεται πιο χαμηλό πίσω.
Το ύψος το μετράμε στο μαρσπιέ και συγκεκριμένα εκεί που πιάνει ο γρύλος.
Η διαφορά είναι 2.5 – 3cm ίσως και λίγο παραπάνω |
για το μαρπσιε λεω ρε κουκουρουκου....
το εβαλα 2.5 διαφορα και φοβαμαι οτι θελει λιγο σηκωμα πισω.
ισως να πετα μουτρα και για αυτο... |
Δεν το λέω για εσένα ρε ρουκουκουκου.......... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Μάϊ 2006, 12:31:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | ασχετο και οφ τοπικ αλλα θυμαται ρε παιδια κανεις απεξω τη διαφορα σε υψος μαμα εμπρος-πισω σε 206 1.6.
το εχω βαλει στο 2.5 αλλα νομιζω οτι ειναι 3.... |
Παναγιώτη δές εδώ...
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=140297#140297
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
suicida (Kostas) Μόλις έγραψα
206 XS
Ένταξη: 24 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 10
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Μάϊ 2006, 16:59:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδή εάν για παράδειγμα η απόσταση από το μασπιέ μπροστά είναι 20 πόντοι από το έδαφος, αν μετρήσω την απόσταση στο πίσω μέρος (μασπιέ έδαφος) θα πρέπει να είναι περίπου 23 πόντοι? Γιατί ο τύπος που μου τοποθέτησε τα ελατήρια επιμένει ότι δεν μπορεί να είναι η διαφορά μεγαλύτερη από ένα πόντο.
Μου είπε πάντως εάν θέλω να σηκώσει το τον πίσω άξονα ώστε η διαφορά να φτασει του 3 πόντους αλλά με δική μου ευθύνη. Τι να κάνω, τρελό μπερδεμα.
PS Ασε που σήμερα έπαθα λάστιχο και δεν έβγαινε η ρεζέρβα γιατί δεν χωρούσε, είναι δυνατόν με 3,5 ποντα ελατήρια? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Μάϊ 2006, 17:10:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
suicida έγραψε: | Δηλαδή εάν για παράδειγμα η απόσταση από το μασπιέ μπροστά είναι 20 πόντοι από το έδαφος, αν μετρήσω την απόσταση στο πίσω μέρος (μασπιέ έδαφος) θα πρέπει να είναι περίπου 23 πόντοι? |
ναι
suicida έγραψε: | Γιατί ο τύπος που μου τοποθέτησε τα ελατήρια επιμένει ότι δεν μπορεί να είναι η διαφορά μεγαλύτερη από ένα πόντο.
Μου είπε πάντως εάν θέλω να σηκώσει το τον πίσω άξονα ώστε η διαφορά να φτασει του 3 πόντους αλλά με δική μου ευθύνη. Τι να κάνω, τρελό μπερδεμα.
|
Απλά... μαλ***ες σου λέει!
Έτσι όπως είναι τώρα σε ανηφορική διαδρομή δεν έχεις τιμόνι...
Το αμάξι σου θα μουριάζει.
Στο λέει αυτό γιατί έτσι όπως είναι τώρα "πετάει δύσκολα κώλο" ή αλλιώς είναι λιγότερο απόλυτο στο αφημα του γκαζιού.
Αν σου αρέσει έτσι άστο αλλά μην αναρωτιέσαι γιατί σε κλειστές στροφές "δεν στρίβει"...
Το τόπικ ανήκει στις "Βελτιώσεις Αναρτήσεων" απλά του δίνουμε μια "περιόδο χάριτος" για να σου λυθούν κάποιες βασικές απορίες. "Στις "βελτιώσεις" μπορείς να διαβάσεις πάρα πολλά ενδιαφέροντα.
Εκ της MOD Team
MEMsound
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Μάϊ 2006, 17:38:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε μηπως εννοουσε ο ανθρωπος οτι στο χαμηλωσε -1 πισω.
δηλαδη αν εμπρος κατεβηκες 3 πισω να κατεβηκε 2.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
suicida (Kostas) Μόλις έγραψα
206 XS
Ένταξη: 24 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 10
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Μάϊ 2006, 18:00:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια σας και sorry για το off topic, εχετε δίκιο.
Πάντως εγώ που το μέτρησα είναι το ίδιο και μπρος και πίσω οπότε θα περιμένω λίγο ώστε να κάτσουν και τα ελατήρια σωστά και θα πάω να το σηκώσουν 3 πόντους ώστε να μην έχω προβλήματα (πιστεύω να είναι αρκετό) και να βγαίνει και η ρεζέρβα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Μάϊ 2006, 06:43:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εαν σε 206 χαμηλωσουμε τοσο ωστε το εμπρος με το πισω μερος (μασπιε) να εχει την ιδια σχεδον αποσταση απο το εδαφος, τοτε για νορμαλ οδηγηση δεν εχουμε πετυχει τον ιδανικο συνδιασμο ;
δηλ. να στριβει σχετικα καλα χωρις να πεταει κωλο αλλα ουτε και μουτρα ;
φυσικα το μερος που χαμηλωνουμε περισσοτερο ισχυει οτι θα συμπεριφερεται και καλυτερα .
σωστα ; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Μάϊ 2006, 11:46:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: |
.......................................................................................
φυσικα το μερος που χαμηλωνουμε περισσοτερο ισχυει οτι θα συμπεριφερεται και καλυτερα .
σωστα ; |
Όχι!
Αν έχεις χαμηλώσει πολύ κάποιο μέρος, τα αμορτισέρ δεν θα δουλεύουν σωστά. Επίσης αν χαμηλώσεις πολύ το πίσω μέρος, θα έχεις τρελά μούτρα και καθόλου κώλο, για να το επαναφέρεις!!
Θα πρέπει και μετά το χαμήλωμα να μην διαφοροποιηθεί η μαμα αναλογία μπρος - πίσω.
Τώρα αν θές περίσσοτερο ή λιγότερο κώλο - μούτρα κτλ, υπάρχουν τόπικ για αντιστρεπτικές, ράβδους στρέψεις κτλ για όλα τα γούστα
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Μάϊ 2006, 12:52:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ολοσωστός ο Γιώργος.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Μάϊ 2006, 13:03:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μην τρελαινοσαστε. αν κρατηθει χοντρικα η εργοστασιακη αναλογια νομιζω οτι απο εκει και περα λιγα γινονται.
δηλαδη αν μαμα ειναι +3.5 πισω. εγω που το εβαλα κατα λαθος +3 ελαχιστη διαφορα ως καμια θα δω αν το παω στο +3.5.
το παιδι βεβαια εδω του τα κανανε αχταρμα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tomakos (Γεράσιμος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 510
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Μάϊ 2006, 13:46:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: | DimiP έγραψε: |
.......................................................................................
φυσικα το μερος που χαμηλωνουμε περισσοτερο ισχυει οτι θα συμπεριφερεται και καλυτερα .
σωστα ; |
Όχι!
Αν έχεις χαμηλώσει πολύ κάποιο μέρος, τα αμορτισέρ δεν θα δουλεύουν σωστά. Επίσης αν χαμηλώσεις πολύ το πίσω μέρος, θα έχεις τρελά μούτρα και καθόλου κώλο, για να το επαναφέρεις!!
Θα πρέπει και μετά το χαμήλωμα να μην διαφοροποιηθεί η μαμα αναλογία μπρος - πίσω.
Τώρα αν θές περίσσοτερο ή λιγότερο κώλο - μούτρα κτλ, υπάρχουν τόπικ για αντιστρεπτικές, ράβδους στρέψεις κτλ για όλα τα γούστα |
Ο παθών πάντα γνωρίζει......
The italian job.......!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Μάϊ 2006, 17:39:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να κλείνει τελικά το τόπικ μιας και είναι σε λάθος θεματική εννότητα, η καλύτερη διαφορά είναι 3 πόντοι με +-1εκατοστό Μαx. Εγώ που Αμφίκλεια το είχα σχεδόν 5 πόντους σε κάποια σημεία είχε λίγο κώλο παραπάνω αλλά ανεκτό σε σημείο να είναι αρκετά εύκολη η διόρθωση ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες ~ 110-130 και σε κατηφόρα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|