PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Πετρελαιοκίνητα ΙΧ: Ανοικτό το ενδεχόμενο...
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Σεπ 2004, 16:10:55    Θέμα δημοσίευσης: Πετρελαιοκίνητα ΙΧ: Ανοικτό το ενδεχόμενο... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο γενικός διευθυντής του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδας Ευάγγελος Σαραντίδης δήλωσε ότι είναι πολύ πιθανό να επιτραπεί η κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων επιβατικών οχημάτων στην Αθήνα εως τα μέσα Οκτωβρίου.

Ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Ελλάδας εκτιμά ότι θα υπάρξουν εξελίξεις εντός του φθινοπώρου, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, αν και δεν υπάρχει κάποιο χρονοδιάγραμμα για την κάταθεση σχετικού νομοσχεδίου, η κυβέρνηση κινείται προς την κατεύθυνση της ελεύθερης κυκλοφορίας πετρελαιοκίνητων οχημάτων.

Εκπομπή μικρότερης ποσότητας ρύπων, μικρότερη κατανάλωση καυσίμου και χαμηλότερο κόστος συντήρησης είναι μερικά από τα πλεονεκτήματα των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων.

Πηγή : autopress.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Σεπ 2004, 01:32:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ολα καλα με το πετρελαιο, αλλα ειμαστε ετοιμοι σαν Ελληνες να το δεχτουμε??? Μπορει να εχουν τα πλεονεκτηματα που αναφερεις, αλλα εχει σκεφτει κανεις τι επιπτωσεις θα εχει η λαθος συντηρηση ενος πετρελαιοκινητου??? Και μη μου πειτε οτι η λαθος και ελλιπης συντηρηση δεν ειναι σημα κατατεθεν των ελληνικων συνεργειων, αλλα και των Ελληνων!!! Αλλο τωρα...μπορει το πετρελαιο σαν καυσιμο κινησης να ειναι φθηνο, μηπως ομως οταν αρχισουν να κυκλοφορουν ολο και περισσοτερα "πετρελαια" ανεβουν οι τιμες, παρασερνοντας και τις βενζινες??? Ειμαι υπερ της "ελευθεριας" των πετρελαιοκινητων, αλλα πιστευω οτι δεν εχουν γινει οι απαραιτητες ενεργειες στην Ελλαδα ακομα, ουτε η απαραιτητη ενημερωση του αγοραστικου κοινου!!! Ειναι πολυ νωρις για να γινει το βημα, η αποψη μου!!! Καποιοι "κυριοι" ισως βιαζονται ή να βι_αζονται (απο καποιους αλλους "κυριους") να την επιτρεψουν για οφελος που μου ειναι αγνωστο!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Σεπ 2004, 05:15:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προσωπικά είμαι υπερ της απελευθέρωσης των πετρελαιοκίνητων εντός πόλεων.Το θέμα φίλε μου δεν είναι η τιμή της βενζίνης ή του Diesel (που ούτως ή άλλως είναι και θα παραμείνει φθηνοτερο της βενζίνης)αλλά η νοθεία. Γιατί στα βενζινοκίνητα εεε και να βάλεις λίγο κηροζίνη π.χ παραπάνω δεν έγινε και κάτι.. απλώς ζορίζεται λίγο παραπάνω ο κινητήρας γενικώς..στο επόμενο γέμισμα πληρώνεις κάτι παραπάνω , βάζεις απο γνωστό βενζινάδικο και όλα ΟΚ... στο diesel .. δεν είναι τόσο απλό το θέμα..αν το diesel κίνησης είναι νοθευμένο (συνήθως με θέρμανσης) τότε η ζημιά που μπορεί να σου κάνει στο ποιο σημαντικό εξάρτημα που είναι η αντλία μπορεί να αγγίξει χαλαρά τα 2000 ευρώ.Εκεί τι κάνεις ? Για αυτό τρέχουν τωρα να μαζέψουν τα αμάζευτα της παράνομης διακίνησης Diesel όλοι οι "Υπεύθυνοι....Λένε για κουπόνια στα Diesel θέρμανσης κτλ. κτλ...

Ελλαδάρα 4 Ever!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
p206Mike (Μιχάλης)
Αντιπρόεδρος
Επίσημο Μέλος

207 RC Lemans & 107 Trendy

Ένταξη: 29 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Σεπ 2004, 10:04:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όμορφα....

Μέχρι τώρα αποφεύγαμε σαν το διάολο το λιβάνι φορτηγά και ταξί να μην μας ντουμανιάζουν, τώρα άμα έχουμε και τα αυτοκίνητα ...

Την βάψαμε.... Evil


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Σεπ 2004, 00:42:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενταξει φιλε mick τα πραγματα δεν ειναι κεστι!!! Τα πετρελαια δεν ειναι οπως ηταν καποτε πλεον!!! Απλα, οπως λεει και ο Τomcat, ειναι πολυ πιο ευαισθητα!!! Παλια τα πετρελαια μπορει να εβγαζαν τα ντουμανια, αλλα δε σπαγανε, δε χαλαγανε!!! Τωρα ειναι το αντιθετο...


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
p206Mike (Μιχάλης)
Αντιπρόεδρος
Επίσημο Μέλος

207 RC Lemans & 107 Trendy

Ένταξη: 29 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Σεπ 2004, 08:40:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιώργο, μιλάω και για αυτοκίνητο αλλά και για μηχανές..

Και τα καινούρια λεωφορεία τελευταίας τεχνολογίας είναι, αλλά αν θα τύχεις πίσω από κανένα, μετά θες μπάνιο..... Evil

Με το αυτοκίνητο εντάξει κλείνεις τους αεραγωγούς σε έκτακτη ανάγκη και είσαι μια χαρά.... Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Σεπ 2004, 09:35:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

p206Mike έγραψε:
Γιώργο, μιλάω και για αυτοκίνητο αλλά και για μηχανές..

Και τα καινούρια λεωφορεία τελευταίας τεχνολογίας είναι, αλλά αν θα τύχεις πίσω από κανένα, μετά θες μπάνιο..... Evil

Με το αυτοκίνητο εντάξει κλείνεις τους αεραγωγούς σε έκτακτη ανάγκη και είσαι μια χαρά.... Wink


Μιχάλη στα 8000 και στα 10000 κυβικά που είναι αυτά (δεν ξέρω ακριβώς) είναι φυσιολογικό να βγάζει τόση μαυρίλα άκαυστου.

Γενικά σημέρα ισχύει ότι η τεχνολογία Diesel μπορεί να δώσει ακόμα και τους μισούς ρύπους ενός βενζινοκίνητου.. με αντίστοιχα χαμηλές καταναλώσεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
shark_zak (ΖΑΧΑΡΙΑΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 206 1.4 (8V) QUIKSILVER 2002

Ένταξη: 09 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 2116
Τόπος: ΑΘΗΝΑ - Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Νοέ 2004, 11:23:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αναβολή στην απελευθέρωση των πετρελαιοκίνητων οχημάτων σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη
Θα καθυστερήσει τουλάχιστον για έξι μήνες η απελευθέρωση της κίνησης πετρελαιοκίνητων οχημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Αιτίες είναι η απουσία σχετικού αιτήματος εκ μέρους του Υπουργείου Οικονομικών καθώς και η ανυπαρξία περιβαλλοντικών μελετών από το ΥΠΕΧΩΔΕ.



Το τελευταίο, μάλιστα, θεωρεί πως αν επιτραπεί η κυκλοφορία οχημάτων με κινητήρες πετρελαίου στις μεγάλες πόλεις θα αυξηθούν σημαντικά τα αιωρούμενα σωματίδια στην ατμόσφαιρα την στιγμή μάλιστα που η χώρα μας πρέπει από το 2006 να λάβει σημαντικά μέτρα για την μείωσή τους.

Από την άλλη ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων υποστηρίζει ότι τα σύγχρονης τεχνολογίας πετρελαιοκίνητα οχήματα πληρούν τα πιο αυστηρά όρια εκπομπής ρύπων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και δεν υπάρχει λόγος περιορισμού της κυκλοφορίας τους στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Οπότε καταλήγουμε σε τρία ολοφάνερα συμπεράσματα:
1) Το Υπουργείο Οικονομικών δεν μπορεί να συνεννοηθεί με το ΥΠΕΧΩΔΕ
2) Το ΥΠΕΧΩΔΕ δεν ακούει τους παράγοντες της αγοράς
3) Βρέθηκε ψητό για "ημέτερους" που με μελέτες θα προσπαθήσουν να τετραγωνίσουν τον κύκλο και να ανακαλύψουν την ήδη ανακαλυφθείσα Αμερική Confused



"Εικονικό το γέλιο μου και με μεγάλο κόπο, το κάνω για να ξεγελώ τα μάθια των ανθρώπων..."
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
geopili 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 10 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 94

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Νοέ 2004, 12:19:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προσωπικά το τελευταίο που άκουσα είναι ότι πάει για το 2006 η υπόθεση της απελευθέρωσης.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
shark_zak (ΖΑΧΑΡΙΑΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 206 1.4 (8V) QUIKSILVER 2002

Ένταξη: 09 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 2116
Τόπος: ΑΘΗΝΑ - Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2004, 11:16:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

geopili έγραψε:
Προσωπικά το τελευταίο που άκουσα είναι ότι πάει για το 2006 η υπόθεση της απελευθέρωσης.


θα περιμενουν μαλλον να φτασει και το πετρελαιο στα επιπεδα τις τιμης τις βενζινη γι'αυτο... Idea Evil



"Εικονικό το γέλιο μου και με μεγάλο κόπο, το κάνω για να ξεγελώ τα μάθια των ανθρώπων..."
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Νοέ 2004, 06:06:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο automoto.flash.gr
Διακεκριμένοι επιστήμονες, εκπρόσωποι του πολιτικού κόσμου, καθώς και εκπρόσωποι δημόσιων και ιδιωτικών κοινωνικών φορέων, θα εξετάσουν το θέμα της Πετρελαιοκίνησης μέσα από τρεις βασικές ενότητες: το Περιβάλλον, την Υγεία και την Οικονομία.

Η επιστημονική αυτή Ημερίδα, πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Εργαστήριο Κλιματολογίας και Ατμοσφαιρικού Περιβάλλοντος και Εργαστήριο Χημείας Περιβάλλοντος), το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Ο.Δ.Ε. & Μ.Ε. - ΜΒΑ), το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (Εργαστήριο Ελέγχου Ρύπανσης Περιβάλλοντος), και την Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας (Τομέας Δημόσιας και Διοικητικής Υγιεινής, Τομέας Υγειονομικής Μηχανικής και Υγιεινής Περιβάλλοντος, Τομέας Οικονομικών της Υγείας).

Πρόκειται ουσιαστικά για συνάντηση προβληματισμού και διαλόγου, αφιερωμένη στο σοβαρό πρόβλημα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Η υπογραφή του Πρωτοκόλλου του Κιότο, οι δεσμεύσεις των κυβερνήσεων, η επιτακτική ανάγκη να προωθηθούν μέτρα για τη μείωση των επικίνδυνων αερίων που δημιουργούν το «φαινόμενο του θερμοκηπίου» και πυροδοτούν τις κλιματικές αλλαγές, έχουν ανοίξει έναν μεγάλο διάλογο σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες.

Μέλη της επιστημονικής κοινότητας, επικροτούν την ελεύθερη κυκλοφορία των πετρελαιοκίνητων οχημάτων, ενώ άλλοι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι οι εκπομπές καυσαερίων από τα πετρελαιοκίνητα οχήματα εμπεριέχουν κινδύνους μακροπρόθεσμων επιπτώσεων στην υγεία, το περιβάλλον και την οικονομία.

Η Πετρελαιοκίνηση, λοιπόν, ένα μεγάλο θέμα το οποίο προσεγγίζεται για πρώτη φορά στην πατρίδα μας, εγείρει μια σειρά σημαντικών ερωτημάτων στα οποία Πολιτεία και Επιστήμονες καλούνται να δώσουν απαντήσεις. Το Ecocity, Αστική Εταιρεία Μη Κερδοσκοπικού Χαρακτήρα, στοχεύοντας μέσα από τις ενέργειες του στην ενημέρωση των πολιτών και στη βελτίωση του επιπέδου ζωής στα μεγάλα αστικά κέντρα, αναλαμβάνει την πρωτοβουλία να θέσει το απαραίτητο πλαίσιο αναφοράς, ώστε να ευδοκιμήσει ο σχετικός διάλογος



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Απρ 2006, 09:58:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=107&page_id=3788



!!!!!!!!!!!
ως τωρα κοροιδευαμε τους ιδιοκτητες fsi για βουλωμενες αντλιες προβληματα με πειρακια και αλλα τετοια ομορφα λογω των ελληνικων καυσιμων.
απο του χρονου θα κοροιδευουμε και τους ιδιοκτητες ι.χ ντισελ....


υ.γ οποιος διαφωνει ας ρωτησει ταξιτζηδες-ιδιοκτητες ταξι με common rail που εχουν λαλησει απο τις βλαβες με αποτελεσμα να βαζουν απο πολυ λιγα πρατηρια ντισελ για τον φοβο νοθειας.

υ.γ2 και επισης μη συγκρινετε με τα δικα μας μοτερ. σε ενα βενζινοκινητο σημερινης τεχνολογιας αν βαλει νερο θα τρελαθει αλλα με 1-2 φουλαρισματα θα στρωσει και αν εισαι τυχερος τη γλυτωνεις χωρις περαιτερω ζημιες.σε ενα ομως αμεσου ψεκασμου μια-δυο φορες ειναι αρκετη για να τα παρεις ολα στο χερι!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Απρ 2006, 15:49:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
............

υ.γ2 και επισης μη συγκρινετε με τα δικα μας μοτερ. σε ενα βενζινοκινητο σημερινης τεχνολογιας αν βαλει νερο θα τρελαθει αλλα με 1-2 φουλαρισματα θα στρωσει και αν εισαι τυχερος τη γλυτωνεις χωρις περαιτερω ζημιες.σε ενα ομως αμεσου ψεκασμου μια-δυο φορες ειναι αρκετη για να τα παρεις ολα στο χερι!............


Ναι φυσικά θα τα πάρεις όλα στο χέρι.....αφού δεν θα έχεις φροντήσει...να αδειάσεις ή να αλλάξεις το Τ.Ε.Ρ.Α.Σ.Τ.Ι.Ο φίλτρο νερού που προηγείται της αντλίας!! Στην πλειοψηφία τους οι ιδιοκτήτες που διαμαρτυρόνται για προβλήματα στα αυτοκίνητα τους λόγο νερού στο ντήζελ....έχουν ξεχάσει παντελώς την λέξη συντήρηση - αλλαγή φίλτρων!!!! Το προβλημα της νοθείας δεν είναι στο νερό.......Το νερό απλώς υπάρχει λόγω κακών συνθηκών αποθήκευσης- διακίνησης καυσίμων
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Απρ 2006, 16:15:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχω φιλο με μερσεντες c class Που τη πηρε 40000ευρω πριν 3 χρονια και τη προσεχε σα τα ματια του οπως και το που εβαζε βενζινη και στα 2+χρονια του εβγαλε αντλια. το ιδιο και κανα δυο γνωστοι του μου ελεγε ο ενας με μπορα και ο αλλος με τολεντο ολα common rail.
επισης στην ερευνα του εμπ οταν θα βγει με το καλο στη δημοσιοτητα θα δεις οτι λενε πως αυτο ειναι το μοναδικο εμποδιο των ντισελ στην ελλαδα.
οι ζημιες και τα καυσαερια που θα βγαζουν απο τη κακη χρηση-συντηρηση-νοθευμενα καυσιμα.

αυτο που θελω να πω ειναι οτι τα ντισελ τεχνολογιας common rail ειναι πολυ πιο ευαισθητα απο ενα πιο παλιο ντισελ ή ενα βενζινοκινητο σε νοθευμενη βενζινη.


υ.γ επισης τωρα που λες για νερο νομιζω οτι στα ντισελ το προβλημα δεν ειναι η νοθεια με νερο αλλα με ντισελ θερμανσης ή ναυτηλειας τα οποια εχουν πολυ χειροτερη επεξεργασια,μεγαλυτερες ποσοτητες θειου και μεγαλυτερα σωματιδια τα οποια και βουλωνουν τα παντα στο περασμα τους.αν θυμαμαι καλα γιατι εχουν περασει χρονια ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Απρ 2006, 16:31:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
Εχω φιλο με μερσεντες c class Που τη πηρε 40000ευρω πριν 3 χρονια και τη προσεχε σα τα ματια του οπως και το που εβαζε βενζινη και στα 2+χρονια του εβγαλε αντλια. το ιδιο και κανα δυο γνωστοι του μου ελεγε ο ενας με μπορα και ο αλλος με τολεντο ολα common rail.
επισης στην ερευνα του εμπ οταν θα βγει με το καλο στη δημοσιοτητα θα δεις οτι λενε πως αυτο ειναι το μοναδικο εμποδιο των ντισελ στην ελλαδα.
οι ζημιες και τα καυσαερια που θα βγαζουν απο τη κακη χρηση-συντηρηση-νοθευμενα καυσιμα.

αυτο που θελω να πω ειναι οτι τα ντισελ τεχνολογιας common rail ειναι πολυ πιο ευαισθητα απο ενα πιο παλιο ντισελ ή ενα βενζινοκινητο σε νοθευμενη βενζινη.


Έκανα την διπλωματική μου πάνω στα diesel στο έργαστήριο που θα παρουσιάσει την έρευνα του ΕΜΠ..και έχω αναλωθεί σε ώρες συζητήσεων με τα παιδιά και τους καθηγητές επι του θέματος....Έχει τύχει να διαβάσω μέρος της έρευνας....όπως και να συμμετάσχω σε δειγματοληψίες καυσίμων από βενζινάδικα ανα την Ελλάδα...... so αντιλαμβάνομαι ..ότι όλα όσα αναφέρεις είναι απολύτως σωστά...

Εγκυκλοπαιδικά και μόνο...... το μεγαλύτερο πρόβλημα στην απελευθέρωση δεν είναι τόσο η ποίοτητα των διαθέσιμων καυσίμων.....ούτε η νοθεία (που φαντάζομαι θα εκτιναχθεί...με την απελευθέρωση ..αν δεν αλλάξει το φορολογικό καθεστώς) ......οσο οι 2.000.000 ΜΤ ΝΤΙΖΕΛ κίνησης που είναι αναγκασμένη να εισάγει η Ελλάδα κάθε χρόνο ...για να καλύψει την ζήτηση της αγορας των επαγγελματικών αυτοκινήτων μόνο...... σε αντίθεση με την βενζίνη όπου η Ελλάδα παρουσιάζει Εξαγωγές που αποτελούν το μεγαλύτερο κομμάτι του ΑΕΠ... Η απελευθέρωση λοιπόν μπορείς να καταλάβεις ..πόσο θα επιβαρύνει ...τα οικονομικά της χώρας!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Απρ 2006, 16:38:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

??? TI ΛΕΣ ΤΩΡΑ?
και εγω εκει εκανα το διπλωματικη μου αλλα σε αλλο τομεα.
επειδη ημουν συνεχεια εκει ακουγα τις συζητησεις των παιδιων και εβλεπα και εγω τα τραγελαφικα που δεν θα δημοσιοποιησει σιγουρα αυτη η ερευνα

οι 2000000 μτ που λες τι ειναι?αυτο δεν το ηξερα Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Απρ 2006, 16:46:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
??? TI ΛΕΣ ΤΩΡΑ?
και εγω εκει εκανα το διπλωματικη μου αλλα σε αλλο τομεα.
επειδη ημουν συνεχεια εκει ακουγα τις συζητησεις των παιδιων και εβλεπα και εγω τα τραγελαφικα που δεν θα δημοσιοποιησει σιγουρα αυτη η ερευνα

οι 2000000 μτ που λες τι ειναι?αυτο δεν το ηξερα Question


2,000,000 Μετρικοί Τόνοι ντήζελ...

Τα δίυλιστήρια έχουν προσανατολίσει την παραγωγή τους στην βενζίνη όποτε οι ποσότητες ντίζελ δεν επαρκούν να καλύψουν την αγορά = Εισαγωγή .. Η βενζίνη που είναι το κύριο καύσιμο στην ελλάδα για τις μετακινήσεις..έχει ζήτηση = υψηλή προστιθέμενη αξία = Μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους για όλους = αισχροκέρδια τούτες τις Μαύρες περιόδους !!!!! (ο καπιταλισμός μας έφαγε ...χεχεχε) ------> Ετσί για να τρομοκρατήσουμε τα πλήθη..... διαβασα άρθρο..που έλεγε..για 1,3-1,5 Εuro..βενζίνη μέχρι το τέλος της χρονιάς !!!

Άντε και καλή χώνεψη....

P.S. σε ποιον τομέα έκανες διπλωματική....?
P.S2 Νόμιζα που ήσουν μηχανολόγος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Απρ 2006, 17:04:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ειχα την αισθηση οτι αυτο το θεμα το εχουν λυσει-διευθετησει τα καλα παιδια την ελληνικης βιομηχανιας πετρελαιου. δε νομιζω να αφησουν τετοια μασα ετσι.μηπως για αυτο ειχαν φαγωθει να ιδιωτικοποιηθουν τα ε.π ωστε να αυξηθει η παραγωγη τους? Wink


μηχανολογος ειμαι!
ημουν με πιτσα ο οποιος εκανε το διδακτορικο του στο ζανικο.
το θεμα μου ηταν η καταγραφη των συνθηκων κινησης ενος αυτοκινητου μεσα στην αθηνα και η συγκριση με το κυκλο πολης που οριζει η ε.ε στους τομειες καταναλωσης και εκπομπης ρυπων...

ο δε πιτσας ειχε καταφερει στο τελος του διδακτορικου του να φτιαξει εναν σχεδον ρεαλιστικο κυκλο πολης που προσομοιωνε τις συνθηκες κινησης στην αθηνα με απωτερο σκοπο να μετριουνται τα αυτοκινητα με αυτον στην ελλαδα! αλλα δυστυχως εχω την αισθηση οτι το ενδιαφερον του εργαστηριου ατονησε και πλεον εχει παει στα σκουπιδια αυτη η φοβερη ερευνα που ειχαμε κανει Evil

αχ τι μου θυμισες... πανε αρκετα χρονια Crying or Very sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Απρ 2006, 17:23:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
μηχανολογος ειμαι!
ημουν με πιτσα ο οποιος εκανε το διδακτορικο του στο ζανικο.
το θεμα μου ηταν η καταγραφη των συνθηκων κινησης ενος αυτοκινητου μεσα στην αθηνα και η συγκριση με το κυκλο πολης που οριζει η ε.ε στους τομειες καταναλωσης και εκπομπης ρυπων...

ο δε πιτσας ειχε καταφερει στο τελος του διδακτορικου του να φτιαξει εναν σχεδον ρεαλιστικο κυκλο πολης που προσομοιωνε τις συνθηκες κινησης στην αθηνα με απωτερο σκοπο να μετριουνται τα αυτοκινητα με αυτον στην ελλαδα! αλλα δυστυχως εχω την αισθηση οτι το ενδιαφερον του εργαστηριου ατονησε και πλεον εχει παει στα σκουπιδια αυτη η φοβερη ερευνα που ειχαμε κανει Evil

αχ τι μου θυμισες... πανε αρκετα χρονια Crying or Very sad


Εγώ είμαι Χημικός-Μ... έκανα την διπλωματική μου στο Καρώνη..έταιρο του Ζαννίκου στο Εργ.Τεχν.Καυσ-Λιπ...

Ξέρεις αν ο διδακτορικός σου δούλεψε καθόλο στο εργαστήριο...γιατι υπάρχουν 2-3 παιδία μηχανολόγοι.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Απρ 2006, 17:38:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ηταν ολη μερα εκει...
εγω τελειωσα δεκεμβρη 2003 τη διπλωματικη ανεπισημα(μετα πηγα στρατο)
ο κωστας πιτσας καθισε κανα 6μηνο ακομα.
κυκλοφορουσαν και κανα 2-3 κουφετα-ρουκετες που κανανε παρομοια δουλεια με μενα αλλα αποκλειεται να ξερεις κανενα γιατι δε πατησαν ποτε.

εσυ ποτε κυκοφορουσες...


υ.γ ξερεις τωρα ειμαστε οφ τοπικ και θα πεταχτει ο γνωστος αγνωστος και θα μας κραξει Laughing Laughing

γκουχ γκουχ...
Συνεχίστε "τα των Σπουδαστικών χρόνων" με πμ.

Εκ της MOD Team
O γνωστός-άγνωστος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1366s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on