Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιαν 2006, 00:43:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kanelj έγραψε: | Φουσκα?!?!Σαν πολυ μεγαλη δεν θα ειναι?!σαν σακουλα σκουπιδιων θα ειναι!!!!
|
Γιατι βαση μιλησα κανελη!Για τη βαση!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!
PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιαν 2006, 00:45:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αααα!Σορρυ!
Δεν το καταλαβα!
ΥΓ:Με την ευκαιρια...Τα λαστιχα σε περιμενουν!
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιαν 2006, 19:03:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | Aρη ετοιμαζεται κατι μεσω του κλαμπ απο πυργολεβιεδες,περιμενε λιγο . . .
Το θεμα της εμφανισης λυνεται με το βαψιμο του πυργολεβιε ή το νικελωμα του.Επισης η βαση του μπορει να καλυπτει με μια χειροποιητη φουσκα.
Οσο για το σασμαν δεν ειμαι σιγουρος αν καταπονειται τοσο αν ειναι σωστος ο λεβιες.
Μια τιμη για εναν καλο κυμαινεται γυρω στα 200 ευρω τοποθετημενος.
Και για να μην ξεχνιωμαστε . . . Υποπτο το αισθημα σου υποπτο! |
Το ξερω οτι κατι ετοιμαζεται ( ),αλλα δεν θα ειναι υπερβολη ενα τεεετοιο κ@υλιτσεκι μεσα στο εσωτερικο του carου?
Υ.Γ: ...παΑαΑαντα ηθελες να το'χεις 2π0ρτο0Ο!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιαν 2006, 19:11:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κάθε φορά που θα το βλέπεις θα σου κάνει λίγο σε κέρατο...
και κάθε φορά που θα αλλάζεις ταχύτητα θα καυλώνεις!!
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Φεβ 2006, 21:25:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Κάθε φορά που θα το βλέπεις θα σου κάνει λίγο σε κέρατο... |
Μα γιατι το λες αυτο???
MEMsound έγραψε: | και κάθε φορά που θα αλλάζεις ταχύτητα θα καυλώνεις!!
|
Στανταρ,αλλα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Απρ 2006, 21:41:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να μην ξεχνιωμαστε...
Ρωτησα για ενα short shift της b&m,αλλα αυτο που με ξενερωσε ειναι (ετσι μου ειπανε δηλαδη ) οτι πρεπει να βαλεις after-market λεβιεδακι ...
...ΚΑΙ ΑΝΡΩΤΙΕΜΑΙ τωρα ο φουκαρας,απο τη στιγμη που και το δικο μας ειναι βιδωτο (οπως και τα aftermarket) γιατι να μην μπαινει κανονικα????? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ivang (Βαγγέλης) Δραστήριο μέλος
206 1.6 16V
Ένταξη: 15 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 230 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Απρ 2006, 13:49:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ghost Dog έγραψε: | Για να μην ξεχνιωμαστε...
Ρωτησα για ενα short shift της b&m,αλλα αυτο που με ξενερωσε ειναι (ετσι μου ειπανε δηλαδη ) οτι πρεπει να βαλεις after-market λεβιεδακι ...
...ΚΑΙ ΑΝΡΩΤΙΕΜΑΙ τωρα ο φουκαρας,απο τη στιγμη που και το δικο μας ειναι βιδωτο (οπως και τα aftermarket) γιατι να μην μπαινει κανονικα????? |
Η πιο σωστή λύση (για εμένα) είναι όντως της B&M. Δυστυχώς όντως έχει aftermarket λεβιεδάκι επειδή το δικό μας είναι ΚΟΥΜΠΩΤΟ και όχι βιδωτό. Ομως απ'ότι το έχω δει σε φωτό μοιάζει με του GTi το αλουμινένιο.
http://www.bmracing.com/index.php?id=products&sid=4&cat=3&subcat=15&pid=190
To συγκεκριμένο υπόσχεται 30% μείωση στην διαδρομή που επιτυγχάνεται με την μεγαλύτερη απόσταση του λεβιέ κάτω από το αμάξι (μεγαλύτερος μοχλός). Η φιλοσοφία του είναι σωστή και δουλεύει.
Δεν θα ήταν άσχημη ιδέα να έπεφτε ένας τέτοιος λεβιές στα χέρια μας... μπορεί να προέκυπτε κάτι καλό από αυτή την επαφή... (υπάρχει στα σχέδιά μας)
Η τιμή στον Loui είναι 165 ευρώ που θεωρείται ακριβό που όπως είπα μια παράγραφο πιο πάνω μπορεί να μειωθεί
Προς IVANG: Αυτού του τύπου τα quickshift δεν δουλεύουν σωστά. Χρειάζονται περισσότερη δύναμη για να κουμπώσεις μια ταχύτητα και έχει αποδειχθεί ότι το κιβώτιο γίνεται λίγο πιο ασαφές.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ivang (Βαγγέλης) Δραστήριο μέλος
206 1.6 16V
Ένταξη: 15 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 230 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Απρ 2006, 14:20:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To συγκεκριμένο είναι πλήρως ρυθμιζόμενο (βάζοντας το εκεί που σε βολεύει), επειδή το πήρα (πιο φθηνό από της Β&Μ) περισσότερες εντυπώσεις μόλις το βάλω !
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Απρ 2006, 16:37:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Περιμένουμε εντυπώσεις...
Αν και εμένα με βλέπω για κοντό πυργολεβιέ "bob-style"...
Παρεπιπτόντως το B&W τοποθετημένο:
206ey έγραψε: | yeah, tis the B&M short shift, the door card are from Ecosse, took an age to save up for em, but worth it if you don't feel up to it yourself.
the silver Inox gaiters are from Simoni, from demon tweeks I think.... |
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Απρ 2006, 23:02:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: |
Παρεπιπτόντως το B&W τοποθετημένο:
|
το χειροφρενο γιατι προσευχεται κοιτωντας το Θεο στα ματια ;; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
smpokos (γιωργος) Μέλος
Ένταξη: 24 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 136 Τόπος: SALONIKA
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Απρ 2006, 17:17:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ο πυργολεβιες ρε παιδεια για να καταλαβω σου κανει το κιβωτιο συριακο ας πουμε?
MPAMPA MIN TREXEIS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Απρ 2006, 17:30:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
smpokos έγραψε: | ο πυργολεβιες ρε παιδεια για να καταλαβω σου κανει το κιβωτιο συριακο ας πουμε? |
Oχι! Στην ουσία είναι ένα quickshift, αλλά ο λεβιές είναι αρκετά ψηλά, ώστε το χέρι να μην απομακρύνεται πολύ από το τιμόνι. Κατά τα άλλα παραμένει όπως ήταν σε διάταξη
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Απρ 2006, 12:53:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν υπάρχει σοβαρή πιθανότητα για κατασκευή ποιοτικότατου Short Shift σε χαμηλή τιμή με μείωση 30% της απόστασης και δυνατότητα διατήρησης του εργοστασιακού λεβιέ (πάνω μέρος).
Μοντέλα: 206 πλήν RC, 106. Θα συζητήσω αργότερα και για 307...
Για να ακούω ενδιαφέρον...
1 είδον!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Απρ 2006, 12:56:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
2... (αν και "είμαι" ΒΕ και όχι "ΜΑ" και δεν ξέρω αν έχει διαφορά, αλλά αυτό το βλέπουμε στην πορεία) και αν γίνεται και με μεγαλύτερο ποσοστό μείωσης...
"Αφεντικό" κάνε σχετκά πιο συγκεκριμένο (=στο περίπου, όχι ακριβώς) το "χαμηλή τιμή" γιατί είμαι στο "τσάκ" για παραγγελία πυργολεβιέ με γύρω στους 150"εβραίους"...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Απρ 2006, 13:13:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | 2... (αν και "είμαι" ΒΕ και όχι "ΜΑ" και δεν ξέρω αν έχει διαφορά, αλλά αυτό το βλέπουμε στην πορεία) και αν γίνεται και με μεγαλύτερο ποσοστό μείωσης...
"Αφεντικό" κάνε σχετκά πιο συγκεκριμένο (=στο περίπου, όχι ακριβώς) το "χαμηλή τιμή" γιατί είμαι στο "τσάκ" για παραγγελία πυργολεβιέ με γύρω στους 150"εβραίους"... |
Το χαμηλή τιμή θα το μάθουμε τις προσεχείς ημέρες... θέλω να πιστεύω ότι θα είναι κάτω από 100
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Απρ 2006, 13:14:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να είμαι ειλικρινής δεν κατάλαβα πως δουλεύει αυτό!
Μπορεί να μείνει ο μαμά λεβιές?
Εγώ αν κάνω τέτοια κίνηση θα ήθελα να μην αλλάξει (τουλάχιστον από πάνω) ο μαμά λεβιές.
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Απρ 2006, 13:18:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χάρη, βασικά κανένας μας δεν θέλει να αλλάξει το λεβιεδάκι που στο 206 είναι αρκετά καλό (τα GTi με το τελείως αλουμινένιο είναι ακόμα καλύτερα) και βεβαια θεωρώ ότι κανείς δεν θέλει να βγάλει την "φουσκα" την δερμάτινη που καλύπτει τον λεβιέ και να βάλει ένα "άσχημο" αλλά αποτελεσματικό πυργολεβιέ. Αλλο τα 106 και άλλο τα 206/307
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Απρ 2006, 14:30:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τάσο στα 206 το πλαστικό κάλυμμα που βρίσκεται γύρω από το λεβιέ ταχυτήτων απέχει (σε ύψος το έσω πάνω του μέρος) από την μεταλλική βάση του μοχλού περίπου 5~6 εκατοστά (όποιος βγάλει την φούσκα θα καταλάβει τι εννοώ).
Αντίθετα στα 106 δεν υπάρχει αυτός ο "καλλυμένος" κενός χώρος και έτσι όλος ο πύργος είναι εκτεθιμένος.
Στα 206 το μεγαλύτερο μέρος του πύργου θα είναι μέσα στο πλαστικό κάλυμμα και είμαι σχεδός σίγουρος ότι θα μπορεί να μπει και η μαμά φούσκα και να καλύψει τον πύργο τελείως αλλά και το μαγαλύτερο τμήμα του μεταλλικόυ σωλήνα/μοχλού.
Στο λευκό 206 που έτρεξε στον Αγ. Κωσταντίνο (που το είχα δει από κοντά) και είχε πυρολεβιέ, και δεν είχε την δερμάτινη φούσκα ο πύργος "περίσσευε" πάνω από πλαστικό κάλυμμα μόλις 2~3 cm.
Άρα θέμα εμφάνισης για τον πύργο δεν υπάρχει.
Από κει και πέρα το ύψος του λεβιέ γίνεται κατά παραγγελία ανάλογα με το σε πιο ύψος το θέλει ο καθένας μας.
Στο 106 του bob το μήκος (ύψος) του μοχλού από την κορυφή του πύργου (=από την μπίλια) μέχρι το λεβιεβάκι είναι περίπου 15~17cm (+το λεβιεδάκι, άλλα 5cm)
Βέβαια η διαδρομή από 1η σε 2α έχει γίνει πλέον γύρω στα 9~10cm .
Με κάτι τέτοιο στο 206 το λεβιεδάκι (κορυφή) φτάνει στο ύψος της μέσης του R/CD και λίγο πιο κάτω μάλλον).
Επίσης ένα θέμα που πρέπει να λυθεί για πυργολεβιε στο 206 είναι ότι ο μαμά μοχλός είναι S (για να έρχεται πιο μπροστά) και όχι ίσιος όπως στο 106 (βγάλτε την φούσκα για να δείτε) και δεν ξέρω πως μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο σε πυργολεβιέ (= χωρίς να έρθει πιο πίσω = θέλει ψάξιμο)
Εν κατακλείδι.
Για κάποιον που δεν θέλει να ανεβάσει το ύψος τόσο πολύ δεν υπάρχει λόγος για πυργολεβιε.
Με ένα short~shift μπορεί να κάνει την δουλειά του μια χαρά (κορυφή λεβιέ στο ύψος του clima).
Γι αυτό και ο Τάσος μιλάει για short~shift και όχι για πυργολεβιέ για τα 206.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|