Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Νοέ 2005, 17:08:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η ουσια ειναι μια. το τουρμπο το πας πιο ευκολα καθως η πληθωρικη ροπη του σου επιτρεπει να κανεις λαθη στις αλλαγες. σε μια ατμοσφαιρα ενα μικρο λαθος απλα ειναι game over...
σκεφτητε το coltaki πιο χαμηλο για να κατεβει το κεντρο βαρους, με turbo-back, φιλτρο και προγραμμα... κοινως το πρωι το οδηγει η μαμα σου για ψωνια και το βραδυ γαζωνεις στα στεκια...
το κοβω σε μια διετια να μιλαμε για coltakia με πανω απο 300 αλογα χαλαρα, αν σκεφτουμε οτι αυτα τα αλογα τα βγαζουμε απο 8βαλβιδο 14αρι μοτερ 20ετιας (βλεπε uno κλπ κλπ)...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Νοέ 2005, 19:17:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
UnderTaker έγραψε: |
Άνοιξα δύο φορές στην εθνική, από φανάρι Λαινόπουλου [κάποτε...] μέχρι
όσο πάει... Από στάση...
Αλύπητο ξεκίνημα στο CZT [όσο γίνεται αυτό...], και τις δύο φορές έκανα
1,5 αμάξι στην αρχή και μετά στα τελειώματα κάθε ταχύτητας με μάζευε
λίγο, αλλά μόλις άλλαζα και κούμπωνε η επόμενη σχέση ξαναάνοιγα ελάχιστα...
Μέχρι τα 190 περίπου [ανοιξαμε πάνω από 1000 μέτρα...], το RC ούτε
μάζεψε ούτε έφυγα... Κράτησα τη διαφορά της εκκίνησης...
|
Μάλιστα.....
Παρεμπιπτόντως, αν δεχτούμε ως πιο αντιπροσωπευτικές για τις επιδόσεις του κάθε αυτοκινήτου στο 0-1000m τις γνωστές μετρήσεις των περιοδικών (28.6" για το RC με ταχύτητα εξόδου 183km/h και 29.4" για το CZT με ταχύτητα εξόδου 175.3km/h), ολοκληρώνοντας το πρώτο χιλιόμετρο το Colt θα έπρεπε να είχε μείνει ούτε λίγο ούτε πολύ 10 αμάξια πίσω από το 206, εφόσον τα 0.8" της διαφοράς επί 183km/h μεταφράζονται σε άλλα 40 μέτρα που θα είχε καλύψει το Peugeot (αν δε συνέχιζε να επιταχύνει και μετά το χιλιόμετρο) μέχρι να σταματήσει το χρονόμετρο για το Μίτσου...
Kouzman έγραψε: |
σκεφτητε το coltaki πιο χαμηλο για να κατεβει το κεντρο βαρους |
Οι κακές γλώσες λένε πως ετοιμάζεται ήδη κιτ για τη ρύθμιση του κέντρου βάρους του νέου Colt, και μάλιστα σε πολύ καλή τιμή! Περισσότερες πληροφορίες εδώ:
http://vossos.com/products6.php?wh=1&lang=1&the1id=4&theid=4&open1=1&open2=

Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Νοέ 2005, 11:01:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλο....
παντως χωρις πλακα, και το punto ηταν αρκετα ψηλο, αλλα με λιγο ψαγμενη αναρτηση και λιγο μυαλο στο γκαζι μπορουσε και εστριβε με ρυθμους που κανενας δεν θα το περιμενε...
θυμαμαι παλια τις στροφες μετα το αρτεμισιο που κατεβαινα 160-170χλμ και τωρα μετα τα 120χλμ αγχωνομαι... (παντρευτηκα και παραεγινα οικογενειαρχης....) 
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Νοέ 2005, 11:33:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κουζμαν στις ιδιες στροφες με πουντο και στα ιδια χλμ περνας τα 106 απο πανω εκει(αρτεμισιο προς αθηνα) ... το εχω δει με τα ματια μου.
το πουντο ηθελε απλα ενα σετ αντιστεπτικες eibach και 4αμορτισερ bilstein-eibach και εκανε παπαδες σε στριψιμο με πανω απο 140.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tirokomos (Να μας γραφεις...) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 (16v) xs
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 668 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Νοέ 2005, 15:38:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nido έγραψε: |
Μάλιστα.....
Παρεμπιπτόντως, αν δεχτούμε ως πιο αντιπροσωπευτικές για τις επιδόσεις του κάθε αυτοκινήτου στο 0-1000m τις γνωστές μετρήσεις των περιοδικών (28.6" για το RC με ταχύτητα εξόδου 183km/h και 29.4" για το CZT με ταχύτητα εξόδου 175.3km/h), ολοκληρώνοντας το πρώτο χιλιόμετρο το Colt θα έπρεπε να είχε μείνει ούτε λίγο ούτε πολύ 10 αμάξια πίσω από το 206, εφόσον τα 0.8" της διαφοράς επί 183km/h μεταφράζονται σε άλλα 40 μέτρα που θα είχε καλύψει το Peugeot (αν δε συνέχιζε να επιταχύνει και μετά το χιλιόμετρο) μέχρι να σταματήσει το χρονόμετρο για το Μίτσου...
|
Μη ξεχνας ομως οτι το ενα ειναι διλιτρο και το αλλο ειναι 15αρι....αλλα ανοιγματα το ενα και αλλα το αλλο...αν και εχει την τουρμπινα δεν παυει να ειναι ενα 15αρι.... 
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΜΜΜΜΜΕ ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΔΔΔΔΔΔΔΙΑΦΕΡΕΙ....ΕΕΕΕΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΦΦΦΦΦΑΣΣΣΣΣΣΗ!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Νοέ 2005, 19:55:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | κουζμαν στις ιδιες στροφες με πουντο και στα ιδια χλμ περνας τα 106 απο πανω εκει(αρτεμισιο προς αθηνα) ... το εχω δει με τα ματια μου.
το πουντο ηθελε απλα ενα σετ αντιστεπτικες eibach και 4αμορτισερ bilstein-eibach και εκανε παπαδες σε στριψιμο με πανω απο 140.... |
Εξαστάτε ποιός οδηγάει το 106
Τα 140 παρεπιπτόντως δεν θεωρούνται πολλά για το συγκεκριμένο σημείο.
Οι ταχύτητες που αναφέρει ο Γιάννης είναι ποιό σωστές (160-170). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Νοέ 2005, 20:22:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πανο επειδη εκει ειναι το χωριο μου και περναω καμια 30φορες το χρονο η συζητηση ειναι πολυ γενικη...υπαρχουν 3-4 στροφες που και τα 140 ειναι πολλα(κεραιες) υπαρχουν αλλες που μπαινεις αερα πατερα οσο κραταει η καρδουλα σου...ειδικα στο ανεβασμα εχω ακουσει πολλες αντιφασεις...παντως σε τετοιες ειδους καμπες το πουντο ειναι απιαστο(απο 106) αυτο νομιζω θελαμε να πουμε και εγω και ο κουζμαν  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Μάρ 2006, 15:59:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mitsubishi Colt CZC Turbo
για εμένα το μόνο μικρό CC που μπορεί να σταθεί δίπλα στο 206CC με αξιώσεις.
έχει και τον κινητήρα που ξεφυσάει...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Απρ 2006, 03:53:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπροστα στα δικο μας CC δεν θα μπορουσε να σταθει κανενα CZC.Πως ειναι ετσι?Σορρυ κιολας αλλα καλος ο κινητηρας αλλα ειναι κρυμενος κατω απο το καπο.Αυτο που φαινετε δεν το εχουν προσεξει καθολου.Την σχεδιαση εννοω.Ειναι σαν το Micra CC.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Απρ 2006, 09:48:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γουστα είναι αυτά.
Στις φώτο αδικείται.
Στην Διεθνή έκθεση που το είχα δει από κοντά εμλενα μου άρεσε πολύ και εν συγκρίση με το Micra δεν έχει καμία σχέση. 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Απρ 2006, 14:48:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειναι ασυμετρο οπως και το Micra.Ενω το 206 ή το 307 ακομα και το Megane ειναι ωραια κομμενα.Επεισης τα πισω φαναρια δεν μου αρεσουν καθολου.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Απρ 2006, 16:30:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Γουστα είναι αυτά.
Στις φώτο αδικείται.
Στην Διεθνή έκθεση που το είχα δει από κοντά εμλενα μου άρεσε πολύ και εν συγκρίση με το Micra δεν έχει καμία σχέση.  |
Συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΩΣ!!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Απρ 2006, 13:38:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ghost Dog έγραψε: | MEMsound έγραψε: | Γουστα είναι αυτά.
Στις φώτο αδικείται.
Στην Διεθνή έκθεση που το είχα δει από κοντά εμλενα μου άρεσε πολύ και εν συγκρίση με το Micra δεν έχει καμία σχέση.  |
Συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΩΣ!!!  |
Καλά..δέν το συζητώ...σε σχέση με το Micra είναι κουκλί...
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Απρ 2006, 23:01:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | κουζμαν στις ιδιες στροφες με πουντο και στα ιδια χλμ περνας τα 106 απο πανω εκει(αρτεμισιο προς αθηνα) ... το εχω δει με τα ματια μου.
το πουντο ηθελε απλα ενα σετ αντιστεπτικες eibach και 4αμορτισερ bilstein-eibach και εκανε παπαδες σε στριψιμο με πανω απο 140.... |
και που να έβλεπες το δικό μου με ανάρτηση της novitec που το 1998 έκανε 450 χιλιάδες δραχμές παρακαλώ !!!! με περίπου 30 ρυθμίσεις αν θυμαμαι καλά ....
Εκεί να δεις στρίψιμο !!!!!
PS FERRIES
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Μάϊ 2006, 19:14:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mitsubishi Colt CZC 1.5
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούλ 2006, 07:31:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Πολυμορφικό βαν, τώρα και από την Ralliart! |
Πες τα ρε Σταύρε με τον μπόγο που κυκλοφορεί 
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|