PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

306 και στροφές κινητήρα
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
inioxos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 08 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιαν 2006, 20:04:17    Θέμα δημοσίευσης: 306 και στροφές κινητήρα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ πανω απο ολα. Ειμαι νεος εδω αλλα αν θα μπορουσε να με διαφωτισει καποιος στο προβληματακι μου υποχρεως θα ειμουν.PEUGEOT 306,1400,8V και δεν ανεβαζει αρκετα γρηγορα στροφες με αποτελεσμα καποιες φορες να ειναι ενοχλητικο. {πχ, προσπερασματα.}Η δευτερα στης 6,5000 στροφες φτανει στα 100χ,α,ω αλλα αργει να φτασει εως εκει.{και τσιγαρο αναβω εως να χρειαστη να βαλω τριτη}Και ενω ειμαι 133% ικανοποιημενος κατα τα αλλα,{κρατιματα!!!,καταναλωση,χωρους,μουρη!!!ανεση .3-4 ατομα και εθνικη το σκεφτομαι καλα -καλα να κανω προσπεραση ενω εχω την απαραιτητη τελικη,αργω να την ποιασω.χωρις να πειραξω στροφαλους και σασμαν υπαρχη καποια λυση εφηκτη??ξερει καποιος να βοηθησει??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιαν 2006, 21:06:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε μου...
Αρχικώς καλώς ήρθες.
Αν και το έχεις αποκλίσει , το κορωπήνιο θα σε σώσει μόνο σε αυτή την φάση.
Τα υπόλοιπα ότι και να κάνεις εξατμίσεις, chipάρισμα, εισαγωγή ...ψυχολογικά είναι ΜΟΝΟ.
ΑΥΤΑ!!(λίγο λιτά {γιατί βιάζομαι} αλλά περιεκτικά) Wink



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
inioxos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 08 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 08:27:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν πειραξω κορονοπιο θα χασω απο την τελικη η οχι? απο τι θα μπορουσα να βαλω? ειναι ακριβη η χρονοβορα διαδικασια η σε 1- 2 μερες θα εχω τελιοση? χταποδι και σκουπα ηδη εχω οποτε αλλου την ψαχνω.... Laughing Rolling eyes Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Timour21 (Stathis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 GTI-6

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 10:02:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μήπως έχεις αλλάξει τις διαστάσεις των ελαστικών σου?

Και ποιες 6500 στροφές? Έχεις ανεβάσει κόφτη? Εγώ θυμάμαι το 1400 είχε τον κόφτη στις 6200. Κορώνα πηνίο μην αλλάξεις γιατί ναι μεν θα στροφάρει καλύτερα αλλά θα χάσεις τις τελικές που χρειάζεσαι για να προσπεράσεις...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
inioxos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 08 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 10:53:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Timour21 έγραψε:
μήπως έχεις αλλάξει τις διαστάσεις των ελαστικών σου?

Και ποιες 6500 στροφές? Έχεις ανεβάσει κόφτη? Εγώ θυμάμαι το 1400 είχε τον κόφτη στις 6200. Κορώνα πηνίο μην αλλάξεις γιατί ναι μεν θα στροφάρει καλύτερα αλλά θα χάσεις τις τελικές που χρειάζεσαι για να προσπεράσεις...

ελαστικα? ναι αλαχτικαν 195/45/15 φοραω τωρα.κοφτης στης 6,500.εκει κοβη. προσπεραση, μονο εαν εχω απο πριν τα χιλιομετρα που χρειαζονται αλιως για να επιταχηνω εκεινη την στηγμη χλομο και αναλογος την περισταση μπορη και επικινδηνο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Timour21 (Stathis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 GTI-6

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 11:00:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οι διαστάσεις των ελαστικών σου φταίνε. Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με το δικό σου και λίγο έλειψε να σκοτωθώ μια φορά σε απόπειρα προσπέρασης στην κορίνθου-πατρών. Έβαλα 2λιτρο και ησύχασα. Αν σου αρέσει το αυτοκίνητο και θές να το κρατήσεις η αναβάθμιση του κινητήρα είναι μονόδρομος φίλε μου. Διαφορετικά ξαναβάλε τα 165/60/13 που είχες και θα δείς κάποια βελτίωση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 12:21:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα λάστιχα 195/45-15 είναι ΤΕΛΕΙΩΣ λάθος αν από μαμά είχες 165/60-13.
Δες αυτό:

Κώδικας:
Specification  Sidewall  Radius  Diameter  Circumference    Revs/km  Difference
165/60-13          99mm   264mm     528mm         1659mm        603        0.0%
195/45-15          88mm   278mm     556mm         1748mm        572        5.4%
175/50-14          88mm   265mm     531mm         1667mm        600        0.5%


Αν θες μεγαλύτερες ζάντες από τις 13άρες τότε το πολύ 14άρες με 175/50 που και πάλι είναι πιο μακρύ αλλα τουλάχιστον μόνο 0,5% Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 12:43:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Timour21 έγραψε:
Κορώνα πηνίο μην αλλάξεις γιατί ναι μεν θα στροφάρει καλύτερα αλλά θα χάσεις τις τελικές που χρειάζεσαι για να προσπεράσεις...


Για τι προσπεράσεις χρειάζεται καλή επιτάχυνση [ροπή για την ακρίβεια] και όχι μεγάλη τελική ταχύτητα.

Το κορωνοπήνιο βοηθάει την κατάσταση κατά πολύ.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Timour21 (Stathis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 GTI-6

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 12:52:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι αλλα αν είσαι με 130 χιλιόμετρα και στα 150 τελειώνεις μπορεί να "μείνεις" απο χιλιόμετρα πάνω στην προσπέραση....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 13:02:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα πρέπει να παραείναι κοντό για να "τελειώνει" στα 150!!!

Τι φοράει από μαμά ξέρουμε?? Για να δούμε μετά τι μπορεί να βάλει... και από τι αυτοκίνητο...

Μεταξύ μας όλο το τόπικ ανήκει στις "Μηχανικές Βελτιώσεις" και εκεί πρέπει να μεταφερθεί...

Εκ της MOD Team
MEMsound



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Timour21 (Stathis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 GTI-6

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 13:40:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ε δείξε λίγο κατανόηση βρε Μάνθο, το παιδί που έκανε την ερώτηση δεν είναι μέλος και δεν θα μπορεί να διαβάσει το topic αν μεταφερθεί (ούτε και γω τώρα που το σκέφτομαι) Laughing
Κάτσε να του δώσουμε μια λύση πρώτα και το μεταφέρεις μετά.
Όσο για το τι κορώνα πηνίο φορά το 1.4 δεν έχω ιδέα. Με τα μαμά λάστιχα το κοντέρ έδειχνε 190-200 περίπου ενώ με τα 195/50/15 έδειχνε το πολύ 170 (κοντέρ πάντα). Αν του κοντύνεις τις σχέσεις άντε να δείξει 160 (το πολύ).
Βέβαια το να πηγαίνεις με 130 και να προσπεράσεις με 150 γίνεσαι παράνομος αφού ξεπερνάς το επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας. Cool Wink
Φίλε μου αν κοιτάξεις στις αγγελίες του forum θα βρείς πολλά μοτεράκια 1.6
Για να κρατήσεις το κόστος χαμηλά σου προτείνω τον 1.6 8v που ψιλομοιάζει (στο μάτι) με τον 1.4 8v και ίσως να μην χρειαστεί να τον δηλώσεις κιόλας.
Και άν μετά θές λίγο παραπάνω δύναμη, θα βρείς αρκετά καλούδια (πάλι μέσω του forum) για να τον πας παραπάνω.
Με κορώνα πηνίο ναι μεν θα ξυπνήσεις λίγο το μοτεράκι σου, αλλά θα καίει τον πάτο του όταν το πατάς συν ότι και το μοτέρ που έχεις (και είχα) δεν είναι και πολύ σόι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 15:20:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κατανόηση υπαρχει γι αυτό και δεν το έχουμε μεταφερει ακόμα... Wink
Παρεπιπτόντως να και ένας από τους λόγους να γίνει επίσημο μέλος... Wink
Εξάλλου με τον τρόπο αυτό στηρίζει τον χώρο αυτό που όπως φαίνεται όλοι μας τον χρειαζόμαστε. Εγώ έτσι το βλέπω...
Αλλά δεν είναι εδώ ο τόπος να το συζήτήσουμε...anyway...


Εγώ πάντως θα έβγζα τα 195/45-15 και θα τα πούλαγα και με τα λεφτά θα έπερνα μια τετράδα used 14αρες + 4x 175/50-14...
Το θέμα είναι που βρήσκεις τέτοια διάσταση... Rolling eyes


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 15:28:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απόλες τις διαστάσεις βρίσκεις. Πόσο θα τις πληρώσεις είναι το θέμα Razz



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 15:42:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δέν καταλαβαίνω γιατί το δυσκολευουμαι με τα ελαστικά. Question

Αρχικώς το 306 ΑΝ θυμάμαι καλά είχε 165/70/13 , οπώτε εάν του τοποθετήσει 185/50/14 θα έχει σάν αποτέλεσμα μείωση - 4%
αυτό μπορούμε να το επαληθευσουμε εδώ...http://www.psclub.gr/tools/tire_calculator.html

οπώτε ποιός ο λόγος να παιδευτεί και να βρεί ελάστικά με περίεργες διαστάσεις???



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 16:02:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

185/55/14 Wink



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 16:09:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
185/55/14 Wink


E δέν έχεις και άδικο, γιατί στο 106 και κοπάναγε το 50άρι...σκέψου στο 306 που είναι και ποιό βαρύ.



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 16:50:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Stevon έγραψε:
Δέν καταλαβαίνω γιατί το δυσκολευουμαι με τα ελαστικά. Question

Αρχικώς το 306 ΑΝ θυμάμαι καλά είχε 165/70/13 , οπώτε εάν του τοποθετήσει 185/50/14 θα έχει σάν αποτέλεσμα μείωση - 4%
αυτό μπορούμε να το επαληθευσουμε εδώ...http://www.psclub.gr/tools/tire_calculator.html

οπώτε ποιός ο λόγος να παιδευτεί και να βρεί ελάστικά με περίεργες διαστάσεις???


Δεν έχεις άδικο.

Αλλά πιο πάνω (απορώ αν διαβάζετε όλα τα ποστ...)

Timour21 έγραψε:
οι διαστάσεις των ελαστικών σου φταίνε. ....... Διαφορετικά ξαναβάλε τα 165/60/13 που είχες και θα δείς κάποια βελτίωση.


και δεν είδα κανένα να διαφωνήσει ότι φορά 165/60-13.

Αν όμως "μαμά" φοράει 165/70-13 τότε το πράγμα αλλάζει...

Κώδικας:
Specification  Sidewall  Radius  Diameter  Circumference    Revs/km  Difference
165/70-13         116mm   281mm     561mm         1763mm        567        0.0%
195/45-15          88mm   278mm     556mm         1748mm        572       -0.8%
185/50-14          92mm   270mm     541mm         1698mm        589       -3.7%
185/55-14         102mm   280mm     559mm         1756mm        569       -0.4%

Οπότε τα 185/55-14 είναι ιδανικά κα ελάχιστα πιο κοντά μάλιστα...

Αν πάλι "μαμά" φοράει 165/65-13 τότε:
Κώδικας:
Specification  Sidewall  Radius  Diameter  Circumference    Revs/km  Difference
165/65-13         107mm   272mm     545mm         1711mm        584        0.0%
195/45-15          88mm   278mm     556mm         1748mm        572        2.2%
185/50-14          92mm   270mm     541mm         1698mm        589       -0.8%
185/55-14         102mm   280mm     559mm         1756mm        569        2.6%

οπότε το καλύτερο είναι το 185/50-15

Διαφωνεί κανείς?? Cool Cool


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
inioxos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 08 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 17:42:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

165/70/13 φοραγε απο μαμα νομιζω αλλα βασικο ρολο αν παιζη η συνολικη περιμετρο ελαστικου μαζι με την ζαντα, {νομιζω} για αυτο απο 70 προφιλ εβαλα το 45, για να ερθη περιπου στην ιδια περιμετρο συνολικα.τωρα εχω 180 στο κοντερ με 5,000 στροφες ενω πριν ειχα 180 με 6,200 στροφες και ετριζε ολλο το μοτερ ενω τωρα 180 και ειναι πολυ χαλαρο το μοτερ.ουτε ζορια ουτε κραδασμους.οπως ειπα και πριν ειμαι πολυ ικανοποιημενος εκτος απο το αργη να ανεβαση. παντως το οτι ασχολιθηκαν καποια ατομα με το προβλημα μου και απο της απαντησης που μου εδωσαν εμαθα και κατι. Με κανει πολυ χαρουμενο και ας μην εχω βρη ακομα καποια εφηκτη λυση στο προβλημα μου.Ενας ρυθμηστης πιεσεως καυσιμου 8α βοηθαγε καθολου η μονο στο νεκρο 8α εναβαζε γρηγοροτερα και θα μου εβγαζε το καυσιμο ακαυτο?οσο για επισημο μελος δεν εχω καποιο προβλημα να γηνω μολης μαθω τον τροπο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 17:55:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
Αλλά πιο πάνω (απορώ αν διαβάζετε όλα τα ποστ...)

Timour21 έγραψε:
οι διαστάσεις των ελαστικών σου φταίνε. ....... Διαφορετικά ξαναβάλε τα 165/60/13 που είχες και θα δείς κάποια βελτίωση.


Μάνθο...εγώ όταν το είδα τότε απάντησα, επίσης το ότι ΔΕΝ διαφωνούν οι πολοί ΔΕΝ σημαίνει ότι έχουν και δίκιο.!! Wink

Επίσης
inioxos έγραψε:
οσο για επισημο μελος δεν εχω καποιο προβλημα να γηνω μολης μαθω τον τροπο...


http://www.psclub.gr/portal/index.php?page=7 Wink



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 17:56:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

inioxos έγραψε:
165/70/13 φοραγε απο μαμα νομιζω αλλα βασικο ρολο αν παιζη η συνολικη περιμετρο ελαστικου μαζι με την ζαντα, {νομιζω} για αυτο απο 70 προφιλ εβαλα το 45, για να ερθη περιπου στην ιδια περιμετρο συνολικα.τωρα εχω 180 στο κοντερ με 5,000 στροφες ενω πριν ειχα 180 με 6,200 στροφες και ετριζε ολλο το μοτερ ενω τωρα 180 και ειναι πολυ χαλαρο το μοτερ.ουτε ζορια ουτε κραδασμους.οπως ειπα και πριν ειμαι πολυ ικανοποιημενος εκτος απο το αργη να ανεβαση. παντως το οτι ασχολιθηκαν καποια ατομα με το προβλημα μου και απο της απαντησης που μου εδωσαν εμαθα και κατι. Με κανει πολυ χαρουμενο και ας μην εχω βρη ακομα καποια εφηκτη λυση στο προβλημα μου.Ενας ρυθμηστης πιεσεως καυσιμου 8α βοηθαγε καθολου η μονο στο νεκρο 8α εναβαζε γρηγοροτερα και θα μου εβγαζε το καυσιμο ακαυτο?οσο για επισημο μελος δεν εχω καποιο προβλημα να γηνω μολης μαθω τον τροπο...


Μου αρέσει γιατί τα λες και μόνος σου.
Εχεις κάνει θεόμακρες τις σχέσεις του αυτοκινήτου σου, αυτό αδυνατεί να ανεβάσει στροφές και ακόμα ψάχνεσε να δεις τί να κάνεις.
Δύο λύσεις υπάρχουν
Α. Να αλλάξεις μοτέρ
Β. Να ξαναβάλεις σωστό βήμα στα λάστιχα (όπως σου έγραψα το 185/55/14 είναι το ιδανικό και κυκλοφορεί πολύ)

Οτι άλλο και να κάνεις δεν πρόκειται να δεις καμία διαφορά.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1645s (PHP: 88% - SQL: 12%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on