Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
inioxos Μόλις έγραψα


Ένταξη: 08 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 10
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιαν 2006, 20:04:17 Θέμα δημοσίευσης: 306 και στροφές κινητήρα |
|
|
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ πανω απο ολα. Ειμαι νεος εδω αλλα αν θα μπορουσε να με διαφωτισει καποιος στο προβληματακι μου υποχρεως θα ειμουν.PEUGEOT 306,1400,8V και δεν ανεβαζει αρκετα γρηγορα στροφες με αποτελεσμα καποιες φορες να ειναι ενοχλητικο. {πχ, προσπερασματα.}Η δευτερα στης 6,5000 στροφες φτανει στα 100χ,α,ω αλλα αργει να φτασει εως εκει.{και τσιγαρο αναβω εως να χρειαστη να βαλω τριτη}Και ενω ειμαι 133% ικανοποιημενος κατα τα αλλα,{κρατιματα!!!,καταναλωση,χωρους,μουρη!!!ανεση .3-4 ατομα και εθνικη το σκεφτομαι καλα -καλα να κανω προσπεραση ενω εχω την απαραιτητη τελικη,αργω να την ποιασω.χωρις να πειραξω στροφαλους και σασμαν υπαρχη καποια λυση εφηκτη??ξερει καποιος να βοηθησει?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιαν 2006, 21:06:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε μου...
Αρχικώς καλώς ήρθες.
Αν και το έχεις αποκλίσει , το κορωπήνιο θα σε σώσει μόνο σε αυτή την φάση.
Τα υπόλοιπα ότι και να κάνεις εξατμίσεις, chipάρισμα, εισαγωγή ...ψυχολογικά είναι ΜΟΝΟ.
ΑΥΤΑ!!(λίγο λιτά {γιατί βιάζομαι} αλλά περιεκτικά) 
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
inioxos Μόλις έγραψα


Ένταξη: 08 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 10
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 08:27:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν πειραξω κορονοπιο θα χασω απο την τελικη η οχι? απο τι θα μπορουσα να βαλω? ειναι ακριβη η χρονοβορα διαδικασια η σε 1- 2 μερες θα εχω τελιοση? χταποδι και σκουπα ηδη εχω οποτε αλλου την ψαχνω....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Timour21 (Stathis) Μέλος

 Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 10:02:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μήπως έχεις αλλάξει τις διαστάσεις των ελαστικών σου?
Και ποιες 6500 στροφές? Έχεις ανεβάσει κόφτη? Εγώ θυμάμαι το 1400 είχε τον κόφτη στις 6200. Κορώνα πηνίο μην αλλάξεις γιατί ναι μεν θα στροφάρει καλύτερα αλλά θα χάσεις τις τελικές που χρειάζεσαι για να προσπεράσεις... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
inioxos Μόλις έγραψα


Ένταξη: 08 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 10
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 10:53:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Timour21 έγραψε: | μήπως έχεις αλλάξει τις διαστάσεις των ελαστικών σου?
Και ποιες 6500 στροφές? Έχεις ανεβάσει κόφτη? Εγώ θυμάμαι το 1400 είχε τον κόφτη στις 6200. Κορώνα πηνίο μην αλλάξεις γιατί ναι μεν θα στροφάρει καλύτερα αλλά θα χάσεις τις τελικές που χρειάζεσαι για να προσπεράσεις... |
ελαστικα? ναι αλαχτικαν 195/45/15 φοραω τωρα.κοφτης στης 6,500.εκει κοβη. προσπεραση, μονο εαν εχω απο πριν τα χιλιομετρα που χρειαζονται αλιως για να επιταχηνω εκεινη την στηγμη χλομο και αναλογος την περισταση μπορη και επικινδηνο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Timour21 (Stathis) Μέλος

 Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 11:00:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οι διαστάσεις των ελαστικών σου φταίνε. Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με το δικό σου και λίγο έλειψε να σκοτωθώ μια φορά σε απόπειρα προσπέρασης στην κορίνθου-πατρών. Έβαλα 2λιτρο και ησύχασα. Αν σου αρέσει το αυτοκίνητο και θές να το κρατήσεις η αναβάθμιση του κινητήρα είναι μονόδρομος φίλε μου. Διαφορετικά ξαναβάλε τα 165/60/13 που είχες και θα δείς κάποια βελτίωση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 12:21:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα λάστιχα 195/45-15 είναι ΤΕΛΕΙΩΣ λάθος αν από μαμά είχες 165/60-13.
Δες αυτό:
Κώδικας: | Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
165/60-13 99mm 264mm 528mm 1659mm 603 0.0%
195/45-15 88mm 278mm 556mm 1748mm 572 5.4%
175/50-14 88mm 265mm 531mm 1667mm 600 0.5% |
Αν θες μεγαλύτερες ζάντες από τις 13άρες τότε το πολύ 14άρες με 175/50 που και πάλι είναι πιο μακρύ αλλα τουλάχιστον μόνο 0,5% 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 12:43:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Timour21 έγραψε: | Κορώνα πηνίο μην αλλάξεις γιατί ναι μεν θα στροφάρει καλύτερα αλλά θα χάσεις τις τελικές που χρειάζεσαι για να προσπεράσεις... |
Για τι προσπεράσεις χρειάζεται καλή επιτάχυνση [ροπή για την ακρίβεια] και όχι μεγάλη τελική ταχύτητα.
Το κορωνοπήνιο βοηθάει την κατάσταση κατά πολύ.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Timour21 (Stathis) Μέλος

 Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 12:52:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι αλλα αν είσαι με 130 χιλιόμετρα και στα 150 τελειώνεις μπορεί να "μείνεις" απο χιλιόμετρα πάνω στην προσπέραση.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 13:02:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα πρέπει να παραείναι κοντό για να "τελειώνει" στα 150!!!
Τι φοράει από μαμά ξέρουμε?? Για να δούμε μετά τι μπορεί να βάλει... και από τι αυτοκίνητο...
Μεταξύ μας όλο το τόπικ ανήκει στις "Μηχανικές Βελτιώσεις" και εκεί πρέπει να μεταφερθεί...
Εκ της MOD Team
MEMsound
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Timour21 (Stathis) Μέλος

 Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 13:40:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ε δείξε λίγο κατανόηση βρε Μάνθο, το παιδί που έκανε την ερώτηση δεν είναι μέλος και δεν θα μπορεί να διαβάσει το topic αν μεταφερθεί (ούτε και γω τώρα που το σκέφτομαι)
Κάτσε να του δώσουμε μια λύση πρώτα και το μεταφέρεις μετά.
Όσο για το τι κορώνα πηνίο φορά το 1.4 δεν έχω ιδέα. Με τα μαμά λάστιχα το κοντέρ έδειχνε 190-200 περίπου ενώ με τα 195/50/15 έδειχνε το πολύ 170 (κοντέρ πάντα). Αν του κοντύνεις τις σχέσεις άντε να δείξει 160 (το πολύ).
Βέβαια το να πηγαίνεις με 130 και να προσπεράσεις με 150 γίνεσαι παράνομος αφού ξεπερνάς το επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας.
Φίλε μου αν κοιτάξεις στις αγγελίες του forum θα βρείς πολλά μοτεράκια 1.6
Για να κρατήσεις το κόστος χαμηλά σου προτείνω τον 1.6 8v που ψιλομοιάζει (στο μάτι) με τον 1.4 8v και ίσως να μην χρειαστεί να τον δηλώσεις κιόλας.
Και άν μετά θές λίγο παραπάνω δύναμη, θα βρείς αρκετά καλούδια (πάλι μέσω του forum) για να τον πας παραπάνω.
Με κορώνα πηνίο ναι μεν θα ξυπνήσεις λίγο το μοτεράκι σου, αλλά θα καίει τον πάτο του όταν το πατάς συν ότι και το μοτέρ που έχεις (και είχα) δεν είναι και πολύ σόι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 15:20:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κατανόηση υπαρχει γι αυτό και δεν το έχουμε μεταφερει ακόμα...
Παρεπιπτόντως να και ένας από τους λόγους να γίνει επίσημο μέλος...
Εξάλλου με τον τρόπο αυτό στηρίζει τον χώρο αυτό που όπως φαίνεται όλοι μας τον χρειαζόμαστε. Εγώ έτσι το βλέπω...
Αλλά δεν είναι εδώ ο τόπος να το συζήτήσουμε...anyway...
Εγώ πάντως θα έβγζα τα 195/45-15 και θα τα πούλαγα και με τα λεφτά θα έπερνα μια τετράδα used 14αρες + 4x 175/50-14...
Το θέμα είναι που βρήσκεις τέτοια διάσταση... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 15:42:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δέν καταλαβαίνω γιατί το δυσκολευουμαι με τα ελαστικά.
Αρχικώς το 306 ΑΝ θυμάμαι καλά είχε 165/70/13 , οπώτε εάν του τοποθετήσει 185/50/14 θα έχει σάν αποτέλεσμα μείωση - 4%
αυτό μπορούμε να το επαληθευσουμε εδώ...http://www.psclub.gr/tools/tire_calculator.html
οπώτε ποιός ο λόγος να παιδευτεί και να βρεί ελάστικά με περίεργες διαστάσεις???
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 16:02:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
185/55/14 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 16:09:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | 185/55/14  |
E δέν έχεις και άδικο, γιατί στο 106 και κοπάναγε το 50άρι...σκέψου στο 306 που είναι και ποιό βαρύ.
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 16:50:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Stevon έγραψε: | Δέν καταλαβαίνω γιατί το δυσκολευουμαι με τα ελαστικά.
Αρχικώς το 306 ΑΝ θυμάμαι καλά είχε 165/70/13 , οπώτε εάν του τοποθετήσει 185/50/14 θα έχει σάν αποτέλεσμα μείωση - 4%
αυτό μπορούμε να το επαληθευσουμε εδώ...http://www.psclub.gr/tools/tire_calculator.html
οπώτε ποιός ο λόγος να παιδευτεί και να βρεί ελάστικά με περίεργες διαστάσεις??? |
Δεν έχεις άδικο.
Αλλά πιο πάνω (απορώ αν διαβάζετε όλα τα ποστ...)
Timour21 έγραψε: | οι διαστάσεις των ελαστικών σου φταίνε. ....... Διαφορετικά ξαναβάλε τα 165/60/13 που είχες και θα δείς κάποια βελτίωση. |
και δεν είδα κανένα να διαφωνήσει ότι φορά 165/60-13.
Αν όμως "μαμά" φοράει 165/70-13 τότε το πράγμα αλλάζει...
Κώδικας: | Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
165/70-13 116mm 281mm 561mm 1763mm 567 0.0%
195/45-15 88mm 278mm 556mm 1748mm 572 -0.8%
185/50-14 92mm 270mm 541mm 1698mm 589 -3.7%
185/55-14 102mm 280mm 559mm 1756mm 569 -0.4% |
Οπότε τα 185/55-14 είναι ιδανικά κα ελάχιστα πιο κοντά μάλιστα...
Αν πάλι "μαμά" φοράει 165/65-13 τότε:
Κώδικας: | Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
165/65-13 107mm 272mm 545mm 1711mm 584 0.0%
195/45-15 88mm 278mm 556mm 1748mm 572 2.2%
185/50-14 92mm 270mm 541mm 1698mm 589 -0.8%
185/55-14 102mm 280mm 559mm 1756mm 569 2.6% |
οπότε το καλύτερο είναι το 185/50-15
Διαφωνεί κανείς?? 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
inioxos Μόλις έγραψα


Ένταξη: 08 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 10
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 17:42:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
165/70/13 φοραγε απο μαμα νομιζω αλλα βασικο ρολο αν παιζη η συνολικη περιμετρο ελαστικου μαζι με την ζαντα, {νομιζω} για αυτο απο 70 προφιλ εβαλα το 45, για να ερθη περιπου στην ιδια περιμετρο συνολικα.τωρα εχω 180 στο κοντερ με 5,000 στροφες ενω πριν ειχα 180 με 6,200 στροφες και ετριζε ολλο το μοτερ ενω τωρα 180 και ειναι πολυ χαλαρο το μοτερ.ουτε ζορια ουτε κραδασμους.οπως ειπα και πριν ειμαι πολυ ικανοποιημενος εκτος απο το αργη να ανεβαση. παντως το οτι ασχολιθηκαν καποια ατομα με το προβλημα μου και απο της απαντησης που μου εδωσαν εμαθα και κατι. Με κανει πολυ χαρουμενο και ας μην εχω βρη ακομα καποια εφηκτη λυση στο προβλημα μου.Ενας ρυθμηστης πιεσεως καυσιμου 8α βοηθαγε καθολου η μονο στο νεκρο 8α εναβαζε γρηγοροτερα και θα μου εβγαζε το καυσιμο ακαυτο?οσο για επισημο μελος δεν εχω καποιο προβλημα να γηνω μολης μαθω τον τροπο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 17:55:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Αλλά πιο πάνω (απορώ αν διαβάζετε όλα τα ποστ...)
Timour21 έγραψε:
οι διαστάσεις των ελαστικών σου φταίνε. ....... Διαφορετικά ξαναβάλε τα 165/60/13 που είχες και θα δείς κάποια βελτίωση.
|
Μάνθο...εγώ όταν το είδα τότε απάντησα, επίσης το ότι ΔΕΝ διαφωνούν οι πολοί ΔΕΝ σημαίνει ότι έχουν και δίκιο.!!
Επίσης
inioxos έγραψε: | οσο για επισημο μελος δεν εχω καποιο προβλημα να γηνω μολης μαθω τον τροπο... |
http://www.psclub.gr/portal/index.php?page=7 
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 17:56:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
inioxos έγραψε: | 165/70/13 φοραγε απο μαμα νομιζω αλλα βασικο ρολο αν παιζη η συνολικη περιμετρο ελαστικου μαζι με την ζαντα, {νομιζω} για αυτο απο 70 προφιλ εβαλα το 45, για να ερθη περιπου στην ιδια περιμετρο συνολικα.τωρα εχω 180 στο κοντερ με 5,000 στροφες ενω πριν ειχα 180 με 6,200 στροφες και ετριζε ολλο το μοτερ ενω τωρα 180 και ειναι πολυ χαλαρο το μοτερ.ουτε ζορια ουτε κραδασμους.οπως ειπα και πριν ειμαι πολυ ικανοποιημενος εκτος απο το αργη να ανεβαση. παντως το οτι ασχολιθηκαν καποια ατομα με το προβλημα μου και απο της απαντησης που μου εδωσαν εμαθα και κατι. Με κανει πολυ χαρουμενο και ας μην εχω βρη ακομα καποια εφηκτη λυση στο προβλημα μου.Ενας ρυθμηστης πιεσεως καυσιμου 8α βοηθαγε καθολου η μονο στο νεκρο 8α εναβαζε γρηγοροτερα και θα μου εβγαζε το καυσιμο ακαυτο?οσο για επισημο μελος δεν εχω καποιο προβλημα να γηνω μολης μαθω τον τροπο... |
Μου αρέσει γιατί τα λες και μόνος σου.
Εχεις κάνει θεόμακρες τις σχέσεις του αυτοκινήτου σου, αυτό αδυνατεί να ανεβάσει στροφές και ακόμα ψάχνεσε να δεις τί να κάνεις.
Δύο λύσεις υπάρχουν
Α. Να αλλάξεις μοτέρ
Β. Να ξαναβάλεις σωστό βήμα στα λάστιχα (όπως σου έγραψα το 185/55/14 είναι το ιδανικό και κυκλοφορεί πολύ)
Οτι άλλο και να κάνεις δεν πρόκειται να δεις καμία διαφορά.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|