PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Χειρόφρενο...με δισκόφρενα πίσω
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
kovac (Χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 masturbisio!!!

Ένταξη: 13 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 1201
Τόπος: Νίκαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2004, 02:00:15    Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατάλαβα... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Skatofatsa έγραψε:
Σαν να μου λέτε ότι έχω κουλαμάρα στα χέρια...(καμία σχέση με το Κούλα,πολύ κωλόπαιδο ο Κυριάκος...)Θα το ξαναβάλω μέσα στην αλάνα και θα το πσάξω ξανά...
Άσχετο...το ότι υπάρχει ABS δεν επηρεάζει το μπλοκάρισμα των τροχών?Ή μήπως το ABS επιδρά μόνο στα φρένα του μικρού Γάλλου?


Δε νομίζω να έχει καμία σχέση το ABS. Όπως το 'πες, είναι μόνο για το φρενάρισμα...γιατί κι εμένα ABS έχει και γυρνάειιιιιιιιι...(που είπε κι ο PoLiThs), αλλά εγώ έχω ταμπούρα, κι όχι δισκόφρενα πίσω.

Κάπου εδώ στο κλουμπ διάβασα πως αν είναι ζεστοί οι δίσκοι κι αρχίσεις τα χειρόφρενα στραβώνουν. Αληθεύει?


Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
alemao (Αριστείδης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 28 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 599
Τόπος: Γλυκα Νερα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2004, 08:28:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

to na einai apla zestoi den peirazei tous diskous.
pyrwmenoi meta apo strofilikia mhn einai giati tha ginoun san RAFFLES! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
otan stamathsoume to amaksi meta apo sklhrh xrhsh frenwn vazoume taxythta na to krathsei, oxi xeirofreno!
A! kai den rixnoume nero sta lastixa (opote kai sta frena) otan einai zestes oi diskoplakes!


Top Fuel Racing Club ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kovac (Χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 masturbisio!!!

Ένταξη: 13 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 1201
Τόπος: Νίκαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2004, 13:22:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alemao έγραψε:
to na einai apla zestoi den peirazei tous diskous.
pyrwmenoi meta apo strofilikia mhn einai giati tha ginoun san RAFFLES! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
otan stamathsoume to amaksi meta apo sklhrh xrhsh frenwn vazoume taxythta na to krathsei, oxi xeirofreno!
A! kai den rixnoume nero sta lastixa (opote kai sta frena) otan einai zestes oi diskoplakes!


Για το νερό το ήξερα, για το χειρόφρενο όχι!!!!
Αλλά τι τα θες...εγώ έχω ταμπούρα...οπότε και να το έχω σκίσει...πάλι με χειρόφρενο (και ταχύτητα πάντα!!!!!) θα το έχω σταθμευμένο! Laughing Laughing Wink


Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Δεκ 2005, 11:46:15    Θέμα δημοσίευσης: χειροφρενο και δισκοφρενα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδια θα ηθελα τις γνωσεις σας πανω στο εξης:
εχω ακουσει οτι η χρηση του χειροφρενου εν κινησει Twisted evil (βλεπε στροφη) δεν πρεπει να γινεται στα αυτοκινητα με πισω δισκοφρενα, αντιθετα με τα ταμπουρα στα οποια δεν υπαρχει προβλημα.
ισχυει κατι τετοιο;
ειναι επικινδυνο να "τσιμπησουμε" χειροφρενο πανω σε στροφη (προκειμενου να "γλιστρισουμε ελεγχομενα") οταν εχουμε πισω δισκοφρενα ; Question
μεχρι τωρα με τα ταμπουρα πειρματιστηκα απειρες φορες σε πολλες στροφες με ευχαριστα αποτελεσματα αλλα με τα δισκοφρενα δεν ξερω τι παιζει.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Δεκ 2005, 12:04:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα μπορείς να τραβήξεις άφοβα χειρόφρενο Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Δεκ 2005, 12:26:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα μπορείς να τραβήξεις άφοβα χειρόφρενο Wink


ευχαριστω!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Δεκ 2005, 16:15:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχω ακούσει ότι οι δίσκοι δεν μπλοκάρουν τόσο εύκολα όσο τα ταμπούρα... Νομίζω! Smile
Επίσης, αν έχεις ζεστάνει πολύ τους δίσκους σου και τραβήξεις το χειρόφρενο στη μασχάλη, τότε μπορεί και να στραβώσει τίποτα Rolling eyes


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Δεκ 2005, 18:17:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά η χρήση χειρόφρενου με δίσκους πίσω δεν ενδείκνυται εκτός και αν έχετε τοποθετήσει υδραυλικό όπως τα αγωνιστικά. Όπως είπε και ο Φίδης οι δίσκοι για να μπλοκάρουν χρειάζονται μεγαλύτερη δύναμη στις δαγκάνες κάτι που με το χέρι είναι πιο δύσκολο και ή θα αφαιρέσεις ένα μέρος της προσοχής σου για να βάλεις δύναμη ή δεν θα μπλοκάρουν και αντί για κωλιά θα πας ευθεία...
Το σίγουρο είναι ότι με συμβατικό χειρόφρενο και δίσκους πίσω... ποτέ δεν είσαι σίγουρος. Κι αν έχετε και ημισλίκ.. -> Laughing

Εκ του ασφαλούς δοκιμές -για του λόγου το αληθές- προβλέπονται! Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Δεκ 2005, 18:56:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πολυγνωμια και πολυφωνια υπηρχε και θα υπαρχει στο club.
αλλα τωρα λογικα η ο Αργυρης η ο Μιλτος εχει δικιο, και οι δυο δεν γινεται.
προς αποφυγην παρεξηγησεων ξαναλεω οτι ρωταω για τσιμπημα χειροφρενου ισα ισα να στριψει το αμαξι, τωρα αν αυτο για να γινει δεν θελει τσιμπημα αλλα καλο κρατημα (του χειροφρενου) ειναι αλλη υποθεση.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Δεκ 2005, 19:16:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μα δεν λένε κάτι διαφορετικό μεταξύ τους
συμπληρωματικό είναι το ποστ του Μίλτου.

Όντως με τους δίσκους θέλει περισσότερη δύναμη και όντως δεν του κάνει και πολύ καλό αν ο δρόμος έχει καλή άσφαλτο γιατί θα χρειαστεί πολύ δύναμη.

Από εκεί και πέρα σε δρόμο που γλυστάει σχετικά, πρόβλημα δεν έχεις παρά μόνο ότι χαλάς πιο γρήγορα τακάκια και δίσκους + (λόγω περισσότερης δύναμης) τις ντίζες του χειροφρένου.

Αν το κάνεις "μια στο τόσο" δεν τρέχει τίποτα.
Αν το κάνεις σε κάθε στροφή ή αν κάνεις ανάβαση ή κατάβαση με χειρόφρενο σε κάθε στροφή θα έχεις πρόβλημα....

Απλό είναι... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Δεκ 2005, 20:19:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
μα δεν λένε κάτι διαφορετικό μεταξύ τους
συμπληρωματικό είναι το ποστ του Μίλτου.

Όντως με τους δίσκους θέλει περισσότερη δύναμη και όντως δεν του κάνει και πολύ καλό αν ο δρόμος έχει καλή άσφαλτο γιατί θα χρειαστεί πολύ δύναμη.

Από εκεί και πέρα σε δρόμο που γλυστάει σχετικά, πρόβλημα δεν έχεις παρά μόνο ότι χαλάς πιο γρήγορα τακάκια και δίσκους + (λόγω περισσότερης δύναμης) τις ντίζες του χειροφρένου.

Αν το κάνεις "μια στο τόσο" δεν τρέχει τίποτα.
Αν το κάνεις σε κάθε στροφή ή αν κάνεις ανάβαση ή κατάβαση με χειρόφρενο σε κάθε στροφή θα έχεις πρόβλημα....

Απλό είναι... Wink


βρε Μανθο, με απλα Ελληνικα οταν ο Αργυρης λεει "Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα μπορείς να τραβήξεις άφοβα χειρόφρενο" και ο Μιλτος λεει "χρήση χειρόφρενου με δίσκους πίσω δεν ενδείκνυται εκτός και αν έχετε τοποθετήσει υδραυλικό όπως τα αγωνιστικά" πραγμα που φυσικα δεν εχω κανει , εγω καταλαβαινω οτι λενε 2 αντιθετα μεταξυ τους πραγματα.
φυσικα και καταλαβαινω αυτο που λες (οτι η παρατεταμενη χρηση θα προξενησει φθορα κλπ).

το θεμα ειναι ασχετως φθορας αν ειναι κατι που μπορω να κανω αφοβα, ή κατι επικινδυνο για το αυτοκινητο.

καμια φορα δεν εχει σημασια το τι γραφεις αλλα πως το γραφεις Wink

οποτε με συνδιασμο των 2 καταλαβαινω οτι μπορουμε να τραβαμε οσα χειροφρενα θελουμε αρκει να ειμαστε ετοιμοι να δεχθουμε φθορα σε δισκους τακακια και φυσικα να προσεχουμε το πως τραβαμε χειροφρενο ωστε να στριψει το αμαξι και οχι να συνεχισει την πορεια του λογω αυξημενης δυναμης που χρειαζεται.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Δεκ 2005, 08:32:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ πάντως όσες φορές έχω τραβήξει με το 307 την δουλειά του την κάνει μια χαρά δεν είναι αγωνιστικό για να θέλει υδραυλικό χειρόφρενο.
Ακόμα και στο 205 που είχα βάλλει δίσκους μετά το χειρόφρενο μου έκανε τα χατίρια όποτε ήθελα χωρίς πρόβλημα.
Τώρα για να φθαρούν οι δίσκοι και τα τακάκια θα πρέπει να είσαι όλη μέρα με το χέρι στο χειρόφρενο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Δεκ 2005, 10:57:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DimiP έγραψε:
...οποτε με συνδιασμο των 2 καταλαβαινω οτι μπορουμε να τραβαμε οσα χειροφρενα θελουμε αρκει να ειμαστε ετοιμοι να δεχθουμε φθορα σε δισκους τακακια και φυσικα να προσεχουμε το πως τραβαμε χειροφρενο ωστε να στριψει το αμαξι και οχι να συνεχισει την πορεια του λογω αυξημενης δυναμης που χρειαζεται.


Αυτό ακριβώς. Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιαν 2008, 11:51:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γενικα επισης δεν κανεις χειροφρενο οταν εχεις κοσμο πισω....γιατι με το επιπροσθετο βαρος δεν παιζει να μπλοκαρει....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Tsili77 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


406 Coupe

Ένταξη: 18 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Ιαν 2008, 23:29:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
δεν κανουν για χειρόφρενα ειδικά το σύστημα τησ Peugeot που το χειρόφρενο εφαρμόζει στο δισκόφρενο και οχι σε εξτρα ταμπουράκι.

Παντως το coupe και ταμπουρακι έχει μέσα στους πίσω δίσκους και πιο ευκολα θα το βρεις στα πλαγια λογω ελληνικης ασφάλτου...Αν και πραγματικά δεν του ταιριάζει..


406 Coupe,2.0, D9
Not only designed but also made by Pininfarina, Turin.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2008, 14:17:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κανενα τρόπο να βελτιώσουμε την αμεσότητα του χειρόφρενου εχουμε υπόψιν μας? (μιλάω για 206 με δισκοφρενα πίσω)
μου δινει την αισθηση ωρες ωρες οτι δεν εχει δυναμη, ή οτι θέλει πάρα πολυ δυναμη (τραβηγμα) για να πιάσει... "αν πιάσει"... Confused


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Πάνος 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC

Ένταξη: 12 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 2485
Τόπος: Καλαμάτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Οκτ 2008, 08:20:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρυθμιση απο κατω για μικροτερη διαδρομη;



Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.

http://www.panoslahanas.blogspot.gr/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Οκτ 2008, 10:29:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

από πάνω γινεται αυτή η ρυθμιση (κάτω από το καλημμα του χειροφρενου) αλλα νομιζω οτι και πάλι την ιδια δυναμη θα θελει στο τραβηγμα Confused


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Πάνος 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC

Ένταξη: 12 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 2485
Τόπος: Καλαμάτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Οκτ 2008, 10:45:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
από πάνω γινεται αυτή η ρυθμιση (κάτω από το καλημμα του χειροφρενου) αλλα νομιζω οτι και πάλι την ιδια δυναμη θα θελει στο τραβηγμα Confused


Εστω απο πανω μιας και στο σαξο που ειχα ηταν απο κατω.
Και ναι πιστεψε με οταν ρυθμιζοταν απο κατω δεν ειχε καμια σχεση σε δυναμη και τραβηγμα.
Επιανε αμεσως.
Οοσ πιο δυνατα το τραβας τοσο πιο πολυ το συρματοσχοινο του "ντωνει" και θελει μεγαλυτερη δυναμη για να πιασει.



Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.

http://www.panoslahanas.blogspot.gr/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Οκτ 2008, 11:36:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν χανω τιποτα να το δοκιμασω... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3279s (PHP: 61% - SQL: 39%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on