Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Οκτ 2005, 13:05:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
O GRONHOLM ΣΤΗΝ FORD
Αυτό και αν είναι είδηση. Παρά τις φήμες που θέλανε τον Marcus να οδηγεί από το 2006 μαζί με τον Loeb τα μή εργοστασιακά Citroen αυτά όλα διαψεύδονται με την υπογραφή του συμβολαίου του με την Ford.
Το συμβόλαιο θα ισχύει για 2 χρόνια!
Πηγή WRC.COM
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Οκτ 2005, 14:04:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Οκτ 2005, 19:22:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
O Nicolas Bernadi θα οδηγησει το 2ο 307 σε Κορσικη και Καταλωνια, ενω ο Μαρτιν δηλωσε πως δε θα κανει αλλο αγωνα για φετος!
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Οκτ 2005, 17:39:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Markko Märtin has announced his desire not to compete in the last three rounds of the 2005 season. In his absence, it is the FFSA Equipe de France driver Nicolas Bernardi (with Jean Marc Fortin as codriver) who has been nominated to drive the second 307 WRC in the two remaining asphalt rounds of this year's World Rally Championship, namely the Rallye de France/Tour of Corsica and the Catalonia Rally.
Nicolas Bernardi has worked his way up through the ranks of Peugeot Sport's driver promotion scheme, beginning with France's nationwide Rallye Jeunes talent-spotting operation in which he was a finalist in 1995. He went on to claim the Volant Peugeot 206 series in 2000 before becoming a works driver in 2001 contesting the FIA Super 1600 Championship with a 206.
After switching to a rival marque for 2003 and 2004, he finished 2nd in the 2004 FIA Super 1600 World Championship.
Back again in the Peugeot Sport fold for 2005, Nicolas currently leads the French Rally Championship driving a 206 WRC.
Πηγή: Peugeot press
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Οκτ 2005, 14:41:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
WRC 2005: 49o Ράλι Γαλλίας 21-23/10/2005
shakedown
1η Μέρα
Απλά...
Ξανά 1ος ο Loeb όπως αναμενόταν....
Αν και έχει καταντήσει βαρετό... (ας μην έδειναν το πλαίσιο του 206 στην Citroen και .... )
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Οκτ 2005, 09:46:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
WRC 2005: 49o Ράλι Γαλλίας 21-23/10/2005
Η 2η μέρα.
Η 3η μέρα.
Μερικές ενδιαφέρουσες φωτογραφίες.
Ο Loeb δεν άφησε σε κανέναν, κανένα περιθώριο κερδίζοντας όλες τις ειδικές διαδρομές!!!
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Οκτ 2005, 14:03:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Είδα κάποια στιγμιότυπα της ET1... προχθές το βράδυ Πάλι καλά που απέφυγε το βόδι και δεν το σούταρε όπως στο προηγούμενο ραλλυ |
Είδες...
Όλοι βελτιώνονται!
Στο Πρωτάθλημα τώρα μιας και επόμενος γύρος άρχισε σήμερα:
41o Ράλι Ισπανίας 27-30 / 10 / 2005
Επίσημο site του αγώνα: http://www.rallyracc.com/
Πρόγραμμα αγώνα και τα νέα των ομάδων
Οι χρόνοι του shakedown:
A/α Οδηγός Αυτοκίνητο Χρόνος
1 Francois Duval Citroen Xsara WRC '04 03:02.0
2 Nicolas Bernardi Peugeot 307 WRC EVO2 03:04.1
3 Giggi Galli Mitsubishi Lancer WRC '05 03:04.4
4 Stephane Sarrazin Subaru Impreza WRC '05 03:04.4
5 Petter Solberg Subaru Impreza WRC '05 03:04.9
6 Marcus Gronholm Peugeot 307 WRC EVO2 03:04.9
7 Toni Gardemeister Ford Focus RS WRC '04 03:05.6
8 Daniel Sola Ford Focus RS WRC '04 03:06.1
9 Alexander Bengue Skoda Fabia WRC '05 03:06.5
10 Sebastien Loeb Citroen Xsara WRC '04 03:06.5
11 Harri Rovanpera Mitsubishi Lancer WRC '05 03:06.9
12 Mikko Hirvonen Ford Focus RS WRC '03 03:07.4
13 Chris Atkinson Subaru Impreza WRC '05 03:07.8
14 Armin Schwarz Skoda Fabia WRC '05 03:08.9
15 Xavier Pons Citroen Xsara WRC '04 03:09.0
16 Jan Kopecky Skoda Fabia WRC '05 03:09.2
17 Antony Warmbold Ford Focus RS WRC '04 03:09.6
18 Roman Kresta Ford Focus RS WRC '04 03:09.7
19 Nicolas Vouilloz Skoda Fabia WRC '05 03:12.2 [/code]
Εκτός Duval οι επόμενοι 5 φόραγαν Pirelli και φαίνεται να έχουν το πλεονέκτημα σε αυτόν τον αγώνα.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Οκτ 2005, 09:37:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
41o Ράλι Ισπανίας 27-30 / 10 / 2005
1η Μέρα
Απλά... πάλι 1ος ο Loeb...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Οκτ 2005, 11:08:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
41o Ράλι Ισπανίας 27-30 / 10 / 2005
2η Μέρα
3η Μέρα
Ότι καλήτερο για την Citroen αφού το 1-2 των Loed - Duval της εξασφάλισαν τον 3 συνεχόμενο τίτλο κατασκευαστών.
3ος Hirvonen
4ος Pons
5ος Kresta
6ος Bernardi
7ος Warmbold
8ος Pykalisto
Εντυπωσιακό επίσης ότι τα περισσότερα μεγάλα ονόματα εγκατέλειψαν (είτε από εξόδους είτε από μηχανικά προβλήματα).
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2005, 12:25:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
WRC 2005: Telstra Ράλι Αυστραλίας 10-13 Νοεμβρίου
Τελευταία νέα για τον αγώνα.
Παράθεση: | ....Peugeot: Τελευταία εμφάνιση και για την Peugeot στο Ράλλυ Αυστραλίας, με μοναδική διαφορά ότι δεν αναμένεται επιστροφή τα επόμενα χρόνια. Οι γάλλοι μετά από έξι χρόνια εμπλοκής που τους απέφεραν τρεις τίτλους κατασκευαστών και δύο οδηγών, αποχωρούν από το WRC. Το μέλλον παραμένει άγωνστο για την γαλλική εταιρία, η οποία αναμένεται να στραφεί στους αγώνες πίστας. Η ουσία είναι ότι στην Αυστραλία οι Marcus Gronholm και Daniel Carlsson θα είναι οι πρωταγωνιστές στην τελευταία παράσταση των Λεόντων. Το τέλος μίας ιστορίας που γράφτηκε με χρυσά γράμματα στην βίβλο των αγώνων. Ο Φιλανδός, κυνηγώντας την δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα Οδηγών, είναι ικανός να σταματήσει το φαινόμενο Loeb, διακόπτοντας και την άκρως επιτυχημένη του συνεργασία με το γαλλικό εργοστάσιο με νίκη... |
Επίσης: www.rallyaustralia.com
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2005, 12:37:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προχθές διάβαζα ένα περιοδικό (περσινό ήταν ή προπέρσινο) που έπεσε στην αντίληψη μου στον χώρο ενός γυμναστηρίου...
Πρέπει να ήταν το Auto motor und sport ή κάτι τέτοιο, και είχε αφιέρωμα όλες του, μα όλες του τις σελίδες (κοντά στις 100 ίσως?) στο WRC... εκεί είδα το ότι κοστίζει 600.000 ευρώ κάθε WRCar περίπου...
Και το περιοδικό αυτό όντως τα έχωνε στους διοικούντες και μη, στους διοργανωτές και γενικά στην όλη σκηνή που λέγεται WRC με σωστά λόγια... είχε και ιστορικά αφιερώματα
Αλλά όταν έκανα μια σούμα για το πόσο κοστίζει ετησίως όλο το project... αναγούλιασα
Κάτι ψιλο...μύρια ευρώ...
Και θα αποχωρήσουνε κιάλλες αν δεν συμμορφωθούνε...
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2005, 13:16:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
WRC 2005: Telstra Ράλι Αυστραλίας 10-13 Νοεμβρίου
Χρόνοι Shakedown
Κώδικας: | A/α Πλήρωμα Αυτοκίνητο Κλάση Χρόνος
1 Solberg-Mills Subaru Impreza WRC '05 A/8 2:03.1
2 Gronholm-Rautiainen Peugeot 307 WRC EVO2 A/8 2:03.7
3 Carlsson-Andersson Peugeot 307 WRC EVO2 A/8 2:04.8
4 Atkinson-McNeall Subaru Impreza WRC '05 A/8 2:05.2
5 Duval-Smeets Citroen Xsara WRC '04 A/8 2:05.9
6 Rovanpera-Pietilainen Mitsubishi Lancer WRC '05 A/8 2:05.9
7 Stohl-Minor Citroen Xsara WRC '04 A/8 2:06.0
8 Loeb-Elena Citroen Xsara WRC '04 A/8 2:06.5
9 Kresta-Tomanek Ford Focus RS WRC '06 A/8 2:06.5
10 Gardemeister-Honkanen Ford Focus RS WRC '06 A/8 2:06.7
11 McRae-Grist Skoda Fabia WRC '05 A/8 2:07.9
12 Galli-Da Amore Mitsubishi Lancer WRC '05 A/8 2:07.9
13 Warmbold-Orr Ford Focus RS WRC '04 A/8 2:08.0
14 Schwarz-Wicha Skoda Fabia WRC '05 A/8 2:10.3
15 Sola-Amigo Ford Focus RS WRC '04 A/8 2:10.4
16 Pons-Del Barrio Citroen Xsara WRC '04 A/8 2:10.5 |
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2005, 15:32:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια η Peugeot δεν θα συμετεχει απο εδω και περα στο WRC?Ποιοι ειναι οι λογοι για αυτην την αποφαση?
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών
C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Νοέ 2005, 12:31:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο Loeb εγκατέλειψε!!!
Απίστευτο κι όμως αληθινό
Θέλω ένα και ένα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Νοέ 2005, 14:40:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
brz20 έγραψε: | Παιδια η Peugeot δεν θα συμετεχει απο εδω και περα στο WRC?Ποιοι ειναι οι λογοι για αυτην την αποφαση? |
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=4179
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Δεκ 2005, 12:43:35 Θέμα δημοσίευσης: Rally Acropolis 2005 o Κορυφαίος αγώνας της χρονιάς! |
|
|
Το 52ο Ράλλυ Ακρόπολις, γνωρίζαμε οι περισσότεροι ότι ήταν από τους καλύτερους αγώνες της φετινής χρονιάς. Το μόνο που απέμενε ήταν και τυπικά να πάρει ο εθνικός μας αγώνας και τον τυπικό τίτλο του καλύτεροι, από την ψηφοφορία που πραγματοποιείται ανάμεσα σε κατασκευαστές και την ISC, η οποία έχει τα εμπορικά δικαιώματα του θεσμού. Εν τέλει, το Ακρόπολις ήταν ο κορυφαίος αγώνες του WRC για το 2005. Σίγουρα, η τέλεση της σούπερ ειδικής στις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις της Αθήνας έπαιξαν το ρόλο τους στο αποτέλεσμα, αλλά η ουσία είναι ότι πακέτο ήταν ιδανικό. Το βασικό και κυρίως συστατικό, οι ειδικές διαδρομές, ήταν όπως πάντα εξαιρετικές, τη στιγμή που η τέλεση τους και η οργάνωση άγγιξαν το τέλειο. Το σερβις παρκ της Λαμίας αποδείχθηκε κάτι περισσότερο από φιλόξενο, ενώ η σούπερ ειδική στο Ο.Α.Κ.Α. ήταν απλά το κερασάκι στην τούρτα.
Η επιτυχία αυτή, ήταν το επιστέγασμα των προσπαθειών της οργανωτικής επιτροπής, αφού είναι γνωστό –και πλέον τυπικό- ότι το Ακρόπολις είναι ένας από τους κορυφαίους αγώνες του θεσμού. Μακάρι, το Ακρόπολις του 2006, παρά το γεγονός ότι αλλάζει άρδην, να αναδειχθεί και πάλι ως ο κορυφαίος αγώνας του θεσμού._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)
Aκολουθεί το Δελτίο Τύπου:
Tο Pάλλυ Aκρόπολις βραβεύτηκε ως “Pάλλυ της χρονιάς” για το 2005 ανάμεσα σε 16 χώρες στον κόσμο που διοργανώνουν τους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Η διάκριση αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική για τη χώρα μας και την ΕΛΠΑ, καθώς προέρχεται από τους ίδιους τους κατασκευαστές και την εταιρία που κατέχει τα εμπορικά και τηλεοπτικά δικαιώματα του WRC, τις πλευρές, δηλαδή, με τη μεγαλύτερη επιρροή στο θεσμό. Σύμφωνα, λοιπόν, με την ανακοίνωση των κατασκευαστών, «το κοινό του Ολυμπιακού Σταδίου έθεσε νέα στάνταρ στο WRC, σε έναν αγώνα που προόδευσε σε κάθε τομέα τα τελευταία τρία χρόνια. Eίχε μία εξαιρετική όσο και συμπαγή διαδρομή με ειδικές διαδρομές ποιότητας, καλές εγκαταστάσεις σέρβις παρκ με ενσωματωμένο αρχηγείο του αγώνα και παρκ φερμέ, πλήρως καταρτισμένη οργάνωση που ανταποκρίθηκε σε κάθε αίτημα και σημαντικά βελτιωμένη ασφάλεια για τους θεατές». Το Ράλλυ Aκρόπολις κατάφερε φέτος να κάνει τη διαφορά και μάλιστα απέναντι σε αγώνες με μεγάλη παράδοση, όπως τα ράλλυ Φινλανδίας και Aυστραλίας, που ψηφίστηκαν στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα, με σημαντική διαφορά.
Το 2006 ο ελληνικός αγώνας θα έχει την πιο ισχυρή έδρα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, το Oλυμπιακό Στάδιο της Aθήνας!
OI ΠPΩTOI EΞI:
Aκρόπολις: 90 βαθμοί
Φινλανδία: 78
Aυστραλία: 62
Iσπανία: 52
Mεξικό: 52
Γερμανία: 33
OI NIKHTEΣ TOY ΘEΣMOY «PAΛΛY THΣ XPONIAΣ»
Έτος Nικητής
1994 Aργεντινή
1995 Aυστραλία
1996 Kαταλωνία
1997 Kαταλωνία
1998 Φινλανδία
1999 Aυστραλία
2000 Aυστραλία
2001 Nέα Zηλανδία& Σουηδία
2002 Φινλανδία
2003 Φινλανδία
2004 Φινλανδία
2005 Aκρόπολις
Πηγή: rally.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|