Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Οκτ 2002, 11:19:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε φιλε black&fast για εξηγησε μου μερικαπραγματα:
1ον Αν καταλαβα καλα το τουρμπο δουλευει 0.9-1.1 bar με μαμα μηχανη σωστα? Μονο φλαντζα εχεις αλλαξει? Πιστονια γιατι δεν εβαλες???
2ον Πες μας τελικα σε ποιον την εκανες την μετατροπη και ποσο σου κοστισε???
3ον Αν μπορεις ανελυσε στην τιμη τι ακριβως περιλαμβανεται???
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Οκτ 2002, 00:03:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
black&fast έγραψε: | Το μυστικό λοιπόνν δεν είναι να στραμπουλάς το αμάξι σου αλλά να το πηγαίνεις γρήγορα.
Σίγουρα όμως θα το έβαζα με τα χέρια σου στις Σέρρες που λες ότι τόσο ξέρεις, αν βέβαια το κίνητρο στην περίπτωση που δε σπάσει το μοτέρ στα χέρια σου (χαχαχαχα), είναι σοβαρό.... |
Το μοτέρ δεν στραμπουλιέται, μόνο το αμάξωμα όταν στρίβεις. Όταν θέλω πλήρη επιτάχυνση, θέλω πλήρη! Τί λιγότερο να ζητήσω από ένα Turbo; Και δεν μιλάω για άσκοπα κατεβάσματα, ούτως ή άλλως όταν βρίσκεσαι στο turbo,συνήθως δεν χρειάζεσαι κατέβασμα...
Στις Σέρρες δεν έχω οδηγήσει, αν και πολύ θα τό'θελα! Θα το κανονίσουμε όμως, όσοι πιστοί, κάποια μέρα (εύχομαι να συντονιστούμε σύντομα, το κόστος δεν είναι απαγορευτικό).
Θά 'θελα να σε δω στην πίστα... Σε ποιά πόλη μένεις;
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Οκτ 2002, 00:56:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Που εισαι να απαντησεις ρε black&fast??? Mας αναψες φωτιες και εξαφανιστηκες...και οπως ελεγε και καποια ηθοποιος σε ενα ελληνικο εργο "Καιγομαι, καιγομαι, καιγομαι...." 
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Nikel στις Τετ 23 Οκτ 2002, 11:07:23, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Οκτ 2002, 06:08:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χααχα Νιkel είσαι απίστευτος!!!Που την θυμήθηκες αυτή την ατάκα από το Safe Sex!!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Οκτ 2002, 11:09:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
206Tomcat έγραψε: | χααχα Νιkel είσαι απίστευτος!!!Που την θυμήθηκες αυτή την ατάκα από το Safe Sex!!!  |

A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
black&fast Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Οκτ 2002, 11:09:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel, λοιπον φιλε ακου.
Συμμεριζομαι την αγωνια σου αλλα καταλαβαινεις πως λογω ελλειψης χρονου δεν απαντω. Καταρχας απο πλευρας κινητηρα δεν εχει γινει καμια μετατροπη. Ουτε πιστονια ουτε ελατηρια ουτε βαλβιδες ουτε ελατηρια βαλβιδων, ουτε μηχανουργειο καπακι ουτε τιποτα. Μονο μειωση συμπιεσης με φλαντζα. Μη μπερδευεσαι ταπιστονια την ακουν μονο σε θερμοκρασιες και ζοριζονται με τα πυρακια. Οποτε αν μελετησεις καλα τη συμπιεση και βαλεις ενα καλο και καπου καλα εναν εναλλακτη, παιζεις με σουπερ αμολυβδη και πιο ψυχρα μπουζι, κανεις δηλαδη καλη μελετη για τις θερμοκρασιες γενικοτερα, δεν εχεις προβλημα. Ολα αυτα παντα βεβαια σε λογικα πλαισια. θα μπορουσα ισως να σου πω οτι προβληματισμος μου δεν ειναι τοσο τα πιστονια, οπως πιστευεις εντυποσιασμενος απο την υπερπιεση και σκεφτομενος εσυ μονο αυτη, αλλα η πλαστικη πολλαπλη εισαγωγης που δεν ξερω ποσο θα αντεξει μεχρι να σπασει απο την υπερπιεση. Και αυτο το σημειο θελει λιγη φειδω και προσοχη γιατι τα σεναρια αν κανει ρωγμη η εισαγωγη ειναι πολλα...
Οσο για το που εφτιαξα το αυτοκινητο δεν νομιζω οτι εχει ιδιαιτερη σημασια, αφου εδω δεν ειμαστε ουτε για να διαφημιζουμε αλλα ουτε και να δησφημιζουμε. Απλα παντα στο επιπεδο που κυμαινεται κανεις πρεπει να εξασφαλιζει αυτο που θα κανει. Θα σε παρακινουσα ας πουμε αν σκεφτεσαι σοβαρα μια τετοια μετατροπη και επειδη παρατηρω οτι δεν εισαι πολυ qualified στο tuning, κιαυτο δεν ειναι ουτε κακο ουτε θελω να σε πικαρω, απλα να ζητησεις να σου δειξουν κατι ιδιο ακριβως. Πολλες φορες ξερεις ειναι κακο να μπαινουμε στα χωραφια αλλων, και να υπερsuperextraπολυψαχνουμε ενα πραγμα στο οοποιο δεν εχουμε τις βασεις να το αναλυσουμε. Χρειαζεται λοιπον εμπιστοσυνη, που εξασφαλιζεται με την εγγυηση, σιγουρια για αυτο που θα παρουμε, παρατηρωντας κατι ακριβως ιδιο. Οπως ας πουμε οταν χτιζεις ενα σπιτι δεν γυρνας ολους τους μηχανικους και δεν ψαχνεις βιβλιογραφια για να βρεις αν οντως η αντοχη των οπλισμων που σου βαζει ειναι οπως τα λεει.
Και τελος φιλε μου παντου και παντα οτι πληρωνεις παιρνεις. υπαρχουν στανταρ πανω κατω τιμες για τα εξαρτηματα που τοποθετεις στο αυτοκινητο σου, και αν μια τιμη ειναι εξαορετικά χαμηλη, απλά κάτι δεν παει καλά.
Η τιμή λοιπόν για μια ολοκληρωμενη μετατροπή από atmo σε turbo, χωρίς φυσικά ανάρτηση, είναι 4000-4500 ευρώ (τουρμπινα,σωληνωσεις,εξαγωγη,εναλλακτης,μεταδοση,βενζινες,διαχειρηση,φρενα,ανταλλακτικα κινητηρα αναλώσιμα και μη).
Ελπιζω να σε καλυψα,
και αν τα καταφερα εν μερει θελω να μου επισημανεις και τα σκοτεινα σημεια που σου αφησα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Οκτ 2002, 11:35:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
black&fast έγραψε: |
Οσο για το που εφτιαξα το αυτοκινητο δεν νομιζω οτι εχει ιδιαιτερη σημασια, αφου εδω δεν ειμαστε ουτε για να διαφημιζουμε αλλα ουτε και να δησφημιζουμε. |
Φίλε μου, έχει τεράστια σημασία. Σημείωσε ότι είναι μετρημένοι στα δάκτυλα αυτοί (για να μην πω ότι μόνος ένας το συζητάει θερμά) που δέχονται να βάλουν turbo σε 206/1600....για διαφόρους λόγους.
Το να αναφέρεις το κατάστημα που έκανες την βελτίωση δεν αποτελεί διαφήμιση (ή δυσφήμιση...γιατί άραγε?) αλλά ενημέρωση προς τους υπολοίπους χρήστες που ίσως ενδιαφέρονται να κάνουν μία τέτοια βελτίωση. Αλλωστε, αν τυχόν διαβάζεις τα υπόλοιπα μηνύματα θα δεις ότι αναφέρονται συχνά-πυκνά καταστήματα και προϊόντα.
Θα ήταν ποιο φρόνιμο νομίζω να έλεγες π.χ. ότι δεν θα ήθελες να δώσεις το όνομα του βελτιωτή για προσωπικούς λόγους και τίποτα παραπάνω.
Φιλικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Οκτ 2002, 12:13:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
black&fast έγραψε: | Nikel, λοιπον φιλε ακου.
Συμμεριζομαι την αγωνια σου αλλα καταλαβαινεις πως λογω ελλειψης χρονου δεν απαντω. Καταρχας απο πλευρας κινητηρα δεν εχει γινει καμια μετατροπη. Ουτε πιστονια ουτε ελατηρια ουτε βαλβιδες ουτε ελατηρια βαλβιδων, ουτε μηχανουργειο καπακι ουτε τιποτα. Μονο μειωση συμπιεσης με φλαντζα. Μη μπερδευεσαι ταπιστονια την ακουν μονο σε θερμοκρασιες και ζοριζονται με τα πυρακια. Οποτε αν μελετησεις καλα τη συμπιεση και βαλεις ενα καλο και καπου καλα εναν εναλλακτη, παιζεις με σουπερ αμολυβδη και πιο ψυχρα μπουζι, κανεις δηλαδη καλη μελετη για τις θερμοκρασιες γενικοτερα, δεν εχεις προβλημα. Ολα αυτα παντα βεβαια σε λογικα πλαισια. θα μπορουσα ισως να σου πω οτι προβληματισμος μου δεν ειναι τοσο τα πιστονια, οπως πιστευεις εντυποσιασμενος απο την υπερπιεση και σκεφτομενος εσυ μονο αυτη, αλλα η πλαστικη πολλαπλη εισαγωγης που δεν ξερω ποσο θα αντεξει μεχρι να σπασει απο την υπερπιεση. Και αυτο το σημειο θελει λιγη φειδω και προσοχη γιατι τα σεναρια αν κανει ρωγμη η εισαγωγη ειναι πολλα...
Οσο για το που εφτιαξα το αυτοκινητο δεν νομιζω οτι εχει ιδιαιτερη σημασια, αφου εδω δεν ειμαστε ουτε για να διαφημιζουμε αλλα ουτε και να δησφημιζουμε. Απλα παντα στο επιπεδο που κυμαινεται κανεις πρεπει να εξασφαλιζει αυτο που θα κανει. Θα σε παρακινουσα ας πουμε αν σκεφτεσαι σοβαρα μια τετοια μετατροπη και επειδη παρατηρω οτι δεν εισαι πολυ qualified στο tuning, κιαυτο δεν ειναι ουτε κακο ουτε θελω να σε πικαρω, απλα να ζητησεις να σου δειξουν κατι ιδιο ακριβως. Πολλες φορες ξερεις ειναι κακο να μπαινουμε στα χωραφια αλλων, και να υπερsuperextraπολυψαχνουμε ενα πραγμα στο οοποιο δεν εχουμε τις βασεις να το αναλυσουμε. Χρειαζεται λοιπον εμπιστοσυνη, που εξασφαλιζεται με την εγγυηση, σιγουρια για αυτο που θα παρουμε, παρατηρωντας κατι ακριβως ιδιο. Οπως ας πουμε οταν χτιζεις ενα σπιτι δεν γυρνας ολους τους μηχανικους και δεν ψαχνεις βιβλιογραφια για να βρεις αν οντως η αντοχη των οπλισμων που σου βαζει ειναι οπως τα λεει.
Και τελος φιλε μου παντου και παντα οτι πληρωνεις παιρνεις. υπαρχουν στανταρ πανω κατω τιμες για τα εξαρτηματα που τοποθετεις στο αυτοκινητο σου, και αν μια τιμη ειναι εξαορετικά χαμηλη, απλά κάτι δεν παει καλά.
Η τιμή λοιπόν για μια ολοκληρωμενη μετατροπή από atmo σε turbo, χωρίς φυσικά ανάρτηση, είναι 4000-4500 ευρώ (τουρμπινα,σωληνωσεις,εξαγωγη,εναλλακτης,μεταδοση,βενζινες,διαχειρηση,φρενα,ανταλλακτικα κινητηρα αναλώσιμα και μη).
Ελπιζω να σε καλυψα, και αν τα καταφερα εν μερει θελω να μου επισημανεις και τα σκοτεινα σημεια που σου αφησα. |
Ξεκινωντας απ'το τελος να σου πω φιλε black&fast οτι ναι μου αφησες μερικα σκοτεινα σημεια! Καταρχην δεχομαι το θεμα ελλειψης χρονου για'υτο sorry φιλε μου αν σε πιεσα να απαντησεις εστω και αν το εκανα λογο της καψας μου να μαθω μιας και ενδιαφερομαι παρα πολυ για οτιδηποτε μπορει να ανεβασει αλογα στο αυτοκινητο μου.
Τωρα ποια ειναι τα σκοτεινα σημεια:
1ον Που εκανες την μετατροπη??? Μου λες να μην το ψαχνω πολυ και να εμπιστευτω καποιον...ΠΟΙΟΝ??? Εδω καλα καλα εσυ που εχεις το ιδιο αυτοκινητο, εσυ που εννω το τουρμπισες και το εβγαλες στην εθνικη δεν σου ανεβασε θερμοκρασια, εσυ που εισαι ευχαριστημενος απ'την μετατροπη σου, και δεν μου λες ποιος στο τουρμπισε???
2ον Και αφου η πλαστικη πολλαπλη εισαγωγης ειναι τετοια που δεν ξερεις ποσο θα αντεξει μεχρι να σπασει απο την υπερπιεση, γιατι δεν την αλλαζεις???
3ον Μου λες πως η τιμή για μια ολοκληρωμενη μετατροπή από atmo σε turbo, χωρίς φυσικά ανάρτηση, είναι 4000-4500 ευρώ...τελικα σε εσενα ποσο κοστισε???
ΥΓ. Μηπως το τουρμπισες στον Δαρα 
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Οκτ 2002, 02:15:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αχχχχχχ ρε black&fast μας αναψες καλα καλα την φωτια και μετα εξαφανιστηκες 
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Νοέ 2002, 18:34:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
....και το project συνεχίζεται....
Λοιπόν εδώ δεν θα πω και πολλά....να μην κουράζω κιόλας....
Ερωτήσεις στον κο. βελτιωτή:
- ΤURBO σε 206???
- Οχι, γιατί τα μοτέρ σας δεν είναι φτιαγμένα για να δεχτούν TURBO και δεν θέλω να έχω πελάτες που θα έροχνται μία φορά τον μήνα με προβλήματα κινητήρα.... Τώρα αν θέλεις με το ζόρι να σου περάσω TURBO...no problem, αλλά...
- ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΙ, ΦΛΑΝΤΖΕΣ, ΚΑΠΑΚΙΑ κλπ?
- Θα τρέξεις σε αγώνα?
- όχι...
- Αν είναι να χρημσιμοποιείς το αυτοκίνητο για πόλη και ταξίδια ΜΑΚΡΥΑ από 2ο στάδιο βελτίωσης...
- Γιατί?
- Θα έχεις προβλήματα αρρυθμιών σε ρελαντί και στις υψηλές και θα το φέρνεις κάθε τόσο για πείραγμα... Πολλοί τρελαμένοι το κάνουν αλλά μετά ξεκινούν τα προβλήματα... η καλύτερη κίνηση για το 1600 είναι το 1ο στάδιο και μετά τέλος....Για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο....και αυτοκίνητο για πολλά χρόνια....
- Χμμμ...μαλιστα....
- Αν όμως θέλεις και είσαι τρελλαμένος μπορούμε να στο φτιάξουμε αλλά φίλε μου να ξέρεις ότι θα έχεις προβληματάκια και μάλιστα σπαστικά....
σημείωση: Σε όλο το διάλογο ο άνθρωπος μου τόνιζε ότι θέλει να κερδίζει τους πελάτες του και όχι να τους χάνει από "δήθεν" βελτίωσεις και από πωλήσεις "αλόγων" με το κιλό.... Αλλωστε επειδή είναι βελτιωτής/συνεργείο της Peugeot περιορίζει σημαντικά το πελατολόγιο....και το κυριότερο είναι φοβερά γνώστης των Γάλλων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 02:33:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σκουπα-προγραμμα-εξατμιση (αν και ο Vini εχει) και χρονισμος βαλβιδων! Ξεχασα κατι Vini???
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 06:02:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιλτο μου εγω απλα μετεφερα (σωστα ελπιζω) τι ειπε ο βελτιωτης στον Vini. Tωρα το πως θα γινει ο χρονισμος.....Vini help 
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 08:06:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel έγραψε: | Σκουπα-προγραμμα-εξατμιση (αν και ο Vini εχει) και χρονισμος βαλβιδων! Ξεχασα κατι Vini??? |
Ακριβώς αυτά....
Χρονισμός-ρύθμιση βαλβίδων....αυτό ανέφερε....το οποίο θα γίνει κατά την διάρκεια της δεύτερης δυναμομέτρησης....
Παραπάνω δεν ξέρω, δυστυχώς....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 08:48:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φαντάζομαι ότι εννοούσε επαναχρονισμό των βαλβίδων, για την πλήρη εκμετάλευση του νέου προγράμματος.
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 02:51:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πρέπει να είναι λίαν τσάκαλος αυτός που θα το κάνει, για να παίζει με μικροξυσίματα και αλλαγές περιόδων. Και μάλλον, αν θυμάμαι καλά, πρέπει να γίνει με τη βοήθεια λέιζερ, χωρίς κατα τα άλλα να αλλάξει η γωνία του με τις βαλβίδες, γιατί το υπόλοπο σύστημα μετάδοσης από τις μπιέλες παραμένει ίδιο. Εκτός κι αν αλλάξουν και αυτό... Συν οτι πρέπει όλα αυτα να συμφωνούν με την ECU.
Άλλη λύση είναι να βάλει καινούργιο έτοιμο εκκεντροφόρο από κάποιο βελτιωτικό οίκο με standard ρυθμίσεις και αποδόσεις.
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KostasKostas Μόλις έγραψα

 206 XS 8V
Ένταξη: 15 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 32 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Νοέ 2002, 12:50:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παίδες εγώ όταν έβγαλα την τουρμπινούλα απο το fiat (μια παλιά T3 garrett) και επειδή θα βγάλω και το intercooler σκεφτόμουνα κάποια στιγμή να τα βάλω στο 206
Το 8V μοτέρ έχει μεγαλύτερες αντοχές απο το 16V και νομίζω δεν έχει τόσο περιορισμένο εγκέφαλο.
Βεβαίως η κοπέλα μου (που το οδηγάει ως επί το πλείστον) επειδή δεν ήθελε επισκέψεις σε συνεργεία μου είπε να το ξεχάσω προσωρινά
Βεβαίως εμένα ποτέ δεν μου έχει φύγει η ιδέα απο το μυαλό
Πιστεύω μέχρι 0,6-0,7 πίεση δεν έχει ανάγκη απο άνοιγμα μοτέρ αλλά σίγουρα θέλει αναρτήσεις, φρένα ( έχω ταμπούρα πίσω ) κτλ κτλ...
Επειδή έχω φίλο μηχανικό που φτιάξαμε μαζί και το fiat δεν θα μου κοστίσει πολύ..
Το μόνο που θα χρειαστεί είναι χαρτογράφηση του εγκεφάλου, μια φιλτροχοανη και έναν ρυθμιστή πίεσης βενζίνης... (ίσως και κάτι αλλο που ξεχνάω αυτή τη στιγμή).
Το ΜΟΝΟ σίγουρο πρόβλημα είναι ότι με την Τ3 θα έχω πολύύύύύ lag...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Νοέ 2002, 16:05:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
KostasKostas έγραψε: |
Πιστεύω μέχρι 0,6-0,7 πίεση δεν έχει ανάγκη απο άνοιγμα μοτέρ αλλά σίγουρα θέλει αναρτήσεις, φρένα ( έχω ταμπούρα πίσω ) κτλ κτλ...
Επειδή έχω φίλο μηχανικό που φτιάξαμε μαζί και το fiat δεν θα μου κοστίσει πολύ..
Το μόνο που θα χρειαστεί είναι χαρτογράφηση του εγκεφάλου, μια φιλτροχοανη και έναν ρυθμιστή πίεσης βενζίνης... (ίσως και κάτι αλλο που ξεχνάω αυτή τη στιγμή).
Το ΜΟΝΟ σίγουρο πρόβλημα είναι ότι με την Τ3 θα έχω πολύύύύύ lag...  |
Το μοτερ σου μάλλον θα πρέπει να ανοιχτει για να ριξεις την συμπίεση γιατί δεν νομίζω να το αντέξει για πολύ το 0,6-0,7.Ροική εξέλιξη ισως στο καπάκι , αλλαγή φλάτζας , δεν θα τα αποφύγεις.Ισως γλυτώσεις απο εκκεντροφόρους πιστόνια κτλ. αλλά και πάλι T3?
Να φανταστώ κάτι σε UNO turbo το προηγούμενο αυτοκίνητο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|