Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
geo1st487 (Γιώργος) Μέλος

 206 ΧΤ 1.4 16V 90hp
Ένταξη: 04 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 151
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Οκτ 2005, 22:53:08 Θέμα δημοσίευσης: Ξεκίνημα με κρύο κινητήρα. Πόσο κακό κάνει; |
|
|
Ποσο κακο κανει στον κινητηρα το ξεκινημα με κρυα μηχανη; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Οκτ 2005, 23:47:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κοιταξε, εξαρταται απτο τι ειδους ξεκινημα μιλας.
σ αυτο με ψεκασμο (:p) καλο ειναι μεχρι να φτασει η θερμοκρασια στα σωστα επιπεδα να το πηγαινεις μεχρι τι 3000-3500 rpm. εγω τουλαχιστον αυτο κανω.
αν το σκιζεις κρυο γενικα δεν κανει καλο επειδη ταλαιπωρειται. ειναι σαν να σε ξυπνανε και να μη σ αφησουν 2-3 λεπτα στο κρεβατι να συνοιδητοποιησεις οτι πρεπει να ξυπνησεις!
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Οκτ 2005, 00:53:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γενικα κακο δεν κανεις στο κινητηρα αν κινεισαι σε φυσιολογικους ρυθμους (3000-3500 στροφες οπως ειπε και Billys).Δεν κανει να τον πιεσεις γιατι τα λαδια του κινητηρα και της μεταδοσης στο κρυο αργουν να φτασουν στην ιδανικη θερμοκρασια λειτουργειας και να κανουν σωστα τη δουλεια τους. Επισης συμαντικο ειναι οτι στο κρυο αργει πολυ να ζεσταθει ο καταλυτης ωστε να λειτουργησει κανονικα, με αποτελεσμα αν πιεζεις πολυ (πανω απ΄τις 3500) ουσιαστικα ρυπαινεις πολυ περισσοτερο.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Οκτ 2005, 01:27:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γι αυτο το συμπαθω αυτο το παιδι. εξηγει τα πραγματα καλυτερα απ οτι εγω 
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Οκτ 2005, 10:01:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο σημαντικότερος λόγος που λέμε να μήν πιέζει κάποιος το αυτοκίνητό του κρύο είναι αυτό της απότομης διαστολής των μετάλων.
Αν ξεκινήσεις απότομα και γρήγορα, τότε τα μέταλα του κινητήρα ζεστένονται απότομα με γρήγορες διαστολές. Αν αυτό γίνεται συνέχεια τότε κάποια στιγμή κάτι θα ραγίσει.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Οκτ 2005, 11:09:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με το αυτοκινητο ενος φιλου που καναμε "πειραματα" διαπιστωσαμε οτι οταν το μοτερ ηταν "κρυο" το αυτοκινητο απεδιδε καλυτερα!!! Συμφωνω και επαυξανω οτι το να πηγαινεις γρηγορα με "κρυο" μοτερ ειναι καταστροφικο, αλλα γιατι γινοταν αυτο??? 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Οκτ 2005, 13:32:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Με το αυτοκινητο ενος φιλου που καναμε "πειραματα" διαπιστωσαμε οτι οταν το μοτερ ηταν "κρυο" το αυτοκινητο απεδιδε καλυτερα!!! Συμφωνω και επαυξανω οτι το να πηγαινεις γρηγορα με "κρυο" μοτερ ειναι καταστροφικο, αλλα γιατι γινοταν αυτο???  |
δικιο εχεις!
παρε το 206 και "κρυο" καθως ειναι σκιστο.
μετα θα δεις οτι οντως "στροφαρει καλυτερα" "παει καλυτερα" και "ακουγεται καλυτερα".
δεν ειναι απλα ιδεα αλλα οντως συμβαινει.
το γιατι ειναι αλλη υποθεση.
παντως για να φτασεις εκει πρεπει να ξεπερασεις τον πονο του να το σκιζεις κρυο και να το ακους ( )
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Οκτ 2005, 16:36:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ελπίζω/ευχομαι/ευλπιστώ (και όλα τα σχετικά) να μην κάνετε τέτοια πειράματα με τα αμαξάκια σας....... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Οκτ 2005, 16:40:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Με το αυτοκινητο ενος φιλου που καναμε "πειραματα" διαπιστωσαμε οτι οταν το μοτερ ηταν "κρυο" το αυτοκινητο απεδιδε καλυτερα!!! Συμφωνω και επαυξανω οτι το να πηγαινεις γρηγορα με "κρυο" μοτερ ειναι καταστροφικο, αλλα γιατι γινοταν αυτο???  |
Aυτο δεν οφηλεται στο οτι ειναι κρυος ο κινητηρας αλλα στο οτι ειναι κρυος ο αερας που παιρνει. Ο κρυος αερας ειναι πιο πικνος, εχει μεγαλητερη περιεκτηκοτητα σε οξυγονο με αποτελεσμα καλητερη καυση στο κινητηρα και αρα καποια μικρη αυξηση της αποδοσης.
Σιγουρα θα εχετε παρατηρησει το αναποδο τα ΚΑΥΤΑ μεσημερια του καλοκαιριου....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος

207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Οκτ 2005, 18:12:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οταν εινα ικρυος ο κινητηρας κανει να τον πηγαινεις στις μεσαιες στροφες γιατι τα μπουζι ερχονται γρηγοροτερα σε διαδικασια αυτοκαθαρισμου!
Δεν κανει να τον ζοριζεις οταν ειναι κρυος και γιατι τα λαδια εινα ιπιο παχυρευστα κι εχεις μεγαλυτερες τριβες! (Δεν ειμαι πολυ σιγουρος για το τελευταιο οποτε ΟΧΙ ΝΤΟΜΑΤΕΣ!!!!)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Οκτ 2005, 09:06:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STELIOS έγραψε: | netblaster έγραψε: | Με το αυτοκινητο ενος φιλου που καναμε "πειραματα" διαπιστωσαμε οτι οταν το μοτερ ηταν "κρυο" το αυτοκινητο απεδιδε καλυτερα!!! Συμφωνω και επαυξανω οτι το να πηγαινεις γρηγορα με "κρυο" μοτερ ειναι καταστροφικο, αλλα γιατι γινοταν αυτο???  |
Aυτο δεν οφηλεται στο οτι ειναι κρυος ο κινητηρας αλλα στο οτι ειναι κρυος ο αερας που παιρνει. Ο κρυος αερας ειναι πιο πικνος, εχει μεγαλητερη περιεκτηκοτητα σε οξυγονο με αποτελεσμα καλητερη καυση στο κινητηρα και αρα καποια μικρη αυξηση της αποδοσης.
Σιγουρα θα εχετε παρατηρησει το αναποδο τα ΚΑΥΤΑ μεσημερια του καλοκαιριου.... |
Σωστος ο Stelios.Εδω να προσθεσουμε και το νοημα που εχει η σκουπα που εχουμε οι περισσοτεροι στα αμαξακια μας.Το σχημα της ειναι τετοιο ωστε να οδηγει κατευθειαν τον κρυο αερα στην εισαγωγη, πρωτου προλαβει να ζεσταθει απο τη θερμοκρασια του κινητηρα.
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
cian (Μαρια) Μόλις έγραψα

Peugeot 106 1.4 xs (2003)
Ένταξη: 24 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 16 Τόπος: λαγονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Οκτ 2005, 20:45:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: |
Aυτο δεν οφειλεται στο οτι ειναι κρυος ο κινητηρας αλλα στο οτι ειναι κρυος ο αερας που παιρνει. Ο κρυος αερας ειναι πιο πυκνος, εχει μεγαλυτερη περιεκτικοτητα σε οξυγονο με αποτελεσμα καλυτερη καυση στο κινητηρα και αρα καποια μικρη αυξηση της αποδοσης. |
ερωτηση: ο αερας και μετα απο 20 λεπτα που εχει ζεσταθει το αμαξι, δεν ειναι το ιδιο κρυος ?
δεν μιλαω φυσικα για το καλοκαιρι...
καθημερινα κανω λαγονησι - ν.σμυρνη το πρωι κατα τις 8. ας παρουμε σαν δεδομενο τον καιρο που εχει τωρα. κρυο αερα.
δεν εχω δει διαφορα. ισα ισα κρυο το αμαξι δεν παει οπως οταν φτασω λιμανακια ας πουμε που εχει ζεσταθει
υ.γ εχω 106  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Οκτ 2005, 20:56:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οταν θα πηγαίνεις με αρκετά χλμ/ώρα τότε ο αέρας επειδή έρχεται με ταχύτητα είναι εκ των πραγμάτων κρύος. Η διαφορά που μπορεί να παρατηρηθεί (που σημειωτέο είναι μικρότατη) αφορά σε κίνηση τύπου σταμάτα- ξεκίνα.
Για σας το δώσω ένα ακόμα παράδειγμα, όταν κινείστε με πολλές στροφές αλλά λίγα χλμ/ώρα η θερμοκρασία νερού είναι ανεβασμένη ενώ αν κινείστε με τις ίδιες στροφές με μεγάλη ταχύτητα (εθνικές οδοί) η θερμοκρασία είναι χαμηλή. Το ίδιο ισχύει και με τον αέρα που εισέρχεται στην πολλαπλή εισαγωγής.
Με λίγα λόγια cian αν κινείσαι με μεγάλη ταχύτητα ο αέρας θα είναι πάντα κρύος και δεν θα δεις διαφορά. Ισα ίσα στην αρχή θα δεις πιο τραχειά λειτουργία του κινητήρα αφού τα λιπαντικά δεν θα έχουν πιάσει την κατάλληλη θερμοκρασία.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
cian (Μαρια) Μόλις έγραψα

Peugeot 106 1.4 xs (2003)
Ένταξη: 24 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 16 Τόπος: λαγονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Οκτ 2005, 21:14:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: |
Με λίγα λόγια cian αν κινείσαι με μεγάλη ταχύτητα ο αέρας θα είναι πάντα κρύος και δεν θα δεις διαφορά. Ισα ίσα στην αρχή θα δεις πιο τραχειά λειτουργία του κινητήρα αφού τα λιπαντικά δεν θα έχουν πιάσει την κατάλληλη θερμοκρασία. |
αυτο ξερω και εγω
μα το τοπικ αυτο ανοιχτηκε αν κανει καλο να ξεκιναμε με κρυο κινητηρα. στην αρχη μας ενδιαφερει. οχι μετα απο χιλιομετρα που θα εχουν ζεσταθει τα λαδια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Οκτ 2005, 09:41:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σίγουρα καλό δεν κάνει να ανεβάζεις στροφές με κρύο κινητήρα.
Οι σημαντικότεροι λόγοι είναι ότι το λάδι όταν είναι κρύο έχει μικρότερη ρευστότητα και δεν "διεισδύει" παντού εύκολα + ότι τα λάδια όταν φτάσουν στη θερμοκρασία λειτουργίας τους κολλάνε καλύτερα στις επιφάνειες τριβής.
Επίσης τα κρύα (και πιο παχύρευστα) λάδια δημιουργούν τεράστιες πιέσεις στον κινητήρα και δεν είναι ότι καλύτερο. (Στα 205GTi, 309GTi, 405Μι16 που έχουν και πιεσόμετρο λαδιού το βλέπεις ότι η πίεση ξεπερνάει την τελευταία ΜΑΧ γραμμή και τείνει στο ... άπειρο αν ανεβάσεις στροφές και το λάδι είναι κρύο!)
Επίσης όπως αναφέρθηκε ήδη, η απότομη διαστολή που προκαλείται από το ανέβασμα στροφών και κρύο κινητήρα μπορεί να ραγίσει ακόμη και το μπλοκ!
Προσωπικά δεν ανεβάζω ποτέ τις στροφές πάνω από 3000 αν η θερμοκρασία του λαδιού δεν φτάσει τους 90+ βαθμούς. Αυτό είναι περίπου 20 λεπτά οδήγησης. Το χειμώνα ίσως κάτι περισσότερο και το καλοκαίρι κάτι λιγότερο. 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Timour21 (Stathis) Μέλος

 Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Οκτ 2005, 10:40:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Οταν θα πηγαίνεις με αρκετά χλμ/ώρα τότε ο αέρας επειδή έρχεται με ταχύτητα είναι εκ των πραγμάτων κρύος. Η διαφορά που μπορεί να παρατηρηθεί (που σημειωτέο είναι μικρότατη) αφορά σε κίνηση τύπου σταμάτα- ξεκίνα.
|
Ο αέρας που έρχεται λόγω ταχύτητας δεν είναι ποιο κρύος, είναι περισσότερος. Δηλαδή στην Εθνική οδό πχ, ένα αυτοκίνητο που πηγαίνει με 120χλμ με ένα που πηγαίνει 50χλμ πέρνουν αέρα με την ίδια θερμοκρασία. Απλά η ροή του αέρα στον πρώτο είναι μεγαλύτερη από του δεύτερου και άρα ο πρώτος έχει περισσότερα μόρια οξυγόνου στον θάλαμο καύσης. Η θερμοκρασία όμως είναι ακριβώς η ίδια. Σε καταστάσεις όμως σταμάτα/ξεκίνα παρατηρείται το φαινόμενο "heatsoaking" δηλαδή στο σταμάτα η σκούπα και οι σωληνώσεις και το φιλτροκούτι αυξάνουν την θερμοκρασία τους λόγω της ζεστής μηχανής, και άρα ο αέρας που περνάει μέσα από αυτά μέχρι να φτάσει στο θάλαμο καύσης είναι ποιο ζεστός από αυτόν που βρίσκεται έξω από το αυτοκίνητο. Σε αυτή τη περίπτωση η διαφορά στην απόδοση είναι κάτι παραπάνω εμφανής σε υψηλού κιβισμού αυτοκίνητα και λιγότερο εμφανείς στα χαμηλότερου κιβισμού. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Οκτ 2005, 10:54:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Timour21 έγραψε: | Σε καταστάσεις όμως σταμάτα/ξεκίνα παρατηρείται το φαινόμενο "heatsoaking" δηλαδή στο σταμάτα η σκούπα και οι σωληνώσεις και το φιλτροκούτι αυξάνουν την θερμοκρασία τους λόγω της ζεστής μηχανής, και άρα ο αέρας που περνάει μέσα από αυτά μέχρι να φτάσει στο θάλαμο καύσης είναι ποιο ζεστός από αυτόν που βρίσκεται έξω από το αυτοκίνητο. Σε αυτή τη περίπτωση η διαφορά στην απόδοση είναι κάτι παραπάνω εμφανής σε υψηλού κιβισμού αυτοκίνητα και λιγότερο εμφανείς στα χαμηλότερου κιβισμού. |
Aυτό ακριβώς.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ydwr (Πανος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 28 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Πεντελη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Οκτ 2005, 12:31:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Timour21 έγραψε: | Sidobre έγραψε: | Οταν θα πηγαίνεις με αρκετά χλμ/ώρα τότε ο αέρας επειδή έρχεται με ταχύτητα είναι εκ των πραγμάτων κρύος. Η διαφορά που μπορεί να παρατηρηθεί (που σημειωτέο είναι μικρότατη) αφορά σε κίνηση τύπου σταμάτα- ξεκίνα.
|
Ο αέρας που έρχεται λόγω ταχύτητας δεν είναι ποιο κρύος, είναι περισσότερος. Δηλαδή στην Εθνική οδό πχ, ένα αυτοκίνητο που πηγαίνει με 120χλμ με ένα που πηγαίνει 50χλμ πέρνουν αέρα με την ίδια θερμοκρασία. Απλά η ροή του αέρα στον πρώτο είναι μεγαλύτερη από του δεύτερου και άρα ο πρώτος έχει περισσότερα μόρια οξυγόνου στον θάλαμο καύσης. Η θερμοκρασία όμως είναι ακριβώς η ίδια. |
Χωρις να θελω να κανω τον εξυπνο. Η θερμοκρασια του αερα θα ειναι μεγαλυτερη σε αυτο που παει με 120 χλμ. Η μεγαλυτερη ροη αέρα σημαινει περισσοτερο στριμωγμα μεγαλυτερη τριβη μεγαλυτερη θερμοκρασια. 
Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Οκτ 2005, 12:33:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο αέρας απ'όσο ξέρω με την ροή ψύχεται και όχι ζεστένεται....
(σκέψου λίγο τους ανεμιστήρες...)
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ydwr (Πανος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 28 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Πεντελη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Οκτ 2005, 12:57:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωστη η σκεψη σου κυριε Προεδρε αλλα ο ανεμιστηρας αυξανει την ταχυτητα του αερα και των μοριων του μονο χωρις να τα περιοριζει. Η διαφορα με την εισαγωγη του αερα στο αυτοκινητο με "σκουπα" εναι οτι παιρνει μια ποσοτητα αερα και την περιοριζει.
Μεχρι να γινει ενας κυκλος καυσης. Απο το κλεισιμο της βαλβιδας εισαγωγης και ωσπου να ξανανοιξει (αναφλεξη,πιστονι κατω, ανοιγμα βαλβιδας εξαγωγης, πιστονι πανω κλεισιμο βαλβιδας εξαγωγης, πιστονι κατω, ανοιγμα βαλβιδας εισαγωγης) ο αερας συνεχιζει να ερχεται με δυναμη αλλα περιοπιζεται αφου δεν μπορει να φυγει απο το κολλαρο. Αυτο δημιουργει τριβες στα μορια του αερα και αυξανεται η θερμοκρασια τους.

Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|