PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ξεκίνημα με κρύο κινητήρα. Πόσο κακό κάνει;
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
geo1st487 (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος


206 ΧΤ 1.4 16V 90hp

Ένταξη: 04 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 151

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Οκτ 2005, 22:53:08    Θέμα δημοσίευσης: Ξεκίνημα με κρύο κινητήρα. Πόσο κακό κάνει; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ποσο κακο κανει στον κινητηρα το ξεκινημα με κρυα μηχανη;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tiesto (Vassilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Opel Astra GTC 1.8 Cosmo

Ένταξη: 02 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 758
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Οκτ 2005, 23:47:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κοιταξε, εξαρταται απτο τι ειδους ξεκινημα μιλας.

σ αυτο με ψεκασμο (:p) καλο ειναι μεχρι να φτασει η θερμοκρασια στα σωστα επιπεδα να το πηγαινεις μεχρι τι 3000-3500 rpm. εγω τουλαχιστον αυτο κανω.

αν το σκιζεις κρυο γενικα δεν κανει καλο επειδη ταλαιπωρειται. ειναι σαν να σε ξυπνανε και να μη σ αφησουν 2-3 λεπτα στο κρεβατι να συνοιδητοποιησεις οτι πρεπει να ξυπνησεις!


"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002

www.tiesto.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Οκτ 2005, 00:53:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γενικα κακο δεν κανεις στο κινητηρα αν κινεισαι σε φυσιολογικους ρυθμους (3000-3500 στροφες οπως ειπε και Billys).Δεν κανει να τον πιεσεις γιατι τα λαδια του κινητηρα και της μεταδοσης στο κρυο αργουν να φτασουν στην ιδανικη θερμοκρασια λειτουργειας και να κανουν σωστα τη δουλεια τους. Επισης συμαντικο ειναι οτι στο κρυο αργει πολυ να ζεσταθει ο καταλυτης ωστε να λειτουργησει κανονικα, με αποτελεσμα αν πιεζεις πολυ (πανω απ΄τις 3500) ουσιαστικα ρυπαινεις πολυ περισσοτερο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Tiesto (Vassilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Opel Astra GTC 1.8 Cosmo

Ένταξη: 02 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 758
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Οκτ 2005, 01:27:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γι αυτο το συμπαθω αυτο το παιδι. εξηγει τα πραγματα καλυτερα απ οτι εγω Laughing


"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002

www.tiesto.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Οκτ 2005, 10:01:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο σημαντικότερος λόγος που λέμε να μήν πιέζει κάποιος το αυτοκίνητό του κρύο είναι αυτό της απότομης διαστολής των μετάλων.

Αν ξεκινήσεις απότομα και γρήγορα, τότε τα μέταλα του κινητήρα ζεστένονται απότομα με γρήγορες διαστολές. Αν αυτό γίνεται συνέχεια τότε κάποια στιγμή κάτι θα ραγίσει.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Οκτ 2005, 11:09:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με το αυτοκινητο ενος φιλου που καναμε "πειραματα" διαπιστωσαμε οτι οταν το μοτερ ηταν "κρυο" το αυτοκινητο απεδιδε καλυτερα!!! Shocked Συμφωνω και επαυξανω οτι το να πηγαινεις γρηγορα με "κρυο" μοτερ ειναι καταστροφικο, αλλα γιατι γινοταν αυτο??? Confused


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5259
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Οκτ 2005, 13:32:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
Με το αυτοκινητο ενος φιλου που καναμε "πειραματα" διαπιστωσαμε οτι οταν το μοτερ ηταν "κρυο" το αυτοκινητο απεδιδε καλυτερα!!! Shocked Συμφωνω και επαυξανω οτι το να πηγαινεις γρηγορα με "κρυο" μοτερ ειναι καταστροφικο, αλλα γιατι γινοταν αυτο??? Confused


δικιο εχεις!
παρε το 206 και "κρυο" καθως ειναι σκιστο.
μετα θα δεις οτι οντως "στροφαρει καλυτερα" "παει καλυτερα" και "ακουγεται καλυτερα".
δεν ειναι απλα ιδεα αλλα οντως συμβαινει.
το γιατι ειναι αλλη υποθεση.
παντως για να φτασεις εκει πρεπει να ξεπερασεις τον πονο του να το σκιζεις κρυο και να το ακους ( Evil )


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Οκτ 2005, 16:36:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ελπίζω/ευχομαι/ευλπιστώ (και όλα τα σχετικά) να μην κάνετε τέτοια πειράματα με τα αμαξάκια σας....... Evil Twisted evil Laughing Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Οκτ 2005, 16:40:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
Με το αυτοκινητο ενος φιλου που καναμε "πειραματα" διαπιστωσαμε οτι οταν το μοτερ ηταν "κρυο" το αυτοκινητο απεδιδε καλυτερα!!! Shocked Συμφωνω και επαυξανω οτι το να πηγαινεις γρηγορα με "κρυο" μοτερ ειναι καταστροφικο, αλλα γιατι γινοταν αυτο??? Confused


Aυτο δεν οφηλεται στο οτι ειναι κρυος ο κινητηρας αλλα στο οτι ειναι κρυος ο αερας που παιρνει. Ο κρυος αερας ειναι πιο πικνος, εχει μεγαλητερη περιεκτηκοτητα σε οξυγονο με αποτελεσμα καλητερη καυση στο κινητηρα και αρα καποια μικρη αυξηση της αποδοσης.
Σιγουρα θα εχετε παρατηρησει το αναποδο τα ΚΑΥΤΑ μεσημερια του καλοκαιριου....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
manosm3 (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT

Ένταξη: 17 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 908
Τόπος: Βριλησσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Οκτ 2005, 18:12:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οταν εινα ικρυος ο κινητηρας κανει να τον πηγαινεις στις μεσαιες στροφες γιατι τα μπουζι ερχονται γρηγοροτερα σε διαδικασια αυτοκαθαρισμου!
Δεν κανει να τον ζοριζεις οταν ειναι κρυος και γιατι τα λαδια εινα ιπιο παχυρευστα κι εχεις μεγαλυτερες τριβες! (Δεν ειμαι πολυ σιγουρος για το τελευταιο οποτε ΟΧΙ ΝΤΟΜΑΤΕΣ!!!!)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Οκτ 2005, 09:06:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

STELIOS έγραψε:
netblaster έγραψε:
Με το αυτοκινητο ενος φιλου που καναμε "πειραματα" διαπιστωσαμε οτι οταν το μοτερ ηταν "κρυο" το αυτοκινητο απεδιδε καλυτερα!!! Shocked Συμφωνω και επαυξανω οτι το να πηγαινεις γρηγορα με "κρυο" μοτερ ειναι καταστροφικο, αλλα γιατι γινοταν αυτο??? Confused


Aυτο δεν οφηλεται στο οτι ειναι κρυος ο κινητηρας αλλα στο οτι ειναι κρυος ο αερας που παιρνει. Ο κρυος αερας ειναι πιο πικνος, εχει μεγαλητερη περιεκτηκοτητα σε οξυγονο με αποτελεσμα καλητερη καυση στο κινητηρα και αρα καποια μικρη αυξηση της αποδοσης.
Σιγουρα θα εχετε παρατηρησει το αναποδο τα ΚΑΥΤΑ μεσημερια του καλοκαιριου....


Σωστος ο Stelios.Εδω να προσθεσουμε και το νοημα που εχει η σκουπα που εχουμε οι περισσοτεροι στα αμαξακια μας.Το σχημα της ειναι τετοιο ωστε να οδηγει κατευθειαν τον κρυο αερα στην εισαγωγη, πρωτου προλαβει να ζεσταθει απο τη θερμοκρασια του κινητηρα.


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
cian (Μαρια)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.4 xs (2003)

Ένταξη: 24 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 16
Τόπος: λαγονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Οκτ 2005, 20:45:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:

Aυτο δεν οφειλεται στο οτι ειναι κρυος ο κινητηρας αλλα στο οτι ειναι κρυος ο αερας που παιρνει. Ο κρυος αερας ειναι πιο πυκνος, εχει μεγαλυτερη περιεκτικοτητα σε οξυγονο με αποτελεσμα καλυτερη καυση στο κινητηρα και αρα καποια μικρη αυξηση της αποδοσης.


ερωτηση: ο αερας και μετα απο 20 λεπτα που εχει ζεσταθει το αμαξι, δεν ειναι το ιδιο κρυος ?

δεν μιλαω φυσικα για το καλοκαιρι...
καθημερινα κανω λαγονησι - ν.σμυρνη το πρωι κατα τις 8. ας παρουμε σαν δεδομενο τον καιρο που εχει τωρα. κρυο αερα.
δεν εχω δει διαφορα. ισα ισα κρυο το αμαξι δεν παει οπως οταν φτασω λιμανακια ας πουμε που εχει ζεσταθει

υ.γ εχω 106 Exclamation
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Οκτ 2005, 20:56:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οταν θα πηγαίνεις με αρκετά χλμ/ώρα τότε ο αέρας επειδή έρχεται με ταχύτητα είναι εκ των πραγμάτων κρύος. Η διαφορά που μπορεί να παρατηρηθεί (που σημειωτέο είναι μικρότατη) αφορά σε κίνηση τύπου σταμάτα- ξεκίνα.

Για σας το δώσω ένα ακόμα παράδειγμα, όταν κινείστε με πολλές στροφές αλλά λίγα χλμ/ώρα η θερμοκρασία νερού είναι ανεβασμένη ενώ αν κινείστε με τις ίδιες στροφές με μεγάλη ταχύτητα (εθνικές οδοί) η θερμοκρασία είναι χαμηλή. Το ίδιο ισχύει και με τον αέρα που εισέρχεται στην πολλαπλή εισαγωγής.

Με λίγα λόγια cian αν κινείσαι με μεγάλη ταχύτητα ο αέρας θα είναι πάντα κρύος και δεν θα δεις διαφορά. Ισα ίσα στην αρχή θα δεις πιο τραχειά λειτουργία του κινητήρα αφού τα λιπαντικά δεν θα έχουν πιάσει την κατάλληλη θερμοκρασία.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
cian (Μαρια)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.4 xs (2003)

Ένταξη: 24 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 16
Τόπος: λαγονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Οκτ 2005, 21:14:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:

Με λίγα λόγια cian αν κινείσαι με μεγάλη ταχύτητα ο αέρας θα είναι πάντα κρύος και δεν θα δεις διαφορά. Ισα ίσα στην αρχή θα δεις πιο τραχειά λειτουργία του κινητήρα αφού τα λιπαντικά δεν θα έχουν πιάσει την κατάλληλη θερμοκρασία.


αυτο ξερω και εγω
μα το τοπικ αυτο ανοιχτηκε αν κανει καλο να ξεκιναμε με κρυο κινητηρα. στην αρχη μας ενδιαφερει. οχι μετα απο χιλιομετρα που θα εχουν ζεσταθει τα λαδια
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Οκτ 2005, 09:41:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σίγουρα καλό δεν κάνει να ανεβάζεις στροφές με κρύο κινητήρα.

Οι σημαντικότεροι λόγοι είναι ότι το λάδι όταν είναι κρύο έχει μικρότερη ρευστότητα και δεν "διεισδύει" παντού εύκολα + ότι τα λάδια όταν φτάσουν στη θερμοκρασία λειτουργίας τους κολλάνε καλύτερα στις επιφάνειες τριβής.
Επίσης τα κρύα (και πιο παχύρευστα) λάδια δημιουργούν τεράστιες πιέσεις στον κινητήρα και δεν είναι ότι καλύτερο. (Στα 205GTi, 309GTi, 405Μι16 που έχουν και πιεσόμετρο λαδιού το βλέπεις ότι η πίεση ξεπερνάει την τελευταία ΜΑΧ γραμμή και τείνει στο ... άπειρο αν ανεβάσεις στροφές και το λάδι είναι κρύο!) Shocked

Επίσης όπως αναφέρθηκε ήδη, η απότομη διαστολή που προκαλείται από το ανέβασμα στροφών και κρύο κινητήρα μπορεί να ραγίσει ακόμη και το μπλοκ! Shocked

Προσωπικά δεν ανεβάζω ποτέ τις στροφές πάνω από 3000 αν η θερμοκρασία του λαδιού δεν φτάσει τους 90+ βαθμούς. Αυτό είναι περίπου 20 λεπτά οδήγησης. Το χειμώνα ίσως κάτι περισσότερο και το καλοκαίρι κάτι λιγότερο. Cool


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Timour21 (Stathis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 GTI-6

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Οκτ 2005, 10:40:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Οταν θα πηγαίνεις με αρκετά χλμ/ώρα τότε ο αέρας επειδή έρχεται με ταχύτητα είναι εκ των πραγμάτων κρύος. Η διαφορά που μπορεί να παρατηρηθεί (που σημειωτέο είναι μικρότατη) αφορά σε κίνηση τύπου σταμάτα- ξεκίνα.


Ο αέρας που έρχεται λόγω ταχύτητας δεν είναι ποιο κρύος, είναι περισσότερος. Δηλαδή στην Εθνική οδό πχ, ένα αυτοκίνητο που πηγαίνει με 120χλμ με ένα που πηγαίνει 50χλμ πέρνουν αέρα με την ίδια θερμοκρασία. Απλά η ροή του αέρα στον πρώτο είναι μεγαλύτερη από του δεύτερου και άρα ο πρώτος έχει περισσότερα μόρια οξυγόνου στον θάλαμο καύσης. Η θερμοκρασία όμως είναι ακριβώς η ίδια. Σε καταστάσεις όμως σταμάτα/ξεκίνα παρατηρείται το φαινόμενο "heatsoaking" δηλαδή στο σταμάτα η σκούπα και οι σωληνώσεις και το φιλτροκούτι αυξάνουν την θερμοκρασία τους λόγω της ζεστής μηχανής, και άρα ο αέρας που περνάει μέσα από αυτά μέχρι να φτάσει στο θάλαμο καύσης είναι ποιο ζεστός από αυτόν που βρίσκεται έξω από το αυτοκίνητο. Σε αυτή τη περίπτωση η διαφορά στην απόδοση είναι κάτι παραπάνω εμφανής σε υψηλού κιβισμού αυτοκίνητα και λιγότερο εμφανείς στα χαμηλότερου κιβισμού.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Οκτ 2005, 10:54:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Timour21 έγραψε:
Σε καταστάσεις όμως σταμάτα/ξεκίνα παρατηρείται το φαινόμενο "heatsoaking" δηλαδή στο σταμάτα η σκούπα και οι σωληνώσεις και το φιλτροκούτι αυξάνουν την θερμοκρασία τους λόγω της ζεστής μηχανής, και άρα ο αέρας που περνάει μέσα από αυτά μέχρι να φτάσει στο θάλαμο καύσης είναι ποιο ζεστός από αυτόν που βρίσκεται έξω από το αυτοκίνητο. Σε αυτή τη περίπτωση η διαφορά στην απόδοση είναι κάτι παραπάνω εμφανής σε υψηλού κιβισμού αυτοκίνητα και λιγότερο εμφανείς στα χαμηλότερου κιβισμού.


Wink Wink Wink Wink

Aυτό ακριβώς.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ydwr (Πανος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)

Ένταξη: 28 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 243
Τόπος: Πεντελη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Οκτ 2005, 12:31:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Timour21 έγραψε:
Sidobre έγραψε:
Οταν θα πηγαίνεις με αρκετά χλμ/ώρα τότε ο αέρας επειδή έρχεται με ταχύτητα είναι εκ των πραγμάτων κρύος. Η διαφορά που μπορεί να παρατηρηθεί (που σημειωτέο είναι μικρότατη) αφορά σε κίνηση τύπου σταμάτα- ξεκίνα.


Ο αέρας που έρχεται λόγω ταχύτητας δεν είναι ποιο κρύος, είναι περισσότερος. Δηλαδή στην Εθνική οδό πχ, ένα αυτοκίνητο που πηγαίνει με 120χλμ με ένα που πηγαίνει 50χλμ πέρνουν αέρα με την ίδια θερμοκρασία. Απλά η ροή του αέρα στον πρώτο είναι μεγαλύτερη από του δεύτερου και άρα ο πρώτος έχει περισσότερα μόρια οξυγόνου στον θάλαμο καύσης. Η θερμοκρασία όμως είναι ακριβώς η ίδια.


Χωρις να θελω να κανω τον εξυπνο. Η θερμοκρασια του αερα θα ειναι μεγαλυτερη σε αυτο που παει με 120 χλμ. Η μεγαλυτερη ροη αέρα σημαινει περισσοτερο στριμωγμα Arrow μεγαλυτερη τριβη Arrow μεγαλυτερη θερμοκρασια. Wink


Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Οκτ 2005, 12:33:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο αέρας απ'όσο ξέρω με την ροή ψύχεται και όχι ζεστένεται....

(σκέψου λίγο τους ανεμιστήρες...)



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ydwr (Πανος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)

Ένταξη: 28 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 243
Τόπος: Πεντελη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Οκτ 2005, 12:57:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σωστη η σκεψη σου κυριε Προεδρε αλλα ο ανεμιστηρας αυξανει την ταχυτητα του αερα και των μοριων του μονο χωρις να τα περιοριζει. Η διαφορα με την εισαγωγη του αερα στο αυτοκινητο με "σκουπα" εναι οτι παιρνει μια ποσοτητα αερα και την περιοριζει.

Μεχρι να γινει ενας κυκλος καυσης. Απο το κλεισιμο της βαλβιδας εισαγωγης και ωσπου να ξανανοιξει (αναφλεξη,πιστονι κατω, ανοιγμα βαλβιδας εξαγωγης, πιστονι πανω κλεισιμο βαλβιδας εξαγωγης, πιστονι κατω, ανοιγμα βαλβιδας εισαγωγης) ο αερας συνεχιζει να ερχεται με δυναμη αλλα περιοπιζεται αφου δεν μπορει να φυγει απο το κολλαρο. Αυτο δημιουργει τριβες στα μορια του αερα και αυξανεται η θερμοκρασια τους.
Wink


Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1425s (PHP: 84% - SQL: 16%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on