PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Τιμόνι 206 το μεγάλο ερωτηματικό ???
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  

Απόψεις
Είναι Πηδάλιο Βάρκας
17%
 17%  [ 4 ]
Ειναι ρουφιάνος
39%
 39%  [ 9 ]
ούτε κρύο ,ούτε ζέστη
43%
 43%  [ 10 ]
Σύνολο Ψήφων : 23

Συγγραφέας Μήνυμα
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2005, 16:30:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
pezomania έγραψε:
ΠΡΟΣ ΧΑΡΗ
Φίλε κοίταξε το μπροστινό σύστημα. Έχεις οδηγήσει κι άλλο 206 16v πέρα από το δικό σου και σου αφήνει την ίδια αίσθηση;;

Το 206GTi που είχα οδηγήσει πολύ λίγο στο test drive από Συγγρού μέχρι Φλοίσβο και πίσω. Αν και μου φάνηκε κάπως περίεργο το τιμόνι, δεν είχα το χρόνο να δώσω και την απαιτούμενη σημασία διότι σε εκείνη τη φάση μου έκανε εντύπωση η κακή θέση οδήγησης και το κιβώτιο που σκάλωνε.....
Το μπροστινό σύστημα πάντως δείχνει "άψογο" στην Ευθυγράμμηση....
..

Να κανω μια ασχετη ερωτηση ??? Τελικα γιατι πηρες 206 ???


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2005, 16:53:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

(Παρ΄ολίγον να έκλεινα Xsara Coupe 1.6VTS & Σκεφτόμουν και πολύ σοβαρά 307XSi.......)

ίσως επειδή ΕΙΧΑ την καλύτερη οδηγική εμπειρία από Peugeot και ήλπιζα σε κάτι παρόμοιο?

Ίσως επειδή μου αρέσει οπτικά μέσα-έξω?

Ίσως επειδή έχει πάρα πολύ καλό εξοπλισμό και ευκολίες??

Ίσως επειδή είχε τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία του (χωρίς Turbo κλπ).

Ίσως επειδή ήταν το μοναδικό στην κατηγορία του με 4 δισκόφρενα??

Ίσως επειδή τα περιοδικά γράφουν μαλ***ες και ωραιοποιούν τα πάντα???

Και πολλά άλλα........

----------------------------------------------------------

Τελικά αυτό που ΔΕΝ βρήκα ήταν η αίσθηση ότι ΟΛΑ είναι όπως ΠΡΕΠΕΙ και ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΘΕΣ (Just Right που λένε οι Άγγλοι) που είχε το 309GTi.
Τέλειο Τιμόνι ξυράφι, Θέση οδήγησης, Αίσθηση Φρένων, Κλιμάκωση Κιβωτίου, Επιλογέας, Ρύθμιση ανάρτησης κλπ......

----------------------------------------------------------

Το ότι το θεωρώ παιγνιδάκι για κοριτσάκια πάντως δεν αλλάζει με τίποτα!

Αν είχα λεφτά ΔΕΝ το συζητάω ότι θα το είχα αλλάξει από την 1η βδομάδα με κάτι άλλο! (Πάντως όχι RC - Ίσως 307, GOLF, C4, Nεο Clio, Mini κλπ).
Αλλά θα το πληρώνω στην Τράπεζα για ακόμη 2+ χρόνια ρε γμτ!!!!!!!! Evil Evil Evil


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2005, 21:02:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

giannis_cc έγραψε:
Recifees έγραψε:
giannis_cc έγραψε:
εχοντας οδηγησει αρκετα cc πιστευω πως το δικο μου εχει το χειροτερο τιμονι απ ολα .

δεν εχω ιδεα γιατι βεβαια .

παντως τα αλλα ηταν μια χαρα και θα μουν ικανοποιημενος αν ηταν ετσι και το δικο μου .


καμια ευθυγράμμιση ίσως ,εγώ πάντως είδα διαφορές ...


εχω κανει μια στην πεζο,μια σε ευθυγραμισσα, μια σε βουλκανιζατερ κι αλλη μια οταν εβαλα τα κονι. το αμαξι συνεχιζει το χαβα προς τα δεξια . μαλλον θα πρεπει να μαθω να ζω μ αυτο !

....είχε γίνει παλιότερα μια αναφορά σε τέτοιο πρόβλημα και το πρόβλημα ήταν διαφορά ρύθμισης ύψους δεξια αριστερα λόγω αμορτισέρ και λάθος σύσφιξή τους


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2005, 21:48:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
netblaster έγραψε:
.....καθως οταν στριβεις τεζα μπαινεις, σχεδον παντα, στο περιπου!!!

STELIOS έγραψε:
....Απο αμεσωτητα θα ελεγα οτι υστερει καπως.....

(Πάρα πολύ έυστοχα σημεία!)
...................

Υπάρχουν αυτοκίνητα που έχουν κορυφαία ανκαι ελαφρύτερα τιμόνια (όταν είναι στριμμένα - ΟΧΙ γύρω από την ευθεία) όπως το Mazda MX5....

Το τιμόνι του 307 αν εξαιρέσουμε λίγο το θέμα της αίσθησης που σου δίνει, είναι ΕΤΗ ΦΩΤΟΣ καλύτερο από του 206 σε όλους τους υπόλοιπους τομείς.

Αποκαλώντας το τιμόνι του 206 "Πηδάλιο Βάρκας" μάλλον προσβάλλουμε τα πηδάλια βάρκας!


1.Το αυτοκίνητό σου έχει πρόβλημα σίγουρα εκεί μπροστά .
2.Συγνώμη αλλά επειδή οδηγώ και 307 δεν το νομίζω αυτό το έτη φωτός δεν το νομίζω καθόλου ... ιδαίτερα όταν ζορίζεις
3. τα περιοδικά έθαβαν για ένα μεγάλο διάστημα το 206 συγκρίνοντάς το με τους προγόνους παρουσίαζοντάς το σαν ευνουχισμένο ...τους διθύραμβους δεν είδα πουθενά ....
4.Τα σάιλεντ μπλόκ είναι ένα με το εμπρός ψαλίδι οπότε το αλλάζεις μάλλον όλο ...
5.Οταν με το καλό λύσεις τα προβλήματα μπροστά δοκίμασε μια πιο σκληρή αντιστρεπτική πίσω και με τα Κόνι παρέα

Οι τζόγοι στα τζιπάκια /αγροτικά είναι απαραίτητοι γιατί αλλιώς μετράς τούμπες στην πρώτη τιμονιά ..ο "μοχλός " παραμονέυει Evil
όσο για τιμόνια άλλα πάρα πολύ καιρό........ ένα Μ-όνειρο τρελό Crying or Very sad


Με την ρόδα στον αέρα ...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Recifees στις Δευ 12 Σεπ 2005, 22:20:36, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2005, 21:53:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χαρη επειδη το εχω ψαξει παααααααααρα πολυ σε διαβεβαιωνω οτι ολα τα 206-xs μετα facelift φοραν τα ιδια ψαλιδια με sw-rc δηλ. με πιο σκληρα σινεμπλοκ και 20αρα εμπρος αντιστρ.
αρα λυση καμια εκτος ισως απο την ιδια τη πεζο ελεω 206rallye.....ειδωμεν!

απο εκει και περα σινεμπλοκδε βγαζει κανεις μα κανειςςςςςςςςς
η πεζο σπορτ εχει μονο για πισω μεταλλικα.
εμπρος δινει απλα αλλα ψαλιδια αλουμινενια για χωματινη χρηση.

αρα λυση καμια περαν απο αναρτηση και αντιστρ.
εγω απορω παντως πως και δεν εχεις οδηγησει το 206 κανενος απο τα μελη στις συναντησεις να δεις αν βελτιωθηκε με αλλη αναρτηση Wink

επισης για το παιχνιδακι για κυριες κοριτσακια κλπ κλπ διαφωνω οριζοντιως και καθετως αν και ειμαι απο τους λιγους που εχω κραξει τοσο πολυ το 206 εδω μεσα και εχω δεχτει απειρη κριτικη απο εμπρος και απο πισω καθως δε φοραω παρωπιδες ουτε ζω στο σκοταδι οτι αγορασα 206mini-wrc.....

το 206 ειναι απο τα αυτοκινητα που σε πανε δεν τα πας.αυτα σου επιβαλουν το ρυθμο και εσυ ακολουθεις. για να δωσεις εσυ τις εντολες και να κανεις οτι θες το αμαξι θες
1. 4 καλα λαστιχα
2. 2 αντιστεπτικες η εστω μια πιο χοντρη απλα πισω
3. 4 καλα αμορτισερ η ακομα καλυτερα μια πεζο σπορτ ρυθμιζομενη
4. κατι αρχ**ια απο εδω ως τη λαμια

εγω εχω τα πρωτα 3 αλλα οχι το 4ο. αν νομιζεις οτι πας εσυ το 206 εισαι βαθια γελασμενος.
τα ορια αυτου του καρου ειναι παααααααααρα πολυ υψηλα και ειναι απο τα αμαξια που πιθανως να μη τα βρεις ποτε.


το τιμονι για μενα ειναι δικαιολογια. με μια καλη αναρτηση σιγουρα αισθηση δε θα αποκτησει ουτε θα κοβει-για αυτο θελει καμπερωμα και σινεμπλοκ- αλλα θα ξερεις τι γινεται και δε θα κοβεις ρυθμο λογω τιμονιου.
για μενα δοκιμασε καποιο αλλο 206 στις αφιδνες ισως και μετα.....πουλα το.
εγω δεν το εκανα και εχω ηδη χωσει 1500ευρω και εχω αλλα 2000 για μοτερ στο μελλον.μετα ναι θα εχω αμαξαρα αλλα και 15500+1500+2000=19000ευρω μειον Exclamation
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianic (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mx-5 1.8

Ένταξη: 02 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 835
Τόπος: Αγ.Παρασκευη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2005, 22:38:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδια παντως μετα τα την αλλαγη προφιλ απο 55 σε 50 και τοποθετηση των κονι το αμαξι εχει γινει φουλ υπερστροφικο και καμια φορα με τρομαζει. μηπως ειναι το γεγονος οτι πια μπαινω με παραπανω ή κατι αλλο ?




bye bye cc , welcome miata
Fuck army...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
manosm3 (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT

Ένταξη: 17 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 908
Τόπος: Βριλησσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2005, 22:48:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

giannis_cc έγραψε:
παιδια παντως μετα τα την αλλαγη προφιλ απο 55 σε 50 και τοποθετηση των κονι το αμαξι εχει γινει φουλ υπερστροφικο και καμια φορα με τρομαζει. μηπως ειναι το γεγονος οτι πια μπαινω με παραπανω ή κατι αλλο ?

Βαλε 40αρι προφιλ και πηγαινε στο ντριφτ την Τεταρτη!!! Tease Tease Rotfl Rotfl


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gianic (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mx-5 1.8

Ένταξη: 02 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 835
Τόπος: Αγ.Παρασκευη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2005, 23:29:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

manosm3 έγραψε:
giannis_cc έγραψε:
παιδια παντως μετα τα την αλλαγη προφιλ απο 55 σε 50 και τοποθετηση των κονι το αμαξι εχει γινει φουλ υπερστροφικο και καμια φορα με τρομαζει. μηπως ειναι το γεγονος οτι πια μπαινω με παραπανω ή κατι αλλο ?

Βαλε 40αρι προφιλ και πηγαινε στο ντριφτ την Τεταρτη!!! Tease Tease Rotfl Rotfl


και μια Τ28 και ειμαστε κομπλε ! Yahoo!




bye bye cc , welcome miata
Fuck army...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
boxer (Νίκος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 2.0 Gti (2000)

Ένταξη: 12 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 28
Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2005, 23:45:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα σε ολους! ψηφισα και γω τον "ρουφιανο"! οι συγκρισεις με τα 306&309Gti φερνουν το 206 σε δυσκολη θεση. βλεποντας ομως τα συγκριτικα του 206 με τον ανταγωνισμο σε ολες τις κατηγοριες (απο θεμα κυβισμου) μονο θετικα σχολια εχει παρει για την αισθηση του τιμονιου! ετσι λοιπον και το δικο μου με μαμα διαστασεις 185/55/15 και αναρτηση bilstein(κιτρινα) εχει μια χαρα αισθηση!ακριβες,βαρη οσο πρεπει&αρκετα φλυαρο! Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Σεπ 2005, 11:36:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
....αλλα θα ξερεις τι γινεται και δε θα κοβεις ρυθμο λογω τιμονιου.


Όπως είναι τώρα το 206 πάντως παλεύω με το τιμόνι για να κρατάω τις γραμμές μου (που μάλλον είναι ζιγκ-ζαγκ παρά γραμμές) αφού είναι εντελώς αδύνατον να κρατήσεις σωστές γραμμές.
Στα "εσάκια" και τις απανωτές στροφές τα πράγματα γίνονται ακόμη χειρότερα!!!!

Με το 307 κρατάω ΚΑΙ καλύτερες γραμμές με το ασύγκριτα πιο ακριβές (παρότι χωρίς ιδιαίτερη αίσθηση) τιμόνι ΚΑΙ το αυτοκίνητο "ρέει" φανταστικά από στροφή σε στροφή πηγαίνοντας "αέρα" με εξωπραγματικά χιλιόμετρα!!!!!



boxer έγραψε:
...βλεποντας ομως τα συγκριτικα του 206 με τον ανταγωνισμο σε ολες τις κατηγοριες (απο θεμα κυβισμου) μονο θετικα σχολια εχει παρει για την αισθηση του τιμονιου!

Με τίποτα δεν έχει το 206 καλύτερο τιμόνι από - Mini, Fiesta, Puma, Focus, Mazda2, Mazda3, Alfa 147 και Νεο Golf!!!!!! Shocked
Δεν ξέρω για το νέο Clio.....



boxer έγραψε:
...οι συγκρισεις με τα 306&309Gti φερνουν το 206 σε δυσκολη θεση.

Εγώ έτσι είχα μάθει και απαιτώ τιμόνι αυτού του επιπέδου! Οτιδήποτε άλλο το θεωρώ χάλια!

Όταν εβγαινα από το 309 μου και έμπαινα σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ άλλο αυτοκίνητο, μου φαινόταν ότι το σύστημα διεύθυνσης ήταν διαλυμένο και ξηλωμένο!

Τόσο ξηλωμένο, διαλυμένο και πολλά άλλα (πάντα αρνητικά) είναι και αυτά που νιώθω με το 206!


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Σεπ 2005, 23:51:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το τιμονι του νεου Golf καλυτερο απο του 206??? Shocked

Εγω εχω αντιθετη αποψη πανω σαυτο... Μεχρι και ο φιλος μου που εχει το Golf (1.6 Sportline) παραδεχεται την ανωτεροτητα του τιμονιου του 206!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2005, 08:55:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδιά!! Ρε παιδιά!!!

Το τιμόνι του κάθε αυτοκινήτου και κατ' επέκταση το στήσιμό του και η συμπεριφορά του στις στροφές (γραμμές και πόσο εύκολα τις κρατάς), για να τα χαρακτηρίσεις καλά ή μέτρια ή χάλια, μεγάλο ρόλο παίζει και το στυλ οδήγησης του καθενός!

Υπήρχαν παιδιά που θεωρούσαν το 206 χάλια σε στροφές και κάποιο άλλο αμάξι σαφώς ανώτερο, αλλά όταν πηγαίναμε μαζί σε κάποιες στριφτερες διαδρομές δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν με τίποτα!! Βέβαια οι ίδιοι αν οδηγούσαν το 206 και μετά οδηγούσαν πχ το Golf, με το Golf θα πήγαιναν πιο γρήγορα απ' ότι με το 206. Πράγμα που σημαίνει ότι η συμπεριφορά του εκάστοτε αυτοκινήτου πρέπει να σου πηγαίνει.

Σκεφτείτε ένα παράδειγμα, αγοράζει κάποιος ένα ακριβό παπούτσι και του είναι μικρότερο ή μεγαλύτερο, ότι και να του πει κάποιος ότι είναι τάδε μάρκα που κάνει τόσο και και και αυτός που θα τα φοράει ΔΕΝ πρόκειται να τα ευχαριστηθεί ποτέ!!


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2005, 09:26:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
χαρη επειδη το εχω ψαξει παααααααααρα πολυ σε διαβεβαιωνω οτι ολα τα 206-xs μετα facelift φοραν τα ιδια ψαλιδια με sw-rc δηλ. με πιο σκληρα σινεμπλοκ και 20αρα εμπρος αντιστρ.

Σκέψου πόσο χάλια θα ήτανε πιο πριν!!!!!!!!!!! Shocked



volvos έγραψε:
απο εκει και περα σινεμπλοκ δε βγαζει κανεις μα κανειςςςςςςςςς
η πεζο σπορτ εχει μονο για πισω μεταλλικα.
εμπρος δινει απλα αλλα ψαλιδια αλουμινενια για χωματινη χρηση.

Πολύ λυπηρό αυτό.......... Crying or Very sad



volvos έγραψε:
και ειμαι απο τους λιγους που εχω κραξει τοσο πολυ το 206 εδω μεσα και εχω δεχτει απειρη κριτικη απο εμπρος και απο πισω καθως δε φοραω παρωπιδες ουτε ζω στο σκοταδι οτι αγορασα 206mini-wrc.....

Το κατάλαβα ότι δε φοράς παρωπίδες και συμφωνώ (σχεδόν) και με ότι λες! Cool




volvos έγραψε:
και μετα.....πουλα το

Ήδη το σκέφτομαι!! Αν δεν βρω τρόπο να κάνω το "πηδάλιο" να μοιάζει με τιμόνι τότε άντε γειά 206.............



υ.γ: Οι άλλοι 2 που ψήφισαν "πηδάλιο βάρκας" εκτός από μένα μέχρι τώρα ποιοι είναι? Confused


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Σεπ 2005, 09:35:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
Χάρη κανόνισε κάποια στιγμή να οδηγήσεις το 206 του Stevon που είναι τελείως μαμά από πλευράς ανάρτησης και ευθυγράμμισης με F1 D3 195/50-15.


Λοιπόν!!!
Οδήγησα το αυτοκίνητο του Stevon χθες και αυτός το δικό μου και έχω εντοπίσει αρκετές διαφορές και θετικές όμως και αρνητικές!
(Σταύρο όταν βρεις και εσύ χρόνο γράψε και τις δικές σου εντυπώσεις! Cool )

Κατ΄αρχήν το τιμόνι του Stevon είναι αρκετά πιο σφικτό γύρω από τη θέση της ευθείας και δέιχνει να έχει μικρότερο τζόγο από το δικό μου (ανκαι με απόλυτα κριτήρια ο τζόγος και η χαλαρότητα είναι πάλι αρκετά για τα γούστα μου)
Από την άλλη, το τιμόνι του Stevon είναι αρκετά ελαφρύτερο από το δικό μου όταν είναι στριμμένο και έχει λιγότερη επαναφορά πράγμα που κάνει το torque-steer να φαίνεται πιο έντονο.

Επίσης το βάρος που έχει το τιμόνι του Stevon γύρω από τη θέση της ευθείας και όταν είναι στριμμένο δεν διαφέρει πολύ, σε αντίθεση με το δικό μου που είναι "αέρας" γύρω από τη θέση της ευθείας και μετά βαραίνει πολύ περισσότερο πράγμα που είναι πολύ ενοχλητικό.

Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα σε μένα τότε θα έλεγα ότι είναι ίσως στην αντλία του υδραυλικού τιμονιού, ή στην ίδια την κρεμαγιέρα???

Το θέμα τώρα είναι ότι ΑΝ υπάρχει πρόβλημα, πως μπορώ να πείσω το συνεργείο για αυτό, αφού δεν υπάρχει κάτι "χαλασμένο"!!!!! Shocked

Καμιά ιδέα?????


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Σεπ 2005, 11:07:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
MEMsound έγραψε:
Χάρη κανόνισε κάποια στιγμή να οδηγήσεις το 206 του Stevon που είναι τελείως μαμά από πλευράς ανάρτησης και ευθυγράμμισης με F1 D3 195/50-15.


Λοιπόν!!!
Οδήγησα το αυτοκίνητο του Stevon χθες και αυτός το δικό μου και έχω εντοπίσει αρκετές διαφορές και θετικές όμως και αρνητικές!
(Σταύρο όταν βρεις και εσύ χρόνο γράψε και τις δικές σου εντυπώσεις! Cool )

Κατ΄αρχήν το τιμόνι του Stevon είναι αρκετά πιο σφικτό γύρω από τη θέση της ευθείας και δέιχνει να έχει μικρότερο τζόγο από το δικό μου (ανκαι με απόλυτα κριτήρια ο τζόγος και η χαλαρότητα είναι πάλι αρκετά για τα γούστα μου)
Από την άλλη, το τιμόνι του Stevon είναι αρκετά ελαφρύτερο από το δικό μου όταν είναι στριμμένο και έχει λιγότερη επαναφορά πράγμα που κάνει το torque-steer να φαίνεται πιο έντονο.

Επίσης το βάρος που έχει το τιμόνι του Stevon γύρω από τη θέση της ευθείας και όταν είναι στριμμένο δεν διαφέρει πολύ, σε αντίθεση με το δικό μου που είναι "αέρας" γύρω από τη θέση της ευθείας και μετά βαραίνει πολύ περισσότερο πράγμα που είναι πολύ ενοχλητικό.

Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα σε μένα τότε θα έλεγα ότι είναι ίσως στην αντλία του υδραυλικού τιμονιού, ή στην ίδια την κρεμαγιέρα???

Το θέμα τώρα είναι ότι ΑΝ υπάρχει πρόβλημα, πως μπορώ να πείσω το συνεργείο για αυτό, αφού δεν υπάρχει κάτι "χαλασμένο"!!!!! Shocked

Καμιά ιδέα?????


Dear Haris Very happy χωρίς καμία πρόθεση κακόβουλης κριτικής .

αν και κράζεις το πρεσιους απο ότι φαίνεται το κυριότερο πρόβλημα σου με αυτό διαβάζοντας τα γραφόμενά σου είναι ότι δεν σε βολέυει ..γενικώς.
Το σίγουρο είναι ότι θα σε βόλευε ένα πιο σταθερό πίσω αυτοκίνητο και όχι η " να φύγω τώρα ή μετά"ουρά του 206 καθώς και το τιμόνι που έχει ρυθμιστεί κατα τέτοιο τρόπο ώστε να μην δημιουργεί νευρικότητες στο σχετικά μικρό μεταξόνιο στα πολλά χλμ .
Το γράφω αυτό γιατί πολλά τιμόνια είναι πιο "κοφτερά"αλλά ο πίσω άξονάς σε αυτά τα τιμόνια είναι ασύγκριτα πιο σταθερός με λιγότερες μετακινήσεις.

Τώρα αφού βεβαιωθείς ότι δεν έχεις πρόβλημα μπροστά υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορούν να βοηθήσουν τη κατάσταση και τα αναφέρω σαν πρότασεις αν θα έψαχνα κάτι αντίστοιχο.
1.Ενα μικρό χαμήλωμα πίσω λιγότερο απο 2 εκ. για να μειώσεις το ύψος περιστροφής πίσω σε συνδυασμό με σκληρότερες αντιστρεπτικές και "δυνατότερα "αμορτισέρ.
2.Υπάρχουν μουαγιέ απο Πεζώ σπορ που δίνουν 1,5 μοίρα περισσότερο κάμπερ για εμπρός ,το έχουν δοκιμάσει κάποιοι σίγουρα ένας ήταν ο Πολίτης (ακα Λε ταβερνιέρ)
3.εχει αναφερθεί ότι κάτοχοι Σαξό χρησιμοποιούσαν κάποια βαλβίδα στο υδραυλικό απο Ραλλύ για να αποκτούν και αυτοί τιμόνι Ραλλύ Razz Τώρα αν το υδραυλικό 206 είναι αντίστοιχο υδραυλικού Ραλλυ, γιατί Γάλλοι είναι αυτοί όλο και κάτι θα έχουν αφήσει ίδιο αλλάζοντας ρυθμίσεις, μια ερώτηση δεν είναι και άσχημη ιδέα !

Φιλικά Γιάννης.


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Σεπ 2005, 11:23:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Recifees έγραψε:

3.εχει αναφερθεί ότι κάτοχοι Σαξό χρησιμοποιούσαν κάποια βαλβίδα στο υδραυλικό απο Ραλλύ για να αποκτούν και αυτοί τιμόνι Ραλλύ Razz Τώρα αν το υδραυλικό 206 είναι αντίστοιχο υδραυλικού Ραλλυ, γιατί Γάλλοι είναι αυτοί όλο και κάτι θα έχουν αφήσει ίδιο αλλάζοντας ρυθμίσεις, μια ερώτηση δεν είναι και άσχημη ιδέα !


H αντλία του 106 είναι ηλεκτροϋδραυλική ενώ του 206 μόνο υδραυλική. Που σημαίνει ότι ΔΕΝ.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Σεπ 2005, 11:34:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χάρη, γιατί δεν δοκιμάζεις καλύτερα υγρά υδραυλικού τιμονιού. Μήπως έχει πέσει νερό μέσα, μήπως δεν είναι εντάξει... ξέρω και εγώ. Δεν θα σου στοιχίσει πολλά, και σίγουρα για καλύτερο θα είναι!

Αντε πάλι σε έσωσα!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Σεπ 2005, 11:49:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Χάρη, γιατί δεν δοκιμάζεις καλύτερα υγρά υδραυλικού τιμονιού. Μήπως έχει πέσει νερό μέσα, μήπως δεν είναι εντάξει... ξέρω και εγώ. Δεν θα σου στοιχίσει πολλά, και σίγουρα για καλύτερο θα είναι!

Αντε πάλι σε έσωσα!

Τάσο δεν νομίζω να είναι τα υγρά για τη χαλαρότητα και το τζόγο γύρω από το κέντρο!
Ίσως να φταίνε τα υγρά στο ότι είναι αρκετά βαρύ στριμμένο.


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Σεπ 2005, 12:09:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:

Τάσο δεν νομίζω να είναι τα υγρά για τη χαλαρότητα και το τζόγο γύρω από το κέντρο!
Ίσως να φταίνε τα υγρά στο ότι είναι αρκετά βαρύ στριμμένο.


Εσύ ξέρεις! Silent



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Σεπ 2005, 12:25:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο www.206cc.co.uk βρήκα ένα repair guide για το υ/τ αλλά δυστυχώς κάποια links δεν υπάρχουν στο site.

Σε ένα άρθρο για την τοποθέτηση του Distribution Valve (http://www.peugeot206cc.co.uk/repair-206/206/info/gb/b3eg0ik3.htm) μιλάνε για ρύθμιση του Rack Damper αλλά το αρχείο που είναι στο link δεν υπάρχει!

Αυτός ο όρος "Rack Damper" μου φαίνεται πολύ ύποπτος για τη χαλαρότητα και το μη καλό κεντράρισμα του τιμονιού. Shocked

Ξέρει κανείς τι είναι και τι κάνουν οι ρυθμίσεις σε αυτό? Confused


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2311s (PHP: 72% - SQL: 28%) - SQL queries: 15 - GZIP enabled - Debug on