Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Ιούν 2005, 22:46:01 Θέμα δημοσίευσης: Νεο τροχαίο δυστύχημα στον Μαλιακό |
|
|
Τροχαίο δυστύχημα στον Μαλιακό με τρεις νεκρούς
Τρία άτομα έχασαν τη ζωή τους, όταν τουριστικό λεωφορείο που είχε ξεκινήσει το πρωί του Σαββάτου από τον Αγ. Κωνσταντίνο ανετράπη στην περιοχή των Θερμοπυλών. Το τουριστικό λεωφορείο είχε προορισμό τη Λίμνη Πλαστήρα.
Το δυστύχημα συνέβη λίγο μετά τις 7.20 το πρωί στο 197ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας, στην περιοχή του Μαλιακού Κόλπου.
Κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, το λεωφορείο σύρθηκε για περίπου 50 μέτρα πάνω στις προστατευτικές μπάρες και στη συνέχεια ανετράπη. Οι 48 επιβάτες του λεωφορείου είχαν ξεκινήσει από τα ΚΑΠΗ των Καμένων Βούρλων με προορισμό τη Λίμνη Πλαστήρα.
Στο σημείο έσπευσαν ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής, της Αστυνομίας και ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ για τον απεγκλωβισμό των ηλικιωμένων επιβατών.
Συνολικά τραυματίστηκαν 37 άτομα, μεταξύ αυτών τέσσερις σοβαρότερα. Όλοι μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο της Λαμίας εκτός από ένα άτομο που μεταφέρθηκε στο ΚΑΤ.
Συγκεκριμένα, για νοσηλεία παρέμειναν εννέα ηλικιωμένοι. Πέντε νοσηλεύονται στην ορθοπεδική κλινική, τρεις στη χειρουργική και ένα άτομο στην καρδιολογική. Ένας επιβάτης μεταφέρθηκε στο ΚΑΤ, προκειμένου να υποβληθεί σε μικροχειρουργική επέμβαση στο χέρι.
Ο 53χρονος οδηγός του λεωφορείου Χρήστος Μαύρος κατέθεσε: «Από κάποιο σημείο και μετά έχασα τον έλεγχο του αυτοκινήτου μιας και το τιμόνι δεν υπάκουε». Ο οδηγός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Λαμίας και νοσηλεύεται.
Σύμφωνα με τους επιβάτες, η ταχύτητα ήταν μικρή και, όπως υποστηρίζουν, αν ο οδηγός είχε αναπτύξει ταχύτητα, τότε θα υπήρχαν περισσότερα θύματα. Ωστόσο, ο ταχογράφος του οχήματος δείχνει ότι η ταχύτητα του λεωφορείου ήταν λίγο μεγαλύτερη από 80 χλμ, ενώ το όριο είναι στα 70 χλμ.
Το μεσημέρι του Σαββάτου οι αστυνομικές αρχές ανακοίνωσαν τα ονόματα των νεκρών. Πρόκειται για τις: Ευσταθία Μπαλντά 58 ετών, Αικατερίνη Ευαγγελίου και Μαριγούλα Αδάμ 75 ετών.
Ελεύθερος ο οδηγός
Ελεύθερος αφέθηκε με εντολή του εισαγγελέα Λαμίας ο οδηγός του μοιραίου λεωφορείου Χρήστος Μαύρος, ο οποίος μέχρι τις 7:30 το απόγευμα νοσηλευόταν φρουρούμενος στο Νοσοκομείο της Λαμίας.
Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία του πορίσματος από τους εμπειρογνώμονες του ΚΤΕΟ Λαμίας που εξέτασαν το λεωφορείο, διαπιστώθηκε ότι η κύρια αιτία για την τρελή πορεία του τουριστικού λεωφορείου ήταν μηχανική βλάβη στο σύστημα διεύθυνσης και ειδικότερα στο ατέρμονα κοχλία.
Το πρωί της Κυριακής πρόκειται να γίνει νέος περισσότερο λεπτομερής έλεγχος στο λεωφορείο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Ιούν 2005, 00:03:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι το ειδαμε στις ειδησεις. Βασικα εχασε εντελος το τιμονι (το φωναξε και στους επιβατες λιγο πριν το ατυχημα), εδειχνε εικονες στις ειδησεις που γυρνουσαν το τιμονι και αυτο πηγενε γυρο γυρο σαν ρουλετα.....
Αν ειναι να σου κατσει ετσι....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Ιούν 2005, 13:05:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ο οδηγός δεν φταίει...αλλά οι υπευθυνοι συντήρησης του λεωφορείου φταίνε σίγουρα. Ας ελπίσουμε να τιμωρηθεί κάποιος...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ice gus (ΚΩΣΤΑΣ) Μέλος

 206 1.6(8v)xs 2000
Ένταξη: 17 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 116 Τόπος: ΕΞΑΡΧΕΙΑ-ΕΛΕΥΣΙΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Ιούν 2005, 18:56:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το μονο που θα γινει θα ειναι μας ζαλισουν για ακομη αυστηροτερα μετρα.
βλεπε κλισεις 
ΤΟ ΠΙΟ ΓΛΥΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ydwr (Πανος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 28 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Πεντελη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Ιούν 2005, 09:05:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προσωπικη μου αποψη:
Στο συγκεκριμενο κομματι καλα θα κανουν να κοβουν κωλους οχι μονο να δινουν κλίσεις.
Δηλαδη ρε γα**το τι θελει καθε μερα να ειναι αραγμένοι πριν απο καθε στροφη μια ασπρουλα για να καταλαβουν οτι δεν το πεταλο δεν ειναι για γκαζια?
Αλλα επειδη και ο Ελληνας ειναι Ελληνας και γουσταρει να παραπονιεται, εγω φανταζομαι και το εξης σκηνικο. Ελεγχουν τουριστικο λεωφορειο το βρισκουν μη καταλληλο λογω συντηρησης, ελαστικων, υπερφορτομενο κτλ κτλ. και παει η εκδρομουλα.Σαν να το βλεπω μπροστα μου τον τιτλο σε ολα τα μεγααααααααλα καναλια.
"Ματαιωσαν εκδρομη... Αφορητη ταλαιπωρια για τους 40
μαθητες/ηλικιωμενους"
Και στα καπακια ο υπευθυνος, που αναγκαζεται να επιστρεψει τα λεφτα, να φωναζει κρατωντας τα χαρτια του τελευταιου service που εγινε στο 30ετιας λεωφορειο του. Και οτι οι αυλακωσεις των ελαστικων ηταν στα νομιμα ορια (εστω και για ενα χιλιοστο)
Και το καλυτερο ειναι οτι και οι επιβατες θα ειναι στο πλευρό του
Παρανοια 
Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pygolabida (Γιάννα) Τρελλαμένο μέλος

 Fiat 500άκι C 1.4 100hp 16V Lounge
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 824 Τόπος: London
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Ιούν 2005, 10:30:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εντωμεταξύ στο συγκεκριμένο σημείο υπάρχουν γύρω στις 4 κάμερες από κάθε ρεύμα..... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikq (Nikos) Φανατικό μέλος

 206 1.4 quiksilver (8/2001)
Ένταξη: 09 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 313 Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Ιούν 2005, 11:44:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οι κάμερες δεν ειναι λυση... τρομοκρατια ειναι  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Ιούν 2005, 14:55:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σ'ενα κομματι δρομου οπου αποδεδιγμενα ειναι επικυνδινο η λυση δεν ειναι η αυστηροτητα ουτε η επιτηρηση. Λυση ειναι η ΑΛΛΑΓΗ, ΑΝΑΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ. Τελος παντων να μπουν μετρα ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ και ΟΧΙ ΤΙΜΟΡΙΑΣ.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Ιούν 2005, 15:05:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο συγκεκριμένο σημείο της Εθνικής οδού και μετά τα συνεχόμενα θανατηφόρα και πολύνεκρα ατυχήματα, είναι διακριτό από οποιονδήποτε που περνάει από εκεί, οτι οι οδηγοί μειώνουν αισθητά την ταχύτητά τους....
Στο τελευταίο ατύχημα δεν είχε ευθύνη η επικινδυνότητα του δρόμου και οι κακοτεχνίες, αλλά η εγκληματική ελλιπής συντήρηση του λεωφορείου (με αποτέλεσμα ένα τιμόνι που έμεινε στα χέρια του οδηγού και γύρναγε σαν τον ....τροχό της τύχης)
Επομένως, εκτός από το οτι πρέπει να φτιαχτούν οι κακοτεχνίες, να αποκτήσουν παιδεία οι οδηγοί, να υπάρχει σωστή βοήθεια από την Τροχαία, πρέπει να βάλουν και λίγο μυαλό οι ιδιοκτήτες και οι μηχανικοί, στο θέμα συντήρησης των οχημάτων.........
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιούν 2005, 19:43:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χρόνια τώρα το πέταλο του Μαλιακού αποτελεί τον μεγάλο βραχνά του εθνικού μας οδικού δικτύου. Συνολικά από το 2001 έως και προχτές στο «πέταλο› του Mαλιακού έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία δυστυχήματα 118 άνθρωποι σε συνολικά 212 δυστυχήματα, ενώ άλλοι 441 τραυματίστηκαν( ).
Παρά τις διαμαρτυρίες των κατοίκων της περιοχής και δεκάδες διαβήματα, ακόμα δεν έχουν αρχίσει τα περιβόητα έργα που θα δώσουν ένα τέλος στο κακό. Στο τελευταίο δυστύχημα τρεις ηλικιωμένες έχασαν τη ζωή τους και 17 τραυματίστηκαν. Σύμφωνα με την Tροχαία, για το δυστύχημα δεν ευθύνεται ο οδηγός ή ο δρόμος, αλλά ο ατέρμονας του τιμονιού που έσπασε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιούν 2005, 20:01:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω στο ραδιοφωνο χθες ακουσα πως εμπιρογνωμονας ατυχηματων (πρωιν Διεθηντης Τροχαιας) ειπε οτι ο ατερμονας εσπασε κατα τη συγκρουση και οχι πριν. Οποτε λεει πως δεν ηταν μηχανικη βλαβη, αλλα δεν διευκρινιζει κιολας τι εφτεγε.
Ομως αυτο ερχεται σε πληρη αντιθεση με τις μαρτηριες των επηβατων (οτι λιγο πριν το ατυχημα ο οδηγος φωναζε "Δεν εχω τιμονι"). Εκτως αυτου ειναι εντελος τυχαιο οτι ο οδηγος ειπε αυτο και μετα το ατυχημα το τιμονι ηταν ρουλετα ?????
Γνωμη μου ειναι πως καποιος δεν μας τα λεει καλα ή οτι πανε να τα φορτωσουν στον οδηγο.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2005, 01:11:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καθοριστικός για την έκβαση των εργασιών κατασκευής του κομματιού στον Μαλιακό Κόλπο θα είναι ο Ιούλιος, καθώς τότε θα αναδειχθεί ο ανάδοχος για το έργο «Μαλιακός-Κλειδί» που θεωρείται ένα από τα πιο σημαντικά έργα που θα κατασκευαστούν με τη μέθοδο της αυτοχρηματοδότησης.
Δύο εταιρείες είναι αυτές που διεκδικούν το μεγάλο αυτό έργο που αναμένεται να βελτιώσει κατά πολύ την εικόνα του εν λόγω κομματιού και να μειώσει στο ελάχιστο τα ατυχήματα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LuNa (Αναστασία) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 107 1.0 (12V) (2006)
Ένταξη: 13 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 701 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2005, 08:27:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vinman έγραψε: | Καθοριστικός για την έκβαση των εργασιών κατασκευής του κομματιού στον Μαλιακό Κόλπο θα είναι ο Ιούλιος, καθώς τότε θα αναδειχθεί ο ανάδοχος για το έργο «Μαλιακός-Κλειδί» που θεωρείται ένα από τα πιο σημαντικά έργα που θα κατασκευαστούν με τη μέθοδο της αυτοχρηματοδότησης.
Δύο εταιρείες είναι αυτές που διεκδικούν το μεγάλο αυτό έργο που αναμένεται να βελτιώσει κατά πολύ την εικόνα του εν λόγω κομματιού και να μειώσει στο ελάχιστο τα ατυχήματα. |
Και τον Αύγουστο που είναι παχιές οι μύγες και φεύγει όλος ο κόσμος θα κάνουν τα έργα? 
206 1.6 .... περασμένα μεγαλεία ...
πλέον.... 107 1,0 ... ΤΑ ΣΤΗΝΟΥΜΕ????  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2005, 09:22:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
LuNa έγραψε: | vinman έγραψε: | Καθοριστικός για την έκβαση των εργασιών κατασκευής του κομματιού στον Μαλιακό Κόλπο θα είναι ο Ιούλιος, καθώς τότε θα αναδειχθεί ο ανάδοχος για το έργο «Μαλιακός-Κλειδί» που θεωρείται ένα από τα πιο σημαντικά έργα που θα κατασκευαστούν με τη μέθοδο της αυτοχρηματοδότησης.
Δύο εταιρείες είναι αυτές που διεκδικούν το μεγάλο αυτό έργο που αναμένεται να βελτιώσει κατά πολύ την εικόνα του εν λόγω κομματιού και να μειώσει στο ελάχιστο τα ατυχήματα. |
Και τον Αύγουστο που είναι παχιές οι μύγες και φεύγει όλος ο κόσμος θα κάνουν τα έργα?  |
Σιγα να μην αρχισουν Αυγουστο...
Το συγκεκριμενο κομματι απαιτει πααααρααα πολυ χρονο...να μην πω χρονια.....Ημουνα νιος και γερασα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούλ 2005, 13:02:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άλλο ένα τραγικό δυστύχημα σημειώθηκε στο αποκαλούμενο "φονικό" πέταλο του Μαλλιακού το προηγούμενο Σάββατο. Έγινε, μάλιστα, αιτία να χάσουν την ζωή τους εννέα άτομα εκ των οποίων τρία παιδιά. Το τροχαίο συνέβη στην Εθνική οδό Αθηνών Λαμίας κοντά στην Αλαμάνα σε ένα ιδιαίτερα στενό και επικίνδυνο τμήμα του δρόμου.
Συγκεκριμένα στις 6:10 το απόγευμα του Σαββάτου, δύο αυτοκίνητα (το ένα οδηγούσε η Σοφία Κακλαμάνου από την Αθήνα και το άλλο - τύπου τζιπ - ο Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος, 28 ετών από την Δραπετσώνα) που κινούνταν στην ίδια κατεύθυνση από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη συγκρούστηκαν μεταξύ τους στο ίδιο ρεύμα κυκλοφορίας την ώρα που πραγματοποιούσαν, σύμφωνα με μαρτυρίες, διπλή προσπέραση. Το ΙΧ της Κακλαμάνου από το άκρο δεξιό του δρόμου κινήθηκε αριστερά για να προσπεράσει φορτηγό την στιγμή που το τζιπ επιχειρούσε προσπέραση και των δύο. Το αυτοκίνητο της Κακλαμάνου χτυπήθηκε στο πίσω μέρος και άρχισε να στριφογυρίζει για να καταλήξει στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας. Πάνω του έπεσε άλλο αυτοκίνητο που οδηγούσε ο κελευστής του Λιμενικού Δημήτρης Γεωργόπουλος, από την Αταλάντη που μαζί με την οικογένειά του επέστρεφε από διακοπές στο Πήλιο και είχε πορεία προς Αθήνα, ενώ στη συνέχεια έπεσε πάνω στα αυτοκίνητα ένα ακόμα αυτοκίνητο που οδηγούσε ο Αναστάσιος Φιλίππου.
Τα αυτοκίνητα του Γεωργόπουλου και της Κακλαμάνου, μετά την τρομακτική σύγκρουση, βρέθηκαν εκτός οδοστρώματος και πήραν φωτιά η οποία επεκτάθηκε και στους θάμνους με μεγάλη ταχύτητα. Μέσα από τις φλόγες οι διερχόμενοι οδηγοί προσπάθησαν να απεγκλωβίσουν του επιβάτες των αυτοκινήτων, αλλά μάταια. Μία ώρα αργότερα, όταν η Πυροσβεστική έσβησε τις φλόγες, οι αστυνομικοί και οι πυροσβέστες βρέθηκαν μπροστά σε μια φρικιαστική εικόνα αφού από το αυτοκίνητο του Γεωργόπουλου ανέσυραν αποτεφρωμένους τον οδηγό Δημήτρη Γεωργόπουλο 37 ετών την αλλοδαπή σύζυγο του Λιονέλα Πριστίνα, 27 ετών τα τρία του παιδιά, από τα οποία ο Γρηγόρης και η Ευμορφία ήταν δίδυμα, 10 ετών και ο μικρότερος Αλέξανδρος, 8 ετών, ενώ στο ίδιο αυτοκίνητο ήταν επιβάτης και η αλλοδαπή φίλη τους Λίλιαν Καμένεβα, 34 ετών. Απανθρακωμένη ανασύρθηκε και η άλλη οδηγός Σοφία Κακλαμάνου, 67 ετών, η 42 χρονη κόρη της Γεωργία, ενώ εξέπνευσε κατά την μεταφορά του στο νοσοκομείο Λαμίας ο σύζυγος της οδηγού Σπύρος Κακλάμανος 69 ετών, όλοι κάτοικοι Γαλατσίου.
Το τροχαίο του Σαββάτου, όμως, ακόμη και αν ο δρόμος διέθετε διαχωριστική μπάρα ανάμεσα στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας δεν θα μπορούσε να αποτραπεί. Οι νεκροί μόνο θα ήταν από το ρεύμα που οδηγεί προς Λαμία και όχι από το αντίθετο. Όσοι δρόμοι και να κατασκευασθούν αν δεν αλλάξει η συμπεριφορά των οδηγών στο τιμόνι δεν πρόκειται να μειωθούν οι νεκροί από τροχαία δυστυχήματα . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούλ 2005, 13:09:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vinman έγραψε: | η άλλη οδηγός Σοφία Κακλαμάνου, 67 ετών |
Μήπως πρέπει να μπουν κάποια όρια ηλικίας; Η μάνα μου που είναι γύρω στα 55 παραπονιέται ότι δεν μπορεί να οδηγήσει με τίποτα, την στιγμή που πριν 10 χρόνια ήταν ότι καλύτερο είχα δει σε γυναίκα οδηγό.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος

207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούλ 2005, 13:25:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pygolabida έγραψε: | Εντωμεταξύ στο συγκεκριμένο σημείο υπάρχουν γύρω στις 4 κάμερες από κάθε ρεύμα.....  |
OI KAMEPEΣ ΔΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ!!!!!!!
Αλλα και να λειτουργουσαν δεν ειναι λυση αυτη! Αν, για παραδειγμα, παρω εγω το Μ5 και τρεχω εκει με 170 πως θα με σταματησουν οι καμερες; Και παλι, στην Αττικη οδο, ποιος με αποτρεπει απο το να 300αρισω;
Αυτα ειναι μετρα του *ωλου! αν δε σοβαρευτουν επιτελους και δε παρουν σοβαρα μετρα (καλυτεροι δρομοι κλπ) τα ατυχηματα θα γινονται καιο κοσμος θα συνεχισει να σκοτωνεται! Αντι να θελουν να βγαλουν λεφτα, ας δωσουν για να μην υπαρξουν αλλα τετοια δυστυχηματα!
ΚΑΤΩ ΟΙ ΚΑΜΕΡΕΣ-ΧΑΦΙΕΔΕΣ!!!! 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούλ 2005, 13:34:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οι καμερες λειτουργουν, είναι 3 και υπάρχουν 10 σημεια στα οποια μπορουν να τοποθετηθουν. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος

207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούλ 2005, 13:41:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Baphomet έγραψε: | οι καμερες λειτουργουν, είναι 3 και υπάρχουν 10 σημεια στα οποια μπορουν να τοποθετηθουν. |
Διαβασα οτι οι 10 καμερες που υπαρχουν στο πεταλο δε λειτουργουν!
Πηγη: ΝΕΑ
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούλ 2005, 13:43:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
manosm3 έγραψε: | Baphomet έγραψε: | οι καμερες λειτουργουν, είναι 3 και υπάρχουν 10 σημεια στα οποια μπορουν να τοποθετηθουν. |
Διαβασα οτι οι 10 καμερες που υπαρχουν στο πεταλο δε λειτουργουν!
Πηγη: ΝΕΑ |
υπαρχουν 10 σημεια ξαναλεω για να μπαινουν κάμερες και υπάρχουν και 3 καμερες οι οποιες εναλλασσονται στα 10 σημεια. Και λειτουργούν...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|