Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Ιούν 2005, 18:31:57 Θέμα δημοσίευσης: Pay as you Drive! |
|
|
Διεθνείς Ειδήσεις
07/06/2005
Δεν έρχονται καλοί καιροί για τους οδηγούς. Σας το είπαμε μία, σας το 'παμε δύο, τρεις ... ν φορές. Κάποιοι από εσάς μας χαρακτήρισαν ως απαισιόδοξους ή ακόμα και ως καταστροφολόγους. Ήρθε, όμως, το πλήρωμα του χρόνου για να πάρουμε το αίμα μας πίσω. Η είδηση: Νέο σύστημα φορολόγησης των οδηγών εξετάζει η Μεγάλη Βρετανία. Σύμφωνα με αυτό οι οδηγοί θα χρεώνονται σε ειδικό λογαριασμό που θα ανοιχθεί στο όνομά τους (στυλ κινητής τηλεφωνίας) με "διόδια - φόρους" για την χρησιμοποίηση των δρόμων της χώρας. Η εφαρμογή του συστήματος θα συνδυασθεί με την κατάργηση των όποιων επιπλέον φόρων σε καύσιμα, τέλη κυκλοφορίας και ταξινόμησης καθώς και με την κατάργηση των κλασσικών διοδίων.
Το σύστημα προβλέπει την εγκατάσταση εντός των αυτοκινήτων ενός "μαύρου κουτιού" με δυνατότητα δορυφορικής σύνδεσης. Εκεί θα καταγράφονται λεπτομερώς τόσο οι διαδρομές των οχημάτων όσο και οι ώρες που αυτές εκτελούνται/ Τα στοιχεία θα αποστέλλονται δορυφορικά σε δορυφόρους - "συλλέκτες" και θα χρεώνουν αυτόματα την καρτέλα του πελάτη - οδηγού. Στο τέλος του μήνα θα εκδίδεται λογαριασμός στο όνομά του που θα καλείται να εξοφλήσει με όλους τους σύγχρονους τρόπους (και κάρτες δεχόμεθα). Η χρέωση ανά διαδρομή θα εξαρτάται από τον τύπο και την ώρα της παραγματοποίησής της. Αν επιλέξει να κατέβει στο κέντρο του Λονδίνου, για παράδειγμα, σε ώρα κυκλοφοριακής αιχμής θα χρεώνεται με περίπου 1 ευρώ το κάθε διανυόμενο χιλιόμετρο. Αν τώρα βολτάρει σε επαρχιακούς δρόμους και σε μέρες που δεν υπάρχει έξοδος τότε θα επιβαρύνεται με 2 λεπτά το χιλιόμετρο.
Το προαναφερόμενο σύστημα δεν είναι νέο καθώς παρόμοια πρόταση έχει πέσει και στην Αμερική και περισσότερες λεπτομέρειες (πόσες ακόμη;) για την εφαρμογή του θα γίνουν γνωστές την ερχόμενη Πέμπτη. Τι καλό έχει για τους κυβερνώντες το παραπάνω σύστημα;
1) Σίγουρα έσοδα
2) Πολιτικό όφελος γιατί όσοι δεν χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους δεν θα επιβαρύνονται
3) Επίδειξη κοινωνικού προσώπου με την κατάργηση των φόρων στα καύσιμα
4) Στροφή των μετακινήσεων των πολιτών στα ΜΜΜ
5) Επίλυση του κυκλοφοριακού προβλήματος
Και για τους οδηγούς;
1) Που πας ρε κακομοίρη Καραμήτροοοοο;
autopress.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Ιούν 2005, 18:33:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λετε να το δουν και οι δικοι μας
Ζητω που καηκαμε...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Ιούν 2005, 18:39:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν προκειται να γινει κατι τετοιο... το που πας ειναι προσωπικο δεδομενο και φυσικα κανεις δεν μπορει να σε ελεγχει, πόσο μάλιστα να σε χρεωνει κιολας γι αυτο. οποιαδήποτε κυβερνηση το κανει αυτό (εκτος του οτι θα υπογραψει την καταδικη της=δεν θα επανεκλεγεί) θα βρει μπροστά της την αρχη προσωπικών δεδομενων, τις εταιριες καυσίμων και φυσικα τις αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες θα ζημιωθούν άμεσα από ένα τέτοιο μέτρο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Ιούν 2005, 18:42:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Baphomet έγραψε: | δεν προκειται να γινει κατι τετοιο... το που πας ειναι προσωπικο δεδομενο και φυσικα κανεις δεν μπορει να σε ελεγχει, πόσο μάλιστα να σε χρεωνει κιολας γι αυτο. οποιαδήποτε κυβερνηση το κανει αυτό (εκτος του οτι θα υπογραψει την καταδικη της=δεν θα επανεκλεγεί) θα βρει μπροστά της την αρχη προσωπικών δεδομενων, τις εταιριες καυσίμων και φυσικα τις αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες θα ζημιωθούν άμεσα από ένα τέτοιο μέτρο. |
Ετσι θελω να πιστευω και εγω Πετρο,αλλα ποτε δεν ξερεις τι μπορει να γινει και ποια παραθυρα μπορουν να βρουν για να εφαρμοσουν το καθε μετρο που τους κατεβαινει στο κεφαλι...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Ιούν 2005, 18:57:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δηλαδη για να πάω το πρωι στο πανεπιστήμιο στον πειραια και να γυρίσω θα πρέπει να με χρεωσουν καμμια 20-30 ευρω..??
ΑΜΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΒΓΑΛΩ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΝΩ ΣΠΙΤΙ  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Ιούν 2005, 19:00:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Baphomet έγραψε: | δηλαδη για να πάω το πρωι στο πανεπιστήμιο στον πειραια και να γυρίσω θα πρέπει να με χρεωσουν καμμια 20-30 ευρω..??
ΑΜΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΒΓΑΛΩ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΝΩ ΣΠΙΤΙ  |
Αμ εγω...που γυρναω απο μαγαζι σε μαγαζι μεσα στην Αθηνα....Θα θελω κατι παραπανω απο ολο τον μισθο μου...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Dj_Eddie (Τριαντάφυλλος) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 (8V) (2000)
Ένταξη: 21 Μάϊ 2005 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Ιούν 2005, 19:07:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και να περάσει πάντως , το μηχανηματάκι αυτό ειναι ενας μικρός υπολογιστής που σημαίνει πως CHIPάρεται...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Ιούλ 2005, 06:10:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aπο το autopress.gr
Πριν από ένα ακριβώς μήνα δημοσιεύσαμε κείμενο στις Εξωτερικές Ειδήσεις για το σύστημα "Pay as you Drive" που πρόκειται να εφαρμοσθεί στην Μεγάλη Βρετανία και στόχο έχει να περιορίσει τις μετακινήσεις με ΙΧ των πολιτών στο κέντρο των αγγλικών πόλεων και κυρίως κατά τις ώρες κυκλοφοριακής αιχμής. Η "φαεινή" αυτή ιδέα καθώς και το σύστημα διοδίων στο κέντρο του Λονδίνου φαίνεται πως "εξιτάρισαν" τον υπουργό Μεταφορών, Μιχάλη Λιάπη, που αποφάσισε να ζητήσει βρετανική βοήθεια για την εφαρμογή παρόμοιων μέτρων και στην πρωτεύουσα.
Σε χθεσινή συνάντηση με τον Βρετανό ομόλογό του, Στίβεν Λέιντιμαν, συζήτησε τις προτεραιότητες της βρετανικής προεδρίας στον τομέα των μεταφορών και ανάμεσα στα άλλα και τη μεταφορά τεχνογνωσίας από τη Μεγάλη Βρετανία για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού και τον περιορισμό των ΙΧ στο κέντρο της Αθήνας.
Μην πείτε, όμως, πως δεν σας έχουμε προειδοποιήσει. Το βλέπαμε εδώ και περίπου ένα χρόνο. Το μόνο βέλος που έχει απομείνει, πλέον, στην φαρέτρα του Υπουργείο Μεταφορών για την καταπολέμηση του κυκλοφοριακού αλλά και της ρύπανσης είναι ο δραστικός περιορισμός της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων. Για ότι διαφορετικό προτείνεται σαν λύση δεν υπάρχει ούτε η πολιτική βούληση ούτε η διάθεση για σύγκρουση με μεγάλα οικονομικά συμφέροντα. Εμείς, βέβαια, έχουμε και μία άλλη λύση που δεν έχει πολιτικό κόστος ενώ καταπολεμά όλα τα παραπάνω προβλήματα μαζί με το πρόβλημα της ανεργίας: Οι οδηγοί να συλλαμβάνονται σε μπλόκα κατά την είσοδό τους στην πόλη και να εκτελούνται επιτόπου. Μπήκες Ιπποκράτους; Που πας ρε κακομοίρη Καραμίχαλεεεε; Δεν σκέφτεσαι τα παιδιά σου που θα μείνουν ορφανά; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|