Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
UnderTaker (Παναγιώτης) Τρελλαμένο μέλος

Αυτοκίνητο? Μπα....
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 823
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιούν 2005, 15:26:40 Θέμα δημοσίευσης: 306 - Να βγάλω το θερμοστάτη...? |
|
|
Η διαπίστωση έγινε τυχαία αλλά ήταν πολύ κατατοπιστική...
Γυρνώντας ένα βράδυ από το Ελληνικό, κολλάει κλειστός ο θερμοστάτης και η θερμοκρασία ανεβαίνει επικίνδυνα... Ανάβει λαμπάκι, κάνω στην άκρη, σβήνω το μοτέρ [δεν είχε προλάβει να ζεσταθεί σε επικίνδυνα επίπεδα] και περιμένω να κρυώσει. Το ψυγείο ήταν σχετικό κρύο και το βεντιλατέρ δεν είχε ανάψει. Μετά από λίγο ανοίγω την τάπα του νερού και καίγομαι γιατί δεν είχε κρυώσει ακόμα το μοτέρ και τα νερά ψιλοπετάχτηκαν...
Αργότερα, όταν έχει πλέον κρυώσει για τα καλά, βγάζω τη σκούπα [ενοχλεί], λύνω το κολλάρο και τον θερμοστάτη, ρίχνω και δύο λίτρα νερό [από το περίπτερο, Ιόλη παρακαλώ...] κάνω και την εξαέρωση, και φεύγω με τη θερμοκρασία αρκετά χαμηλά.
Στην κίνηση ο δείκτης έδειχνε από 90 ως 95 [περίπου] και μετά άναβε το βεντιλατέρ. Στο δρόμο με μπόλικα χιλιόμετρα το αυτοκίνητο δούλευε στους 85 βαθμούς [ή και πιο κάτω] και κυριολεκτικά ΛΥΣΣΑΓΕ!
Πάνω κάτω όλο το βράδυ ποτάμι, από Κηφισιά - Παραλία, το αυτοκίνητο έκαψε τον άμπακο αλλά πήγαινε σφαίρα. Xsara 1.6 16v έμεινε απίστευτα πίσω, 206 1.6 16v με εξάτμιση, πρόγραμμα και σκούπα σταμάτησε να ανοίγει στα 140 km / h [απογοήτευση...], ενώ Swift αγνώστου πατρός, ρώταγε στο parking του ΣΕΦ τι σκ**ά μοτέρ φοράει το αυτοκίνητο... Με τη θερμοκρασία πολύ χαμηλά, κοντά στους 80 βαθμούς παρόλο το σκίσιμο.
Λοιπόν ο μηχανικός λέει να ξαναβάλω θερμοστάτη γιατί το θερμοκρασιακό εύρος λειτουργίας του κινητήρα είναι πολύ μεγάλο [δεν το νομίζω...] και ότι το αυτοκίνητο καίει τον άμπακο γιατί λόγω χαμηλής θερμοκρασίας έχω περισσότερο καύσιμο [λογικό, είναι άλλοι χάρτες...]. Αυτό δεν με νοιάζει όμως... Να αφήσω τον θερμοστάτη εκτός και από Χειμώνα βλέπουμε...; Το αυτοκίνητο πάει όντως καλύτερα!
WELCOME TO THE DARK SIDE!!!!!
(.....we have cookies....) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
p206xs2 (Γρηγόρης) Δραστήριο μέλος


 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 02 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 273 Τόπος: Αθήνα, Νέος Κόσμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιούν 2005, 16:50:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παναγιώτη την εξαέρωση πως την έκανες; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
UnderTaker (Παναγιώτης) Τρελλαμένο μέλος

Αυτοκίνητο? Μπα....
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 823
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιούν 2005, 17:13:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακριβώς πάνω από τον θερμοστάτη, έχει αλλενόταπα [βίδα που ανοίγει με άλλεν] που την ξεβιδώνεις λίγο και βγαίνει ο αέρας από το κύκλωμα. Παίρνει λίγη ώρα αυτό γιατί αφενός πρέπει να ζεσταθεί το μοτέρ για να κυκλοφορήσει το ψυκτικό, και αφετέρου εκεί που νομίζεις ότι όλα είναι κομπλέ και ξανασφίγγεις τη βίδα, αν την ανοίξεις μετά από λίγο μπορεί να σου βγάλει πάλι φυσαλίδες [δείγμα αέρα]. Αν πάντως ξεβιδώνοντας τρέξει ψυκτικό είσαι σε καλό δρόμο...
WELCOME TO THE DARK SIDE!!!!!
(.....we have cookies....) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
UnderTaker (Παναγιώτης) Τρελλαμένο μέλος

Αυτοκίνητο? Μπα....
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 823
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιούν 2005, 17:14:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πρόσεξε, δεν μιλάω για μοτέρ 206... Εγώ είμαι πάλιουρας [306] 1.6 8v αλλά πάει καλά... Όταν δουλεύει...
WELCOME TO THE DARK SIDE!!!!!
(.....we have cookies....) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|