PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Βαλβολίνες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 25, 26, 27  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 00:58:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειχα ρωτησει το συγκεκριμενο ερωτημα στη Μotul και πηρα την απαντηση οτι το 75w90 προστατευει καλυτερα απο το 80 (και ειναι γι'αυτους που τ'αντεχει η τσεπη τους). Λογο του οτι ειναι πιο παχυρευστο απο το 80 δεν προκειται να δεις αυξηση επιδοσεων. Παντως αν και 90αρι σου εξασφαλιζει οτι τουλαχιστον δεν θα χασεις σε επιδοσεις σε σχεση με το 80αρι γιατι η συνθεση του ειναι αρκετα καλυτερη με αποτελεσμα να λιπαινει καλυτερα. Δηλαδη ιδιες επιδοσεις, καλυτερη προστασια..

Αυτα μου ειπαν απ'τη Motul...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 01:10:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η βαλβολίνη Motul HD 75W80 δεν είναι συνθετική (καλύπτει όμως την αυστηρότερη προδιαγραφή GL5) αλλά προτείνεται ειδικά για PSA Group, Hyundai, Rover.
Η Motylgear 75W90 είναι ημισυνθετική GL5.
H Gear 300 είναι 100% συνθετική (GL5), και προτείνεται για αγωνιστική χρήση (όπως και η συνώνυμη σειρά λαδιών 300V).

Προτείνω:
1ον Να περιμένουμε εντυπώσεις από τον Άντυ.
2ον Να μην αγνοήσουμε την Peugeot που προτείνει αυστηρά 75W80 στα ιδιότροπα σασμάν της (μέχρι και ειδική βαλβολίνη της βγάζουνε τρομάρα της).
3ον Να μην φοβόμαστε να χρησιμοποιήσουμε τις δύο ακόμη καλύτερες βαλβολίνες της Motul. Το 90 αντί για 80 σημαίνει ότι η βαλβολίνη είναι λίγο χοντρύτερη. Θεωρητικά αυξάνει την προστασία και μειώνει την ευστροφία. Αλλά η συνθετική σύνθεση ειδικά της Gear300 πιθανότατα να διορθώνει την ευστροφία λόγω βελτιωμένης λίπανσης (όπως και τα 300V).

Προσωπικά θα περίμενα το βήμα 1 και θα έκανα το βήμα 3, εν γνώση μου για το βήμα 2. Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 08:10:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
2ον Να μην αγνοήσουμε την Peugeot που προτείνει αυστηρά 75W80 στα ιδιότροπα σασμάν της (μέχρι και ειδική βαλβολίνη της βγάζουνε τρομάρα της).


Πάντως στο ξένο site της Motul δεν αναφέρει τίποτα για PSA Group κλπ Shocked
Τώρα τι μπορεί να σημαίνει αυτό...



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 09:05:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ παίδες που έχω βάλει τις MOTYLGEAR 75W/90, τις ημισυνθετικές, αρχικά προβληματιζόμουν με όσα λέτε σχετικά με τη ρευστότητα.

Τώρα που έχω κάνει 3000 χλμ με αυτές μπορώ να πω μερικά πράγματα.

1) Όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο (και εννοείται και οι βαλβολίνες) τότε οι ταχύτητες θέλουν λίγη πίεση για να μπουν και ακούγεται και το γρανάζι (όχι όπως όταν χτυπάει, προς Θεού).

2) Όταν ζεσταθούν, δεν χτυπάει τίποτα, και οι ταχύτητες μπαίνουν γλυκά και αβίαστα.

3) Στις γρήγορες αλλαγές δεν έχει υπάρξει ποτέ κανένα πρόβλημα.

4) Ακόμα και στις περιπτώσεις που αλλάζω ταχύτητες με μισό συμπλέκτη (είπαμε, όλοι έχουμε τα ελαττώματά μας! ) ποτέ δεν "κούρεψα" γρανάζι με αυτές τις βαλβολίνες.

Γενικά, είμαι ευχαριστημένος, αλλά σκέφτομαι κάποια στιγμή να προβώ στην αγορά των 100% συνθετικών, περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους, παρά για ουσιαστικούς. Εκείνο που με προβληματίζει, όπως σας είπα, είναι η ρευστότητα που προτείνει η Peugeot και το γεγονός ότι η ίδια η Motul αναφέρει ότι έχει βαλβολίνες συγκεκριμένα για το αμάξι μας. Αλλά μάλλον έρχομαι στα λόγια του Αλέξανδρου. Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 09:26:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:

Προτείνω:
1ον Να περιμένουμε εντυπώσεις από τον Άντυ.


Θα σας πω τις εντυπώσεις μου λίαν συντόμως, αφού γράψω κανένα χιλιόμετρο παραπάνω.


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Νοέ 2002, 01:28:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νέο! Η Elf έχει (εδώ και χρόνια) βαλβολίνη 75W80 100% συνθετική, με εξαιρετικές προδιαγραφές!! Θα το ψάξω και θα επανέλθω.

Σε ένα επίσημο βιβλίο για Καύσιμα-Λιπαντικά (ΤΕΕ, ΟΑΕΔ, ΙΕΚ, μηχανικοί αυτοκ/των) που αγόρασα πρόσφατα αναφέρει τις διάφορες βαλβολίνες και τα ιξώδη τους (πχ 75W90, 80W90, 90W140 κλπ) και αναφέρει και την 75W80 που είναι ειδικά για Peugeot-Citroen. Δηλαδή, είναι γνωστό της πάσης ότι το PSA Group φοράει ειδική βαλβολίνη. Αναφέρει επίσης ότι δεν πρέπει να ξεφεύγουμε από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, αλλιώς θα αλλοιώσουμε δυσμενώς τα χαρακτηριστικά λεοτουργίας του σασμάν.

Θα επανέλθω με νεότερα επί του θέματος.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Νοέ 2002, 23:19:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Νέο! Η Elf έχει (εδώ και χρόνια) βαλβολίνη 75W80 100% συνθετική, με εξαιρετικές προδιαγραφές!! Θα το ψάξω και θα επανέλθω.

Σε ένα επίσημο βιβλίο για Καύσιμα-Λιπαντικά (ΤΕΕ, ΟΑΕΔ, ΙΕΚ, μηχανικοί αυτοκ/των) που αγόρασα πρόσφατα αναφέρει τις διάφορες βαλβολίνες και τα ιξώδη τους (πχ 75W90, 80W90, 90W140 κλπ) και αναφέρει και την 75W80 που είναι ειδικά για Peugeot-Citroen. Δηλαδή, είναι γνωστό της πάσης ότι το PSA Group φοράει ειδική βαλβολίνη. Αναφέρει επίσης ότι δεν πρέπει να ξεφεύγουμε από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, αλλιώς θα αλλοιώσουμε δυσμενώς τα χαρακτηριστικά λεοτουργίας του σασμάν.

Θα επανέλθω με νεότερα επί του θέματος.


Δηλαδή τώρα που τις έβαλα να τις βγάλω;;; Confused
Σοβαρά τώρα, υπάρχει φόβος για βλάβη;
Σήμερα τις έβαλα, και δεν μπορώ να δηλώσω και φοβερά χαρούμενος...
Βέβαια το αμάξι έχει κάνει μόνο 20-30 χιλιόμετρα και άρα ακόμα είναι πολύ νωρίς.
Εκείνο που πρόσεξα είναι ότι το κιβώτιο μου θυμίζει αυτό που ήταν όταν το πρωτοαγόρασα, η πρώτη-δευτέρα ψιλοκλοτσάνε-δυσκολεύουν...
Να πάω να πάρω τις Elf;;;



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ofitzis (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2003

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 117
Τόπος: Aθήνα-Μελίσσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Νοέ 2002, 22:28:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Εκείνο που πρόσεξα είναι ότι το κιβώτιο μου θυμίζει αυτό που ήταν όταν το πρωτοαγόρασα, η πρώτη-δευτέρα ψιλοκλοτσάνε-δυσκολεύουν...


Τότε αυτή η κατάσταση είχε αλλάξει έπειτα από αλλαγή βαλβολίνων η έστρωσε μόνο του με τον καιρό?Γιατί είμαι στα 4000 χλμ και ειδικά η 1η (αλλά και η 2α δεν πάει πίσω) μπαίνει με τα χίλια ζόρια ανεξάρτητα αν είμαι εντελώς σταματημένος ή όχι Evil
Τους το είχα πάει στην αρχή, έβαλαν λίγο γράσο αλλά δεν είδα καμιά τρομακτική διαφορά...Γενικά από το κιβώτιο είμαι καρααπογοητευμένος Sad


I may be slow
but I am in front of you!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Νοέ 2002, 23:10:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ofitzis έγραψε:
Παράθεση:
Εκείνο που πρόσεξα είναι ότι το κιβώτιο μου θυμίζει αυτό που ήταν όταν το πρωτοαγόρασα, η πρώτη-δευτέρα ψιλοκλοτσάνε-δυσκολεύουν...


Τότε αυτή η κατάσταση είχε αλλάξει έπειτα από αλλαγή βαλβολίνων η έστρωσε μόνο του με τον καιρό?Γιατί είμαι στα 4000 χλμ και ειδικά η 1η (αλλά και η 2α δεν πάει πίσω) μπαίνει με τα χίλια ζόρια ανεξάρτητα αν είμαι εντελώς σταματημένος ή όχι Evil
Τους το είχα πάει στην αρχή, έβαλαν λίγο γράσο αλλά δεν είδα καμιά τρομακτική διαφορά...Γενικά από το κιβώτιο είμαι καρααπογοητευμένος Sad


Τα ίδια χιλιόμετρα έχουμε...
Δεν ξέρω που τα έχεις κάνει αλλά τα δικά μου είναι περισσότερο στη πόλη, άρα το κιβώτιο δουλεύετε αρκετά και είχε ψιλόμαλακώσει. Όχι τίποτα τρομερό, απλά η δευτέρα έμπαινε πιό χαλαρά και η πρώτη δεν δυσκόλευε και πολύ.
Τώρα δεν ξέρω τι να πω. Μου φαίνεται και χειρότερο από πριν. Crying or Very sad Ίσως να είναι η ιδέα μου...
Από βαλβολίνες είμαι απογοητευμένος προς το παρόν, περίμενα κάτι καλύτερο και προβληματίζομαι με την αλλαγή του προς το χειρότερο τώρα.
Θα δούμε...
Stay tuned...



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Νοέ 2002, 01:41:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θέλετε λίγο η εντύπωσή μου, θέλετε λίγο τα λεγόμενά σας για τις αυστηρές προδιαγραφές της Peugeot και τα ιδιότροπα σασμάν της...........

.......τέλος πάντων, το έκανα. Πήγα και έβαλα τις βαλβολίνες TOTAL 75W/80 Shocked . Τιμή 12 ευρώ τα δύο λίτρα.

Τι να σας πω ρε παιδιά....δεν ήταν η ιδέα μου ότι με τις MOTYLGEAR το κιβώτιο χτύπαγε-κλώτσαγε όταν ήταν κρύες. Τώρα με αυτές η διαφορά είναι τεράστια. Δεν πα να είναι κρύο το αμάξι, οι ταχύτητες μπαίνουν με χαρακτηριστική ευκολία. Όταν ζεσταθούν, δεν χάνουν τίποτα σε αίσθηση.
Το μόνο που παρατηρώ, είναι ότι με αυτές το κιβώτιο έχει αποκτήσει μια σχετική "ελαστικότητα" στο κούμπωμα των ταχυτήτων, αλλά τίποτα παραπάνω. Wink

Δεν ξέρω αν έκανα καλά που πέταξα τις MOTYLGEAR. Η αλήθεια είναι ότι προβληματίζομαι πάρα πολύ. Είναι όμως επίσης περίεργο το ότι το κιβώτιο φαίνεται να "χρειαζόταν" αν μου επιτραπεί η έκφραση, αυτές τις βαλβολίνες. Δεν ξέρω τι να πω. Πήρα κάποιες από τις κορυφαίες, και αυτό δυσανασχέτησε. Του έβαλα αυτές που προτείνει η Peugeot, που δεν νομίζω να είναι συνθετικές, και όλα δουλεύουν ρολόι. Confused




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 02:50:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αχχχ ρε Svstouk...μου εβαλες ιδεες τωρα Rolling eyes



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 04:24:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλά που υπάρχουν μερικοί εδώ μέσα που δεν κολώνουν να πειραματίζονται (ψυχολογικά και οικονομικά).

Άρα, η θεωρία για τις 75W80 στα σασμάν PSA βγαίνει σωστή!
Ε, τότε να ψάξουμε να βρούμε τις 100% συνθετικές 75W80 της Elf.
Αυτό θα κάνω, από αύριο κιόλας.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 09:49:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:

Ε, τότε να ψάξουμε να βρούμε τις 100% συνθετικές 75W80 της Elf.


Πήρα τηλέφωνο το μαγαζί στον Πειραιά, και τζίφος, δεν έχουν καθόλου ELF βαλβολίνες............


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Νοέ 2002, 16:03:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχω κάνει περίπου 400 χιλιόμετρα με τις Motul HD 75W80.

Δεν ξέρω αν φτάνουν για να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα, αλλά η μέχρι τώρα εντύπωσή μου είναι πως δεν έχει αλλάξει σχεδόν τίποτα από πριν.

Στην 1η και στη 2α εξακολουθεί μερικές φορές να σκαλώνει, πράγμα που συνέβαινε από την πρώτη στιγμή που αγόρασα το αμάξι.

Αυτά για την ώρα.


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Νοέ 2002, 19:55:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ady έγραψε:
Εχω κάνει περίπου 400 χιλιόμετρα με τις Motul HD 75W80.

Δεν ξέρω αν φτάνουν για να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα, αλλά η μέχρι τώρα εντύπωσή μου είναι πως δεν έχει αλλάξει σχεδόν τίποτα από πριν.

Στην 1η και στη 2α εξακολουθεί μερικές φορές να σκαλώνει, πράγμα που συνέβαινε από την πρώτη στιγμή που αγόρασα το αμάξι.

Αυτά για την ώρα.


Γιατί τι περίμενες να αλλάξει βρε συ ADY?
Eβγαλες μια ημισυνθετική και έβαλες ακριβώς την ίδια σε άλλη μάρκα....
Περίμενες θαύματα?
Από την αρχή λέω ότι για να δεις κάποια διαφορά θα πρέπει να βάλεις τις FULL συνθετικές Gear 300 SAE 75W-90.

Και ξέρεις γιατί?
Για αυτό:
A 100% synthetic lubricant for gearboxes and axles
Specially developed for competition cars: racing circuit, rallies, endurance trials...
In all types of cars, under all conditions of use, this oil has proved its qualities and resistance to extreme pressures.
Anti-wear, anti-corrosion, anti-froth. Its extremely high lubricating power reduces friction.
Lubricant for gearboxes and axles, specially developed for competition cars: racing circuit, rallies, endurance trials...

Η Motul HD είνα μία χαρά βαλβολίνη αλλά θα δεις ότι ενώ σε ταξίδι είναι μία χαρά στην Αττική θα έχεις τα προβλήματα που ανέφερες.
1η-2α, 1η-2α συνεχώς....μέσα στην Αθήνα....

Εγώ πάντως ενώ είχα τα προβλήματα που λες με την εργοστασιακή...με την GEAR 300 χάθηκαν εντελώς....ίσως γιατί ΔΕΝ άφησα να καταπονηθεί το σύστημα με την εργοστασιακή.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Νοέ 2002, 21:55:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν.
Θορυβημένος τόσο από τα όσα έχουν αναφερθεί για τα Γαλλικά κιβώτια, το βιβλίο οδηγιών της Peugeot αλλά και από το γεγονός ότι το σασμάν μετά από τις Motul Gear 300 έσφιξε ενοχλητικά πήγα στον παλαιό μου μηχανικό. Εκεί που πήγαινα το παλαιό μου Peugeot. Η ανταπόκριση ήταν άμεση. Για Peugeot μόνο Shell 75W/80 την οποία και μου έβαλε χωρίς δεύτερη κουβέντα βρίζωντας ταυτόχρονα και το άλλο συνεργείο που δεν μου έδωσε τις βαλβολίνες στο χέρι και μου τις έβαλε.
Όταν τον ρώτησα για βαλβολίνες άλλες έστω 75W/80 και ειδικά τις elf μου είπε κατηγορηματικά όχι. "Αυτές βάζω, τι TOTAL και ESSO μου λες, αυτά είναι συμφωνίες για διαφήμιση. Μπορεί να είναι καλές αλλά εγώ δεν αλλάζω κάτι που ξέρω ότι λειτουργεί σωστά." Παλιά μυαλά κύριοι, δεν αντιλέγω, αλλά το σασμάν ήρθε στα προηγούμενα επίπεδά του, ίσως και λίγο καλύτερο. Και όπως και να το κάνεις η εμπειρία δεν αλλάζετε με τίποτα. Wink



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 02:20:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λες να εχει δικιο ο μηχανικος του φλογα για τις συγκεκριμενες βαλβολινες???



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 02:28:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παίζει να έχει δίκιο γιατί και ο δικός μου μηχανικός σήμερα που ρώτησα πάνω κάτω μου έδωσε την ίδια απάντηση!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
mcdmate 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 12 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 07:34:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα σε όλους, εχθές άλλαξα για πρώτη φορά μετά από πολλά χιλιόμετρα βαλβολίνες, έβαλα elf tsr (ή κάπως έτσι) αυτό που παρατήρησα αμέσως είναι ότι οι αλλαγές γίνονται πλέον πιο μαλακά και πιο σωστά είτε στο ανέβασμα είτε στο κατέβασμα των ταχυτήτων, κουβέντιασα λίγο με τον μηχανικό μιας και δικιά του ιδέα ήταν αυτή η αλλαγή και μου είπε ότι σε αυτό που θα βοηθήσει μια καλύτερης ποιότητας βαλβολίνη είναι στην καλύτερη και πιο σωστή λίπανση των δίσκων και κατά συνέπεια σε καλύτερη (πιο σωστή) απόδοση του αυτοκινήτου. Όσο για την αίσθηση του κιβωτίου δεν έγινε και κάτι τρομερό απλά λειτουργεί κάπως καλύτερα, λογικό αν λάβει κανείς υπόψη ότι μπήκε νέο «αίμα». Όπως και να έχει νομίζω ότι το σημαντικό είναι να κάνει κανείς αυτές τις αλλαγές στα λιπαντικά όχι τόσο για να κερδίσει σε αποδόσεις αλλά για την σωστή λειτουργία του αυτ/του του, καλό είναι να ζητάμε πάντα το καλύτερο αλλά ρε παιδιά οι γνώμες είναι σαν του κώλους ... όλοι έχουν από έναν μηχανικό που κουβαλάν. Laughing Laughing Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 08:50:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:

Γιατί τι περίμενες να αλλάξει βρε συ ADY?
Eβγαλες μια ημισυνθετική και έβαλες ακριβώς την ίδια σε άλλη μάρκα....
Περίμενες θαύματα?


Δεν περίμενα να αλλάξει τίποτα.

Miltellas έγραψε:

Προτείνω:
1ον Να περιμένουμε εντυπώσεις από τον Άντυ.


Απλώς κατέγραψα τις εντυπώσεις μου, που πιστεύω και εσείς περιμένατε, για κάποιο προιόν που νομίζω δεν το έχει χρησιμοποιήσει άλλος.

Νίκο, το ξέρω ότι θαύματα δε γίνονται.

Για να γίνουν θαύματα στο αμάξι, πρέπει να διαθέσω πολύ χρόνο και χρήμα, πράγματα που αυτή την εποχή είναι είδη εν ανεπαρκεία για μένα.


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 25, 26, 27  Επόμενη
Σελίδα 2 από 27

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2252s (PHP: 61% - SQL: 39%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on