Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator
Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Οκτ 2002, 10:13:18 Θέμα δημοσίευσης: Η Ford αποκάλυψε το RallyeConcept! |
|
|
Ένα νέο κεφάλαιο στην αγωνιστική ιστορία της Ford εγκαινιάζει η σημερινή παρουσίαση του RallyeConcept στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης αυτοκινήτου που πραγματοποιείται στο Birmingham της Βρετανίας.
Το νέο αυτοκίνητο βασίζεται στο τρίθυρο Fiesta και εμφανίζεται ως ο επικρατέστερος αντικαταστάτης του Ford Puma που πρωταγωνιστεί στην κατηγορία Junior του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι. Η εξέλιξή του έγινε σύμφωνα με τις προδιαγραφές της FIA που διέπουν την κατηγορία Super 1600, ενώ η Ford Rallye Sport έχει ήδη κινήσει τις διαδικασίες για τη χορήγηση της απαραίτητης έγκρισης τύπου (homologation) για τη συμμετοχή του αυτοκινήτου σε αγώνες ως ένα kit-car βασισμένο στο Fiesta.
"Είμαστε ενθουσιασμένοι με τις προοπτικές που έχει το Ford RallyeConcept και θα εργαστούμε σκληρά για να αποδείξουμε τις δυνατότητές του παράλληλα με την εμπλοκή μας στο WRC" δήλωσε ο Martin Whitaker, επικεφαλής των αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Ford στην Ευρώπη. Δεν παρέλειψε επίσης να αναφέρει ότι η χορήγηση έγκρισης τύπου από τη FIA έως το καλοκαίρι του 2003 θα σημάνει αυτόματα την εμφάνιση του νέου Fiesta στους αγώνες.
Όσον αφορά στη σχέση του νέου αγωνιστικού αυτοκινήτου με το τρίθυρο Fiesta, o διευθύνων σύμβουλος της Ford στην Ευρώπη Martin Leach διευκρίνισε ότι στη σχεδίαση του δεύτερου έπαιξε σημαντικό ρόλο η στενή συνεργασία που είχαν οι στιλίστες της εταιρείας με τους μηχανικούς και τα στελέχη της Ford Rallye Sport.
Αλλωστε, η ίδια η εμφάνιση του αυτοκινήτου προδίδει την ανάμειξη των υπεύθυνων των Racing Puma και Forcus RS WRC στο εγχείρημα. Τα διογκωμένα φτερά και η επιθετική εμφάνιση με τις ευδιάκριτες εισαγωγές αέρα στη μάσκα, το καπό και την οροφή και η υπογραφή της Ford RallyeSport στο ειδικά επιλεγμένο γκρι χρώμα αποδεικνύουν του λόγου το αληθές.
Πιο "φαρδύ" από το τρίθυρο Fiesta και πιο κοντά στο έδαφος το RallyeConcept πατά σε τροχούς μαγνησίου 18 ιντσών με slick ελαστικά Pirelli P-Zero.
Στο εσωτερικό δεσπόζουν τα μπλε bucket της Sparco, το απαραίτητο roll cage, τα ειδικά όργανα ελέγχου. Ο επιλογέας του σειραϊκού κιβωτίου έξι σχέσεων της Hewland και το υδραυλικό χειρόφρενο από αλουμίνιο κυριαρχούν στην κεντρική κονσόλα.
Κάτω από το καπό αναπνέει ο κινητήρας Duratec 16V των 1.600κ.εκ. με κυλινδροκεφαλή και κάρτερ από αλουμίνιο και ισχύ που υπερβαίνει τους 200 ίππους και μεταφέρεται στους μπροστινούς τροχούς.
Εκτεταμένη χρήση αλουμινίου γίνεται και στην ανάρτηση, ενώ το ασφάλτινων προδιαγραφών σύστημα πέδησης αποτελείται από αεριζόμενους δίσκους 355 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και χαραγμένους δίσκους 265 χιλιοστών πίσω.
Πηγή : in.gr
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
~FoCuS~ Μόλις έγραψα
Focus 1.8 Ghia
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 31 Τόπος: London
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Οκτ 2002, 18:53:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
H Ford
Tha bgalei sta epomena 3 xronia
ena Fiesta ST200 me 2,0lt moter 200 atmosfaira gyrw sta 6,5 xartia
ena Fiesta Si 1,800 turbo 180 aloga
ena Fiesta RS me ton idio kinitira tou Focus RS sta 220 aloga gyrw sta 9 xartia
kai telos auto
To Super1600 to opoio tha einai atmosfairiko 200 aloga 1600cc
Arxigos olwn twn ST/RS/Si/cosworth projects tis ford einai pleon
o Jonh Capito
aytos poy ekselikse to concept Focus RS
just to let you know..
V.2 .::come in::.
MΙΧΑΛΗΣ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|