PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

306 - 306 αλλαγή μοτέρ!!
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιαν 2005, 14:26:48    Θέμα δημοσίευσης: 306 - 306 αλλαγή μοτέρ!! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι κινητηρα? 2λιτρο με 6αρι σασμαν??? η 1.6 16v απο rallye???Σαφως κ προτιμω το πρωτο,,,αλλα εχω ακουσει τις τρελες τιμες....Απτην αλλη ειδα σε περιοδικο ενα μηχανικο απτα Σπατα που τουχει βαλει απο ραλύ κ το χει πειραξει ατμοσφαιρικα.....αλλα το θεωρω βλ*κεια απ'την αποψη της αναλογιας κιλων ανα ιππο.Αλλο το 106 κ αλλο το 306.Ειμαι σε διλημμα διοτι δε θελω να του βαλω το 1,6 κ παρολα αυτα να μην παρω τη δυναμη που θελω...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιαν 2005, 16:17:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε Βαγγελη καλως ηρθες!!! Very happy

Οσον αφορα το θεμα που θετεις θα σου πω τα εξης... Σε θεμα αποδοσης και περαιτερω εξελιξης δεν τιθεται θεμα αναμεσα στα δυο μοτερ!!! Το 2λιτρο ειναι σαφως καλυτερο!!! Σκεψου μονο οτι για να φτασεις το 1.6 16ν στα επιπεδα αποδοσης του 2λιτρου θα ξεπερασεις την αξια του 2λιτρου κατα πολυ!!! Αρα λοιπον, και απο οικονομικης πλευρας αν το κοιταξεις συμφερει το 2λιτρο με βαση τις απαιτησεις σου!!! Ομως μην ξεχνας το αυξημενο κοστος συντηρησης ενος 2λιτρου (ασφαλειες, τελη κλπ)!!! Ολα εχουν κιενα τιμημα...
Απο τη νομικη πλευρα του θεματος τωρα, με το 2λιτρο δεν θα εχεις κανενα προβλημα στα χαρτια, αντιθετα με το 1.6!!! Εκτος βεβαια, κιαν παρακαμψεις τη δηλωση του με οποιες συνεπειες!!!
Στα εξοδα σου μην ξεχνας να προσθεσεις και τα περιφεριακα, οπως φρενα σασμαν κτλ κτλ... Wink


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Ιαν 2005, 11:14:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο 1.6 16ν του rallye θελει λιγο δουλεια στις βασεις γιατι ενω τα 106 και 206 εχουν ακριβως ιδιες βασεις κινητηρα το 306 διαφερει. Οποτε θελει λιγο κοψε-ραψε και πατεντα.
Αν βρεις το 2λιτρο παρτο με κλειστα ματια. Ειναι απ'τα καλητερα και πιο αξιοπηστα μοτερ που εχει βγαλει ποτε η Peugeot. Αν το βρεις και με το 6αρι σασμαν εισαι κυριος!!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
UnderTaker (Παναγιώτης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Αυτοκίνητο? Μπα....

Ένταξη: 18 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 823

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Ιαν 2005, 12:55:07    Θέμα δημοσίευσης: Έχεις άπειρες επιλογές!!!!!!! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν αναφέρεις τι μοτέρ έχει ήδη το 306 που έχεις αλλά δεν πειράζει. Οι επιλογές που έχεις γενικότερα αναφέρονται παρακάτω.

Α] Κινητήρας 1.6 16βάλβιδος από Rallye
Σε αυτή την περίπτωση να ξέρεις ότι θα χρειαστείς κάποια πατέντα σε μία βάση της μηχανής [όχι σε όλες]. Εκεί θα χρειαστεί καλύτερα να φτιάξεις μία κόντρα μπάρα custom made, και κοίταξε να είναι αρκετά γερή. Και αυτό γιατί σε περίπτωση που σου κοπεί ή σπάσει, το μοτέρ θα σου κρεμάσει στο δρόμο [κλασική περίπτωση σε 306]! Γι αυτό προσοχή.
Φυσικά θα χρειαστείς και το σασμάν, ειδικά αν το αυτοκίνητό σου είναι το 1.4, το οποίο παραείναι κοντό για το συγκεκριμένο μοτέρ. Θα χρειαστείς και όλα τα ηλεκτρικά [πλεξούδα – εγκέφαλο], εκτός και αν κάνεις κάποια μόντα καλή και δουλέψεις με τα ηλεκτρικά που ήδη έχει το αυτοκίνητό σου [ξέχασε το αν είναι το μονόμπεκο 1.4, δεν πρόκειται να δουλέψει ποτέ καλά].
Το καλό στη συγκεκριμένη μετατροπή είναι ότι το αυτοκίνητό σου θα έχει αρκετά άλογα, και δε θα πάρει μεγάλο βάρος μπροστά αφού ο κινητήρας δεν είναι πολύ βαρύς όπως ο δίλιτρος. Γενικά το 306 είναι κάργα μπροστόβαρο, οπότε ένας πολύ βαρύς κινητήρας θα χειροτερέψει την κατάσταση. Άσε που αργότερα αυτός ο κινητήρας μπορεί να φτάσει εύκολα πάνω από 150 άλογα και να γαζώνει...

Β] Κινητήρας 1.6 16βάλβιδος από 206
Πρόκειται για τον γνωστό με τα 110PS, ο οποίος επίσης ταιριάζει στο 306. Απλά εδώ έχεις άλλες δυσκολίες. Αν βρεις κομπλέ ένα τέτοιο μοτέρ μαζί με τα ηλεκτρικά του [πλεξούδα και εγκέφαλο], τότε καλύτερα να ξεχάσεις τις πολλές μετατροπές αργότερα, γιατί η ηλεκτρονική πεταλούδα δυσκολεύει πολύ τους μηχανικούς. Καλύτερα να αγοράσεις έναν ολόκληρο κινητήρα χωρίς τα ηλεκτρικά [κοντά στα €900 σε πολύ καλή κατάσταση], και μετά να ... δημιουργήσεις. Με μηχανική πεταλούδα από rallye και ηλεκτρικά επίσης από το ίδιο αυτοκίνητο, αυτός ο κινητήρας θα δουλεύει μια χαρά.
Σε περίπτωση που δε σου φτάνουν τα άλογα, και αυτό το μοτέρ μπορεί να βελτιωθεί αργότερα. Πολλοί μηχανικοί ισχυρίζονται ότι είναι καλύτερος κινητήρας από του Rallye –έχει καλύτερο καπάκι βασικά- αν και δεν έχω δει κάποιο πολύ δυνατό 206 1.6 [με 160-170PS για παράδειγμα].

Γ] Δίλιτρος κινητήρας
Μπορείς να βρεις δύο εκδόσεις του δίλιτρου κινητήρα. Ο παλιός με τα 155PS που έμπαινε στο S16, δεν είναι άξιος λόγου. Τον βρίσκεις κομπλέ μαζί με σασμάν και ηλεκτρικά, αλλά είναι πολύ βαρύς και θα σου κάνει απίστευτα μπροστόβαρο το 306, ενώ δεν πήγαινε και ιδιαίτερα καλά και έκαιγε και τον άμπακο. Όπως καταλαβαίνεις τα 155PS ήτανε μάλλον πέτσινα, οπότε μην εντυπωσιάζεσαι από τα νούμερα. Αν είναι να κάνεις το καλό, βρες την επόμενη γενιά που φόραγε το race μαζί με τα εξάρι σασμάν. Εδώ δεν υπάρχουν αρνητικά, απλά φρόντισε να πάρεις τα πάντα, δηλαδή και τα ηλεκτρικά και τα ημιαξόνια ενώ αν βρεις και κομπλέ την ανάρτηση μαζί με τα φρένα, τότε είσαι άρχοντας. Βάλε και τα Bilstein τα χοντροκάλαμα για να ξενοιάσεις και από το μεγάλο βάρος μπροστά και τελείωσες.
Το μόνο αρνητικό στην όλη υπόθεση είναι ότι αυτό το εγχείρημα θα σου κοστίσει ένα σωρό λεφτά...............!!!!!!!!!!!!!!!! Μιλάμε για αρκετά φράγκα...

Δ] Κινητήρας δίλιτρος turboΚαι αυτή είναι καλή μόντα την οποία δεν κάνουν πολλοί. Δε μιλάμε για κάτι εξεζητημένο αλλά για έτοιμη μετατροπή από Citroen Xantia Activa. Το δίλιτρο μοτέρ της μπαίνει εύκολα, χρειάζεσαι ηλεκτρικά, σασμάν και ημιαξόνια, και έχεις ροπή που το Race κοιτάει από μακριά με το κιάλι. Πάνω από 150 άλογα, αλλά το τράβηγμα από τις 2500rpm είναι θεϊκό και θα απογειώσει το βαρύ 306. Βέβαια από τις 5000 και πάνω το μόνο που αυξάνεται είναι ο θόρυβος και όχι το τράβηγμα, αλλά δε σε πειράζει.
Σε περίπτωση που θες να τον πειράξεις, μπορεί να πας μέχρι τα 180 άλογα, χωρίς μεγάλο ζόρι, αλλά μην έχεις την εντύπωση ότι μπορείς να βάλεις κάτι πολύ μεγάλο για τουρμπίνα, αφού αυτή είναι τοποθετημένη πίσω στο μοτέρ, χαμηλά, προς το μέρος του οδηγού, και δε χωράει κάτι extreme εκεί. Εκτός και αν κάνεις ...γεροδεμένες μετατροπές και αλλάξεις μπόλικα πράγματα στο μοτέρ οπότε βάλεις την τουρμπίνα κάπου αλλού. Πάντως ό,τι χρειαστείς το βρίσκεις με €3000 και βάλε άλλα €1000 εργατικά. Όχι και άσχημα....

Ε] Κινητήρας 1.9 από 205Αυτή είναι μία από τις καλύτερες μετατροπές όχι γιατί πραγματικά είναι αλλά γιατί αρέσει εμένα!!!!! Αρχικά ψάχνεις να βρεις ένα μοτέρ από 205 το οποίο να είναι σε ανεκτή κατάσταση [σε καλή αποκλείεται να είναι]. Το παίρνεις και το φτιάχνεις πριν το βάλεις επάνω για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο [το επισκευάζεις όχι το φτιάχνεις για να πάρεις άλογα, αυτά αργότερα...]. Το πρόβλημα εδώ είναι τα ηλεκτρικά. Αν δεν κάνω λάθος το 205 είχε ένα σύστημα ψεκασμού L Jetronic της Bosch το οποίο μετά από τόσα χρόνια δεν πρόκειται να δουλεύει. Τα ηλεκτρικά των Peugeot ποτέ δεν ήταν ... δυνατό σημείο, οπότε ακόμα και αν όλα σου δουλεύουν, απλά δεν πρόκειται να συνεχίσουν να δουλεύουν για πάνω από μία εβδομάδα... Αυτό που δεν ξέρω ακόμα είναι κατά πόσο μπορεί αυτό το μοτέρ να συνεργαστεί εύκολα [γίνεται αλλά δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο αφού αν χρειαστούν €2000 για να γίνει, χαιρέτα μου τον πλάτανο], με σύγχρονα ηλεκτρικά, από rallye για παράδειγμα χωρίς όμως να χρειαστεί και νέα εισαγωγή ή πεταλούδα [προτιμώ τα γνήσια του 1.9].
Το μοτεράκι πάντως αυτό μάλλον ταιριάζει κουτί στο 306 αφού έχει ΡΟΠΗ που θα σηκώσει για πλάκα το βάρος του 306 και από χαμηλά, ενώ είναι αρκούντως δυνατό και για τα φανάρια.

Υπάρχουν και άλλες πατέντες πολύ πιο φθηνές, που θα σου δώσουν άλογα ακόμα και αν έχεις το μονόμπεκο 1.4 αλλά ήδη έγραψα ένα σωρό [sorry παιδιά]. Ανάλογα με το πόσο χοντρή είναι η τσέπη σου, διαλέγεις και παίρνεις. Σύντομα θα έχω περισσότερες λεπτομέρειες για την τελευταία περίπτωση του 1.9 μοτέρ. Φρόντισε ότι και να κάνεις να έχεις ανάρτηση, και φρένα τουλάχιστον μπροστά. Τα ταμπούρα πίσω δεν είναι απαραίτητα κάτι κακό [δουλεύει ωραία το χειρόφρενο...], οπότε κράτα τα, αφού κοστίζει και αρκετά να τα αλλάξεις. Σίγουρα όμως βάλε φρένα μπροστά [από 206 δίλιτρο με 266mm αεριζόμενους δίσκους είναι καλή περίπτωση, ή τα φρένα του race] γιατί θα σταματάς πάνω στον μπροστινό... Σε κάθε περίπτωση να ξέρεις ότι ένα 306 150 ατμοσφαιρικών ίππων, πάλι θα χάνει στα φανάρια από ένα καλό δεκαεξαβάλβιδο rallye πρώτου σταδίου με αρκετά άλογα λιγότερα... Το βάρος βλέπεις...

Αν κάνεις κάτι, κράτα με ενήμερο...


WELCOME TO THE DARK SIDE!!!!!
(.....we have cookies....)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Ιαν 2005, 01:33:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πρωτα απολα ευχαριστω για τις απαντησεις...Αποτι καταλαβα (κ ηξερα ηδη βασικα) πρεπει να ξεκινησω να ψαχνω για 2λιτρο!!!!ΧΑΛΑΡΑ.Καημενη τσεπη μου τι σου μελε να παθεις... Laughing Laughing Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
action_peugeot (Τηλεμαχος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi

Ένταξη: 06 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 696
Τόπος: Νικαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Ιαν 2005, 00:40:33    Θέμα δημοσίευσης: Re: Έχεις άπειρες επιλογές!!!!!!! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι μοτέρ έχει το 306.Θα χρειαστείς πατέντα σε μία βάση της μηχανής.Θα χρειαστείς και πλεξούδα εγκέφαλο εκτός και αν είναι μετά το 1995 θα χρειαστείς μοτέρ και εγκέφαλο μόνο.Τη συγκεκριμένη μετατροπή την έχω σε αυτοκίνητό πελάτη


ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Ιαν 2005, 02:33:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε εχω το 1,4 το μονομπεκο!!!!!Ειπες κατι? μιλαμε για τρελο κινητηρα με ροπες-αροπες.......! Confused Τεσπα....Ειναι του 96' κ εννοειτε οτι οταν μιλαω για κινητηρα μιλαω για κομπλε κατασταση=μοτερ,σασμαν,εγκεφαλο,πλεξουδα και οτι τυχον παρελκομενο.....Βασικα τροπετο ολοκληρο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
asa1 (Τασος)
Μέλος
Μέλος


106 gra 306 gti6 306 1.6 16v 309 1.6 16v

Ένταξη: 13 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 152
Τόπος: περιστερι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Ιαν 2005, 20:36:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pug_306 έγραψε:
Φιλε εχω το 1,4 το μονομπεκο!!!!!Ειπες κατι? μιλαμε για τρελο κινητηρα με ροπες-αροπες.......! Confused Τεσπα....Ειναι του 96' κ εννοειτε οτι οταν μιλαω για κινητηρα μιλαω για κομπλε κατασταση=μοτερ,σασμαν,εγκεφαλο,πλεξουδα και οτι τυχον παρελκομενο.....Βασικα τροπετο ολοκληρο.


υπαρχει μοτερακι rallye στη παλληνη στειλε μου pm αν σε ενδιαφερει!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gto (George)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 04 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Φεβ 2005, 06:29:18    Θέμα δημοσίευσης: Tunning 306 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χαιρετω τις πεζουκλες.Εδω και 2 μηνες εχω παρει ενα μεταχειρισμενο 306.Μολις το πειρα τα φιλαρακια μου (πεζουκλες και αυτοι) με ψηνανε να παω και να βαλω 2λιτρο μοτερ και 6 σασμαν.Γινεται αυτο και αν ναι πως;Τουλαχιστον μοτερ απο RALLEY.Ευχαριστω και περιμενω γρηγορα απαντησεις!! Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Φεβ 2005, 09:40:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δες εδω: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=4608. Ειναι ακριβως το ιδιο ερωτημα. Καλη τυχη.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Timour21 (Stathis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 GTI-6

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Φεβ 2005, 11:59:18    Θέμα δημοσίευσης: Λύση Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορείς να βρεις χαλαρά τέτοιο μοτέρ αλλά θα σου στοιχίσει 5000-6000 ευρώ.
Έψαχνα και γω για τροπέτο 306 δίλιτρο και σε αρκετά άτομα που το είπα γελάγανε στα μούτρα μου. Ένας συγκεκριμένος τροπετάς συγκεκριμένα μου είπε οτι έτσι και βρώ θα κάτσει να τον ..........
Αν ψάξεις στις αγγελίες θα δεις οτι έψαχνα τροπέτο και γώ. Σε μια βδομάδα, ανεβαίνω Αγγλία για να κατεβάσω full αυτοκίνητο 306 GTI6 το οποίο αγόρασα 3000 λίρες ( http://www.pistonheads.com/sales/detail.asp?i=34707&s=74 ) , δηλαδή 4500 Ευρώ περίπου βάλε one way εισητήριο για αγγλία 80 Ευρώ με easyjet και καμια 800 άρα ευρώ που θα μου στοιχίσει το ταξίδι της επιστροφής και άρα με 5500 ευρώ περίπου είμαι άρχοντας.
Βάλε και τα λεφτά της μετατροπής και υπολόγισε το κόστος. Αν γουστάρεις τρελά τα 306 όπως εγώ και έχεις μεράκι κάντο.
Θα βρείς πάρα πολλά GTI6 προς πώληση εδώ http://www.306gti6.com μπές στο forum και στις πωλήσεις θα βρεις τουλάχιστον 8 να πωλούνται από 3400 μέχρι και 7000 lires.
Εγώ πάντως θα κάνω την μετατροπή και μετά θα πάω να κάνω αυτό με τις "τελιτσες" στον τροπετά που ανέφερα παραπάνω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
lepou (lefteris)
Μέλος
Μέλος


206 GTi

Ένταξη: 28 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 159

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Φεβ 2005, 17:29:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παντως και μοτερ απο ραλυ μπαινει πολυ ευκολα. Μετα με αλλαγη εκκεντρ προγραμμα και κομπλε εξατμιση εισαι πανω απο 150 αλογα χαλαρα.
Νομιζω ειναι καλη λυση και τροπετο απο ραλυ βρισκεις ευκολα.
Που να μπλεκεις με ταξιδια !!!!!
Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil


ΠΕΖΟΥΛΑΣΣΣΣΣΣΣ ΜΕ Κ 1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Φεβ 2005, 20:03:01    Θέμα δημοσίευσης: Re: Λύση Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Timour21 έγραψε:
. Ένας συγκεκριμένος τροπετάς συγκεκριμένα μου είπε οτι έτσι και βρώ θα κάτσει να τον ..........
.

Μαλλον εννοουσε για την Ελλαδα, που ειναι οντως δυσευρετα!Παντως πριν απο λιγο καιρο κυκλοφορουσε στις αγγελιες 306 τετοιο και το εδινε 10.000 ευρω.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Timour21 (Stathis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 GTI-6

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Φεβ 2005, 11:01:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το θέμα είναι φίλε Lef205 οτι οι συγκεκριμένοι τροπετάδες τα τροπέτα τα φέρνουν από το εξωτερικό. Και είναι γνωστό οτι στο εξωτερικό υπάρχουν πολλά GTI6 που κυκλοφορούν (ή που κυκλοφορούσαν και έχουν γίνει τροπέτα). Υποπτεύομαι οτι μάλλον πρέπει να έχουν φέρει πολλά 2λιτρα 5τάχυτα (S16) και πάνε να σπρώξουνε αυτά.
Αλλά με το να λέει ο συγκεκριμένος οτι "άμα βρεις θα κάτσω να..." σε αποθαρύνει να την ψάξεις λίγο την δουλειά.
Πάντως και γω συμφωνώ με τον φίλο παραπάνω και αν έπρεπε να διαλέξω μεταξύ 1.6 rallye/gti και 2.0 XSi/S16 θα διάλεγα τον πρώτο. Ο δεύτερος είναι υπερβολικά βαρύς για την ιπποδύναμη που δίνει. Ο 1.6 και ποιο ελαφρύς είναι και με κάποια δουλειά μπορεί να φτάσει την δύναμη του 2λιτρου.
Όσο για τον GTI6 δεν είναι τα +12-15 άλογα που δίνει παραπάνω από τον S16 αλλά το καταπληκτικό 6άρι κιβώτιο του που τον απογειώνει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsbanny (Γιάννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


306 1.6 (16V) Champion (2001)

Ένταξη: 03 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 25
Τόπος: Νίκαια, Επίδαυρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Μάρ 2005, 20:07:37    Θέμα δημοσίευσης: Re: Έχεις άπειρες επιλογές!!!!!!! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

UnderTaker έγραψε:


Α] Κινητήρας 1.6 16βάλβιδος από Rallye
Σε αυτή την περίπτωση να ξέρεις ότι θα χρειαστείς κάποια πατέντα σε μία βάση της μηχανής [όχι σε όλες]. Εκεί θα χρειαστεί καλύτερα να φτιάξεις μία κόντρα μπάρα custom made, και κοίταξε να είναι αρκετά γερή. Και αυτό γιατί σε περίπτωση που σου κοπεί ή σπάσει, το μοτέρ θα σου κρεμάσει στο δρόμο [κλασική περίπτωση σε 306]! Γι αυτό προσοχή.
.


Τι ακριβώς ενοείς όταν λες κόντρα μπάρα? Εχω κάνει την συγκεκριμένη μετατροπή και με κάνεις να ανησυχώ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Μάρ 2005, 01:39:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε μου εδω εισαι.Ποτε εκανες τη μετατροπη,ποσο σου πηγε,εισαι ευχαριστημενος?κανα προβλημα?τραβει καλυτερα?Απο σασμαν-το παλιο?ΠΑΡΕ βαθια ανασα και ξεκινα να απαντας....ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ!!!!!!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
pugsbanny (Γιάννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


306 1.6 (16V) Champion (2001)

Ένταξη: 03 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 25
Τόπος: Νίκαια, Επίδαυρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Μάρ 2005, 09:50:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pug_306 έγραψε:
Φιλε μου εδω εισαι.Ποτε εκανες τη μετατροπη,ποσο σου πηγε,εισαι ευχαριστημενος?κανα προβλημα?τραβει καλυτερα?Απο σασμαν-το παλιο?ΠΑΡΕ βαθια ανασα και ξεκινα να απαντας....ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ!!!!!!!


Την μετατροπή την έκανα στις διακοπές των Χριστουγέννων (ήταν το δώρο του Άγιου Βασίλη), έχω κάνει 5000 χιλιόμετρα και δεν έχει βγάλει τίποτα. Τραβάει πολύ καλύτερα από πρίν (καμία σχέση). Δεν πάει βέβαια όσο ένα rally (άτιμο βάρος) αλλά μην φανταστείς ότι θα μένεις πολύ πίσω, άλλωστε ο σκοπός μου δεν ήταν να περνάω τα rally στα φανάρια. Με αυτό που θα πάθεις πλάκα είναι με το πώς θα μπαίνεις σε στροφές, επιτέλους έχει τη δύναμη να βάζει τα μούτρα μέσα. Θα σε χάνουν αυτοκίνητα με πολλά περισσότερα άλογα.

Από την άλλη βέβαια άνοιξα με 306 race ανάβαση Σχιστού από ρολαριστές δευτέρες και έφαγα πολλές καρότσες. Ας μην έχουμε αυταπάτες και εγώ αν είχα τα φράγκα το δίλιτρο θα έβαζα αλλά η διαφορά στα λ7 είναι τεράστια..

Στην αρχή το δούλεψα για μια εβδομάδα με το παλιό σασμάν, αλλά δεν έκανε, είχε αρχίσει και να τα παίζει το διαφορικό οπότε αποφάσισα να το αλλάξω και αυτό. Η διαφορά με το νέο σασμάν ήταν πολύ μεγάλη, καλά λένε ότι το σασμάν του rally είναι άλλο μισό μοτέρ. Αν αποφασίσεις να προχωρήσεις με την μετατροπή αξίζει τον κόπο (και το κόστος) να αλλάξεις και σασμάν.

Όσο για το αν είμαι ευχαριστημένος με το που βγαίνω σε ορεινό στοφιλίκι το χαμόγελο δεν ξεκολλάει ούτε με πλαστική από το πρόσωπό μου.

Ας μιλήσουμε όμως και για το τίμημα της ευτυχίας:
Moter: 2000€
Σασμάν: 600€
Εργατικά + service moter (τρόμπα νερού, ιμάντες, ρουλεμάν, μπουζί, λάδια, ξίδια, κτλ): 800€
Σύνολο 3400€ μείον το παλιό μοτέρ που το πούλησα 500€ μου στοίχισε κάτι λιγότερο από 3000€ και δεν έχω μετανιώσει για ούτε cent από αυτά.

Ελπίζω να βοήθησα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsbanny (Γιάννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


306 1.6 (16V) Champion (2001)

Ένταξη: 03 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 25
Τόπος: Νίκαια, Επίδαυρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Μάρ 2005, 09:57:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ξέχασα την εξάτμηση…

Νέο δίχαλο, μεσαίο και σωλήνα (τελικό είχα) 280 €
Καταλύτη (μαμά από saxo vts) από φίλο: 60 €

P.S. Με το race άνοιξα όταν ακόμα είχα την παλιά εξάτμιση από το 1400, όχι ότι το αποτέλεσμα θα άλλαζε τώρα απλώς ελπίζω να ήταν μικρότερο το τσαγάκι.

Αυτά..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Μάρ 2005, 16:35:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλτατε χρησιμοτατες οι απαντησεις σου.Σευχαριστω ΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡΑ πολυ.Λοιπον.Οσον αφορα το σασμαν(να σε κουρασω λιγο ακομα) Τι χρειαστηκε να αλλαξεις ακριβως για να βαλεις το σασμαν του 1.6????Και ποιο σασμαν εβαλες του 16V η του 8V.Του 8βαλβιδου ειναι πιο κοντο.Ποσο στοιχισε η ιστορια της τοποθετησης του σασμαν με τα παρελκομενα?????Σε ευχαριστω εκ των προτερων... Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Μάρ 2005, 16:36:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Α!!!! που μενεις ακριβως???Παιζει να κανονισουμε συναντηση νατοδω απο κοντα το εργαλειο???


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 1 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2991s (PHP: 56% - SQL: 44%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on