Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Σεπ 2002, 02:22:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ πάλι κάνω το άλλο. Πατάω συμπλέκτη, γυρνάω το κλειδί στη θέση μετά τη μπαταρία-αξεσουάρ, περιμένω μέχρι να σβήσει το κίτρινο λαμπάκι στη βάση του οργάνου του δείκτη της βενζίνης, ενώ παράλληλα έχει αρχίσει και σταματήσει η αντλία της βενζίνης, και με πολύ λίγο γύρισμα στη μίζα το μοτέρ παίρνει εμπρός. Άλλοι πάλι άιντε, βγάζουν ταχύτητα, και ζέστη κρύο δεν πατάνε συμπλέκτη και γυρνάνε την μίζα κανονικά. Αν ξέρανε μόνο τι κακό κάνουνε στο μοτέρ τους...
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Σεπ 2002, 07:07:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pduke έγραψε: | Miltellas έγραψε: | Πάντα μα πάντα βάζω μπροστά τον κινητήρα με αναμονή μέχρι αλλάξει και να γράψει ο χιλιομετρητής τα συνολικά χιλιόμετρα και πάντα με πατημένο συμπλέκτη. Αυτό το κάνω σε όλα τα αυτοκίνητα: Αναμονή, Πατημένο Συμπλέκτη και μιζάρισμα.
Κι όμως η μανίσια η Bosch τά 'κλασε κανονικά... |
Αφού είσαι ούνος!!!Γότθος!!!Βισιγότθος και Οστρογότθος μαζί!!!
Αφού είσαι απότομος και δεν σέβεσαι το αυτοκίνητό σου!!Περνάς από τις λακούβες και κάνεις πως δεν τις βλέπεις και μετά φταίνε τα αμορτισερ!!!!
Έτσι βίασες και τη μίζα !!!!!!!!
ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟΛΑ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ ΤΟ ΤΗΛ ΟΤΑΝ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑΧΧΧΧΧ τα πα και ξελάφρωσα!!!!! |
ωχ! καλημέρα!
ωχ! ωχ!
ελπίζω τα σκάγια περί τηλεφώνου να μην παίρνουν και μένα γιατί είδα το τηλ. σου μετά τις 12.00 το βράδι.... σόρυ...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Σεπ 2002, 09:26:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: | ωχ! καλημέρα!
ωχ! ωχ!
ελπίζω τα σκάγια περί τηλεφώνου να μην παίρνουν και μένα γιατί είδα το τηλ. σου μετά τις 12.00 το βράδι.... σόρυ...  |
.........ΣΕ ΠΑΙΡΝΟΥΝ.............................
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 18:34:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν..εκκίνηση κινητήρα...
Σήμερα στην LION μαζί με έμένα ήταν άλλα 4 παιδιά με το ίδιο πρόβλημα (ενώ είχαμε και άλλα κοινά προβληματάκια)... Μάλιστα ο ένας πήρε μέχρι και δικηγόρο τηλέφωνο για εξώδικο επειδή του κελαϊδούσαν τα τακάκια και η PEUGEOT έκανε το Κινέζο...
Λοιπόν...το πρόβλημα εκκίνησης γνωστό στην PEUGEOT και μάλιστα υπάρχει τεχνική οδηγία. Δεν είναι η μίζα αλλά ο εγκέφαλος (σύστημα immobilizer/συναγερμού). Το πρόβλημα λύνεται με γενική αναβάθμιση λογισμικού.
Μην ρωτήσει κανείς αν το πρόβλημα λύθηκε. Δεν ξέρω!
Το μόνο που ξέρω είναι ότι μόλις το πήρα το αυτοκίνητο ήταν σαν να είχε πάρει στις χαμηλές καμιά 10αριά άλογα παραπάνω....σκοτώστρα εντελώς....Αφού δεν μπορούσα να καταλάβω αν αυτό ήταν το δικό μου ή άλλο.... Φυσικά, μου έσβησε και δύο φορές μέχρι να μάθω το νέο γκάζι.... Περίεργο ε?
Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω???  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 19:22:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: | Λοιπόν..εκκίνηση κινητήρα...
Σήμερα στην LION μαζί με έμένα ήταν άλλα 4 παιδιά με το ίδιο πρόβλημα (ενώ είχαμε και άλλα κοινά προβληματάκια)... Μάλιστα ο ένας πήρε μέχρι και δικηγόρο τηλέφωνο για εξώδικο επειδή του κελαϊδούσαν τα τακάκια και η PEUGEOT έκανε το Κινέζο...
Λοιπόν...το πρόβλημα εκκίνησης γνωστό στην PEUGEOT και μάλιστα υπάρχει τεχνική οδηγία. Δεν είναι η μίζα αλλά ο εγκέφαλος (σύστημα immobilizer/συναγερμού). Το πρόβλημα λύνεται με γενική αναβάθμιση λογισμικού.
Μην ρωτήσει κανείς αν το πρόβλημα λύθηκε. Δεν ξέρω!
Το μόνο που ξέρω είναι ότι μόλις το πήρα το αυτοκίνητο ήταν σαν να είχε πάρει στις χαμηλές καμιά 10αριά άλογα παραπάνω....σκοτώστρα εντελώς....Αφού δεν μπορούσα να καταλάβω αν αυτό ήταν το δικό μου ή άλλο.... Φυσικά, μου έσβησε και δύο φορές μέχρι να μάθω το νέο γκάζι.... Περίεργο ε?
Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω???  |
Συγγνώμη, αλλά τι πρόβλημα είχες; Σου έσβηνε στην εκκίνηση ή κάτι άλλο; 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 20:29:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: | Λοιπόν..εκκίνηση κινητήρα...
Σήμερα στην LION μαζί με έμένα ήταν άλλα 4 παιδιά με το ίδιο πρόβλημα (ενώ είχαμε και άλλα κοινά προβληματάκια)... Μάλιστα ο ένας πήρε μέχρι και δικηγόρο τηλέφωνο για εξώδικο επειδή του κελαϊδούσαν τα τακάκια και η PEUGEOT έκανε το Κινέζο...
Λοιπόν...το πρόβλημα εκκίνησης γνωστό στην PEUGEOT και μάλιστα υπάρχει τεχνική οδηγία. Δεν είναι η μίζα αλλά ο εγκέφαλος (σύστημα immobilizer/συναγερμού). Το πρόβλημα λύνεται με γενική αναβάθμιση λογισμικού.
Μην ρωτήσει κανείς αν το πρόβλημα λύθηκε. Δεν ξέρω!
Το μόνο που ξέρω είναι ότι μόλις το πήρα το αυτοκίνητο ήταν σαν να είχε πάρει στις χαμηλές καμιά 10αριά άλογα παραπάνω....σκοτώστρα εντελώς....Αφού δεν μπορούσα να καταλάβω αν αυτό ήταν το δικό μου ή άλλο.... Φυσικά, μου έσβησε και δύο φορές μέχρι να μάθω το νέο γκάζι.... Περίεργο ε?
Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω???  |
Δεν ξέρω αλλά υποθέτω ότι η παλιά χαρτογράφηση δεν θα έδινε αρκετό καύσιμο στο κινητήρα και τώρα το άλλαξαν δίνοντας γενικά μια πιο ροπάτη ρύθμιση πιθανόν στον κινητήρα. Από ψηλά τι κάνει;;;;
Ελπίζω να μην ψοφάει...
Καινούργιος κινητήρας οπότε λογικό είναι και η ίδια η Peugeot ακόμα να τον ανακαλύπτει.
Τυχερέ...
Τίποτα για τον φτωχό πλην τίμιο 1400 άκουσες;;;;; 
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 23:58:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά ποιο ήταν το πρόβλημα Vini;
Και κάτι που έχω πει σε άλλο post. Γίνεται να πάω στην Peugeot και να μου αυξήσουν την κατανάλωση στα μπεκ; Πάντως ένα φίλο ηλεκτρολόγο που ρώτησα σήμερα μου είπε καλύτερα να πάω να μου βάλουν 5ο μπεκ, αλλά με τον εγκέφαλο τι γίνεται;
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Σεπ 2002, 07:39:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: |
Μην ρωτήσει κανείς αν το πρόβλημα λύθηκε. Δεν ξέρω!
Το μόνο που ξέρω είναι ότι μόλις το πήρα το αυτοκίνητο ήταν σαν να είχε πάρει στις χαμηλές καμιά 10αριά άλογα παραπάνω....σκοτώστρα εντελώς....Αφού δεν μπορούσα να καταλάβω αν αυτό ήταν το δικό μου ή άλλο.... Φυσικά, μου έσβησε και δύο φορές μέχρι να μάθω το νέο γκάζι.... Περίεργο ε?
Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω???  |
Τελευταία-μετά το πρόβλημα με την βαλβίδα που είχα- παρατήρησα πτώση στις χαμηλές,τόσο όσο να με κάνει να γκρινιάζω και να τρώγωμαι για το τί φταίει.Πιθανόν να έχει να κάνει με μικρότερη παροχή καυσίμου ή κάτι τέτοιο.Εμείς πώς μπορούμε να προχωρήσουμε σε αυτή την αναβάθμιση και τί κόστος θα έχει-για εκτός εγγύησης?
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Σεπ 2002, 08:06:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
teoman έγραψε: | Vini έγραψε: |
Μην ρωτήσει κανείς αν το πρόβλημα λύθηκε. Δεν ξέρω!
Το μόνο που ξέρω είναι ότι μόλις το πήρα το αυτοκίνητο ήταν σαν να είχε πάρει στις χαμηλές καμιά 10αριά άλογα παραπάνω....σκοτώστρα εντελώς....Αφού δεν μπορούσα να καταλάβω αν αυτό ήταν το δικό μου ή άλλο.... Φυσικά, μου έσβησε και δύο φορές μέχρι να μάθω το νέο γκάζι.... Περίεργο ε?
Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω???  |
Τελευταία-μετά το πρόβλημα με την βαλβίδα που είχα- παρατήρησα πτώση στις χαμηλές,τόσο όσο να με κάνει να γκρινιάζω και να τρώγωμαι για το τί φταίει.Πιθανόν να έχει να κάνει με μικρότερη παροχή καυσίμου ή κάτι τέτοιο.Εμείς πώς μπορούμε να προχωρήσουμε σε αυτή την αναβάθμιση και τί κόστος θα έχει-για εκτός εγγύησης? |
Το πρόβλημα μου αφορούσε καθαρά το δίδυμο κλειδί/μίζα. Πολλές φορές έπαιρνε μπροστά με την 3η,4η,5η φορά ενώ η μιζα δουλευε κανονικά. Έχω ακούσει πολλά σενάρια.
1. Το 1ο ότι έχω αδύνατη μίζα (βλ. Μiltellas)
2. Το 2ο ότι φταίει η βενζίνη
3. Το 3ο ότι φταίει το immobilizer
4. Το 4ο ότι φταίει το immobilizer με τον συναγερμό.
Τελικά τι φταίει? Καλή ερώτηση! Δεν ξέρω!
Οσο για την αναβάθμιση...εγώ είχα παρατηρήσει στις χαμηλές μια δυσκολία του αυτοκινήτου στο ξαφνικό πάτημα του γκαζιού. Δηλαδή σαν να μην ανταποκρινόταν στο ξαφνικό γκάζι. Αυτό φαίνεται ότι διορθώθηκε και υπάρχει απόκριση στο ξαφνικό γκάζι από τις χαμηλές....
Σήμερα θα το ξαναδώ και θα σας πω....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Σεπ 2002, 06:41:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: |
Οσο για την αναβάθμιση...εγώ είχα παρατηρήσει στις χαμηλές μια δυσκολία του αυτοκινήτου στο ξαφνικό πάτημα του γκαζιού. Δηλαδή σαν να μην ανταποκρινόταν στο ξαφνικό γκάζι. Αυτό φαίνεται ότι διορθώθηκε και υπάρχει απόκριση στο ξαφνικό γκάζι από τις χαμηλές....
|
Αυτό γιατί μου θυμίζει κάτι που έλεγε κάποιος άλλος περί ηλεκτρονικής
πεταλούδας?
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tirokomos (Να μας γραφεις...) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 (16v) xs
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 668 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2005, 02:34:00 Θέμα δημοσίευσης: Δε μπορω αλλα προβληματα ΠΛΕΟΝ!!!!! |
|
|
Καλησπερα παιδια ειμαι κατοχος ενος 307 1.4lt 16v.Το αυτοκινητο ειναι ενος ετους αλλα αυτο δε με εμποδισε να γινο ο πιο καλος φιλος των μηχανικων τησ λιον στι θεσσαλονικη!Το καλο μου το αμαξακι μοθ εχει βγαλει τη πιστη!!!!Πιστευω οτι δεν υπαρχει αλλοσ εδω μεσα που να εχει τραβηξει οτι εγω με αυτα τα απιστευτα αξιοπιστα μοντελα της peugeot.Αρκει να σας πω οτι εχω αλλαξει φλαντζα κεφαλης στα 15000km,μοναδα ABS και ηλεκτρονικου κατανεμητη πεδησης και οδηγουσα ενα αυτοκινητο με μονιμως πιασμενα φρενα λογο λαθους εντολης του εγκεφαλου,αλλαχτηκε βεβαιως βαση μηχανης,την τελευταια φορα που το εβαλα μεσα ηθελαν αλλαγη και οι 2 αισθητηρες L και πολλα αλλα απιθανα καθως και standar προβληματα της σειρας.Θελω απεγνωσμενα να ζητησω τη βοηθεια σας για ενα προβλημα που εχω εδω και καιρο και δε λεει να φυγει με ΤΙΠΟΤΑ και βεβαια οι μηχανικοι της LION πεταν τον αετο τους.1)Οταν το αμαξι ειναι παγωμενο δηλαδη εχει βγαλει ενα ολοκληρο βραδυ στο παρκιν με κρυο καιρο οταν παω να το βαλω μπρος δισκολευεται να παρει και πολλες φορες παει να σβησει και τελευταια στιγμη ξαναρπαζει και 2)με το που παιρνει μπρος οταν ειναι κρυο ακουγεται ενας ανατριχιαστικος θορυβος μεταλλικος για περιπου 2 δευτ και μετα τα κλασσικα σε ολουσ μας γουργουρισματα της κρυας μηχανης.Οτι εχει υποθει περι πατημενου συμπλεκτη και λιγου χρονου για το check τα εχω δοκιμασει ολα και δε γινεται τιποτα!Αν γνωριζει κατι καποιος θα εκτιμουσα πολυ την βοηθεια του!!!!!Και μια συμβουλη ΜΑΚΡΙΑ ολοι απο την LION στη Θεσσαλονικη!!!!Η μανα μου εχει περισσοτερες μηχανολογικες γνωσεις απο αυτα τα σουργελα εκει μεσα!!!!Σας ευχαριστω εκ των προτερων και sorry για το κατεβατο και το πρηξιμο αλλα καπου επρεπε να τα πω!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|