PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Εκκίνηση κινητήρα...
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Σεπ 2002, 02:22:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ πάλι κάνω το άλλο. Πατάω συμπλέκτη, γυρνάω το κλειδί στη θέση μετά τη μπαταρία-αξεσουάρ, περιμένω μέχρι να σβήσει το κίτρινο λαμπάκι στη βάση του οργάνου του δείκτη της βενζίνης, ενώ παράλληλα έχει αρχίσει και σταματήσει η αντλία της βενζίνης, και με πολύ λίγο γύρισμα στη μίζα το μοτέρ παίρνει εμπρός. Άλλοι πάλι άιντε, βγάζουν ταχύτητα, και ζέστη κρύο δεν πατάνε συμπλέκτη και γυρνάνε την μίζα κανονικά. Αν ξέρανε μόνο τι κακό κάνουνε στο μοτέρ τους...



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Σεπ 2002, 07:07:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pduke έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Πάντα μα πάντα βάζω μπροστά τον κινητήρα με αναμονή μέχρι αλλάξει και να γράψει ο χιλιομετρητής τα συνολικά χιλιόμετρα και πάντα με πατημένο συμπλέκτη. Αυτό το κάνω σε όλα τα αυτοκίνητα: Αναμονή, Πατημένο Συμπλέκτη και μιζάρισμα.

Κι όμως η μανίσια η Bosch τά 'κλασε κανονικά...


Αφού είσαι ούνος!!!Γότθος!!!Βισιγότθος και Οστρογότθος μαζί!!!
Αφού είσαι απότομος και δεν σέβεσαι το αυτοκίνητό σου!!Περνάς από τις λακούβες και κάνεις πως δεν τις βλέπεις και μετά φταίνε τα αμορτισερ!!!!
Έτσι βίασες και τη μίζα !!!!!!!!
ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟΛΑ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ ΤΟ ΤΗΛ ΟΤΑΝ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΑΧΧΧΧΧ τα πα και ξελάφρωσα!!!!!


ωχ! καλημέρα!
ωχ! ωχ!
ελπίζω τα σκάγια περί τηλεφώνου να μην παίρνουν και μένα γιατί είδα το τηλ. σου μετά τις 12.00 το βράδι.... σόρυ... Wink Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Σεπ 2002, 09:26:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:
ωχ! καλημέρα!
ωχ! ωχ!
ελπίζω τα σκάγια περί τηλεφώνου να μην παίρνουν και μένα γιατί είδα το τηλ. σου μετά τις 12.00 το βράδι.... σόρυ... Wink Wink Wink


Sniper Sniper Sniper Sniper Sniper

.........ΣΕ ΠΑΙΡΝΟΥΝ.............................
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Σεπ 2002, 01:53:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έλα Πανούλη μου, έλα αγόρι μου, ηρέμησε, πες μου τί θέλεις να σου πω, να ησυχάσεις... Εδώ είμαι, δεν σε αφήνω, να, πετάχτηκα λίγο έξω μια βόλτα κι εγω σαν άνθρωπος, να ξεσκάσω...

Laughing Razz


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 18:34:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν..εκκίνηση κινητήρα...

Σήμερα στην LION μαζί με έμένα ήταν άλλα 4 παιδιά με το ίδιο πρόβλημα (ενώ είχαμε και άλλα κοινά προβληματάκια)... Μάλιστα ο ένας πήρε μέχρι και δικηγόρο τηλέφωνο για εξώδικο επειδή του κελαϊδούσαν τα τακάκια και η PEUGEOT έκανε το Κινέζο... Mad

Λοιπόν...το πρόβλημα εκκίνησης γνωστό στην PEUGEOT και μάλιστα υπάρχει τεχνική οδηγία. Δεν είναι η μίζα αλλά ο εγκέφαλος (σύστημα immobilizer/συναγερμού). Το πρόβλημα λύνεται με γενική αναβάθμιση λογισμικού.

Μην ρωτήσει κανείς αν το πρόβλημα λύθηκε. Δεν ξέρω!
Το μόνο που ξέρω είναι ότι μόλις το πήρα το αυτοκίνητο ήταν σαν να είχε πάρει στις χαμηλές καμιά 10αριά άλογα παραπάνω....σκοτώστρα εντελώς....Αφού δεν μπορούσα να καταλάβω αν αυτό ήταν το δικό μου ή άλλο.... Φυσικά, μου έσβησε και δύο φορές μέχρι να μάθω το νέο γκάζι.... Περίεργο ε?

Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω??? Question Question Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 19:22:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:
Λοιπόν..εκκίνηση κινητήρα...

Σήμερα στην LION μαζί με έμένα ήταν άλλα 4 παιδιά με το ίδιο πρόβλημα (ενώ είχαμε και άλλα κοινά προβληματάκια)... Μάλιστα ο ένας πήρε μέχρι και δικηγόρο τηλέφωνο για εξώδικο επειδή του κελαϊδούσαν τα τακάκια και η PEUGEOT έκανε το Κινέζο... Mad

Λοιπόν...το πρόβλημα εκκίνησης γνωστό στην PEUGEOT και μάλιστα υπάρχει τεχνική οδηγία. Δεν είναι η μίζα αλλά ο εγκέφαλος (σύστημα immobilizer/συναγερμού). Το πρόβλημα λύνεται με γενική αναβάθμιση λογισμικού.

Μην ρωτήσει κανείς αν το πρόβλημα λύθηκε. Δεν ξέρω!
Το μόνο που ξέρω είναι ότι μόλις το πήρα το αυτοκίνητο ήταν σαν να είχε πάρει στις χαμηλές καμιά 10αριά άλογα παραπάνω....σκοτώστρα εντελώς....Αφού δεν μπορούσα να καταλάβω αν αυτό ήταν το δικό μου ή άλλο.... Φυσικά, μου έσβησε και δύο φορές μέχρι να μάθω το νέο γκάζι.... Περίεργο ε?

Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω??? Question Question Question


Συγγνώμη, αλλά τι πρόβλημα είχες; Σου έσβηνε στην εκκίνηση ή κάτι άλλο; Question




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 20:29:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:
Λοιπόν..εκκίνηση κινητήρα...

Σήμερα στην LION μαζί με έμένα ήταν άλλα 4 παιδιά με το ίδιο πρόβλημα (ενώ είχαμε και άλλα κοινά προβληματάκια)... Μάλιστα ο ένας πήρε μέχρι και δικηγόρο τηλέφωνο για εξώδικο επειδή του κελαϊδούσαν τα τακάκια και η PEUGEOT έκανε το Κινέζο... Mad

Λοιπόν...το πρόβλημα εκκίνησης γνωστό στην PEUGEOT και μάλιστα υπάρχει τεχνική οδηγία. Δεν είναι η μίζα αλλά ο εγκέφαλος (σύστημα immobilizer/συναγερμού). Το πρόβλημα λύνεται με γενική αναβάθμιση λογισμικού.

Μην ρωτήσει κανείς αν το πρόβλημα λύθηκε. Δεν ξέρω!
Το μόνο που ξέρω είναι ότι μόλις το πήρα το αυτοκίνητο ήταν σαν να είχε πάρει στις χαμηλές καμιά 10αριά άλογα παραπάνω....σκοτώστρα εντελώς....Αφού δεν μπορούσα να καταλάβω αν αυτό ήταν το δικό μου ή άλλο.... Φυσικά, μου έσβησε και δύο φορές μέχρι να μάθω το νέο γκάζι.... Περίεργο ε?

Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω??? Question Question Question


Δεν ξέρω αλλά υποθέτω ότι η παλιά χαρτογράφηση δεν θα έδινε αρκετό καύσιμο στο κινητήρα και τώρα το άλλαξαν δίνοντας γενικά μια πιο ροπάτη ρύθμιση πιθανόν στον κινητήρα. Από ψηλά τι κάνει;;;;
Ελπίζω να μην ψοφάει... Evil
Καινούργιος κινητήρας οπότε λογικό είναι και η ίδια η Peugeot ακόμα να τον ανακαλύπτει. Cool
Τυχερέ... Wink
Τίποτα για τον φτωχό πλην τίμιο 1400 άκουσες;;;;; Crying or Very sad



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 23:58:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικά ποιο ήταν το πρόβλημα Vini;
Και κάτι που έχω πει σε άλλο post. Γίνεται να πάω στην Peugeot και να μου αυξήσουν την κατανάλωση στα μπεκ; Πάντως ένα φίλο ηλεκτρολόγο που ρώτησα σήμερα μου είπε καλύτερα να πάω να μου βάλουν 5ο μπεκ, αλλά με τον εγκέφαλο τι γίνεται;



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Σεπ 2002, 07:39:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:

Μην ρωτήσει κανείς αν το πρόβλημα λύθηκε. Δεν ξέρω!
Το μόνο που ξέρω είναι ότι μόλις το πήρα το αυτοκίνητο ήταν σαν να είχε πάρει στις χαμηλές καμιά 10αριά άλογα παραπάνω....σκοτώστρα εντελώς....Αφού δεν μπορούσα να καταλάβω αν αυτό ήταν το δικό μου ή άλλο.... Φυσικά, μου έσβησε και δύο φορές μέχρι να μάθω το νέο γκάζι.... Περίεργο ε?

Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω??? Question Question Question


Τελευταία-μετά το πρόβλημα με την βαλβίδα που είχα- παρατήρησα πτώση στις χαμηλές,τόσο όσο να με κάνει να γκρινιάζω και να τρώγωμαι για το τί φταίει.Πιθανόν να έχει να κάνει με μικρότερη παροχή καυσίμου ή κάτι τέτοιο.Εμείς πώς μπορούμε να προχωρήσουμε σε αυτή την αναβάθμιση και τί κόστος θα έχει-για εκτός εγγύησης?


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Σεπ 2002, 08:06:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

teoman έγραψε:
Vini έγραψε:

Μην ρωτήσει κανείς αν το πρόβλημα λύθηκε. Δεν ξέρω!
Το μόνο που ξέρω είναι ότι μόλις το πήρα το αυτοκίνητο ήταν σαν να είχε πάρει στις χαμηλές καμιά 10αριά άλογα παραπάνω....σκοτώστρα εντελώς....Αφού δεν μπορούσα να καταλάβω αν αυτό ήταν το δικό μου ή άλλο.... Φυσικά, μου έσβησε και δύο φορές μέχρι να μάθω το νέο γκάζι.... Περίεργο ε?

Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω??? Question Question Question


Τελευταία-μετά το πρόβλημα με την βαλβίδα που είχα- παρατήρησα πτώση στις χαμηλές,τόσο όσο να με κάνει να γκρινιάζω και να τρώγωμαι για το τί φταίει.Πιθανόν να έχει να κάνει με μικρότερη παροχή καυσίμου ή κάτι τέτοιο.Εμείς πώς μπορούμε να προχωρήσουμε σε αυτή την αναβάθμιση και τί κόστος θα έχει-για εκτός εγγύησης?



Το πρόβλημα μου αφορούσε καθαρά το δίδυμο κλειδί/μίζα. Πολλές φορές έπαιρνε μπροστά με την 3η,4η,5η φορά ενώ η μιζα δουλευε κανονικά. Έχω ακούσει πολλά σενάρια.
1. Το 1ο ότι έχω αδύνατη μίζα (βλ. Μiltellas)
2. Το 2ο ότι φταίει η βενζίνη
3. Το 3ο ότι φταίει το immobilizer
4. Το 4ο ότι φταίει το immobilizer με τον συναγερμό. Shocked

Τελικά τι φταίει? Καλή ερώτηση! Δεν ξέρω!

Οσο για την αναβάθμιση...εγώ είχα παρατηρήσει στις χαμηλές μια δυσκολία του αυτοκινήτου στο ξαφνικό πάτημα του γκαζιού. Δηλαδή σαν να μην ανταποκρινόταν στο ξαφνικό γκάζι. Αυτό φαίνεται ότι διορθώθηκε και υπάρχει απόκριση στο ξαφνικό γκάζι από τις χαμηλές....

Σήμερα θα το ξαναδώ και θα σας πω.... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Σεπ 2002, 02:59:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:

Το πρόβλημα μου αφορούσε καθαρά το δίδυμο κλειδί/μίζα. Πολλές φορές έπαιρνε μπροστά με την 3η,4η,5η φορά ενώ η μιζα δουλευε κανονικά.


Έτσι όπως το γράφεις εδώ, δεν θα μπορούσα να σου πω ποτέ ότι σου φταίει η μίζα...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Σεπ 2002, 06:41:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:

Οσο για την αναβάθμιση...εγώ είχα παρατηρήσει στις χαμηλές μια δυσκολία του αυτοκινήτου στο ξαφνικό πάτημα του γκαζιού. Δηλαδή σαν να μην ανταποκρινόταν στο ξαφνικό γκάζι. Αυτό φαίνεται ότι διορθώθηκε και υπάρχει απόκριση στο ξαφνικό γκάζι από τις χαμηλές....


Αυτό γιατί μου θυμίζει κάτι που έλεγε κάποιος άλλος περί ηλεκτρονικής
πεταλούδας?


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
tirokomos (Να μας γραφεις...)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 307 1.4 (16v) xs

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 668
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2005, 02:34:00    Θέμα δημοσίευσης: Δε μπορω αλλα προβληματα ΠΛΕΟΝ!!!!! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα παιδια ειμαι κατοχος ενος 307 1.4lt 16v.Το αυτοκινητο ειναι ενος ετους αλλα αυτο δε με εμποδισε να γινο ο πιο καλος φιλος των μηχανικων τησ λιον στι θεσσαλονικη!Το καλο μου το αμαξακι μοθ εχει βγαλει τη πιστη!!!!Πιστευω οτι δεν υπαρχει αλλοσ εδω μεσα που να εχει τραβηξει οτι εγω με αυτα τα απιστευτα αξιοπιστα μοντελα της peugeot.Αρκει να σας πω οτι εχω αλλαξει φλαντζα κεφαλης στα 15000km,μοναδα ABS και ηλεκτρονικου κατανεμητη πεδησης και οδηγουσα ενα αυτοκινητο με μονιμως πιασμενα φρενα λογο λαθους εντολης του εγκεφαλου,αλλαχτηκε βεβαιως βαση μηχανης,την τελευταια φορα που το εβαλα μεσα ηθελαν αλλαγη και οι 2 αισθητηρες L και πολλα αλλα απιθανα καθως και standar προβληματα της σειρας.Θελω απεγνωσμενα να ζητησω τη βοηθεια σας για ενα προβλημα που εχω εδω και καιρο και δε λεει να φυγει με ΤΙΠΟΤΑ και βεβαια οι μηχανικοι της LION πεταν τον αετο τους.1)Οταν το αμαξι ειναι παγωμενο δηλαδη εχει βγαλει ενα ολοκληρο βραδυ στο παρκιν με κρυο καιρο οταν παω να το βαλω μπρος δισκολευεται να παρει και πολλες φορες παει να σβησει και τελευταια στιγμη ξαναρπαζει και 2)με το που παιρνει μπρος οταν ειναι κρυο ακουγεται ενας ανατριχιαστικος θορυβος μεταλλικος για περιπου 2 δευτ και μετα τα κλασσικα σε ολουσ μας γουργουρισματα της κρυας μηχανης.Οτι εχει υποθει περι πατημενου συμπλεκτη και λιγου χρονου για το check τα εχω δοκιμασει ολα και δε γινεται τιποτα!Αν γνωριζει κατι καποιος θα εκτιμουσα πολυ την βοηθεια του!!!!!Και μια συμβουλη ΜΑΚΡΙΑ ολοι απο την LION στη Θεσσαλονικη!!!!Η μανα μου εχει περισσοτερες μηχανολογικες γνωσεις απο αυτα τα σουργελα εκει μεσα!!!!Σας ευχαριστω εκ των προτερων και sorry για το κατεβατο και το πρηξιμο αλλα καπου επρεπε να τα πω!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Σελίδα 3 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1375s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on