PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

TEST DRIVE - VW Golf V 1.4 FSi

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Ιαν 2007, 19:53:16    Θέμα δημοσίευσης: TEST DRIVE - VW Golf V 1.4 FSi Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νάμαι και πάλι στην Κύπρο, αυτή τη φορά οδηγώντας ένα VW Golf V 1.4 FSi από το περασμένο Σάββατο μέχρι και την επόμενη Παρασκευή.

Θα γράψω περισσότερα μετά τη "λήξη" του Test Drive αλλά τώρα γράφω κάποια γρήγορα σχόλια για να πάρετε μια γεύση....

Πολύ άνετη ανάρτηση που δεν κοπανάει, στρίβει πάρα πολύ καλά και ουδέτερα αλλά έχει ληθαργικό τιμόνι με περίεργη τεχνιτή αίσθηση και αρκετές κλίσεις, πολύ αποτελεσματικά φρένα αλλά με ΤΡΙΣΑΘΛΙΑ αίσθηση και υπερβολικά μαλακό και σπογγώδες πεντάλ, είναι αρκετά αργό λόγο βάρους και ο FSi αποδίδει καλά από 4500-6000 στροφές μόνο ενώ κάνει αρκετό και κακόφωνο θόρυβο στις στροφές "ταξιδιού" (3000-3500 περίπου). Σίγουρα ακούγεται πολύ καλύτερα σε πιο ψηλές στροφές και όταν το ζορίζεις. Πολύ ενοχλητική είναι και αυτή η μαλ***α της VW που κόβει το καύσιμο λίγο πριν τον κόφτη και νιώθεις ότι η απόδοση πέφτει κατακόρυφα κοντά στον κόφτη. Το έχω δει και στο Polo και μου το έχουν πει και άλλοι ότι αυτό είναι ρύθμιση σε όλα τα VW.
Πολύ θετικός αλλά μάλλον αργός επιλογέας, κακή ορατότητα πίσω και τιμόνι υπερβολικά ψηλά τοποθετημένο (ακόμα και ρυθμισμένο τελείως κάτω).

Πολύ περισσότερα όταν γυρίσω Αθήνα το Σάββατο.....


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil


Έχει επεξεργασθεί από τον/την ultra-one στις Κυρ 28 Ιαν 2007, 14:44:28, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Ιαν 2007, 12:56:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτο με τα 95ps ειναι???


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Ιαν 2007, 15:01:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι μαλλον.
Γιατι λεει πανω οτι ειναι FSI 1.4.
Τα απλα με τα 75 νομιζω οτι δεν ειναι FSI.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Ιαν 2007, 11:16:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επέστρεψα χθες και παραθέτω τις εντυπώσεις μου από το καινούριο VW GOLF V 1.4 FSi που οδηγούσα για μια ολόκληρη βδομάδα.....

Θέση οδήγησης/εργονομία:
Δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα. Το τιμόνι ρυθμίζεται σε ύψος και σε απόσταση αλλά ακόμα και στην πιο χαμηλή θέση δεν είναι αρκετά κάθετο και τόσο χαμηλά όσο θα ήθελα.
Επίσης στην πιο κάτω θέση κρύβει πολύ τον πίνακα οργάνων.
Τα καθίσματα είναι άνετα αλλά μάλλον σκληρά και η ορατότητα προς τα πίσω είναι μάλλον τραγική.
Η θέση του επιλογέα είναι πολύ καλή αλλά κάποιοι άλλοι διακόπτες όπως του ESP είναι σε δύσχρηστη θέση ανάμεσα στον επιλογέα και το τασάκι.

Κινητήρας/Επιδόσεις/Οικονομία:
Ο κινητήρας μου άφησε ανάμικτα συναισθήματα.
Κατ' αρχήν δεν θα έλεγα ότι έχει καλή ροπή χαμηλά αφού κάτω από 2200 στροφές είναι αρκετά ψόφιος.
Από τις 2200 μέχρι τις 5900 στροφές περίπου αποδίδει καλά με πιο αποδοτική περιοχή λειτουργίας τις 4500-5900 στροφές.
Ο κόφτης είναι στις 6000 αλλά μετά τις 5800-5900 για κάποιο ηλίθιο λόγο που μόνο η VW ξέρει, η απόδοση πέφτει κατακόρυφα. (Το ίδιο πρόσεξα στο Polo 1.2 12v)
To Αυτοκίνητο δείχνει και είναι αρκετά αργό και ο 1.4 FSi μάλλον είναι πολύ λίγος για το βάρος του.
Αν αναλογιστούμε ότι οι 3 πρώτες σχέσεις είναι πολύ κοντές με κοντερίσιες ταχύτητες στον κόφτη 40, 80 και 118 χαω τότε το αυτοκίνητο δεν θα πήγαινε καθόλου με πιο φυσιολογικές σχέσεις.
Η 5η είναι κάπως Overdrive αφού στα 100χάω οι στροφές είναι 2900 περίπου και ότιδήποτε προσπεράσματα και ταρζανιές αποκλείονται με 5η αφού οι ρεπρίζ είναι τραγικές με 5η!
Στην πολύ γνωστή στην Κύπρο παρατεταμένη ανηφόρα της "Κακορατζιάς" μεταξύ Λεμεσού-Λευκωσίας, το αυτοκίνητο είχε τελική 110χαω με 5η......
Επίσης σε στροφές ταξιδιού κοντά στις 3000 ο FSi είναι μάλλον κακόφωνος.
Το άλλο αρνητικό που πρόσεξα είναι ότι ο FSi κτυπάει τρελά πειράκια σε χαμηλές στροφές (και να σκεφτήτε ότι οι βενζίνες στην Κύπρο είναι απείρως καλύτερες από την Ελλάδα....) και καίει αρκετή βενζίνη.
Έκανα τα περισσότερα χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομο μεταξύ πόλεων και με 11,2λ/100χμ μέση κατανάλωση θα έλεγα ότι είναι κάθε άλλο παρά οικονομικός......


Επιλογέας/κιβώτιο:
Γενικά πολύ καλός επιλογέας με πολύ σαφές κούμπωμα των ταχυτήτων αλλά μάλλον αργός για γρήγορες αλλαγές.
Επίσης πρόσεξα ότι γρατσούναγε ελαφρά η 2α στην αλλαγή από 1η.
Όπως ανέφερα πιο πάνω, οι 3 πρώτες σχέσεις είναι πολύ κοντές και η 5η μακριά με μεγάλο κενό από την 4η.
Το 0-100 έρχεται σε περίπου 15δλ και απαιτεί 2 αλλαγές από τον αργό επιλογέα ....

Τιμόνι:
Αρκετά βαρύ και σφικτό γύρω από την ευθεία αλλά μάλλον ασαφές και ανακριβές, κάπως αργό και με πολύ μέτρια και τεχνιτή αίσθηση.
Για να πάρουμε τα πράγματα ένα ένα, το τιμόνι δείχνει βαρύ, σφικτό και στιβαρό γύρω από την ευθεία αλλά στο δρόμο δείχνει μάλλον αργό με μια "παραπλάνητική" υποψία έντονης αρχικής υποστροφής και μια επίσης παραπλανητική υποψία ότι το αυτοκίνητο είναι νωχελικό στις αλλαγές κατεύθυνσης.
Το χειρότερο σημείο από όλα είναι η εντελώς τεχνιτή αίσθηση όταν το τιμόνι είναι στριμμένο αφού ενώ είναι βαρύ, παρόλα ταύτα δεν έχει καθόλου αίσθηση για το τι κάνουν οι τροχοί και έχει κακή επαναφορά με μια εξισου περίεργη αίσθηση "ελατηρίου". Σε αυτό τον τομέα το τιμόνι του 307 και του 206 είναι πολύ καλύτερο.
Επίσης το βρήκα αρκετά ανακριβές αφού ενώ δεν έχει τζόγο, στρίβωντας το λίγο, το αυτοκίνητο ελάχιστα αλλάζει πορεία ενώ με ελάχιστα περισσότερο τιμόνι το αυτοκίνητο στρίβει πολύ.
Έχω διαβάσει σε διάφορα περιοδικά ότι τους άρεσε το τιμόνι του νέου Golf και αυτό εμένα με βρίσκει κάθετα αντίθετο....
Το Ford Focus για μένα έχει μερικά έτη φωτός καλύτερο τιμόνι από το Golf.

Φρένα:
Τα φρένα του Golf είναι πολύ αποτελεσματικά και δυνατά (επιτέλους).
Όμως η αίσθηση τους είναι τόσο ΚΑΚΗ που δεν θα μπορούσα προσωπικά να ζήσω με ένα Golf. Συγκεκριμένα, το πεντάλ του φρένου είναι τόσο μαλακό και σπογγώδες που μόνο το βάρος του παπουτσιού είναι αρκετό για να το μετατοπίσει 2-3 εκ!!!!
Επίσης επειδή τα φρένα έχουν πολύ καλή αρχική απόκριση, με το παραμικρό άγγιγμα του υπερβολικά μαλακού πεντάλ φρενάρεις περισσότερο από ότι θες.

Ανάρτηση-Οδική συμπεριφορά:
Πολύ μαλακή ανάρτηση με πολύ καλή άνεση, η οποία επιπλέον δεν κοπανάει ποτέ.
Το αυτοκίνητο στις αλλαγές πορείας δίνει την εντύπωση ότι δεν θα στρίψει αλλά τελικά όχι μόνο στρίβει, αλλά στρίβει και ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ καλά.
Η υποψία της αρχικής υποστροφής εξανεμίζεται στην 1η στροφή που θα το πιέσεις αφού το Golf στρίβει εντελώς ουδέτερα σε όλες τις συνθήκες.
Η οποιαδήποτε υποστροφή και υπερστροφή απλά δεν έρχονται ποτέ και το άφημα του γκαζιού απλά βοηθάει το αυτοκίνητο να κλείσει λίγο την πορεία του.
Μοναδικό αρνητικό σημείο εδώ οι αρκετές κλίσεις που έχει το 1.4 αλλά και πάλι η συμπεριφορά του Golf σε εμπνέει να το πιέσεις αφού είναι φιλικότατο, εύκολο και με ψηλά όρια.
Άλλο θετικό σημείο είναι ότι το ESP απενεργοποιήται πλήρως και δεν ξαναενεργοποιήται με την ταχύτητα, παρά μόνο αν χρειαστεί να παρέμβει πολύ δραστικά.
Κάπως αρνητικό σημείο είναι η σταθερότητα του στις ψηλές ταχύτητες, όπως και η ικανότητα του να σιδερώνει τελείως το δρόμο στην εθνική.
Έκανα την ίδια διαδρομή Λευκωσία-Λεμεσό με το 307 της μάνας μου το οποίο είναι ακλόνητα σταθερό και δίνει την εντύπωση ότι ο δρόμος είναι τέλειος και χωρίς καθόλου ανωμαλίες.
Το Golf δείχνει πιο νευρικό και "χοροπηδάει" σε πολλά σημεία που το 307 πάει "λάδι".

Ποιότητα/Αξιοπιστία:
Ποιος μίλησε και πάλι για γερμανική ποιότητα κατασκευής?????
Στο εσωτερικό τίποτα δεν τρίζει, γενικά όλα δείχνουν αρκετά ποιοτικά και όλες οι πόρτες κλείνουν σαν χρηματοκιβώτιο.
Ομως...... Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο ο αναπτήρας πεταγόταν πολύ πριν ζεσταθεί αρκετά για να ανάψεις τσιγάρο, το κεντρικό κλείδωμα δούλευε όποτε ήθελε, ο διακόπτης των φλας κάποτε δεν επέστρεφε όταν ίσωνε το τιμόνι και το εσωτερικό του αυτοκινήτου μύριζε έντονα βενζίνη όταν ο κινητήρας ήταν κρύος. Επίσης σε 1-2 περιπτώσεις μου άναψε το λαμπάκι του κινητήρα και το ρελαντί σε κάποιες φάσεις ήταν εντελώς ασταθές.


Γενικά:
Το νέο Golf είναι ένα καλό οικογενειακό αυτοκίνητο, με πάρα πολύ καλή οδική συμπεριφορά και άνεση στις χαμηλές ταχύτητες, καλούς χώρους, επιλογέα και απτή ποιότητα.
Το 1.4 FSi όμως είναι αργό, καίει πολύ, έχει κλίσεις στις στροφές και έχει τρισάθλια αίσθηση στα φρένα και αρκετά κακή στο τιμόνι.
Το 307 είναι πολύ πιο ταξιδιάρικο και καλύτερο σε όλα εκτός ίσως από την άνεση της ανάρτησης στις χαμηλές ταχύτητες και το νέο Focus είναι μακράν πιο σπορτίφ για το ανήσυχο οικογενειάρχη όντας εξαιρετικό σε όλα εκτός πάλι από την κάπως σφικτή (αλλά εξαιρετικά ελεγχόμενη) ανάρτηση.


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Ιαν 2007, 14:21:03    Θέμα δημοσίευσης: Re: TEST DRIVE - VW Golf V 1.4 FSi Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
Νάμαι και πάλι στην Κύπρο, αυτή τη φορά οδηγώντας ένα VW Golf IV 1.4 FSi από το περασμένο Σάββατο μέχρι και την επόμενη Παρασκευή......


Στο τιτλο γραφεις Golf V 1.4 FSi

ultra-one έγραψε:
... Πολύ ενοχλητική είναι και αυτή η μαλ***α της VW που κόβει το καύσιμο λίγο πριν τον κόφτη και νιώθεις ότι η απόδοση πέφτει κατακόρυφα κοντά στον κόφτη. Το έχω δει και στο Polo και μου το έχουν πει και άλλοι ότι αυτό είναι ρύθμιση σε όλα τα VW.
.....


Και στα Οpel.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Ιαν 2007, 14:45:46    Θέμα δημοσίευσης: Re: TEST DRIVE - VW Golf V 1.4 FSi Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

STELIOS έγραψε:
ultra-one έγραψε:
Νάμαι και πάλι στην Κύπρο, αυτή τη φορά οδηγώντας ένα VW Golf IV 1.4 FSi από το περασμένο Σάββατο μέχρι και την επόμενη Παρασκευή......


Στο τιτλο γραφεις Golf V 1.4 FSi

V ήταν. Το διόρθωσα Cool


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Ιαν 2007, 21:51:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η περιγραφη του κινητηρα ηταν τραγικη.
Ειναι 1.4 και του εχουν φορτωσει ενα αμαξωμα σχεδον 1,5 τονο.Το καημενο το αμαξι.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιαν 2007, 13:34:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενταξει, 1,5 τονος δεν ειναι...

1270Kg δινει η εταιρια για το FSI!!!

Απο την αλλη σκεψου οτι και το 207 με τα 90 ειναι 1170kg...


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιαν 2007, 15:26:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1270+100 που ειμαι εγω παμε στα 1370.
Κοντα 1,5.
Ειναι δυσκολο να κινηθουν τοσο βαρια αμαξια με τα αλογα που βγαζουν.
Ειναι γενικο το κακο αυτο.Δεν το κανει μονο η VW.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,133s (PHP: 84% - SQL: 16%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on