Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Master Yoda (kostas) Μόλις έγραψα

 307 1.4 (8V) (2002)
Ένταξη: 01 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 22 Τόπος: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Νοέ 2008, 19:59:14 Θέμα δημοσίευσης: CATALYTIC CONVERTER FAULT???????????? |
|
|
εδώ και 2 εβδομάδες η γυναίκα μου παραπονιόταν ότι το 307 μου δεν μπορούσε να ξεκινήσει από στάση και ότι όσο το πατίναρε αυτό εσβηνε και ότι γενικά δεν έχει δύναμη .να σας πω την αλήθεια δεν πολυεδωσα σημασία μέχρι σήμερα που το πήρα και πήγα μια βόλτα με την οικογένεια . ενώ είμαι στην εθνική με καμιά 120αρια χλμ ξαφνικά το αμάξι κωλώνει και αρχίζει να χάνει χιλιόμετρα μετά ακούω ένα μπιπ μπιπ μπιπ και αρχίζει να αναβοσβήνει το λαμπάκι του κινητήρα ενώ στην οθόνη μου αναβόσβηνε το μήνυμα CATALYTIC CONVERTER FAULT. το αμάξι αυτή τη στιγμή πηγαίνει σαν 500αρακι ενώ δεν μπορώ να περάσω τα 80 άσε που το μπιπ μπιπ είναι σπαστικό . καμιά ιδέα ρε παιδιά τη μπορεί να ΕΙΝΑΙ???
το 307 μου είναι 1,4 8v του 2002
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2008, 10:58:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ακους να δουλευει σωστα?Γιατι υποψιαζομαι οτι εχει θεμα με το πολλαπλασιαστη και μπορει να μην δουλευει καποιος κυλινδρος...και ετσι εξηγειτε η απωλεια δυναμης...και το μυνημα που βγαζει ειναι λογικο γιατι απο τις μιζιες να παρει επεσε ακαφτη βενζινη στον καταλυτη και εντοπησαν κακηξ καυση οι αισθητηρες.....Για δες το.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lam206 (Λάμπρος) Μόλις έγραψα

 peugeot 206 1.6 (16v) Gti
Ένταξη: 11 Μάρ 2007 Δημοσιεύσεις: 34 Τόπος: Νίκαια
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Δεκ 2008, 16:52:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εμενα ακριβως το ιδιο εβγαλε προχθες μετα απο βενζινη που εβαλα...Το αμαξι ειναι σαν να δουλευουν μονο οι 2 κυλινδροι και δεν παει καθολου...Αφηστε που κανει και σαν boxer....!!!! Ξερει κανεις απο τι μπορει να ειναι...???? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Δεκ 2008, 02:02:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Giannis307 έγραψε: | Το ακους να δουλευει σωστα?Γιατι υποψιαζομαι οτι εχει θεμα με το πολλαπλασιαστη και μπορει να μην δουλευει καποιος κυλινδρος...και ετσι εξηγειτε η απωλεια δυναμης...και το μυνημα που βγαζει ειναι λογικο γιατι απο τις μιζιες να παρει επεσε ακαφτη βενζινη στον καταλυτη και εντοπησαν κακηξ καυση οι αισθητηρες.....Για δες το.... |
Σωστο αυτο που λες,αλλα δεν θα ειχε βγαλει νωριτερα ειδοποιηση για τον πολλαπλασιαστη?? 
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
FOT307_GR (Φωτης) Νέος χρήστης

206 1.4(8v)
Ένταξη: 11 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 61 Τόπος: Δραπετσωνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Δεκ 2008, 17:12:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εμενα παιδια μου παρουσιαστηκε αυτο στο 307 που ειχα,πηγα να το βαλω εμπρος ενα απογευμα,μολις το αμαξι πηρε εμπρος αρχισε ενα εντονο τρεμουλο εβγαζε αυτο το μηνυμα+antipollution fault και αρχισαν να πεφτουν οι στροφες οσπου εσβησε,προσπαθησα να το βαλω εμπρος αλλα δεν επαιρνε,μετα απο προσπαθειες πηρε τελικα εδειχνε αυτο το μηνυμα και ειχε αναψει το λαμπακι του κινητηρα..
Πηγα συνεργειο αλλαξα τον αισθητηρα στροφων....για 2-3 εβδομαδες ολα ενταξει αλλα μετα τα ιδια..πηγα συνεργειο παλι το εβαλαν στη διαγνωση αλλα δεν εδειχνε τιποτα...μεχρι που πουλησα το αμαξι δε μου ξαναεμφανιστηκε αυτο το μηνυμα
Ειχα κοιταξει τοτε σε ξενα site και αυτο το φαινομενο ηταν πολυ συχνο στα 307,206,206cc,και το καλυτερο απ' ολα ολα τα συνεργεια(ξενα+ελληνικα)δεν ηξεραν ακριβως απο που προερχοταν το προβλημα και εκαναν πειραματα...και οι πιο κατεληξαν οτι ειναι μαλλον αισθητηρας λ ......γνωμες δεκτες γιατι και εγω το εχω σαν απορια  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ae86 (Δημήτρης) Μόλις έγραψα

peugeot 307 XT 1.6 16v (11/2003)
Ένταξη: 11 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 36 Τόπος: Αγρίνιο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Απρ 2009, 15:00:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κι εγώ είχα παρόμοια προβλήματα στις κρύες εκκινήσεις στην αρχή και μετά από μερικά δευτερόλεπτα έστρωνε μέχρι ένα απόγευμα πριν από καμμιά 20αρια μέρες που πήρε μπροστά αλλά δούλευε σα να μην "έκοβε" κάποιος κύλινδρος και εμφανίστηκε "CATALYTIC CONVERTER FAULT".
Την επομένη που το πήγα στον τοπικό αντιπρόσωπο η διάγνωση έδειξε "σποραδικές διακοπές στον κύλινδρο Νο 2".
Το μπουζί του συγκεκριμένου κυλίνδρου είχε όψη διαφορετική από τα υπόλοιπα και αλλάχτηκαν με κόστος 40 ευρώ.
Σημειωτέον, είχαν 10000 χιλ. km. Από τότε δε με έχει απασχολήσει ξανά, να χτυπήσω ξύλο! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
rubal Μέλος

207 THP
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 159
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Απρ 2009, 16:04:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ε λογικο... ειχε προβλημα με την αναφλεξη στον ενα κυλινδρο δεν γινοταν σωστη καυση και εβγαζε απο πισω οτι γουσταρε. διαβασε ο 2ος lamda μαλλον οτι να ναι τιμες κ θεωρησε οτι εχει θεμα με τον καταλυτη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ae86 (Δημήτρης) Μόλις έγραψα

peugeot 307 XT 1.6 16v (11/2003)
Ένταξη: 11 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 36 Τόπος: Αγρίνιο
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Απρ 2009, 22:36:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λογικότατο!!!
Η συγκεκριμένη ένδειξη μπορεί να για εμφανιστεί για πολλούς λόγους ανάφλεξης ή τροφοδοσίας. Εγώ μάλλον ήμουν τυχερός και ξεμπέρδεψα, (ελπίζω) φτηνά... Άλλοι φίλοι τρέχουν για πολλαπλασιαστή ("κλασσική περίπτωση βλάβης").
Αλήθεια..., τα παιδιά εκεί μου είπαν ότι τα μπουζί καταστρέφονται λόγω κακής ποιότητας καυσίμων (νερό στη βενζίνη κλπ.) και ότι βοηθάει τον κινητήρα να τον ξεζουμίζουμε που και που... για να αποβάλλονται κάποια "βλαβερά" κατάλοιπα...
Εγώ μέχρι τώρα το λυπόμουν και εκτός κάποιας ζορισμένης προσπέρασης δεν το "κυνηγούσα" το αυτοκινητάκι.
Ποιες είναι οι απόψεις? (Για οικογενειακό μικρομεσαίο αυτοκίνητο μιλάμε κι όχι για pushαρισμένο μοτερ). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Απρ 2009, 23:21:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολλά αμάξια που οδηγούνται υπερβολικά συντηρητικά βγάζουν σφάλματα. Καλό είναι πού και πού να ξεκαπνίζεται το αμάξι, μετά από ένα καλό ζέσταμα.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ae86 (Δημήτρης) Μόλις έγραψα

peugeot 307 XT 1.6 16v (11/2003)
Ένταξη: 11 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 36 Τόπος: Αγρίνιο
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Απρ 2009, 23:35:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Thank you dc!!! Μάλλον αρχίζει το ψεκάπνισμα, ελπίζω να μη "σπουρίξει" το moteur.
Με 100.000 km νόμιζα πως πρέπει να να το "προστατεύω" κατά κάποιον τρόπο. (Με όλον το σεβασμό στην Ευρωπαική Ένωση...
δεν είναι και Γιαπωνέζικο για να αντέχει "καγκουριές") |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Απρ 2009, 01:59:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To συγκεκριμένο μοτέρ δεν μασάει μία, λιώστο άφοβα, αφότου το έχεις ζεστάνει φυσικά. Να προσέχεις μόνο το λαδάκι του και και να αλλάζεις κάθε 2 χρόνια παραφλού. 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|