PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

CATALYTIC CONVERTER FAULT????????????

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Master Yoda (kostas)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 1.4 (8V) (2002)

Ένταξη: 01 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 22
Τόπος: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Νοέ 2008, 19:59:14    Θέμα δημοσίευσης: CATALYTIC CONVERTER FAULT???????????? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εδώ και 2 εβδομάδες η γυναίκα μου παραπονιόταν ότι το 307 μου δεν μπορούσε να ξεκινήσει από στάση και ότι όσο το πατίναρε αυτό εσβηνε και ότι γενικά δεν έχει δύναμη .να σας πω την αλήθεια δεν πολυεδωσα σημασία μέχρι σήμερα που το πήρα και πήγα μια βόλτα με την οικογένεια . ενώ είμαι στην εθνική με καμιά 120αρια χλμ ξαφνικά το αμάξι κωλώνει και αρχίζει να χάνει χιλιόμετρα μετά ακούω ένα μπιπ μπιπ μπιπ και αρχίζει να αναβοσβήνει το λαμπάκι του κινητήρα ενώ στην οθόνη μου αναβόσβηνε το μήνυμα CATALYTIC CONVERTER FAULT. το αμάξι αυτή τη στιγμή πηγαίνει σαν 500αρακι ενώ δεν μπορώ να περάσω τα 80 άσε που το μπιπ μπιπ είναι σπαστικό . καμιά ιδέα ρε παιδιά τη μπορεί να ΕΙΝΑΙ???

το 307 μου είναι 1,4 8v του 2002

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2008, 10:58:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ακους να δουλευει σωστα?Γιατι υποψιαζομαι οτι εχει θεμα με το πολλαπλασιαστη και μπορει να μην δουλευει καποιος κυλινδρος...και ετσι εξηγειτε η απωλεια δυναμης...και το μυνημα που βγαζει ειναι λογικο γιατι απο τις μιζιες να παρει επεσε ακαφτη βενζινη στον καταλυτη και εντοπησαν κακηξ καυση οι αισθητηρες.....Για δες το....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
lam206 (Λάμπρος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 206 1.6 (16v) Gti

Ένταξη: 11 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 34
Τόπος: Νίκαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Δεκ 2008, 16:52:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και εμενα ακριβως το ιδιο εβγαλε προχθες μετα απο βενζινη που εβαλα...Το αμαξι ειναι σαν να δουλευουν μονο οι 2 κυλινδροι και δεν παει καθολου...Αφηστε που κανει και σαν boxer....!!!! Ξερει κανεις απο τι μπορει να ειναι...????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Δεκ 2008, 02:02:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Giannis307 έγραψε:
Το ακους να δουλευει σωστα?Γιατι υποψιαζομαι οτι εχει θεμα με το πολλαπλασιαστη και μπορει να μην δουλευει καποιος κυλινδρος...και ετσι εξηγειτε η απωλεια δυναμης...και το μυνημα που βγαζει ειναι λογικο γιατι απο τις μιζιες να παρει επεσε ακαφτη βενζινη στον καταλυτη και εντοπησαν κακηξ καυση οι αισθητηρες.....Για δες το....


Σωστο αυτο που λες,αλλα δεν θα ειχε βγαλει νωριτερα ειδοποιηση για τον πολλαπλασιαστη?? Rolling eyes


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
FOT307_GR (Φωτης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.4(8v)

Ένταξη: 11 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 61
Τόπος: Δραπετσωνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Δεκ 2008, 17:12:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και εμενα παιδια μου παρουσιαστηκε αυτο στο 307 που ειχα,πηγα να το βαλω εμπρος ενα απογευμα,μολις το αμαξι πηρε εμπρος αρχισε ενα εντονο τρεμουλο εβγαζε αυτο το μηνυμα+antipollution fault και αρχισαν να πεφτουν οι στροφες οσπου εσβησε,προσπαθησα να το βαλω εμπρος αλλα δεν επαιρνε,μετα απο προσπαθειες πηρε τελικα εδειχνε αυτο το μηνυμα και ειχε αναψει το λαμπακι του κινητηρα..

Πηγα συνεργειο αλλαξα τον αισθητηρα στροφων....για 2-3 εβδομαδες ολα ενταξει αλλα μετα τα ιδια..πηγα συνεργειο παλι το εβαλαν στη διαγνωση αλλα δεν εδειχνε τιποτα...μεχρι που πουλησα το αμαξι δε μου ξαναεμφανιστηκε αυτο το μηνυμα Exclamation Exclamation Question

Ειχα κοιταξει τοτε σε ξενα site και αυτο το φαινομενο ηταν πολυ συχνο στα 307,206,206cc,και το καλυτερο απ' ολα ολα τα συνεργεια(ξενα+ελληνικα)δεν ηξεραν ακριβως απο που προερχοταν το προβλημα και εκαναν πειραματα...και οι πιο κατεληξαν οτι ειναι μαλλον αισθητηρας λ ......γνωμες δεκτες γιατι και εγω το εχω σαν απορια Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ae86 (Δημήτρης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 307 XT 1.6 16v (11/2003)

Ένταξη: 11 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 36
Τόπος: Αγρίνιο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Απρ 2009, 15:00:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κι εγώ είχα παρόμοια προβλήματα στις κρύες εκκινήσεις στην αρχή και μετά από μερικά δευτερόλεπτα έστρωνε μέχρι ένα απόγευμα πριν από καμμιά 20αρια μέρες που πήρε μπροστά αλλά δούλευε σα να μην "έκοβε" κάποιος κύλινδρος και εμφανίστηκε "CATALYTIC CONVERTER FAULT".
Την επομένη που το πήγα στον τοπικό αντιπρόσωπο η διάγνωση έδειξε "σποραδικές διακοπές στον κύλινδρο Νο 2".
Το μπουζί του συγκεκριμένου κυλίνδρου είχε όψη διαφορετική από τα υπόλοιπα και αλλάχτηκαν με κόστος 40 ευρώ.
Σημειωτέον, είχαν 10000 χιλ. km. Από τότε δε με έχει απασχολήσει ξανά, να χτυπήσω ξύλο!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rubal 
Μέλος
Μέλος


207 THP

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 159

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Απρ 2009, 16:04:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ε λογικο... ειχε προβλημα με την αναφλεξη στον ενα κυλινδρο δεν γινοταν σωστη καυση και εβγαζε απο πισω οτι γουσταρε. διαβασε ο 2ος lamda μαλλον οτι να ναι τιμες κ θεωρησε οτι εχει θεμα με τον καταλυτη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ae86 (Δημήτρης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 307 XT 1.6 16v (11/2003)

Ένταξη: 11 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 36
Τόπος: Αγρίνιο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Απρ 2009, 22:36:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λογικότατο!!!
Η συγκεκριμένη ένδειξη μπορεί να για εμφανιστεί για πολλούς λόγους ανάφλεξης ή τροφοδοσίας. Εγώ μάλλον ήμουν τυχερός και ξεμπέρδεψα, (ελπίζω) φτηνά... Άλλοι φίλοι τρέχουν για πολλαπλασιαστή ("κλασσική περίπτωση βλάβης").
Αλήθεια..., τα παιδιά εκεί μου είπαν ότι τα μπουζί καταστρέφονται λόγω κακής ποιότητας καυσίμων (νερό στη βενζίνη κλπ.) και ότι βοηθάει τον κινητήρα να τον ξεζουμίζουμε που και που... για να αποβάλλονται κάποια "βλαβερά" κατάλοιπα...
Εγώ μέχρι τώρα το λυπόμουν και εκτός κάποιας ζορισμένης προσπέρασης δεν το "κυνηγούσα" το αυτοκινητάκι.
Ποιες είναι οι απόψεις? (Για οικογενειακό μικρομεσαίο αυτοκίνητο μιλάμε κι όχι για pushαρισμένο μοτερ).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Απρ 2009, 23:21:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολλά αμάξια που οδηγούνται υπερβολικά συντηρητικά βγάζουν σφάλματα. Wink Καλό είναι πού και πού να ξεκαπνίζεται το αμάξι, μετά από ένα καλό ζέσταμα.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ae86 (Δημήτρης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 307 XT 1.6 16v (11/2003)

Ένταξη: 11 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 36
Τόπος: Αγρίνιο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Απρ 2009, 23:35:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Thank you dc!!! Μάλλον αρχίζει το ψεκάπνισμα, ελπίζω να μη "σπουρίξει" το moteur.
Με 100.000 km νόμιζα πως πρέπει να να το "προστατεύω" κατά κάποιον τρόπο. (Με όλον το σεβασμό στην Ευρωπαική Ένωση...
δεν είναι και Γιαπωνέζικο για να αντέχει "καγκουριές")
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Απρ 2009, 01:59:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To συγκεκριμένο μοτέρ δεν μασάει μία, λιώστο άφοβα, αφότου το έχεις ζεστάνει φυσικά. Να προσέχεις μόνο το λαδάκι του και και να αλλάζεις κάθε 2 χρόνια παραφλού. Very happy


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0948s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on