Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
PREDATOR_GR (Βασίλης) Νέος χρήστης
Peugeot 308 GT
Ένταξη: 26 Δεκ 2013 Δημοσιεύσεις: 68
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιαν 2014, 19:43:04 Θέμα δημοσίευσης: Ερώτηση ''νέου'' σχετικά με την ανθεκτικότητα του 1.6 ΤΗΡ... |
|
|
Δεν ξέρω αν έχω ποστάρει σε σωστή ενότητα, αλλά ήθελα να παραθέσω μια ερώτηση προς εσάς που γνωρίζετε σχετικά. Έχω βρει ενα 207 RC 2008 μοντέλο, αλλά έχει 98.000 χλμ... Πολλά δεν είναι; Γνωρίζω πως αυτό είναι σχετικό και πως στο θέμα συντήρησης ενός κινητήρα παίζουν ρόλο πολλά...Κατα την γνώμη σας, εαν το αμάξι δεν είχε άλλα θέματα (τρακάρισμα, ηλεκτρολογικά κλπ.) θα το παίρνατε; Και τι πρέπει να προσέξω οπωσδήποτε σε ένα τέτοιο αμάξι πριν την αγορά του;
Ευχαριστώ προκαταβολικά και Χρόνια Πολλά!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PREDATOR_GR (Βασίλης) Νέος χρήστης
Peugeot 308 GT
Ένταξη: 26 Δεκ 2013 Δημοσιεύσεις: 68
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Ιαν 2014, 00:59:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καμιά συμβουλή....;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Ιαν 2014, 10:12:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο κινητήρας THP έχει τρία πράγματα που πρέπει να προσέξεις:
Α) Χρόνισμα (έλεγχος και διόρθωση αν χρειαστεί - το κάνεις μια φορά αυτό αν γίνει σωστά εξαρχής)
Β) καθαρισμός βαλβίδων εισαγωγής ανά 50.000χλμ και
Γ) τακτική αλλαγή των μπουζί (ανά 20.000χλμ είσαι super αντί για 40.000χλμ που λέει ο κατασκευαστής).
Επίσης στα 5 χρόνια ή 100.000χλμ πιθανότατα (αλλά όχι απαραίτητα) θα χρειαστείς:
1) Αντλία βενζίνης χαμηλής πίεσης γιατί έχει το φίλτρο ενσωματωμένο και με τις ελληνικές βενζίνες βουλώνουν τα πάντα. Οταν παραβουλώσουν ψοφάει η αντλία.
2) Αντλία βενζίνης υψηλής πίεσης, αν τυχόν δεν έχεις αλλάξει την πίσω γιατί όταν περνάνε σκουπίδια στο κύκλωμα μπροστά την διαλύουν.
Σε γενικές γραμμές η συντήρηση και τα ανταλλακτικά του δεν είναι ακριβά. Σίγουρα το χαμηλό κόστος αγοράς ενός μεταχειρισμένου 207 υπερκαλύπτει μακράν ό,τι μπορεί να χρειαστείς. Ο αρχικός ιδιοκτήτης αγόρασε το RC 25.000Ε κι εσύ θα το πάρεις με 8.000Ε. Και ολόκληρο μοτέρ να χρειαστείς πάλι καλά είσαι.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PREDATOR_GR (Βασίλης) Νέος χρήστης
Peugeot 308 GT
Ένταξη: 26 Δεκ 2013 Δημοσιεύσεις: 68
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Ιαν 2014, 11:28:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex και Makis106 με υπερκάλυψαν οι απαντήσεις σας. Σας ευχαριστώ πολύ!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Ιαν 2014, 14:05:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: |
Επίσης στα 5 χρόνια ή 100.000χλμ πιθανότατα (αλλά όχι απαραίτητα) θα χρειαστείς:
1) Αντλία βενζίνης χαμηλής πίεσης γιατί έχει το φίλτρο ενσωματωμένο και με τις ελληνικές βενζίνες βουλώνουν τα πάντα. Οταν παραβουλώσουν ψοφάει η αντλία.
2) Αντλία βενζίνης υψηλής πίεσης, αν τυχόν δεν έχεις αλλάξει την πίσω γιατί όταν περνάνε σκουπίδια στο κύκλωμα μπροστά την διαλύουν. |
Στέλιο, προληπτικό καθαρισμα στην πίσω παίζει? Δλδ αν την βγαλω τωρα στα 68000 και της καθαρισω μια το φίλτρο, δεν θα τις δωσω ενα "δανειο ζωής" που λεει και ο Νότης?
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Ιαν 2014, 13:31:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δυστυχως οι παλιες αντλιες δεν ανοιγονται.Οι νεου τυπου ομως χωριζουν στη μεση και μπορεις να βγαλεις εξω το φιλτρακι για καθαρισμο.Κατα τη γνωμη μου αξιζει η αλλαγη της
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Ιαν 2014, 13:40:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
recife_rallye έγραψε: | Δυστυχως οι παλιες αντλιες δεν ανοιγονται.Οι νεου τυπου ομως χωριζουν στη μεση και μπορεις να βγαλεις εξω το φιλτρακι για καθαρισμο.Κατα τη γνωμη μου αξιζει η αλλαγη της | Εννοείς και αλλαγή πριν αποκτησει καποια πρόβλημα?
Οι παλιές, για ποσο παλιές μιλάμε? Πάντως το servicebox δινει αντικατασταση μόνο σε αντλία με εξωτερικο φίλτρο, σε αυτη με εσωτερικό φίλτρο δε φαινεται να εχει αλλαξει κωδικός...
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Ιαν 2014, 22:31:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Ο κινητήρας THP έχει τρία πράγματα που πρέπει να προσέξεις:
Α) Χρόνισμα (έλεγχος και διόρθωση αν χρειαστεί - το κάνεις μια φορά αυτό αν γίνει σωστά εξαρχής)
Β) καθαρισμός βαλβίδων εισαγωγής ανά 50.000χλμ και
Γ) τακτική αλλαγή των μπουζί (ανά 20.000χλμ είσαι super αντί για 40.000χλμ που λέει ο κατασκευαστής).
Επίσης στα 5 χρόνια ή 100.000χλμ πιθανότατα (αλλά όχι απαραίτητα) θα χρειαστείς:
1) Αντλία βενζίνης χαμηλής πίεσης γιατί έχει το φίλτρο ενσωματωμένο και με τις ελληνικές βενζίνες βουλώνουν τα πάντα. Οταν παραβουλώσουν ψοφάει η αντλία.
2) Αντλία βενζίνης υψηλής πίεσης, αν τυχόν δεν έχεις αλλάξει την πίσω γιατί όταν περνάνε σκουπίδια στο κύκλωμα μπροστά την διαλύουν.
Σε γενικές γραμμές η συντήρηση και τα ανταλλακτικά του δεν είναι ακριβά. Σίγουρα το χαμηλό κόστος αγοράς ενός μεταχειρισμένου 207 υπερκαλύπτει μακράν ό,τι μπορεί να χρειαστείς. Ο αρχικός ιδιοκτήτης αγόρασε το RC 25.000Ε κι εσύ θα το πάρεις με 8.000Ε. Και ολόκληρο μοτέρ να χρειαστείς πάλι καλά είσαι. |
Παντως εχει δικιο ο Σαλεξ. Αν εξαιρεσεις τα σαπια 207 που πηραμε εμεις οι πρωτοι κατοχοι, τα υπολοιπα δεν εχουν βγαλει κατι παραπανω. Χοντρικα θες 500 χρονισμα, 600 αντλιες, 200 καθαρισμα βαλβιδων, 1700 την τουρμπινα που θα γινει κοφα, 1500 το ρεκτιφιε αν το παρεις μεταχειρο ή αν εχεις σκοπο για πανω απο 200.000km, κανα 4000 το καινουριο μοτερ που μπορει να χρειαστεις.. Και ολα αυτα μονο για τι συνηθισμενες ζημιες και τα απαραιτητα που σιγουρα θα χρειαστεις. Αααχχχχχ......
Οπως μου ειπε τις προαλλες ενας μηχανικος "η Πεζω εβγαλε τον ΤΗΡ για να ζησουμε κι εμεις στα συνεργεια".
Ποσο αργησαμε να το καταλαβουμε...
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Ιαν 2014, 00:36:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ελα τα παραλές Δήμο, ακριβώς τις διπλάσιες τιμές έβαλες!!
Ενταξει είπαμε, ο ΤΗΡ δεν ειναι το τερας αξιοπιστίας, αλλα σκέψου ποσο πιεσμενο μοτερ ειναι ήδη (με συμπιεσεις ατμοσφαιρικου), και πες μου ποσους ξερεις που δεν το εχουν τσιγκλισει. Γιατι ξερω και καποια απειραχτα 207 πενταετιας που δεν εχουν κανει ουτε χρόνισμα. Μετα κοιτα και τον ανταγωνισμό, πχ group VAG να δεις τι γινεται. Κακα τα ψεματα, τα νουμερα ιπποδυναμης που βλεπουμε απο 1400ρια και 1600ρια μοτερ, με αυτες τις καταναλωσεις και τους ρυπους, αν τα ελεγες 10 χρονια πριν θα σου πεταγαν ντοματες, και ετσι οπως εχουν εξελιχτει τα πραγματα με τον κυβισμό, ΜΟΝΟ με αυτα τα μοτερ μπορεις να τα εχεις, αλλα δυστυχως εχουν και το τιμημά τους, και μαλιστα εις γνωσιν των κατασκευαστων, δεν ειναι τυχαιο πχ. οτι στο μανουαλ σου λεει φυσιολογικη καταναλωση λαδιου 0,5λτ/1000χμ. η καπνα στις βαλβιδες, μειονεκτημα του αμεσου ψεκασμου... Συν το οτι οι εταιρειες εχουν μπει στη λογική των μοτερ με "ημερομηνια ληξης". Η ασυγχωρητη πατατα των κατασκευαστων, οπως εχω ξαναπει, ειναι το θεμα του χρονισματος, το οποιο ελυσαν, αλλα αργησαν πολύ!
Γενικοτερα θα συμφωνήσω με τον Στέλιο, και η αποψη μου ειναι οτι ειδικα αν ζητησεις παραπανω απο αυτα που σου δινει αυτο το μοτερ, θελει πολυ ιδιαιτερη συντηρηση, στοργη και προδερμ!
Επίσης σύμφωνα με αλλο μηχανικο της Peugeot, τα λεφτα στο συνεργειο πλεον τα βγαζουν τα πετρελαια...
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Ιαν 2014, 09:00:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
makis106 έγραψε: | Ελα τα παραλές Δήμο, ακριβώς τις διπλάσιες τιμές έβαλες!!
Ενταξει είπαμε, ο ΤΗΡ δεν ειναι το τερας αξιοπιστίας, αλλα σκέψου ποσο πιεσμενο μοτερ ειναι ήδη (με συμπιεσεις ατμοσφαιρικου), και πες μου ποσους ξερεις που δεν το εχουν τσιγκλισει. Γιατι ξερω και καποια απειραχτα 207 πενταετιας που δεν εχουν κανει ουτε χρόνισμα. Μετα κοιτα και τον ανταγωνισμό, πχ group VAG να δεις τι γινεται. Κακα τα ψεματα, τα νουμερα ιπποδυναμης που βλεπουμε απο 1400ρια και 1600ρια μοτερ, με αυτες τις καταναλωσεις και τους ρυπους, αν τα ελεγες 10 χρονια πριν θα σου πεταγαν ντοματες, και ετσι οπως εχουν εξελιχτει τα πραγματα με τον κυβισμό, ΜΟΝΟ με αυτα τα μοτερ μπορεις να τα εχεις, αλλα δυστυχως εχουν και το τιμημά τους, και μαλιστα εις γνωσιν των κατασκευαστων, δεν ειναι τυχαιο πχ. οτι στο μανουαλ σου λεει φυσιολογικη καταναλωση λαδιου 0,5λτ/1000χμ. η καπνα στις βαλβιδες, μειονεκτημα του αμεσου ψεκασμου... Συν το οτι οι εταιρειες εχουν μπει στη λογική των μοτερ με "ημερομηνια ληξης". Η ασυγχωρητη πατατα των κατασκευαστων, οπως εχω ξαναπει, ειναι το θεμα του χρονισματος, το οποιο ελυσαν, αλλα αργησαν πολύ!
Γενικοτερα θα συμφωνήσω με τον Στέλιο, και η αποψη μου ειναι οτι ειδικα αν ζητησεις παραπανω απο αυτα που σου δινει αυτο το μοτερ, θελει πολυ ιδιαιτερη συντηρηση, στοργη και προδερμ!
Επίσης σύμφωνα με αλλο μηχανικο της Peugeot, τα λεφτα στο συνεργειο πλεον τα βγαζουν τα πετρελαια... |
Μάκη, καλημέρα και Καλή Χρονιά.
Οι τιμές που έβαλα είναι τιμές ανταλλακτικών και εργασίας αντιπροσωπείας μιας και οι περισσότεροι εκεί απευθύνονται, είτε γιατί (λανθασμένα κατά τη γνώμη μου) θεωρούν ότι "αυτοί ξέρουν καλύτερα", είτε γιατί είναι εγκλωβισμένοι λόγω τόπου διαμονής. Και τα έχω μάθει πολύ καλά αυτά τα κόστη, είναι πληρωμένα από εμένα μέχρι τελευταίου ευρώ.
Αν πρόσεξες, επεσήμανα 2 πράγματα : α) "τα σαπια 207 που πηραμε εμεις οι πρωτοι κατοχοι" , και β) "τις συνηθισμενες ζημιες και τα απαραιτητα που σιγουρα θα χρειαστεις" . Ε, τί στο καλό, μετά από 200.000km μπορώ να έχω άποψη και για τα 2. Και όχι μόνο από το προσωπικό μου όχημα αλλά και από φίλων που είχαν τη φαεινή ιδέα όπως εγώ και αγόρασαν τα πρώτα μοντέλα.
Προσωπικά, στα πρώτα 4μιση χρόνια της κυκλοφορίας του αυτοκινήτου μου και χωρίς ΚΑΜΙΑ απολύτως μηχανολογική παρέμβαση στο μοτέρ και με υπερ-ευλαβική συντήρηση και χρήση, τα μηχανικά αλλά και γενικότερά μου προβλήματα είχαν ξεπεράσει το 50% της αρχικής αξίας του αυτοκινήτου μου. Το ίδιο και σε ακόμα 2 αυτοκίνητα φίλων αγορασμένα Μάρτιο και Απρίλιο του 2007, και σε μίας φίλης αγορασμένο Νοέμβριο 2006. Ίδιες ζημιές σε όλους. Για να μη συζητήσουμε την γενικότερη ποιότητα της κατασκευής, όπου σασμάν, αναρτήσεις, πλαστικά κλπ ήταν στη χειρότερη κλίμακα που θα μπορούσαν για ένα αυτοκίνητο των 20.000 ευρώ που κόστιζε το GT το 2006, τα οποία βέβαια βελτιώθηκαν από τα μέσα του 2007 κι έπειτα.
Μπορώ να δεχτώ ότι η νέα τεχνολογία πρέπει να δοκιμαστεί και σίγουρα θα βγάλει τα μειονεκτήματά της κατά τη χρήση αλλά δε μπορώ να δεχτώ ότι τις κατασκευαστικές αστοχίες πρέπει να τις επωμίζεται αποκλειστικά ο καταναλωτής. Πώς γίνεται ΌΛΕΣ οι καδένες να ξεντώνουν, ΌΛΟΙ οι τεντωτήρες να σκαλώνουν, ΌΛΑ τα μοτέρ να θέλουν χρόνισμα και ΚΑΝΕΙΣ να μην περνάει εγγύηση; Πώς γίνεται ΌΛΑ τα πρώτα μοντέλα να καίνε μονάδες ESP και η εταιρία να μη δέχεται το πρόβλημα; Πώς γίνεται τα περισσότερα μοντέλα του 2006 να έχουν αλλάξει ταμπλώ γιατί βούλιαζε στη μεριά του συνοδηγού εκεί που είναι ο αερόσακος και μόνο ελάχιστοι να πέρασαν εγγύηση; Και ένα σωρό άλλα. Αν δε μπορείς να φτιάξεις κάτι, μην το φτιάχνεις. Ακολούθησε άλλη οδό. Και αν χρειάζεται να περάσουν 8 χρόνια κυκλοφορίας ενός κινητήρα για να φτάσεις να λύσεις τα προβλήματά του, τότε -κατά τη γνώμη μου- έχεις αποτύχει παταγωδώς σαν κατασκευαστής αλλά έχεις καταφέρει να επιβιώσεις σαν εταιρία. Αρκετούς από τους πελάτες σου όμως τους έχασες.
Επειδή μακρυγορήσαμε, λύσεις στα προβλήματα υπάρχουν, απλά κοστίζουν. Και ό,τι κοστίζει, η Πεζώ το αποφεύγει. Δηλαδή πόση τεχνογνωσία χρειάζεται το σύστημα με τα 8 μπεκ ψεκασμού όταν από το 2008 κάποιοι από τους κατόχους 207 "καθάριζαν" βαλβίδες με ψεκασμό μεθανόλης; Ή πόσα μυαλά χρειάζονταν για να διορθωθεί το γλίστρημα του γραναζιού του στροφάλου; Ή το ξέντωμα της καδένας χρονισμού;
Το τεράστιο μειονέκτημα της Πεζώ είναι πως η λέξη "ανάκληση" δεν υπάρχει στο λεξικό της, όπως και άλλη μία, το "After Sales Care". Το manual υπάρχει μόνο για να εξυπηρετεί τον κατασκευαστή, αν το ακολουθήσεις θα καις 10 λίτρα λάδι κάθε 20.000km που σου προτείνουν αλλαγή και θα σε θεωρούν απόλυτα φυσιολογικό. Όπως επίσης μετά τη 2η αλλαγή λαδιών στα 40.000km (που προτείνουν) δε θα προλαβαίνεις την 3η στα 60.000km γιατί θα αλλάζεις ολόκληρο το μοτέρ.
Και μιας και το αναφέραμε, ο μηχανικός που σου λέω κατέχει ένα 306 Race και ένα 207 1.4Hdi. Η ειδικότητά του είναι οι ΕΡ6 κινητήρες, σε όλες τους τις εκδόσεις, ατμοσφαιρικές και υπερτροφοδοτούμενες. Αλλά μόλις ακούει γι'αυτούς, σηκώνεται η τρίχα κάγκελο!
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 632 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Ιαν 2014, 11:30:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Ο κινητήρας THP έχει τρία πράγματα που πρέπει να προσέξεις:
Α) Χρόνισμα (έλεγχος και διόρθωση αν χρειαστεί - το κάνεις μια φορά αυτό αν γίνει σωστά εξαρχής)
Β) καθαρισμός βαλβίδων εισαγωγής ανά 50.000χλμ και
Γ) τακτική αλλαγή των μπουζί (ανά 20.000χλμ είσαι super αντί για 40.000χλμ που λέει ο κατασκευαστής).
Επίσης στα 5 χρόνια ή 100.000χλμ πιθανότατα (αλλά όχι απαραίτητα) θα χρειαστείς:
1) Αντλία βενζίνης χαμηλής πίεσης γιατί έχει το φίλτρο ενσωματωμένο και με τις ελληνικές βενζίνες βουλώνουν τα πάντα. Οταν παραβουλώσουν ψοφάει η αντλία.
2) Αντλία βενζίνης υψηλής πίεσης, αν τυχόν δεν έχεις αλλάξει την πίσω γιατί όταν περνάνε σκουπίδια στο κύκλωμα μπροστά την διαλύουν.
Σε γενικές γραμμές η συντήρηση και τα ανταλλακτικά του δεν είναι ακριβά. Σίγουρα το χαμηλό κόστος αγοράς ενός μεταχειρισμένου 207 υπερκαλύπτει μακράν ό,τι μπορεί να χρειαστείς. Ο αρχικός ιδιοκτήτης αγόρασε το RC 25.000Ε κι εσύ θα το πάρεις με 8.000Ε. Και ολόκληρο μοτέρ να χρειαστείς πάλι καλά είσαι. |
Στελιο εγω τι κανω που δεν μου εχει παρουσιασει τιποτα απο ολα αυτα???
Μονο χρονισμα προαιρετικα καναμε.
Μηπως το δικο μου εχει προβλημα?????
Μηπως δεν ειναι 207????
Και να σκεφτεις οτι πρεπει να εχω απο τα πρωτα rc στην Ελλαδα αγορα 14/12/07 νομιζω οκτωβρης του ιδιου ετους ειναι κατασκευη.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Ιαν 2014, 11:51:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παραθέτω κάτι που προσπεράσατε :
dimkeras έγραψε: | ...Για να μη συζητήσουμε την γενικότερη ποιότητα της κατασκευής, όπου σασμάν, αναρτήσεις, πλαστικά κλπ ήταν στη χειρότερη κλίμακα που θα μπορούσαν για ένα αυτοκίνητο των 20.000 ευρώ που κόστιζε το GT το 2006, τα οποία βέβαια βελτιώθηκαν από τα μέσα του 2007 κι έπειτα. |
Ναι. Ό,τι κατασκευάστηκε μετά τον Ιούλιο του 2007 είναι βελτιωμένο σε πολλά-πολλά σημεία. Και στο μοτέρ είχαν ήδη βάλει τη 2η γενιά ανταλλακτικών όπως τεντωτήρες καδένας, ελατήρια βαλβίδων, σκάστρες τουρμπίνας κλπ...
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PREDATOR_GR (Βασίλης) Νέος χρήστης
Peugeot 308 GT
Ένταξη: 26 Δεκ 2013 Δημοσιεύσεις: 68
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Ιαν 2014, 13:16:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω πάντως δεν έχω σκοπό να το πουσάρω μηχανικά. . . Τα 175 μια χαρά θα είναι για τα δικά μου δεδομένα μια χαρά.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Ιαν 2014, 13:52:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dimkeras έγραψε: |
Μάκη, καλημέρα και Καλή Χρονιά.
Οι τιμές που έβαλα είναι τιμές ανταλλακτικών και εργασίας αντιπροσωπείας μιας και οι περισσότεροι εκεί απευθύνονται, είτε γιατί (λανθασμένα κατά τη γνώμη μου) θεωρούν ότι "αυτοί ξέρουν καλύτερα", είτε γιατί είναι εγκλωβισμένοι λόγω τόπου διαμονής. Και τα έχω μάθει πολύ καλά αυτά τα κόστη, είναι πληρωμένα από εμένα μέχρι τελευταίου ευρώ.
Αν πρόσεξες, επεσήμανα 2 πράγματα : α) "τα σαπια 207 που πηραμε εμεις οι πρωτοι κατοχοι" , και β) "τις συνηθισμενες ζημιες και τα απαραιτητα που σιγουρα θα χρειαστεις" . Ε, τί στο καλό, μετά από 200.000km μπορώ να έχω άποψη και για τα 2. Και όχι μόνο από το προσωπικό μου όχημα αλλά και από φίλων που είχαν τη φαεινή ιδέα όπως εγώ και αγόρασαν τα πρώτα μοντέλα.
Προσωπικά, στα πρώτα 4μιση χρόνια της κυκλοφορίας του αυτοκινήτου μου και χωρίς ΚΑΜΙΑ απολύτως μηχανολογική παρέμβαση στο μοτέρ και με υπερ-ευλαβική συντήρηση και χρήση, τα μηχανικά αλλά και γενικότερά μου προβλήματα είχαν ξεπεράσει το 50% της αρχικής αξίας του αυτοκινήτου μου. Το ίδιο και σε ακόμα 2 αυτοκίνητα φίλων αγορασμένα Μάρτιο και Απρίλιο του 2007, και σε μίας φίλης αγορασμένο Νοέμβριο 2006. Ίδιες ζημιές σε όλους. Για να μη συζητήσουμε την γενικότερη ποιότητα της κατασκευής, όπου σασμάν, αναρτήσεις, πλαστικά κλπ ήταν στη χειρότερη κλίμακα που θα μπορούσαν για ένα αυτοκίνητο των 20.000 ευρώ που κόστιζε το GT το 2006, τα οποία βέβαια βελτιώθηκαν από τα μέσα του 2007 κι έπειτα.
Μπορώ να δεχτώ ότι η νέα τεχνολογία πρέπει να δοκιμαστεί και σίγουρα θα βγάλει τα μειονεκτήματά της κατά τη χρήση αλλά δε μπορώ να δεχτώ ότι τις κατασκευαστικές αστοχίες πρέπει να τις επωμίζεται αποκλειστικά ο καταναλωτής. Πώς γίνεται ΌΛΕΣ οι καδένες να ξεντώνουν, ΌΛΟΙ οι τεντωτήρες να σκαλώνουν, ΌΛΑ τα μοτέρ να θέλουν χρόνισμα και ΚΑΝΕΙΣ να μην περνάει εγγύηση; Πώς γίνεται ΌΛΑ τα πρώτα μοντέλα να καίνε μονάδες ESP και η εταιρία να μη δέχεται το πρόβλημα; Πώς γίνεται τα περισσότερα μοντέλα του 2006 να έχουν αλλάξει ταμπλώ γιατί βούλιαζε στη μεριά του συνοδηγού εκεί που είναι ο αερόσακος και μόνο ελάχιστοι να πέρασαν εγγύηση; Και ένα σωρό άλλα. Αν δε μπορείς να φτιάξεις κάτι, μην το φτιάχνεις. Ακολούθησε άλλη οδό. Και αν χρειάζεται να περάσουν 8 χρόνια κυκλοφορίας ενός κινητήρα για να φτάσεις να λύσεις τα προβλήματά του, τότε -κατά τη γνώμη μου- έχεις αποτύχει παταγωδώς σαν κατασκευαστής αλλά έχεις καταφέρει να επιβιώσεις σαν εταιρία. Αρκετούς από τους πελάτες σου όμως τους έχασες.
Επειδή μακρυγορήσαμε, λύσεις στα προβλήματα υπάρχουν, απλά κοστίζουν. Και ό,τι κοστίζει, η Πεζώ το αποφεύγει. Δηλαδή πόση τεχνογνωσία χρειάζεται το σύστημα με τα 8 μπεκ ψεκασμού όταν από το 2008 κάποιοι από τους κατόχους 207 "καθάριζαν" βαλβίδες με ψεκασμό μεθανόλης; Ή πόσα μυαλά χρειάζονταν για να διορθωθεί το γλίστρημα του γραναζιού του στροφάλου; Ή το ξέντωμα της καδένας χρονισμού;
Το τεράστιο μειονέκτημα της Πεζώ είναι πως η λέξη "ανάκληση" δεν υπάρχει στο λεξικό της, όπως και άλλη μία, το "After Sales Care". Το manual υπάρχει μόνο για να εξυπηρετεί τον κατασκευαστή, αν το ακολουθήσεις θα καις 10 λίτρα λάδι κάθε 20.000km που σου προτείνουν αλλαγή και θα σε θεωρούν απόλυτα φυσιολογικό. Όπως επίσης μετά τη 2η αλλαγή λαδιών στα 40.000km (που προτείνουν) δε θα προλαβαίνεις την 3η στα 60.000km γιατί θα αλλάζεις ολόκληρο το μοτέρ.
Και μιας και το αναφέραμε, ο μηχανικός που σου λέω κατέχει ένα 306 Race και ένα 207 1.4Hdi. Η ειδικότητά του είναι οι ΕΡ6 κινητήρες, σε όλες τους τις εκδόσεις, ατμοσφαιρικές και υπερτροφοδοτούμενες. Αλλά μόλις ακούει γι'αυτούς, σηκώνεται η τρίχα κάγκελο! |
Καλημέρα Δημοσθένη, καταρχην για το θέμα των τιμών εχεις δίκιο, απλα οπως ειπα, συνηθως τα πιεσμένα 207 θα ειναι πιο επιρρεπη σε καποιες βλάβες, πχ θα καψουν πιο ευκολα λάδια, θα φανε πιο γρηγορα τουρμπίνα, οι ιδιοκτητες τους θα φτασουν το αμαξι στα ορια του, θα κανουν γρηγορες αλλαγες, θα τους χτυπησει η αλλαγη 1η-2α, θα παρατηρησουν πτωση αποδοσης οταν μαζεψει καπνα η εισαγωγη κλπ. Ολοι αυτοι λοιπον, σε αντιθεση με τον καθημερινο χρηστη, θεωρω οτι το ψαχνουμε αρκετα το θεμα, ειτε διαβαζοντας εδω, ειτε αλλου, για να ξερουμε οτι δεν θα παμε σαν τα προβατα να σκασουμε στην αντιπροσωπεια τα λεφτα που θα μας ζητησει, οχι σε ολες τις περιπτωσεις τουλαχιστον, αλλα θα τη βγαλουμε και με τα μισα αμα κατσει στραβη, ή θα το συντηρουμε οπως πρεπει (και οχι οπως λεει το μανουαλ), με πολυ χαμηλωτερο κοστος. Χωρις να σημαινει οτι δεν θα τυχει να κατσει και καλη ζημια σε απειραχτο, απλα υπαρχουν αρκετα -οπως του JDROGAS- που δεν ετυχε να βγαλουν.
Δυστυχώς το εχουμε πει δεκαδες φορες οτι οι πρωτοι ιδιοκτητες ΤΗΡ πλήρωσαν όλα τα σπασμενα των "παιδικων ασθενειών", που παντα καπως ετσι γινεται. ενα ολοκαινουργιο μοτερ, με πρωτοεμφανιζομενες τεχνολογίες, θα βγαλει τα πρωτα του κουσουρια στην καθημερινη χρηση και οχι στις δοκιμες των εργοστασιων, ΑΛΛΑ στο συγκεκριμενο μοτερ θεωρω οτι βιαστηκαν να το δωσουν στην παραγωγη για ευνοητους λόγους χωρις να το δοκιμασουν οσο επρεπε. Σε συνδιασμο τωρα με την πολιτικη των μηδενικών ανακλησεων της εταιρειας, την φαγανε για τα καλα τα πρωτα.
Θεωρω οτι η Peugeot επληξε την αξιοπιστια της με το πως διαχειριστηκε το θεμα THP, και γιατι βιαστηκε, και γιατι δεν μπορουσε να υποστηριξει το βαρος των ανακλησεων για τη βελτιωση του μοτερ. οποτε τωρα εχει καποιους ιδιοκτητες σαν εσενα, που θα λενε την εμπειρια τους σε επιδοξους ιδιοκτητες Peugeot οπως το παιδι που ρωτησε στο πρωτο ποστ, και ετσι δεν θα παρει κανεις απο τους δυο σας ξανα Peugeot!
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PREDATOR_GR (Βασίλης) Νέος χρήστης
Peugeot 308 GT
Ένταξη: 26 Δεκ 2013 Δημοσιεύσεις: 68
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Ιαν 2014, 14:28:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άλλο το 206 άλλο το 207, αλλά η συμβίωση μου με ένα 206CC 1.6 της αρραβωνιαστικιάς μου (το οποίο επίσης πήρε μεταχειρμένο) μια χαρά είναι! Το αμάξι δόξα τον Θεό είναι καλό! Οπότε δν πτοήθηκα!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Ιαν 2014, 17:00:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάκη, συμφωνώ αρκετά μ'αυτά που λες.
Προ του 207 συμβίωσα επί 7ετίας με ένα 206 στο οποίο μετά από 130.000 χιλιόμετρα απίστευτου βασανισμού, ταλαιπωρίας, λιωσίματος, ολοήμερου και ολονύκτιου ξύλου και απλώς προσέχοντας τα σέρβις του, χρειάστηκε να αλλάξω μόνο έναν πολλαπλασιαστή και έναν καταλύτη στα 100.000km και τίποτε παραπάνω. Χωρίς προβλήματα, χωρίς λαμπάκια, χωρίς να καίει λάδια, χωρίς τίποτε. Και ο επόμενος ιδιοκτήτης άλλαξε μόνο τον πίσω άξονα. Η αδερφή μου πήρε το ίδιο αμάξι 5 χρόνια μετά και από καινούριο έβγαζε ζημιές, μέχρι σήμερα όλο και κάτι χαλάει κάθε τόσο.
Στο 207 που του φέρθηκα με σεβασμό, με έκανε το πουτ@νάκι του!
Και ναι, όντως, δε θα ξαναπάρω Πεζώ!
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 632 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Ιαν 2014, 18:54:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χωρις να θελω ειλικρινα να διαφωνησω με κανεναν απο τους προλαλησαντες θελω να παραθεσω κι εγω την ταπεινη μου αποψη για μερικα πραγματακια.
Καταρχην ας μην βαζουμε στο παιχνιδι το 206 ειναι εντελως αλλο αυτοκινητο και κινειται με ατμοσφαιρικα μοτερακια που τα γνωριζουμε ολοι τα τελευταια 20 τουλαχιστον χρονια,που σημαινει οτι ειχανε το χρονο να βγαλουνε προβληματα ζημιες και στην πορεια να διορθωθουν απο την εταιρια.Σημειωτεον οτι η τεχνολογια που ουσιαστικα ειναι 20ετιας στα 206 ειναι απλοτερη κατα πολυ και χωρις ηλεκτρονικα κλπ τα οποια στην προκειμενη περιπτωση δημιουργησαν καποια θεματα στα 207 μας.
Επισης να επισημανω πως ειτε το θελουμε ειτε οχι απο τη στιγμη που εχεις στην κατοχη σου υπερτροφοδουμενο κινητηρα θελει σιγουρα μεγαλυτερη προσοχη,συντηρηση κλπ κλπ κατι που ολοι γνωριζουμε εδω μεσα.
Αναλογιστειτε ποσοι απο εμας βαλαμε τα 207 μας στην κινηση καθημερινα πχ μεσα στην Αθηνα σταματα-ξεκινα (σπασιμο 1η 2η) κατι που πριν μερικα χρονια ηταν αδιανοητο για αυτοκινητα με τουρμπο.Ειχα και εχουν περασει απο τα χερια μου αρκετα υπερτροφοδουμενα παλαιας τεχνολογιας και για μενα ηταν αδιανοητο να βαλω πχ την αλφα μου μεσα στην κινηση για πολλους και διαφορους λογους που ειναι γνωστοι.
Αναρωτηθειτε ποσοι απο εμας δεν πηγαμε στο Στελιο η και σε αλλον συναδελφο του και ζητησαμε απο 1600 και μια τοσο δα τουρμπινα να βγαλουμε 300 και 350 αλογα,ποσοι ζητησαμε να δουλεψουμε 1.5 & 1.6 πιεση και αλλα πολλα κουφα που πρεπει να μας διαβεβαιωσει καποιος επαγγελματιας οπως ο Στελιος.
Καποτε και μη με πειτε οπισθοδρομικο τα αυτοκινητα αυτα ηταν για να τα βγαλεις σ/κ βολτα και οχι να τα κανεις το καθημερινο σου μεσο.
Τελος για να μην κουραζω σιγουρα θεωρω οτι εβγαλε καποια προβληματα ο thp και ειναι δεδομενο δεν χρειαζεται να το επιβεβαιωσω εγω,αλλα σημερα αν διαβασουμε και διπλανα φορουμε group vag κλπ θα δειτε οτι παρομοια προβληματα αντιμετωπιζουν με τα μοτερ τους.Ολοι εχουνε να πουνε καποια ιστορια για tfsi,thp κλπ.
Οσο αναφορα την ποιοτητα κατασκευης εαν καποιοι απο εσας ειχατε προηγουμενες γενιες θα καταλαβετε αμεσως τι εννοω,η διαφορα στην ποιοτητα κατασκευης ηταν τεραστια σε σχεση με 106-206-306 κλπ.
Μερσεντες δεν εγινε ποτε,αλλωστε με 22.500 ευρω που πηρα εγω το rc δεν μπορουσε να γινει αλλα και αυτο ειναι ενα αλλο θεμα προς συζητηση για οσους γνωριζουν περι ζημιων μερσεντες και αλλων πολυτελων αυτοκινητων. Αντιστοιχα το κλιο τοτε ειχε 27000 και ο κουνιαδος μου 3 μηνες μετα πληρωσε golf 1.4 gt με εξτρα οροφη 27400 ευρω.
Το σερβις του μονο στην εδω αντιπροσωπεια ειναι τουλαχιστον χ2 απο το δικο μου.
Γενικοτερα τελειωνοντας επειδη απο τα χερια μου εχουνε περασει ολες οι σχολες αυτοκινητου ιταλικα,γαλλικα,ιαπωνεζικα,γερμανικα ολα εχουνε τις ιδιαιτεροτητες τους και τα δικα ελαττωματα-προτερηματα.
Αυτα τα ολιγα απο μενα και δεν ηθελα το ποστ μου να δημιουργησει αντιπαραθεσεις και διαφωνιες απλα εκφερω την αποψη μου.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PREDATOR_GR (Βασίλης) Νέος χρήστης
Peugeot 308 GT
Ένταξη: 26 Δεκ 2013 Δημοσιεύσεις: 68
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Ιαν 2014, 19:31:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το 206 απλά παρατέθηκε σαν παράδειγμα μιας και σε πρόσφατες συζητήσεις μου με γνωστούς, ήταν κάθετοι (''μην πάρεις peugeot'') και σαν αιτιολογία μου έφερναν θέματα προβλημάτων σε 206.. Εγώ από την μικρή συμβίωση που έχω με το δικό μας 206, καθώς και από την 12ετή συμβίωση ενός ξαδέλφου με το δικό του 206 (και τα 2 στα 1.6), δεν έχω ΤΙΠΟΤΕ να παραθέσω από προβλήματα... Και σε καμιά περίπτωση όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε, δεν τίθεται θέμα σύγκρισης 206 με 207 για ευνόητους λόγους. Απλά και μόνο κρίνω μια εταιρία από ένα επιτυχημένο μοντέλο (ίσως το πιο επιτυχημένο) παραγωγής.
Προσωπικά άνοιξα αυτό το topic για να ενημερωθώ από γνώστες των THP, μιας και δεν γνωρίζω τίποτε για αυτούς εις βάθος. Όντας επίδοξος αγοραστής 207 RC, και ειδικά τους καιρούς που διανύουμε, επιθυμώ να κάνω μια σωστή αγορά μεταχειρισμένου, που ίσως κρατήσω για πολύ καιρό. Και σε αυτό θα έχω την δική σας άποψη-βοήθεια
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος
207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Ιαν 2014, 19:41:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κατα την δικη μου αποψη μιας και θελω να τονισω οτι ειμαι φοιτητης και ζοριζομαι παρα πολυ με τα οικονομικα του αμαξιου, θελω να πω οτι το αμαξι ειναι λαχειο, εδω μεσα εχουμε καλοσυντηρημενα THP απο το πρωτο km που εχουν βγαλει προβληματα και αλλα που δεν εχουν βγαλει ουτε ενα. Για μενα οταν παρεις τουρμπο μοτερ ειτε καινουριο ειτε μεταχειρισμενο καλο ειναι να εχεις καβατζα ενα 3χιλιαρο για παν ενδεχομενο.
Μάριος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|