brz20 έγραψε: |
Το "χειλακι" που βαζουν στον μπροστινο προφυλακτηρα σε καποια project του εξωτερικου κανει δουλεια?... |
Sidobre έγραψε: |
Eγώ πάντως έχω πάθει πλάκα. Όχι με πολυεστέρα ακριβώς, με ύαλοϋφασμα και εποξική ρυτίνη... Φοβερό αποτέλεσμα, άπειρες δυνατότητες...
Ατιμη κοινωνία, να είχα ένα εργαστήριο/γκαράζ και λίγο παραπάνω χρόνο + χρήμα... (ζητάω πολλά;) |
Sidobre έγραψε: |
Eγώ πάντως έχω πάθει πλάκα. Όχι με πολυεστέρα ακριβώς, με ύαλοϋφασμα και εποξική ρυτίνη... Φοβερό αποτέλεσμα, άπειρες δυνατότητες...
|
DIMCHRI έγραψε: |
Πρόεδρε αν θέλεις να ασχοληθείς θα σου δώσω μερικές διευθύνσεις με κάποια μαγαζιά... έτσι μωρέ αδελφέ...για να περάσεις καμιά βόλτα και να το σηκώσεις όλο....
Α για να μην ξεχάσω εκτός από υαλοϋφασμα έχει ανθακονήματα !!!!! |
MEMsound έγραψε: |
αλλο ποδιάκινητήρα
άλλο εμπρός "diffuser" (αν μπορεί να το πει κανείς ετσι) αλλά σε αυτοκίνητα δρόμου όλα αυτά είναι ολίγος @@ριές... |
Giannis307 έγραψε: |
...Επισης θα εψαχνα και για μπροστινο Diffuser αλλα δεν ξερω αν και κατα ποσ θα ηταν σωστο για το μοτερ... |
pappaki έγραψε: |
Δεν λέω ότι σίγουρα ότι δεν θα δουλέψει, άλλωστε στην πράξη πολλά αλλάζουν, αλλά θέλει λίγο ψάξιμο... |
Sidobre έγραψε: |
Ομως, θεωρώ ένα τέτοιο διαχύτη περισσότερο σαν μια ακόμα αεροτομή παρά κάτι τραγικό. Και κέρδος να μην προσφαίρει ιδιαίτερο, αισθητικά είναι αρκετά ελκυστικός.. |
Sidobre έγραψε: |
... αν ο συγκεκριμένος διαχύτης προσθέτει 75 κιλά αρνητικής άντωσης όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι άνθρωποι της Renault,.. |
volvos έγραψε: |
επισης 75 κιλα αυτο το πραμα της ρενο το θεωρω λιγο δυσκολο...
εγω ειχα ακουσει για 50κατι.... |
volvos έγραψε: |
...εχετε σκεφτει τι θα κανετε με την απαγωγη της θερμοτητας της εξατμισης? ζοοονγκ |
Sidobre έγραψε: | ||
FORMULA ONE TECH TRANSFER. The Clio Renault Sport comes with a rear diffuser that prevents rear end lift by channeling underbody air in such a way that downforce is created without the need for a drag-inducing rear wing. At highway speeds, it produces 40 kg of downforce, and about 70 kg at triple-digit speeds. To maximize its effectiveness, the dual exhausts are located in the outer channels. Πάντως στο έντυπο του Clio αναφέρει μόνο τα 40kg... Kαι εγώ δεν ξέρω τί να πω... Μάλλον τελικά 40kg είναι. |
MEMsound έγραψε: |
Τάσο εμένα αισθητικά δεν με χαλάει καθόλου (αλλά κάντο λίγο πιο μαυρο όπως τα πλαστικά του προφυλακτήρα)
Αλλά όπως σου είπε και ο Παναγιώτης, και σου έλεγα κι εγώ χθες... πρώτα το μοτερ! Είναι αμαρτία να έχεις ρίξει τόσο κόπο και να μην έχεις ακόμα το επιθυμητό αποτέλεσμα... |
brz20 έγραψε: |
Να ξερω αν πω στην κοπελια μου για δωρο επετειου να μου παρει εναν διαχυτη.
|
Road_Runner έγραψε: |
Και ρωτάει ο Μικρός και άμαθος Νικολάκης: Σε τι θα σας χρησιμεύσει το diffuser?????? |
STELIOS έγραψε: |
Ο διαχυτης χρησιμοποιει το φαινομενο Bernoulli ωστε να δημιουργησει αρνητικη ανωση (downforce). Δεν αρκει απλα να ειναι μια επιπεδη επιφανεια. Οι καλοι διαχυτες αποτελουνται απο δυο ή περισσοτερα "αυλακια" που αυξανωνται σε βαθος καθος φτανουν στο πισω μερος του οχηματος. Ο αερας, περνοντας με ταχυτητα απο αυτον τον σχηματησμο, αποκτα χαμηλη πιεση καθως η ταχυτητα του αυξανεται αποτομα (λογο των αυλακοσεων που ειπαμε παραπανω) με απτελεσμα να "ρουφαει" τον διαχυτη και επομενος το αμαξι προς τα κατω.
Οσο πλησιεστερα ειναι στο εδαφος ο διαχυτης τοσο καλητερα δουλευει (ground effect), καθος ο αερας δεν "ξεφευγει" απο τα πλαγια. Βεβαια αυτο ειναι δυσκολο (εως ακατορθωτο) να επιτευχθει σε αμαξια καθημερινης χρησης. Το καινουριο Clio ειναι το μοναδικο αμαξι τετοιας κατηγοριας που εχει πραγματικο, λειτουργικο διαχυτη. Για την ακριβεια ο διαχυτης στο Clio RS παραγει εως και 40 κιλα αντωσης (αρνητικη ανωση) αναλογος με την ταχυτητα φυσικα. Εκτως οτι ειναι μουρατος, ο διαχυτης κανει την ιδια δουλεια με την αεροτομη αλλα εχει το εξτρα θετικο οτι δεν παραγει καθολου οπισθελκουσα (drag). |
Pugobios έγραψε: |
Να ρωτήσω Εγω άν βάλω μια ίσια λαμαρίνα απλα να καλύψω το χώρο της ρεζέρβας θα δώ καμιά διαφορά? |
Road_Runner έγραψε: |
Και ρωτάει ο Μικρός και άμαθος Νικολάκης: Σε τι θα σας χρησιμεύσει το diffuser?????? |
Παράθεση: |
Μα φυσικα θα μπορουμε πλεον να μπαινουμε με φουλ γκαζια στην Eau Rouge στο Spa...
|
bakclima έγραψε: |
αυτος: http://www.french-power.com/product_info.php?info=p362_Heckspoilerlippe-206-CC.html που εβαλε ο Μανθος στη πρωτη σελιδα δεν κανει δουλεια; |
soler έγραψε: |
Αλλα με το μέγεθος του ίσως να έχουμε πρόβλημα με τελωνείο.. |
STELIOS έγραψε: |
Εδω δεν παιζουν καλα καλα απο εκτως Ε.Ε. (υπαρχουν τροποι...) |
SnakeMJK έγραψε: | ||
gift |
Steve έγραψε: | ||
Τελωνείο για παραγγελία από Γερμανία? Χλούπου χλούπου? |
SnakeMJK έγραψε: | ||
gift |
Snap5 έγραψε: |
Λοιπόν έκανα ενα check να δω αν στέλνει η σελίδα Ελλάδα και εκει που διαλέγεις χώρα δεν την είχε!Μπορεί να μη ξέρω γρι απο γερμανικά αλλά αυτό πιστέβω το κατάλαβα.Steeve εσύ είχες παραγγείλει κανονικά απο τι σελίδα χωρίς κανένα προβλημα? |
Ghost Dog έγραψε: |
Χαλιαααα!
Μονο σε μαυρο 206 θα "παλευεται", μιας και δεν θα κανει τοσο <μπαμ> ...... |
MEMsound έγραψε: |
MEMsound έγραψε: |
το εβαψες λευκο????????/
ρεσπεκτ ΕΙΝΑΙ απλα ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΣΕ ΑΣΠΡΟ!!!!!!!!!! οι ζαντες δεν μου πολυ αρεσουν - αλλα θυμαμαι οτι τις ειχε παρει τσαμπα) επίσης θελει και τον πισω προφηλακτηρα ΜΚΤ αν και το ψευτοδιαχυτακι "σωζει" λιγο την κατασταση... |
Ghost Dog έγραψε: |
Χαλιαααα!
Μονο σε μαυρο 206 θα "παλευεται", μιας και δεν θα κανει τοσο <μπαμ> ...... |
nikos 206cc έγραψε: | ||||
|
MEMsound έγραψε: |
...αλλα οπως και να χει ειναι χαλια αυτος ο (wanna be) διαχυ(σ)της |