PSClub - Hellas

Κινητήρας - Εγκρισεις υπουργειου μεταφορων για αλλαγη κινητηρων

Pughell - Δευ 05 Φεβ 2007, 14:31:42
Θέμα δημοσίευσης: Εγκρισεις υπουργειου μεταφορων για αλλαγη κινητηρων
Βρηκα αυτο... Confused
http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=340&id=&tid=340
Αν πιστευετε οτι αξιζει,καντε το Υπομνημα. Smile
MEMsound - Δευ 05 Φεβ 2007, 14:34:00
Θέμα δημοσίευσης:
Φυσικά και αξίζει.
Εγινε. Wink
fotis-84 - Δευ 05 Φεβ 2007, 14:47:18
Θέμα δημοσίευσης:
τι ειναι αυτο ρε παιδια? ολες οι μετατροπες peugeot που εχουν γινει απο το 96 και μετα σε συγκεκριμενο υπουργειο ή γενικα ολες? μου φαινονται λιγες....
MEMsound - Δευ 05 Φεβ 2007, 14:53:48
Θέμα δημοσίευσης:
κάτι μου λέει ότι είναι ενδεικτικές μετατροπές
κάτι σαν "οδηγός" Wink για τις νέες εγκρίσεις. Wink
Pughell - Δευ 05 Φεβ 2007, 15:01:06
Θέμα δημοσίευσης:
Ειναι οτι εχει παρει εγκριση και εχει δηλωθει κανονικα. Wink
Κοινως τι μπορειτε να βαλετε στο αυτοκινητο σας χωρις να χρειαστει να πατε στο Ελληνικο.
Απλα παιρνετε μια υπευθυνη δηλωση απο εναν μηχανολογο,καταθετετε τα χαρτια στο μηχανολογικο και...τελειωσατε. Very happy
Ghost Dog - Δευ 05 Φεβ 2007, 15:13:37
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ καλο! Thumb right
fotis-84 - Δευ 05 Φεβ 2007, 15:16:44
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Ειναι οτι εχει παρει εγκριση και εχει δηλωθει κανονικα. Wink
Κοινως τι μπορειτε να βαλετε στο αυτοκινητο σας χωρις να χρειαστει να πατε στο Ελληνικο.
Απλα παιρνετε μια υπευθυνη δηλωση απο εναν μηχανολογο,καταθετετε τα χαρτια στο μηχανολογικο και...τελειωσατε. Very happy


και ελεγα να μην το δηλωσω γιατι βαριομουν τη διαδικασια αλλα τωρα το σκεφτομαι....αν και δεν βρηκα κατι αναλογο με τη μετατροπη που θελω να κανω... Laughing
pugsbanny - Παρ 02 Μάρ 2007, 13:29:36
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω ένα 306 1.4 με το KFX moter και έβαλα έναν 1.6 16v NFX.
Πήγα και εγώ ένα ωραίο πρωινό στο ΚΤΕΟ ελληνικού για να πάρω ένα πιστοποιητικό καυσαερίων ώστε να το δηλώσω.
Μου λέει η κυρία εκεί ότι η συγκεκριμένη μετατροπή δεν έχει πάρει ποτέ έγκριση τύπου και για να πάρει χρειάζεται κάποια δικαιολογητικά και να μείνει το αυτοκίνητο τουλάχιστον μια μέρα στο ΚΤΕΟ για να μετρηθεί.
Από τότε έχω ξοδέψει πάνω από 200 euro για να μην αναφέρω το χρόνο που έχω χάσει για να συγκεντρώσω τα δικαιολογητικά.
Και βλέπω τώρα στο post του Στέλιου ότι η συγκεκριμένη μετατροπή έχει πάρει έγκριση τύπου και η τύπισα στο ΚΤΕΟ μου έλεγε μ@λ@κ!ες.
Τι να κάνω τώρα, να πάω να τις το τρίψω στη μούρη?
shiba - Παρ 02 Μάρ 2007, 14:17:02
Θέμα δημοσίευσης:
pugsbanny έγραψε:
Τι να κάνω τώρα, να πάω να τις το τρίψω στη μούρη?
κανονικα Wink
Pughell - Παρ 02 Μάρ 2007, 14:55:07
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορει τοτε που πηρες να μην ειχε παρει ακομα εγκριση ρε... Sad
Οπως επισης να ξερεις οτι για να παρεις εγκριση εκτος απο τους τυπους των μοτερ,πρεπει να ταιριαζουν και οι τυποι των αμαξωματων.
Πχ ενα 306 1400 Sprint του 95 εχει αλλο κωδικο απο ενα Champion 1400αρι του 2000. Confused
pugsbanny - Παρ 02 Μάρ 2007, 15:19:40
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Μπορει τοτε που πηρες να μην ειχε παρει ακομα εγκριση ρε... Sad


Πήγα πριν τα Χριστούγεννα, κοίταξε σε μια κατάσταση που είχε και μου είπε ότι δεν εχει πάρει έγκριση.

Pughell έγραψε:
Οπως επισης να ξερεις οτι για να παρεις εγκριση εκτος απο τους τυπους των μοτερ,πρεπει να ταιριαζουν και οι τυποι των αμαξωματων.
Πχ ενα 306 1400 Sprint του 95 εχει αλλο κωδικο απο ενα Champion 1400αρι του 2000. Confused


Τον τύπο του αμαξώματος που τον βρίσκω?
Και στην λίστα με τις εγκρίσεις το πεδίο του τύπου αμαξώματος ειναι κενό.
Αυτή με ρώτησε μόνο μάρκα, τι moter φορούσα και τι έβαλα.
Pughell - Παρ 02 Μάρ 2007, 15:37:37
Θέμα δημοσίευσης:
Τον τυπο αμαξωματος τον γραφει καπου αριστερα στην αριστερη σελιδα της αδειας...3 γραμματα ειναι συνηθως,τουλαχιστον σε ενα 206 που δηλωσε ενας γνωστος,τοσα ηταν... Confused

Βασικα ψιλοασχετη την "κοβω" την τυπισσα... Sad
volvos - Τρι 06 Μάρ 2007, 13:27:38
Θέμα δημοσίευσης:
ΤΟ βλεπω λιγο χλωμο να εχεις προβλημα με πλαισιο.
αυτο χρειαζεται αν αλλαζει ο τυπος π.χ καμπριο,σενταν...

το δικο σου που ειναι χατσμπακ και το ενα και το αλλο δε νομιζω να αλλαζει αναλογα με πορτες...

οταν ξαναπας κακ θα πας καρφι σε ενα γκριζομαλλη που δουλευει στο βαθος (αν δουλευει ακομα...)...ασε τις κοτες στην εισοδο ειναι οντως αθλιες........
Andreas - Πεμ 22 Μάρ 2007, 13:46:43
Θέμα δημοσίευσης:
Να συνοψισω τα δικαιλογητικα που απαιτουνται για την εκδοση νεας αδειας λογω αλλαγης κινητηρα.

Δικαιολογητικά

1.Άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου

2.Επικυρωμένο Φωτοαντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας

3.Υπευθυνη δήλωση μηχανολόγου Μηχανικού ή τεχνολόγου Μηχανικού στην οποία δηλώνονται τα πλήρη στοιχεία του νέου κινητήρα και θα αποτυπώνετε ο τύπος του νέου κινητήρα σύμφωνα με την 20270/73
όπως ισχύει

4.Τιμολόγιο αγοράς κινητήρα η δελτίο παροχής υπηρεσιων τοποθετησης αυτου

5.Σε περιπτωση αντικαταστασης κινητηρα νέας τεχνολογίας απαιτείται πιστοποιητικο καυσαεριων όταν ο κινητήρας δεν ειναι του ίδιου τύπου καθώς και βεβαίωση εργοστασίου κατασκευής η αντιπροσώπου η αρμοδιου τεχνικου περι συμβατοτητας με τα λοιπα συστηματα του αυτοκινητου.

6.Παραβολο δημοσιου 75 Ευρω

7.Βεβαιωση τελών κυκλοφορίας απο αρμοδια ΔΟΥ

Σε περιπτωση που η αλλαγη αφορα τον ιδιο τυπο κινητηρα δεν απαιτείται νεα αδεια κυκλοφοριας.

Ισως σε καποιους απο εμας να φανει χρησιμο (εμενα παντως σιγουρα Smile )


Καλη συνέχεια
RALLOS8 - Πεμ 22 Μάρ 2007, 17:52:40
Θέμα δημοσίευσης:
εγω που θα βαλω σε rallye 8v μοτερ απο 206 τι χρειαζεται να κανω.καποιοι μου ειπαν τιποτα γιατι ο τυπος κινητηρα ειναι ιδιος.αλλα αφου το ενα μοτερ ειναι NFU ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ NFX πως ειναι ιδιος ο τυπος του κινητηρα?
soar - Τρι 09 Οκτ 2007, 22:11:44
Θέμα δημοσίευσης:
Andreas έγραψε:
Να συνοψισω τα δικαιλογητικα που απαιτουνται για την εκδοση νεας αδειας λογω αλλαγης κινητηρα.

Δικαιολογητικά

1.Άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου

2.Επικυρωμένο Φωτοαντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας

3.Υπευθυνη δήλωση μηχανολόγου Μηχανικού ή τεχνολόγου Μηχανικού στην οποία δηλώνονται τα πλήρη στοιχεία του νέου κινητήρα και θα αποτυπώνετε ο τύπος του νέου κινητήρα σύμφωνα με την 20270/73
όπως ισχύει

4.Τιμολόγιο αγοράς κινητήρα η δελτίο παροχής υπηρεσιων τοποθετησης αυτου

5.Σε περιπτωση αντικαταστασης κινητηρα νέας τεχνολογίας απαιτείται πιστοποιητικο καυσαεριων όταν ο κινητήρας δεν ειναι του ίδιου τύπου καθώς και βεβαίωση εργοστασίου κατασκευής η αντιπροσώπου η αρμοδιου τεχνικου περι συμβατοτητας με τα λοιπα συστηματα του αυτοκινητου.

6.Παραβολο δημοσιου 75 Ευρω

7.Βεβαιωση τελών κυκλοφορίας απο αρμοδια ΔΟΥ

Σε περιπτωση που η αλλαγη αφορα τον ιδιο τυπο κινητηρα δεν απαιτείται νεα αδεια κυκλοφοριας.

Ισως σε καποιους απο εμας να φανει χρησιμο (εμενα παντως σιγουρα Smile )


Καλη συνέχεια


ΔΗΛΑΔΗ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ 206 ΑΠΟ 1,4 ΚΑΙ 75 ΙΠΠΟΥΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ 1,6 ΜΕ 122 ΙΠΠΟΥΣ ΑΠΟ 106 RALLYE XΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ?
vinman - Τετ 10 Οκτ 2007, 05:32:44
Θέμα δημοσίευσης:
soar έγραψε:
Andreas έγραψε:
Να συνοψισω τα δικαιλογητικα που απαιτουνται για την εκδοση νεας αδειας λογω αλλαγης κινητηρα.

Δικαιολογητικά

1.Άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου

2.Επικυρωμένο Φωτοαντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας

3.Υπευθυνη δήλωση μηχανολόγου Μηχανικού ή τεχνολόγου Μηχανικού στην οποία δηλώνονται τα πλήρη στοιχεία του νέου κινητήρα και θα αποτυπώνετε ο τύπος του νέου κινητήρα σύμφωνα με την 20270/73
όπως ισχύει

4.Τιμολόγιο αγοράς κινητήρα η δελτίο παροχής υπηρεσιων τοποθετησης αυτου

5.Σε περιπτωση αντικαταστασης κινητηρα νέας τεχνολογίας απαιτείται πιστοποιητικο καυσαεριων όταν ο κινητήρας δεν ειναι του ίδιου τύπου καθώς και βεβαίωση εργοστασίου κατασκευής η αντιπροσώπου η αρμοδιου τεχνικου περι συμβατοτητας με τα λοιπα συστηματα του αυτοκινητου.

6.Παραβολο δημοσιου 75 Ευρω

7.Βεβαιωση τελών κυκλοφορίας απο αρμοδια ΔΟΥ

Σε περιπτωση που η αλλαγη αφορα τον ιδιο τυπο κινητηρα δεν απαιτείται νεα αδεια κυκλοφοριας.

Ισως σε καποιους απο εμας να φανει χρησιμο (εμενα παντως σιγουρα Smile )


Καλη συνέχεια


ΔΗΛΑΔΗ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ 206 ΑΠΟ 1,4 ΚΑΙ 75 ΙΠΠΟΥΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ 1,6 ΜΕ 122 ΙΠΠΟΥΣ ΑΠΟ 106 RALLYE XΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ?


Σωτήρη καλώς ήρθες στο forum του Peugeot Sport Club.
Θα σε παρακαλούσα για λόγους ομοιομορφίας να γράφεις
με μικρούς χαρακτήρες στις θεματικές ενότητες.
Ευχαριστώ.

Εκ της Mod Team
vinman

TopGear - Σαβ 01 Δεκ 2007, 11:16:15
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή το link στο μεταφορών δε δουλεύει, προφανώς μιλάμε για αλλαγή κινητήρα και τοποθέτηση νέου ή αλλαγή κυβισμού μετά από πολλές μετατροπές στον ήδη υπάρχοντα (παρόλο που ελάχιστοι στην Ελλάδα φαντάζομαι ξέρουν να το κάνουν αυτό).

Για απλές μετατροπές και αναλλοίωτα τα κυβικά του κινητήρα, προφανώς δεν χρειάζεται τίποτα. Rolling eyes Question
Baby_On_Board - Τετ 02 Ιαν 2008, 14:21:24
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=340&id=&tid=340
greenpug106 - Τρι 29 Ιαν 2008, 07:35:57
Θέμα δημοσίευσης:
Ένας φίλος στην Κύπρο έβαλε 1.6 16v σε 206 1.9 diesel.

Από 75 ίππους νομίζω πήγε 110. Και τώρα δεν γράφεται το μοτέρ, δεν περνά από ΚΤΕΟ και δεν έχει ούτα και ασφάλεια.

Από ότι είδα λέει ότι επιτρέπεται μάξιμουμ 25% αλλαγή ιπποδύναμης.

Λογικά τέτοιες μετατροπές δεν πρέπει να επιτρέπονται ούτε στην Ελλάδα.

πχ 75 Χ 1.25 (25% αύξηση) = 93,75 (μάξιμουμ επιτρεπόμενη)

Οι 16αρηδες με 110 λογικά δεν είναι αποδεκτοί.
volvos - Κυρ 24 Φεβ 2008, 09:26:33
Θέμα δημοσίευσης:
συνέχεια από εδώ:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=245152#245152

εκ της MOD team
MEMsound


Touristas έγραψε:
Μπορεί να δηλωθεί κανονικά.
Την αρχή και το τρέξιμο τα έκανε πρώτα ο Poliths που είχε το δικό του με μοτέρ από rallye.



eγω παλι λεω οτι δεν μπορει θεωρητικα
και ο πολιτης αν το ειχε καταφερει θα ηταν επειδη ηταν μεσα στα πραγματα και καποια λαμογια εκανε

ο τυπος κινητηρα του 106 δεν εχει φορεθει ποτε σε 206
αρα απαγορευεται να μπει
θελει ειδικη εγκριση απο τη μαμα λαιον οτι ειναι δυνατο να γινει η μετατροπη και να μπει αυτο το μοτερ στο ταδε αμαξωμα...
πως τη πηρε ο πολιτης αυτο το χαρτι????

το θεμα ειναι αλλο....ξερουν στο ελληνικο οτι αυτο το μοτερ δε μπηκε ποτε σε 206????????? αφου 1.6 ειναι και το ενα και το αλλο με σχεδον ιδιο αριθμο κινητηρα...ενα δυο ψηφια αλλαζουν Cool
ippokratis - Κυρ 24 Φεβ 2008, 15:39:35
Θέμα δημοσίευσης: Δήλωση μετατροπής
Το μοτέρ δηλώνεται εύκολα. Πήγα στο υπουργείο και ρώτησα.
Θέλει χαρτί από το κτεο του ελληνικού (περνάει μια πίστα για καυσαέρια, είτε με γρηγορόσημο είτε κανόνικα περνάει), ενα παράβολο και δήλωση από μηχανολόγο μηχανικό (εγώ είμαι αυτός) για την μετατροπή. Δεν το έχω δηλώσει για τον απλούστατο λόγο οτι κάποιος μπορεί να το θέλει αδήλωτο (μικρότερο ποσό ασφάλισης, το τέλος κυκλοφορίας είναι το ίδιο)

Όσο για το αν υπάρχουν και άλλα δηλωμένα δείτε εδώ για όλες τις μάρκες:

http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=567&id=&tid=567

Αν ξέρετε κανέναν που ψάχνει πείτε του.
volvos - Κυρ 24 Φεβ 2008, 17:47:34
Θέμα δημοσίευσης:
σα μηχανολογος θα ηξερες τοτε οτι ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΑΛΛΟ ΤΥΠΟ ΜΗΧΑΝΗΣ ΣΕ ΑΜΑΞΩΜΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ
το μοτερ του 106 που εχει κωδικο TU5J4 δεν εχει μπει ποτε σε 206
αρα θεωρητικα ειναι παρανομο.
στο 206 1.6 εμπαινε το TU5JP4
η διαδικασια που ξερω εγω ειναι οτι πας στη πεζο ελλαδος-λαιον και ζητας ενα χαρτι σαν εγκριση τυπο οτι μπορει να μπει αυτο το μοτερ πανω στο αμαξωμα σου που περιγραφεται με ενα αναλογο κωδικο στον αριθμο πλαισιου

τωρα θα μου πεις ενα P ειναι...και προκυπτει το ερωτημα κατω στο ελληνικο τα ξερουν αυτα? τι παιζει??δεχονται μια βεβαιωση μηχανολογου??απο οσο ηξερα οχι.

ειλικρινα αν το εχεις ψαξεις παραπανω και εχεις βρει ινφο θα ηταν πολυ εδνιαφερον καθως υπαρχουν αρκετα παιδια και με 206 και με 306 που εχουν βαλει μοτερ απο ραλλυ και ψαχνουν κατα καιρους τροπο να το δηλωσουν
ippokratis - Κυρ 24 Φεβ 2008, 18:54:06
Θέμα δημοσίευσης: Το πράγμα είναι πολύ απλό και εύκολο!
Ξάδερφε αφ'ενός είσαι επιθετικός, αφ'ετέρου δεν διάβασες το link που σου εστειλα.

http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=567&id=&tid=567

Μπες εκεί που λέει peugeot και δες οτι μετατροπή peugeot υπάρχει δηλωμένη.

Επίσης στην πρώτη σελίδα λέει:
"Επισημαίνεται ότι τα ανωτέρω πιστοποιητικά έχουν ισχύ, για όλες τις όμοιες περιπτώσεις αλλαγών κινητήρων και διασκευών, που αφορούν τον αυτό τύπο κινητήρα και αυτοκινήτου."

Για την μετατροπή μου ο αριθμός πρακτικού είναι : 952/8-10-04
με έγκριση τύπου 7302/214. Αφορά αλλαγή κινητήρα 2*KFX σε NFX (του rally ή TU5J4 όπως έγραψες εσύ τον κωδικό του εργοστασίου).

Όσο για το τι μηχανολόγος μηχανικός είμαι δεν υπάρχει λόγος να το ειρωνεύεσαι. Δεν ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να βάλεις άλλον κινητήρα, όπως πολύ καλά ξέρω . Άλλωστε υπάρχει ήδη έγκριση από άλλον για την μετατροπή αυτή που έκανα. Απλά, όταν δεν υπάρχει ήδη καταχωρημένη τέτοια μετατροπή χρειάζεται ένας μηχανικός του πολυτεχνείου που θα σου βάλει την σφραγίδα ότι δεν θα σκοτωθείς με αυτά που έχεις κάνει στο αμάξι...

Αυτά.
Dont_Panic - Κυρ 24 Φεβ 2008, 19:30:17
Θέμα δημοσίευσης:
Εκτος απο ολα τα παραπανω...θα πρεπει το μοτερ να εχει αποδιξη και στιχεια αγορας (αυτο ενοουσα) οταν ελεγα αν μπορει να δηλοθει.
Γιατι οπως γνωριζουμε...κυκλοφορουν πολα μοτερ χωρις νουμερα (κλεμενα) ...που φυσικα δεν μπορουν να δηλωθουν
Επισης τι μοντελο ειναι το 206?
kane - Κυρ 24 Φεβ 2008, 19:36:34
Θέμα δημοσίευσης:
ιπποκράτη εσύ δεν ξέρεις...ο βολβος ειναι του ΕΜΠ... Razz Razz Razz
sectorakos2001 - Κυρ 24 Φεβ 2008, 19:46:46
Θέμα δημοσίευσης:
παιδες μιας και ειμαστε ΟΦ ΤΟΠΙΚ εγω εχω ενα c2 1.4 με μοτερ 1.6 110πσ !

μπορω να το δυλωσω ???? αν ναι ξερει καποιος τον τροπο και το κοστος ?????
philip_vts - Κυρ 24 Φεβ 2008, 20:35:11
Θέμα δημοσίευσης:
λογικα μπορεις να το δηλωσεις ανετα μιας και το c2 βγαινει με κινητηρα 1600 και 110 αλογα
sectorakos2001 - Κυρ 24 Φεβ 2008, 21:06:11
Θέμα δημοσίευσης:
εχει κανεις την καλοσυνη να μου πει πως και τη χρειαζομαι για να γινει αυτο ??
volvos - Κυρ 24 Φεβ 2008, 23:18:44
Θέμα δημοσίευσης:
δεν σε ειρωνευτηκα καθολου για αυτο και εγραψα στο τελος να μας πεις τι εκανες μπας και βγει μια ακρη

οποτε απο τη στιγμη που εχει περασει η εγκριση σου σε nfx χωρις κανενας να πει τιποτα για πλαισια κλπ κλπ ειμαστε οκ οπως ειναι οκ και καποια παιδια απο εδω μεσα που εχουν 306 μετατροπη σε 1.6 16ν απο 1.4(λεωνιδας γαρ) ηταν τελευταιο στη λιστα

οποτε συμφωνα με αυτα που λες παρακαμπεται η εγκριση που ηξερα εγω παλιοτερα οτι χρειαζεται απο την ιδια την αντιπροσωπεια και τους αρκει μια βεβαιωση μηχανολογου εμπ ασχετα με το τι ειναι η μηχανη???
δηλαδη αν εγω βαλω χαγιαμπουσα μοτερ και μου το υπογραψει μηχανολγος εμπ ειμαι οκ? αυτο ειναι ενδιαφερον γιατι ετσι εξηγειται πως ξεκολλησε και το θεμα ενος κατεραμ Wink
παραλογο τελειως αλλα αμα το εχεις κανει παει να πει οτι περναει!

αρα το δικο σου ειναι περασμενο κανονικα με εγκριση τυπου αλλα χρειαζεσαι μια βεβαιωση μηχανολογου για να το δηλωσεις στο υπουργειο?
ειμαστε σιγουροι οτι στο υπουργειο δε κολλανε με αριθμους κινητηρων?

επισης ποσο σου εχουν ζητησει για αυτη τη βεβαιωση του μηχανολογου?



υ.γ. σεκτορ εσυ δε δηλωνεις τιποτα αν δε βρεις πρωτα τιμολογια αγορας του μοτερ...οταν τα βρεις μετα ειναι απλα τα πραγματα
alekoukos106 - Δευ 25 Φεβ 2008, 00:40:03
Θέμα δημοσίευσης:
τακη φερε μου την πεμπτη στη λεσχη σε ενα χαρτι μια υπογραφη σου.... Wink Wink Wink
Andreas - Δευ 25 Φεβ 2008, 02:42:16
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν μπορει να δηλωθει επιμενω...

Ενα απο τα χαρτια που ζητανε πριν περασει την διαδικασια του ΚΤΕο για ελεγχο ριπων κτλ κτλ , ειναι αν το μοτερ αυτο βγαινει εργοστασιακα στον συγκεκριμενο τυπο αυτοκινητου.Και αυτο το δινει μονο η Peugeot.

Το γνωριζω διοτι το ειχα ψαξει αρκετα το θεμα για την δικη μου μετατροπη.

Τωρα με "ανεπισημο τροπο" δεν γνωριζω αν μπορει να γινει κατι.
Με τις νομιμες διαδικασιες παντως δεν γινεται.
kane - Δευ 25 Φεβ 2008, 06:58:43
Θέμα δημοσίευσης:
AΚριβώς αυτό που λεει ο αντρέας ισχύει στην περίπτωση τη δική μου και του ηλία...εχουμε μοτερ απο 206 στα 106/σαξο μας,αλλα δεν δηλωνονται,λόγω διαφορετικού euro ρυπων αν δεν απατώμαι...η λύση ειναι απλή Razz Razz Razz
volvos - Δευ 25 Φεβ 2008, 08:54:11
Θέμα δημοσίευσης:
esy Και ηλιας ειστε αλλη περιπτωση αφου αν θυμαμαι καλα δε χρειαζεται να το δηλωσετε. εισασταν 1.6 και βαλατε.
θα μου πεις αλλαξαμε τυπο.οκ ποιος θα το δει αυτο? Laughing
ο νεος νομος λεει οτι για ιδιου κυβισμου δε δηλωνεις τιποτα...
οποτε αν εχεις ενα τιμολογιο αγορας και μια βεβαιωση μηχανολογου παντα μαζι σου οτι εχει μπει οκ ολα τοτε πρεπει να ειναι πολυ ψαγμενος(για να καταλαβει οτι απο nfx εβαλες nfu) και τυπικος ο μπατσος για να σε στειλει να το δηλωσεις...


antrea εσυ εισαι απο 1.4 σε διλιτρο νομιμα γιατι δε μπορεις να το δηλωσεις αφου μπαινει το 2.0 κανονικα....εκτος αν κολλησες στο οτι εισαι 5πορτος?? Shocked


στο θεμα μας ιπποκρατη ξερεις τι θα γραφει το χαρτι του μηχανολογου?
μηπως πρεπει να βεβαιωνει αυτο που λενε τα παιδια οτι αυτος ο τυπος κινητηρα μπαινει σε αυτο το αμαξωμα συμφωνα με τις εργοστασιακες προδιαγραφες κλπ κλπ κλπ κλπ

οπως βλεπεις τρεχουν πολλα παιδια οποτε οτι βοηθεια μπορεις να δωσεις Wink
MEMsound - Δευ 25 Φεβ 2008, 10:22:11
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
antrea εσυ εισαι απο 1.4 σε διλιτρο νομιμα γιατι δε μπορεις να το δηλωσεις αφου μπαινει το 2.0 κανονικα....εκτος αν κολλησες στο οτι εισαι 5πορτος?? Shocked


αν θυμάμαι καλά εκεί ηταν το "κόλλημα"
Andreas - Δευ 25 Φεβ 2008, 11:15:30
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι δεν ειχα καποιο κολλημα ουσιαστικα...

Εφοσον εμπαινε ο συγκεκριμενος κινητηρας σε 206 δεν ειχα προβλημα
που ηταν 4πορτο.

Απλα μεσα απο ολη αυτη την διαδικασια καταλαβα με σιγουρια οτι αν ηθελα
να βαλω rallye στο 206 μου δεν θα μπορουσα.
Ο τεχνολογος/μηχανολογος που το ειχα συζητησει μου ειπε πως δεν γινεται
μιας και ενα απο τα χαρτια που χρειαζεται ειναι ενα χαρτι οτι ο τυπος του
ταδε κινητηρα βγαινει εργοστασιακα στο 206.
Εφοσον η peugeot δεν εχει βγαλει εργοστασιακα 206 με rallye mοter δεν μπορει να σου δωσει τετοιο πιστοποιητικο.
Ετσι και δεν μπορει να δηλωθει.
Στο κτεο μπορεις να πας οτι θες , εκει δεν σου ζητανε κανενα χαρτι τετοιο.
Αλλα οταν τα μαζεψεις ολα τα χαρτια και το πας στο υπουργειο για την αλλαγη στην αδεια χωρις το συγκεκριμενο χαρτι δεν μπορει να προχωρησει η διαδικασια και μενεις στον ασσο.
(Δεν μιλαω για λαδωμα κτλ κτλ διοτι εχω δοκιμασει μονο με νομιμες διαδικασιες).

Την διαδικασια την γνωριζω καλα , οποιος θελει βοηθεια ας μου πει
διοτι ξερω καλα πως ειναι να ψαχνεις στα τυφλα.
[/img]
volvos - Δευ 25 Φεβ 2008, 13:46:12
Θέμα δημοσίευσης:
KOITA θεωρητικα αν εχεις γνωστο κανεις οτι θες

ο ανθρωπος που πηρε το μοτερ μου απο το κορσα (που δε προλαβα να βαλω)
διλιτρο ατμοσφαιρα απο καλιμπρα
καταφερε μεσω καλου κονε στην οπελ και πηρε αυτο το χαρτι για να το δηλωσει...

αρα ανδρεα επιβεβαιωνεις αυτο που ελεγα...

το ερωτημα ειναι (αφου απο οσο εχω καταλαβει ο ιπποκρατης δεν εφτασε τοσο μακρυα για να βρεθει μπροστα σε αυτα τα χαρτια) ο πολιτης πως στο διαολο το δηλωσε???


υ.γ.αλεκουκο το χαρτι το θες λευκο εε απλα μια σφραγιδουλα κατω κατω? Laughing
Andreas - Δευ 25 Φεβ 2008, 14:20:18
Θέμα δημοσίευσης:
Ειχα την λιστα με ολες τις μετατροπες peugeot , μαζι και η δικια μου.

Δεν ειχε καμια μεσα , τετοιου τυπου που συζηταμε.

Ολες ηταν π.χ απο 106 1300 rallye σε 1600 , απο 206 1400 σε 1600,
απο 306 1400 σε 2000cc κτλ κτλ κτλ.

Τωρα αν το εκανε το τελευταιο 6μηνο δεν ξερω.

Και αν εχεις γνωστο (δηλαδη δωσεις και κανα φραγκο) και αλλαγη φυλου
στην ταυτοτητα σου κανεις αν θες (ρωτηστε τον sod Razz ).
Εγω μιλαω απλα για τις νομιμες διαδικασιες.
Pughell - Δευ 25 Φεβ 2008, 15:18:40
Θέμα δημοσίευσης:
Ρεεεεεε,μην λετε βλακειες ρεεεεε!!! Laughing

Για να σας ξεμπλεξω...
Αν θελετε να κανετε μετατροπη,παιρνετε τηλεφωνο στο ΚΤΕΟ Ελληνικου και δινετε τον τυπο του αυτοκινητου σας.
Θα σας ζητησουν καποιους κωδικους που γραφει επανω η αδεια κυκλοφοριας.
Αν εχει γινει αντιστοιχη μετατροπη,εχει καλως,απλως σας στελνουν τα χαρτια στο τοπικο ΚΤΕΟ και τερμα.
Αν παλι δεν εχει γινει,υπαρχει και αλλος τροπος.

Οσοι ειχαν 1100 ή 1400 206/306 κλπ και εβαλαν μοτερ Rallye,απλα βρισκουν τα νουμερα απο ενα 16αρι 8v μοτερ με τα 90,ιδιο δηλαδη με αυτα που εμπαινε στα προαναφερομενα μοτερ,και δηλωνει εκεινα.

Ο κυβισμος ειναι ιδιος,TU5J δηλαδη και αλλαζουν τα υπολοιπα γραμματα.
Το καλο βεβαια ειναι οτι ο κορμος ειναι σχεδον ολοιδιος που σημαινει οτι αν καποιος θελει να γινει 100% νομιμος και δια της ορθης οδου,απλα παιρνει εναν κορμο 206/306 1600 και βαζει ολα τα πραγματα του 16v πανω σε αυτον.

Τοσο απλο. Cool
Andreas - Δευ 25 Φεβ 2008, 15:43:39
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνα με τα λεγομενα σου
a) βλακας - > ο τεχνολογος/μηχανολογος (που ετσι βγαζει το ψωμι του)
b) βλακες - > οι ανθρωποι του υπουργειου (επισης)
c) Βλαμενη - η διαδικασια με τα απαραιτητα χαρτια που μου εδωσαν.
d) 2 φορες βλάκας και εγω που τους πιστεψα και δεν το εκανα ετσι τσακ μπαμ
που λες και εσυ.

Εγω λεω στους ενδιαφερομενους οτι μπορουν να πανε στο περιπτερο της γειτονιας του και να δηλωσουν την μετατροπη , τι κτεο τι χαρτια απο την Peugeot , δεν χρειαζετε τπτ.

Δεν ποσταρω αλλο σε αυτο το τοπικ για ευνοητους λογους (d)
[/img]
volvos - Δευ 25 Φεβ 2008, 15:58:13
Θέμα δημοσίευσης:
PAIDIA ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

το αμαξι για να δηλωθει στο υπουργειο μεταφορων πρεπει να εχει μια εγκριση τυπου-ρυπων που εκδιδεται απο το κακ στο ελληνικο (εκει εκανα διπλωματικη μην επιμενετε)

αν το αμαξι σου και ο κινητηρας σου πριν μετα εχουν ξαναπερασει απο εκει σου δινουν ενα χαρτι οτι εχει εκδοθει εγκριση τυπου και με αυτο και ολα τα υπολοιπα που λετε πας στο υπουργειο και κλπ κλπ κλπ

τωρα το τι γινεται στο υπουργειο δε το ξερω
στο κακ ομως δε τους ενδιαφερει τιποτα απο οσα λετε
μονο ο τυπος κινητηρα πριν μετα και ο τυπος αμαξωματος.
αυτα για την εγκριση που παιρνεις απο εκει ...

ανδρεα τελικα εσυ το δηλωσες ολα οκ?
Andreas - Δευ 25 Φεβ 2008, 16:24:35
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
PAIDIA ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

το αμαξι για να δηλωθει στο υπουργειο μεταφορων πρεπει να εχει μια εγκριση τυπου-ρυπων που εκδιδεται απο το κακ στο ελληνικο (εκει εκανα διπλωματικη μην επιμενετε)

αν το αμαξι σου και ο κινητηρας σου πριν μετα εχουν ξαναπερασει απο εκει σου δινουν ενα χαρτι οτι εχει εκδοθει εγκριση τυπου και με αυτο και ολα τα υπολοιπα που λετε πας στο υπουργειο και κλπ κλπ κλπ

τωρα το τι γινεται στο υπουργειο δε το ξερω
στο κακ ομως δε τους ενδιαφερει τιποτα απο οσα λετε
μονο ο τυπος κινητηρα πριν μετα και ο τυπος αμαξωματος.
αυτα για την εγκριση που παιρνεις απο εκει ...

ανδρεα τελικα εσυ το δηλωσες ολα οκ?


Πανο το ενα χαρτι που θελει ειναι απο το κτεο αλλα δεν φτανει μονο αυτο για να σου αλλαξει το υπουργειο την αδεια.Θελει και αλλα χαρτια/διαδικασιες και στα 2 απο αυτα υπαρχει προβλημα , αν θες πχ να βαλεις rallye moter σε 206. (Γι αυτο δεν μιλαμε τοση ωρα?)
1)ο τεχνολογος να υπογραψει γι αυτο. (χλωμο εκτος και αν τον χρυσοπληρωσεις. τα 150 ειναι η νομιμη ταριφα)
2) το χαρτι απο την PEUGEOT οτι βγαινει ο τυπος του αμαξωματος 206 με το μοτερ που θελεις να βαλεις. Και για το rallye moter δεν δινουν για 206 τετοιο χαρτι

Το ξερω και απο 2 φιλους που δοκιμασαν να δηλωσουν αυτη την μετατροπη και εκαναν μια τρυπα στο νερο διοτι δεν μπορουσαν να παρουν
αυτο το χαρτι απο την peugeot.

Για το δικο μου παναγιωτη το δηλωσα κανονικα , πηρα την αδεια 7/6/2007
και 9/6/2007 κλαταρε το λαστιχο και καρφωθηκα στο κρασπεδο.Ετσι δεν ειχα προλαβει να κανω την μικτη ασφαλεια και το πεταξα.

Τεσπα η ολη διαδικασια μου ειχε παρει 2 μιση μηνες και κοστος με τον ελεγχο κακ μαζι γυρω στα 600+ ευρω
Pughell - Τρι 26 Φεβ 2008, 08:56:25
Θέμα δημοσίευσης:
Σχετικα με αυτο που σας ειπα παραπανω,δεν το ειπα στην τυχη...
Εκανα εξυπηρετηση σε εναν φιλο ο οποιος ειχε 206 1100 και το εκανε 1600 16v (206 μοτερ).
Σε αυτην την περιπτωση δεν χρειαζεται καν να πας στην Peugeot,ουτε στο Ελληνικο καθως η ολη διαδικασια-ελεγχος γινεται στο τοπικο ΚΤΕΟ.

Στην περιπτωση που τοποθετηθει μοτερ 106,ο Αντρεας εχει δικιο.Η Peugeot δεν προκειται να δωσει χαρτι για το μοτερ,κοινως θελει "ταξιδακι" στο Ελληνικο για μετρησεις,εκτος οπως ειπα αν εχει γινει αντιστοιχη διαδικασια απο καποιο αλλο οχημα νωριτερα οποτε ο ελεγχος γινεται στο τοπικο ΚΤΕΟ.

Ο λογος που προανεφερα το 16αρι μοτερ του 206 με τα 90 αλογα πριν,ειναι οτι οταν πηρα στο Ελληνικο για να μαθω περισσοτερες πληροφοριες,μια κυρια που ειναι υπευθυνη για τα παραπανω θεματα μου,σε ενα αλλο ερωτημα για ενα Xsara,μου ειπε το εξης.
Xsara με 110αρι μοτερ δεν υπηρχε στα προ facelift μοτερ(με τον αναλογο κωδικο αμαξωματος δηλαδη).
Και την ρωταω "Τι κανουμε;".
Μου λεει οτι το δηλωνεις σαν 1600αρι-90αρι μοτερ που εμπαινε στο συγκεκριμενο σκαφος,και εκει πανω μετα κανεις οτι θελεις.
Με απλα λογια μου ειπε,καντο μαμα 16αρι με τα 90 και εκει πανω μετα βαλε οτι θελεις,ειτε 106 πραγματα-ειτε 206.

Τωρα εψαξα να ξαναβρω την λιστα απο το site του υπουργειου,αλλα καπου κατι αλλαξαν και δεν τα καταφερα... Confused
Andreas - Τρι 26 Φεβ 2008, 14:24:34
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Σχετικα με αυτο που σας ειπα παραπανω,δεν το ειπα στην τυχη...
Εκανα εξυπηρετηση σε εναν φιλο ο οποιος ειχε 206 1100 και το εκανε 1600 16v (206 μοτερ).
Σε αυτην την περιπτωση δεν χρειαζεται καν να πας στην Peugeot,ουτε στο Ελληνικο καθως η ολη διαδικασια-ελεγχος γινεται στο τοπικο ΚΤΕΟ.

Στην περιπτωση που τοποθετηθει μοτερ 106,ο Αντρεας εχει δικιο.Η Peugeot δεν προκειται να δωσει χαρτι για το μοτερ,κοινως θελει "ταξιδακι" στο Ελληνικο για μετρησεις,εκτος οπως ειπα αν εχει γινει αντιστοιχη διαδικασια απο καποιο αλλο οχημα νωριτερα οποτε ο ελεγχος γινεται στο τοπικο ΚΤΕΟ.

Ο λογος που προανεφερα το 16αρι μοτερ του 206 με τα 90 αλογα πριν,ειναι οτι οταν πηρα στο Ελληνικο για να μαθω περισσοτερες πληροφοριες,μια κυρια που ειναι υπευθυνη για τα παραπανω θεματα μου,σε ενα αλλο ερωτημα για ενα Xsara,μου ειπε το εξης.
Xsara με 110αρι μοτερ δεν υπηρχε στα προ facelift μοτερ(με τον αναλογο κωδικο αμαξωματος δηλαδη).
Και την ρωταω "Τι κανουμε;".
Μου λεει οτι το δηλωνεις σαν 1600αρι-90αρι μοτερ που εμπαινε στο συγκεκριμενο σκαφος,και εκει πανω μετα κανεις οτι θελεις.
Με απλα λογια μου ειπε,καντο μαμα 16αρι με τα 90 και εκει πανω μετα βαλε οτι θελεις,ειτε 106 πραγματα-ειτε 206.

Τωρα εψαξα να ξαναβρω την λιστα απο το site του υπουργειου,αλλα καπου κατι αλλαξαν και δεν τα καταφερα... Confused


Δεν θελει χαρτι απο την Peugeot μονο στην περιπτωση που αφορα τον ιδιο τυπο αμαξωματος 206 πχ , και δεν υπερβαινει το 25% ο νεος κινητηρας που θα βαλεις συμφωνα με αυτον που εχεις.
Δηλαδη μετατροπες τυπου απο 1400 σε 1600 η απο 1100 σε 1400.
Τωρα μετατροπες απο 1100 σε 1600 η απο 1400 σε 2000 χρειαζετε χαρτι απο την peugeot, το οποιο το παιρνεις ανετα χωρις προβληματα.

Αυτα Smile
ippokratis - Τρι 26 Φεβ 2008, 15:08:11
Θέμα δημοσίευσης: Συνέχεια των παραπάνω
Εκει που εχω φτάσει εγω μέχρι στιγμής είναι στο υπουργείο συγκοινωνιών ανατολικής αττικής όπου μου είπαν όσα ανέφερα. Περνάει από το ΚΤΕΟ Ελληνικού για καυσαέρια, χρειάζεται μια δήλωση απο μηχανολόγο μηχανικό, πας στο υπουργείο, ερχεται ο κυριούλης και με ένα μολυβάκι αποτυπώνει τα νούμερα του μοτέρ και σου δίνει την άδεια. Στο Ελληνικό μπορεί να σου σηκώσουν το μοτέρ για να δουν τα χτυπημένα νουμερα πάνω του. Αυτά ξέρω χωρίς να έχω πάει στο ελληνικό. Εκτός αυτού, για αρκετές μετατροπές που φαίνονται στο link που είχα βάλει, υπάρχει προηγούμενο. Οπότε γιατί να μην πάρω άδεια και γω. Υπάρχει προδεδικασμένο. Απόδειξη αγοράς και εγκατάστασης του συγκεκριμένου μοτέρ με τάδε νούμερα έχω.
Βολβέ δεν το έχω δηλώσει ακόμα γιατί δεν ξέρω αν μπορώ να το δώσω δηλωμένο. Τα ασφάλιστρα αυξάνονται και αν άκουσες στις χθεσινές ειδήσεις θα ανεβούν και άλλο.
Όταν λες εάν κολλάνε με αριθμούς κινητήρων στο υπουργείο τι εννοείς ?
Μηχανολόγο δεν ψάχνω. Είμαι ηλεκτρολόγος μηχανικός και όπως γνωρίζεις έχουμε άδεια απεριόριστης ισχύος και εγώ για τα μηχανολογικά, και εσύ για τα ηλεκτρολογικά. Για την πιάτσα και ειδικά την βιομηχανία είμαστε ηλεκτρολόγοι-μηχανολόγοι μηχανικοί.
Τώρα για χαγιαμπούσα δεν ξέρω.... :)
volvos - Τρι 26 Φεβ 2008, 15:16:06
Θέμα δημοσίευσης:
ιππκρατη μη το συζητας καθολου.
αν μπορεις να το δηλωσεις ΚΑΝΤΟ ΤΩΡΑ.
αποκλειεται να το δωσεις ετσι.

συν οτι αν ο υποψηφιος πελατης το παει σε μηχανικο η πρωτη ατακα του μηχανικου θα ειναι φιλαρακο το μοτερ που εχεις βαλει δε δηλωνεται μπλα μπλα μπλα...
υπαρχει ηδη παιδι σε παρομοια κατασταση με σενα που παλευει μηνες να το δωσει και δε μπορει (με ραλλυ μοτερ σε 1.4)

παντως αυτα που λεει ο αντρεας ειναι στο τελικο σταδιο πριν παρεις την αδεια και ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ειναι ετσι οπως τα λεει καθως και εγω τα ιδια ηξερα τοσο καιρο απλα οχι με τοση ακριβεια...
εκτος αν εχεις καποιον αετονυχη μεσα στο υποργειο που μπορει να παρακαμψει κατι.......

και ξερουμε ολοι οτι οταν φτασεις στο τελικο σταδιο να παρεις την αδεια παντα και κατι τις προκυπτει που δεν το ειχες υπολογισει ...
κλασικο ελληνικο δημοσιο!


υ.γ. και το ξαναλεω και για ιππκρατη και για στελιο
στο κακ ελληνικου μπορεις να πας οτι αμαξι θες.
ακομα και πεζο με μοτερ χαγιαμπουσα. δε τους απασχολει τι θα πας αλλα να ειναι οκ με χαρτια μηχανολγου οτι εχει γινει η εγκατασταση σωστα και μετρανε ρυπους ενω ελεγχουν γενικα τη μετατροπη. αν ειναι να στο κοψει καποιος θα ειναι στο υπουργειο στο τελικο σταδιο
french lover - Πεμ 27 Μάρ 2008, 01:58:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδια να ρωτησω ,επειδη βλεπω οτι καποιοι εχουν ασχοληθει ιδιαιτερα...Τον τελευταιο καιρο εχω ριξει αρκετο τρεξιμο για να δηλωσω κι εγω την μετροπη σε διλιτρο..Απο την Citroen Hellas μου λενε εμεις δεν δινουμε κανενα χαρτι,μονο την εγκριση τυπου του ΖΧ του διλιτρου μπορουμε να δωσουμε που φαινεται οτι εβγαινε το ΖΧ με μοτερ RFS ,την οποια και πηρα...Τιμολογια αγορας και τοποθετησης εχω και απο καυσαερια ειμαι μια χαρα...Ο μηχανικος μου μου ειπε να μου ετοιμασει και την μηχανολογικη μελετη.Ειμαι ΟΚ με αυτα καθως πουθενα δεν μπορω να βγαλω μια ακρη...?Δεν εχει ξαναδηλωθει τετοια μετατροπη και ειμαι ο πρωτος...Παιζει να με κοψουν και για ποιο λογο...?Επισης,αν με σταματησουν οι ''μπλε'' και μου ανοιξουν καπο κανει μπαμ το ατιμο...Ποιες ειναι οι επιπτωσεις...?Οπως και να εχει θα το δηλωσω αλλα ανησυχω για το τι γινεται αν με πιασουν μεχρι να το τελειωσω το ζητημα...Ευχαριστω προκαταβολικα!
teo106 16v 2001 - Δευ 18 Ιαν 2010, 20:23:14
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα.αποφασισα και εγω μετα απο 2 χρονια που εχω κανει τη μετατροπη σε 16v,να το δηλωσω.ειχα ακουσει οτι αυτη η δηλωση διεκπεραιωνεται απο τα κεπ και ετσι εστειλα ατομο δικο μου σημερα να ρωτησει,ποια ειναι τα εγγραφα που χρειαζονται για τη δηλωση,και του ειπαν (στο κεπ)οτι δεν γινεται παρα μονο στο γραφειο συγκοινωνιων και μεταφορων.ισχυει κατι τετοιο ή απλα δεν ηξερε ο υπαλληλος?α και κατι αλλο,το 106 μου ειναι ενα 1100 με πρωτη αδεια το δευτερο εξαμηνο του `96(οταν εγινε το facelift απο mk1 σε mk2)δηλωνετε το μοτερ 16v του 2001?το τιμολογιο αγορας του το εχω κανονικα.ευχαριστω
stamatis_vts - Τρι 19 Ιαν 2010, 00:20:13
Θέμα δημοσίευσης:
γινεται φιλε και απο τα κεπ...
κοιτα στο σαξο κλαμπ που το συζηταμε... Wink
teo106 16v 2001 - Τρι 19 Ιαν 2010, 00:36:23
Θέμα δημοσίευσης:
οποτε μαλλον δεν ηξερε ο υπαλληλος ή βαριοταν να κοιταξει.τελος παντων θα το κοιταξω σε αλλο κεπ και βλεπουμε.ευχαριστω
stamatis_vts - Τρι 19 Ιαν 2010, 00:45:43
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=340&id=&tid=340
z@ck! - Τρι 19 Ιαν 2010, 13:25:13
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε μου αμα ρωτας για τα "τελη κυκλοφοριας" , δυστυχως δεν μετραει η χρονολογια παραγωγης του μοτερ αλλα η ημερομινια πρωτης αδειας. Sad

Το μονο που θα αλλαξει στην αδεια σου ειναι ο κυβισμός και ο τυπος του μοτερ

Το εψαξα πολυ λογω ανακατασκευης του "παππου" που εχω...

Τωρα αν θα αλλαξει κατι στο μελλον..... μακαρι..... αλλα πολυ χλωμο και αβεβαιο λογω εισπρακτικου χαρακτηρα των "τελων κυκλοφοριας" ... Evil
batman-cc - Τετ 13 Απρ 2011, 16:28:56
Θέμα δημοσίευσης:
επειδει δε δουλευει το λινκ με της μετατροπές που είδη έχουν γίνει γίνετε να βάλω στο cc μου μοτέρ από rc?θεωρητικά η peugeot έβγαζε το rcc αλλά θα μου δωσουν το απαραίτητο έγραφο από την lion ?
Pugobios - Τετ 13 Απρ 2011, 16:50:02
Θέμα δημοσίευσης:
οχι.αλλαξε ο νομος πλεον επιτρεπεται μεχρι 20% αυξηση υποδυναμης
MEMsound - Πεμ 14 Απρ 2011, 01:43:54
Θέμα δημοσίευσης:
batman-cc έγραψε:
επειδει δε δουλευει το λινκ με της μετατροπές που είδη έχουν γίνει γίνετε να βάλω στο cc μου μοτέρ από rc?θεωρητικά η peugeot έβγαζε το rcc αλλά θα μου δωσουν το απαραίτητο έγραφο από την lion ?


ακρως ενδιαφερον cc
ενδεχομενως να μπορεσεις να το δηλώσεις με λιγο παιδεμα και "κοστος" σαν απλό 2λιτρο που και εβγαινε και εντος του οριου +20% ειναι Wink
batman-cc - Πεμ 14 Απρ 2011, 10:08:22
Θέμα δημοσίευσης:
έχει τελείως διαφορετικό κωδικό το μοτέρ του απλού δίλιτρου :/ λέω να το κάνω παράνομα να γλιτώνω τέλη κ ασφάλειες αλλά θα μ τα τρώνε στο κτεο και αν σπάσει ο διάολος το ποδάρι του κ δε βρίσκω το κόνε μετα τι θα κάνω ???? :/ δε πάει βήμα λέμε έτσι όπως είναι :'( με πατάνε 14ρια :'( εσείς τ λέτε?
Sinanai - Πεμ 14 Απρ 2011, 10:19:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ότι άμα θες κάμπριο και γρήγορο πάρε άλλο.
batman-cc - Πεμ 14 Απρ 2011, 10:23:17
Θέμα δημοσίευσης:
τώρα παραγγέλνω μια slk brabus μόλις έρθει εσένα θα πάω πρώτο βόλτα οκ?
Sinanai - Πεμ 14 Απρ 2011, 10:24:22
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν είχα την παραμικρή δόση ειρωνείας.
batman-cc - Πεμ 14 Απρ 2011, 10:27:46
Θέμα δημοσίευσης:
οκ δεν υπάρχει πρόβλημα Wink αλλά μια ερώτηση off topic εσύ είσαι ευχαριστημένος για 1600 δλδ?
MEMsound - Πεμ 14 Απρ 2011, 12:58:04
Θέμα δημοσίευσης:
οχι
γι αυτο και τοσο τοπικ για βελτιωσεις των 1600
ειτε κλειστων, ειτε ανοιχτων
δηλαδη εσυ με σαν ποιανου αυτοκινητο τις επιδοσεις θα ησουν ευχαριστημενος?
αλλα καλητερα να τα συζητησουμε σε αλλα τοπικ (ειναι μια φιλολογικη συζητηση περισσότερο για τις γενικες συζητησεις)
nido - Κυρ 11 Δεκ 2011, 03:51:26
Θέμα δημοσίευσης:
batman-cc έγραψε:
επειδει δε δουλευει το λινκ με της μετατροπές που είδη έχουν γίνει γίνετε να βάλω στο cc μου μοτέρ από rc?θεωρητικά η peugeot έβγαζε το rcc αλλά θα μου δωσουν το απαραίτητο έγραφο από την lion ?


Pugobios έγραψε:
οχι.αλλαξε ο νομος πλεον επιτρεπεται μεχρι 20% αυξηση υποδυναμης


Ποιος είναι ο σχετικός νόμος και τι ακριβώς λέει? Τον έχει κανείς πρόχειρο?

Αυτό το "20%" ισχύει μόνο σε περίπτωση που δε βγάζει ο κατασκευαστής το αμάξωμά σου με τον κινητήρα που θες να βάλεις, ή γενικότερα (ακόμα και να το βγάζει)?
action_peugeot - Κυρ 11 Δεκ 2011, 21:41:48
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορείς να βάλεις όποιων κινητήρα θέλεις και να το δηλώσεις περισσότερες πληροφορίες όταν θα έρθεις για τα αμορτισέρ
Στην περίπτωση του Νίκου 1800
Ποιο μικρό το κόστος
106PYRGOS - Κυρ 11 Δεκ 2011, 21:50:33
Θέμα δημοσίευσης:
αγοραζοντας ενα διλιτρο αμολυβδη,μπορεις να βαλεις μηχανη diesel μικροτερου κυβισμου? η αμολυβδης αλλα παλι μικροτερου κυβισμου,της ιδιας εταιριας παντα μιλαμε.
Lef205 - Κυρ 11 Δεκ 2011, 22:07:08
Θέμα δημοσίευσης:
για πετρελαιο δεν γνωριζω, για βενζινη διαβασε το τοπικ και θα παρεις την απαντηση που ψαχνεις.
action_peugeot - Κυρ 11 Δεκ 2011, 22:27:57
Θέμα δημοσίευσης:
για βενζινη
Pughell - Κυρ 11 Δεκ 2011, 22:30:34
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι,δεν μπορεις να αλλαξεις τυπο καυσιμου. Sad
nido - Δευ 12 Δεκ 2011, 19:14:12
Θέμα δημοσίευσης:
action_peugeot έγραψε:
Μπορείς να βάλεις όποιων κινητήρα θέλεις και να το δηλώσεις περισσότερες πληροφορίες όταν θα έρθεις για τα αμορτισέρ

Είμαι πολύ δυστυχισμένος... Sad
Γιατί να μην τον έχουν βάλει τον 1.6 THP και στο 206...?!
(σχετικό θέμα υπάρχει? το έχει ψάξει κανείς τι χρειάζεται? Rolling eyes )

Και πολύ πιο εύκολο να τον "γαργαλίσεις" και να βγάλει περισσότερη δύναμη από τον EW10J4S, και ελαφρύτερος, και πιο ροπάτος, και μικρότερη κατανάλωση στη νορμάλ οδήγηση και καμία σχέση σε τέλη και λοιπά χαράτσια...
Evil
Jean - Τετ 19 Φεβ 2014, 12:50:53
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα γνωρίζει κανένας από που μπορώ να πάρω?

Έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής του οχήματος ή της επίσημης αντιπροσωπείας που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής, στην οποία αναφέρονται τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα και κατονομάζονται όλα τα συστήματα του οχήματος που τυχόν επηρεάζονται από το νέο κινητήρα, όπως πέδησης, ανάρτησης, αντιρρύπανσης, με λεπτομερή αναφορά και περιγραφή των εξαρτημάτων που απαιτείται να τοποθετηθούν συμπληρωματικά, αντικατασταθούν κ.λ.π.
volvos - Τετ 19 Φεβ 2014, 14:32:41
Θέμα δημοσίευσης:
συνηθως σκας μυτη ειτε με το προσπεκτους ειτε με το μανιουαλ που λεει μεσα τα μοτερ που μπαινουν. αυτο τους αρκει.
geo106xs - Τετ 19 Φεβ 2014, 23:31:35
Θέμα δημοσίευσης:
Γιαννη,προσφατα που ρωτησα,μου ειχαν πει οτι δε χρειαζεται αυτο το εγγραφο,αν η συγκεκριμενη μετατροπη εχει ξαναγινει Wink
Jean - Τετ 19 Φεβ 2014, 23:53:38
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Γιαννη,προσφατα που ρωτησα,μου ειχαν πει οτι δε χρειαζεται αυτο το εγγραφο,αν η συγκεκριμενη μετατροπη εχει ξαναγινει Wink


Είσαι σίγουρος? Για τι με αυτό μας λύνουν τα χέρια...
volvos - Πεμ 20 Φεβ 2014, 12:02:43
Θέμα δημοσίευσης:
ακιρβωσ δε χρειαζεται τιποτα αν εχει δηλωθει αλλα ισως εχει αλλαξει αυτο.
παντως αν εχεις μαζι σου το μανιουαλ του αυτοκινητου που δειχνει τα μοτερ με τα οποια διατιθεται εισαι σιγουρα οκ.
Jean - Πεμ 20 Φεβ 2014, 12:49:48
Θέμα δημοσίευσης:
Στο τεχνικό τμήμα που μίλησα το θέλουν το χαρτί αυτό υποχρεωτικά...Θέλουν να λέει ότι ο συγκεκριμένος αριθμός πλαισίου μπορεί να δεχθεί τον NFX
geo106xs - Πεμ 20 Φεβ 2014, 13:59:12
Θέμα δημοσίευσης:
Μου το ειχε πει γνωστος μου,που δουλευει στο συγκοινωνιων,απλα,αντι για αυτο το χαρτι,θελει μια βεβαιωση μηχανολογου,στην οποια θα αναγραφονται τα χαρακτηριστικα του νεου κινητηρα καθως και αν εχει γινει ορθα καθε απαραιτητη αλλαγη,ολα αυτα εφοσον η ιδια μετατροπη εχει ξαναγινει...
Τωρα,αν μου ελεγαν μπαρουφες,να τους βρασω Evil
Α! Ολα αυτα μου τα ειπαν,αφου τους ειπα οτι ο επισημος εισαγωγεας δε μου δινει τετοιο εγγραφο,μετα βεβαια απο το σχετικο κυνηγητο Evil
Ωστοσο,αυτο που λεει ο Παναγιωτης,ειναι νομιζω σωστο,καθως το μανιουαλ,ειναι επισημο εγγραφο,του εργοστασιου!
volvos - Πεμ 20 Φεβ 2014, 14:49:37
Θέμα δημοσίευσης:
εγω ηξερα οτι τους πας και το χαρτι του μηχανολοογου και το μανιουαλ.
πιθανοτατα να εννοει ο γιαννης οτι αν τους πας αυτο που λεει απο την ιδια τη πεζο να γλυτωσεις το μηχανολογο.

γιαννη αν βρεθεις προς κτεο ελληνικου πηγαινε ρωτα και εκει. στο κακ
ενα μικρο κτιριακι διπλα του βγαζανε εγκρισεις τυπου σε ολα τα ι.χ
αρα αν ειναι εκει στο αρχειο τους θα εχουν ολες τις δηλωμενες μετατροπες 106 απο 1.1 σε 1.6 που θες και οτι αρχεια υπαρχουν. πιθανοτατα να το βρεις κει αυτο που ψαχνεις και να το βγαλεις φωτοτυπια.
Jean - Πεμ 20 Φεβ 2014, 14:52:36
Θέμα δημοσίευσης:
Μονό με το παραπάνω χαρτί μου είπαν.
Σε περίπτωση που ο νέος κινητήρας υπερβαίνει το 25% του αρχικού κυβισμού και αρχικής ιπποδύναμης το χρειάζεσαι αναγκαστικά. Γιατί πρέπει να επιβεβαιωθεί ότι το συγκεκριμένος αριθμός πλαισίου μπορεί να πάρει αυτό το μοτέρ.
Σε κάθε άλλη περίπτωση που είσαι κάτω του 25% ναι με μια μελέτη μηχανολόγου είσαι καλυμμένος.
Στην δίκη μου περίπτωση έχει δηλωθεί αυτός ο κωδικός από HFX σε NFX 16V άλλα όταν τους το ανέφερα μου είπαν ότι πρέπει να γίνει αυτό που είπα παραπάνω για το πλαίσιο...
Τάκη έχω εκτυπώσει τη λίστα με τις δηλωθέντες μετατροπές με τις εγκρίσεις τύπου για τα καυσαέρια.
volvos - Τρι 01 Απρ 2014, 16:16:59
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.gocar.gr/news/feed/12349,%C2%ABMaimoy%C2%BB_ypokyvismoi_apo_kyklwma_sthn_Tr.html
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr