Pughell έγραψε: |
Ειναι οτι εχει παρει εγκριση και εχει δηλωθει κανονικα.
Κοινως τι μπορειτε να βαλετε στο αυτοκινητο σας χωρις να χρειαστει να πατε στο Ελληνικο. Απλα παιρνετε μια υπευθυνη δηλωση απο εναν μηχανολογο,καταθετετε τα χαρτια στο μηχανολογικο και...τελειωσατε. |
pugsbanny έγραψε: |
Τι να κάνω τώρα, να πάω να τις το τρίψω στη μούρη? |
Pughell έγραψε: |
Μπορει τοτε που πηρες να μην ειχε παρει ακομα εγκριση ρε... |
Pughell έγραψε: |
Οπως επισης να ξερεις οτι για να παρεις εγκριση εκτος απο τους τυπους των μοτερ,πρεπει να ταιριαζουν και οι τυποι των αμαξωματων.
Πχ ενα 306 1400 Sprint του 95 εχει αλλο κωδικο απο ενα Champion 1400αρι του 2000. |
Andreas έγραψε: |
Να συνοψισω τα δικαιλογητικα που απαιτουνται για την εκδοση νεας αδειας λογω αλλαγης κινητηρα.
Δικαιολογητικά 1.Άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου 2.Επικυρωμένο Φωτοαντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας 3.Υπευθυνη δήλωση μηχανολόγου Μηχανικού ή τεχνολόγου Μηχανικού στην οποία δηλώνονται τα πλήρη στοιχεία του νέου κινητήρα και θα αποτυπώνετε ο τύπος του νέου κινητήρα σύμφωνα με την 20270/73 όπως ισχύει 4.Τιμολόγιο αγοράς κινητήρα η δελτίο παροχής υπηρεσιων τοποθετησης αυτου 5.Σε περιπτωση αντικαταστασης κινητηρα νέας τεχνολογίας απαιτείται πιστοποιητικο καυσαεριων όταν ο κινητήρας δεν ειναι του ίδιου τύπου καθώς και βεβαίωση εργοστασίου κατασκευής η αντιπροσώπου η αρμοδιου τεχνικου περι συμβατοτητας με τα λοιπα συστηματα του αυτοκινητου. 6.Παραβολο δημοσιου 75 Ευρω 7.Βεβαιωση τελών κυκλοφορίας απο αρμοδια ΔΟΥ Σε περιπτωση που η αλλαγη αφορα τον ιδιο τυπο κινητηρα δεν απαιτείται νεα αδεια κυκλοφοριας. Ισως σε καποιους απο εμας να φανει χρησιμο (εμενα παντως σιγουρα ) Καλη συνέχεια |
soar έγραψε: | ||
ΔΗΛΑΔΗ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ 206 ΑΠΟ 1,4 ΚΑΙ 75 ΙΠΠΟΥΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ 1,6 ΜΕ 122 ΙΠΠΟΥΣ ΑΠΟ 106 RALLYE XΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ? |
Touristas έγραψε: |
Μπορεί να δηλωθεί κανονικά.
Την αρχή και το τρέξιμο τα έκανε πρώτα ο Poliths που είχε το δικό του με μοτέρ από rallye. |
volvos έγραψε: |
antrea εσυ εισαι απο 1.4 σε διλιτρο νομιμα γιατι δε μπορεις να το δηλωσεις αφου μπαινει το 2.0 κανονικα....εκτος αν κολλησες στο οτι εισαι 5πορτος?? |
volvos έγραψε: |
PAIDIA ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
το αμαξι για να δηλωθει στο υπουργειο μεταφορων πρεπει να εχει μια εγκριση τυπου-ρυπων που εκδιδεται απο το κακ στο ελληνικο (εκει εκανα διπλωματικη μην επιμενετε) αν το αμαξι σου και ο κινητηρας σου πριν μετα εχουν ξαναπερασει απο εκει σου δινουν ενα χαρτι οτι εχει εκδοθει εγκριση τυπου και με αυτο και ολα τα υπολοιπα που λετε πας στο υπουργειο και κλπ κλπ κλπ τωρα το τι γινεται στο υπουργειο δε το ξερω στο κακ ομως δε τους ενδιαφερει τιποτα απο οσα λετε μονο ο τυπος κινητηρα πριν μετα και ο τυπος αμαξωματος. αυτα για την εγκριση που παιρνεις απο εκει ... ανδρεα τελικα εσυ το δηλωσες ολα οκ? |
Pughell έγραψε: |
Σχετικα με αυτο που σας ειπα παραπανω,δεν το ειπα στην τυχη...
Εκανα εξυπηρετηση σε εναν φιλο ο οποιος ειχε 206 1100 και το εκανε 1600 16v (206 μοτερ). Σε αυτην την περιπτωση δεν χρειαζεται καν να πας στην Peugeot,ουτε στο Ελληνικο καθως η ολη διαδικασια-ελεγχος γινεται στο τοπικο ΚΤΕΟ. Στην περιπτωση που τοποθετηθει μοτερ 106,ο Αντρεας εχει δικιο.Η Peugeot δεν προκειται να δωσει χαρτι για το μοτερ,κοινως θελει "ταξιδακι" στο Ελληνικο για μετρησεις,εκτος οπως ειπα αν εχει γινει αντιστοιχη διαδικασια απο καποιο αλλο οχημα νωριτερα οποτε ο ελεγχος γινεται στο τοπικο ΚΤΕΟ. Ο λογος που προανεφερα το 16αρι μοτερ του 206 με τα 90 αλογα πριν,ειναι οτι οταν πηρα στο Ελληνικο για να μαθω περισσοτερες πληροφοριες,μια κυρια που ειναι υπευθυνη για τα παραπανω θεματα μου,σε ενα αλλο ερωτημα για ενα Xsara,μου ειπε το εξης. Xsara με 110αρι μοτερ δεν υπηρχε στα προ facelift μοτερ(με τον αναλογο κωδικο αμαξωματος δηλαδη). Και την ρωταω "Τι κανουμε;". Μου λεει οτι το δηλωνεις σαν 1600αρι-90αρι μοτερ που εμπαινε στο συγκεκριμενο σκαφος,και εκει πανω μετα κανεις οτι θελεις. Με απλα λογια μου ειπε,καντο μαμα 16αρι με τα 90 και εκει πανω μετα βαλε οτι θελεις,ειτε 106 πραγματα-ειτε 206. Τωρα εψαξα να ξαναβρω την λιστα απο το site του υπουργειου,αλλα καπου κατι αλλαξαν και δεν τα καταφερα... |
batman-cc έγραψε: |
επειδει δε δουλευει το λινκ με της μετατροπές που είδη έχουν γίνει γίνετε να βάλω στο cc μου μοτέρ από rc?θεωρητικά η peugeot έβγαζε το rcc αλλά θα μου δωσουν το απαραίτητο έγραφο από την lion ? |
batman-cc έγραψε: |
επειδει δε δουλευει το λινκ με της μετατροπές που είδη έχουν γίνει γίνετε να βάλω στο cc μου μοτέρ από rc?θεωρητικά η peugeot έβγαζε το rcc αλλά θα μου δωσουν το απαραίτητο έγραφο από την lion ? |
Pugobios έγραψε: |
οχι.αλλαξε ο νομος πλεον επιτρεπεται μεχρι 20% αυξηση υποδυναμης |
action_peugeot έγραψε: |
Μπορείς να βάλεις όποιων κινητήρα θέλεις και να το δηλώσεις περισσότερες πληροφορίες όταν θα έρθεις για τα αμορτισέρ
|
geo106xs έγραψε: |
Γιαννη,προσφατα που ρωτησα,μου ειχαν πει οτι δε χρειαζεται αυτο το εγγραφο,αν η συγκεκριμενη μετατροπη εχει ξαναγινει |