PSClub - Hellas

Φρένα - Competition τακάκια: Εμπειρίες, Συγκρίσεις, Γνώμες

Lef205 - Πεμ 11 Ιαν 2007, 01:49:32
Θέμα δημοσίευσης: Competition τακάκια: Εμπειρίες, Συγκρίσεις, Γνώμες
Ανοιγω αυτο το τοπικ για να φτιαχτει μια βαση δεδομενων μεσω των εμπειριων μας απο τα competition τακακια που εχουμε χρησιμοποιησει στα αυτοκινητα μας, ειτε αυτα λεγονται bendix mintex ferodo omp galfer ap brembo κλπ.

Ξεκιναω το τοπικ με το ds 2500 versus ds 3000!



Προσφατα αλλαξα τα τακακια μου απο 2500 που ειχα και εβαλα 3000.
Εκτος του οτι τα 3000 δεν ειχαν καμια σχεση με τα 2500 απο θεμα αντοχης και διαρκειας στην πιεση που υποτιθεται οτι ειναι και η βασικη τους διαφορα απο τα 2500 με εντυπωσιασαν και για αλλους δυο λογους.
Καταρχας το πενταλ απεκτησε αμεση αισθηση την οποια δεν ειχε με τα 2500,πλεον νιωθω πολυ καλα τα φρενα μου και μπορω να υπολογισω καλυτερα το φρεναρισμα μου.
Το αλλο εντυπωσιακο ειναι οτι τα φρενα μετα το 2ο φρεναρισμα απο κρυα δουλευουν κανονικοτατα, πραγμα που υποτιθεται οτι δεν θα επρεπε να γινοτανε λογω σκληροτερης παστας απο τα 2500 αρα και μεγαλυτερη χρονο για ζεσταμα, με τα 2500 ειχα πενταλ τουβλο, μετα επιανε,ειχε για λιγο καλη αισθηση μετα τουβλο και απλη συνεχιση του αποτελεσματικου φρεναρισματος απο πλευρας μετρων επιβραδυνσης και τελος . . . σαπουνιασμα.
Αρα κατι δεν παει καλα, αλλα τι?
Μηπως τελικα αξιζουν μονο τα 3000, γιατι και για αναβαση κανουν αφου μετα το 2ο πατημα εχω φρενα, ενω με τα 2500 ειμουν στην ταλαιπωρια.
Τελος βγαζωντας τα 2500 παρατηρησα οτι η παστα (τα τακακια ηταν στο μεσο της ζωης τους οταν τα αλλαξα) ειχε διαβρωθει και μου εμεινε καιενα κομματι της στο χερι. Laughing
206 CC RG - Πεμ 11 Ιαν 2007, 10:13:52
Θέμα δημοσίευσης:
Εδώ και 3 περίπου εβδομάδες χρησιμοποιώ τα ds2500(με απλούς δίσκους)και πιστεύω πως για εμάς που θέλουμε ένα αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση και 2-3 φορές το μήνα πίστα, είναι πολύ καλή επιλογή.
Η αίσθηση όντως δεν είναι τόσο καλή αλλά η αποτελεσματικότητα του φρεναρίσματος σε σχέση με τα εργοστασιακά τακάκια είναι πολύ περισσότερη. Τα μεινεκτήματά τους είναι πως αργούν λίγο να ζεσταθούν και σφυρίζουν μερικές φορές στην κίνηση. Βέβαια αν κάποιος έχει ελεύθερη εξάτμιση πιθανότατα δεν θα ακούει τίποτα!
tsosmoulis - Πεμ 11 Ιαν 2007, 13:09:42
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΓΕΝΙΚΑ: Competition τακακια: Εμπειριες, Συγκρισεις, Γνωμ
Lef205 έγραψε:

Προσφατα αλλαξα τα τακακια μου απο 2500 που ειχα και εβαλα 3000.
Εκτος του οτι τα 3000 δεν ειχαν καμια σχεση με τα 2500 απο θεμα αντοχης και διαρκειας στην πιεση που υποτιθεται οτι ειναι και η βασικη τους διαφορα απο τα 2500 με εντυπωσιασαν και για αλλους δυο λογους.
Καταρχας το πενταλ απεκτησε αμεση αισθηση την οποια δεν ειχε με τα 2500,πλεον νιωθω πολυ καλα τα φρενα μου και μπορω να υπολογισω καλυτερα το φρεναρισμα μου.
Το αλλο εντυπωσιακο ειναι οτι τα φρενα μετα το 2ο φρεναρισμα απο κρυα δουλευουν κανονικοτατα, πραγμα που υποτιθεται οτι δεν θα επρεπε να γινοτανε λογω σκληροτερης παστας απο τα 2500 αρα και μεγαλυτερη χρονο για ζεσταμα, με τα 2500 ειχα πενταλ τουβλο, μετα επιανε,ειχε για λιγο καλη αισθηση μετα τουβλο και απλη συνεχιση του αποτελεσματικου φρεναρισματος απο πλευρας μετρων επιβραδυνσης και τελος . . . σαπουνιασμα.


Λέφο όπως ξέρεις πρόσφατα άλλαξα κι εγώ τις δισκόπλακές μου και τα τακάκια μου. Όντως τα πρώτα φρεναρίσματα είναι απογοητευτικά αλλά μετά δεν έχω παράπονο. Γενικά όμως δεν έχω πρόβλημα το φρενάρισμα μου ειδικά σε πολλά χιλιόμετρα είναι στιβαρό και μέχρι που ψαρεύει πού και πού Rolling eyes
Μάλλον στη επόμενη αλλαγή θα βάλω τα 3000 να τα δοκιμάσω και αυτά Wink
Gr@lly - Πεμ 11 Ιαν 2007, 14:02:37
Θέμα δημοσίευσης:
Τα Ds3000 είναι μια χαρά ακόμα και σε 13αρι που πίσω έχει ταμπούρα.
βέβαια δεν συμφωνώ σπόλυτα με τον Λεφο γιατί στις κατηφόρες
μέχρι να ζεσταθούν δεν πιάνουν μία. Laughing
Road_Runner - Πεμ 11 Ιαν 2007, 14:06:14
Θέμα δημοσίευσης:
Λευτέρη πόσο καιρό είχες τα 2500 πριν βάλεις τα 3000?
Βασικά είχες αλλ΄παξει φρένα ή ήταν όπως το πήρες?
Τρομοκρατήθηκα λίγο για αυτο για την διαβρωση
nik_marin - Πεμ 11 Ιαν 2007, 14:09:57
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:

Τρομοκρατήθηκα λίγο για αυτο για την διαβρωση


Καλά μην σε πιάνει και πανικός Dizzy2
Road_Runner - Πεμ 11 Ιαν 2007, 14:12:38
Θέμα δημοσίευσης:
Πριν λίγο με άκουσαν οι γείτονες από τις φωνές και τώρα είμαι έτοιμος να μου φύγουν δειλά δειλά τα πρώτα δάκρυα..... Laughing
tsosmoulis - Πεμ 11 Ιαν 2007, 14:19:57
Θέμα δημοσίευσης:
ισχύει ότι τα ds3000 είναι τόσο σκληρά που με κάθε αλλαγή τους πας και για δίσκο? Rolling eyes
volvos - Πεμ 11 Ιαν 2007, 14:24:01
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:
Πριν λίγο με άκουσαν οι γείτονες από τις φωνές και τώρα είμαι έτοιμος να μου φύγουν δειλά δειλά τα πρώτα δάκρυα..... Laughing



αποτριχωση εκανες χρυση μου?
nik_marin - Πεμ 11 Ιαν 2007, 14:26:38
Θέμα δημοσίευσης:
tsosmoulis έγραψε:
ισχύει ότι τα ds3000 είναι τόσο σκληρά που με κάθε αλλαγή τους πας και για δίσκο? Rolling eyes


Περίπου (εξαρτάτε)...
Σε κάθε δεύτερη παντός σίγουρα ..
Road_Runner - Πεμ 11 Ιαν 2007, 14:30:44
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
Road_Runner έγραψε:
Πριν λίγο με άκουσαν οι γείτονες από τις φωνές και τώρα είμαι έτοιμος να μου φύγουν δειλά δειλά τα πρώτα δάκρυα..... Laughing



αποτριχωση εκανες χρυση μου?


Τώρα ζεσταίνω το κερί.......
Lef205 - Πεμ 11 Ιαν 2007, 15:22:19
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:
Λευτέρη πόσο καιρό είχες τα 2500 πριν βάλεις τα 3000?
Βασικά είχες αλλ΄παξει φρένα ή ήταν όπως το πήρες?
Τρομοκρατήθηκα λίγο για αυτο για την διαβρωση

τα 2500 τα ειχα βαλει καπου το Πασχα.
Ισχυει οτι τα 3000 φθειρουν πολυ τον δισκο και συνηθως μετα απο καθε αλλαγη τους θες και δισκο,ενω με τα 2500 οταν τα εβγαλα οι δισκοι ηταν καινουργιοι,μετα απο μια πιστα ΜΟΝΟ, με τα 3000 οι δισκοι εκαναν νυχακι.
Lef205 - Πεμ 11 Ιαν 2007, 20:51:07
Θέμα δημοσίευσης:
Gr@lly έγραψε:
Τα Ds3000 είναι μια χαρά ακόμα και σε 13αρι που πίσω έχει ταμπούρα.
βέβαια δεν συμφωνώ σπόλυτα με τον Λεφο γιατί στις κατηφόρες
μέχρι να ζεσταθούν δεν πιάνουν μία. Laughing

καλα τα δικα σου θα εχουν μελανιασει μεσα στις ραλλοζαντες, επισης σου εχω πει να αλλαξεις υγρα φρενων.
Ειτε σε ανωφερεια ειτε σε ισιωμα ή κατωφερεια αν τους πατησεις ενα δυο φρεναρισματα δουλευουν αψογα! Wink
tsosmoulis - Παρ 12 Ιαν 2007, 08:39:27
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
Gr@lly έγραψε:
Τα Ds3000 είναι μια χαρά ακόμα και σε 13αρι που πίσω έχει ταμπούρα.
βέβαια δεν συμφωνώ σπόλυτα με τον Λεφο γιατί στις κατηφόρες
μέχρι να ζεσταθούν δεν πιάνουν μία. Laughing

καλα τα δικα σου θα εχουν μελανιασει μεσα στις ραλλοζαντες, επισης σου εχω πει να αλλαξεις υγρα φρενων.
Ειτε σε ανωφερεια ειτε σε ισιωμα ή κατωφερεια αν τους πατησεις ενα δυο φρεναρισματα δουλευουν αψογα! Wink


ώπα!χτύπησα φλέβα τώρα Razz
παίζει τόσο πολύ ρόλο η αλλαγή των υγρών φρένων?γιατί μαζί με το σετ δίσκοι τακάκια μου στείλαν και υγρά αλλά δεν τα άλλαξα λόγω χρόνου, ήθελα να δω το μπλοκέεεεεεεε Rolling eyes
Pughell - Παρ 12 Ιαν 2007, 12:38:40
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα ρε κοπροσκυλο ακομα δεν τα εβαλες τα υγρα; Laughing
Gr@lly - Παρ 12 Ιαν 2007, 12:51:52
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω είπα έβαλα RDF600.. Εκανα 300 χιλιομετρα σιγα μην τα ξανα αλλάξω.
Τι να πω τώρα που το βελτιώνω θα σας πω αν πιάνουν καλύτερα..

Laughing Laughing Laughing
gonakinen - Σαβ 13 Ιαν 2007, 03:15:16
Θέμα δημοσίευσης:
Στο δικό μου σε δίσκους 266 πρόσφατα δοκίμασα τα 2500 και ικανοποιήθηκα αρκετά και κυρίως σε απόδοση μόλις ζεσταθούν... αλλά μάλλον είναι μαλακά ή τουλάχιστον αυτή την αίσθηση μου δίνουν.
Κυρίως σε κατηφορική κατάβαση ζεσταίνονταν αρκετά.Και δεν μπορώ να υποθέσω ότι κάτι αλλο φταίει, αφου από υγρά είμαστε οκ, οι δίσκοι είναι τρυπιτοί και οι ζάντες 15άρες after market με αρκετό κενό για κρύωμα..

Καμμιά εναλλακτική σε ποιο σκληρό ή τουλαχιστόν ποιο ανθεκτικό σε διαρκή σκληρή χρήση;
MEMsound - Σαβ 13 Ιαν 2007, 10:12:17
Θέμα δημοσίευσης:
DS3000 Wink
RASTAVIPER - Κυρ 14 Ιαν 2007, 10:57:09
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω δουλευω εδω και 22.000 τα kevlar της ΟΜP και ειμαι απόλυτα ευχαριστημενος.Δε ζεσταινονται, δε ακουγονται με τους χαρακτους δισκους, ουτε λερωνουν τις ζαντες απο το υλικο που φθειρεται.
ultra-one - Κυρ 14 Ιαν 2007, 13:36:34
Θέμα δημοσίευσης:
RASTAVIPER έγραψε:
Εγω δουλευω εδω και 22.000 τα kevlar της ΟΜP και ειμαι απόλυτα ευχαριστημενος.Δε ζεσταινονται, δε ακουγονται με τους χαρακτους δισκους, ουτε λερωνουν τις ζαντες απο το υλικο που φθειρεται.

Δεν ξέρω για τα Κεβλάρ της ΟΜΡ αλλά σε ένα τεστ που είχα διαβάσει παλαιότερα με 106 Rallye και με πάρα πολλούς συνδιασμούς τακακιών, δίσκων, δαγκάνων κλπ τα καλύτερα φρένα αναδείκτηκαν οι μαμά δίσκοι-δαγκάνες και τακάκια ΟΜΡ Cool
Gr@lly - Δευ 15 Ιαν 2007, 14:30:56
Θέμα δημοσίευσης:
Τακάκι Carbon metallic..
Tip όσο ζεσταίνονται τόσο καλύτερα φρενάρουν...

Δεν κάνει για καθημερινή χρήση...

Laughing Laughing Laughing
gonakinen - Δευ 15 Ιαν 2007, 23:19:52
Θέμα δημοσίευσης:
Gr@lly έγραψε:
Τακάκι Carbon metallic..
Tip όσο ζεσταίνονται τόσο καλύτερα φρενάρουν...

Δεν κάνει για καθημερινή χρήση...

Laughing Laughing Laughing


Αυτό πιστεύω κάνει και σε μένα.
Αν το βάλεις σε βόλτας όμως κινδυνεύεις να τρακάρεις στο ξεπαρκάρισμα το πρωί...

Αμα το΄χεις όμως στο μυαλό σου και συνηθίσεις δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή μάλλον.
Στο αγωνιστικό το 'χεις βάλει?
Gr@lly - Τετ 17 Ιαν 2007, 13:19:57
Θέμα δημοσίευσης:
gonakinen έγραψε:
Gr@lly έγραψε:
Τακάκι Carbon metallic..
Tip όσο ζεσταίνονται τόσο καλύτερα φρενάρουν...

Δεν κάνει για καθημερινή χρήση...

Laughing Laughing Laughing


Αυτό πιστεύω κάνει και σε μένα.
Αν το βάλεις σε βόλτας όμως κινδυνεύεις να τρακάρεις στο ξεπαρκάρισμα το πρωί...

Αμα το΄χεις όμως στο μυαλό σου και συνηθίσεις δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή μάλλον.
Στο αγωνιστικό το 'χεις βάλει?


Δεν τα έχω βάλει ακόμα αλλά τα δοκίμασαμε σε ένα σάξο και πραγματικά έπαθα πλάκα.. Μεχρι να ζεσταθούν νομίζαμε ότι θα ψωνίσουμε
καμιά κολώνα..... Laughing
Αυτήν την συμβουλή βέβαια μου την έδωσε αγωνιζόμενος
γιατί του είπα ότι ζορίζω πολύ τα φρένα.
Ελπίζω να καταφέρω να το δοκιμάσω.
Σύντομα...

Laughing Cool
Gr@lly - Τετ 24 Ιαν 2007, 20:33:48
Θέμα δημοσίευσης:
Κυριοι τα τακακια έχουν περιπου +200Ε..
Μήπως είναι λίγο υπερβολη..????

Το θέμα είναι αν αξίζουν....
Τι λέτε...?

Cool Crying or Very sad
nik_marin - Πεμ 30 Αύγ 2007, 16:12:59
Θέμα δημοσίευσης:
Έχει βάλει κανένας τακάκια omp 971C…
εντυπώσεις ?
Lef205 - Πεμ 30 Αύγ 2007, 16:17:22
Θέμα δημοσίευσης:
nik_marin έγραψε:
Έχει βάλει κανένας τακάκια omp 971C…
εντυπώσεις ?

Αυτα ειναι τα κεβλαρ?
fotis-84 - Πεμ 30 Αύγ 2007, 20:59:15
Θέμα δημοσίευσης:
ναι κεβλαρ ειναι ,οικονομικα και με παρα πολυ καλη αποδοση...καλυτερα απο τα ferodo ta 2500..
Lef205 - Παρ 31 Αύγ 2007, 00:58:34
Θέμα δημοσίευσης:
fotis-84 έγραψε:
ναι κεβλαρ ειναι ,οικονομικα και με παρα πολυ καλη αποδοση...καλυτερα απο τα ferodo ta 2500..

Για λεγε τιμες ψηλε να εχουμε στο νου μας!
Pughell - Παρ 31 Αύγ 2007, 07:09:08
Θέμα δημοσίευσης:
Η OMP δεν βγαζει τακκακια ρεεεεεεε!!! Exclamation

Απο την Ferodo τα παιρνει. Wink
Randy - Κυρ 28 Νοέ 2010, 14:57:00
Θέμα δημοσίευσης:
Ωρες ωρες νομιζω οτι στο φορουμ γραφει ο Αλονσο, ο Φετελ και ο Χαμιλτον.

Ακουω για DS2500 οτι ειναι μalaka, οτι φθειρονται ευκολα κλπ..

Υπερβολικο μου φαινεται..
MEMsound - Κυρ 28 Νοέ 2010, 14:58:50
Θέμα δημοσίευσης:
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟΝ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚ!!!!!!!!!!!!!!! Laughing
Sinanai - Κυρ 28 Νοέ 2010, 15:03:56
Θέμα δημοσίευσης:
Ποστ του μήνα, . & -!
marios_207_GT - Πεμ 17 Νοέ 2011, 22:03:33
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια μολις με ενημερωσε φιλος οτι για το 207 GT το κοστος για μπροστα+πισω τακάκια είναι 80 ευρώ. Τα τακάκια είναι ferodo ή καπως έτσι δεν κατάλαβα καλά. Είναι καλά ή μούφες?
sps - Πεμ 17 Νοέ 2011, 22:08:28
Θέμα δημοσίευσης:
τα τακακια καλα ειναι αλλα γραφεις σε λαθος τοπικ.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr