PSClub - Hellas

Ελαστικά και Τροχοί - Στρωσιμο αγωνιστικων ελαστικων (slicks - "ραλλιτζιδικα" κλπ)

Lef205 - Τετ 10 Ιαν 2007, 19:15:54
Θέμα δημοσίευσης: Στρωσιμο αγωνιστικων ελαστικων (slicks - "ραλλιτζιδικα&
Σημερα πηρα μια 4αδα ολοκαινουργια (ναι παπι οτι διαβαζεις Laughing ) Kumho 180/580/15 ραλλιτζιδικα.
Θα ηθελα να ρωτησω πως τα στρωνουμε αυτα τα λαστιχα, με τι τροπο με τι πιεσεις για ποσα χλμ?
volvos - Τετ 10 Ιαν 2007, 19:57:36
Θέμα δημοσίευσης:
απο trackday special εχει αναλυθει αρκετα το θεμα λευτερη και απο οσα εχω δει παιζει τεςραστιο ρολο τα πρωτα heat cycles... το θεμα ειναι οτι εσυ τα θες για ραλιτζιδικα και εκει δε ξερω ποσο αλλαζουν τα δεδομενα...


π.χ
kapsopod έγραψε:
Εάν μιλήσουμε γενικά, ένα ολοκαίνουριο λάστιχο χρειάζεται στρώσιμο. Το στρώσιμο το κάνουμε προκειμένου το λάστιχο να είναι έτοιμο για αγώνα, δηλαδή να αντέξει για αρκετή ώρα συνεχούς χρήσης. Το σωστό στρώσιμο ενός τέτοιου ελαστικού είναι το εξής: ξεκινάς από τα pits με τα ολοκαίνουρια λάστιχά σου κάνεις έναν πρώτο γύρο χαλαρό και μετά ανεβάζεις ρυθμό σταδιακά εώς ότου κινείσαι αρκετά γρήγορα χωρίς όμως να ρισκάρεις μπλοκαρίσματα, μιας και το λάστιχο το θέλεις "άθικτο" για τον αγώνα. Εφόσον έχεις κάνει την παραπάνω διαδικασία το τέλειωμά της είναι να κρυώσεις τα λάστιχα ενώ είναι ζεστά ακόμα. Το ιδανικό θα ήταν να σταματήσεις επι τόπου το αμάξι σε ένα γρήγορο γύρο και να τα αφήσεις να κρυώσουν. Επειδή αυτό μπορεί να μην είναι εφικτό, γυρνάς στα pits και τα αφήνεις να κρυώσουν.

Για Quals το ιδανικό είναι ένα ολοκαίνουριο λάστιχο απάτητο(άρα και άστρωτο). Τότε σου δίνει το μέγιστο. Όμως μετά από Quals ένα άστρωτο λάστιχο δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί ποτέ σε αγώνα.

Επειδή όμως εμείς δεν τρέχουμε σε αγώνες :brrr: το ζέσταμα το ανέφερε ο Παναγιώτης, είναι θέμα longitudinal acceleration. Διαδοχικές επιταχύνσεις-επιβραδύνσεις. Το κρύωμα από όσο γνωρίζω εγώ δεν απαιτεί καμία ιδιαίτερη διαδικασία.

Θέλω να πιστεύω πως για τη χρήση που κάνουμε εμείς, το χειρότερο είναι ότι τα χρησιμοποιούμε καθημερινά μειώνοντας τους heat cycles τους, παρά το ζέσταμα στην πίστα, που ούτως ή άλλως θα το κάνεις έστω και λανθασμένα.




MythosGR έγραψε:
[
Καθε ελαστικο ειναι διαφορετικο αλλα κατα κανονα τα περισσοτερα θελουν στρωσιμο και αρχιζουν την οφελιμη διαρκεια ζωης τους ΜΕΤΑ το πρωτο Heat Cycle.Eκτοτε η προσφυση τους αυξανεται(για τα πρωτα 1-2 heat cycles)και στην συνεχεια σταθεροποιηεται και μετα απο καποιον αριθμο heat cycles αρχιζει και πεφτει!

Ειδικα οι δυο τελευταιες φασεις απο ελαστικο σε ελαστικο αλλαζουν πολυ μιας και σε καποια η πτωση της αποδοσης μπορει να ειναι πολυ μικρη οποτε και η προσφυση μενει πολυ καλη σε ολη τη διαρκεια ζωης ενω σε αλλα η καλυτερη αποδοση μπορει να κραταει ΜΟΝΟ 7-8 heat cycles! :wow:

To σωστο heat cycling(το πρωτο)υπαρχουν πολλοι τροποι να γινει.Στο δρομο,στην πιστα ή σε μεγαλα 'μαγαζια' οπως π.χ. το Tirerack εχουν καταλληλες μηχανες.Ενα ειναι ομως το μονο σιγουρο μετα το λαστιχο πρεπει να βγει απο το αμαξι και να περασουν τουλαχιστον 24ωρες πριν ξαναχρησιμοποηθει...Ειναι το 'δεσιμο' των μοριων που ανεφερε ο Παναγιωτης σε καποια συζητηση και στην ουσια τοτε το ελαστικο αποκτα τις πραγματικες του ιδιοτητες....

Απο εκει και μετα ειναι ετοιμο να σου προσφερει την καλυτερη δυνατη αποδοση(οποτε για qualf. δεν θες π.χ. με τιποτα αχρησημοποιητο λαστιχο!!!)




σε πολυ γενικες γραμμες και απο οσα θυμαμαι πρεπει το πρωτο heat cycle na ειναι καπου στο 80% των συνθηκων που θα κινεισαι και στις συνθηκες που θα κινεισαι (αρα εδω βουνο) και μετα να αφησεις για 24ωρες μινιμουμ τα λαστιχα να στερεοποιηθει η δομη τους...
Sidobre - Τετ 10 Ιαν 2007, 20:23:12
Θέμα δημοσίευσης:
Πληροφορίες (στα Αγγλικά) για το πρώτο ζέσταμα των ελαστικών (πως και γιατί)
http://www.tirerack.com/tires/tiretech/techpage.jsp?techid=66&currentpage=67

Επίσης σημαντικό (για αγώνες και μόνο)
Ξύσιμο (shaving) ελαστικών για χρήση αγώνα (πως και γιατί)
http://www.tirerack.com/tires/tiretech/techpage.jsp?techid=67&currentpage=60
sps - Τετ 10 Ιαν 2007, 21:01:07
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλος μου αγωνιζομενος τα ελαστικα ραλλυ τα παταει στο δρομο για 30-50 km με νορμαλ οδηγηση και μετα ειναι ετοιμα προς χρηση.
Αν θες λεπτομερειες περισσοτερες πες μου να τον ρωτησω, για πιεσεις κλπ.
gonakinen - Τετ 10 Ιαν 2007, 23:26:07
Θέμα δημοσίευσης:
Το στρώσιμο των αγωνιστικών ελαστικών δεν απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή αρκεί να πατηθούν λίγο πριν τη μάχη.Τα πρώτα χιλιομετρα επιβάλλεται να γίνουν με τις πιέσεις που θα τρέξεις και γενικά με αυτές να κυκλοφορείς και στις απλές ή στις βόλτες σου με το αγωνιστικό,
Αν οι ζάντες σου δεν είναι τελείως ίσιες καλό θα ήταν πριν τα φορέσεις να τα φουσκώσεις στις 70 λιβρες και να τα ξεφουσκώσεις μετά...
Αλλά γενικά από ότι θυμάμαι στα δικά μας αυτοκίνητα στο συνεργείο βάζαμε τα Ρ ζερο στο σέρβις και μπαίναν κατευθείαν στην Ε.Δ.
Γενικά αυτά τα λάστιχα λόγω της δομής τους δεν επηρεάζονται τόσο.
Επίσης καλό ειναι να αποφεύγουμε να τα κυκλοφοράμε "άεργα" πολύ καιρό και ιδίως σε ασφαλτο πόλης που τα κάνει να γυαλίζουν.

Λίγο περισσότερη προσοχή πρέπει να δίνουμε στα ημι-σλίκ και κυρίως στα μαλακ,προσέχωντας να μην τα πιέσουμε στα πρώτα τους χιλιόμετρα , όχι τόσο σε εκκινήσεις, όσο σε στριψίματα και στραμπουλήγματα...

Τα παραπάνω είναι γνώμη μου από δικές μου η άλλων εμπειρίες και δεν αποτελούν οπωσδήποτε το σωστο...
Gr@lly - Πεμ 11 Ιαν 2007, 13:49:43
Θέμα δημοσίευσης:
Γίωργο έχω ξανάκουσει αυτό με το φούσκωμα για 60+ λιμπρες.
Και απο οτι κατάλαβα είναι για να πάρουν φόρμα τα λάστιχα??
Δεν θυμάμαι να άκουσα μόνο για στραβιές ζάντες αλλά γενικά.
Ισχύει??

Laughing Laughing
Lef205 - Πεμ 11 Ιαν 2007, 15:24:50
Θέμα δημοσίευσης:
Gr@lly έγραψε:
Γίωργο έχω ξανάκουσει αυτό με το φούσκωμα για 60+ λιμπρες.
Και απο οτι κατάλαβα είναι για να πάρουν φόρμα τα λάστιχα??
Δεν θυμάμαι να άκουσα μόνο για στραβιές ζάντες αλλά γενικά.
Ισχύει??

Laughing Laughing

Το φουσκωμα το κανεις οταν ζανταρεις το ελαστικο, το μπαμ που ακουγεται οταν φουσκωνουν ειναι αυτο.
gonakinen - Πεμ 11 Ιαν 2007, 22:20:16
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν χάνεις κάτι να το κάνεις σε κάθε παρίπτωση,εξάλου πετυχαίνεις και ζάντες οι οποιες ειναι καινούργιες αλλά εχουν τέτοιο χειλάκι που θέλει να μείνουν φουσκωμένα ώστε να πατήσουν καλύτερα..

Το μπάμ ακούγεται τη στιγμή που εφαρμόζει και στεγανοποιεί το λάστιχο.
Αλλο εκείνο το φούσκωμα, που όντως καμμιά φορά περνάμε τις 50 λίβρες και άλλο αυτό που εννοω πιο πάνω...
volvos - Παρ 24 Αύγ 2007, 13:03:13
Θέμα δημοσίευσης:
APO TO VLASIS ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΣΤΟ GTC.GR PALIOΤΕΡΑ.......

εξηγει ομορφα και απλα το λογ που πρεπει να στρωνουμε λαστιχα...



-----------------------------------------------

Λοιπον εχουμε και λεμε:

Τα λαστιχα τα παιρνουμε φρεσκα. Οχι οσο τα ψαρια αλλα να μην ειναι αρκετους μηνες.

Βασικοτερο να μην τα εχει φαει ο ηλιος η το καυσαεριο γιατι το οζον τα καταστρεφει χοντρα. Το οζον καταστρεφει τα παντα και μονο στην εξωσφαιρα κανει καλο (ασε που ειναι και καρκινογονο)

Λοιπον τα παιρνουμε φρεσκα και τα φοραμε με μπολικο σαπουνακι για να κατσει το λαστιχο στη ζαντα χωρις να το τραυματισουμε. Καποιοι γοριλλες παλευουν με λοστους και σφηνες και κανουν μεγαλη ζημια σε καινουργια λαστιχα που μετα πετανε καρουμπαλα.

Λοιπον βαλαμε το λαστιχο. Εαν ειστε απολυτοι η σε αγωνιστικα ομαδα διβαστε την επομενη παραγραφο. Εαν οδηγητε ταξι πηδηξτε στην επομενη παραγραφο.

Τα λαστικα για να επιτυχουν μαλακη γομα αλλα που να μην κομματιαζεται δημιουργουνται απο πολυπλοκες οργανικες αλυσιδες που εχουν ισχυρους μοριακους δεσμους και ειναι πολυ μακριες για καλυτερη συνοχη και συνολικη αντοχη.

Λογω της κατασκευης καποιες μοριακες αλυσιδες βγαινουν "μακριες" και καποιες "κοντες" και καποιες μεσαιες. Οσο ποιο πολλες μακριες αλυσιδες εχουμε τοσο περισσοτερα χιλιομετρα ζωης θα εχει το ελαστικο. Οι μικρες αλυσιδες ειναι σαν τα αρρωστα ζωα σε κοπαδι με ζεβρες. Ειναι τα πρωτα που θα φαγωθουν.
Τωρα οταν χυνεται το λιωμενο λαστιχο στο καλουπι οι μοριακες αλυσιδες ειναι τυχαια (χαοτικα) προσανατολισμενες. Αλλα αντι αλλων δηλαδη.

Αρα για να κρατησουμε το λαστιχο οσο περισσοτερο γινεται, πρεπει να κανουμε ενα κανονικο ζεσταμα του ελαστικου με προσοχη και μετα να βγαλουμε τους τροχους απο το αμαξι και να αφησουμε ξαπλωτα τα ελαστικα να κρυωσουν με τις αλυσιδες να καταληγουν στη κινηση-στροφη του ελαστικου αλλα και να γλυστρισουν γλυκα μεταξυ τους χωρις να τριφτουν και να κοπους σε κομματια.

Την επομενη ημερα φοραμε τους τροχους στο αμαξι και ειμαστε ενταξει.

Το επομενο βημα (ταριφες καλωηλθατε) ειναι να οδηγησουμε παλι μαλ**α (δεν εχει τελειωσει 100% η ευθυγραμμιση των μοριακων αλυσιδων) για να φυγει το λιπαντικο (?). ναι οταν χυνεται το λιωμενο ελαστικο στο καλουπι λιπαινουμε (βουτηρωνουμε) τα πλαινα της φορμας (παω να αγορασω κεικ μετα απο αυτο) για να βγουν ευκολα απο το καλουπι.

Αυτο το βουτηρωμα μενει μεχρι και 800 χιλιομετρα στη γομα για αυτο θελει προσοχη πριν χωθουμε με τεταρτες σπασμενες στα Λιμανακια.

ΜΕ τα 800 ολα ειναι ελευθερα.
Miltellas - Παρ 24 Αύγ 2007, 13:19:06
Θέμα δημοσίευσης:
Και όποιος βαριέται να τα κάνει αυτά καλύτερα να αγοράζει άνω των 6μηνών γιατί είναι σαφώς καλύτερα τα λίγο "παλιά" λάστιχα από τα ολόφρεσκα και κακοστρωμένα.

Ευχαριστούμε τον Βλάση για την αστείρετη προσφορά του στο χόμπι μας. Salute
106 amaliada - Παρ 02 Μάϊ 2008, 09:02:15
Θέμα δημοσίευσης: ???
για της αναβασης τι πρεπει να κανεις????με τα λαστιχα....για καινουρια μιλαω παντα....τι στρωσιμο θελουν???και πως????
Road_Runner - Πεμ 08 Μάϊ 2008, 13:54:56
Θέμα δημοσίευσης:
Τι λαστιχα?
106 amaliada - Πεμ 08 Μάϊ 2008, 17:39:18
Θέμα δημοσίευσης: j
Road_Runner έγραψε:
Τι λαστιχα?


δεν ξερω ακομα thn marka...τωρα σε λιγο θα μαθω και θα σου πω...

παιζει ρολο????
106 amaliada - Παρ 09 Μάϊ 2008, 10:25:32
Θέμα δημοσίευσης: kk
mallon avon φιλε.....τι πρεπει να κανω???
Pughell - Παρ 09 Μάϊ 2008, 11:23:04
Θέμα δημοσίευσης:
Καλο ζεσταμα...
Γενικα παρολο που τα αναβασιαρικα ειναι πολυ μαλ**α απο γομα,παλι θελουν ζεσταμα.

Οσο για τα λαστιχα ραλλυ,αμφιβαλλω αν ζεσταινονται με 30-50 χιλιομετρα(ταχυτητα) και σε συντομη αποσταση.
Απο την εκκινηση μεχρι το 1ο ΣΕΧ οριακα ζεσταινονται και στην 1η ειδικη μπαινεις με σχεδον κρυα λαστιχα.
106 amaliada - Παρ 09 Μάϊ 2008, 16:42:11
Θέμα δημοσίευσης: H
να τα βαλω στον αγωνα η να κανω κανενα κμ????
Road_Runner - Σαβ 10 Μάϊ 2008, 22:44:15
Θέμα δημοσίευσης:
Εννοουσα τυπο ελλαστικων. (σλικ)
Avon ειναι τελικα, τα ειδα στον Μιχάλη.
Λογικά οτι λεει ο λεφ για τα ραλιτζλιδικα κανε.
Και κανε κανενα χλμ πριν τον αγωνα. μην τα βαλεις πρωτη φορα εκει.

Στέλιο αν και δεν εχω τρελή εμπειρια με ραλιτζιδικα, δεν θελουν και το τρελο ζεσταμα απ'όσο ειδα...
106 amaliada - Δευ 12 Μάϊ 2008, 10:27:12
Θέμα δημοσίευσης: u
Road_Runner έγραψε:
Εννοουσα τυπο ελλαστικων. (σλικ)
Avon ειναι τελικα, τα ειδα στον Μιχάλη.
Λογικά οτι λεει ο λεφ για τα ραλιτζλιδικα κανε.
Και κανε κανενα χλμ πριν τον αγωνα. μην τα βαλεις πρωτη φορα εκει.

Στέλιο αν και δεν εχω τρελή εμπειρια με ραλιτζιδικα, δεν θελουν και το τρελο ζεσταμα απ'όσο ειδα...



ok file....αυτο εκανα..........
Lef205 - Δευ 12 Μάϊ 2008, 11:35:42
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Καλο ζεσταμα...
Γενικα παρολο που τα αναβασιαρικα ειναι πολυ μαλ**α απο γομα,παλι θελουν ζεσταμα.

Οσο για τα λαστιχα ραλλυ,αμφιβαλλω αν ζεσταινονται με 30-50 χιλιομετρα(ταχυτητα) και σε συντομη αποσταση.
Απο την εκκινηση μεχρι το 1ο ΣΕΧ οριακα ζεσταινονται και στην 1η ειδικη μπαινεις με σχεδον κρυα λαστιχα.

Tα ραλλιτζιδικα ειναι πολυ πιο φιλικα απο τα φουλ σλικς ακομη και κρυα.
Ειδικα σε διαδρομες που εχουν σκονη -πουδρα- εκει που τα φουλ σλικς πατιναρουν τα ραλλιτζιδικα δουλευουν απο τα πρωτα μετρα.
Για τα φουλ σλικς αυτο που μπορει να γινει για να ζεσταθουν πιο γρηγορα -τα πισω γιατι τα μπροστα δεν εχουν ουσιαστικο θεμα- ειναι να χαρακτουν πολυ ελαφρα.
Αυτο γινεται συνηθως οταν δεν εχουμε κουβερτες.
Lef205 - Δευ 12 Μάϊ 2008, 11:40:34
Θέμα δημοσίευσης: Re: H
106 amaliada έγραψε:
να τα βαλω στον αγωνα η να κανω κανενα κμ????

Ουτε καν κατευθειαν στον αγωνα! Shocked
Στρωσε τα, κανε χλμ να τα μαθεις, θα δεις μεγαλη διαφορα στο αυτοκινητο και ειδικα στο τιμονι.
Ακομη καλυτερα πηγαινε σε καποια γλυστερη διαδρομη οπως της Κυμης να δεις συμπεριφορα.
Τελος Κωστα αν θες τη γνωμη μου απο λαστιχα να μην παιρνεις ΠΟΤΕ 4αδα, παιρνε 5αδα ή ακομη καλυτερα 6αδα, δεν ξερεις ποτε που μπορει να χρειαστουν.
Καλο αγωνα!
tsosmoulis - Δευ 12 Μάϊ 2008, 12:48:53
Θέμα δημοσίευσης:
γενικά αυτό έχω καταλάβει και εγώ ότι τα 5αρια θέλουν κάποιο ζέσταμα πριν δείξουν τον καλό τους εαυτό, και αυτό δεν γίνεται με λίγα μέτρα.αυτή είναι η μικρή μου εμπειρία so far.

άντε να δούμε πότε θα αγοράσουμε και εμείς καινούριο λάστιχο Evil
Steve - Τετ 04 Φεβ 2009, 18:12:53
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξέρω αν είναι σωστό να το γράψω εδώ, αν και τα R888 είναι ημισλίκ και DOT.

Αύριο ή μεθαύριο θα έρθουν καινούρια μαζί με μια 4άδα σιδερένιες 15", σε 195/50/15.

Οπότε το λογικό ύστερα από τα γραφόμενα, είναι να πάω μια Θεσσαλονίκη να βάλω το bucket του οδηγού από βδομάδα, να πιώ ένα καφέ, να γυρίσω (400 χλμ περίπου δηλαδή με καμιά παράκαμψη για να κάνουμε περισσότερα χιλιόμετρα) και να τα βγάλω και να ξαναβάλω τις 17" πάνω.

Το θέμα είναι μετά, τί να κάνω:
volvos έγραψε:
APO TO VLASIS ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΣΤΟ GTC.GR PALIOΤΕΡΑ.......

εξηγει ομορφα και απλα το λογ που πρεπει να στρωνουμε λαστιχα...

-----------------------------------------------

Αρα για να κρατησουμε το λαστιχο οσο περισσοτερο γινεται, πρεπει να κανουμε ενα κανονικο ζεσταμα του ελαστικου με προσοχη και μετα να βγαλουμε τους τροχους απο το αμαξι και να αφησουμε ξαπλωτα τα ελαστικα να κρυωσουν με τις αλυσιδες να καταληγουν στη κινηση-στροφη του ελαστικου αλλα και να γλυστρισουν γλυκα μεταξυ τους χωρις να τριφτουν και να κοπους σε κομματια.
Αυτό με το bold, μπορεί κάποιος να μου το εξηγήσει/ζωγραφίσει διότι δεν το καταλαβαίνω?

Δηλαδή, ξαπλώνουμε το λάστιχο με την βαλβίδα να κοιτάει τον ουρανό? Αν το κάνουμε αυτό, τότε οι "αλυσίδες" θα πάνε με κατεύθυνση προς την μεριά του θόλου του αυτοκινήτου.

Αν το ξαπλώσουμε ανάποδα με την βαλβίδα να κοιτάει το έδαφος, οι "αλυσίδες" θα πάνε προς την... αντίθετη πλευρά.

Και στις δύο περιπτώσεις, δεν καταλήγουν στην στροφή - κίνηση του ελαστικού, αλλά κάθετα σε αυτή Evil
volvos - Τετ 04 Φεβ 2009, 18:29:00
Θέμα δημοσίευσης:
an τα βαλεις και πας σαλονικα τα εκαψες

θα τα βαλεις θα μπεις στη καρτοπιστα εκει που εχετε θα κανεις 1-2 σεκτιον χωρις να τα βρακιασεις εντελως (δηλαδη ζοριζουμε αλλα οχι να υπερθερμανθουν) τα βγαζεις απο αμαξι ή το σηκωνεις σε τακους για 24 ωρες


αυτο με τη φορα ουτε εγω το εχω καταλαβει αλλα νομιζω οτι εννοει με βαλβιδα κατω οποτε να εχουν φορα προς εξωτερικο μερος που ζοριζεται πιο πολυ
Steve - Τετ 04 Φεβ 2009, 18:46:46
Θέμα δημοσίευσης:
Θα τα κάψω ή...
volvos έγραψε:
APO TO VLASIS ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΣΤΟ GTC.GR PALIOΤΕΡΑ.......

εξηγει ομορφα και απλα το λογ που πρεπει να στρωνουμε λαστιχα...



-----------------------------------------------

Το επομενο βημα (ταριφες καλωηλθατε) ειναι να οδηγησουμε παλι μαλ**α (δεν εχει τελειωσει 100% η ευθυγραμμιση των μοριακων αλυσιδων) για να φυγει το λιπαντικο (?). ναι οταν χυνεται το λιωμενο ελαστικο στο καλουπι λιπαινουμε (βουτηρωνουμε) τα πλαινα της φορμας (παω να αγορασω κεικ μετα απο αυτο) για να βγουν ευκολα απο το καλουπι.

Αυτο το βουτηρωμα μενει μεχρι και 800 χιλιομετρα στη γομα για αυτο θελει προσοχη πριν χωθουμε με τεταρτες σπασμενες στα Λιμανακια.

ΜΕ τα 800 ολα ειναι ελευθερα.
μήπως ούτως ή άλλως θέλει να γράψουμε κανά χιλιόμετρο παραπάνω για να στρώσουν?
MEMsound - Πεμ 05 Φεβ 2009, 11:39:01
Θέμα δημοσίευσης:
μηπως ψάχνεται ψιλους στα αχυρα?? Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
sps - Πεμ 05 Φεβ 2009, 14:06:49
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω ξερω αγωνιζομενους που ρονταρουν για αποσταση 60 χλμ σε εθνικη και μετα μπαινουν στην ειδικη Twisted evil
volvos - Πεμ 05 Φεβ 2009, 14:15:13
Θέμα δημοσίευσης:
κοιτα το στρωσιμο των 24ωρων ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ για τη μακροζωια και τη σωστη αποδοση μεχρι το τελος...δηλαδη ναεχουμε πολλα heat cycles
τωρα τα 800χλμ σταυρο δεν εχουν ιδιαιτερο νοημα γιατι οταν ξαναμπεις πιστα στους πρωτους 5-10 γυρους θα εχουν εξαφανιστει τα παντα πανω απο το λαστιχο

σπυρο καποιος που βαζει ενα λαστιχο και το πεταει στο τελος του αγωνα ή αντε του επομενου κοιταει τη αποδοση εκεινη τη στιγμη.

εμας μας νοιαζει οταν τα εχουμε στο γκαραζ και παμε να τα βαλουμε μετα απο 6μηνες απραγιας να δουλευουν ακομα...
Steve - Τρι 10 Φεβ 2009, 09:53:06
Θέμα δημοσίευσης:
Σχετικά με την αποθήκευση των R888, από αυτοκόλλητο που έχουν επάνω τους, σαν καινούρια:


Steve - Σαβ 14 Φεβ 2009, 01:35:02
Θέμα δημοσίευσης:
Τα πάτησα σήμερα 100 χλμ σε ορεινή διαδρομή... Τώρα είναι με 2 βαθμούς Κελσίου στο αμάξι ανάσκελα Laughing
Steve - Τρι 17 Φεβ 2009, 20:45:37
Θέμα δημοσίευσης:
Κάποια συμπεράσματα για τα R888 και την χρήση από εμάς τους καθημερινούς ανθρώπους, και όχι για τους αγωνιζόμενους που, όπως ειπώθηκε από τον Τάκη, κοιτάνε την απόδοση εκείνη την στιγμή.

Έχοντας λοιπόν τα ακραξόνια με μιάμιση μοίρα κάμπερ σε κάθε τροχό, τα λάστιχα πρέπει να πατηθούν αρκετά. Και εδώ θα συμφωνήσω με τον Βλάση, διότι στα 800 χλμ, όχι μόνο φεύγει το "βουτύρωμα", αλλά με τέτοιο αριθμό χιλιομέτρων (μπορώ να πώ ότι και τα 1000 χλμ, είναι αρκετά καλό νούμερο), είναι ένας καλός αριθμός για να έχουν πάρει και τα λάστιχα φάγωμα ανάλογο του κάμπερ (αν υπάρχει κάμπερ στο αμάξι) έτσι ώστε να μπορούν να αποδώσουν τα μέγιστα.

Τα 1000 χιλιόμετρα τα έχω σαν σημείο αναφοράς για τα 17" που είχα όπου τα παρατηρούσα σχεδόν μετά από κάθε διαδρομή για να δώ πότε θα γίνει εμφανές και λειτουργικό το λάστιχο Smile
tsosmoulis - Τετ 18 Φεβ 2009, 08:01:06
Θέμα δημοσίευσης:
πάντως τα R888 που φορούσα εγώ για βόλτα, λόγω του "καλού" στρωσιματος μέχρι και στα λινά (στις δοκιμές της κοζάνης) είχαν απόδοση και δεν υπερβάλω καθόλου!
volvos - Τετ 18 Φεβ 2009, 10:20:17
Θέμα δημοσίευσης:
ενα ενδιαφερον σχολιο για τα 888 απο ενα κοινο ανθρωπο σα και σενα steve Που μπαινει πιστα 1 φορα το χρονο και αυτο με το ζορι...μονο κανα ντριφτ κανει ο μητσος σε καμια καρτοπιστα.....δεν ειναι του χρονου ανθρωπος

αυτο που περιγραφει ειναι η διαφορα στην αποδοση δυο τετραδων 888 που ειχε . τη πρωτη δε την εστρωσε τιποτα τη δευτερη ακολουθησε ευλαβικα ολες τις διαδικασιες που εχουμε ξαναγραψει...

Παράθεση:

Ενώ στην αρχή αναρωτιόμουν αν μιλάμε για το ίδιο λάστιχο, στη συνέχεια θυμήθηκα τι τράβηξα με την πρώτη μου τετράδα 8άρια κι όντως, σε καταλαβαίνω απόλυτα :thumb:! Αυτά που περιγράφεις είναι ακριβώς οι εντυπώσεις μου από τη συμβίωση μαζί τους πριν από 2 χρόνια. Ένα απίστευτο λάστιχο για τις πρώτες 10 μέρες και μετά κατακόρυφη πτώση της απόδοσης. Μετά συνεχώς γλιστρήματα μέσα στην πόλη, στα γλιστερά, εύκολο ABS...
Ή θυμάμαι που ξεκίνηγα το παντιλίκι και στα μισά είχε ζεσταθεί, γράπωνε και με ίσιωνε... και μάλιστα άγαρμπα. Αλλά για αυτό δεν έφταιγε το λάστιχο, εγώ έπρεπε να αλλάξω αντιμετώπιση.

Κι όμως, τα πράγματα μπορούν να εξελιχθούν πολύ διαφορετικά. Το έχω βέβαια ξαναπεί από εδώ μέσα και φοβάμαι μη γίνω κουραστικός...
Τα έστρωσες όπως έπρεπε; Γιατί το σωστό στρώσιμο μαζί με τους εβδομαδιαίους τους γύρους (3-4 των 370 μέτρων, όχι τίποτα τραγικό) κρατάνε τα δικά μου 8άρια σε απίστευτη φόρμα. Πρόσθεσε και το γεγονός ότι το λάστιχο δουλεύει καθημερινά (τρύπα του Καραμανλή και πέριξ στροφούλες) για αυτό που σχεδιάστηκε και θα καταλάβεις πώς βρέθηκα να έχω πουλήσει τις δεύτερες 15άρες με τα πολιτικά. :advice:

Εν ολίγοις, πέρνα καμιά βολτίτσα από την ακατανόμαστη, να τους ρίξουμε ένα χέρι ξύλο και βλέπουμε. :advice: :clap:


kane - Τετ 21 Οκτ 2009, 22:03:30
Θέμα δημοσίευσης:
Aπευθυνομαι κυριως στους αγωνιζομενους...

Εχω παρει μια 4αδα ραλλυτζιδικα ματαντορ.

Αυτα πως αποθηκευονται? ρωτησα ηδη το πανο,αλλα παιζει το πουλι του και βαριεται να μιλησει Twisted evil

Να τα βαλω σε καποια σακουλα?
Να τα ξεφουσκωσω?

κτλ κτλ κτλ...

Ευχαριστω.
Lef205 - Τετ 21 Οκτ 2009, 23:57:44
Θέμα δημοσίευσης:
Σταυρο δεν ξερω τελικα αν ολες αυτες οι ιστοριες θελουν ιδιατερη φιλοσοφια ειδικα στους ερασιτεχνες οδηγους σαν και εμας οποτε χαλαρα.
Αυτο που εκανα στα δικα μου ηταν να ριχνω τις πιεσεις στι 10 περιπου και ντανιασμα σε σκιερο μερος που δεν ειχε ζεστη και υγρασια,κοινως στην αποθηκη.
Αυτα που ηταν ζανταρισμενα δεν τα εβαζα το ενα πανω στο αλλο (καλα οχι παντα Laughing )γιατι κατεληγε αυτο που ακουμπουσε πατωμα να εχει το βαρος ολων των υπολοιπων που υποθετω οτι δεν ειναι καλο αυτο.
Road_Runner - Πεμ 22 Οκτ 2009, 00:13:34
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω τα δικα μου τα εχω ελαφρως ξεφουσκωτα, οσο περιπου ειπε ο Λευτερης, χωρις να εχω μετρηση ακριβως ποση πιεση εχουν...
Τα 2 τα εχω στην αποθηκη το ενα πανω στο αλλο και τα αλλα 2 στο μαγαζι παλι το ενα πανω στο αλλο... Αν στο παλλαδιο δεν δουλεψουν, τοτε δεν ειναι ο σωστος τρόπος αποθήκευσης Laughing Laughing Laughing
Gr@lly - Πεμ 22 Οκτ 2009, 10:16:45
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγω τα δικα μου τα ειχα σε σκια με πιεση 15-20
αλλα μεσα σε σακουλες...
δεν μου εδιξαν προβλημα...
kane - Πεμ 22 Οκτ 2009, 10:51:39
Θέμα δημοσίευσης:
ευχαριστω παιδες!

Οποτε ξεφουσκωμα και οχι το ενα πανω στα αλλο (οπως τα χω τωρα δηλ Razz )
Πάνος - Πεμ 22 Οκτ 2009, 11:21:14
Θέμα δημοσίευσης:
Σιγα μωρε,εγω το ενα πανω στο αλλο τα εχω,τι θα παθουν; Very happy

Αν ειναι να βαζουμε το καθε λαστιχοζαντο ξεχωριστα για τη παρτη του θελουμε 10 στρεμματα αποθηκη με το μυαλο που κουβαλαμε. Laughing
Εκτος αν μετακομισουν λαστιχα σπιτι και μενουμ εμεις αποθηκη... Cool
recife_rallye - Πεμ 22 Οκτ 2009, 11:21:25
Θέμα δημοσίευσης:
Sταυρε πρεπει να κανεις κατι κ για την υγρασια που ειπαν πιο πανω...εκει σε μας εχει μπολικη απο δ αυτη! Confused
Road_Runner - Πεμ 22 Οκτ 2009, 11:45:09
Θέμα δημοσίευσης:
Πάνος έγραψε:
Εκτος αν μετακομισουν λαστιχα σπιτι και μενουμ εμεις αποθηκη... Cool

Ειναι και αυτο μια λυση Laughing Laughing Laughing
Lef205 - Πεμ 22 Οκτ 2009, 12:56:23
Θέμα δημοσίευσης:
Πάνος έγραψε:
Σιγα μωρε,εγω το ενα πανω στο αλλο τα εχω,τι θα παθουν; Very happy

Αν ειναι να βαζουμε το καθε λαστιχοζαντο ξεχωριστα για τη παρτη του θελουμε 10 στρεμματα αποθηκη με το μυαλο που κουβαλαμε. Laughing
Εκτος αν μετακομισουν λαστιχα σπιτι και μενουμ εμεις αποθηκη... Cool

Eχει φτιαξει ο Θειος μου στην Αποθηκη του ραφακια απο ντεξιον και τα εχει στιβαξει ετσι ορθια, αυτο σκεφτομαι να κανω κ εγω.
MEMsound - Πεμ 22 Οκτ 2009, 13:15:47
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
ραφακια απο ντεξιον και τα εχει στιβαξει ετσι ορθια, αυτο σκεφτομαι να κανω κ εγω.


ομοίως...
kane - Πεμ 22 Οκτ 2009, 13:42:59
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:

Eχει φτιαξει ο Θειος μου στην Αποθηκη του ραφακια απο ντεξιον και τα εχει στιβαξει ετσι ορθια, αυτο σκεφτομαι να κανω κ εγω.


χμμ τι ειναι αυτο ακριβως λευτερη? (το ντεξιον δεν επιασα).

Παντως εδω στα μερη μας οντως εχει πολυ υγρασια,οπως ειπε λεφος,και ελπίζω να μην εχω προβλημα.

Οποτε το σελοφαν,οπως ειπε ο γιωργος,δεν το γλυτωνω.
iceage - Πεμ 22 Οκτ 2009, 13:55:01
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:
χμμ τι ειναι αυτο ακριβως λευτερη? (το ντεξιον δεν επιασα)

Θα μας τρελάνεις ρε φίλε εσύ.

kane - Πεμ 22 Οκτ 2009, 13:56:10
Θέμα δημοσίευσης:
ε που να ξερω οτι λεγεται ετσι...

Απο χωριο ειμαι Laughing Laughing Laughing
Road_Runner - Πεμ 22 Οκτ 2009, 16:25:18
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδη στο χωριο πως τα λετε αυτα?
Να φανταστω με τον ιδιο τρόπου που λέτε τα καλαμάκια σουβλάκια το συβλάκι σαντουιτσ κλπ?
Laughing Laughing Laughing
volvos - Πεμ 22 Οκτ 2009, 16:30:01
Θέμα δημοσίευσης:
σιδερενια ραφια με τυρι τα λενε ....


παντως εγω τα δικα μου τα πεταω οπου βρω και οπως βρω μες τα υπογεια και δε παρατηρησα ποτε κατι κακο...και τερμα πιεση συνηθως...οτι να ναι κοινως.

το μονο που προσεχω παρα πολυ ειναι το πρωτο στρωσιμο...


η συνεχεια περι τυριων και πιτων εδω
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=18109

abaleo - Τετ 11 Νοέ 2009, 15:28:01
Θέμα δημοσίευσης:
τελικά δεν κατάλαβα ποια είναι η σωστή διαδικάσία στρωσίματος...
συγκεκριμένα ενδιαφέρομαι για 888 που θα δωθεί έμφαση στη διάρκεια ζωής τους Rolling eyes
Sinanai - Τετ 11 Νοέ 2009, 15:29:27
Θέμα δημοσίευσης:
Στάθη αν έχεις πρόβλημα κάνω την καρδιά μου πέτρα και στα στρώνω εγώ. Razz
abaleo - Τετ 11 Νοέ 2009, 15:37:21
Θέμα δημοσίευσης:
Very happy

απ' ό,τι κατάλαβα βάζουμε τα λάστιχα πάνω και τους κάνουμε ένα καλό και ήρεμο ζέσταμα για να κοπούν οι μικρές ίνες τους
έπειτα βγάζουμε τα λάστιχα για τουλάχιστον 24-48 ώρες να κρυώσουν, να δημιουργήσουν ισχυρότερους δεσμούς κοινώς να έρθουν στα ίσια τους
μετά είναι έτοιμα για χρήση στην οποία χρήση κάθε φορά πρέπει να υπάρχει ζέσταμα στην αρχή και κρύωμα στο τέλος

το θέμα είναι ΠΩΣ γίνεται το καλό ζέσταμα την πρώτη φορά?
σε δημόσιο δρόμο μπορεί να επιτευχθεί??
MEMsound - Τετ 11 Νοέ 2009, 17:28:08
Θέμα δημοσίευσης:
σε στροφοδιαδρομη με λιγη κινηση οπου απλα θα ανεβεις 1 κλικ πιο γρηγορα απο το "κανονικό" χωρις να στραμπουλας/πιεζεις τα λάστιχα με πιεση γυρω στο 30

ουτως η αλλως η διαφοερα στην προσφυση που θα δεις ειναι χαωδεις από τα πολιτικα λάστιχα οποτε αυτο το "κλικ" θα ερθει μόνο του

προσεχε μην πορωθείς...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr