PSClub - Hellas

Νέα - Νέο ΚΙΑ cee'd...

netblaster - Τετ 06 Δεκ 2006, 00:24:33
Θέμα δημοσίευσης: Νέο ΚΙΑ cee'd...
To νεο μοντελο της Kia θα ειναι 4,24μ μηκος, 1,79μ πλατος και 1,48μ υψος!!! Το μεταξονιο του θα ειναι 2,65μ πραγμα που σημαινει οτι θα εχει καλους χωρους γενικα!!! Βαρος περιπου 1300kg, φρενα με 280mm αεριζομενους δισκους μπροστα και 262mm συμπαγεις πισω!!! Aναρτηση τυπου McPherson μπροστα και πολλαπλων συνδεσμων πισω!!! Οι κινητηρες του θα ειναι 1.4l 109ps, 1.6l 122ps και 2.0l 143ps!!! Το αυτοκινητο θα προσφερεται με 7ετη εργοστασιακη(!) εγγυηση η 150.000km!!! Θα εχει τρια εξοπλιστικα πακετα Concept, Active και Emotion, οπου και στο βασικο θα περιλαμβανονται σχεδον τα παντα!!!



Προσεξτε τωρα αυτη τη μικρη λεπτομερεια (μπορει να μην ειναι standar, αλλα παρεχεται η δυνατοτητα και προφανως οχι ακριβα)...

brz20 - Τετ 06 Δεκ 2006, 00:36:21
Θέμα δημοσίευσης:
Απο ολα αυτα που διαβασα περισσοτερο μου αρεσε η λεπτομερια.
volvos - Τετ 06 Δεκ 2006, 09:11:45
Θέμα δημοσίευσης:
το αμαξι ειναι αντε γεια....

φοβερο. το σκεφτομαι Cool
COOL ALEXIS - Τετ 06 Δεκ 2006, 09:24:07
Θέμα δημοσίευσης:
Κάτσε να βγει και το τρίθυρο... Wink

Θα υπάρχει και τουρμποδίλιτρη έκδοση Shocked
ultra-one - Τετ 06 Δεκ 2006, 10:56:59
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξέρω αν ανεξαρτητοποιήθηκε πλέον η ΚΙΑ από την Mazda, αλλά το Ceed φέρνει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ σε Mazda 3.......

Και δεν μιλάω μόνο για το σχήμα του αυτοκινήτου (ειδικά στο πλάι).....
Στην έκθεση αυτοκινήτου που το είχα δει, η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων μοιάζει ίδια με του Mazda3 και Ford Focus!
brz20 - Τετ 06 Δεκ 2006, 12:57:09
Θέμα δημοσίευσης:
Σαν Mazda 3 φουσκωμενο ειναι.Τωρα που το λες δεν εχεις και αδικο.
206xs - Τετ 20 Δεκ 2006, 14:19:11
Θέμα δημοσίευσης:
... Παιδιά η Κία ανήκει στη Χιουντάι (και πριν ήταν μόνη της) και η Μάζντα στη φόρντ (έχει μεγάλο ποσοστό όχι πλήρη έλεγχο όπως στη Βόλβο και τη Λαντ Ρόβερ και την Αστον μάρτιν) τώρα συνεχίστε την ανάλυση με τι μοιάζει που ! Cool
ultra-one - Τετ 20 Δεκ 2006, 14:29:20
Θέμα δημοσίευσης:
206xs έγραψε:
... Παιδιά η Κία ανήκει στη Χιουντάι (και πριν ήταν μόνη της)....

ΛΑΘΟΣ!!!!!! Η ΚΙΑ άνηκε στη MAZDA προηγουμένως!!!!!!!

Εξού και κάποια αυτοκίνητα ήταν ΕΝΤΕΛΩΣ ΙΔΙΑ μεταξύ τους!!!!
Mazda 121, Kia Pride και Ford Festiva!!!!!!!! SPOT THE DIFFERENCES!!!!!!!! Confused



smpokos - Τετ 20 Δεκ 2006, 17:36:48
Θέμα δημοσίευσης:
ολα εχουν διαφορετικη μασκα , και το πρωτο ηλιοροφη Razz Razz Razz
volvos - Σαβ 10 Φεβ 2007, 23:17:35
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=73&NEWS_DATA_ID=57239

ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ.................
brz20 - Κυρ 11 Φεβ 2007, 03:13:42
Θέμα δημοσίευσης:
Τι ακριβως σκεφτεσε?
Πες μου γιατι αδυνατω να σε πιασω.
volvos - Κυρ 11 Φεβ 2007, 09:10:51
Θέμα δημοσίευσης:
δε πειραζει...καλυτερα.


σπυρο ακους...ετοιμασου. για δευτερο ειναι απλα τελειο!
sps - Κυρ 11 Φεβ 2007, 14:12:14
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτα που λεγαμε Πανο στην Πατρα!
Μαστορα πιασε 2 σιιντ! Very happy
volvos - Σαβ 17 Μάρ 2007, 21:39:21
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=74&NEWS_DATA_ID=58620


spyro ετοιμασου ειπαμε το αμαξι ειναι αλλου...

best value for money tων τελευταιων ετων.
netblaster - Δευ 19 Μάρ 2007, 12:32:16
Θέμα δημοσίευσης:
Στο καινουριο Drive υπηρχε συγκριτικη δοκιμη του Cee'd με το C4...

Η υπεροχη του Cee'd ειναι εμφανης σε ολους τους τομεις (ποιοτητα, υλικα, χωροι) ακομα και οδηγικα!!!

Και συγκεκριμενα ελεγε "Οσο και να πιεσεις το C4 δεν εχει νοημα, γιατι στις δυο επομενες στροφες το Cee'd θα εχει εξαφανιστει"!!!

Και στις επιδοσεις μεγαλη διαφορα υπερ του Cee'd!!!
brz20 - Δευ 19 Μάρ 2007, 13:37:00
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ θετικα σχολια εχει αποσπασει.
Εμενα εντυπωση που εχουν κανει τα 109 αλογα απο 1.4 κινητηρα.
vinman - Κυρ 25 Μάρ 2007, 10:37:17
Θέμα δημοσίευσης:
Το είδα απο κοντά και αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι το εσωτερικό του...Πολύ ποιοτικό με μαλακά πλαστικά στο ταμπλό...Άλματα προόδου για την ΚΙΑ... Wink
brz20 - Κυρ 25 Μάρ 2007, 20:04:21
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα ολα αυτα.Απο τιμη πως τα παει?
volvos - Κυρ 25 Μάρ 2007, 20:07:20
Θέμα δημοσίευσης:
13300 Cool
brz20 - Κυρ 25 Μάρ 2007, 20:12:08
Θέμα δημοσίευσης:
Να παρουμε κανα δυο να τα αλλαζουμε.

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Πολυ ανταγωνιστικη τιμη για να μην πω τιποτα καλυτερο.
volvos - Πεμ 26 Ιούλ 2007, 12:28:50
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=72&NEWS_DATA_ID=63441
MEMsound - Πεμ 26 Ιούλ 2007, 13:42:34
Θέμα δημοσίευσης:
είναι και όμορφο το "φούστικο" Laughing Laughing Wink Wink
fynos - Κυρ 29 Ιούλ 2007, 17:23:36
Θέμα δημοσίευσης:
Η ΚΙΑ αγορασμένη από την Hyundai δεν είναι ?
Και η Hyundai κατά καιρούς είχε βγάλει κάτι πολύ ωραία σχεδιάκια . . αλλά μόνο για βλέψεις προς Αμερική πλευρά !
SnakeMJK - Κυρ 29 Ιούλ 2007, 18:17:28
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
είναι και όμορφο το "φούστικο" Laughing Laughing Wink Wink


...είναι Kia...
volvos - Κυρ 29 Ιούλ 2007, 21:27:59
Θέμα δημοσίευσης:
ναι καλα...αμα σε περναει σε σταματημενο στις στροφες κοιτα αλλου και λεγε...πουφ ειναι κια!

μωρε αμα μου παρουν καλα λεφτα το βολβο εχω φυγει νυχτα το σεπτεμβρη για δαυτο! Wink
SnakeMJK - Κυρ 29 Ιούλ 2007, 21:47:31
Θέμα δημοσίευσης:
Ειδικά οι στροφές πρέπει να είναι το δυνατό του σημείο Razz

Τι να πω, ανυπομονώ να το πάρεις για να το δούμε και στην πράξη Very happy
Lef205 - Κυρ 29 Ιούλ 2007, 22:26:07
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
Τι να πω, ανυπομονώ να το πάρεις για να το δούμε και στην πράξη Very happy

Oλο μ@λ@κιες λεει, σιγα μην το παρει.
Αυτο που ειναι ΣΙΓΟΥΡΟ με τον Τακη ειναι πως θα ριχνει για πολυυυυυυυυ καιρο ακομη μεχρι και το τελευταιο του ευρω στο 206! Laughing Laughing Laughing
volvos - Δευ 30 Ιούλ 2007, 08:12:24
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
Ειδικά οι στροφές πρέπει να είναι το δυνατό του σημείο Razz

Τι να πω, ανυπομονώ να το πάρεις για να το δούμε και στην πράξη Very happy


μαλλον δεν εχεις διαβασει αρθρα για αυτο το αμαξι ουτε εχεις παρει πρεφα οτι εχει πισω πολλαπλων συνδεσμων και εχει ξεφτυλισει αρκετο απο τον ανταγωνισμο.....σε στροφιλικια! Wink
sps - Δευ 30 Ιούλ 2007, 08:16:39
Θέμα δημοσίευσης:
Eπειδη το οδηγησα το ceed σε τεστ drive, οντως ειναι πολυ καλο.
Στριβει πολυ καλα για οικογενειακο 1.4.
Το μονο που δε μου αρεσε ηταν το βαρος του, φαινοταν βαρυ για 1.4 ομως σε απολυτες επιδοσεις παει καλα.(0-100 σε 11.6-12 δλ)
Επισης στη γρηγορη οδηγηση σε ξενερωνει λιγο το ελαφρυ τιμονι.
Συνολικα σαν αισθηση σε ολυς τους αλλους τομεις δεν ειχα παραπονο.
volvos - Δευ 30 Ιούλ 2007, 08:31:17
Θέμα δημοσίευσης:
ισα ρε γρηγορε...

με δυο λογια για οικογενειαρχη που θελει φτηνο αξιοπιστο αμαξι ειναι οτι πρεπει...


υ.γ. εμπρος αριστερα φλασ στο βολβο σπασμενο 67ευρω....εις υγιειαν μας... Wink
sps - Δευ 30 Ιούλ 2007, 10:00:48
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:


υ.γ. εμπρος αριστερα φλασ στο βολβο σπασμενο 67ευρω....εις υγιειαν μας... Wink

Sad

Για να σου φτιαξω ομως λιγο τη διαθεση!
http://www.kia.gr/Kia/topnav/News/ceed.html
volvos - Δευ 30 Ιούλ 2007, 11:35:16
Θέμα δημοσίευσης:
Η επιλογή της Kia για ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση αναδεικνύει το cee’d σε ένα από τα τέσσερα μικρομεσαία (Golf, Focus, Lacetti τα άλλα τρία) που τη διαθέτουν ενώ ο τρόπος που αυτή λειτουργεί ντροπιάζει όσα τη στερούνται, ειδικά αν ληφθεί υπόψη και η χαμηλότερη τιμή του αυτοκινήτου.
MEMsound - Δευ 30 Ιούλ 2007, 13:27:14
Θέμα δημοσίευσης:
για να πετάς τόσο απλόχερα τις ντομάτες θα τις πήρες σε καλή τιμή.

για πες από που να πάω για ψώνια γιατί θέλω να φτιάξω γεμιστά το μεθαύριο

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Steve - Δευ 30 Ιούλ 2007, 17:50:54
Θέμα δημοσίευσης:
Έκλεισε ένα Ατλάντικ εδώ στην γειτονιά και άνοιξε Μαρινόπουλος... Ήταν τιμή γνωριμίας Cool
volvos - Τρι 30 Οκτ 2007, 15:57:31
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.carspyshots.net/zerothread?id=20354&page=13


DILITRO ΤΟΥΡΜΠΟ 240 ΑΛΟΓΑ

ΤΙΜΗ 25000ΕΥΡΩ


ΣΠΥΡΟ ΑΚΟΥΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ??
Steve - Τρι 30 Οκτ 2007, 18:55:35
Θέμα δημοσίευσης:
Puke right
SnakeMJK - Τρι 05 Μάρ 2013, 10:02:59
Θέμα δημοσίευσης:
Η Kia ανακοίνωσε ότι τα cee’d και pro_cee’d GT χρειάζονται 7,7 sec για να επιταχύνουν από στάση στα 100 km/h. Χρησιμοποιούν τον 1.6 GDI σε υπερτροφοδοτούμενη έκδοση, με τη μέγιστη ισχύ στα 204 PS και τη ροπή στα 27 kgm. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα μέσω 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου.

Προκειμένου να διαφοροποιείται από τις απλές εκδόσεις, η sport έκδοση του μικρομεσαίου Kia φέρει ξεχωριστό body kit, με χαρακτηριστικό γνώρισμα τα τετραπλά φώτα ημέρας LED. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει από το διαχύτη και τη διπλή οβάλ απόληξη της εξάτμισης. Επεμβάσεις έχουν γίνει στο πλαίσιο και τις αναρτήσεις (πολλαπλών συνδέσμων πίσω), ενώ έχουν επιλεγεί τροχοί 18 ιντσών, ελαστικά διαστάσεων 225/40 και δίσκοι φρένων 300 mm εμπρός και 262 mm πίσω.

Η παραγωγή των cee’d και pro_cee’d GT θα γίνει στο εργοστάσιο της Ζίλινα στη Σλοβακία, από τον ερχόμενο Μάιο. Η έναρξη των πωλήσεων στην Ευρώπη θα ακολουθήσει στις αρχές του καλοκαιριού.


Sinanai - Τρι 05 Μάρ 2013, 10:22:48
Θέμα δημοσίευσης:
γκαυλάκι.
Octane - Τρι 05 Μάρ 2013, 12:14:14
Θέμα δημοσίευσης:
Sinanai έγραψε:
γκαυλάκι.

indeed!!!

https://www.youtube.com/watch?v=SSHsmnYD3bk
sps - Τρι 05 Μάρ 2013, 12:25:22
Θέμα δημοσίευσης:
Aμα ερχοταν και με τιμη στα 20Κ θα ηταν οτι πρεπει για το γκαζι του λαου!
Αλλα με κανα 25ρι που θα κανει, δυσκωλο να τσουλησει!
MEMsound - Τρι 05 Μάρ 2013, 12:58:31
Θέμα δημοσίευσης:
οντως ομορφουλι...ας δουμε και οδηγικα κανα σχολιο οταν κυκλοφορησει...και κρινουμε τοτε την τιμη σε σχεση με τον τοτε ανταγωνισμο...
dimisboukis - Τρι 05 Μάρ 2013, 13:22:35
Θέμα δημοσίευσης:
Οντως παιδια ειναι σαυρα το νεο ceed.Εμενα ομως μου μοιαζει παρα πολυ με το καινουργιο i30 που το εχω δει και απο κοντα και ειναι εξισου ομορφο.
DimiP - Τρι 05 Μάρ 2013, 15:41:55
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
Η επιλογή της Kia για ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση αναδεικνύει το cee’d σε ένα από τα τέσσερα μικρομεσαία (Golf, Focus, Lacetti τα άλλα τρία) που τη διαθέτουν ενώ ο τρόπος που αυτή λειτουργεί ντροπιάζει όσα τη στερούνται, ειδικά αν ληφθεί υπόψη και η χαμηλότερη τιμή του αυτοκινήτου.


και η giulietta 1.4 εχει πισω πολλαπλους συνδεσμους και αν και κατσικι (αχαμηλωτη εντελως) με 18αρηδες τροχους ειναι ...μμμ.. Wink Wink Wink απολαυση στις στροφες
Octane - Πεμ 14 Μάρ 2013, 00:18:04
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.youtube.com/watch?list=PLC84FCBE0BB9BB410&v=wRUji_e-BMM
sps - Πεμ 14 Μάρ 2013, 08:52:30
Θέμα δημοσίευσης:
Octane έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?list=PLC84FCBE0BB9BB410&v=wRUji_e-BMM

Παρατηρησα εχει πινακιδες καλαματας (ΚΜΕ) ή αλλιως
Καλη Μαλακία Εχεις! Laughing Laughing
Sinanai - Πεμ 14 Μάρ 2013, 09:02:02
Θέμα δημοσίευσης:
Laughing Laughing
makis106 - Σαβ 25 Ιαν 2014, 18:26:02
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
Η Kia ανακοίνωσε ότι τα cee’d και pro_cee’d GT χρειάζονται 7,7 sec για να επιταχύνουν από στάση στα 100 km/h. Χρησιμοποιούν τον 1.6 GDI σε υπερτροφοδοτούμενη έκδοση, με τη μέγιστη ισχύ στα 204 PS και τη ροπή στα 27 kgm. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα μέσω 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου.

Προκειμένου να διαφοροποιείται από τις απλές εκδόσεις, η sport έκδοση του μικρομεσαίου Kia φέρει ξεχωριστό body kit, με χαρακτηριστικό γνώρισμα τα τετραπλά φώτα ημέρας LED. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει από το διαχύτη και τη διπλή οβάλ απόληξη της εξάτμισης. Επεμβάσεις έχουν γίνει στο πλαίσιο και τις αναρτήσεις (πολλαπλών συνδέσμων πίσω), ενώ έχουν επιλεγεί τροχοί 18 ιντσών, ελαστικά διαστάσεων 225/40 και δίσκοι φρένων 300 mm εμπρός και 262 mm πίσω.

Η παραγωγή των cee’d και pro_cee’d GT θα γίνει στο εργοστάσιο της Ζίλινα στη Σλοβακία, από τον ερχόμενο Μάιο. Η έναρξη των πωλήσεων στην Ευρώπη θα ακολουθήσει στις αρχές του καλοκαιριού.


Μουν@ρα το KIA, αν εξαιρέσεις τα 25000 και την λίγο τσιμπιμενη καταναλωση, ειναι πανεμορφο, δυνατο και εχει και 7 χρονια εγγυηση!
galetas710 - Σαβ 25 Ιαν 2014, 18:36:21
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
SnakeMJK έγραψε:
Η Kia ανακοίνωσε ότι τα cee’d και pro_cee’d GT χρειάζονται 7,7 sec για να επιταχύνουν από στάση στα 100 km/h. Χρησιμοποιούν τον 1.6 GDI σε υπερτροφοδοτούμενη έκδοση, με τη μέγιστη ισχύ στα 204 PS και τη ροπή στα 27 kgm. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα μέσω 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου.

Προκειμένου να διαφοροποιείται από τις απλές εκδόσεις, η sport έκδοση του μικρομεσαίου Kia φέρει ξεχωριστό body kit, με χαρακτηριστικό γνώρισμα τα τετραπλά φώτα ημέρας LED. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει από το διαχύτη και τη διπλή οβάλ απόληξη της εξάτμισης. Επεμβάσεις έχουν γίνει στο πλαίσιο και τις αναρτήσεις (πολλαπλών συνδέσμων πίσω), ενώ έχουν επιλεγεί τροχοί 18 ιντσών, ελαστικά διαστάσεων 225/40 και δίσκοι φρένων 300 mm εμπρός και 262 mm πίσω.

Η παραγωγή των cee’d και pro_cee’d GT θα γίνει στο εργοστάσιο της Ζίλινα στη Σλοβακία, από τον ερχόμενο Μάιο. Η έναρξη των πωλήσεων στην Ευρώπη θα ακολουθήσει στις αρχές του καλοκαιριού.


Μουν@ρα το KIA, αν εξαιρέσεις τα 25000 και την λίγο τσιμπιμενη καταναλωση, ειναι πανεμορφο, δυνατο και εχει και 7 χρονια εγγυηση!



ρεμα!
καταρχην δε φοραει ΤΗΡ Laughing Laughing Laughing

καλα καλα μη φωναζεις...θα το σβησω μετα Laughing
makis106 - Σαβ 25 Ιαν 2014, 18:38:20
Θέμα δημοσίευσης:
galetas710 έγραψε:

καταρχην δε φοραει ΤΗΡ Laughing Laughing Laughing

sorry, ξεχασα να το γραψω στα + Laughing Laughing Laughing
galetas710 - Σαβ 25 Ιαν 2014, 18:43:14
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
galetas710 έγραψε:

καταρχην δε φοραει ΤΗΡ Laughing Laughing Laughing

sorry, ξεχασα να το γραψω στα + Laughing Laughing Laughing


Laughing Laughing

παντως καπου ειχα δει ενα βιντεακι και το σασμαν του δεν το κολακευε καθολου...
αλλα θα δειξει το πραμα στην πορεια..
makis106 - Σαβ 25 Ιαν 2014, 18:55:55
Θέμα δημοσίευσης:
πολυ θα ηθελα να το κανω ενα test-drive, αν και... παντρεμενος πλεον... με το 207! Laughing Laughing Laughing
Αλλα και να μην ημουνα, δυσκολες εποχες για 25χιλιαρα... και για μεταχειρο ειναι νωρίς...
Κατσε να μεγαλωσει να δουμε τι θα βγαλει κιολας γιατι ακομη ειναι νιουφης! να μπουμε και σε κανα φορουμ της ΚΙΑ και αν βρουμε κανα "Δημοσθένη", μακριααα!!! Laughing Laughing Laughing
αν και ειναι αρκετα αξιοπιστα, εχουν και 7 χρονια εγγυηση...
N207r - Δευ 27 Ιαν 2014, 00:10:51
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Μάκη το έχω κάνει test drive! Το αμάξι είναι καταπληκτικό!
Το μοτέρ γαζωνει μέχρι τον κόφτη με απίστευτο ήχο που σε κανει να πατάς συνεχώς έχει κ κοντό σαζμαν που το κολακευει κ όσο γι το σαζμαν τ είναι αρκετά πολύ καλό δεν χάνεις αλλαγές τέρμα γκάζι. Κατα τα άλα καθίσματα recaro δέρμα Αλκαντάρα hi tec οργανα Πο αλλάζουν σε αναλογικά πολύ καλά φρένα πρόσφυση καλό τιμόνι.
Με λιγα λόγια πολύ ολοκληρωμένο όχι σκληροπυρηνικό με φιλοσοφία ανάλογη περίπου του golf gti αλλά με πολύ λιγότερα λεφτά.. Αλλά σε λάθος εποχή για εμάς..
makis106 - Δευ 27 Ιαν 2014, 00:40:22
Θέμα δημοσίευσης:
N207r έγραψε:
Φίλε Μάκη το έχω κάνει test drive! Το αμάξι είναι καταπληκτικό!
Το μοτέρ γαζωνει μέχρι τον κόφτη με απίστευτο ήχο που σε κανει να πατάς συνεχώς έχει κ κοντό σαζμαν που το κολακευει κ όσο γι το σαζμαν τ είναι αρκετά πολύ καλό δεν χάνεις αλλαγές τέρμα γκάζι. Κατα τα άλα καθίσματα recaro δέρμα Αλκαντάρα hi tec οργανα Πο αλλάζουν σε αναλογικά πολύ καλά φρένα πρόσφυση καλό τιμόνι.
Με λιγα λόγια πολύ ολοκληρωμένο όχι σκληροπυρηνικό με φιλοσοφία ανάλογη περίπου του golf gti αλλά με πολύ λιγότερα λεφτά.. Αλλά σε λάθος εποχή για εμάς..
Nod Nod Nod

Δεν νομιζω οτι θα ξαναπαρω καινουργιο αυτοκινητο στο αμεσο μελλον, και με δεδομενο οτι ειναι λιγο επιφοβα ολα αυτα τα αμαξια της κατηγοριας μας για μεταχειρο, μαλλον θα αρκεστώ σε ενα test drive απλα για την περιεργεια!
Πάντως στις καλες εποχες των 207, opc, golf, punto κλπ. τοτε που πουλιοταν ακομη καινουργια, θα ηταν κορυφαιος ανταγωνιστης.
Vini - Πεμ 30 Ιαν 2014, 20:53:12
Θέμα δημοσίευσης:
Το είδα στο δρόμο εν'κινήσει σε λευκό και μάλλον θα έλεγα ότι δεν με εντυπωσίασε ιδιαίτερα.
Κάνει μπαμ από μακρυά, λόγω του άφθαρτου λευκού, αλλά θα έλεγα ότι στην κατηγορία πελατών (στους νέους δηλαδή) που απευθύνεται μάλλον θα πάει άπατο.
Οι μεγαλύτερες ηλικίες μάλλον θα προτιμήσουν κάποιο γερμανικό (και μάλλον καλά θα κάνουν).

Από την άλλη ρε παιδάκι μου, πολύ "καγκουρέ" το έκαναν και θα πρέπει οι ιδιοκτήτες τους να είναι πολύ προσεχτικοί. Ειδικά αν κρίνω από την ποιότητα των χρωμάτων στα Κορεάτικα, τότε η συντήρηση θα πρέπει να είναι συχνή και προσεχτική.

Εγώ αν ήμουν 15 χρόνια νεώτερος και είχε 17000euro θα το σκεφτόμουν σοβαρά να το πάρω για 3 με 4 χρόνια, άντε το πολύ για 5. Και μετά πούλημα...

Όπως άλλωστε και έκανα με τις κουπεδιές που είχα της Hyundai... Laughing
drdino - Πεμ 30 Ιαν 2014, 21:41:30
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:


Εγώ αν ήμουν 15 χρόνια νεώτερος και είχε 17000euro θα το σκεφτόμουν σοβαρά να το πάρω για 3 με 4 χρόνια, άντε το πολύ για 5. Και μετά πούλημα..

Όπως άλλωστε και έκανα με τις κουπεδιές που είχα της Hyundai... Laughing


Έτσι από απορία, για ποιόν λόγο θα έβαζες τόσο περιορισμένο ορίζοντα κτήσης; Θα το βαριόσουν;
N207r - Πεμ 30 Ιαν 2014, 22:18:35
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχήν η εμφάνησή είναι θέμα υποκειμενικό οποτε δεν μπορεί να αρέσει σε όλους όπως ενα 207 Very happy
Κατα τα λοιπά απο ποιότητα πλέων είναι επιπέδου vag κ αυτός ηταν ο στόχος του αφεντικού αφού κ απο εκεί προέρχεται
Προσωπικά το μόνο που μπορώ να του προσαψω είναι οτι έχει πολλά τέλη λογο ρίπους
Κατα τα άλα το αμάξι αξίζει μέχρι κ το τελευταίο €!
salex - Παρ 31 Ιαν 2014, 00:03:21
Θέμα δημοσίευσης:
Θεμελιώδες για να καταλάβετε τί συμβαινει:
Bosch + Mitsubishi + Hyundai = Kefico

Kefico είναι η εταιρεία που φτιάχνει ολα τα ηλεκτρονικά υποσυστήματα των αυτοκινήτων της ΚΙΑ και της Hyundai, με άδεια από την Bosch. Η Mitsubishi δίνει κινητήρες (όπως καλή ώρα σε όοοολα τα hyundai) και η Hyundai με την ΚΙΑ κάνουν τα σασί. Επομένως περιμένετε να βρείτε ηλεκτρικά Bosch εκεί μέσα, με κινητήρα Mitsubishi GDI.

Στην τιμή μας τα χαλάει πολύ. Αν έκανε κανένα 16άρι, άντε 17 τότε θα πούλαγε. Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ ντρεπόμαι να πω στους φίλους μου ότι αγόρασα ένα ΚΙΑ Ceed με 25χιλιάρικα, ανεξαρτήτως μοτέρ και εξοπλισμού.


Κακά τα ψέμματα, το πρώτο τους μοτέρ άμεσου ψεκασμού 1.6 λίτρων με 200+ ίππους είναι. Και τα υπόλοιπα ασιατικά άμεσου ψεκασμού είναι λιγάκι για πέταμα (περιέργως χειρότερα από τους ΤΗΡ).
Ωραία και τα 7 χρόνια εγγύηση αλλά τί να τα κάνεις αν το μισό καιρό είσαι στο συνεργείο;
harisma23 - Παρ 31 Ιαν 2014, 10:10:51
Θέμα δημοσίευσης:
Κατ' αρχάς, νομίζω ότι δεν κάνει 25 χιλιάρικα, αλλά 22,5 με την απόσυρση που σου δίνουν όλοι τζάμπα. Σε αυτά τα λεφτά παίζει με αντιπάλους τα διάφορα γρήγορα supermini (Clio, 208 κτλ) έναντι των οποίων υπερέχει σε χώρους και εξοπλισμό. Από την άλλη δεν θα είναι εξίσου γρήγορο και πιθανώς και εξίσου sportif. Αλλά σαν πακέτο είναι πιο πλήρες...

Αν θα το αγόραζα; Εν μέσω κρίσης ΟΧΙ! Αλλά και κανένα άλλο από τα προαναφερθέντα, καινούριο. Η εποχή είναι κατάλληλη μόνο για αγορά μεταχειρισμένου.
Steve - Παρ 31 Ιαν 2014, 17:37:17
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Ωραία και τα 7 χρόνια εγγύηση αλλά τί να τα κάνεις αν το μισό καιρό είσαι στο συνεργείο;
Δίνεις χαρά στο τμήμα R&D για το επόμενο μοτέρ Cool
mathanas - Παρ 31 Ιαν 2014, 23:05:15
Θέμα δημοσίευσης:
Ενω οταν καποιος εδινε 23 χιλιαρικα για να παρει το μπουρδελο 207 rc με το διαμαντι THP (τον οποιο δοκιμαζε πανω του η bww) και το μισο καιρο ηταν στο συνεργειο για να ελεγχει το χρονισμα δε ντρεποτανε να το πει ???? Οτι εδωσε 23 χιλιαρικα για να παρει PEUGEOT supermini με ημιακαμπτο ????
salex - Παρ 31 Ιαν 2014, 23:50:09
Θέμα δημοσίευσης:
mathanas έγραψε:
Ενω οταν καποιος εδινε 23 χιλιαρικα για να παρει το μπουρδελο 207 rc με το διαμαντι THP (τον οποιο δοκιμαζε πανω του η bww) και το μισο καιρο ηταν στο συνεργειο για να ελεγχει το χρονισμα δε ντρεποτανε να το πει ???? Οτι εδωσε 23 χιλιαρικα για να παρει PEUGEOT supermini με ημιακαμπτο ????


Με ημιάκαμπτο αλλά φτιαγμένο στη Γαλλία. Με κινητήρα γαλλογερμανικό που έχει εξελιχθεί στην Αυστρία, μπλοκ φτιαγμένο στη Γαλλία, έμβολα και διωστήρες MAHLE από τη Γερμανία, τουρμπίνα ΚΚΚ από την Γερμανία, ηλεκτρικά από την ίδια την Bosch φτιαγμένα στην Ευρώπη όπως και το μεγαλύτερο μέρος του αυτοκινήτου.

Τώρα να έρχονται οι Κορεάτες με ένα αυτοκίνητο που έχει φτιαχτεί ένας θεός ξέρει που (αλλά συναρμολογημένες λαμαρίνες στην Ευρώπη για να μη χρειάζεται να πληρώσει φόρο εισαγωγής) δεν έχει το ίδιο κόστος. Ποτέ δεν είχε.

Για αυτό λέω αι σιχτίρ. Φύκια για μεταξωτές κορδέλες πακεταρισμένα σε ένα καύκαλο σπορτίφ από μια εταιρεία που δεν έχει ιδέα πώς φτιάχνονται τα γρήγορα supermini. Μακάρι να πάει καλά, αλλά με τέτοια τιμή δεν το βλέπω.


Υ.Γ.
Ένας καλομελετημένος ημιάκαμπτος άξονας είναι χίλιες φορές καλύτερος από έναν πρόχειρα στημένο πίσω άξονα με multilink. Η τεχνολογία από μόνη της δεν δίνει πλεονέκτημα αν δε συμβαδίζει με αντίστοιχη μελέτη.
Και τα Corvette έχουν σούστες πίσω αλλά για δες πως στρίβουν σε πίστα...
drdino - Σαβ 01 Φεβ 2014, 01:16:55
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
mathanas έγραψε:
Ενω οταν καποιος εδινε 23 χιλιαρικα για να παρει το μπουρδελο 207 rc με το διαμαντι THP (τον οποιο δοκιμαζε πανω του η bww) και το μισο καιρο ηταν στο συνεργειο για να ελεγχει το χρονισμα δε ντρεποτανε να το πει ???? Οτι εδωσε 23 χιλιαρικα για να παρει PEUGEOT supermini με ημιακαμπτο ????


Με ημιάκαμπτο αλλά φτιαγμένο στη Γαλλία. Με κινητήρα γαλλογερμανικό που έχει εξελιχθεί στην Αυστρία, μπλοκ φτιαγμένο στη Γαλλία, έμβολα και διωστήρες MAHLE από τη Γερμανία, τουρμπίνα ΚΚΚ από την Γερμανία, ηλεκτρικά από την ίδια την Bosch φτιαγμένα στην Ευρώπη όπως και το μεγαλύτερο μέρος του αυτοκινήτου.

Τώρα να έρχονται οι Κορεάτες με ένα αυτοκίνητο που έχει φτιαχτεί ένας θεός ξέρει που (αλλά συναρμολογημένες λαμαρίνες στην Ευρώπη για να μη χρειάζεται να πληρώσει φόρο εισαγωγής) δεν έχει το ίδιο κόστος. Ποτέ δεν είχε.

Για αυτό λέω αι σιχτίρ. Φύκια για μεταξωτές κορδέλες πακεταρισμένα σε ένα καύκαλο σπορτίφ από μια εταιρεία που δεν έχει ιδέα πώς φτιάχνονται τα γρήγορα supermini. Μακάρι να πάει καλά, αλλά με τέτοια τιμή δεν το βλέπω.


Υ.Γ.
Ένας καλομελετημένος ημιάκαμπτος άξονας είναι χίλιες φορές καλύτερος από έναν πρόχειρα στημένο πίσω άξονα με multilink. Η τεχνολογία από μόνη της δεν δίνει πλεονέκτημα αν δε συμβαδίζει με αντίστοιχη μελέτη.
Και τα Corvette έχουν σούστες πίσω αλλά για δες πως στρίβουν σε πίστα...


Σούστα έχουν πίσω (μία εγκάρσια) και μπροστά και φυσικά δεν έχει καμία σχέση με τις διαμήκης σούστες που είχανε τα κάρα και φυσικά έχεις δίκιο για τα περί της πίστας. Laughing Cool

Κατά τα άλλα, +1 για τα περί ημιάκαμπτου κλπ, ο τύπος από μόνος του δεν λέει τίποτα απολύτως, βλ. προηγούμενα ceed/i30. Μπουρδέλα.
volvos - Σαβ 01 Φεβ 2014, 11:11:56
Θέμα δημοσίευσης:
το ξελιγωσατε το θεμα. λες και τη νοιαζει τη κια αν θα παρει κανεις το 1.6Τ...απο αυτο περιμενει να πουλησει σαν εταιρεια.
ειναι δυνατο να καθεστε να ασχοληστε με το κια σιντ και να κρινετε το αμαξι απο μια καφρικη εκδοση που εβγαλε απλα και μονο για τα ματια του κοσμου?


μπουρδελο το κια...
α ναι για πες ρε κωστα να μαθουμε και εμεις.
γιατι εγω 2 ταξιδια που εχω κανει με kia ceed 1.4 109ps του 2007, μπορω να πω οτι ηταν εξισου καλο (για να μη πω καλυτερο και αρχισουμε) απο το 307 της αδερφης μου.

Επισης το παιδι το πηρε το 2007 με 14100 εκανε σερβις καθε 20000χλμ με το ζορι και το εδωσε πριν μερικους μηνες μετα απο 160000χλμ sta 5500ευρω και ολα αυτα τα χρονια δεν εκανε κιχ.
Επισης εχει και παραπανω παθητικη ασφαλεια απο το 307 της αδερφης μου που το αγορασε το 2010 μεταχειρα στα 6000 και εχει βγαλει τα προβληματακια του παρολο που ειχε 30000χλμ!!!

υ.γ. ενας καλομελετημενος ημιακαμπτος οτι και να κανεις θα ειναι ημιακαμπτος. μια ανεξαρτητη αναρτηση οτι και να εχει απο το εργοστασιο θα ειναι ανεξαρτητη αναρτηση που με σωστο ψαξιμο γαμαει και δερνει. βλεπε σιβικ eg....

υ.γ. ποιος ο λογος να συγκρινεις το κια με το 207 και οχι με το 308?
για πεστε μου ποιος θα παει να δωσει +8 να αγορασει το 175αρι για να κοπανιεται οταν παταει κερμα να σπινιαρει 3η στη πετρου ραλλη και να εχει ενα γαλλογερμανικο μοτερ που σπαει για πλακα μπροστα σε ενα κορεατικο μοτερ αν δεν εισαι μηχανικος με το διαγνωστικο στο χερι. βασικα κανεις τρελλος δε θα παρει καμια απο τις δυο μπουρουχες αλλα απορω με το κολλημα σας να συγκρινετε το 207 με ολο το πλανητη.

υ.γ.2 στελιο η ιντελ φτιαχνει τα τσιπακια της σε ενα εργοστασιο κινα και τα πουλαει παντου. δε σε ειδα να πας να παρει τουρμπο χ υπολογιστη επειδη εχει το ιδιο τσιπακι.

υ.γ.3 και ο ολυμπιακος επι μια δεκαετια το 90 αγοραζε τους καλυτερους παιχτες αλλα ειχε μπουρδελο ομαδα...τα καλα υλικα θα κανουν μια τρυπα στο νερο αν δε ξερεις να τα μαγειρευεις
drdino - Σαβ 01 Φεβ 2014, 12:14:55
Θέμα δημοσίευσης:
Για αμάξι με πολλαπλούς χάλι μαύρο ήταν, ειδικά το i30. Πλεύσεις, υποστροφή, ασάφεια. Το 307 ποτέ δεν ήταν κορυφαίο στο δρόμο για να το χρησιμοποιήσω ως αναφορά. Το megane 3 είναι εξαιρετικό στο δρόμο κι ας έχει ημιάκαμπτο. Το proceed δεν ήταν με τίποτα καλύτερο στο δρόμο.

Ένας καλομελετημένος (= λεφτά) ημιακαμπτος (και φυσικά αναφερόμαστε σε όλο το σύστημα της ανάρτησης) θα είναι πολύ καλύτερος από μια πολλαπλών στην οποία δεν έχουν πέσει λεφτά.
salex - Σαβ 01 Φεβ 2014, 12:22:23
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ λέω το αντίθετο - θα το αγοράσω αλλά στη σωστή τιμή!

Δε με πειράζει αν η Intel φτιάχνει τα τσιπάκια της στην Κίνα, αλλά αν έχω επιλογή να αγοράσω από το Ευρωπαικό της εργοστάσιο, έστω και λίγο ακριβότερα, θα το κάνω.

Για 308 δεν μου φέρνει όμως, μάλλον λίγο μικρότερο πρέπει να είναι σε διαστάσεις. Πιο πολύ γκολφίζει.
Έβλεπα και ένα Ford Fiesta από τα τελευταία με το οποίο το ΚΙΑ είναι σαν δύο σταγόνες νερό, ειδικά στο προφίλ. Αλλά μόλις πλησίασα και το είδα από κοντά... Mon dieu, τί μπουρούχα!
Πάει το χάσαμε τελείως.
Το ΚΙΑ δείχνει να είναι μια κούκλα και στο εσωτερικό πολύ όμορφο επίσης. Μακάρι να έρθει και σε λογική τιμή για να έχει ελπίδες.

Βέβαια αν ερχόταν κατευθείαν από την Κορέα και δεν το έφτιαχναν εδώ, θα πλήρωνε ένα 25% φόρο για να μπει στην Ευρωπαική Ένωση. Τώρα που θα το φτιάχνουν στην Τσεχία δεν έχει τέτοιο πρόβλημα. Για αυτό λέω, τουλάχιστον να ξέρουμε τί πληρώνουμε. Όχι επειδή η συναρμολόγηση έγινε εδώ, πάλι από ρομπότ, να πληρώσω και όλα τα υπόλοιπα σε τιμές Ευρώπης. Που είναι το εργατικό κόστος όταν η γραμμή παραγωγής είναι εντελώς μηχανοκίνητη και αυτοματοποιημένη;

Αι σιχτίρ ξανά δηλαδή.

Κακά τα ψέμματα, αν δεν σου αρέσει το καύκαλο και το εσωτερικό, ό,τι και να έχει από κάτω δεν έχει καμία σημασία. Είτε έχει αερανάρτηση είτε σούστες από κάρο.



Υ.Γ. Ο Ολυμπιακός αγόραζε ό,τι έβρισκε μπροστά του ελπίζοντας να φτιάξει ομάδα. Τελικά τη βρήκε την άκρη και ας μην είχε καμία σχέση με την ομάδα... (κι εγώ ολυμπιακός είμαι αλλά κάποια πράγματα κάνουν μπαμ)
Vini - Σαβ 01 Φεβ 2014, 18:38:47
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Vini έγραψε:


Εγώ αν ήμουν 15 χρόνια νεώτερος και είχε 17000euro θα το σκεφτόμουν σοβαρά να το πάρω για 3 με 4 χρόνια, άντε το πολύ για 5. Και μετά πούλημα..

Όπως άλλωστε και έκανα με τις κουπεδιές που είχα της Hyundai... Laughing


Έτσι από απορία, για ποιόν λόγο θα έβαζες τόσο περιορισμένο ορίζοντα κτήσης; Θα το βαριόσουν;


Εγώ βασικά είμαι επηρεασμένος πολύ από τα Κορεάτικα που πέρασαν από το γκαράζ μου.

Και αν κρίνω από τις δύο κουπεδιές, όσο χαιρόμουν να τα βλέπω, να τα φωτογραφίζω και να τα καμαρώνω, άλλο τόσο είχα άγχος όταν τα έβγαζα στο δρόμο ή όταν έψαχνα να παρκάρω. Μιλάμε για πολύ άγχος... Laughing

Τόσο που π.χ. το 1999 που είχα το πρώτο κουπέ πήγα και αγόρασα και το Yugo για να κυκλοφορώ... εντός Αθηνών και τελικά με το Yugo κυκλοφορούσα και εκτός Αθηνών... Laughing

Όλη αυτή η κατάσταση τελικά με κούραζε και τελικά δεν τα ευχαριστιόμουν.
Το ίδιο έπαθα και με το ASTRA. Άγχος.

Με το 206 δεν το είχα αυτό το πρόβλημα, ούτε με το Switft, Fiesta, Yugo, Pajero Pinin.

Και εννοείται ότι δεν το έχω ούτε με το 207 που είναι άκρως αγχολυτικό.
Με έχει ενθουσιάσει (παρόλο που δεν το κυκλοφορώ πολύ λόγω σκούτερ).
Δεν με κουράζει, δεν με προβληματίζει και για αυτό ήδη διανύω τον 5ο χρόνο και από ότι βλέπω δεν νομίζω να το αποχωριστώ... Smile

Για αυτό το λόγο και το συγκεκριμένο Ceed δεν πρόκειται να το αγόραζα.
Αν έμενα σε κάποια άλλη χώρα ίσως να το αγόραζα. Στο Ελλαδιστάν και ιδιαίτερα στο Αθηνιστάν με τίποτα.
volvos - Κυρ 02 Φεβ 2014, 11:24:35
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Για αμάξι με πολλαπλούς χάλι μαύρο ήταν, ειδικά το i30. Πλεύσεις, υποστροφή, ασάφεια. Το 307 ποτέ δεν ήταν κορυφαίο στο δρόμο για να το χρησιμοποιήσω ως αναφορά. Το megane 3 είναι εξαιρετικό στο δρόμο κι ας έχει ημιάκαμπτο. Το proceed δεν ήταν με τίποτα καλύτερο στο δρόμο.

Ένας καλομελετημένος (= λεφτά) ημιακαμπτος (και φυσικά αναφερόμαστε σε όλο το σύστημα της ανάρτησης) θα είναι πολύ καλύτερος από μια πολλαπλών στην οποία δεν έχουν πέσει λεφτά.



χαλι μαυρο το i30???????????
για ποιον????????
για το καυλωμενο που δε μπορει να παρει σοβαρο αμαξι και βουταει του πατερα του?
για αυτον που προσπαθει να τα συνδιασει ολα σε ενα?
δεκτο.
αλλα ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΙΑ?

παιρνετε ναρκωτικα??????
i30 θα παρει ο παππους μου και η θεια μου που θελουν ενα αμαξι για να πανε στη δουλεια τους. γι ααυτο το πραμα ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣΤΑΤΟ. δε προκειται να καταλαβουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ απο ενα π.χ γκολφ αφου εχουν και esp και θα περασουν μερικα ξενοιαστα χρονια οδηγωντας.
ΑΥΤΟ ειναι το κοινο της κια και για αυτο το λογο εγιναν θρυλος αυτα τα αυτοκινητα...

αν δε το καταλαβαινετε νταξ τι να πω.


το οτι εβγαλε ενα κραχτη 1.6τ για να δοκιμασει νεα μοτερ και πραγματα δε καθιστα τη κια σπορ εταιρεια και αντιπαλο για μια τζουλιετα.
δε νομιζω οτι δηλωσε καν κατι τετοιο η κια. η μεγαλη επιτυχια της ειναι οτι καθεστε και ασχολειστε μαζι της και θα ξανασχοληθειτε οταν κατσει διπλα στο κια σπορτ ή πως το λενε μια τζουλιετα και φαει μια κολωνιτσα στο φαναρι και μπαινουν και το γραφουν εδω οι γνωστες με τα 207.
SERSEGI - Κυρ 02 Φεβ 2014, 14:45:53
Θέμα δημοσίευσης:
+1000...
ironman02 - Πεμ 13 Φεβ 2014, 17:32:01
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως για ένα καινούργιο μοτέρ γνώμη μου είναι ότι πάντα υπάρχει ρίσκο για παιδικές ασθένειες, αλλά δε μπορείς να προδιαγράψεις ότι θα έχει προβλήματα και να μην το πάρεις γι'αυτό το λόγο. Μπορεί να είναι και αστέρι. Ίσα ίσα που αυτό έχει και 7 χρόνια εγγύηση. Όχι 2 σαν τα δικά μας.... 7 χρόνια είναι πολλά πάντως!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr