PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - Ράβδοι στέψης - Αντιστρεπτικές "Μέρος 1ο"

Αλεξ@νδρος - Πεμ 06 Ιούν 2002, 22:32:06
Θέμα δημοσίευσης: Ράβδοι στέψης - Αντιστρεπτικές "Μέρος 1ο"
ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΦΟΡΟΥΜ ΕΙΧΑΜΕ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΩΝ ΣΤΟ 1100 ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΚΛΙΣΕΙΣ.ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ 1100 ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΝΤΑΡ ΤΙΣ ΔΟΚΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ ΕΣΤΕΙΛΑ ΜΑΙΛ ΣΤΗΝ ΠΕΖΟ ΓΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ.ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ

Αγαπητέ κύριε ,

Σας ευχαριστούμε για την προτίμησή σας στα αυτοκίνητα PEUGEOT.

Αναφορικά με την ερώτησή σας, θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι τεχνικά η
τοποθέτηση αυτή είναι δυνατή(ΩΡΑΙΑ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΕΤΣΙ?).
Παρόλα αυτά(ΩΧ ΩΧ) η LION HELLAS AE, παραμένοντας σύμφωνη
στις δεσμεύσεις της προς την AUTOMOBILES PEUGEOT δεν μπορεί να προβεί σε μία
τέτοια ενέργεια(ΤΙ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ?ΤΟΣΟ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΥ?).
Επίσης, και αν ακόμα η μετατροπή αυτή μπορούσε να γίνει(ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΕΙΠΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΤΩΡΑ ΤΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ?), το
κόστος της θα ήταν πολύ μεγάλο(1.ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΣ ΠΟΣΟ ΕΣΤΩ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΚΑΙ
2.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΕΒΗΚΕ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ 1100?).

Παραμένουμε στην διάθεσή σας.

Με εκτίμηση,

Τάκης Γιαννακάκης
Τμήμα Marketing & P.R.


ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΔΕΝ ΒΓΑΖΩ ΝΟΗΜΑ?
Sidobre - Πεμ 06 Ιούν 2002, 22:47:51
Θέμα δημοσίευσης:
Xμμμ., λίγο διαλακτική μου κάνει αυτή η απάντηση!

"Nαι μεν αλλά"

Πάντως είναι γεγονός ότι υπάρχουν κάποιες δεσμεύσεις όσο αφορά τους εξοπλισούς, κάτι δηλαδή σαν: γίνεται αλλά εμείς δεν πρέπει να το κάνουμε.

Tι να πώ, δεν ξέρω. Kάποια στιγμή πάντως, είχα ρωτήσει όταν είχα ένα Saxo 1.1 για αντιστρεπτικές και δεν είχα βγάλει άκρη.

Πάντως εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι προτιμοτερο να μαζέψεις κάτι στην άκρη και πουλώντας αυτό να πάρεις κάτι μεγαλύτερο.

Aφ'ενός δεν αξίζει η βελτίωση σε 1.1, αφ'εταίρου όσα χρήματα και να ρίξεις τα ίδια χρήματα θα το πουλήσεις.
Byron206 - Παρ 07 Ιούν 2002, 00:26:10
Θέμα δημοσίευσης:
ΠΑΙΔΙΑ Η LION HELLAS ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΗΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ Τ Ι Π Ο Τ Α......ΕΧΩ ΚΑΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΓΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΖΗΤΗΣΑ ΜΟΥ ΛΕΓΑΝ PEUGEOT SPORT!!!!! (ME TA ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΙΤ-ΑΚΙΑ ΤΟΥΣ, ΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ). Confused
Miltellas - Παρ 07 Ιούν 2002, 03:04:48
Θέμα δημοσίευσης:
Ακόμα με την αντιπροσωπεία ασχολείστε;!

Εγώ τους έχω ικανούς μόνο για την πεπατημένη. Κανα σέρβις άντε και κάτι από την πεζό σπορ.
DimiP - Παρ 07 Ιούν 2002, 15:55:47
Θέμα δημοσίευσης:
παρομοιο mail ελαβα κι εγω απο τη lion οταν τους ρωτησα για αναβαθμιση φρενων απο το 206 gti. ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΡΝΗΣΗ.
Αν και ολοι λενε πως αυτο ειναι εφικτο.
Επίσης σε τηλεφωνικη συνομιλία μου αρνηθηκαν να μου τοποθετησουν billstein αμορτισερ αν και τα πουλάνε και μπαινουν κιολας απο οτι ελεγαν.
Το μονο που δεχτηκαν (σε αλλο mail) οτι μπαινει και το κανουν (αφου εδωσαν τιμη για υλικο+εργασια) ειναι το τιμονι το δερματινο απο το 206 Gti.
Aντα βγαλε ακρη.!!!
Vini - Παρ 07 Ιούν 2002, 16:09:24
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά καλό παιδί ο "Τάκης Γιαννακάκης" αλλά μέχρι εκεί...μην περιμένετε από το παληκάρι να σας πει και να σας λύσει θέματα αντιστρεπτικών δοκών.....ή να σας πει ΕΛΑΤΕ-ΕΛΑΤΕ!!

Ο άνθρωπος είναι του MARKETING και σε πολλά απαντά...σκεφτήτε ότι πάτε στην PEUGEOT SPORT που είναι και το αντικείμενο της και ΔΕΝ ξέρει να σου απαντήσει....

Η λύση είναι μία! Πας στην PEUGEOT....και τους λές:
- Εχω 206 1100 καινούριο! Ποιοι οι κωδικοί των αντιστρεπτικών? Πόσο κάνουν?

Μόλις μάθεις ότι υπάρχουν (σαν κωδικοί) τους ρίχνεις το φρούτο!

- Μπορώ να τις βάλω στο δικό μου εδώ και τώρα ? ?
Αλεξ@νδρος - Κυρ 09 Ιούν 2002, 15:39:46
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια ο μετρ των αγοραπωλησιων Vini αρχιζει και φανερωνει τα μυστικα του .Τρεεεεεεξτε
Αλεξ@νδρος - Σαβ 29 Ιούν 2002, 16:31:50
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον ρωτησα στον Γκαλλο για τοποθετηση αντιστρεπτικων στο 1100(η τιμη σαν ανταλλακτικα ειναι πολυ καλη οπως θα δειτε σε αλλο topic )και μου ειπε οτι πισω δεν μπαινει γιατι δεν υπαρχουν υποδοχες και ειναι προτιμοτερο (και φθηνοτερη λυση)να αγορασεις μεταχειρισμενο ολο τον πισω αξονα(με δισκοφρενα κιολας) απο το να μετατρεψεις την ηδη υπαρχουσα αναρτηση.Μπροστα μπαινει αλλα πρεπει πρωτα να σηκωσει το αμαξι για να σιγουρευτει .Αυτα σαν πρωτη αποψη με καθε επιφυλαξη.
Θα ρωτησω και σε αλλη Peugeot
Miltellas - Σαβ 29 Ιούν 2002, 23:35:39
Θέμα δημοσίευσης:
vini έγραψε:
Η λύση είναι μία! Πας στην PEUGEOT....και τους λές:
- Εχω 206 1100 καινούριο! Ποιοι οι κωδικοί των αντιστρεπτικών? Πόσο κάνουν?

Μόλις μάθεις ότι υπάρχουν (σαν κωδικοί) τους ρίχνεις το φρούτο!

- Μπορώ να τις βάλω στο δικό μου εδώ και τώρα ? ?


Τελικά, απ' ότι βλέπω ο καθένας εδώ μέσα έχει και την ειδικότητά του...

Wink
Αλεξ@νδρος - Κυρ 30 Ιούν 2002, 12:14:25
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
vini έγραψε:
Η λύση είναι μία! Πας στην PEUGEOT....και τους λές:
- Εχω 206 1100 καινούριο! Ποιοι οι κωδικοί των αντιστρεπτικών? Πόσο κάνουν?

Μόλις μάθεις ότι υπάρχουν (σαν κωδικοί) τους ρίχνεις το φρούτο!

- Μπορώ να τις βάλω στο δικό μου εδώ και τώρα ? ?


Τελικά, απ' ότι βλέπω ο καθένας εδώ μέσα έχει και την ειδικότητά του...

Wink


Αμ πως νομιζεις εμαθα την τιμη.Με την τεχνικη]VINI
pduke - Πεμ 18 Ιούλ 2002, 19:43:49
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά για το θέμα δεν ξέρω τίποτα αλλα για να μην ανοίγω άλλο topic για αντιστρεπτικές θα θείξω το θέμα μου εδώ:
Με την εμφάνιση του 206SW έχουμε(?) Idea μια καλή κατα τα φαινόμενα εναλλακτική.(και μιλάω πιο πολύ για τους δίλιτρους γιατί δεν έχουμε να παρουμε από μεγαλύτερο μοντέλο.Το SW λοιπόν φοράει πιο σκληρές αντιστρεπτικές από το απλό για λόγους βάρους.Στα δικά μας μια τετοια μετατροπή θα ήταν δόκιμη?τι λέτε?

και κάτι αλλο,τελικά για να σκληρύνει το πίσω τι θέλεις;
1)αντιστρεπτική? ή
2)ράβδους στρέψης?
DimiP - Πεμ 18 Ιούλ 2002, 21:17:57
Θέμα δημοσίευσης:
δηλαδη ετσι και η Peugeot βγαλει το 206 σε εκδοση ΝΤΑΛΙΚΑΣ, ...σωθηκαμε.
εκει να δειτε αντιστρεπτικη!!!!!!

χουμορ κανω αφεντικο χουμορ
Tomcat - Πεμ 18 Ιούλ 2002, 21:30:16
Θέμα δημοσίευσης:
Ααα ρε ο υβριδισμός στο Kλουμπ (club) πάει η σύννεφο.Πρώτα ήταν Concorde μετά Red october και τελικά νταλίκα.Πεδιά εγώ ψάχνω κάτι σε 206 Stayer Wrc μπορεί να με βολέψει κανένας? Mr. Green Beer
christhehealer - Παρ 19 Ιούλ 2002, 14:35:10
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά δεν είχα διαβάσει αυτό το topic αλλά βρήκα πολύ ενδιαφέρον την απάντηση της Lion Hellas. Aπορώ πως ο alexandros δεν κατάλαβε τίποτα.

Eίναι πολύ απλό.

Bασικά μπορούμε να κάνουμε τα πάντα, τι Lion Hellas είμαστε!!! Mην μας περάσει ο πελάτης για τραχανάδες και τον χάσουμε!!!!!
Aμα λάχει και το 206 του 206Tomcat σε STAYER 206 WRC, μετατρέπουμε.

Aλλά πάλι που να μπλέχουμε, τώρα με τους γκιόζηδες μηχανικούς που έχουμε.

Tο βασικό είναι ο πελάτης να είναι πάντα ευχαριστημένος. Eίναι και το bonus μας στη μέση. Άρα είμαστε πάντα στη διαθεσή του αρκεί να μην μας χρειάζεται.


Kαι επειδή ο κύριος Tάκης Something είναι πάντα στη διαθεσή μας (λατρεύω τους πρόθυμοι) σε ποιο mail του στέλνω τις ερωτήσεις μου; Twisted evil Twisted evil Twisted evil
Miltellas - Σαβ 20 Ιούλ 2002, 05:02:07
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
Παιδιά για το θέμα δεν ξέρω τίποτα αλλα για να μην ανοίγω άλλο topic για αντιστρεπτικές θα θείξω το θέμα μου εδώ:
Με την εμφάνιση του 206SW έχουμε(?) Idea μια καλή κατα τα φαινόμενα εναλλακτική.(και μιλάω πιο πολύ για τους δίλιτρους γιατί δεν έχουμε να παρουμε από μεγαλύτερο μοντέλο.Το SW λοιπόν φοράει πιο σκληρές αντιστρεπτικές από το απλό για λόγους βάρους.Στα δικά μας μια τετοια μετατροπή θα ήταν δόκιμη?τι λέτε?

και κάτι αλλο,τελικά για να σκληρύνει το πίσω τι θέλεις;
1)αντιστρεπτική? ή
2)ράβδους στρέψης?


Με την αντιστρεπτική θα σκληρύνει στις στροφές.
Με τις ράβδους θα σκληρύνει παντού, αλλά η προυπάρχουσα αντιστρεπτική θα χάσει το νόημά της (κατά ένα μέρος).
Οπότε ή βάζεις μόνο αντιστρεπτική ή βάζεις και τα δύο. Αποφεύγεις να βάλεις μόνο ράβδους, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα βελτιωθεί θεαματικά το κράτημα, απλά ίσως να αλλάξει ο τρόπος που κρατάει. Μπορώ και να υπεισέλθω και σε λεπτομέρειες εάν θέλεις και... έχω χρόνο.

Βέβαια, η Πεζώ Σπορ έχει πάντα τον πρώτο λόγο.
pduke - Κυρ 21 Ιούλ 2002, 21:15:33
Θέμα δημοσίευσης:
ναι θα ήθελα να διαβάσω λεπτομέρειες Μιλτέλληνα( άμα δεν μου πεις τι σημαίνει αυτό το ψευδώνυμο....... :mad: ) και μια τελική άποψη από σένα.Γιατί το χαμήλωμα που κανουμε όλοι στα γαλλικά μας ,ναι μεν σκληραίνει την μπροστινή ανάρτηση αλλά πίσω απλά χαμηλώνει.
Από την άλλη δεν έχω ακούσει να κυκλοφορούν στο εμπόριο ράβδοι και αντιστρεπτικές.Τι συμβαίνει τελικά?
Miltellas - Δευ 22 Ιούλ 2002, 02:19:23
Θέμα δημοσίευσης:
Αλλάζοντας τα αμορτισέρ με 4 σκληρά η κατάσταση θα βελτιωθεί αρκετά στην πίσω ανάρτηση.

Απο εκεί και πέρα υπάρχουν στην Πεζό Σπορ, ράβδοι στρέψης Group N με 1000Ε περίπου. Πολύ πιθανό να έχει και κάτι αντίστοιχο σε αντιστρεπτική.

Να σου πω και το μυστικό στα γαλλικά με ράβδους στρέψης:
Φτιάχνοντας την πίσω ανάρτηση φτιάχνεται και η εμπρός, σε βαθμό που το αυτοκίνητο βιδώνει τόσο πολύ μπροστά που συμπεριφέρεται σχεδόν πάντα υπερστροφικά έως πολύ υπερστροφικά (θα θέλει χέρια). Αυτό ισχύει σε όλα τα αυτοκίνητα βέβαια αλλά ποτέ όπως στα γαλλικά. Αυτό είναι και το ατού των γαλλικών (όταν όμως τα οδηγούν καλοί οδηγοί) και γίνονται άπιαστα στις στροφές ακόμη και από φανερά δυνατότερα αυτοκίνητα.

Και επειδή και κάποιοι άλλοι σκάνε να το πω να τελειώνει:
Μιλτιάδης + Ελλάς
(Πας μη ελληνικά σκεπτόμενος, βάρβαρος)
pduke - Δευ 22 Ιούλ 2002, 10:04:58
Θέμα δημοσίευσης:
Μια στιγμή ρε Καρντάση!!
Δηλαδή θέλεις να μου πεις ότι αν χαμηλώσω τη μικρή θα γίνει ακόμη πιο υπερστροφική??
Δεν λέω,τίποτα πιο ωραίο από την υπερστροφή και ιδιαίτερα του 206 που έχει και μια προοδευτικότητα,αλλά αν πάει παραπάνω τότε θα πηγαίνω με τισ πόρτες ακόμα και στο παρκάρισμα που λεέι ο λογος,με λιγα λόγια θα χάσω σε κράτημα γιατί ήδη έχω χαλαρό οπίσθιο.άλλωστε η πιθανότητα να το τοποθετήσω ¨αγωνιστικά" σε μια στροφή(υπερστροφή από πριν με πιθανό φλικ κιόλας(μη χέσω!!!!)και έμπα με τα 4)δεν υπάρχει γιατί δεν έχω το δρόμο για πάρτη μου.

κοινώς:δεν το κάνεις πιο λιανό!
Miltellas - Δευ 22 Ιούλ 2002, 13:28:09
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι μεν, αλλά θα ανεβεί κι άλλο το κράτημα. Απλά όταν σου φεύγει θα φεύγει πιο υπερστροφικά, ό,τι καλύτερο. Θα έχεις τιμόνι παντού και πάντα.

Όταν χαμήλωσε δεν παρατήρησες ότι το κράτημα ανέβηκε, και η υπερστροφή μειώθηκε; Με το χαμήλωμα στο 206 ανοίγει το κάμπερ των πίσω τροχών και κρατάει πίσω καλύτερα. Με τα ελατήρια εμπρός σκληραίνει και κάνεις καλύτερη μούρη. Αποτέλεσμα, αισθητά καλύτερο κράτημα με μικρή μείωση της υπερστροφής. Σκληραίνοντας την ανάρτηση πίσω, μειώνονται οι κλίσεις, αυξάνει το κράτημα κατά πολύ εμπρός και αυξάνεται και το κράτημα πίσω, αυξάνεται όμως και η υπερστροφή όταν εμφανίζεται.

Όλα αυτά τα έχω εφαρμόσει στο R5 που είχα, και είχε ίδια ανάρτηση πίσω με το 206.

Μην μου πεις ότι δεν θέλεις υπερστροφή; Μπορεί να φεύγει πίσω αλλά εφόσον κατέχεις την τέχνη μένεις στο δρόμο. Ή είσαι παλαβός ή δεν είσαι! Wink
pduke - Δευ 22 Ιούλ 2002, 14:14:27
Θέμα δημοσίευσης:
Μάλιστα!
Απλά δεν σε είχα καταλάβει.Εσύ έλεγες για τα αποτελέσματα μιας πίσω ανάρτησης με πιο σκληρές ράβδους ενώ εγώ νόμιζα ότι μιλούσς για απλό χαμήλωμα,κάτι που εγώ δεν έχω κάνει ακόμα!!Γιατί?γιατί με 16 ζαντα , προφίλ 45 και π-ζερο ,κοπανάω ήδη.Θα το κάνω βέβαια με εσάς που έμπλεξα.
Πάντως πρέπει να τα συζητήσουμε από κοντά Μίλτο γιατί εσύ ξέρεις πολλά και έρχετε η σειρά σου....Μοιράζεις...... Wink
Miltellas - Δευ 22 Ιούλ 2002, 14:41:51
Θέμα δημοσίευσης:
Φταίω κι εγώ pduke για την παρεξήγηση. Ότι σου έγραψα σου τα έγραψα με την εντύπωση ότι είχες ήδη χαμηλώσει τη μικρή σου. Smile

Τέλος πάντων, τελικά ενημερώθηκες γι αυτό που ήθελες, κι αυτό μετράει. Wink
christhehealer - Δευ 22 Ιούλ 2002, 14:56:29
Θέμα δημοσίευσης:
8) 8) 8) Aυτό είναι...

H ΓNΩΣTH ΠAPAΓKA THΣ ΘEΣΣAΛONIKHΣ KANONIZEI ΓOYΣTA ME TΣIΠOYPA KAI MEZEΔEΣ ΣTA ΛAΔAΔIKA!!!!!

Oρίστε και οι αποδείξεις

pduke έγραψε:
Πάντως πρέπει να τα συζητήσουμε από κοντά Μίλτο γιατί εσύ ξέρεις πολλά και έρχετε η σειρά σου....Μοιράζεις...... Wink


Όχι θα μου ξεφεύγανε... 8O 8O 8O 8O
Miltellas - Δευ 22 Ιούλ 2002, 15:41:50
Θέμα δημοσίευσης:
Η παράγκα των Αθηνών μας την έχει στήσει και δεν μπορούμε να κρυφτούμε... Razz Από τη ζήλια είναι... Laughing

Καλά, ζηλιάρη Chris, έλα κι εσύ όποτε θες. Φέρε και την παράγκα σου μαζί. Δεν χαλάμε χατήρια εμείς τα καρντάσια. Laughing Wink
Miltellas - Τετ 11 Σεπ 2002, 00:20:22
Θέμα δημοσίευσης:
Πρόκειται να παραγγείλω άμεσα από Γαλλία μέσω της Lion:
1) Αντιστρεπτική δοκό πίσω 21χιλ (2λιτρο): 45Ε
2) Ράβδοι Στρέψης 1+1: 42Ε+42Ε=84Ε
Σύνολο 129Ε!!
Τζάμπα πράμα...
...Και ζήτω η υπερστροφή (σας το είπα ότι θα επιστρέψω... υπερστρέφοντας)

Όποιος 14άρης ενδιαφέρεται για την αντιστρεπτική μου να το δηλώσει...
Ευκαιρία και για τον Αλέξανδρο να αποκτήσει πίσω ανάρτηση (ράβδοι στρέψης και αντιστρεπτική-αρκεί να μπαίνει) από 1.6 16V σε τιμή ευκαιρίας!! Wink Wink

Asta la Gousta Babe!!!
pugsang - Τετ 11 Σεπ 2002, 07:06:42
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε Μίλτο

Τι τιμες είναι αυτές??
Γιατί η δικια μου αντιστρεπτική στα 21mm εχει 85.000?
pduke - Τετ 11 Σεπ 2002, 21:00:11
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Ρε Μίλτο

Τι τιμες είναι αυτές??
Γιατί η δικια μου αντιστρεπτική στα 21mm εχει 85.000?


γιατί φίλε pugsang(πωπω μου θυμίζεις stang's swang από SRV!!!!!!ε Χρήστο; Wink )

Η ΠΑΡΑΓΚΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΜΕΣΑ!!!!!
Αλεξ@νδρος - Τετ 11 Σεπ 2002, 21:56:21
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:


Όποιος 14άρης ενδιαφέρεται για την αντιστρεπτική μου να το δηλώσει...
Ευκαιρία και για τον Αλέξανδρο να αποκτήσει πίσω ανάρτηση (ράβδοι στρέψης και αντιστρεπτική-αρκεί να μπαίνει) από 1.6 16V σε τιμή ευκαιρίας!! Wink Wink

Asta la Gousta Babe!!!

Ετοιμαζω e-mail για Γαλλια για τα περι συμβατοτητας Exclamation
Παντως προηγειται ο Dimip -το 1600 ειναι πιο κοντα στο 1400 Wink
Εγω βολευομαι και με του 1100 η του 1400-μονο που θελω και την μπροστα Twisted evil
Ρε θα μου πει κανεις πως ειναι η αντιστρεπτικη στα αγγλικα η θα αρχισω να δαγκωνω?
pduke - Τετ 11 Σεπ 2002, 22:39:05
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros έγραψε:

Ρε θα μου πει κανεις πως ειναι η αντιστρεπτικη στα αγγλικα η θα αρχισω να δαγκωνω?


Νομίζω Torsion bar Αλέξανδρε
Aν δεν είναι η αντιστρεπτική,τότε είναι η ράβδος στρέψης.... Confused
pugsang - Πεμ 12 Σεπ 2002, 08:00:07
Θέμα δημοσίευσης:
anti roll bar=αντιστρεπτική

torsion bar=ράβδος στρέψης
Miltellas - Κυρ 15 Σεπ 2002, 03:15:07
Θέμα δημοσίευσης:
Alexandros έγραψε:
Παντως προηγειται ο Dimip -το 1600 ειναι πιο κοντα στο 1400 Wink
Εγω βολευομαι και με του 1100 η του 1400-μονο που θελω και την μπροστα Twisted evil


Οι ράβδοι στρέψης του 1.6 είναι ίδιες με του 1.4. Τα 1.4 χρειάζονται μόνο τις αντιστρεπτικές μπρος πίσω.

Αν και δεν είναι τόσο σημαντικό να αλλάξω και την εμπρός αντιστρεπτική, εάν του 2λιτρου μπαίνει στο 1.6 (έχει διαφορετικό σχήμα) και είναι σε αντίστοιχη με τα υπόλοιπα τιμή, θα την παραγγείλλω και αυτή. Wink
DimiP - Κυρ 15 Σεπ 2002, 10:48:34
Θέμα δημοσίευσης:
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΜΟΥ ΡΕΕΕΕΕ?

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ PEUGEOT ΤΟΥ ΜΙΛΤΕΛΑ.
ΟΛΟ ΤΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ.............
;
Αλεξ@νδρος - Κυρ 15 Σεπ 2002, 13:32:56
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον αν υπαρχει συμβατοτητα σκεφτηκα την απολυτη τραμπα
Ο Μιλτ βαζει την ραβδο του 2.0 ,Ο Ντιμι του Μιλτ και εγω του Ντιμικαι ετσι βολευομαστε ολοι Wink
DimiP - Κυρ 15 Σεπ 2002, 13:45:42
Θέμα δημοσίευσης:
Alexandros έγραψε:
Λοιπον αν υπαρχει συμβατοτητα σκεφτηκα την απολυτη τραμπα
Ο Μιλτ βαζει την ραβδο του 2.0 ,Ο Ντιμι του Μιλτ και εγω του Ντιμικαι ετσι βολευομαστε ολοι Wink



ΣΩΣΤΤΤΤΟΟΟΟΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
ΕΓΚΡΙΝΩ ΚΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ.



Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Miltellas - Δευ 16 Σεπ 2002, 01:03:57
Θέμα δημοσίευσης:
Ερχονταιιι!

Το καλό πράμα ΔΕΝ αργεί να γίνει... Wink
Miltellas - Πεμ 10 Οκτ 2002, 01:37:56
Θέμα δημοσίευσης:
ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!!!!
Έγραφα ΜΙΑ ΩΡΑ ολόκληρη ανάλυση για αντιστρεπτικές, κάνω post και μου ζητάει ΞΑΝΑ κωδικό εισαγωγής. Τον δίνω και... ΠΑΝΕ ΟΛΑ, ΧΑΘΗΚΑΝ! Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

Επιγραμματικά, έγραφα ότι οι αντιστρεπτικές είναι must, και η σημαντικότερη (και οικονομικότερη) κίνηση που μπορούμε να κάνουμε για να φτιάξουμε πιο σπορ οδική συμπεριφορά στο 206 μας. Τα ελατήρια και τα αμορτισέρ έπονται και φτιάχνουν ακόμη πιο ολοκληρωμένο σύνολο. Όποιος ενδιαφέρεται να κάνει αυτήν την κίνηση στο 206 του να το αναφέρει για να τον βοηθήσω να μην ταλαιπωρηθεί από την αντιπροσωπεία με άστοχες κινήσεις.

Οι αντιστρεπτικές ενεργούν μόνο στις στροφές δίνοντας μικρότερες κλίσεις και ορίζοντας το όριο λειτουργίας των αμορτισέρ-ελατηρίων. Στις ευθείες δεν λειτουργούν και έτσι δεν επηρεάζουν την άνεση στα ταξίδια. Τοποθετούμε τις αντιστρεπτικές από ένα ισχυρότερο 206 παραγωγής.

Οι ράβδοι στρέψης που έχει πίσω το 206, υπάρχουν αντί για τα ελατήρια, και η αλλαγή με ισχυρότερες είναι must κυρίως για όποιον με 100-150 ίππους θέλει να χρησιμοποιεί την δύναμη του μοτέρ του και τις ικανότητές του στις στροφές. Όλα τα 206 έχουν 19χιλ αντιστρεπτικές (έτσι δεν είναι Αλέξανδρε; ) και το 2λιτρο έχει 19,5χιλ.

Τα CC έχουν σκληρότερες αντιστρεπτικές και ας κάνουν τον κόπο να ρωτήσουν την Lion (καλό κουράγιο), για το τί περισσότερο μπορούν να βάλουν.
Οι 2λιτροι μάλλον πρέπει να περιμένουν το RC, αλλιώς θα πρέπει να καταφύγουν στην Peugeot Sport και να αδειάσουν τις τσέπες τους...

Και... το πρώτο 1.6 16V με ανάρτηση από 2λιτρο, με σπορ ελατήρια και χαμήλωμα είναι γεγονός. Επιτέλους, τα Ventura δουλεύουν!!!

Αλέξανδρε και DimiP, θέλω να διευκρινίσω κάτι ακόμη στην Lion (γιατί πάλι έγινε παράλειψη) σχετικά με τα σινεμπλόκ της εμπρός αντιστρεπτικής... Αναμείνατε.

Αχ, πόσα ακόμη έγραψα και χάθηκαν... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Nikel - Πεμ 10 Οκτ 2002, 01:44:41
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Τα CC έχουν σκληρότερες αντιστρεπτικές και ας κάνουν τον κόπο να ρωτήσουν την Lion (καλό κουράγιο), για το τί περισσότερο μπορούν να βάλουν.


Τι να ρωτησουμε ρε Μιλτ...αυτες οι μα'ι'μουδες δεν ξερουν την τυφλα τους την ιδια Evil Evil Evil
Miltellas - Πεμ 10 Οκτ 2002, 03:08:31
Θέμα δημοσίευσης:
Nikel έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Τα CC έχουν σκληρότερες αντιστρεπτικές και ας κάνουν τον κόπο να ρωτήσουν την Lion (καλό κουράγιο), για το τί περισσότερο μπορούν να βάλουν.


Τι να ρωτησουμε ρε Μιλτ...αυτες οι μα'ι'μουδες δεν ξερουν την τυφλα τους την ιδια Evil Evil Evil


Μην στεναχωριέσαι Νικελάκο, θα μάθω εγώ. Τώρα που πήρα το "κολλάει"...
Άσε που άρχισε να μ'αρέσει να βλέπω τις στραβόφατσες να δυσανασχετούν μόλις με βλέπουν...

Μια που απάντησες πρώτος, κερδίζεις μία διαπίστωσή μου. Το CC σου έχει σκληρότερες αντιστρεπτικές από το 1.6XS και πιστεύω ότι συμβαίνει αυτό για αυξημένη ακαμψία του αυτοκινήτου καθ'ότι cabrio. Καλή κίνηση από την Peugeot που αποδεικνύει εμπράκτως πόση σημασία δίνει στον τομέα "οδική συμπεριφορά" των αυτοκινήτων της. Ένα από τα στοιχεία που φαίνονται με το που οδηγείς το 206 μου είναι ότι το νιώθεις τελείως άκαμπτο.

Μπροστά φαράω την αντιστρεπτική του 1.6CC 20χιλ. που είναι ακριβώς ίδιου πάχους με του 2λιτρου. Πίσω φοράω αντιστρεπτική από 2λιτρο (21χιλ) και τις ράβδους στρέψης του 2λιτρου (19,5χιλ). Κόστος αγοράς 187Ε από Lion και 60Ε περαστικά στο συνεργείο του Club (ΒΑΣΙΛΗΔΕΣ).

Αποτελέσματα: Ασύγκριτα καλύτερη κατευθυντικότητα στις στροφές, πλήρη αρμονία και απόλυτη συνεργασία με τα Ventura, συνεργασία με τα πισινά DeCarbon Comfort άψογη, συνεργασία με τα μπροστινά Monroe Reflex πολύ καλή (η πλεύση που παρουσιάζαν άνω των 170χαω τώρα εμφανίζεται με άνω των 180χαω και λιγότερο έντονη), ελάχιστες κλίσεις στις στροφές, νευρικότερο πίσω μέρος με 100% πλήρως ελεγχόμενες υπερστροφικές τάσεις, υποστροφή όπου εμφανίζεται οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στα λιωμένα μπροστινά Conti, πλήρης απουσία ταλαντώσεων και πλήρης ακαμψία πλαισίου (και χωρίς μπάρα θόλων - δεν αισθάνομαι να μου χρειάζεται!!), άμεση απόκριση σε κάθε εντολή του τιμονιού, φοβερό κράτημα αλλά με μειωμένη προοδευτικότητα άρα αυξημένη προσοχή από αδαείς. Όλα αυτά με πλήρη άνεση. Γνήσιο και καθαρόαιμο GT. Με DeCarbon Performance εμπρός, GTi έτοιμο για αγώνες πίστας και χωρίς επιφύλαξη (όχι για πρωταθλητισμό φυσικά).
pugsang - Δευ 21 Οκτ 2002, 11:52:06
Θέμα δημοσίευσης:
Τωρα αυτό πως σας φαίνεται?

Ράβδοι στρέψεως 22mm καινούργιες για 106 1.6 16V 69 ευρα έκαστηΧ2 = 138 Ευρά

Τη στιγμή που η Peugeot sport Ελλάδος τις δίνει 545 Ευρά και η Γαλλία τις δίνει 326 Ευρά

ΤΙ Ν ΑΥΤΑ ΡΕΕΕΕΕΕ??????????

ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΡΕΕΕΕ??????????


Για να μην με ρωτήσετε σας λεω πως ηδη τις παρήγγειλα(φυσικά) και αυριο τις παραλμβάνω!Και με εγγύηση επιστροφής σε περίπτωση που συμβεί το αναπάντεχο και δεν ταιριάζουν!
Sidobre - Δευ 21 Οκτ 2002, 12:04:46
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Τωρα αυτό πως σας φαίνεται?

Ράβδοι στρέψεως 22mm καινούργιες για 106 1.6 16V 69 ευρα έκαστηΧ2 = 138 Ευρά

Τη στιγμή που η Peugeot sport Ελλάδος τις δίνει 545 Ευρά και η Γαλλία τις δίνει 326 Ευρά

ΤΙ Ν ΑΥΤΑ ΡΕΕΕΕΕΕ??????????

ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΡΕΕΕΕ??????????


Για να μην με ρωτήσετε σας λεω πως ηδη τις παρήγγειλα(φυσικά) και αυριο τις παραλμβάνω!Και με εγγύηση επιστροφής σε περίπτωση που συμβεί το αναπάντεχο και δεν ταιριάζουν!


ΤΙ, ΠΟΙΟΣ, ΠΟΥ; Shocked Shocked Shocked
pugsang - Δευ 21 Οκτ 2002, 12:10:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ενας τυπάκος με ανταλλακτικά Peugeot - Citroen στην Στρ. Καλλάρη

Μάλιστα κοίταξε στην διαφάνεια της Peugeot και μου είπε οτι για το δικό μου δίνει 19mm (Μαμίσιες) και μετα 22mm.Οι 21mm λεει ήταν για το 8V

Τι να πω ρε Τάσο!
Miltellas - Τετ 23 Οκτ 2002, 00:13:52
Θέμα δημοσίευσης:
Μάκη, για να μην εκφραστώ και πάλι ελεύθερα για την Lion, σε αφήνω να βάλεις τις ράβδους, να τις δοκιμάσεις και μετά να εκφραστείς όπως θέλεις εσύ...

Αλλά, 22χιλ για το Rallye!! Αμάν! Shocked Shocked
Μετά, πού να σε πιάσουμε στις στροφές οι ταλαίπωροι...
Βέβαια, θα χρειάζονται και "απόλυτα" χέρια, αλλά εσύ απ' αυτά προφανώς έχεις... Wink

Κι εγώ έβαλα 19,5χιλ και νόμιζα ότι κάτι έκανα... Αλλά πού θα πάει, δεν θα βγουν χοντρύτερες; Twisted evil
Nikel - Τετ 23 Οκτ 2002, 00:41:34
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Nikel έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Τα CC έχουν σκληρότερες αντιστρεπτικές και ας κάνουν τον κόπο να ρωτήσουν την Lion (καλό κουράγιο), για το τί περισσότερο μπορούν να βάλουν.


Τι να ρωτησουμε ρε Μιλτ...αυτες οι μα'ι'μουδες δεν ξερουν την τυφλα τους την ιδια Evil Evil Evil


Μην στεναχωριέσαι Νικελάκο, θα μάθω εγώ. Τώρα που πήρα το "κολλάει"...
Άσε που άρχισε να μ'αρέσει να βλέπω τις στραβόφατσες να δυσανασχετούν μόλις με βλέπουν...


Μια που απάντησες πρώτος, κερδίζεις μία διαπίστωσή μου. Το CC σου έχει σκληρότερες αντιστρεπτικές από το 1.6XS και πιστεύω ότι συμβαίνει αυτό για αυξημένη ακαμψία του αυτοκινήτου καθ'ότι cabrio. Καλή κίνηση από την Peugeot που αποδεικνύει εμπράκτως πόση σημασία δίνει στον τομέα "οδική συμπεριφορά" των αυτοκινήτων της. Ένα από τα στοιχεία που φαίνονται με το που οδηγείς το 206 μου είναι ότι το νιώθεις τελείως άκαμπτο.

Μπροστά φαράω την αντιστρεπτική του 1.6CC 20χιλ. που είναι ακριβώς ίδιου πάχους με του 2λιτρου. Πίσω φοράω αντιστρεπτική από 2λιτρο (21χιλ) και τις ράβδους στρέψης του 2λιτρου (19,5χιλ). Κόστος αγοράς 187Ε από Lion και 60Ε περαστικά στο συνεργείο του Club (ΒΑΣΙΛΗΔΕΣ).


ΕΙμαι στην αναμονη για να μαθω Μιλτ...
Miltellas - Τετ 23 Οκτ 2002, 01:16:12
Θέμα δημοσίευσης:
Nikel έγραψε:
ΕΙμαι στην αναμονη για να μαθω Μιλτ...


Καλό μου κουράγιο τότε... Crying or Very sad
DimiP - Τετ 23 Οκτ 2002, 23:11:47
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Μάκη, για να μην εκφραστώ και πάλι ελεύθερα για την Lion, σε αφήνω να βάλεις τις ράβδους, να τις δοκιμάσεις και μετά να εκφραστείς όπως θέλεις εσύ...

Αλλά, 22χιλ για το Rallye!! Αμάν! Shocked Shocked
Μετά, πού να σε πιάσουμε στις στροφές οι ταλαίπωροι...
Βέβαια, θα χρειάζονται και "απόλυτα" χέρια, αλλά εσύ απ' αυτά προφανώς έχεις... Wink

Κι εγώ έβαλα 19,5χιλ και νόμιζα ότι κάτι έκανα... Αλλά πού θα πάει, δεν θα βγουν χοντρύτερες; Twisted evil


Δηλ. ρε Μιλτο παλι δεν εισαι ευχαριστημενος με τις αντιστρεπτικ.
αληθεια δε σε ρωτησα. για πες η μαλλον κανε ενα Review (αν βρεις χρονο) με τις καινουριες αντιστρ. λογικα τις εχεις ηδη βαλει ετσι ;;
Miltellas - Παρ 25 Οκτ 2002, 01:17:26
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω την εντύπωση ότι έχω ξανακάνει το Review...

Το 206 μου έχει γίνει αισθητά πιο σαφές και σταθερό στις στροφές και στις αλλαγές κατεύθυνσης.

Αντιδρά αμεσότερα στις εντολές του τιμονιού.
Ο κώλος έγινε πιο παιχνιδιάρικος και το τιμόνι σταθερότερο στις στροφές.
Οι αλλαγές πορείας με πολλά χαω είναι παιχνιδάκι.
Γέρνει λιγότερο και η ανάρτηση δουλεύει πιο ομαλά στις στροφές (αφού ασχολείται περισσότερο με τις αποσβέσεις από ότι με τις κλίσεις).
Έδεσε απόλυτα πλέον με τα ελατήρια της Ventura και έτσι με κάνει να επισπεύσω την τοποθέτηση DeCarbon Performance.
Τα όρια ανέβηκαν, αλλά το πίσω μέρος αποσταθεροποιείται ευκολότερα σε άτσαλους χειρισμούς (ή σε συγκεκριμένη εντολή του οδηγού), δηλαδή τα λάθη στην οδήγηση λαμβάνονται τοις μετρητοίς (και η οδήγηση α λα γαλλικά είναι δεδομένη).
Σε γενικές γραμμές το 206 έγινε πιο σπορ, πιο απόλυτο, και πιο υπερστροφικό. Έγινε για οδηγούς που ξέρουν τί κάνουν ή που θέλουν να μάθουν.

Κάπως έτσι θα αισθανθείς ΝτίμιΠ, μόλις τοποθετήσεις τις αντιστρεπτικές από το 1600. Και ο Αλέξανδρος θα τα δει όλα. Wink
Svstouk - Παρ 25 Οκτ 2002, 08:15:04
Θέμα δημοσίευσης:
Μίλτο, ρώτησα για αντιστρεπτικές από το δίλιτρο για το δικό μου (1.4). Η τιμή 80 ευρώ και οι δύο (πολλή καλή! )

Χρειάζεται μήπως και τίποτα άλλο αντικατάσταση; Question
pugsang - Παρ 25 Οκτ 2002, 13:07:55
Θέμα δημοσίευσης:
Η δουλειά με τις ράβδους στρέψης στράβωσε.Η τιμή ειναι οντως αυτή αλλα μπορείς να τις αγοράσεις μονο μεσω της condor η οποια με τη σειρά της τις δίνει 515 Ευρα το σετ.Κανενας dealer δεν μπορεί να παει να τις πάρει απο την Lion με αυτή την τιμή.Τσατσιλίκια του θανάτου δηλαδή.

Εδω χρειάζομαι τη βοήθεια των παιδιών απο Θεσσαλονίκη.Εμαθα οτι υπάρχει μια βιοτεχνία στην Θεσσαλονίκη που φτιάχνει ράβδους στρέψης για Peugeot.Ξέρει κανένας τίποτα?
Sidobre - Παρ 25 Οκτ 2002, 14:03:19
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Η δουλειά με τις ράβδους στρέψης στράβωσε.Η τιμή ειναι οντως αυτή αλλα μπορείς να τις αγοράσεις μονο μεσω της condor η οποια με τη σειρά της τις δίνει 515 Ευρα το σετ.Κανενας dealer δεν μπορεί να παει να τις πάρει απο την Lion με αυτή την τιμή.Τσατσιλίκια του θανάτου δηλαδή.

Εδω χρειάζομαι τη βοήθεια των παιδιών απο Θεσσαλονίκη.Εμαθα οτι υπάρχει μια βιοτεχνία στην Θεσσαλονίκη που φτιάχνει ράβδους στρέψης για Peugeot.Ξέρει κανένας τίποτα?


Μάκη κρίμα!

Πάντως αν ο τύπος στην Θεσ/νίκη είναι αξιόπιστος και φθηνός, θέλω και εγώ!
DimiP - Παρ 25 Οκτ 2002, 18:37:28
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Έχω την εντύπωση ότι έχω ξανακάνει το Review...

Το 206 μου έχει γίνει αισθητά πιο σαφές και σταθερό στις στροφές και στις αλλαγές κατεύθυνσης.

Αντιδρά αμεσότερα στις εντολές του τιμονιού.
Ο κώλος έγινε πιο παιχνιδιάρικος και το τιμόνι σταθερότερο στις στροφές.
Οι αλλαγές πορείας με πολλά χαω είναι παιχνιδάκι.
Γέρνει λιγότερο και η ανάρτηση δουλεύει πιο ομαλά στις στροφές (αφού ασχολείται περισσότερο με τις αποσβέσεις από ότι με τις κλίσεις).
Έδεσε απόλυτα πλέον με τα ελατήρια της Ventura και έτσι με κάνει να επισπεύσω την τοποθέτηση DeCarbon Performance.
Τα όρια ανέβηκαν, αλλά το πίσω μέρος αποσταθεροποιείται ευκολότερα σε άτσαλους χειρισμούς (ή σε συγκεκριμένη εντολή του οδηγού), δηλαδή τα λάθη στην οδήγηση λαμβάνονται τοις μετρητοίς (και η οδήγηση α λα γαλλικά είναι δεδομένη).
Σε γενικές γραμμές το 206 έγινε πιο σπορ, πιο απόλυτο, και πιο υπερστροφικό. Έγινε για οδηγούς που ξέρουν τί κάνουν ή που θέλουν να μάθουν.

Κάπως έτσι θα αισθανθείς ΝτίμιΠ, μόλις τοποθετήσεις τις αντιστρεπτικές από το 1600. Και ο Αλέξανδρος θα τα δει όλα. Wink


αντε να δουμε γιατι ακομα στο περιμενε ειμαι.
απο τα ΕΛΤΑ καμια ειδοποιηση ΑΚΟΜΑ
Miltellas - Παρ 25 Οκτ 2002, 23:51:20
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Μίλτο, ρώτησα για αντιστρεπτικές από το δίλιτρο για το δικό μου (1.4). Η τιμή 80 ευρώ και οι δύο (πολλή καλή! )

Χρειάζεται μήπως και τίποτα άλλο αντικατάσταση; Question


Οι τιμές όπως τις δίνει η Lion, και δεν ξέρω άλλον να πουλάει τις γνήσιες:
Αντιστρεπτική εμπρός 20χιλ ~60Ε + Σινεμπλόκ ~8Ε
Αντιστρεπτική πίσω 21χιλ =45Ε
Ράβδοι Στρέψης πίσω 19,5χιλ =84Ε (δύο τεμάχια)

Οι τιμές είναι για 2λιτρο και δεν πρέπει να έχουν αξιοσημείωτη διαφορά στις μικρότερες εκδόσεις.


pugsang έγραψε:
Εδω χρειάζομαι τη βοήθεια των παιδιών απο Θεσσαλονίκη.Εμαθα οτι υπάρχει μια βιοτεχνία στην Θεσσαλονίκη που φτιάχνει ράβδους στρέψης για Peugeot.Ξέρει κανένας τίποτα?


Shocked
Δεν έχω ακούσει τίποτα, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα ακούσω από Τρίτη (η καθυστέρηση λόγω τριημέρου) και εσύ θα ακούσεις με τη σειρά σου. Ήξερα έναν που έκανε για Ρενό! Γιατί να μην κάνει και για Πεζό;
Wink


DimiP έγραψε:
αντε να δουμε γιατι ακομα στο περιμενε ειμαι.
απο τα ΕΛΤΑ καμια ειδοποιηση ΑΚΟΜΑ


Οπότε θα σκάσουν μύτη την Τρίτη. Με το καλό...
Nikel - Δευ 04 Νοέ 2002, 05:51:11
Θέμα δημοσίευσης:
Nikel έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Nikel έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Τα CC έχουν σκληρότερες αντιστρεπτικές και ας κάνουν τον κόπο να ρωτήσουν την Lion (καλό κουράγιο), για το τί περισσότερο μπορούν να βάλουν.


Τι να ρωτησουμε ρε Μιλτ...αυτες οι μα'ι'μουδες δεν ξερουν την τυφλα τους την ιδια Evil Evil Evil


Μην στεναχωριέσαι Νικελάκο, θα μάθω εγώ. Τώρα που πήρα το "κολλάει"...
Άσε που άρχισε να μ'αρέσει να βλέπω τις στραβόφατσες να δυσανασχετούν μόλις με βλέπουν...


ΕΙμαι στην αναμονη για να μαθω Μιλτ...


Μιλτο any news???
Miltellas - Πεμ 07 Νοέ 2002, 03:03:06
Θέμα δημοσίευσης:
Νικελένιε να με συγχωρείς αλλά δεν είχα καθόλου χρόνο και από το τηλέφωνο δουλειά δεν γίνεται με αυτούς... Sad
Αλλά μάλλον θα πάω σε μια καινούρια αντιπροσωπεία που άνοιξε στην Δ.Θεσσαλονίκη. Wink
Nikel - Πεμ 07 Νοέ 2002, 11:55:45
Θέμα δημοσίευσης:
ΟΚ Μιλτο don't worry...θα περιμενω Wink
Miltellas - Σαβ 09 Νοέ 2002, 01:09:28
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:

Εδω χρειάζομαι τη βοήθεια των παιδιών απο Θεσσαλονίκη.Εμαθα οτι υπάρχει μια βιοτεχνία στην Θεσσαλονίκη που φτιάχνει ράβδους στρέψης για Peugeot.Ξέρει κανένας τίποτα?


Νέα...
Έμαθα για μια βιοτεχνία στο Ωραιόκαστρο, που φτιάχνει ράβδους στρέψης.
Δεν άκουσα ενθαρρυντικά σχόλια. Τις φτιάχνουν μεν πολύ χοντρές, αλλά το αποτέλεσμα δεν είναι το αναμενόμενο. Είναι θέμα σκληρότητας υλικών κατασκευής, ομοιογένειας και προοδευτικότητας στην παραμόρφωση και επαναφοράς.
Φτιάχνουν ισχυρότερες από τις εργοστασιακές αλλά όχι και από γνήσιες αγωνιστικές όπως οι των 22χιλ που ανέφερες, χώρια που ο τρόπος λειτουργίας δεν θα είναι απαραίτητα ο ενδεδειγμένος.
Βέβαια, αυτά είναι φήμες, από μηχανικό για Peugeot αλλά κι αυτός δεν είχε άποψη από πρώτο χέρι, αλλά από ότι του είπαν άνθρωποι με προσωπική άποψη.
Θα το ψάξω εκτενέστερα...
DimiP - Τρι 03 Δεκ 2002, 22:07:27
Θέμα δημοσίευσης:
Σημερα το πρωι τοποθετησα τις αντιστρεπτικες (ζαμφορ φαγωθηκε να τις αποκαλει ο μηχανικος) του Μiltelas απο το 1600 στο ταπεινο 1400 μου.
Εμπρος και πισω με διαφορα 1 χλστο.
Θελω να τονισω 2 πραγματα .
1. πληρωσα σχεδον τα 2πλασια λεφτα απο αυτα που μου κοστισαν οι αντιστρεπτικες, σαν εργασια για την τοποθετηση. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!! αλλα τι να κανεις;
2. Δεν ειδα καποια διαφορα ακομη αλλα δεν ειχα χρονο και δρομο για δοκιμες. Απο την αλλη το 206 ειναι τοσο βαρκα (χρειαζεται αμεσα αμορτισερ) που αμφιβαλω αν θα καταφερω να δω διαφορα χωρις να σκοτωθω. Δεν τολμαω να το ζορισω.

Ετσι θα επανελθω οταν καταφερω να κανω τις δοκιμες που θελω.

Προς Μιλτο:
Μιλτο δεν μετρησα την δικια μου ακομα αλλα ο μαστορας μου ειπε πως ειναι 17,5 και οχι 18 χλστα και πως η δικη σου ειναι 18,5 και οχι 19 δηλ. 1 χλστο διαφορα αλλα οχι απο 18 σε 19 αλλα απο 17,5 σε 18,5 .

Οσο γιαυτο που ελεγες για το πως θα τοποθετηθουν, μαγος ησουν;;;
Το σηκωσαν στον αερα το 206.
Την εβαλαν την μπροστα στραβα δηλ. δεν απειχε ιδια αποσταση αριστερα και δεξια με αποτελεσμα να φυγω και στην 1η λακουβα να ακουσω ενα ΓΚΟΥΠ! ξανα πισω αφου σε καθε λακουβα κοπαναγε και ω! τι θαυμα! την εβαλαν σωστα μια και απο τα αριστερα εβρισκε πανω σε σιδερο και χτυπαγε-ξερεις εκει που κανει την κουρμπα οχι στη μεση αλλα στα ακρα.
Τωρα ειναι ενταξει αλλα.... αχ! να βρω ενα μαστορα που να ειναι αψογος!
αντε μετα να αλλαξεις μηχανη και να ξεχασουν τα μισα και τα αλλα μισα να μπουν λαθος....

Αλεξανδρε οποτε θες εγω ειμαι οκ.
Miltellas - Πεμ 05 Δεκ 2002, 02:54:51
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:

Μιλτο δεν μετρησα την δικια μου ακομα αλλα ο μαστορας μου ειπε πως ειναι 17,5 και οχι 18 χλστα και πως η δικη σου ειναι 18,5 και οχι 19 δηλ. 1 χλστο διαφορα αλλα οχι απο 18 σε 19 αλλα απο 17,5 σε 18,5 .


Οι αντιστρεπτικές που έβαλες είναι 19χιλ. Τις μέτρησα εγώ με παχύμετρο! Τόσο τις δίνει και η Peugeot. Τις δικές σου τις δίνει 18χιλ.
Ο μηχανικός ή είχε χαλασμένο παχύμετρο ή χαλασμένα μάτια.

Σου πήρε πολλά! Ο δικός μου μου πήρε 45Ε μαζί και με τις ράβδους στρέψης. Δεν είναι και καμιά σοβαρή δουλειά η τοποθέτηση των αντιστρεπτικών. Δηλαδή, εάν σου βάλει ράβδους στρέψης πίσω που θέλει λίγο παραπάνω δουλειά, πόσο θα σου πάρει; 90Ε;

ΒΡΕΙΤΕ ΕΝΑΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΩΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΣΩΣΤΑ ΡΕΕΕΕ!!!!

Ο δικός μου τις έβαλε στον αέρα αλλα τις έβαλε σωστά γιατί ήξερε το πρόβλημα. Αλλά είναι μηχανικός, όχι καραγκιόζης!

Η διαφορά γίνεται αισθητή στις απότομες αλλαγές πορείας ή στις στροφές. Στην ευθεία δεν θα έχεις καμία διαφορά. Γενικά θα έχεις καλύτερη κατευθυντικότητα. Αλλά με τα χάλια που λες ότι είναι τα αμορτισέρ σου, τί να καταλάβεις; Πιο πολύ θα τρομάζεις παρά θα απολαμβάνεις.
chatasos - Τρι 04 Μάρ 2003, 15:31:17
Θέμα δημοσίευσης:
chatasos έγραψε:

Επειδή μπερδεύτηκα λίγο.... 2 ερωτήσεις/περιπτώσεις:

Παλιά = 18
Νέα = 22
Διαφορά = 2.23 άρα η νέα είναι 123% πιο σκληρή?

Παλιά = 22
Νέα = 18
Διαφορά = 0.45 άρα η νέα είναι 45% πιο μαλακιά ή -55% πιο σκληρή?


Επειδή δεν μου απαντάτε, έφτιαξα προγραμματάκι για να μάθετε Twisted evil Twisted evil Twisted evil (βλ. Εφαρμογές-Εργαλεία στο κάτω μέρος του forum).

Το παρών τόπικ κλειδώνεται.
Η συνέχεια για τις Αντιστρεπτικές εδώ:

Διαμετρήματα Αντιστρεπτικών για το 206

Εκ της MOD Team
MEMsound

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr