PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - 306 2.0 (s16 - Gti-6 - race)

nik_marin - Παρ 18 Αύγ 2006, 13:01:51
Θέμα δημοσίευσης: 306 2.0 (s16 - Gti-6 - race)
306 (s16 – gti-6 – race)
ΜΙΧΑΛΗΣ - Παρ 18 Αύγ 2006, 14:01:13
Θέμα δημοσίευσης:
Hello! Μιχάλης Gti-6, είμαστε ήδη 2 Exclamation Very happy Για να μαζευόμαστε Exclamation Exclamation Wink
Amaxopoulos - Παρ 18 Αύγ 2006, 14:11:41
Θέμα δημοσίευσης:
...μαλιστα ....και που τα παρκαρετε αν επιτρεπεται??? Cool Razz Laughing
ΜΙΧΑΛΗΣ - Παρ 18 Αύγ 2006, 14:26:49
Θέμα δημοσίευσης:
Αν μπορούσα να το έχω μέσα στο σπίτι και κοιμάμαι μαζί του θα το έκανα Shocked Very happy Very happy Very happy Τώρα είμαι αναγκασμένος να το κλειδώνω σε ένα σκοτεινό υπόγειο με 10 οπλισμένους σαν αστακούς βόδιguards Armed 2gunfire Razz ; Έτσι για σιγουριά! Thumb right Silly Laughing
Amaxopoulos - Παρ 18 Αύγ 2006, 15:44:16
Θέμα δημοσίευσης:
10 βοδιγκαρντς,ε? Sad Laughing
nik_marin - Τετ 23 Αύγ 2006, 10:35:43
Θέμα δημοσίευσης:
Άλλος ?? Sad Sad Sad
Timour21 - Δευ 28 Αύγ 2006, 09:27:06
Θέμα δημοσίευσης:
ε είμαι και γω, αλλα......4πορτος Cool
kirk306 - Τετ 30 Αύγ 2006, 19:43:53
Θέμα δημοσίευσης:
Είμαι και εγώ εδώ από Λάρισα.


Μαύρο 306 gti-6 Very happy
vinman - Τετ 30 Αύγ 2006, 19:45:41
Θέμα δημοσίευσης:
Kαλώς ήρθες Κυριάκο.. Wink
jim 106 - Τετ 30 Αύγ 2006, 20:21:41
Θέμα δημοσίευσης:
οτι καλυτερο εχει βγαλει η πεζω μεχρι σημερα.....να τα χαιροσαστε παιδια και να ειστε καλα Wink
nik_marin - Τετ 30 Αύγ 2006, 20:56:26
Θέμα δημοσίευσης:
kirk306 έγραψε:
Είμαι και εγώ εδώ από Λάρισα.


Μαύρο 306 gti-6 Very happy


Καλός μας βρήκες Κυριάκο …
Edirnelis - Πεμ 31 Αύγ 2006, 09:49:15
Θέμα δημοσίευσης: 306 GTi-6
Bάλτε με και μένα κατά 50% γιατί έχω μόνο τον κινητήρα με το 6άρι σε αγωνιστικό Citroen ZX. Ισως αργότερα 100%. Στο 306gti6.com έχει ό,τι τραβάει η καρδιά σου. Με την ευκαιρία ψάχνω για εγκέφαλο GTi-6. Αν ακούσει κανείς κάτι τηλ. 6932209228.
MEMsound - Πεμ 31 Αύγ 2006, 10:17:11
Θέμα δημοσίευσης: Re: 306 GTi-6
Edirnelis έγραψε:
Bάλτε με και μένα κατά 50% γιατί έχω μόνο τον κινητήρα με το 6άρι σε αγωνιστικό Citroen ZX. Ισως αργότερα 100%. Στο 306gti6.com έχει ό,τι τραβάει η καρδιά σου. Με την ευκαιρία ψάχνω για εγκέφαλο GTi-6. Αν ακούσει κανείς κάτι τηλ. 6932209228.


ωωωωωω Cool

καλώς ήρθατε κ.Εδιρνέλη! Wink
Timour21 - Πεμ 31 Αύγ 2006, 10:43:13
Θέμα δημοσίευσης:
Εγκέφαλο θα έχω να σου δώσω σε 1-2 βδομάδες, αλλά θα θέλει ξεκλείδωμα για να "παίξει" στο δικό σου.
nik_marin - Πεμ 31 Αύγ 2006, 16:01:27
Θέμα δημοσίευσης:
Τι λετε παμε το βράδυ λέσχη?
Ποιος από σας μπορεί ?

Έχω να ρωτήσω και πολλά ......χαχαχαχ
nik_marin - Τετ 06 Σεπ 2006, 15:23:01
Θέμα δημοσίευσης: Re: 306 GTi-6
Edirnelis έγραψε:
Bάλτε με και μένα κατά 50% γιατί έχω μόνο τον κινητήρα με το 6άρι σε αγωνιστικό Citroen ZX. Ισως αργότερα 100%. Στο 306gti6.com έχει ό,τι τραβάει η καρδιά σου. Με την ευκαιρία ψάχνω για εγκέφαλο GTi-6. Αν ακούσει κανείς κάτι τηλ. 6932209228.



http://cgi.ebay.co.uk/PEUGEOT-306-GTI6-ECU_W0QQitemZ170026171792QQihZ007QQcategoryZ10406QQrdZ1QQcmdZViewItem
LUBRIFIC - Σαβ 30 Σεπ 2006, 22:53:48
Θέμα δημοσίευσης:
Kαλα ρε παιδες την Πτολεμαιδα την ξεχασατε.
Υπολογιστε και ενα μπλε σκουρο RACE απο εδω πανω.Που φετος ειχε την
τυχη μαζι με τον οδηγο του και τη συμβια του να επισκεφθει το εργοστασιο
οπου κατασκευαστηκε στη SOSHAUX της Γαλλιας.
Για οποιους απο εσας βρεθειτε εκει πανω το τηλεφωνο για να κλεισετε
ραντεβου και να επισκεφθειτε το εργοστασιο κατασκευης[τωρα ποια μονο
307 και 607 κατασκευαζονται]ειναι το 03 81 33 27 46.
DrJekyll - Δευ 02 Οκτ 2006, 09:50:10
Θέμα δημοσίευσης: ...
Γεια και από μένα...
Δεν έχω 306 Gti-6 kardies mou αλλά ήθελα να σας ρωτήσω ποιά είναι η πιο τρανταχτή διαφορά (εμφανισιακά) ανάμεσα στους κινητήρες:
1. XU9J4 (BX/405)
2. XU10J4L (306 152hp)
3. XU10J4R (406 132hp)
4. ΜΕ ΑΥΤΟΝ----->XU10J4RS (306- 167hp)

Με λίγα λόγια υπάρχει κανένας κωδικός πάνω στην μηχανή με το οποίο μπορώ να καταλάβω ποιός κινητήρας είναι?
Ίσως κάποια διαφορά στην πολλαπλή εξαγωγής???

Διάβασα κάποιο άρθρο να λέει το παρακάτω...
"The XU10J4RS head is different again. It has 7mm guides instead of 8mm. The XU10J4 has a different exhaust manifold with a different stud pattern. It's a double walled stainless fabrication, unlike the XU9J4 which is tubular. The XU10J4RS is tuned length tubular...."
Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused
aaa!
Ο εγκέφαλος έχει κάποιον κωδικό επάνω?
Όλοι οι XU10J4RS δεν φοράνε ΜΟΝΟ αυτόν ---> Magnetti Marelli 1AP.10
Timour21 - Δευ 02 Οκτ 2006, 10:59:42
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν Δημήτρη,

1. Αυτό το μοτέρ είναι το αλουμινένιο 1.9 16v που φοριότανε στα πρώτα 405 Mi16 και στα BX. Έδινε γύρω στα 160 άλογα, αλλά έβγαζε αρκετά προβλήματα και αντικαταστάθηκε από τον S16 (XU10J4L) που απέδιδε 152 άλογα (155ps) αλλά με πολύ καλύτερη ροπή και λιγότερα προβλήματα.
Ο 3. είναι αυτός που τοποθετήθηκε κυρίως στα 406 SRI(?) αλλά και σε μεγαλύτερα μοντέλα όπως το 605, αξιόπιστο και (σχετικά) οικονομικό σε καύσιμα αλλά τίποτα το σπουδαίο απο επιδόσεις.

Αλλά μόλις διάβασα καλύτερα αυτό που ρωτάς και μιλάς για εμφανισιακές αλλαγές. Βασικά ο RS είναι ο ποιο "βαρβάτος" απ'όλους εμφανησιακά, και άμα τον δεις μια φορά μπορείς να τον ξεχωρίσεις απο μακριά.
Εδώ θα δεις φώτος της εξαγωγής (πίσω μέρος)
http://cgi.ebay.co.uk/PEUGEOT-306-GTI-6-ENGINE-SIX-SPEED-GEARBOX_W0QQitemZ220032796907QQihZ012QQcategoryZ10406QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

και εδώ της εισαγωγής (μπροστά μέρος)
http://cgi.ebay.co.uk/OFFERS-306-GTI6-GTI-6-Rallye-Engine-2-0-16V_W0QQitemZ220033188589QQihZ012QQcategoryZ10406QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Τέλος, ναι όλοι οι RS φοράνε τον εγκέφαλο που αναφέρεις, επιφυλάσομαι για τις XSARA με το πεντατάχυτο κιβώτιο αλλά και εκεί 99,9% νομίζω φοράνε τον ίδιο.

Βρήκα και φώτος των S16 και M16
S16
http://cgi.ebay.co.uk/1994-PEUGEOT-306-S16-RED_W0QQitemZ300034002286QQihZ020QQcategoryZ9859QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Mi16
http://cgi.ebay.co.uk/1990-PEUGEOT-405-MI-16VX4-WHITE_W0QQitemZ110036761782QQihZ001QQcategoryZ9859QQrdZ1QQcmdZViewItem



Ελπίζω να βοήθησα


Wink
DrJekyll - Τρι 03 Οκτ 2006, 08:37:47
Θέμα δημοσίευσης: ...
Σ'ευχαριστώ πολύ Στάθη!
Έχω μαζέψει και εγω πολλές φωτό του συγκεκριμένου κινητήρα - πιστεύω με το που τον αντικρίσω θα καταλάβω αν είναι όντως αυτός....

Το rebuild του συγκεκριμένου κινητήρα είναι σχετικά φθηνό ε (σε περίπτωση που μου βγει μάπα το καρπούζι..)???
2600 ευρώ μου είπε η Peugeot.... Razz
Timour21 - Τρι 03 Οκτ 2006, 08:45:29
Θέμα δημοσίευσης:
Θα σε γελάσω πάνω σε αυτό, εμένα που μου έβγαλε πρόβλημα πάντως πήρα άλλον!
DrJekyll - Τρι 03 Οκτ 2006, 08:56:20
Θέμα δημοσίευσης: ...
Timour21 έγραψε:
Θα σε γελάσω πάνω σε αυτό, εμένα που μου έβγαλε πρόβλημα πάντως πήρα άλλον!

Όχι είναι σίγουρα αυτό που σου είπα...
Για ανακατασκευή (στέλνεις εσυ στην Γαλλία τον δικό σου κινητήρα) θέλουν 2600.....
Για νέο κινητήρα (βρίσκουν αυτοί παλιό και τον ανακατασκευάζουν) θέλουν 6500....
Και στις δύο περιπτώσεις χώρια μεταφορικά και σου ξου - μου ξου....
(και άνευ κιβωτίου... Razz )
Timour21 - Τρι 03 Οκτ 2006, 09:25:04
Θέμα δημοσίευσης:
Very happy Ε τότε θα καβατζώσω τον παλιό και μόλις μαζέψω κανα φράγκο θα τον στείλω για ανακατασκευή. Very happy
LUBRIFIC - Δευ 09 Οκτ 2006, 21:41:55
Θέμα δημοσίευσης:
Tην Κυριακη 1 οκτ 06 μπηκα για πρωτη φορα στην πιστα των Σερρων με
το 306 RACE για 18 γυρους περιπου και καταγραφω εντυπωσεις.
Κατα αρχας η πιστα εχει το τελειοτερο οδοστρωμα που εχω δει.Σκετο
σμυριδοπανο και να θες να βγεις εκτος πιστας δεν μπορεις.
Η καλη ασφαλτος της πιστας ομως εβγαλε αλλα στη φορα,οπως την αναρτηση ας πουμε η οποια πηρε δρομο την αλλη μερα,[αντικατασταθηκε
με BILSTEIN SPRINT]τα ΤΟΥΟ R 888 ημισλικ σταθηκαν στο υψος τους
και με το παραπανω,με μεγαλη φθορα ομως,[στους τελευταιους γυρους
φευγανε κομματια γομας.]Τα φρενα ενω στο πρωτο σετ των 10 γυρων
εδειξαν οτι κουραστηκαν μετα απο 1 ωρα παυσης και ξαναμπαινωντας
στην πιστα τα πηγαν πολυ καλυτερα.Η θερμοκρασια λαδιου ηταν 130
βαθμους και του νερου συνεχως 100.Μου τσιμπισε ελαχιστο λαδι 200 ml
περιπου αν και η βελονα του στροφομετρου ηταν συνεχως στο κοκκινο.
Θελω να ευχαριστησω το φιλο Σταματη με το λευκο 106 rally για την
παρεα που καναμε και για τις πολυτιμες συμβουλες του [περι οδηγειν].
Οπωσδηποτε θα ξαναπαω πιστευω συντομα, ελπιζωντας να κατεβασω
αυτο το ερμο 1΄44 του γυρου.
nik_marin - Τρι 10 Οκτ 2006, 09:49:47
Θέμα δημοσίευσης:
Αλεχ καλημέρα
Ποια bilstein έβαλες κωδικούς? Άλλαξες και ελατήρια , εντυπώσεις μετά την αλλαγή.
Σήμερα παω για φρένα πίσω, μάλλον απλούς δίσκους brembo και τακάκια minted 1144 ή dc 2500
volvos - Τρι 10 Οκτ 2006, 09:51:14
Θέμα δημοσίευσης:
kaνα αλλο χρονο απο 306 εχουμε μεγαρα-σερρες?
επισης οι ζαντες του 306 εχουν τελικα 230ευρω η μια νικο Crying or Very sad Crying or Very sad
Timour21 - Τρι 10 Οκτ 2006, 10:38:03
Θέμα δημοσίευσης:
Παναγιώτη τις ζάντες μπορούμε να τις βρούμε απο Αγγλία και να σου στοιχίσουν 500 ευρώ μάξιμουμ (με τα μεταφορικά). Wink
volvos - Τρι 10 Οκτ 2006, 10:45:01
Θέμα δημοσίευσης:
το θεμα ειναι

α. αν θελουν και μπουλονια μακρυτερα(προφανως)
β. το κυριοτερο ποσο φαγωμα παιρνει ο αφαλος της.
διοτι αν ειναι οφσετ 15 οπως λεει ο νικος πρεπει να τη φαω κοντα στα 5χιλιοστα ωστε να ερθει στο 20 περιπου και να μην εχει μεγαλες παρενεργειες στο τιμονι η αλλαγη αυτη Wink
Timour21 - Τρι 10 Οκτ 2006, 10:52:11
Θέμα δημοσίευσης:
Σε αυτό θα σε γελάσω οτι και να σου πω. Στην Αγγλία λένε οτι καλές και χρυσές οι συγκεκριμένες ζάντες αλλά δεν αντέχουνε και πολύ "κόψιμο - ράψιμο"
nik_marin - Τρι 07 Νοέ 2006, 09:49:28
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.306gti6.com/forum/showthread.php?id=54232&page=1
volvos - Τρι 07 Νοέ 2006, 09:53:39
Θέμα δημοσίευσης:
μΠΑΙΝΟΥΝ σε 15αρα τουτα εδω??

288χ28 ειναι οι δισκοι του C5 Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Timour21 - Τρι 07 Νοέ 2006, 11:17:06
Θέμα δημοσίευσης:
Όπως λέει στο συγκεκριμένο ποστ, χωράνε σε ορισμένες 15άρες όπως οι OZ superleggera's. Μπορείς κάλιστα να δουλέψεις αυτές τις δαγκάνες και με τους δίσκους του RC 283-28 (???) δεν χρειάζεται να βάλεις απο V6! Wink
volvos - Τρι 07 Νοέ 2006, 11:22:50
Θέμα δημοσίευσης:
οι δισκοι του ρουσου ειναι 283χ26....οχι 28.

αυτο τσεκαρισμενο!

επισης σταθη εχουμε ιδεα για τιμη αυτων των δαγκανων?
Timour21 - Τρι 07 Νοέ 2006, 12:33:09
Θέμα δημοσίευσης:
γι'αυτό έβαλα τα ???? γιατι δεν θυμόμουνα! Cool

Αν έχεις υπομονή και την ψάχνεις, μπορείς να τα πάρεις (και να τα έχεις Ελλάδα) με 350 ευρώ περίπου.

Και αν δεν έχεις και 15άρες που να κάνουν, πας σε 16άρες κατευθείαν για να βάλεις και τους 303 του Coupe.
nik_marin - Τετ 08 Νοέ 2006, 19:55:54
Θέμα δημοσίευσης:


Pugobios - Παρ 01 Δεκ 2006, 20:30:25
Θέμα δημοσίευσης:
Να ρωτήσω κάτι άσχετο??Οι 283 δίσκοι της peugeot μπαίνουν σε 15'??Για 309 ενδιαφέρομαι.
MEMsound - Παρ 01 Δεκ 2006, 21:08:09
Θέμα δημοσίευσης:
ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕε δεν γράφουμε όπου να ναι ότι να ναι!
Για τις βελτιώσεις υπάρχουν ειδικες θεματικές ενότητες.


Εν πάση περιπτώση τα 283 χωράνε σε 15άρα...
Racefun - Πεμ 07 Δεκ 2006, 15:02:25
Θέμα δημοσίευσης:
LUBRIFIC έγραψε:
Θελω να ευχαριστησω το φιλο Σταματη με το λευκο 106 rally για τηνπαρεα που καναμε και για τις πολυτιμες συμβουλες του [περι οδηγειν].Οπωσδηποτε θα ξαναπαω πιστευω συντομα, ελπιζωντας να κατεβασωαυτο το ερμο 1΄44 του γυρου.

Νάσαι καλά Αλέκο, χάρηκα που σε ξαναείδα στο TDS στις Σέρρες.
Ελάφρωσέ το και λίγο Wink
geo - Δευ 11 Δεκ 2006, 19:49:26
Θέμα δημοσίευσης:
Είμαι κι εγώ εδώ κύριοι. Βασίλης απο Αθήνα. GTI-6. Μια τρέλα. Ας κανονίσουμε μια συνάντηση να τα δούμε και να τα πούμε
nik_marin - Παρ 22 Δεκ 2006, 10:36:01
Θέμα δημοσίευσης:



nik_marin - Παρ 22 Δεκ 2006, 10:41:10
Θέμα δημοσίευσης:

nik_marin - Παρ 22 Δεκ 2006, 10:48:04
Θέμα δημοσίευσης:

nik_marin - Παρ 22 Δεκ 2006, 10:56:32
Θέμα δημοσίευσης:


nik_marin - Παρ 22 Δεκ 2006, 11:20:32
Θέμα δημοσίευσης:

nik_marin - Παρ 22 Δεκ 2006, 11:31:31
Θέμα δημοσίευσης:






nik_marin - Παρ 22 Δεκ 2006, 12:06:56
Θέμα δημοσίευσης:
Ένα ψαλιδάκι ...

nik_marin - Παρ 22 Δεκ 2006, 12:08:34
Θέμα δημοσίευσης:
Top mounts ρυθμιζόμενα για Caster …

Catégorie Train Avant
Marque MK6
Référence TAV_00004
Prix TTC 220.00 €
Délai (jours) 10




nik_marin - Παρ 22 Δεκ 2006, 12:11:04
Θέμα δημοσίευσης:
Δυο ψαλιδάκια ...



Έλα μωρέ δεν είναι και τίποτα σπουδαίο .....
nik_marin - Παρ 22 Δεκ 2006, 12:26:58
Θέμα δημοσίευσης:
"306 -3270 Grp-A - Tubular front wishbone kit - Kit includes rear wish bone pick up points for use w

Price: £700.00 (EURO-1,166.67)


volvos - Παρ 22 Δεκ 2006, 12:47:57
Θέμα δημοσίευσης:
...
nik_marin - Παρ 22 Δεκ 2006, 13:42:35
Θέμα δημοσίευσης:
Η ποιο ωραία ζάντα με διάφορα για το CAR με διάφορα σε 17'...


nik_marin - Παρ 22 Δεκ 2006, 13:51:03
Θέμα δημοσίευσης:
Brake Discs/Pads Reviews...

Ferodo DS2500 part number

FCP1063H 49.4mm deep 18.5mm thick

FCP1112H 44.4mm deep 18.0mm thick

FCP565H 53.5mm deep 19.1mm thick
LUBRIFIC - Παρ 22 Δεκ 2006, 18:39:29
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε Nik-Marin πραγματικα πολυ εντυπωσιακες οι πληροφοριες που εχεις
μαζεψει, βεβαια καποιες ειναι εξωπραγματικες ως μηχανικες λυσεις για
τα ελληνικα δεδομενα.Πιο πολυ μου εκανε εντυπωση το καρτελακι με
το τι σημαινει το καθε γραμμα η αριθμος του αριθμου πλαισιου,για να
ειμαι ειλικρινης το μονο που ηξερα ειναι οτι το VF σημαινει Γαλλια.Το τεστ
του AUTOCAR δημοσιευθηκε και στο ελληνικο περιοδικο.
Τωρα τελευταια μου καρφωθηκε η ιδεα της μπαρας θολων.Καποιος φιλος
μου ειπε ομως οτι και με ενα μικρο χτυπημα η παραμορφωση της μουρης
μπορει να ειναι ασχημη,εαν υπαρχει μπαρα θολων.
Περιμενω αποψεις για το θεμα.
Πες μου Νικ εαν υπαρχει μεγαλη διαφορα στο υψος των αυτοκινητων με
τα νουμερα που σου εστειλα.
Οσο για το νεο φιλο με το 306 προτεινετε εσεις απο κατω καμια ημερομηνια για συναντηση
στις Σερρες π.χ.[για να καπνιστουμε και λιγο]
nik_marin - Παρ 22 Δεκ 2006, 20:23:59
Θέμα δημοσίευσης:

nik_marin - Παρ 22 Δεκ 2006, 20:32:03
Θέμα δημοσίευσης:
Engine Bay Earth Bonding Kit
Fitting Instructions




Suspension
LUBRIFIC - Κυρ 24 Δεκ 2006, 13:29:00
Θέμα δημοσίευσης:
Κατα αρχας ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με υγεια και καλες διαδρομες σε ολους τους
φιλους του PSCLUB και οχι μονο.
Στις κρυες νυχτες του χειμωνα[αποψε στην πολη μου ειχε -3 C]σκεφτηκα
οτι το καλοκαιρακι...... πλησιαζει και παλι δεν εχω βρει λυση με το θεμα
του A/C στο αυτοκινητο.Θυμαμαι οτι οταν αγορασα το αυτοκινητο πως μου
ειπαν απο την αντιπροσωπεια οτι A/C τοποθετειτε μονο στο εργοστασιο.
Βεβαια τοτε ειχα αλλα στο μυαλο μου και φυσικα το μονο που με ενοιαζε
ηταν οτιδηποτε αλλο εκτος απο τη ζεστη.
Το προβλημα ομως αρχισε να εμφανιζετε στα πολλα Km/h που δεν μπορεις
να ανοιξεις παραθυρο λογω θορυβου.
Ακουω αποψεις και προτασεις για το συγκεκριμενο θεμα.
Επισης εχω βρει κιτ που προσαρμοζεται στην εισοδο του αεραγωγου του αερα που ερχεται στην καμπινα και τοποθετειτε κατω απο την σχαρα των υαλοκαθαριστηρων με φιλτρο αερα
καμπινας αναλλωσιμο και μπορω να πω οτι το συστημα δουλευει πολυ
καλα και ο αερας που ερχεται μεσα ειναι πλεον καθαρος,το φιλτρο το
αλλαζω μια φορα το χρονο και το ταμπλο μου δε θελει σκουπισμα καθε
δυο μερες.
ΝΙΚΟΣ - Κυρ 24 Δεκ 2006, 14:12:01
Θέμα δημοσίευσης:
`Αλεξη πιστευω οτι το φιλτρο θελει περισοτερες φορες αλλαγες το χρονο απο μια οπως λες λογο του οτι εισαι στην Πτολεμαιδα με τα εργοστασια και την τεφρα.Εγω στο κλιο το κανω ελενχο καθε 5000 χλμ και αν χρειαζετε αλλαγη το πεταω.Βλεπεις ειμαστε και κοντα και σε εμας στην Κοζανη μας πιανει η παλιο τεφρα συνεχεια.

Παιδια εχετε ενα απο τα καλυτερα old time classic αυτοκινητο και σας χαιρομαι που πραγματικα ασχολειστε με πραματα ουσιας οπως ψαλιδια κτλ.

Χρονια πολλα σε ολους σας Razz
LUBRIFIC - Τρι 26 Δεκ 2006, 01:48:50
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε Νικολα απο την Κοζανη γεια σου και σενα.
Νομιζω πως και εσυ εχεις ενα αυτοκινητο που ειναι σκετη οδηγικη
απολαυση[ασε που το αλουμινενιο πομολο του λεβγιε ειναι ολα τα λεφτα]
Οσο για τη σκονη που ιπταται γυρω μας εχεις απολυτο δικιο ομως επειδη
εχω και δευτερο αυτοκινητο με το 306 κανω μονο μεγαλα ταξιδια με
10000 ΚΜ το χρονο, και οπως καταλαβαινεις το φιλτρακι ειναι σχετικα
καθαρο με μια αλλαγη ανα ετος.
ΝΙΚΟΣ - Τρι 26 Δεκ 2006, 05:02:28
Θέμα δημοσίευσης:
LUBRIFIC έγραψε:
Φιλε Νικολα απο την Κοζανη γεια σου και σενα.
Νομιζω πως και εσυ εχεις ενα αυτοκινητο που ειναι σκετη οδηγικη
απολαυση[ασε που το αλουμινενιο πομολο του λεβγιε ειναι ολα τα λεφτα]
Οσο για τη σκονη που ιπταται γυρω μας εχεις απολυτο δικιο ομως επειδη
εχω και δευτερο αυτοκινητο με το 306 κανω μονο μεγαλα ταξιδια με
10000 ΚΜ το χρονο, και οπως καταλαβαινεις το φιλτρακι ειναι σχετικα
καθαρο με μια αλλαγη ανα ετος.


Εγω εχω το 182 αρη.Ενα μοντελο πριν βγει το καινουργιο με τα 197.Αλουμινενιο λεβιε ειχαν τα πρωτα 172 σαν αυτο που κυκλοφορει σε σας.Εμενα εχει δερματινο Wink Και εγω δεν το βγαζω συχνα.Μονο σε μεγαλα ταξιδια.
nik_marin - Τρι 02 Ιαν 2007, 11:09:48
Θέμα δημοσίευσης:
Χρόνια πολλά και καλή χρόνια.
Πρώτο πράμα που θα κανό στο car θα βγάλω την κόντρα (βάση μηχανής gr.n)
Και θα βάλλω μια μαμά. Το κεφάλι μου ακόμα βουίζει από το χθεσινό ταξίδι.
Όποτε παω ταξίδι φτάνω με πονοκέφαλο....
volvos - Τρι 02 Ιαν 2007, 12:21:11
Θέμα δημοσίευσης:
νικο δε ξερω τι παιζει ...δε μιλας με αργυρη μανθο?
εγω στου μανθου(εχει ιδια βαση) δεν ειδα τιποτα στην εθνικη περιεργο....
βεβαια μανθος εχει τη καγκουροεξατμιση και δεν ακουγεται τοσο η κυλιση...
MEMsound - Τρι 02 Ιαν 2007, 12:36:48
Θέμα δημοσίευσης:
το μόνο που κάνει το δικό μου με την βάση (από 306 group N) είναι ενα τρανταγμα στις 1000~1300 στροφές και τίποτε άλλο.

επίσης μπορούμε να συζητάμε για τεχνικά μόνο στις σχετικές ενότητες και όχι εδώ.

ένα τόπικ που να γράφει μέσα για οτιδήποτε για τα 306 ειναι αχρηστο πλέον και καθόλου ευχρηστο... Wink

nik_marin - Παρ 05 Ιαν 2007, 13:00:07
Θέμα δημοσίευσης:
CAMSHAFTS PIPER CAMS
nik_marin - Παρ 05 Ιαν 2007, 13:25:48
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.youtube.com/watch?v=Fn4XlMIGNSI
nik_marin - Τετ 10 Ιαν 2007, 11:54:27
Θέμα δημοσίευσης:
Videos
nik_marin - Πεμ 11 Ιαν 2007, 16:51:30
Θέμα δημοσίευσης:
Μια συχνή βλάβη για όλα τα 306 είναι ότι κόβονται τα καλώδια της φυσάς που κουμπώνει στην πόρτα ... LINK
nik_marin - Πεμ 11 Ιαν 2007, 17:02:07
Θέμα δημοσίευσης:
306 Wheel alignment data
Edirnelis - Τρι 23 Ιαν 2007, 13:49:04
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Νίκο (Nik_marin) ήθελα από καιρό να σ΄ευχαριστήσω για τα χρήσιμα στοιχεία που μας δίνεις τόσο καιρό. Εχω τον κινητήρα και δεν μπορούσα να κάνω κάποιες δουλειές που ήθελα. Με τα στοιχεία που μας έδωσες για τον κινητήρα, μου έλυσες αρκετά τα χέρια.
zizasvts - Πεμ 25 Ιαν 2007, 22:50:24
Θέμα δημοσίευσης:
Timour21 έγραψε:
Λοιπόν Δημήτρη,

Τέλος, ναι όλοι οι RS φοράνε τον εγκέφαλο που αναφέρεις, επιφυλάσομαι για τις XSARA με το πεντατάχυτο κιβώτιο αλλά και εκεί 99,9% νομίζω φοράνε τον ίδιο.


να το μοτερακι της χσαρα!!οσο για τον κωδικο η αδεια λεει απλα στο τυπο του μοτερ RFS
!!
nik_marin - Παρ 23 Μάρ 2007, 12:08:31
Θέμα δημοσίευσης:
306 Maxi
nik_marin - Παρ 23 Μάρ 2007, 12:56:07
Θέμα δημοσίευσης:

nik_marin - Παρ 30 Μάρ 2007, 20:56:45
Θέμα δημοσίευσης:
Peugeot 306 GTi Race

AΓΓIΓMA ΨYXHΣ

Παρά την ηλικία του, το γρήγορο, ελαφρωμένο και σημαντικά φθηνότερο 306 GTi δείχνει μία
από τις καλύτερες προτάσεις στο χώρο των μεσαίων... πυραύλων εδάφους-εδάφους.

TO ΠEPIMENAME KAIPO και στην ουσία δεν «είχαμε» και εναλλακτική λύση, καθώς το ακριβό 306
(10.020.000 δρχ.) με τον κωδικό S16, μπορεί να εισαχθεί μόνο κατόπιν παραγγελίας.
Πρόκειται για το ελαφρύ σε κιλά και εξοπλισμό 306 GTi με το χαρακτηριστικό Race, που
απευθύνεται σε αυτούς που μη έχοντας δέκα εκατομμύρια έκαναν την καρδιά τους... πέτρα και
έβλεπαν προς την πλευρά του Aλμέρα, του Ξαρά, αλλά και του Mεγκάν κουπέ, του A3 και
τελευταία του Γκολφ, που δοκιμάσαμε πρόσφατα.
Tο πλήρωμα του χρόνου επιτέλους έφθασε και να ?μαστε παραμονές εορτών στο δρόμο, για την
επίπονη διαδικασία μιας πλήρους δοκιμής, προκειμένου να συμπεριελάβετε το κατά πολύ
φθηνότερο (μόνο 7.800.000, για 2.000 κ.εκ.,167 ίππους και 6 ταχύτητες) από το αδελφό του
306, στα υπόψη... δώρα.


«Pack comfort»

To να σου δίνει κανείς τη σήμερον ημέρα αυτοκίνητο με τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά, 2,2
και κάτι εκ. δρχ. φθηνότερο, κάτι κρύβει και στην περίπτωσή μας αυτό μεταφράζεται σε
εξοπλισμό που δεν υφίσταται και σε άλλες περιπτώσεις ενοχλεί, σε άλλες όχι.
Aπό το 306 GTi Race, λοιπόν, λείπουν το ABS, ο αερόσακος συνοδηγού, η δερμάτινη επένδυση,
ο κλιματισμός και η ηλεκτρική ρύθμιση των καθρεπτών.
Mε άλλα λόγια, τα αξεσουάρ στο «ελαφρύ πακέτο» περιορίζονται σε ηλεκτρικά παράθυρα,
κλειδαριές με τηλεχειρισμό, αερόσακο οδηγού και ζάντες αλουμινίου.
Όλες αυτές οι «ελλείψεις» μεταφράζονται σε 55 κιλά μικρότερο βάρος και αυτό με τη σειρά
του -όπως θα δείτε πιο κάτω- σε καλύτερες επιδόσεις.
Aυτή είναι και η πλέον βασική έκδοση που διατίθεται από το εμπορικό τμήμα της Πεζό, ενώ
για κάτι πιο αγωνιστικό σε 306 θα πρέπει να ψωνίσετε από την Πεζό Σπορ, που εμπορεύεται
τη σχεδόν έτοιμη για αγώνες έκδοση, στα όρια βάρους του δελτίου αναγνώρισης (περίπου 980
κιλά), χωρίς αντισκωριακή προστασία, ρεζέρβα, ηλεκτρικά παράθυρα - κλειδαριές και δεξί
καθρέπτη.
Eπιστρέφοντας όμως στην περίπτωσή μας, να σημειώσουμε ότι είναι διαθέσιμη σε τέσσερα
χρώματα (λευκό, μπλε, κόκκινο και μαύρο), μη μεταλλικά και χωρίς διαιρούμενο πίσω
κάθισμα.
Aπό τη μείωση του εξοπλισμού, ενοχλεί το πλαστικό τιμόνι (ρυθμιζόμενο πάντως) και ο
κλιματισμός, που είναι πλέον απαραίτητος στην Eλλάδα με την εξέλιξη του κλίματός της τα
τελευταία χρόνια.
Kατά τ? άλλα, το κάθισμα του οδηγού ρυθμίζεται και καθ? ύψος, ο μοχλός ταχυτήτων είναι
δερμάτινος και το ντουλαπάκι που προέκυψε από την έλλειψη αερόσακου στα δεξιά, άκρως
πρακτικό.
Eξωτερικά, το Race είναι έντονα διακριτικό και θα μπορούσε ο απρόσεκτος να το νομίσει σαν
«νορμάλ» 306 στα χέρια μερακλή ιδιοκτήτη. Mόνο η μικρή λαστιχένια αεροτομή ψηλά στο πίσω
παρμπρίζ, οι ζάντες αλουμινίου των 15 ιντσών και τα διακριτικά GTi, σε... δυσδιάκριτη
θέση στα πλάγια, κάνουν φανερούς τους 167 ζωντανούς ίππους κάτω από το καπό και το εξάρι
κιβώτιο.

Λιγότερα κιλά...

Tο ελαφρύ κορυφαίο 306 δεν αντέχει τεχνικής ανάλυσης, αφού κάτω από τις λαμαρίνες
κρύβονται τα ίδια ακριβώς μηχανικά μέρη, εκτός από το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των
φρένων και μια αμελητέα διαφορά της τάξεως του 0.02 στην τελική σχέση μετάδοσης (οριακά
πιό «κοντές» οι νέες εκδόσεις, πλούσιες ή μη).
Όμως, η διαφορά βάρους λειτουργεί εν δυνάμει σαν βελτιωτικό του κινητήρα και αυτό γίνεται
εύκολα αντιληπτό, αν εξετάσουμε το κλάσμα κιλά ανά ίππο, κυρίαρχο στοιχείο εξάρτησης των
επιδόσεων.
Στο φορτωμένο αξεσουάρ και δέρματα 306 GTi, η αναλογία κιλών/ίππων είναι 7,28, αριθμός
που μειώνεται κατά 0,33 στο Race.
H διαφορά αυτή βγάζει μάτια στα ηλεκτρονικά μας όργανα και οι επιδόσεις τώρα, από στάση ή
εν κινήσει, «στέλνουν αδιάβαστο» τον ανταγωνισμό.
Mόλις 7.7" για τα 0-100 (?ουντι 1.8T-8.0", Ξαρά-8.1", Mεγκάν-8.2" και Γκολφ- 8.4") και
15.7", 28.7" σε 400άρι και χιλιόμετρο αντίστοιχα, αφήνουν στο κρύο τα άμεσα ανταγωνιστικά
μοντέλα και σκοπεύουν με αξιώσεις ακόμη πιο ψηλά. Yπενθυμίζουμε: ?ουντι TT 7.5" τα 0-100,
28.5" τα 1.000 μ. και ?λφα GTV με 7.6" τα 0-100 και 28.4" τα 1.000μ.
Σε αντιστοιχία, οι ρεπρίζ «προσπερνούν» με χαρακτηριστική άνεση τους κατευθείαν
αντιπάλους, μπαίνοντας σφήνα ανάμεσα σε TT και GTV!
Eνδεικτικά να σημειώσουμε ότι οι ρεπρίζ από τα 80-110 με 3η, 4η και 5η ταχύτητα είναι
4.1", 5.4" και 7.1", για το 306 Race, την ώρα που από τους ανταγωνιστές το ?ουντι 1.8T
θέλει με 3η 4.3" και το 306 S16, 5.8" με 4η και 7.7" με 5η.
Tην ίδια ώρα, TT και GTV χρειάζονται 4.1"-4.3", 5.3"-5.0" και 7.0"-7.4" αντίστοιχα, στο
ίδιο μέγεθος των μετρήσεων!
Σε όλη τη διαδικασία η γραμμική απόκριση του κινητήρα, η επαρκέστατη πρόσφυση των
κινητήριων τροχών (χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα) και η υποδειγματική κλιμάκωση των έξι
ταχυτήτων (όλες φθάνουν εύκολα στις 7.200 σ.α.λ. του «κόφτη», εκτός από την 6η που μένει
στις 6.000 σ.α.λ. με τα 220 χλμ. της τελικής ταχύτητας), υπενθυμίζουν απλώς τα
κατορθώματα αυτών των «Γαλατών» άλλοτε και τώρα, όσες φορές δηλαδή αποφάσισαν να
ασχοληθούν με το Σπορ και εδώ, φυσικά, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το αυτοκίνητο της
δοκιμής μας είναι -έστω και με την ευρεία έννοια- η βάση των 306 Kιτ Kαρ με τα οποία οι
Nτελκούρ και Πανιζί έγραψαν ιστορία, ακόμα και στο ΠΠP.
Mεγάλοι στόχοι, λοιπόν, με μικρή επένδυση και σίγουρα δεν είναι μεγάλη απώλεια ο
εξοπλισμός που αφαιρέθηκε (ακόμη και το ABS).
Tο ελαφρύ 306 GTi σταματά ακόμα και με τη... σκέψη. Περνάς το πόδι σου πάνω από το πεντάλ
του φρένου και «γονατίζει». Eπιμένεις και δεν πιστεύεις στα μάτια σου το «print out» των
ηλεκτρονικών, παρά τη σχεδόν υγρή άσφαλτο (είπαμε, παραπέντε των εορτών...), ειδικά στο
50-0, όπου σημειώσαμε μικρότερη απόσταση ακινητοποίησης κατά 0,2 μ., από την έκδοση με το
ABS!
Θαύμα θα πείτε, όμως θα ?ναι άδικο, γιατί θαύματα δε γίνονται και οπωσδήποτε ο άνθρωπος
δεν μπορεί εδώ να κερδίσει τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα. «Xάσαμε», λοιπόν, πολύ στα
100-0 και λιγότερο στα 120-0 αλλά, όπως έχουμε πει πολλές φορές στο παρελθόν, τα ράλι δε
συμβαδίζουν με το ABS, αφού ο οδηγός πρέπει μερικές φορές να μπλοκάρει επίτηδες τους
τροχούς και βέβαια το μικρότερο βάρος ακινητοποιείται ευκολότερα, κάτι που μας οδηγεί στη
βεβαιότητα ότι το τελείως γυμνό 306 GTi θα χρειάζεται ακόμη λιγότερο το ηλεκτρονικό
«αντιμπλόκ».
Mικρότερη επίσης είναι και η φόρτιση στις αναρτήσεις, αλλά όχι και στην... αποθήκη
καυσίμου. Tο Race είναι ορεξάτο και κατανάλωσε κατά μέσον όρο 13,4 λίτρα ανά 100
χιλιόμετρα διαδρομής, που όμως έγινε με ιδιαίτερα βαρύ δεξί πόδι, καθώς οι περιστάσεις το
προκαλούσαν...


Στα όρια της άνεσης...
Πεζό GTi, και μάλιστα ελαφρωμένο, δεν περιμέναμε βέβαια ότι θα είναι ό,τι πιο άνετο
έχουμε συναντήσει. Eκτός της οδικής συμπεριφοράς, όπου συνήθως είναι ουδέτερο και ο
οδηγός του το κάνει ό,τι θέλει, το «πράγμα» έχει την τάση να σηκώνει πίσω εσωτερικό τροχό
(χωρίς να επηρεάζεται) και να υπερστρέφει -όχι πολύ- όταν πάνω σε στροφή αφήσεις απότομα
το γκάζι.
Oι όποιες ανωμαλίες του δρόμου δεν επηρεάζουν την κατευθυντικότητα και οι κάποιοι
κραδασμοί μεταφέρονται μερικώς στην καμπίνα των επιβατών,χωρίς όμως ενοχλητικούς ήχους ή
αίσθηση διάλυσης.
Oι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι περιορισμένης έντασης, όχι όμως και αυτός του κινητήρα. Tο
306 Race είναι από τα πιο θορυβώδη της κατηγορίας, κάτι που όμως στις περισσότερες των
περιπτώσεων (καταναλωτών της κατηγορίας) δεν αποτελεί... μειονέκτημα. O ήχος του
κινητήρα, ειδικά στις υψηλές στροφές, ξεσηκώνει και προτρέπει να οδηγήσεις γρήγορα, κοντά
στον κόφτη, παίζοντας με το υπέροχο από όλες τις απόψεις κιβώτιο ταχυτήτων. Kάνοντας
αναδρομή, συγκρίνουμε αυτό το ηχητικό κάλεσμα στην ιδανική διαδρομή, μόνο με αυτό των
?λφα Pομέο και πιστεύουμε ότι καταγράφεται στα συν του μοντέλου, παρά το ότι δε
συμβαδίζει με την έννοια της άνεσης.
?λλωστε, το 306 GTi Race είναι αυτοκίνητο που απευθύνεται κυρίως στον οδηγό και -άντε- το
πολύ σε έναν ακόμη επιβάτη, που συνήθως ξέρει τι πρόκειται να αντιμετωπίσει. Γι? αυτό
ξέχωρα από τη θέση του ανάμεσα σε ανταγωνιστικά μοντέλα και έξω από τη λογική
οικονομοτεχνικής μελέτης, πρέπει να το δείτε -αν και εφόσον- σαν δώρο...

Kαι μάλιστα... στον εαυτό σας

Aυτή τουλάχιστον είναι η δική μας θέση, αν αντιμετωπίζαμε το ενδεχόμενο να διαλέξουμε
κυρίως με βάση το συναίσθημα και τις οδηγικές μας αναζητήσεις στην κατηγορία αυτή.
Ξεπερνώντας το συνδυασμό εξοπλισμού, τιμής και επιδόσεων του Ξαρά VTS, την τιμή πρόκληση
του Aλμέρα και την ταυτότητα, άνεση των ?ουντι 1.8T και Γκολφ GTi, θα επιλέγαμε χωρίς
δεύτερη σκέψη το ελαφρύ, φθηνό -έστω και κάπως παλαιομοδίτικο- Πεζό, με τις κορυφαίες
επιδόσεις, την υποδειγματική οδική συμπεριφορά και το εξάρι κιβώτιο (που δεν είναι
«μπιχλιμπίδι», αλλά αποτελεσματικό πρόσθετο εξάρτημα στις όποιες κόντρες, προσωπικές ή
μη), παραβλέποντας τη μοναδική σοβαρή έλλειψη που θεωρούμε ότι είναι ο κλιματισμός. H
συνέχεια, στις ειδικές διαδρομές, γιατί όχι..._4T.

YΠEP
Eπιδόσεις
Oδική συμπεριφορά
Eξάρι κιβώτιο
Tιμή

KATA
Έλλειψη κλιματισμού
Ξεπερασμένη αισθητική
nik_marin - Παρ 30 Μάρ 2007, 20:57:35
Θέμα δημοσίευσης:
Vw Golf GTi 20V Turbo vs Peugeot 306 GTi Race

Σύγκρουση απόψεων...

Tαχύτητα με άνεση και ασφάλεια, ή μεγαλύτερη ταχύτητα με απόλυτη οδηγική ευχαρίστηση και
επίσης ασφάλεια;

TO EPΩTHMA προκύπτει, όταν πρόκειται να «συγκρίνεις» το ιδιαίτερα πολιτισμένο Γκολφ GTi
τέταρτης γενιάς, με το σπαρτιάτικο (και αποτελεσματικό όσο οι αρχαίοι πολεμιστές...) Πεζό
306 Race.
Kαι όταν λέμε συγκρίνεις, δεν εννοούμε ένα προς ένα όλα τα επί μέρους χαρακτηριστικά των
δύο αυτοκινήτων, που μας προέκυψαν στο τέλος του περασμένου χρόνου, βάζοντάς μας σε
σκέψεις.
Aυτό γιατί διαφέρουν αφενός σε τιμή περί το 1,5 εκ. δρχ., αφετέρου γιατί διαφέρουν
σημαντικά σε φιλοσοφία και κατά τα φαινόμενα θα διεκδικήσουν ξεχωριστές μερίδες
καταναλωτικού κοινού.
To Γκολφ GTi λοιπόν, το μοντέλο που πριν από 23 χρόνια καθιέρωσε στην αγορά τον όρο
«GTi», δείχνει στην τέταρτη έκδοση να αλλάζει σαφώς πορεία, δίνοντας έμφαση στη γρήγορη,
ευχάριστη και ασφαλή μεταφορά προσώπων, παρά στην απόλαυση που προσφέρει στον
οδηγό-χρήστη η «σπορτίφ» οδική συμπεριφορά.
Φορτωμένο με όλα τα απαραίτητα και μη παραφερνάλια άνεσης και ασφάλειας (αερόσακους, ABS,
κλιματισμό, κ.λπ.), ζυγίζει κοντά 1.300 κιλά και στηρίζεται σε σχετικά χαλαρές, με
μεγάλες διαδρομές, αναρτήσεις.
Σαν κινητήρια δύναμη χρησιμοποιεί τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα της ?ουντι,1.800 κ.εκ.
απόδοσης 150 ίππων, με εντυπωσιακά αποθέματα ροπής από τις 1.750 μόλις στροφές.
«Kερασάκι» σε όλα αυτά οι πολύ μακριές (5) σχέσεις του κιβωτίου ταχυτήτων σε συνδυασμό με
το «ταξιδιάρικο» διαφορικό (3,68:1).
Στον αντίποδα οι Γάλλοι της PSA που όχι μόνον «έμαθαν να μαστορεύουν και ... το μάστορά
τους», αλλά χρεώθηκαν και τη διατήρηση του χαρακτήρα της κατηγορίας τουλάχιστον με βάση
την αρχική φιλοσοφία κατασκευής. Πήραν λοιπόν το ήδη καθαρόαιμο (και πανάκριβο) το 306
GTi, του αφαίρεσαν τα κατά τη γνώμη τους περιττά αξεσουάρ και το έριξαν στην αγορά σε
τιμή άκρως δελεαστική (2,22 εκ. πιο φθηνά από την πλούσια έκδοση).
Έτσι προέκυψε ένα παρά κάτι... αγωνιστικό αυτοκίνητο δρόμου, που είναι ο ορισμός του GTi
τουλάχιστον έτσι όπως τον μάθαμε στα νεανικά μας χρόνια.
Mικρό βάρος (1.160 κιλά), δίλιτρος ατμοσφαιρικός κινητήρας (167 ίππων), με ήχο που και
...νεκρούς ανασταίνει, 6άρι «κοντό» κιβώτιο ταχυτήτων και «σφικτές» με ελάχιστες
διαδρομές (σήμα κατατεθέν ο σηκωμένος πίσω εσωτερικός τροχός) αναρτήσεις.

H γλώσσα των αριθμών...
Σίγουρα η ροπή είναι μικρότερη από του Γκολφ και εμφανίζεται ψηλότερα, αλλά υπάρχουν οι
έξι σχέσεις του κιβωτίου που αντισταθμίζουν με το παραπάνω την «έλλειψη». Aπόδειξη οι
ρεπρίζ, όπου το 306 κερδίζει σαν... σταματημένο το Γκολφ (80-110 με 3η: 4,1"-5,1" 80-120
με 4η: 7,1" -9,1" 120-140 με 5η: 5,1"-7,2").
Oι διαφορές μικραίνουν (ακόμη περισσότερο στο 3πορτο Γκολφ, που δε μετρήσαμε και είναι
πιο ελαφρύ) στις επιταχύνσεις από στάση, αλλά το 306 κερδίζει κατά κράτος σε όλα τα
χαρακτηριστικά μεγέθη (0-100: 7,7"-8,4" 400μ.: 15,7"-16,3" 1.000μ.: 28,7"-29,7"), ενώ και
η τελική είναι μεγαλύτερη στο Πεζό, αφού οι κοντύτερες σχέσεις και το 6άρι ανεβάζουν τον
κινητήρα σε ψηλότερες στροφές στην τελευταία σχέση!
Tο Γκολφ πάντως παίρνει μια κάποια ρεβάνς στα φρένα, όπου η ύπαρξη ABS σε αντίθεση με το
Race, του δίνει πλεονέκτημα στις υψηλές ταχύτητες, εκεί όπου ακόμα και ο έμπειρος οδηγός
δεν μπορεί να κερδίσει τα ηλεκτρονικά συστήματα. Eδώ βέβαια να σημειώσουμε ότι, στην
τεχνική της αγωνιστικής (αποκλειστικά και μόνο) οδήγησης συμπεριλαμβάνεται και το
ηθελημένο μπλοκάρισμα των φρένων, κάτι που είναι αδύνατον με ABS. Πέρα από αυτό, η μείωση
της ταχύτητας επιτυγχάνεται και με το «κατέβασμα» των σχέσεων του κιβωτίου, που βέβαια
όσο πιο πολλές και πυκνές είναι, τόσο καλύτερα επιβραδύνουν.
Aυτό που δε συμβαδίζει όμως και τόσο με την «ταξιδιωτική» επιλογή του Γκολφ, είναι η
υψηλή κατανάλωση (μέση 14,7 λιτ.), που σε συνδυασμό με το μικρότερο ρεζερβουάρ (55 λιτ.,
αντί 60λιτ. του 306), του δίνει μικρότερη αυτονομία.

΄Aνεση ή οδηγική απόλαυση;
Eδώ είναι και το κυρίως ζητούμενο, καθώς οι επιδόσεις όσο και να διαφέρουν, δεν παύουν να
είναι σχετικά παρεμφερείς.
Eν αρχή έχουμε δύο τέλειες θέσεις οδήγησης και ζηλευτή εργονομία σε όλα τα κύρια και επί
μέρους χειριστήρια.
Eπιπλέον, τέσσερα άτομα βολεύονται άνετα, μαζί με κάποιες αποσκευές, τόσο στο Πεζό όσο
και το Γκολφ, που βέβαια διατίθεται και με τέσσερις πόρτες, παίρνοντας εδώ προβάδισμα.
Tο πλεονέκτημα αυτό ενισχύεται με τον αερόσακο του συνοδηγού και ειδικά με τον
κλιματισμό, που έτσι όπως εξελίσσεται το κλίμα στη χώρα μας, κρίνουμε ότι είναι
απαραίτητο.
H διαφορά άνεσης υπέρ του Γκολφ μεγαλώνει και με τα χαμηλά επίπεδα θορύβου, όπου σε
γενικές γραμμές (στα τρία στάδια μέτρησης) η κορυφή του Γκολφ, είναι η βάση του 306!
Στο δρόμο τώρα, όπου, το μεν 306 γίνεται «ένα» με τον οδηγό του, το δε Γκολφ κάνει την
επιλογή του στους επιβάτες, ένα είναι σαφές: επ?ευθείας γραμμής τα δύο αυτοκίνητα θα
φθάσουν μαζί στον προορισμό τους, με τους επιβάτες του «γερμανού» ατσαλάκωτους και τους
«γαλλόφιλους»... ...ζαβλακωμένους.
Tο ίδιο όσον αφορά τους επιβάτες θα συμβεί πάνω κάτω και στο στροφιλίκι, αλλά εδώ το Πεζό
θα περιμένει -στον τόπο προορισμού- το Γκολφ, του οποίου ο οδηγός στην προσπάθεια να
ακολουθήσει, θα τα έχει δει όλα.
Oι αδύνατες και χαλαρές γερμανικές αναρτήσεις, δεν προσφέρονται για συνεχείς γρήγορες
αλλαγές πορείας και το τιμόνι στους ελιγμούς αυτούς, δείχνει αργό και ασαφές σε σχέση με
αυτό του Πεζό. Συγχρόνως οι μεγάλες κλίσεις του Γκολφ τρομάζουν το... επιβατικό κοινό και
δημιουργούν ψυχολογικό ντεζαβαντάζ στον «πιλότο». Mένει μόνο η επίπεδη ροπή του κινητήρα
για να εξομοιώσει κάπως τις διαφορές, αλλά και αυτή συντρίβεται κάτω από το «βάρος» των 6
ταχυτήτων του «γαλάτη», που εκτός των άλλων είναι ό,τι πιο ευχάριστο στις αλλαγές τους.
Aν πάλι δούμε τη συμπεριφορά στις ατέλειες των δρόμων, μπορεί μεν η άνετη ανάρτηση του
Γκολφ να απορροφά τις περισσότερες από αυτές, όμως, δεν είναι λίγες οι φορές που η
επιθυμητή πορεία αλλοιώνεται -έστω και λίγο- ενώ από την άλλη, οι σφιχτές ρυθμίσεις του
306 βοηθούν στη, με ακρίβεια χιλιοστού, διατήρηση της πορείας, αγνοώντας συγχρόνως πολλές
από τις λακκούβες, καθώς δεν προλαβαίνουν να ακολουθήσουν.

Λευκό ή μαύρο;
Mε όλα τα παραπάνω δεδομένα, είναι λογικό το ερώτημα να ξανατίθεται.
Ποιο πρέπει να είναι το GTi; Ένα επιμελώς ατημέλητο «ένδυμα» (λέγε με 306 GTi Race), που
ταιριάζει γάντι και διευκολύνει τα μέγιστα τον ιδιοκτήτη χρήστη του, επιτρέποντας την
οπουδήποτε παρουσία του, ή ένα βραδινό «κοστούμι» που ζηλεύουν όλοι κατά τη διάρκεια
ενός... βαλς ή ενός τανγκό, αλλά δεν μπορείς με αυτό να χορέψεις σε γρήγορους ρυθμούς,
όπου προκύπτει και ενθουσιασμός;
Eπιμένουμε... H επιλογή GTi συνδυάζεται περισσότερο με την ικανοποίηση του οδηγού ακόμη
και στις καθημερινές μετακινήσεις. Στη λογική αυτή το 306 ανταποκρίνεται τα μέγιστα, σε
αντίθεση με το Γκολφ που πάει για άλλες «πολιτείες», αυτές των γρήγορων οικογενειακών που
βέβαια θα μπορούσαν να ικανοποιηθούν ακόμη και σε ένα γρήγορο σεντάν...
Γι? αυτό και η σκέψη μας στρέφεται στο γαλλικό μέτωπο, με καθαρόαιμη σπορ επιλογή, όπως
αυτή εκφράζεται από το 306, ενώ στην πιθανότητα να γίνουμε πιο... οικογενειάρχες, δεν
ξεχνάμε την ύπαρξη του μόλις ακριβότερου ?ουντι A3 1.8T, που είναι πιο γρήγορο από το
Γκολφ, πιο «σφικτό» και συγχρόνως διαθέτει ίδιες προδιαγραφές άνεσης-ασφάλειας και βέβαια
μεγαλύτερο πρεστίζ._4T.
Fotografos - Τρι 10 Απρ 2007, 13:42:35
Θέμα δημοσίευσης:
YΠEP
Eπιδόσεις
Oδική συμπεριφορά
Eξάρι κιβώτιο
Tιμή

KATA
Έλλειψη κλιματισμού
Ξεπερασμένη αισθητική
????????????
ΤΙ να τον κάνεις τον κλιματισμό? με τέτοιο 0-100 ανοίγεις τα παράθυρα!
Ξεπερασμένη αισθητική?Μα συγνώμη σας αρέσουν διλαδή κάτι καινούρια σφινοιδή type-r και γενικά τα τωρινά διαστιμικά άκυρα στύλ?Αν ναι πάω πάσο!
Πολυ απλά κάθε φορά που παρκάρω το αμάξι οπουδήποτε πάω το χαζεύω πρώτα για ένα λεπτό είναι λευκό με μπρός πίσω δίσκους κόκκινες δαγγάνες με oz superturismo λευκές και τρελένομαι μόνο που το σκεύτομαι!
Honda? 90 αλογάκια έχω και ήμουν κολημένος πήσω απο s2000 στην μαραθώνος που δεν μπορούσε να στρίψει!
Αχ τι μου κάνετε και δεν το είχα δει αυτό το τοπικ!
306 Maxi Forever! 278ps (ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΜΕ 4 ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΩΝ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ.)
Fotografos - Τρι 10 Απρ 2007, 14:05:29
Θέμα δημοσίευσης:
Έγραψα πριν καλά καλά δώ όλα όσα γράψατε (συγνώμη) απόσο βλέπω τα ψαλίδια του gti είναι φοβερά, εμένα πάντος δεν είναι έτσι!
Ταιριάζουν αυτά τα ψαλίδια στο δικό μου? Πιστεύω πως ναι, πιστεύεται θα υπάρξει κάποια διαφορά στη πέδιση?
Και μια παράκλιση! Ποιός θα με πάει βόλτα με τα 167αλογάκια του να νιώσω την συγκίνιση? Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
nik_marin - Τρι 10 Απρ 2007, 20:13:22
Θέμα δημοσίευσης:
Fotografos έγραψε:
Έγραψα πριν καλά καλά δώ όλα όσα γράψατε (συγνώμη) απόσο βλέπω τα ψαλίδια του gti είναι φοβερά, εμένα πάντος δεν είναι έτσι!
Ταιριάζουν αυτά τα ψαλίδια στο δικό μου? Πιστεύω πως ναι, πιστεύεται θα υπάρξει κάποια διαφορά στη πέδιση?
Και μια παράκλιση! Ποιός θα με πάει βόλτα με τα 167αλογάκια του να νιώσω την συγκίνιση? Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Τα ψαλίδια του gti είναι σαν τα δικά σου (ιδία) με μάλλον πιο σκληρά σινενεμποκ.
MEMsound - Τρι 10 Απρ 2007, 20:19:16
Θέμα δημοσίευσης:
Νίκο μήπως έχεις καμιά φοτωγραφία του μαμά χταποδιού του 306 gti6?
Touristas - Τετ 11 Απρ 2007, 06:56:08
Θέμα δημοσίευσης:
Είναι παρόμοιο με του RC
asa1 - Τετ 11 Απρ 2007, 09:40:46
Θέμα δημοσίευσης:
Ειναι η ωρα να γραψω και εδω μιας εδω και λιγο καιρο ειμαι κατοχος ενος 306 1,4 του 94 τετραπορτο το οποιο εχει μπει για μεταμοσχευση 1,6 16v peugeot sport με αξονα φρενα κτλ 2,0.Σαν πρωτες εντυπωσεις το αμαξι παρολα τα χροννια του στριβη ταπα το μοτερ του δεν ειναι σαν του 205 τοσο νευρικο και δυνατο αλλα κινειτε.Σε μια εβδομαδα υπολογιζω να το εχω τελειωση οποτε θα γραψω εντυπωσεις
nik_marin - Τετ 11 Απρ 2007, 09:43:12
Θέμα δημοσίευσης:

MEMsound - Τετ 11 Απρ 2007, 10:32:55
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Είναι παρόμοιο με του RC

Αργύρη του RC 4->2->1.
του 306 είναι 4->1.

η απορία μου οφείλεται στην δυσκολία τοποθέτησης του quickshift της griffiths στο 306 του ΜΙΧΑΛΗΣ μια και όταν αυτό τοποθετείται βρήσκε πάνω σε ενα από τα "πλοκάμια" Razz Laughing του χταποδιού... Confused Confused Confused

Το χταπόδι του Μιχάλη μοιάζει με αυτό της φωτογραφίας ακριβώς από πάνω αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος = θα πρέπει να το ξαναδώ...

Πάντως η griffiths αφού το δίνει αποκλειστικά για 306gti6 και για κανένα άλλο 306 σημαίνει ότι το έχει υπολογίσει να μπαίνει επακριβώς.

Άρα κάπου κάτι δεν "κολλάει".

Confused

ή το μοχλικό στο 306 του Μιχάλη έχει παραμείνει το παλιό του 1,4 και είναι διαφορετικό από του gti6.
ή δεν φοράει το μαμά χταπόδι.
ή εγώ είμαι άχρηστος (πολύ πιθανό... Laughing Laughing Laughing Confused Confused Confused )

υ.γ.1 για όσους δεν το γνωρίζουν το 306 του Μιχάλη έχει γίνει μετατροπή από 1,4 σε gti με ολόκληρο τροπέτο
υ.γ.2 αυτό το τόπικ είναι πολύ καλό αλλά θα το προτιμούσα να βρίσκεται στα τεχνικά αλλά δεν ξέρω που να το βάλω...
Confused
Touristas - Τετ 11 Απρ 2007, 11:11:58
Θέμα δημοσίευσης:
Και το RC 4 σε 1 είναι.
MEMsound - Τετ 11 Απρ 2007, 12:28:53
Θέμα δημοσίευσης:
α οκ. Embarassed Cool
ultra-one - Τετ 11 Απρ 2007, 14:29:50
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
η απορία μου οφείλεται στην δυσκολία τοποθέτησης του quickshift της griffiths στο 306 του ΜΙΧΑΛΗΣ μια και όταν αυτό τοποθετείται βρήσκε πάνω σε ενα από τα "πλοκάμια" Razz Laughing του χταποδιού... Confused Confused Confused

Πάντως η griffiths αφού το δίνει αποκλειστικά για 306gti6 και για κανένα άλλο 306 σημαίνει ότι το έχει υπολογίσει να μπαίνει επακριβώς.

Άρα κάπου κάτι δεν "κολλάει".

Hello!!!!!!!!??? Laughing

H (Αγγλική) Griffiths μήπως το έχει υπολογίσει μόνο για ΔΕΞΙΟΤΙΜΟΝΟ?????? Confused

Μπορεί σε αριστεροτίμονο να βρίσκει όντως πάνω στο χταπόδι και να μην μπορείς να κάνεις κάτι..... Evil
MEMsound - Τετ 11 Απρ 2007, 14:37:10
Θέμα δημοσίευσης:
αποκλειέται γιατί η κίνηση του λεβιέ και στα δεξιοτίμονα και τα αριστεροτίμονα είναι ίδια.
δεν βρίσκει άλλωστε στην κρεμαγιέρα αλλά στο χταπόδι...
τώρα αν το χταπόδι είναι διαφοερτικό δεν ξέρω...
θα πρέπει να το ξαναδω και να το συγκρίνω με της φωτογραφίας πιο πάνω...
πάντως πιο πιθανό είναι να πάιζει κάτι με το μοχλικό μιας και ούτε η διάμετρος της μπίλιας του είναοι ακριβώς ίδια με του quick...

που θα πάει θα την βρω την λύση... Wink
nik_marin - Τετ 11 Απρ 2007, 23:10:42
Θέμα δημοσίευσης:

Timour21 - Πεμ 12 Απρ 2007, 09:28:31
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν,

το χταπόδι είναι ακριβώς αυτό που έχει βάλει ο nik στην φωτογραφία. 4-1.
Είναι δε ακριβώς το ίδιο και στα αριστεροτίμονα και στα δεξιοτίμονα (εγώ έχω κάνει την σιγκεκριμένη μετατροπή από δεξιοτίμονο). Άρα αν το quickshift μπαίνει στα δεξιοτίμονα μπαίνει στάνταρ και στα αριστεροτίμονα. Το μόνο που αλλάζει είναι η κρεμαγιέρα - και η κολώνα του τιμονιού Wink - και κάποια κομμάτια του αιρκοντίσιον.
nik_marin - Πεμ 12 Απρ 2007, 10:06:44
Θέμα δημοσίευσης:
Powerchip
nik_marin - Πεμ 12 Απρ 2007, 11:14:27
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.carequipment.be/upload/catalog/554.pdf
nik_marin - Πεμ 10 Οκτ 2013, 13:35:23
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.youtube.com/watch?v=vfjw1lYePIc&feature=share
nik_marin - Τετ 29 Οκτ 2014, 13:25:52
Θέμα δημοσίευσης:

THOMASMOS - Πεμ 28 Μάϊ 2015, 13:59:41
Θέμα δημοσίευσης:
H Ενοτητα που εψαχνα!! Γεια σας απο εμενα και χαιρομαι για τα gti6 που υπαρχουν και τρομοκρατουν με χρονους παντου εδαφους!!
PANOSBR - Σαβ 09 Απρ 2022, 22:01:50
Θέμα δημοσίευσης:
Σε πείσμα των καιρών (ηλεκτροκίνηση-κτλπ)

Μήπως ήρθε η ώρα να αναστήσουμε το θέμα για τον μοναδικό λέοντα;
MEMsound - Τρι 12 Απρ 2022, 13:47:46
Θέμα δημοσίευσης:
για να σας δω... Cool Cool Cool Cool
PANOSBR - Τρι 12 Απρ 2022, 15:59:18
Θέμα δημοσίευσης:
δυστυχώς χάνονται τα GTI/S16 από την κυκλοφορία...Βέβαια και εξ αρχής ήταν πολύ λίγα στην Ελλάδα..

Μόνο δύο για πούλημα στο car και από οτι φαίνεται διεθνώς οι τιμές τους θα είναι απλησίαστες την προσεχή δεκαετία!
vassat - Πεμ 14 Απρ 2022, 09:30:11
Θέμα δημοσίευσης:
Απίστευτη καρότσα το 306 σε 2θ,
διαχρονικά κομψή και δυναμική.
Ακριβώς επειδή τα δίλιτρα είναι απλησίαστα, από πολλές απόψεις,
τα 1.6 16V είναι ικανοποιητική εναλλακτική.
Κάποια στιγμή με "καρφώθηκε" για υπερκυβισμό στα 1.8, αλλά με πέρασε (ένεκα Pughell)...
...ένα 6άρι* ίσως ;;;
/// Β

* έτσι για την ονείρωξη ανανέωσης της σχέσης.
Hellas4x4 - Πεμ 14 Απρ 2022, 15:59:45
Θέμα δημοσίευσης:
Συνάδελφε, έχω δει και πολύ πετυχημένη μετατροπή από το 2,0 που φορούσε το 405!!!
Έτσι κι αλλιώς τα τελευταία 306 (όπως και το δικό μου) οι καρότσες τους ήταν 1,8 8ν... Οπότε καταλαβαίνεις ότι το 2,0 του ερχόταν κουτί...
vassat - Πεμ 14 Απρ 2022, 22:32:54
Θέμα δημοσίευσης:
Hellas4x4 έγραψε:
Συνάδελφε, έχω δει και πολύ πετυχημένη μετατροπή από το 2,0 που φορούσε το 405!!!
Έτσι κι αλλιώς τα τελευταία 306 (όπως και το δικό μου) οι καρότσες τους ήταν 1,8 8ν... Οπότε καταλαβαίνεις ότι το 2,0 του ερχόταν κουτί...


... καλή επιλογή, αλλά υπάρχουν τα εξής ζητήματα:
- εύρεση ανταλλακτικών
- κόστος
- απαίτηση για γνώστη μηχανικό / ηλεκτρολόγο
- τέλη κυκλοφορίας (νομιμότητα γαρ)
- κατά περίπτωση ηλικία (δλδ στη δική μου περίπτωση δεν έχω ούτε το χρόνο, ούτε τη διάθεση για "περιπέτειες")
/// Β
PANOSBR - Δευ 18 Απρ 2022, 12:57:33
Θέμα δημοσίευσης:
Hellas4x4 έγραψε:
Συνάδελφε, έχω δει και πολύ πετυχημένη μετατροπή από το 2,0 που φορούσε το 405!!!
Έτσι κι αλλιώς τα τελευταία 306 (όπως και το δικό μου) οι καρότσες τους ήταν 1,8 8ν... Οπότε καταλαβαίνεις ότι το 2,0 του ερχόταν κουτί...


2.0 από 405 , λογικά θα λες τον RFT/RFY XU10J4 150 ΗΡ , μπήκε σε ΖΧ , 405 , 306 1Η γενιά ως S16 πωλήσεις και στην Ελλάδα.

Δεν έχω οδηγήσει τέτοιο κινητήρα στο 306 αλλά ,μπορώ να θυμηθώ και από τα σχόλια του τύπου τότε ότι ήταν ελαφρώς "ψόφιος".

Η πιο "εύκολη λύση" αν υπάρχει η άδεια σε 1600/1800 8ΒΑΛΒ στο 306 είναι να πάρεις έναν RFX 2000cc 8 ΒΑΛΒ 120 άλογα ο οποίος δεν γίνεται αντιληπτός κάν ότι δεν είναι 1600.Νόμιμο "1600" χωρίς κίνδυνο και χωρίς χαρτούρα.

ΥΓ. Υπάρχει ενα ΖΧ RFT/RFY XU10J4 150 ΗΡ στη Θεσσαλονική κομμένο για ανταλλακτικά, αν τυχόν ενδιαφέρεται κανείς να δώσω στοιχεία σε μήνυμα!
Hellas4x4 - Δευ 18 Απρ 2022, 14:56:03
Θέμα δημοσίευσης:
vassat έγραψε:

... καλή επιλογή, αλλά υπάρχουν τα εξής ζητήματα:
- εύρεση ανταλλακτικών
- κόστος
- απαίτηση για γνώστη μηχανικό / ηλεκτρολόγο
- τέλη κυκλοφορίας (νομιμότητα γαρ)
- κατά περίπτωση ηλικία (δλδ στη δική μου περίπτωση δεν έχω ούτε το χρόνο, ούτε τη διάθεση για "περιπέτειες")
/// Β


Θα συμφωνήσω σε όλα... ιδιαίτερα στο κομμάτι των ανταλλακτικών!!!

PANOSBR έγραψε:

2.0 από 405 , λογικά θα λες τον RFT/RFY XU10J4 150 ΗΡ , μπήκε σε ΖΧ , 405 , 306 1Η γενιά ως S16 πωλήσεις και στην Ελλάδα.

Δεν έχω οδηγήσει τέτοιο κινητήρα στο 306 αλλά ,μπορώ να θυμηθώ και από τα σχόλια του τύπου τότε ότι ήταν ελαφρώς "ψόφιος".

Η πιο "εύκολη λύση" αν υπάρχει η άδεια σε 1600/1800 8ΒΑΛΒ στο 306 είναι να πάρεις έναν RFX 2000cc 8 ΒΑΛΒ 120 άλογα ο οποίος δεν γίνεται αντιληπτός κάν ότι δεν είναι 1600.Νόμιμο "1600" χωρίς κίνδυνο και χωρίς χαρτούρα.


Όντως ήταν "ψόφιο" και ως 8ν ανέβαζε και αργά... Αλλά ήταν αρκετά δυνατό για την καρότσα του 306...
Σαν το 2,0 το 16ν δεν νομίζω ότι θα υπήρχε πιο σβέλτη επιλογή...
Τώρα όσον αφορά την νομιμότητα για τα χαρτιά κλπ, πάμε σε άλλο κεφάλαιο...
Επίσης όποιος σκέφτεται κάποια μετατροπή σε 306, πρέπει να βρει και σωστό δότη, αφού τα 306 είχαν αρκετές διαφορές από το phase1 έως το phase3!!!

Πολύ όμορφο και γρήγορο 306 θα ήταν και το Break de Chasse, εάν είχε βγει...
Δείτε και μερικές εικόνες του: Peugeot 306 HDI Break de Chasse
PANOSBR - Τρι 03 Μάϊ 2022, 22:03:48
Θέμα δημοσίευσης:
Σεπτέμβριος 1996...


vassat - Τετ 04 Μάϊ 2022, 23:37:59
Θέμα δημοσίευσης:
Hellas4x4 έγραψε:

...
Πολύ όμορφο και γρήγορο 306 θα ήταν και το Break de Chasse, εάν είχε βγει...
Δείτε και μερικές εικόνες του: Peugeot 306 HDI Break de Chasse


...τώρα παρατήρησα ότι είναι 2-πορτο break...
εξαιρετική γραμμή, απλό υπέροχο!!!
/// Β
MEMsound - Πεμ 05 Μάϊ 2022, 09:20:30
Θέμα δημοσίευσης:
Hellas4x4 έγραψε:
Πολύ όμορφο και γρήγορο 306 θα ήταν και το Break de Chasse, εάν είχε βγει...
Δείτε και μερικές εικόνες του: Peugeot 306 HDI Break de Chasse


δεν το ειχα υποψιν!!!
Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
PANOSBR - Κυρ 10 Ιούλ 2022, 11:42:53
Θέμα δημοσίευσης:
https://www.youtube.com/watch?v=bwkxnar6ze8 !!!
vassat - Κυρ 10 Ιούλ 2022, 20:34:55
Θέμα δημοσίευσης:
PANOSBR έγραψε:
https://www.youtube.com/watch?v=bwkxnar6ze8 !!!


...καααλός είναι... Very happy
/// Β
MEMsound - Παρ 15 Ιούλ 2022, 14:39:03
Θέμα δημοσίευσης:
PANOSBR έγραψε:
https://www.youtube.com/watch?v=bwkxnar6ze8 !!!


Yahoo! Yahoo! Yahoo! Yahoo! Yahoo! Yahoo! Yahoo! Yahoo! Yahoo! Yahoo!
Hellas4x4 - Τρι 26 Ιούλ 2022, 16:10:22
Θέμα δημοσίευσης:
https://www.youtube.com/watch?v=bCTgrWWKvK8

Έτσι για να ευθυμήσουμε λίγο... Wink
vassat - Τρι 26 Ιούλ 2022, 21:02:30
Θέμα δημοσίευσης:
Hellas4x4 έγραψε:
https://www.youtube.com/watch?v=bCTgrWWKvK8

Έτσι για να ευθυμήσουμε λίγο... Wink


Ωραίος !!!
/// Β
PANOSBR - Παρ 29 Ιούλ 2022, 15:36:05
Θέμα δημοσίευσης:
3 γνησια GTI/S16 προς πώληση στο car.gr-δεν συμβαίνει και κάθε μέρα...

τιμές σε διάφορα επίπεδα..όσοι πιστοί προσέλθετε Shocked
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr