MEMsound έγραψε: |
και επειδή ποτέ δεν ξέρεις κάνεις και την προσευχή σου... [/b] |
MEMsound έγραψε: |
Για αυτό και απαιτέιται να ανοίξουμε την τροχιά ή έστω να την διατυρήσουμε σταθερή. Σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε να μειώσουμε για αυτό και απογορεύονται τα: άφημα του γκαζιού / φρενάρισμα / επιπλέον στρίψιμο του τιμονιού προς το εσωτερικό της στροφής / (έντονο και απότομο) στρίψιμο του τιμονιού προς την αντίθετη πλευρά. Μα αν είναι στον αέρα ο ένας τροχός τότε στο πάτημα του γκαζιού δεν θα επιταχύνουμε... Κάπου εδώ μπαίνει στο παιχνίδι και η αδράνεια του αυτοκίνητου και οι μεταφορές βάρους που γίνονται κατά την επιτάχυνση / επιβράδυνση (όλοι έχουμε παρατηρήσει ότι στο "πάτα" (του γκαζιού) ανασηκώνεται η μούρη και στο "άσε" ανασηκώνεται ο κώλος, το ανασήκωμα είναι γνωστό και σαν "ελάφρωμα") και έτσι: Όταν είσαι "στις δύο" μένεις στο γκάζι (= και δεν αφήνεις) και αποτρέπεις το ελάφρωμα του πίσω μέρους. Έτσι διατηρείς την δυναμική ισορροπία του αυτοκινήτου το οποίο καθώς (πλέον) κατευθύνεται προς την έξοδο της στροφής θα "προσγειωθεί". |
Road_Runner έγραψε: |
Σωστός ο Ambulance.
Εκτενέστατη απάντηση... Μόνο που δεν κατάλαβα γιατί να μην αφήσεις το γκάζι και/ή να πατήσεις φρένο. Βασικά πάνω στην ταχύτητα δεν προλαβαίνεις ούτε να το σκεφτείς.. |
alekoukos106 έγραψε: |
μονο tips δεν εχει εδω....μονο για τουμπες λετε...για πειτε και κατι πιο χρησιμο μιας που την κυριακη τρεχομεν.... |
ParisMcridis έγραψε: |
Το rc γυρνουσε στο 1:02 με 04. |