PSClub - Hellas

Αθλητικές Εκδηλώσεις - Kartodromo: Ιδανικές γραμμές, tips, ασφάλεια.

Road_Runner - Τετ 29 Μάρ 2006, 01:59:45
Θέμα δημοσίευσης: Kartodromo: Ιδανικές γραμμές, tips, ασφάλεια.
Ανοίγω αυτό το νέο θέμα για να συζητήσουμε εν' όψη GTCC διάφορα για την πίστα.
Γενικώς η πίστα είναι πολύ κλειστή και σημασία δεν παίζει τόσο η ιπποδύναμη αλλά το στήσιμο του αυτοκινήτου. Απόδειξη ότι στο Αττικό Ράλλυ του 2005 τον πρώτο χρόνο έκανε αμάξι της Α/6, πολύ πιο αργό από S1600 και Ν/4 που έτρεχαν στον αγώνα...
Γενικώς είναι στενή, τεχνική και απόλυτη, με κάθε λάθος να σου στοιχίζει πολύτιμο χρόνο.
Κύριο μέλλημα των οδηγών που θα μπούν πρώτη φορά πρέπει να έιναι η ασφάλεια και όχι οι χρόνοι. Η πίστα είναι ΑΠΟΛΥΤΗ. Δεν είναι όπως τα Μέγαρα που αν κάνεις την στραβή θα βρεθείς στο ανάχωμα. Στο Καρτόδρομο θα πάς ή στον τοίχο, ή στα βουναλάκια από χώμα ή μπορεί και να τουμπάρεις... Ειδικά στην αριστερή φουρκέτα πριν απέναντι από την εξέδρα των θεατών... Να προσέχετε και να έχετε ένα πράγμα στο μυαλό σας: SAFETY FIRST. Δεν αξίζει για μία μαλ***α να τρεχετε μετά σε φαναρτζήδες... Απλά και συνετά στην πίστα.. Θα έρθουν και άλλοι αγώνες. Μπείτε μόνο για την εμπειρία. Είναι υπέροχο συναίσθημα να αγωνίζεσαι, όχι απαραίτητα για την πρώτη θέση. Και να ξέρεις ότι όλοι σε βλάπουν. Όλα τα βλέματα είναι πανω σας.. Απλά να κάνεις το κέφι σου. Και μετά όλα έρχονται.. Χωρίς να το καταλάβεις κάνεις χρόνους. Αλλά σιγά σιγά. Με την πείρα έρχονται όλα.
Όποιος έχει φωτο παρακαλώ να την βάλει γιατί έχω ένα πρόβλημα με το Google Earth. Όποιος έχει το πρόγραμμα, έχω βάλει τις συντεταγμένες σε ένα θέμα στις Γενικές συζητήσεις. Ας πάει εκέι και να κάνει ένα Print Screen.Περιμένω να γράψετε και εσείς ότι γνωρίζετε και τυχών απορείες, tips για να γίνει ο αγώνας πιο διασκεδαστικός, με περισσότερες μάχες και κυρίως πιο ασφαλής.
Αυτά. Περιμένω απαντήσεις... Και αν δω κίνηση θα δώσω και κάποιες τεχνικές..... και tips για καλούς χρόνους..
ΑΝΤΕ το Peugeot Challenge μας περιμένει
Ronin - Τετ 29 Μάρ 2006, 08:29:48
Θέμα δημοσίευσης:
Πρός όσους τρέξουν:

Μεγάλη προσοχή στα κέρμπ παιδιά.Η συγκεκριμένη πίστα έχει αρκετά ψηλά κέρμπ και αν τα χιλιόμετρα είναι αρκετά,απογειώνουν το αυτοκίνητο.
Για χρόνους τώρα,οπως είπε και ο Νίκος θέλει δουλειά...πολύ δουλειά.
Μπείτε μέσα να το διασκεδάσετε με ασφάλεια αρχικά και θα έρθουν και οι χρόνοι αργότερα.
MEMsound - Τετ 29 Μάρ 2006, 09:05:47
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε μην αγχώνεται τον κόσμο τόσο πολύ. Cool

Idea Είπαμε είναι τεχνική και θέλει προσοχή.

Wink Με σχετική σύνεση στο γκάζι δεν υπάρχει πρόβλημα.

Επίσης (εκτός και αν έχετε πολύ κοντές σχέσεις πχ rallye 16v με κ/π 13/59...) θα είστε μόνιμα με 2α και με κατεβάσματα σε 1η στα πέταλα.

Max ταχύτητα στην ευθεία της αφετηρίας 70~80km/h.



και η σχετική δορυφορική κάτοψη:


MEMsound - Τετ 29 Μάρ 2006, 09:58:08
Θέμα δημοσίευσης:
Όπως είπαν και τα παιδιά πιο πάνω δεν χρειάζεται να καβαλάμε τα κερμπ αν και για εμένα "κίνδυνος" ανατροπής θα μπορούσε να υπάρξει μόνο αν έχει αυξημένη πρόσφυση το αυτοκίνητο από λάστιχα ημισλίκ και κάνουμε άτσαλο καβάλημα των κερμπ.

Με λάστιχα δρόμου μάλλον θα γλιστρήσει και θα σβουρήσει.

Πάντως έτσι για να ξέρουμε τι κάνουμε σε μια τέτοια περίπτωση που το αμάξι σηκωθεί στις 2 ρόδες σε μια στροφή τότε:

Arrow 1ον ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΓΚΑΖΙ και
Arrow 2ον ανοίγουμε λίγο την τροχιά μας επαναφέροντας ΕΛΑΧΙΣΤΑ το τιμόνι προς την ευθεία.

Άφημα του γκαζιού ή φρενάρισμα ή επιπλέον στρίψιμο του τιμονιού προς το εσωτερικό της στροφής ή (έντονο και απότομο) στρίψιμο του τιμονιού προς την αντίθετη πλευρά ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ δια ροπάλου γιατί θα αποσταθεροποιήσουν κι άλλο το αυτοκίνητο.

Idea Και λίγη θεωρεία:

Στα αμάξια με απλό ελεύθερο διαφορικό (=όχι μπλοκέ) όταν ο ένας τροχός είναι στον αέρα είτε πατήσεις τέρμα το γκάζι είτε λίγο, ο τροχός που πατάει στο έδαφος δεν θα καταλάβει τίποτα και απλά ο τροχός που είναι στον αέρα θα περιστραφεί ανάλογα.

Ετσι αν το αμάξι μας έχει σηκωθεί στις 2 ρόδες τότε ο τροχός που είναι στον αέρα θα γυρνάει ελεύθερα = αν πατήσουμε δεν πρόκειται να επιταχύνει το αυτοκίνητο.

Όταν το αυτοκίνητο είναι στις 2 ρόδες (λόγω φυγόκεντρου δύναμης, αυξημένης πρόσφυσης από τα λάστιχα και άτσαλο καβάλημα κερμπ) για να το προσγειώσουμε πρέπει ουσιαστικά να μετατοπίσουμε το κέντρο βάρους προς το εσωτερικό της στροφής ώστε να μειωθεί η φυγόκεντρος συνιστώσα...

Για αυτό και απαιτέιται να ανοίξουμε την τροχιά ή έστω να την διατυρήσουμε σταθερή. Σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε να μειώσουμε για αυτό και απογορεύονται τα: άφημα του γκαζιού / φρενάρισμα / επιπλέον στρίψιμο του τιμονιού προς το εσωτερικό της στροφής / (έντονο και απότομο) στρίψιμο του τιμονιού προς την αντίθετη πλευρά.

Μα αν είναι στον αέρα ο ένας τροχός τότε στο πάτημα του γκαζιού δεν θα επιταχύνουμε...

Κάπου εδώ μπαίνει στο παιχνίδι και η αδράνεια του αυτοκίνητου και οι μεταφορές βάρους που γίνονται κατά την επιτάχυνση / επιβράδυνση (όλοι έχουμε παρατηρήσει ότι στο "πάτα" (του γκαζιού) ανασηκώνεται η μούρη και στο "άσε" ανασηκώνεται ο κώλος, το ανασήκωμα είναι γνωστό και σαν "ελάφρωμα") και έτσι:

Όταν είσαι "στις δύο" μένεις στο γκάζι (= και δεν αφήνεις) και αποτρέπεις το ελάφρωμα του πίσω μέρους. Έτσι διατηρείς την δυναμική ισορροπία του αυτοκινήτου το οποίο καθώς (πλέον) κατευθύνεται προς την έξοδο της στροφής θα "προσγειωθεί". Wink

Βοήθεια στην προσγείωση δίνει το ΕΛΑΧΙΣΤΟ (και το τονίζω! ΕΛΑΧΙΣΤΟ) ίσιωμα του τιμονιού καθώς έτσι θα ανοίξει η τροχιά και θα εκτονωθεί γρηγορότερα η φυγόκεντρος.

Εξηγώ το ΕΛΑΧΙΣΤΟ: Απότομο ίσιωμα του τιμονιού και ακόμα χειρότερα απότομο στρίψιμο προς την αντίθετα πλευρά (= προς το εξωτερικό) πιέζει τα λάστιχα και αυτό τελικά θα φρενάρει το αυτοκίνητο και αυτό ΔΕΝ το θέλουμε σε καμία περίπτωση (για τους λόγους που έγραψα πιο πάνω).

Αυτά... Cool

Τώρα όσοι με μπλοκέ έχουν το τεράστιο πλεονέκτημα ότι ακόμα και όταν είναι "στις δύο" μπορούν να επιταχύνουν (ανάλογα με το ποσοστό εμπλοκής του μπλοκέ Wink ).
Έτσι "στις δύο" απλά σανιδώνουν και τα υπόλοιπα τα κάνει το μπλοκέ...Εννοείται φυσικά ότι όταν το αμάξι με μπλοκέ είναι "στις δύο" και σανιδώσεις το αμάξι δεν "κλείνει" την τροχιά του (όπως θα έκανε πχ με όλες τις ρόδες στο έδαφος)

Αυτά από εμένα και επειδή πλάτιασα το συμπέρασμα είναι απλό:

Αν βρεθείς "στις δύο": ΠΑΤΑΣ/ΜΕΝΕΙΣ στο γκάζι και αν χρειαστεί ανοίγεις ελάχιστα και πολύ προσεκτικά την τροχιά σου. Wink και επειδή ποτέ δεν ξέρεις κάνεις και την προσευχή σου... Laughing
Road_Runner - Τετ 29 Μάρ 2006, 10:29:38
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
και επειδή ποτέ δεν ξέρεις κάνεις και την προσευχή σου... Laughing [/b]

Καλά που έχουμ και εσένα και δεν τους αγχωνεις... Laughing Laughing
Road_Runner - Τετ 29 Μάρ 2006, 10:38:35
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστός ο Ambulance. Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Εκτενέστατη απάντηση... Μόνο που δεν κατάλαβα γιατί να μην αφήσεις το γκάζι και/ή να πατήσεις φρένο. Βασικά πάνω στην ταχύτητα δεν προλαβαίνεις ούτε να το σκεφτείς..
bob - Τετ 29 Μάρ 2006, 10:47:36
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:

Για αυτό και απαιτέιται να ανοίξουμε την τροχιά ή έστω να την διατυρήσουμε σταθερή. Σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε να μειώσουμε για αυτό και απογορεύονται τα: άφημα του γκαζιού / φρενάρισμα / επιπλέον στρίψιμο του τιμονιού προς το εσωτερικό της στροφής / (έντονο και απότομο) στρίψιμο του τιμονιού προς την αντίθετη πλευρά.

Μα αν είναι στον αέρα ο ένας τροχός τότε στο πάτημα του γκαζιού δεν θα επιταχύνουμε...

Κάπου εδώ μπαίνει στο παιχνίδι και η αδράνεια του αυτοκίνητου και οι μεταφορές βάρους που γίνονται κατά την επιτάχυνση / επιβράδυνση (όλοι έχουμε παρατηρήσει ότι στο "πάτα" (του γκαζιού) ανασηκώνεται η μούρη και στο "άσε" ανασηκώνεται ο κώλος, το ανασήκωμα είναι γνωστό και σαν "ελάφρωμα") και έτσι:

Όταν είσαι "στις δύο" μένεις στο γκάζι (= και δεν αφήνεις) και αποτρέπεις το ελάφρωμα του πίσω μέρους. Έτσι διατηρείς την δυναμική ισορροπία του αυτοκινήτου το οποίο καθώς (πλέον) κατευθύνεται προς την έξοδο της στροφής θα "προσγειωθεί". Wink




Ενας αλλος βασικος λογος (οσο και αν φαινεται περιεργος ) που πρεπει να μεινεις στο γκαζι(και να πατησεις και αλλο) ειναι η αδρανεια που εχει ο τροχος οταν περιστρεφεται (ροπη αδρανειας)
πρακτικα..οταν περιστρεφεται "αποκτα μεγαλυτερη μαζα" οποτε ειναι σα να εχει μεγαλυτερο βαρος ο τροχος αυτος
οποτε απο τη μια ειναι σαν να σε "τραβαει" εφαπτομενικα στην τροχεια σου και απο την αλλη να σε βοηθαει να "κατεβεις" στα 4!!! Shocked
(πχ οσοι κανουν σουζες με μηχανακια θα ξερουν ποσο δυσκολο ειναι να κανεις σουζα με πατημενο μπροστινο φρενο σε σχεση με το να το εχεις ελευθερο.Επισης για να υπολογισεις την "αναρτομενη μαζα" της αναρτησης σε περιπτωση αλματος πρωτα βαζεις τη "μαζα " του τροχου και μετα του σασι που αντιστοιχει στο καθε ακρο)

Ο κινδυνος τουμπας ειναι λογω της τασης του κεντρου βαρος να ξεφυγει απο το σημειο ευσταθους ισορροπιας του οχηματος (οταν εισαι στις δυο το κεντρο βαρους σηκωνεται πολυ ψηλα οποτε απο καποιο σημειο και πανω δεν σωζεται με τιποτα!!!!)εσυ απλα προσπαθεις να κατεβασεις το κ.βαρους ή αν εχεις πολυ.....εμπειρια Laughing να το κρατας λιγο πριν την κρισιμη θεση...

μια πρακτικη λυση ειναι να εχεις ενα σακι με αμμο στα ποδια σου και σε περιπτωση που σηκωθουν οι ροδες του συνοδηγου το πετας διπλα αποτομα και εισαι οκ Laughing (απλο νομιζω..)ή παρατας το τιμονι και πας εσυ διπλα!!

περα απο την πλακα γιατι οσοι ειναι με αρκετο χαμηλωμα στην πιστα οι διαδρομες του αμορτισερ ειναι πολυ μικρες με αποτελεσμα στο κερμπ να τρεματιζει και να σηκωνεται για πλακα!!

καλο αγωνα σε οσους πανε!! Smile
MEMsound - Τετ 29 Μάρ 2006, 11:45:32
Θέμα δημοσίευσης:
Ολόσωστος ο bob Wink Thumb right

όσο γι τον Μπιπ-μπιπ με τις απορίες...

Road_Runner έγραψε:
Σωστός ο Ambulance. Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Εκτενέστατη απάντηση... Μόνο που δεν κατάλαβα γιατί να μην αφήσεις το γκάζι και/ή να πατήσεις φρένο. Βασικά πάνω στην ταχύτητα δεν προλαβαίνεις ούτε να το σκεφτείς..


ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ!!!
Αρκεί να μην φοβηθείς και αφήσεις. Wink
ronnie - Σαβ 01 Απρ 2006, 01:44:11
Θέμα δημοσίευσης:
Πριν 4 χρόνια προσγειώσα το Mini μου με την πόρτα, καβαλώντας το κερμπ πριν την ευθεία του τερματισμού σε λενα βραδυνό drift challenge.
Πάνω στην πόρωση του αγώνα με την αδρεναλίνη στα κοκκινα, προσωπικά δεν πρόλαβα να κάνω απολύτως τίποτα,

Greeklish to Greek by MEMsound / MOD Team
Αφού είσαι εξωτερικό δικαιολογείσαι για τα greeklish Wink

ignotic69 - Παρ 10 Νοέ 2006, 00:32:42
Θέμα δημοσίευσης:
θα ήθελα να μάθω αν γίνεται να τρέξει κάποιος με το αυτοκίνητό του στον καρτόδρομο ,όχι σε κάποιο αγώνα ,έτσι για πλάκα.Πόσο κοστίζει ,για πόση ώρα..Μήπως γνωρίζετε?
Lef205 - Παρ 10 Νοέ 2006, 00:58:05
Θέμα δημοσίευσης:
Ειναι 30 ευρω οι 10 γυροι.
ignotic69 - Παρ 10 Νοέ 2006, 01:06:18
Θέμα δημοσίευσης:
Ξέρεις μήπως πως μπορώ να το κανονίσω ,υπάρχει κάποιο τηλέφωνο?
alekoukos106 - Παρ 09 Μάϊ 2008, 03:28:49
Θέμα δημοσίευσης:
μονο tips δεν εχει εδω....μονο για τουμπες λετε...για πειτε και κατι πιο χρησιμο μιας που την κυριακη τρεχομεν.... Wink Very happy
SnakeMJK - Παρ 09 Μάϊ 2008, 17:20:01
Θέμα δημοσίευσης:
alekoukos106 έγραψε:
μονο tips δεν εχει εδω....μονο για τουμπες λετε...για πειτε και κατι πιο χρησιμο μιας που την κυριακη τρεχομεν.... Wink Very happy


Αλέκο, είναι πολύ απλό. Στην Κ1, με το που περάσεις τα λαμπάκια εκκίνησης, κόβεις το τιμόνι απότομα δεξιά ώστε να ξεκινήσει να στρίβει ο κώλος, γυρνάς το τιμόνι ελαφρώς αριστερά να κοιτάνε οι τροχοί τις κερκίδες, σημαδεύεις το κερμπ της Κ1 και ξαφνικά βρίσκεσαι στην Κ3 Razz
abaleo - Δευ 20 Οκτ 2008, 17:05:45
Θέμα δημοσίευσης:
υπάρχουν τίποτα έξτρα συμβουλές σχετικά με τις στροφές του καρτόδρομου? ειδα πιο πάνω ότι η πιστα για τα περισσότερα αμαξια βγαίνει μόνο με 2α, αλλά σχετικά με τα χιλιόμετρα σε κάθε στροφή? όταν λέτε φουρκέτες ποιες εννοείτε? υπάρχει κανα βιντεάκι από γυρο (όχι με πίτα!) στο καρτόδρομο? μελέτη ως την επόμενη τετάρτη!!!
SnakeMJK - Δευ 20 Οκτ 2008, 17:45:50
Θέμα δημοσίευσης:

SnakeMJK - Δευ 20 Οκτ 2008, 17:54:44
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξέρω πολλά απ την πίστα, σίγουρα οι άλλοι θα χουν να πουν κάτι παραπάνω... Τα μόνα που μπορώ να σκεφτώ είναι:

* Κ1-Κ2 να τις παίρνεις σαν μία στροφή, σαν ενά τεράστιο λιμανάκι :D

* Παντού ξεσκίζεις τα κερμπ! Να ξύνεις μεσαίο τουλάχιστον Razz

* Η Κ5 είναι πολύ μυστήρια και κρύβει στάνταρ 1 δευτ. αν την πάρεις ιδανικά. Το ζουμί είναι καλά φρένα πριν, ώστε να έχεις τον έλεγχο εκεί μέσα και να βγεις με αρκέτα χλμ.

* Κ9 ανοίγεις αρκετά, το κερμπ είναι 1 μετρο πλάτος τουλάχιστον, πολύ στρωτό, και πρέπει να το πατήσεις μέχρι άκρη άκρη!
shimeixiaoxiao - Τρι 02 Νοέ 2010, 04:46:50
Θέμα δημοσίευσης:
Επίσης (εκτός και αν έχετε πολύ κοντές σχέσεις πχ rallye 16v με κ/π 13/59...) θα είστε μόνιμα με 2α και με κατεβάσματα σε 1η στα πέταλα.

Max ταχύτητα στην ευθεία της αφετηρίας 70~80km/h.
ParisMcridis - Τρι 02 Νοέ 2010, 09:55:40
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον αυτη την κ5 ακομα προσπαθω να καταλαβω πιος ειναι ο σωστος τροπος να την παρεις γιατι η μενεις πολυ στα φρενα οταν μπενεις γιανα εισαι στο γκαζι μολις ανοιγει(που με το rc μενεις υστερα στο γκαζι μεχρι την κ6) η πατας λιγο..παλι φρενα κ παλι γκαζι κ παλι μενεις στο γκαζι μεχρι την κ6.Το rc γυρνουσε στο 1:02 με 04.
SnakeMJK - Τρι 02 Νοέ 2010, 10:08:40
Θέμα δημοσίευσης:
ParisMcridis έγραψε:
Το rc γυρνουσε στο 1:02 με 04.


κάτι λάθος έκανε το rc, γιατί με 206 οχταβού γύρναγα 1:01 με "αρκετή" άνεση, ενώ ο νικόλας (με στήσιμο και κοντό κ/π) είχε δει και 0:59, αν θυμάμαι καλά.
ParisMcridis - Τρι 02 Νοέ 2010, 10:26:49
Θέμα δημοσίευσης:
κοιτα οτι δε το ξερω οσο καλα ηξερα το 206 1.4 16v (φοραγε apex ελατηρια κ sachs performance) μου που εκανε 58 με 57 δε το ξερω αλλα μη νομιζεις οτι ειναι ανετο μεσα στην πιστα...πολυ σπιναρισμα κ ειναι κ λιγο πιο μεγαλο κ το νιωθεις το βαρος.Ειναι πιστα καρτ οπως κ να το κανεις θελει μαζεμενο αμαξι.Αν κ το 1:02 χωρις ρεζερβα κ καθησματα ισως βελιωνοταν λιγο κ ακομα ποιο πολυ εστω με ενα σετ ελατηρια γιατι με ρυθμηζομενη θα αλλαζε πολυ.
COOL ALEXIS - Τρι 02 Νοέ 2010, 10:32:16
Θέμα δημοσίευσης:
Γκου χου γκου χου ας μην υπερβάλουμε... Cool
ParisMcridis - Τρι 02 Νοέ 2010, 10:41:47
Θέμα δημοσίευσης:
για ποιο απο τα δυο για το 206 η το 207??
GGiannis - Σαβ 11 Ιούν 2011, 15:36:18
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια τι χρονοι παιζουν με αυτοκινητα στο καρτοδρομο? Πηγα χτες πρωτη φορα και εκανα 1.03 με την πιστα να γλυστραει αρκετα απο τις βροχες των προηγουμενων ημερων . Εψαχνα τις ιδανικες γραμμες αρκετη ωρα μιας και ηταν η πρωτη μου επαφη με αυτην την πιστα.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr