PSClub - Hellas

Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα - Εκκίνηση με καλώδια

nickzotos - Δευ 27 Φεβ 2006, 13:04:31
Θέμα δημοσίευσης: Εκκίνηση με καλώδια
Δεν ξερω αν ειμαι στην καταλληλη κατηγορια..αν οχι μπορειτε να το μετακινησεται!!


Λοιπον..πριν λιγο εβαλα μπροστα ενα αμαξι ενος φιλου με καλωδια που ειχε μεινει απο μπαταρια!Την ωρα που ξεκινησα την ολη διαδικασια , αρχισα να σκεφτομαι πως θα το κανω;;;Δηλαδη..τι θα ενωσω πρωτο;;πρωτα στο δικο μου και μετα στο δικο του;;θα επρεπε να ειναι σβηστο στην αρχη το δικο μου;;Πρωτα το κοκκινο και μετα το μαυρο ή το αντιθετο;;

Τελος παντων!το αμαξι πηρε μπροστα αλλα θα ηθελα να μου απαντησει καποιος υπευθηνα ολη την διαδικασια απο την αρχη , για να μαθω και εγω αλλα και οποιος αλλος δεν ξερει , γιατι σε ολους συμβαινει!!


Ευχαριστω προκαταβολικα για τον χρονο σας!
Ady - Δευ 27 Φεβ 2006, 13:29:44
Θέμα δημοσίευσης:
Το "καλό" αμάξι είναι σβηστό.

Βάζεις το ένα άκρο του θετικού καλωδίου (συνήθως κόκκινο) στο θετικό πόλο του "νεκρού" αμαξιού.

Βάζεις το άλλο άκρο του θετικού καλωδίου στο θετικό πόλο του "καλού" αμαξιού.

Βάζεις το ένα άκρο του αρνητικού καλωδίου (συνήθως μαύρο) στον αρνητικό πόλο του "καλού" αμαξιού.

Βάζεις το άλλο άκρο του αρνητικού καλωδίου σε ένα μεταλικό μέρος (κατά προτίμηση όχι βαμένο ή λαδωμένο) του "νεκρού" αμαξιού.

Βάζεις μπρος το "καλό" αμάξι και μετά από 1 περίπου λεπτό βάζεις μπρος το "νεκρό".

Βγάζεις το αρνητικό καλώδιο από το "πρώην νεκρό".

Βγάζεις το αρνητικό από το "καλό".

Βγάζεις το θετικό από το "καλό".

Βγάζεις το θετικό από το "πρώην νεκρό".
nickzotos - Δευ 27 Φεβ 2006, 15:45:39
Θέμα δημοσίευσης:
Σε ευχαριστω πολυ!
Αλλα εχω την εντιποση πως τα εκανα λιγο λαθος...Τελος παντων την επομενη φορα θα ειμαι σωστοτερος!!!
brz20 - Δευ 27 Φεβ 2006, 16:52:45
Θέμα δημοσίευσης:
Παλι καλα που ανοιξες σχετικο θεμα φιλε μου και μου ανοιξατε τα ματια.Δεν το ηξερα οτι επρεπε να ακολουθησει καποιος συγκεκριμενη διαδικασια.Νομιζα οτι τα βαζεις με οποια σειρα θες αρκει να ειναι το θετικο στον θετικο πολο και το αρνητικο στον αρνητικο.
nickzotos - Δευ 27 Φεβ 2006, 17:30:13
Θέμα δημοσίευσης:
Γι΄αυτο πρεπει να ρωταμε το οτιδηποτε και ας φαινεται χαζη η ερωτηση...


Ελπιζω να εμαθαν και αλλοι απο αυτο το τοπικ!
ultra-one - Τρι 28 Φεβ 2006, 11:44:15
Θέμα δημοσίευσης:
Θα σας φανεί ίσως χαζό αλλά όταν δούλεψα ένα φεγγάρι στη Citroen, κάποιοι πελάτες είχαν κάψει μέχρι και εγκέφαλο σε μερικές περιπτώσεις από λάνθανσμένες συνδέσεις. (πχ θετικό στο αρνητικό κλπ) Shocked Shocked Shocked

Για αυτό προσέχετε!!!!!!!! Confused Confused Confused
ice gus - Τρι 28 Φεβ 2006, 12:30:24
Θέμα δημοσίευσης:
Ady έγραψε:
Βάζεις το άλλο άκρο του αρνητικού καλωδίου σε ένα μεταλικό μέρος (κατά προτίμηση όχι βαμένο ή λαδωμένο) του "νεκρού" αμαξιού.

γιατι οχι στον πολο της μπαταρια αλλα στο σασι?
αν μπει στον πολο υπαρχει περιπτωση βλαβης?
το λεω αυτο γιατι το να βρεις καθαρο και αβαφτο μεταλικο μερος δεν ειναι και οτι πιο ευκολο.
Ady - Τρι 28 Φεβ 2006, 12:47:29
Θέμα δημοσίευσης:
ice gus έγραψε:
γιατι οχι στον πολο της μπαταρια αλλα στο σασι?
αν μπει στον πολο υπαρχει περιπτωση βλαβης?
το λεω αυτο γιατι το να βρεις καθαρο και αβαφτο μεταλικο μερος δεν ειναι και οτι πιο ευκολο.

Μπορείς να το κάνεις και αυτό, υπάρχει όμως πιθανότητα έκρηξης.
Μικρή μεν αλλά υπάρχει.
Giannis307 - Τετ 21 Μάρ 2007, 21:50:02
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω την εντυπωση οτι δεν εχει σημασια ποιο θα βαλεις πριν η μετα αρκει μεχρι να τα συνδεσεις να μη δουλευει το ζωντανο αυτοκινητο και φυσικα να συνδεσεις (+)--->(+)
(-)---->(-)
Gr@lly - Πεμ 22 Μάρ 2007, 02:27:34
Θέμα δημοσίευσης:
Ισχύει αυτό όμως που λένε ότι δεν κάνει να
βάζεις καταλυτικό αυτοκίνητο μπροστά με πόλους
γιατί υπάρχει περίπτωση βλαβης?????
Το έχω ακούσει και εν ξέρω αν ισχυεί..
Υπάρχει κίνδυνος μέχρι και ο εγκέφαλος να χαλάσει...

Ισχυεί?????????
drdino - Πεμ 22 Μάρ 2007, 02:37:47
Θέμα δημοσίευσης:
Απλά να προσέξεις τις πολικότητες και δεν υπάρχει πρόβλημα.

Αυτό που λένε είναι να μην βάλεις καταλυτικό με μπρος με σπρώξιμο, γιατί μπορεί να περάσει αρκετή άκαυτη στον καταλύτη και να χαλάσει ο τελευταίος. Τώρα κατά πόσο αυτό ισχύει, δεν ξέρω...
papppinos - Πεμ 20 Δεκ 2007, 03:50:15
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Εχω την εντυπωση οτι δεν εχει σημασια ποιο θα βαλεις πριν η μετα αρκει μεχρι να τα συνδεσεις να μη δουλευει το ζωντανο αυτοκινητο και φυσικα να συνδεσεις (+)--->(+)
(-)---->(-)

εγώ συμφωνω με τον γιάννη μόνο...
papppinos - Πεμ 20 Δεκ 2007, 03:52:04
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Απλά να προσέξεις τις πολικότητες και δεν υπάρχει πρόβλημα.

Αυτό που λένε είναι να μην βάλεις καταλυτικό με μπρος με σπρώξιμο, γιατί μπορεί να περάσει αρκετή άκαυτη στον καταλύτη και να χαλάσει ο τελευταίος. Τώρα κατά πόσο αυτό ισχύει, δεν ξέρω...

ο καταλυτης οση ακαυστη και να περασει μπορει λιγο να μπουκωσει θα την καψει ομως,, μου εχει πει μηχανικος οτι δεν κανει γιατι μπορει απο το ζορισμα να πηδηξει δοντι ο ιμαντας, επειδη δεν υπαρχει πλεον καδενα!!
drdino - Πεμ 20 Δεκ 2007, 11:13:15
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν είναι τόσο ανθεκτικός όσο νομίζεις ο καταλύτης σε λούσιμο με βενζίνη.
AlienHack - Τρι 04 Νοέ 2008, 12:02:27
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω ξέρω οτι συνδεεις τις μπαταρίες παραλληλα, απλη φυσική, τον θετικο στπ θετικο και τον αρνητικο στον αρνητικο. μετα βαζεις μπρος το καλο αμαξι και μετα απο 1 λεπτακι βαζεις και το "κακο"

οσο για τον καταλύτη λενε οτι οντος με ακαυστη βενζινη μεσα μειώνεται πολυ η διαρκεια ζωής του. εμενα το ειδα αυτο οταν μου χαλασαν ενα μπεκ και εμενε ανοιχτο συνεχεια (ειχε γεμησει την εισαγωγη τον θαλαμο την εξαγωγη και τον καταλύτη με βενζινη). το τι ντουμανι εβγαζε το αμαξι απο πισω δεν περιογραφεται, και οχι μονο απο την εξατμηση ο ιδιος ο καταλυτης ντουμάνι εβγαζε...
imaginas - Σαβ 15 Αύγ 2009, 22:14:37
Θέμα δημοσίευσης:
Στο πράκτικερ είδα δύο διαφορετικών ειδών καλώδια.Ένα καλώδιο είχε οδηγίες σαν αυτές που έγραψε ο φιλος στην αρχή με την γείωση,και το άλλο είχε με απευθείας σύνδεση +/+ -/-.Πάντως και στις οδηγίες του αμαξιού που διάβαζα πριν λίγο,με γείωση αναφέρει ότι πρέπει να μπει μπροστά.Και το είχα άγχος!!!
drdino - Σαβ 15 Αύγ 2009, 22:26:00
Θέμα δημοσίευσης:
Γείωση, γιατί καμιά φορά όταν βάζεις τον τελευταίο ακροδέκτη μπορεί να γίνει σπινθήρας.

Σπινθήρας+υδρογόνο=not good


Ό,τι καλώδια πάρετε, να είναι ΧΟΝΤΡΑ. Κάτι φθηνά από καρφουρ κλπ δεν είναι για πολλά πολλά.
imaginas - Σαβ 15 Αύγ 2009, 22:29:51
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτά που είδα αν θυμάμαι καλά το νούμερο έγραφε 500Ω και ότι κάνουν και για φορτηγά.
stef80 - Τρι 18 Αύγ 2009, 01:45:12
Θέμα δημοσίευσης:
imaginas έγραψε:
Αυτά που είδα αν θυμάμαι καλά το νούμερο έγραφε 500Ω και ότι κάνουν και για φορτηγά.


Μήπως έγραφε 500 Α ?
imaginas - Τρι 18 Αύγ 2009, 06:02:46
Θέμα δημοσίευσης:
stef80 έγραψε:
imaginas έγραψε:
Αυτά που είδα αν θυμάμαι καλά το νούμερο έγραφε 500Ω και ότι κάνουν και για φορτηγά.


Μήπως έγραφε 500 Α ?


Απ'ότι θυμάμαι από την Φυσική (πάνε και 17 χρόνια από τότε!!) η αντίσταση των αγωγών μετράται με Ωμ.Αμπερ γιατί να έγραφε;Δεν είμαι σίγουρος,όταν πάω ξανά,θα τα κοιτάξω.
reselie - Σαβ 10 Οκτ 2009, 09:48:42
Θέμα δημοσίευσης:
stef80 έγραψε:

Απ'ότι θυμάμαι από την Φυσική (πάνε και 17 χρόνια από τότε!!) η αντίσταση των αγωγών μετράται με Ωμ.Αμπερ γιατί να έγραφε;Δεν είμαι σίγουρος,όταν πάω ξανά,θα τα κοιτάξω.


Δεν παιζει τοσο ρολο η αντισταση σε αυτη την περιπτωση αλλα Ποση Ενταση ρευματος (Α) μπορουν να αντεξουν τα καλωδια χωρις να λιωσουν/υπερθερμανθουν με οτι συνεπαγεται αυτο.οσο περισσοτερα αμπερ τοσο μεγαλυτερη θερμοκρασια ανεβαζουν τα καλωδια.γιαυτο χρειαζοντε χοντροτερα καλωδια με μικρη αντισταση για να μην υπερθερμανθουν

Παράθεση:
Έχοντας υπόψη τα ελεύθερα ηλεκτρόνια, το φαινόμενο του ηλεκτρικού ρεύματος καθώς και τα περί αγωγών εύκολα προκύπτει το συμπέρασμα ότι η ποσότητα των ηλεκτρονίων που μεταφέρεται μέσω ενός αγωγού (εν προκειμένω η ένταση ηλεκτρικού ρεύματος), εξαρτάται τόσο από τη σύνθεση των ατόμων του αγωγού (πολλά ή λίγα ελεύθερα ηλεκτρόνια) όσο και από το μέγεθος της ασκούμενης δύναμης (αν υφίσταται π.χ. της μπαταρίας).

Έτσι ποσότητα περίπου 6 πεντακισεκατομμυρίων ηλεκτρονίων (που ορίσθηκε ως ένα Κουλόμπ Q) διερχόμενη από κάποιο σημείο ενός αγωγού σε χρόνο ενός δευτερολέπτου ονομάζεται Αμπέρ. Συνεπώς όταν λέγεται ηλεκτρικό ρεύμα έντασης 1 Α τούτο σημαίνει πως μέσα στο ηλεκτρικό κύκλωμα πραγματοποιείται μεταφορά ηλεκτρονίων 1 Q ανά δευτερόλεπτο. 1 Α = 1Q/sec.




Σορρυ που το ξεθαψα,ελπιζω να ελυσα την απορια Twisted evil[/quote]
nido - Σαβ 16 Αύγ 2014, 00:13:52
Θέμα δημοσίευσης:
Έχουμε συμδέσει τα καλώδια σε 207 cc 1.4 που έχει μείνει από μπαταρία εδώ και πολύυυυ καιρό (ο φίλος ιδιοκτήτης του λείπει εξωτερικό κανα χρόνο τώρα και είχε ξεχάσει ν'αποσυνδέσει τους πόλους) και γυρίζοντας το κλειδί αντί να δίνει στη μίζα και να πάρει μπροστά, ακούγεται από το χώρο του κινητήρα ένα δυνατό ρελεδίστικο "τακ-τακ-τακ-τακ-τακ...." (ανά μισό δευτερόλεπτο περίπου το κάθε "τακ"). Τι πσίζει?
Θα υπέθετα ότι λόγω κακών καλωδίων (τα συγκεκριμένα ήταν πολύ εύκαμπτα εκεί που ενώνονται με τα κροκοδειλάκια στις άκρες και αρκετά οξεδιωμένα) δε μπορεί να δώσει όσο ρεύμα χρειάζεται στη μίζα....

Rolling eyes
android - Σαβ 16 Αύγ 2014, 00:27:44
Θέμα δημοσίευσης:
nido έγραψε:
Έχουμε συμδέσει τα καλώδια σε 207 cc 1.4 που έχει μείνει από μπαταρία εδώ και πολύυυυ καιρό (ο φίλος ιδιοκτήτης του λείπει εξωτερικό κανα χρόνο τώρα και είχε ξεχάσει ν'αποσυνδέσει τους πόλους) και γυρίζοντας το κλειδί αντί να δίνει στη μίζα και να πάρει μπροστά, ακούγεται από το χώρο του κινητήρα ένα δυνατό ρελεδίστικο "τακ-τακ-τακ-τακ-τακ...." (ανά μισό δευτερόλεπτο περίπου το κάθε "τακ"). Τι πσίζει?
Θα υπέθετα ότι λόγω κακών καλωδίων (τα συγκεκριμένα ήταν πολύ εύκαμπτα εκεί που ενώνονται με τα κροκοδειλάκια στις άκρες και αρκετά οξεδιωμένα) δε μπορεί να δώσει όσο ρεύμα χρειάζεται στη μίζα....

Rolling eyes


Ναι αν ειναι μαπα τα καλωδια το ξεχνας,το καλυτερο ειναι να την πας για φορτιση ομως γιατι μια νεκρη μπαταρια και εμπος να παρει με καλωδια δε μπορει να την κανει καλα το δυναμο,μιας και η λειτουργεια του ειναι συντηρηση και οχι απο την αρχη φορτιση
nido - Σαβ 16 Αύγ 2014, 02:41:34
Θέμα δημοσίευσης:
Θα πάω αύριο με τα δικά μου καλώδια που είναι καλά, να δούμε.

Και να την πάρω να τη βάλω για φόρτιση (έχω φορτιστή σπίτι) αν έχει πέσει στα π.χ. 2-3 volt η τάση της κατά πάσα πιθανότητα δε σώζεται - θα χρειαστεί αλλαγή.
nido - Τρι 19 Αύγ 2014, 16:52:53
Θέμα δημοσίευσης:
Η μπαταρία αλλάχτηκε σήμερα με μια λίγο καλύτερη (ίδια cold cranking amps, λίγο μεγαλύτερη χωρητικότητα, 64 αντί 60Ah).

Το αμάξι πήρε μπροστά με την πρώτη μιζιά, παρά τον 1 χρόνο ακινησίας, αλλά έσβησε μετά από λίγα δευτερόλεπτα διότι η αντλία του δεν έδινε καύσιμο.
Δεν ξέρω αν έχει να κάνει με το imobilizer/συναγερμό (εργοστασιακά) και το ότι δεν έχω το "κανονικό" κλειδί (το οποίο κάπου το έχει καταχωνιάσει ο φίλος που έρχεται μεθαύριο από ΗΠΑ για διακοπές) αλλά το βοηθητικό, ή έχει κολλήσει η αντλία...
nido - Παρ 22 Αύγ 2014, 00:11:12
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά πάμε για αντλία, ούτε ακούγεται να δουλεύει (η ασφάλεια της είναι ΟΚ) ούτε στέλνει βενζίνη (επίσης κολλημένη είναι και η αντλία του μηχανισμού πλυσίματος τζαμιών - ούτε προσπαθεί ούτε τίποτα, σαν να μην υπάρχει).

Αυτά με 1 χρόνο ακινησίας σε αμάξι 3 ετών.....
Είχε κολλήσει και το φλοτερ κι έδειχνε βενζίνη κάτω-κάτω, μετά από δύο 5λιτρα μπιτόνια ξεκόλλησε και δείχνει 1/4.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr