Ady έγραψε: |
Βάζεις το άλλο άκρο του αρνητικού καλωδίου σε ένα μεταλικό μέρος (κατά προτίμηση όχι βαμένο ή λαδωμένο) του "νεκρού" αμαξιού. |
ice gus έγραψε: |
γιατι οχι στον πολο της μπαταρια αλλα στο σασι?
αν μπει στον πολο υπαρχει περιπτωση βλαβης? το λεω αυτο γιατι το να βρεις καθαρο και αβαφτο μεταλικο μερος δεν ειναι και οτι πιο ευκολο. |
Giannis307 έγραψε: |
Εχω την εντυπωση οτι δεν εχει σημασια ποιο θα βαλεις πριν η μετα αρκει μεχρι να τα συνδεσεις να μη δουλευει το ζωντανο αυτοκινητο και φυσικα να συνδεσεις (+)--->(+)
(-)---->(-) |
drdino έγραψε: |
Απλά να προσέξεις τις πολικότητες και δεν υπάρχει πρόβλημα.
Αυτό που λένε είναι να μην βάλεις καταλυτικό με μπρος με σπρώξιμο, γιατί μπορεί να περάσει αρκετή άκαυτη στον καταλύτη και να χαλάσει ο τελευταίος. Τώρα κατά πόσο αυτό ισχύει, δεν ξέρω... |
imaginas έγραψε: |
Αυτά που είδα αν θυμάμαι καλά το νούμερο έγραφε 500Ω και ότι κάνουν και για φορτηγά. |
stef80 έγραψε: | ||
Μήπως έγραφε 500 Α ? |
stef80 έγραψε: |
Απ'ότι θυμάμαι από την Φυσική (πάνε και 17 χρόνια από τότε!!) η αντίσταση των αγωγών μετράται με Ωμ.Αμπερ γιατί να έγραφε;Δεν είμαι σίγουρος,όταν πάω ξανά,θα τα κοιτάξω. |
Παράθεση: |
Έχοντας υπόψη τα ελεύθερα ηλεκτρόνια, το φαινόμενο του ηλεκτρικού ρεύματος καθώς και τα περί αγωγών εύκολα προκύπτει το συμπέρασμα ότι η ποσότητα των ηλεκτρονίων που μεταφέρεται μέσω ενός αγωγού (εν προκειμένω η ένταση ηλεκτρικού ρεύματος), εξαρτάται τόσο από τη σύνθεση των ατόμων του αγωγού (πολλά ή λίγα ελεύθερα ηλεκτρόνια) όσο και από το μέγεθος της ασκούμενης δύναμης (αν υφίσταται π.χ. της μπαταρίας).
Έτσι ποσότητα περίπου 6 πεντακισεκατομμυρίων ηλεκτρονίων (που ορίσθηκε ως ένα Κουλόμπ Q) διερχόμενη από κάποιο σημείο ενός αγωγού σε χρόνο ενός δευτερολέπτου ονομάζεται Αμπέρ. Συνεπώς όταν λέγεται ηλεκτρικό ρεύμα έντασης 1 Α τούτο σημαίνει πως μέσα στο ηλεκτρικό κύκλωμα πραγματοποιείται μεταφορά ηλεκτρονίων 1 Q ανά δευτερόλεπτο. 1 Α = 1Q/sec. |
nido έγραψε: |
Έχουμε συμδέσει τα καλώδια σε 207 cc 1.4 που έχει μείνει από μπαταρία εδώ και πολύυυυ καιρό (ο φίλος ιδιοκτήτης του λείπει εξωτερικό κανα χρόνο τώρα και είχε ξεχάσει ν'αποσυνδέσει τους πόλους) και γυρίζοντας το κλειδί αντί να δίνει στη μίζα και να πάρει μπροστά, ακούγεται από το χώρο του κινητήρα ένα δυνατό ρελεδίστικο "τακ-τακ-τακ-τακ-τακ...." (ανά μισό δευτερόλεπτο περίπου το κάθε "τακ"). Τι πσίζει?
Θα υπέθετα ότι λόγω κακών καλωδίων (τα συγκεκριμένα ήταν πολύ εύκαμπτα εκεί που ενώνονται με τα κροκοδειλάκια στις άκρες και αρκετά οξεδιωμένα) δε μπορεί να δώσει όσο ρεύμα χρειάζεται στη μίζα.... |