PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Ποιες οι διαφορες των αυτ/των multiplex απο τα μη!

Skillage - Πεμ 23 Φεβ 2006, 11:50:10
Θέμα δημοσίευσης: Ποιες οι διαφορες των αυτ/των multiplex απο τα μη!
Ξέρει κανεις τις διαφορες σε ενα αυτοκινητο multiplex απο ενα μη; ολα τα αμαξια πλεον φτιαχνονται ετσι ή μονο της πεζω; Τι "χανει" ενας που θα αγορασει ενα αυτοκινητο που ειναι παλιοτερο και δεν υποστηριζει το multiplex;Τι εξυπηρετει το multiplex;ευχαριστω εκ των προτερων..
corey - Κυρ 26 Φεβ 2006, 02:11:42
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ποιες οι διαφορες των αυτ/των multiplex απο τα μη!
Skillage έγραψε:
Ξέρει κανεις τις διαφορες σε ενα αυτοκινητο multiplex απο ενα μη; ολα τα αμαξια πλεον φτιαχνονται ετσι ή μονο της πεζω; Τι "χανει" ενας που θα αγορασει ενα αυτοκινητο που ειναι παλιοτερο και δεν υποστηριζει το multiplex;Τι εξυπηρετει το multiplex;ευχαριστω εκ των προτερων..
Question Question
Touristas - Κυρ 26 Φεβ 2006, 11:09:46
Θέμα δημοσίευσης:
Να ξεκινήσουμε με το ότι δεν είναι μόνο τα αυτοκίνητα τις Peugeot που χρησιμοποιούν πολυπλεξία και επίσης δεν είναι κάτι καινούργιο. Οι εταιρίες πειραματίζονται εδώ και πάρα πολλά χρόνια πάνω σε αυτό το θέμα και ο λόγος είναι πρώτον για να μειώσουν το κόστος , και δεύτερων με την πολυπλεξία έχουν πολύ περισσότερες δυνατότητες επάνω στα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου τα οποία είναι πάρα πολλά πλέων.
Τώρα όσο για τις διαφορές η βασικότερη είναι η αρχιτεκτονική των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συστημάτων και το πώς αυτά επικοινωνούν μεταξύ τους.
brz20 - Κυρ 26 Φεβ 2006, 18:34:32
Θέμα δημοσίευσης:
Τι μου θυμησατε τωρα!!!!!
Οι πολυπλεκτες αποτελουσαν ξεχωριστο κεφαλαιο σε ενα μαθημα που ειχα στο ΤΕΙ.Ψηφιακη Σχεδιαση λεγοταν.
Λοιπον οι Multiplextor οπως λεγονται και στα αγγλικα ειναι κατι τσιπακια που πετυχενουν να κανουν ακριβως τα ιδια πραγματα με ενα αθροισμα αλλων.
Δηλαδη να σας δωσω ενα παραδειγμα.Για να κανεις μια προσθεση και μια αφαιρεση μαζι πρεπει να χρησιμοποιησεις με τον απλο τροπο 3 τσιπακια.Ενω ενα αν βαλεις τον καταλληλο πολυπλεκτη.
Στις αυτοκινητοβιομηχανιες πιστευω οτι χρησιμοποιουνται για την μιωση του κοστους.Μπορει να το κανουν και για να ελαχιστοποιησουν τον ογκο που πιανει ενας εγγεφαλος ισως.
STELIOS - Δευ 27 Φεβ 2006, 02:51:22
Θέμα δημοσίευσης:
brz20 έγραψε:
...Στις αυτοκινητοβιομηχανιες πιστευω οτι χρησιμοποιουνται για την μιωση του κοστους.Μπορει να το κανουν και για να ελαχιστοποιησουν τον ογκο που πιανει ενας εγγεφαλος ισως.


Ε... σιγα το χωρο που πιανει ο εγγεφαλος.... Αν ηταν να εξοικονομισουν χωρο δε νομιζω πως θα ξεκινουσαν απ΄τον εγγεφαλο.
Βασικα το κανουν για λογους οικονομιας. Τα multiplex χρειαζονται λιγοτερα καλοδια με αποτελεσμα μικροτερο κοστος και λιγοτερο βαρος (καλοδιωσεων).
corey - Τετ 01 Μάρ 2006, 01:22:06
Θέμα δημοσίευσης:
Πως μπορείς να ξέρεις αν το αυτοκινητό σου είναι multiplex?? Tο δικό μου τι είναι?
Stevon - Τετ 01 Μάρ 2006, 09:30:00
Θέμα δημοσίευσης:
Κώστα μπορείς να συνεχίσεις εδώ, http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=6506&highlight=multiplexing
την ερώτηση σου...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr