fpug έγραψε: |
Εγω εβαλα το σαββατοκυριακο τα fk. Ρυθμιζομενα υψος και σκληροτητα.
Το αμαξι εχει πλεον πολλυ καλο στησιμο. |
fpug έγραψε: |
Εγω εβαλα το σαββατοκυριακο τα fk. Ρυθμιζομενα υψος και σκληροτητα.
Το αμαξι εχει πλεον πολλυ καλο στησιμο. |
konstantinos έγραψε: | ||
Επειδή δεν τυχαίνει να τα γνωρίζω (λόγω άγνοιας αντικειμένου περισσότερο) θα μπορούσες να μας δώσεις περισσότερες λεπτομέρειες, πχ εταιρία, αντιπρόσωπος, τιμή, χαραχτηριστικά... Με γειά σου φίλε μου. Εύχομαι να κινήσαι με γοργούς ρυθμούς και με μόνιμο χαμόγελο. :D :D |
fpug έγραψε: | ||||
Ειναι Γερμανικα Τα αγορασα απο μαγαζι στα νοτια προαστεια. 900 euro Ο αντιπροσωπος ειναι καπου προς το Μαρουσι αν δεν κανω λαθος. site: http://www.fk-automotive.de/en/index.html Ελπιζω να σε βοηθησα. THANX |
Vini έγραψε: | ||||||
Ericlub....Μαρούσι...o κύριος Ερικ (όχι Ερρίκος)... ο γνωστός της παράγκας που μου ζήτησε 450.000δρχ για να μου προγραμματίσει τον εγκέφαλο..όχι στην Ελλάδα αλλά στην Γερμανία...και θα έμενα χωρίς εγκέφαλο για 4 ημέρες....χωρίς εγγύηση ότι θα γυρίσει πίσω ο εγκέφαλος... ήταν και στην Autoexelixis και πούλαγε φούμαρα και μεταξωτές κορδέλες... 900euro για τα FK ? ? ?....χμμμ....άστο να πάει άστο, μην μιλήσω καλύτερα....γιατί θα γίνω κακός.... Ας κάνουμε και λίγη διαφήμιση: http://www.ericlub.gr |
fpug έγραψε: |
Τελος παντων το αμαξι παει φοβερα και δεν εχει καμια σχεση ουτε με bilstein ουτε με αλλα 'φοβερα και τρομερα' αμορτισερ που κυκλοφορουν στην αγορα και 'υποσχονται' πολλα.
|
έγραψε: |
. . .qoutes...quotes .qoutes...quotes .qoutes...quotes . Κοιταξε δεκτη η καθε αποψη και σεβαστη αλλα 900 ευρο για τα FK? Ναι τοσα για βαλε Coilover αλλης μαρκας και πες μου μετα την τιμη. Το οτι στην γερμανια πολλες πορσε και vw φορανε τα FK? Α ξεχασα αυτοι δεν ανηκουν στους ειδημονες του Ελληνικου χωρου (για να μην παρεξηγουμαι δεν εννοω εσενα). Το κακο στην Ελλαδα ειναι οτι ολοι ειναι 'κολλημενοι' σε τρεις - τεσσερις μαρκες που τους πουλανε και ολα τα αλλα απο μακρυα.Τελος παντων το αμαξι παει φοβερα και δεν εχει καμια σχεση ουτε με bilstein ουτε με αλλα 'φοβερα και τρομερα' αμορτισερ που κυκλοφορουν στην αγορα και 'υποσχονται' πολλα. Οσο για τον κυριο που ανεφερες ουτε τον ξερω ουτε με απασχολει το τι κανει εγω απο αλλου τα αγορασα. Φιλικα |
fpug έγραψε: |
Κοιταξε δεκτη η καθε αποψη και σεβαστη αλλα 900 ευρο για τα FK? Ναι τοσα για βαλε Coilover αλλης μαρκας και πες μου μετα την τιμη. Το οτι στην γερμανια πολλες πορσε και vw φορανε τα FK? Α ξεχασα αυτοι δεν ανηκουν στους ειδημονες του Ελληνικου χωρου (για να μην παρεξηγουμαι δεν εννοω εσενα). Το κακο στην Ελλαδα ειναι οτι ολοι ειναι 'κολλημενοι' σε τρεις - τεσσερις μαρκες που τους πουλανε και ολα τα αλλα απο μακρυα. Τελος παντων το αμαξι παει φοβερα και δεν εχει καμια σχεση ουτε με bilstein ουτε με αλλα 'φοβερα και τρομερα' αμορτισερ που κυκλοφορουν στην αγορα και 'υποσχονται' πολλα. Οσο για τον κυριο που ανεφερες ουτε τον ξερω ουτε με απασχολει το τι κανει εγω απο αλλου τα αγορασα. Φιλικα |
Vini έγραψε: | ||
Προς Θεού!! Εγώ δεν είπα κάτι αρνητικό για τα FK...το αντίθετο μάλιστα... Απλά εγώ, ως πελάτης περιμένω καλύτερη τιμή για μία μάρκα που ήρθε τώρα στην Ελλάδα.... Θεωρώ ότι είναι παλαβό τα FK να είναι ποιο ακριβά από τα ρυθμιζομενα ΚΟΝΙ...(για μένα μιλάω, μη με παρεξηγείς) Καλλορίζικη η καινούρια σου ανάρτηση καλοτάξιδι και ζητώ συγνώμη αν σε πίκρανα με το πικρόχολο σχόλιο μου.... |
Alex έγραψε: |
Παντως 425 pounds δεν ειναι και λιγα.. Αν δεν κανω λαθος πρεπει να ειναι πανω απο 200.000 δραχμες.. |
Miltellas έγραψε: |
Εγώ ακόμη ψάχνω (για άλλη μία φορά) να βρω τα όρια (που μονίμως τα ανεβάζω) ύστερα και από την τοποθέτηση 195/50/15 P7000.
|
DimiP έγραψε: |
επειδη αργησες αλλα ηρθες τελικα δε σημαινει πως θα τα στελνεις 2-2 τα post για να κερδισεις το χαμενο εδαφος. |
Sidobre έγραψε: |
Kαλημέρα και χρόνια πολλά!
Το δεύτερο καλό νέο είρθε μόλις τώρα (αφού τώρα επέστρεψα μπροστά στον Η/Υ μου)... Ρώτησα απλά από περιέργεια για τα SPAX μή ρυθμιζόμενα και η τιμή είναι πραγματική έκπληξη! 191.50 pounds! Τιμή δηλαδή όσο και τα κοινά φτηνά αμορτισέρ! Τους έστειλα ήδη ξανά e-mail ζητώντας περισσότερες πληροφορίες (τι περιλαμβάνει το κιτ, αν τα ελλατήρια είναι όντως στενά κτλ κτλ.) Αν όντως είναι στενά τα ελλατήρια για μη ρυθμιζόμενα η τιμή είναι πάρα πολυ καλή! Μάλλον βαδίζουμε για μια 3η καλή περίπτωση ανάρτησης! Ισως (αν τα δοκιμάσουμε) και καλύτερη απ'όλες! |
pezomania έγραψε: |
Παιδιά, επειδή όπως έχετε καταλάβει ψάχνομαι για αλλαγη αμορτισέρ, έχω βρεί για ΚΟΝΙ τις παρακάτω τιμές:
ΚΟΝΙ κόκκινα μη ρυθμιζόμενα : 470€ ΚΟΝΙ κίτρινα ρυθμιζόμενα : 640€ Οι τιμές μου φαίνονται τσιμπημένες κάνω λάθος; Dany όποτε έχεις χρόνο (κανά Σαββάτο) να βρεθούμε να πάμε στην αποθήκη που μου έλεγες, γιατί οι τιμές που ακούω έξω είναι να εξωφρενικές |
danielos έγραψε: | ||
τις τιμες που ακους εξω τις ακουγα και εγω οταν ηταν να αλλαξω τα αμορτισερ μου και ειχα παθει το ιδιο εγκεφαλικο .να βρεθουμε να παμε στην αποθηκη να δουμε τι παιζει για το 206 απο koni κιτρινα.δεν πιστευω να εχουν μεγαλη διαφορα απο την τιμη που τα πηρα εγω!! |
Tomcat έγραψε: |
Οταν ρωτήσετε μην μας ξεχάσετε εεε!
Το κίτρινα koni είναι ρυθμιζόμενα και σε ύψος ή μόνο σε σκληρότητα? Ρε τάσο μια και σκέφτεσαι για RSX που είναι καθ ύψος ρυθμιζόμενα , το πίσω μέρος πως το ρυθμίζεις? Το αφήνεις μόνιμα σε κάποιο κλικ και παίζεις μόνο με τα μπροστά? Οσο για τα χοντροκάλαμα και τα λεπτοκάλαμα αμορτισερ φαίνεται ότι κανείς δεν ξέρει κάτι .. ε? |
Tomcat έγραψε: |
Λες τα ελατήρια μου (Mad 4cm) να κάνουν? Θα μπορούσα να γλυτώσω ένα κόστος γύρω στα 70-80 euro πιστεύω.
Βέβαια άλλη ομοιογένια στην ανάρτηση με τα ελατήρια του κιτ ( τα οποία προσφέρουν και αυτά 4cm κάτω) αλλά ......... θα εξαρτηθεί από την χρηματοδότηση του project |
danielos έγραψε: | ||
τις τιμες που ακους εξω τις ακουγα και εγω οταν ηταν να αλλαξω τα αμορτισερ μου και ειχα παθει το ιδιο εγκεφαλικο .να βρεθουμε να παμε στην αποθηκη να δουμε τι παιζει για το 206 απο koni κιτρινα.δεν πιστευω να εχουν μεγαλη διαφορα απο την τιμη που τα πηρα εγω!! |
Sidobre έγραψε: | ||
Αν τελικά αποφασίσεις για τα Spax, τότε θα σου έλεγα να τα πάρεις σαν kit γιατί όντως είναι από τα πλέον μελετημένα. Μπορείς καλλιστα να πουλήσεις μετά τα ΜΑD σε κάποιον που σκέφτεται να χαμηλώσει για αρχή το 206 του. Ξέρω ότι τα Spax είναι πάρα πολύ καλά αμορτισέρ (ιδίως σχέση τιμή / απόδοσης) αλλά δεν έχω βρεί ούτε έναν (πλήν του Pugsang που είχε μόνο τα αμορτισέρ) που να τα έχει δοκιμάσει στην Ελλάδα. Βέβαια μόνο θετικά ακούω μέχρι στιγμής γι'αυτό και ψήνομαι. Μια τέτοια ανάρτηση που -προσωπικά- θέλω να ετοιμάσω θα έφτανε πάνω απο 2.000 ευρώ! Με τα Spax φαίνεται ότι θα την φτιάξω πολύ φθηνότερα |
Vini έγραψε: | ||||
dani φτιάξε τον PEZOMANIA γιατί θα κατέβω κάτω στο Μ/Κ και θα σας κάνω άνω-κάτω....και θα πω και στο αφεντικό να σου κόψει τον sproxy... Θέλω τις καλύτερες τιμές και τα καλύτερα αμορτισέρ για το Pezomaniako...και πες εκεί στο αποθηκάριο ότι ο Vini παρακολουθεί τις κινήσεις του.... Αντε και μετά θα σας κεράσω και καφεδάκι .... .... |
Sidobre έγραψε: |
Τα πίσω αμορτισέρ ΔΕΝ ρυθμίζονται ούτε καθ'ύψος ούτε σε σκληρότητα. Μπορείς μόνο να παίξεις με το ύψος με τις ράβδους. Ο πίσω άξονας όσο κι'αν τον χαμηλώσεις δεν επιβαρύνει τα αμορτισέρ, ούτε τα βγάζει εκτός λειτουργείας γιατί είναι τοποθετημένα πλάγια. |
Vini έγραψε: | ||||
dani φτιάξε τον PEZOMANIA γιατί θα κατέβω κάτω στο Μ/Κ και θα σας κάνω άνω-κάτω....και θα πω και στο αφεντικό να σου κόψει τον sproxy... Θέλω τις καλύτερες τιμές και τα καλύτερα αμορτισέρ για το Pezomaniako...και πες εκεί στο αποθηκάριο ότι ο Vini παρακολουθεί τις κινήσεις του.... Αντε και μετά θα σας κεράσω και καφεδάκι .... .... |
Sidobre έγραψε: |
Ξέρω ότι τα Spax είναι πάρα πολύ καλά αμορτισέρ (ιδίως σχέση τιμή / απόδοσης) αλλά δεν έχω βρεί ούτε έναν (πλήν του Pugsang που είχε μόνο τα αμορτισέρ) που να τα έχει δοκιμάσει στην Ελλάδα. Βέβαια μόνο θετικά ακούω μέχρι στιγμής γι'αυτό και ψήνομαι. Μια τέτοια ανάρτηση που -προσωπικά- θέλω να ετοιμάσω θα έφτανε πάνω απο 2.000 ευρώ! Με τα Spax φαίνεται ότι θα την φτιάξω πολύ φθηνότερα |
fpug έγραψε: |
Εγω εχω δοκιμασει SPAX οχι βεβαια σε 206 και μαλιστα καποια χρονια πριν (το εχω ξανααναφερει) και εμεινα εντυπωσιασμενος. Τα 'οδηγησα' Αγγλια και Ελλαδα οποτε εχω καλη αποψη και για διαφορετικα ειδη δρομων.
Ανεπιφυλακτα οποιος θελει να αγορασει να τα παρει. Σε κιτ βεβαια γιατι θα εχουν και τα 'αναλογα' ελατηρια. |
pezomania έγραψε: | ||
Τάσο, αν δεν κάνω λάθος, και στα πίσω αμορτισέρ παίζει ρόλο πόσο έχεις χαμηλώσει το αμάξι. Αν δεν είναι χαμηλώματος τα αμορτισερ και το χαμηλώσεις πίσω, τα αμορτισερ τα βγάζεις εκτός λειτουργίας. Και σε φίλο μου που το είχε χαμηλώσει υπερβολικά πίσω και του κοπάναγε. Το πήγε σε μηχανικό και το σήκωσε και του είπε ότι τα αμορτισέρ του πίσω είχαν βγεί τελείως εκτος λειτουργίας!! Και το παλικάρι απο τη στιγμή που το σήκωσε απέκτησε και πίσω αμορτισέρ! |
Sidobre έγραψε: |
Νομίζω ότι ο κύβος ερρίφθει!
Spax.... here I come.... |
kfilis έγραψε: |
O KAΡΛΗΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ (info@karlis.gr) ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΙΜΗ ΓΙΑ KIT ANAΡΤΗΣΗΣ KW (ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ + ΕΛΑΤΗΡΙΑ): 650 EURO ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΦΠΑ 18% ΚΑΙ ΕΞΟΔΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗΣ ΕΝΩ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ KW ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΟΥ ΕΙΠΕ 700 ΕURO. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ Η ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΚΡΙΒΩΤΕΡΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΤΗΣ KW. |
Παράθεση: |
Που σημαίνει ότι αν φοβηθείς σε μια στροφή θα σε φάει το μαύρο φίδι!!!! |
pugsang έγραψε: |
Αντε ρε φιλε καλοταξιδο και καλοστριφτο |
Sidobre έγραψε: |
..........ΘΑ ΤΟΥ ΠΙΩ ΤΟ ΑΙΜΑ!!!!! |
glf έγραψε: |
Τάσο, στο meeting να δούμε πόσο καλά διαβάζει και τις μικροανωμαλίες. Σκέφτομαι Καράβωμα, μετά το Ξουρίχτι. Σκέφτεσαι τίποτα καλύτερο ? |
Pughell έγραψε: |
Και εγω ΚΟΝΙ σου προτεινω...Και οταν πας και τα βαλεις και μετα,πες στον καραγκιοζη που σου ειπε οτι κανει τα Sport ->Sprint την +30% σκληροτητα που εχουν τα Sprint πως την κανει;
Μηπως την βαζει και αυτην στον τορνο;;;Κωλοαπατεωνες... |
netblaster έγραψε: |
Εκτος της λυσης (που ειναι και η καλυτερη) που προτεινε ο glf γιατι δεν παιρνεις και καποιον αλλο εμπορο να ρωτησεις??? Ετσι για ποικιλια... Αντε, με το καλο να τα βαλεις να μας πεις εντυπωσεις!!! |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Καταρχην πες μας λιγο τι ακριβως και πως θελεις να γινει το αμαξι.Σκληρο εως πολυ σκληρο Μικρη διαδρομη η αναρτηση εως καθολου
Εγω το λεω και το ξαναλεω οτι σαν τα αμορτισερ ελατηρια της PEUGEOTSPORT δεν υπαρχει αλλο.Βεβαια ειναι αρκετα ακριβα αλλα αξιζουν.Απο εκει και περα αν ειναι να βαλεις μονο για να βαλεις....τοτε αστο και κρατα τα μαμα. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Καταρχην πες μας λιγο τι ακριβως και πως θελεις να γινει το αμαξι.Σκληρο εως πολυ σκληρο Μικρη διαδρομη η αναρτηση εως καθολου
Εγω το λεω και το ξαναλεω οτι σαν τα αμορτισερ ελατηρια της PEUGEOTSPORT δεν υπαρχει αλλο.Βεβαια ειναι αρκετα ακριβα αλλα αξιζουν.Απο εκει και περα αν ειναι να βαλεις μονο για να βαλεις....τοτε αστο και κρατα τα μαμα. |
PHSYBORG έγραψε: |
PROFLEX τι σας λεει ? |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Εγω το λεω και το ξαναλεω οτι σαν τα αμορτισερ ελατηρια της PEUGEOTSPORT δεν υπαρχει αλλο........ |
Byron206 έγραψε: | ||
-Νικο αυτα ειναι επισκευασιμα αν συμβει κατι; Εχουν εγγυηση; |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||||
Σε γενικες γραμμες θα ειναι ''τουβλο'' το αμαξι,οποτε μην σε νοιαζει |
Byron206 έγραψε: | ||||||
Αυτο ειναι που με νοιαζει Νικολα.....αυτο φοβαμαι οτι δεν θελω να κοπαναει τοσο πολυ και να παθεις "λουμπακο". Σ'ευχαριστω παντως |
sps έγραψε: |
Πηγα σημερα σε ενα μαγαζι με αμορτισερ,και ρωταγα τιμες.
Μου ειπε λοιπον, περι κονι,οτι υπαρχουν τα κονι κιτρινα που ειναι εξωτερικα ρυθμιζομενα (τα μπροστα),και τα οποια κοστιζουν 500 ευρω. Αλλα,μου λεει, πως υπαρχουν και τα κονι κιτρινα που δεν ειναι εξωτερικα ρυθμιζομενα,τα οποια ρυθμιζονται οταν βγουν,σαν τα κοκκινα, και κοστιζουν 400 ευρω. Εσεις εχετε ακουσει για αυτα τα κιτρινα που δε ρυθμιζονται εξωτερικα? Μηπως ειναι μουφα η υποθεση? Επισης μου ειπε οτι κανει τα σπορτ sprint στον τορνο και τα δινει 570. Τα sachs performance 370 euro. Aπο οικονομικης αποψης κατεληξα αναμεσα στα sachs και κονι 400. Αλλα για να δουμε τι θα πειτε και για τα κονι... |
Skull έγραψε: |
Ρε παιδια ξερω τον ανθρωπο που θα μου τα δοσει μενει απεναντια απο το σπιτι μου!Τον εχω επιστευτει επανυλημενα και δεν με εχει απογοητευσει...
Τα συγκεκριμενα αμορτισερ εχουν εγγυηση εφ ορου ζωης και οτι και αν παθουν αλλαγη υποσχεθηκε αμεσως! Απλα θελω να ξερω αν η τιμη ειναι καλη και αν οντως ειναι πολυ καλα,αν οχι κορυφαια οπως λεει καποιος παραπανω,για το 206! |
sps έγραψε: |
Πηγα σημερα σε ενα μαγαζι με αμορτισερ,και ρωταγα τιμες.
Μου ειπε λοιπον, περι κονι,οτι υπαρχουν τα κονι κιτρινα που ειναι εξωτερικα ρυθμιζομενα (τα μπροστα),και τα οποια κοστιζουν 500 ευρω. Αλλα,μου λεει, πως υπαρχουν και τα κονι κιτρινα που δεν ειναι εξωτερικα ρυθμιζομενα,τα οποια ρυθμιζονται οταν βγουν,σαν τα κοκκινα, και κοστιζουν 400 ευρω. Εσεις εχετε ακουσει για αυτα τα κιτρινα που δε ρυθμιζονται εξωτερικα? Μηπως ειναι μουφα η υποθεση? Επισης μου ειπε οτι κανει τα σπορτ sprint στον τορνο και τα δινει 570. Τα sachs performance 370 euro. Aπο οικονομικης αποψης κατεληξα αναμεσα στα sachs και κονι 400. Αλλα για να δουμε τι θα πειτε και για τα κονι... |
Ntinos έγραψε: |
...επισης οι τιμες μου φενονται λιγο τσιμπημενες αμα ειναι χωρις τοποθετηση |
Skull έγραψε: | ||
Για ποιες τιμες μιλας???Για τα 400ευρο(+μεταχειρισμενα??)?? |
Roadrunner έγραψε: |
Ντινο εχεις δοκιμασει τα Κoni στο 106;
Για πες εντυπωσεις. Με τι ελατηρια τα εχεις δυνδιασει; |
Ntinos έγραψε: | ||
τα κονι τα φοραω ακομα στο 106.τα εχω δοκιμασει με ελατηρια vidden αρχικα,με eibach στην συνεχεια, με h&r και ξανα εβαλα τα eibach. τα vidden ειναι τα χειροτερα ελατηρια μακραν και παρολο που το αμαξι ειχε καλο κρατημα, χτυπαγαν οι σπυρες μεταξυ τους κανοντας πολυ ενοχλητικο θορυβο.με τα ελατηρια αυτα το αμαξι ηταν εντελως ξερο (πολυ κοπανημα αλλα κρατημα για πιστα,απολυτο στις αντιδρασεις) τα eibach ειναι καλη λυση αλλα ειναι ξερα στο δουλεμα τους (πολυ λιγοτερο βεβαια) και ακουγονται μερικες φορες οταν δουλευουν τα h&r ηταν μακραν τα καλυτερα αφου ηταν γλυκα σε δουλεμα με το ιδιο κρατημα και συμπεριφορα στις αντιδρασεις με τα eibach.ο μονος λογος που τα εβγαλα ηταν οτι ηταν 2,5 ποντων ενω το αμαξι το ειχα setarei και πισω για 3,5 (μπροστα) και οταν τα εβαλα δεν μαρεσε οπτικα και δεν ηθελα να σηκωσω το πισω μερος ξανα (καθαρα οπτικη προτιμηση,ενω σιγουρα θα ανεβαινε ελαφρα και το κεντρο βαρους). επισης τα eibach τα δοκιμασα με bilstein καποια εποχη, ενω πριν τα ειχα συνδιασει με h&R. τα h&r δουλεψαν αψογα με κιτρινα bilstein και ο μονος λογος που δεν τα φοραω ακομα ειναι οτι ειχα καταστρεψει τα 2 δεξια αμορτισερ σε πηγαδι που 'ετυχε' να βρεθει στον δρομο μου και τα εβγαλα και ξανα εβαλα τα κονι (δεν υπηρχαν λεφτα για αντικατασταση τοτε και ετσι εμειναν τα κονι πανω) για rallye θα σου δωσω μια συμβουλη.η βαλε bilstein group N η μην το πειραξεις,ολα ταλλα αμορτισερ ειναι απλος συμβιβασμος (εκτος αν πας σε ρυθμιζομενη η σε peugeot sport-πανακριβες) επισης οτι και να σου πουν τα bilstein τα κιτρινα ταπλα ειναι μαλ**α για rallye και θα σου χαλασουν γρηγορα |
Roadrunner έγραψε: | ||||
Ntino ευχαριστω για την απαντηση. Τα BILSTEIN group N που λες δεν ειναι για 106 S2. Ειναι για το AX, αλλο που τα μισα rallye της Ελλαδας τα φορανε. Βασικα για τα BILSTEIN εχω ακουσει πολλα διαφορετικα σχολια και δε θα τα βαλω μαλλον. Γι΄αυτο σε ρωτησα για τα KONI. Βεβαια δεν ξερω για τα KONI μεχρι ποιας σκληροτητας ελατηριο μπορουν να υποστηριξουν. |
PHSYBORG έγραψε: |
ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΟSRAV (ΑΥΤΟΡΥΘΜΗΖΟΜΕΝΑ)
ΕΛΑΤΗΡΙΑ EIBACH ( 3cm) TIMH ΠΑΚΕΤΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ 550?. Για πειτε τι λεει η προταση του Καρλη ! |
Skull έγραψε: |
Τελικα μαλον θα τα αγορασω τα ΚΟΝΙ κιτρινα 300ευρο μολις 6μηνες δουλεμενα με πολυ ηπιο οδηγο και θα τα τοποθετησω με τα μανισια ελατηρια οπως και ο παλιος ιδιοκτητης!
Θα εχω κανα προβλημα με τα μαμα ελατηρια??? Επειδη δεν παιζουν πολλα φραγκα θα καθυστερησω να βαλω και μπαρα θολων!Τι λετε?? |
Skull έγραψε: |
ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ 1400ΑΡΗΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΟΣΗ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΜΕ ΘΟΛΟ???? |
zzzleepy έγραψε: | ||
Εγώ ξέρω αλλά δε σου λέω Πλάκα κάνω... Θα τα βάλουμε μια μέρα δίπλα να δούμε στην πράξη πόσο ψήλωσε το δικό σου |
Skull έγραψε: |
Το μεγαλητερο μειον της υποθεσης ειναι οτι ψηλωσε πρα πολυ το αυτοκινητο,περιπου 6 δακτυλα ειναι τωρα η αποσταση ροδες με τους θολους του αμαξιου |
Skull έγραψε: |
Υποψιν τα παλια αμορτισερ ειναι πολυ καλα ακομη |
Skull έγραψε: |
Μολις γυρισα απο το service και φοροντας τα κιτρινα ΚΟΝΙ!!!!
ΟΙ πρωτες μου παρατηρησεις ειναι οτι η οδηγηση εγινε πολυ πιο σκληρη και με τα μανισια ελατηρια,βελτιωθηκε κατα πολυ το φρεναρισμα,ξεφυγα πια απο τις βαρκαδες στους αποτομους εληγμους..... Ξερει κανεις αν γενικα τα σκληρα αμορτισερ πρεπει να εχουν αργη επαναφορα???Γιατι πριν την τοποθετηση το παρατηρησα αλλα ηταν πολυ αργα για ερωτησης??? |
paradisos9_mr2 έγραψε: |
1)θελουν κατα 1000 χιλιομετρα περιπου στρωσιμο που παει να πει οχι τρελα στριψιματα και... |
Skull έγραψε: |
ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ 1400ΑΡΗΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΟΣΗ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΜΕ ΘΟΛΟ???? |
elias έγραψε: | ||
Αν σε βοηθάει θα σου πω ότι στο δικό μου η απόσταση του θόλου από το έδαφος είναι μπροστά 64cm και πίσω 63cm (με ελαστικά 185/60/14, μαμά ελατήρια και αμορτισέρ 2.0λιτρου). |
Skull έγραψε: |
Μπορει κανεις να μου εξηγησει γιατι ανεβηκα τοσο πολυ??? |
Skull έγραψε: |
Συμφωνα με τα δακτυλα μου εμενα ειναι μπροστα 120cm και πισω 85cm!!!! |
elias έγραψε: | ||
Κάτι δεν πάει καλά. Μάλλον εννοείς απόσταση θόλου από το ελαστικό και είναι 12cm και 8,5cm αντί για 120cm και 85cm. Μέτρησε την απόσταση του θόλου από το έδαφος και σύγκρινε την με τη δική μου απόσταση (64cm μπροστά, 63cm πίσω). |
netblaster έγραψε: |
Γιαννη περιμενε μερικα χιλιομετρα και τα αμορτισερ θα "κατσουν" λιγο... |
Pughell έγραψε: |
Ρε παιδια,ποτε θα σταματηστε να βαζετε τα group N;Αν μη τι αλλο,μονο σωστα δεν ειναι για τα αμαξια μας... |
Skull έγραψε: |
Dj ενταξη το ειδαμε στην πραξη με τον Αντωνη.Ευχαρηστω παντως! |
Steve έγραψε: |
Επίσης, είμαι και εγώ σε μεγάλο δίλημμα... να βάλω κάτι σαν του N4X (4ποντα APEX) τα οποία κοστίζουνε 400 ευρώ? Ή να μαζέψω 1300+ ευρώ και να βάλω πλήρως ρυθμιζόμενη Billstein (ή και άλλη μάρκα...) ? Βασικά, αξίζει τον κόπο η πλήρως ρυθμιζόμενη ή είναι πεταμένα λεφτά για ΜΗ αγωνιστική χρήση? Επίσης, η σκληρότητα των ελατηρίων μετριέται σε κάτι (lbs/m??? κάτι τέτοιο...). Ξέρει κανείς σε τί συγκεκριμένα? Επίσης, θα μπορούσε να μας δώσει την τιμή του μεγέθους αυτού για κάποια της Peugeot? Προσωπικά θα μου καθότανε πολύ καλά να χαμηλώσω το αμάξι κρατώντας την σκληρότητα ίδια με αυτή των εργοστασιακών που φοράω |
ultra-one έγραψε: |
ΚΟΝΙ ρυθμιζόμενα (Κίτρινα), έχει δοκιμάσει κανείς σε 206???
Τα είχα στο 309 και μπορώ να πω μόνο τα καλύτερα. |
Ghost Dog έγραψε: | ||
Εγω τα εχω στον πεζακλα και ειμαι ευχαριστημενος! (προσωπικη αποψη παντα, μιας και καποιος αλλος μπορει να τα βρισκει χαλια! ) |
PHSYBORG έγραψε: | ||
Εγινε επεξεργασια ,κοιτα πανω ! Αν παω Pug Sport ποσο θα μου παει περιπου γιατι μαλλον εκει θα καταληξω γιατι δεν μπορω να εμπιστευτω κατι αλλο! |
Recifees έγραψε: | ||||
Aυτά δεν είναι ρυθμιζόμενα ? Γιατι όσα έχω ακούσει για αυτά είναι του στύλ "Μαμάτα αμορτισέρ αλλά αν δεν ξέρουν να τα ρυθμίσουν άστο καλύτερα" |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
PROFLEX Εδω πολλα αγωνιστικα και δεν την φορανε...και θα την βαλεις εσυ σε βολτισιο αμαξι Μια τιμη θα σου πω μονο και κρινε εσυ.Μια PROFLEX για 206 εχει απο 1.200.000 ΔΡΧ το λιγοτερο.Λοιπον τι λες Ακου εδω...........Μια σωστη αναρτηση θα πρεπει να εχει διαδρομη και να δουλευει.Δεν υπαρχει λογος να εχεις μικρη διαδρομη στο αμαξι σου..εκτος και αν πας να τρεξεις ΜΟΝΟ ΠΙΣΤΑ. Μεχρι 2.5 ποντους πιστευω ειναι καλα.Απο εκει και περα αν το χαμηλωσεις περα απο 3 με 3.5 ποντους (αναφορικα το λεω) θα το χαλασεις.Αυτο γιατι γυρνανε τα ψαλιδια αναποδα και δεν δουλευουν.Πολλα πιστιαρικα ειναι πιτα κατω αλλα εκεινα τα ψαλιδια πιανουν απο αλλο σημειο (κοινος δεν εχουν καμια σχεση με τα δικα μας).Οσο για τα αμορτισερ της PEUGEOTSPORT ακριβως δεν ξερω ποσο εχουν.Παντως πανω απο 1000 ευρο σιγουρα.Γνωμη μου.........Αν δεν εχεις λεφτα τοσα...κρατα αυτα που φορας μεχρι να μαζεψεις και μετα τα αλλαζεις.Αν ειναι να βαλεις να βαλεις κατι καλο.Εγω πχ το καθισμα του συνοδηγου το εβαλα 2.5 χρονια περιπου μετα απο την αγορα του πρωτου καθισματος.Αν θες ακριβως τιμη απο τα αμορτισερ της PEUGEOTSPORT παρε ενα τηλ στον Ντινο στην Θεσσαλονικη να σου πει.Το τηλ ειναι 2310323000.Παντως αν θες να κανεις καλη δουλεια μαζεψε λεφτα και παρτα.Αν ειναι να βαλεις μονο για να λες οτι εχω αναρτηση τοτε αστο καλυτερα |
DIMCHRI έγραψε: |
peugeot sport αμορτισερ ρυθμιζόμενα καθ΄ύψος και σκληρότητα με 960 ευρώ προσφορά.
μόνο ρυθμιζόμενα σκληρότητα 650 ευρω . διαλέγεται και παιρνεται. |
DIMCHRI έγραψε: |
λοιπόν πήγα να βάλω τα record sp.
για cc απλά δεν κάνουν. το καλάμι του cc είναι 16.5 cm μέχρι της βόλτες. τα record είχαν 19.5 cm. οπότε πήγαμε για άλλα !!!! και το όνομα αυτού OSRAV ρυθμιζόμενα ως προς την σκληρότητα. το ελατήριο το ίδιο που είχα h&r. πολυ σκληρά τα νιώθω και δεν ξέρω και πως μαλακώνουν διότι οι οδηγίες είναι στα Ιταλικά. Α! και ελάφρωσε η τσέπη μου κατά 600 ευρώ. θα σας κρατάω ενήμερους. |
netblaster έγραψε: |
Εγω αλλη αποψη σχετικα με τα KONI!!! Και εξηγουμαι...
Τα κιτρινα ΚΟΝΙ ειναι αρκετα σκληρα και τα περι ρυθμισης τα ακουω βερεσε!!! Τι να το κανεις αν ειναι να τα εχεις στην πιο μαλακη ρυθμιση??? Ασε που ρυθμιζονται μονο τα μπροστα εξωτερικα!!! Σκληραινεις μπροστα και πισω τι γινεται??? Οσο για τη λειτουργια τους, μετα τη δοκιμη των Bilstein, μου φαινονται καπως ξερα και εχουν και αρκετο κοπανημα!!! Αυτη ειναι η δικη μου ταπεινη αποψη ετσι!!! |
CC-Gio έγραψε: |
Οπως τα λεει ο Χαρης ειναι! Στο τελειως μαλακο εχεις την ανεση σου ακομα!.......μετα καθως ανεβαινεις γινεται και πιο κουτσουρο!
Καλη επιλογη την θεωρω! Τι ελατηρια θα βαλεις? 590 μαζι με ελατηρια......κοπμλε?? |
netblaster έγραψε: |
Εγω αλλη αποψη σχετικα με τα KONI!!! Και εξηγουμαι...
Τα κιτρινα ΚΟΝΙ ειναι αρκετα σκληρα και τα περι ρυθμισης τα ακουω βερεσε!!! Τι να το κανεις αν ειναι να τα εχεις στην πιο μαλακη ρυθμιση??? Ασε που ρυθμιζονται μονο τα μπροστα εξωτερικα!!! Σκληραινεις μπροστα και πισω τι γινεται??? Οσο για τη λειτουργια τους, μετα τη δοκιμη των Bilstein, μου φαινονται καπως ξερα και εχουν και αρκετο κοπανημα!!! Αυτη ειναι η δικη μου ταπεινη αποψη ετσι!!! |
DIMCHRI έγραψε: |
σχετικά με αυτό και τα πίσω ρυθμίζονται εξωτερικά. απλα πρέπει να λερωθεις λιγάκι.
Πάντως γενικά δεν πρέπει να φοβάσαι τις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. |
Ivang έγραψε: | ||
Τα ελατήρια είναι της ΚΟΝΙ κομπλέ δηλ. είναι έτοιμο κιτ! Όντως τα μπροστά είναι ρυθμιζόμενα εξωτερικά από πάνω για τα πίσω δεν ξέρω ... Σίγουρα θα παίξω και πίσω με αντιστρεπτική & ράβδους στρέψης! |
DimiP έγραψε: |
επισης,
δεδομενης της αναλυτικης παρουσίασης απο τον κ.sidobre της αναρτησης peugeot sport μηπως θα μπορουσε ο κ. ronin και οποιος αλλος εχει βαλει την kw variant 1 να κανει μια παρομοια παρουσίαση ; |
Ronin έγραψε: | ||
Μητσάρα,το να κάτσω να γράψω κατεβατά ίσως να μην παρουσιάζει την εικόνα επακριβώς. Όταν με το καλό βρεθούμε,μπορείς να το δείς στην πράξη. Πάντος εγώ είμαι υπέρ ευχαριστημένος. Και απο τη συμπεριφορά σε οριακές καταστάσεις (όσο μπορώ να το πάω τουλάχιστον),και απο το επίπεδο άνεσης. |
DimiP έγραψε: | ||||
και η kw και η ps sport ειναι στα ιδια λεφτα και μαλλον στα ιδια περιπου επιπεδα. οποτε για καποιον που δεν μπορει να τις δοκιμασει στην πραξη ίσως ηταν χρησιμη μια αναφορα. βεβαια παιζει πολυ ρολο (αν θα γραψεις) το να μην βαλεις το υποκειμενικο στοιχειο αλλα να εισαι οσο πιο αντικειμενικος γινεται. τελος παντων, θα εισαι στο στεκι σημερα ; |
Ronin έγραψε: | ||||||
Ρε Δημήτρη,δεν είπα να τις αγοράσεις και τις δυο ρε αγορίνα και να τις δοκιμάσεις. Να σε κάνω μια βόλτα εννοώ,να δείς πώς είναι στο δρόμο. Αν δεν σου αρκεί αυτό μπορώ να σου δώσω και το αυτοκίνητο να το κάνεις μια βόλτα να την δείς και μόνος σου,αν και αυτό ίσως να μην είναι και το πλέον καλύτερο μιας και είναι διαφορετικά τα αυτοκίνητα. Όπως καταλαβαίνεις,δεν μπορώ να σου γράψω αν η μία είναι καλύτερη απο την άλλη (βασικά δεν έχω οδηγήσει καθόλου με ps αλλα επειδή μου χρωστάει μια βόλτα ο πρόεδρος στον Kartodromo με το animal,θα την δώ και αυτή). Πρόκειτε για 2 πολύ καλές αναρτήσεις,οι οποίες πιστεύω οτι ικανοποιούν τον κάτοχο. Εύχρηστες στην καθημερινή χρήση χωρίς περιττά κοπανήματα και σφικτές όταν θέλεις να κινηθείς γρήγορα. Αντικειμενικά στο δικό μου το αυτοκίνητο είναι λίίίγο ποιο σκληρή απ ότι στον Μιχάλη ή στον Αλέξανδρο (p206mike και BUBA αντίστοιχα) επειδή εγώ έχω 45άρι προφίλ ελαστικού (τα παιδιά έχουν 50),αλλα σε καμία περίπτωση δεν με κουράζει. Τώρα αν θέλεις κάτι άλλο,ελεύθερα μπορείς να ρωτήσεις και αν μπορώ θα σου απαντήσω. |
nik_marin έγραψε: |
Ένας φίλος, μου δίνει σε καλή τιμή (750ε) KW Variant 2 να την παρω?
Βασικά είναι για xsara νομίζω κάνει κ για 306 έτσι δεν είναι? |
nik_marin έγραψε: |
Ένας φίλος, μου δίνει σε καλή τιμή (750ε) KW Variant 2 να την παρω?
Βασικά είναι για xsara νομίζω κάνει κ για 306 έτσι δεν είναι? |
Baphomet έγραψε: | ||
Η variant 2 κοστίζει λιανική γυρω στα 1200 ευρω αν δεν κάνω λάθος... οπότε αν όντως ειναι variant 2 και κανει στο αμαξι σου να την πάρεις. Καινούρια στην δίνει τόσο? |
nik_marin έγραψε: | ||||
Ναι καινουρια... |
Baphomet έγραψε: | ||||||
Και πόσο την πουλάει κανονικά στον Χ άγνωστο πελάτη? να την πάρεις αν την θελεις... |
nik_marin έγραψε: |
Δεν ξερώ το κομμάτι του έχει μείνει stock για αυτό είναι και από xsara αλλιώς θα έπαιρνα για 306 |