Vaggelis έγραψε: |
Και εγώ στην ίδια μοίρα είμαι παιδιά (3500 km ακόμα... ) και έχω ένα άσχημο προαίσθημα...
Αν υπολογίσω ότι στο τελευταίο (50000 km), έδωσα 110 Euro με αλλαγή στα τακάκια... σκούρα τα πράγματα. Ας μοιραστεί κάποιος την... τραυματική του εμπειρία μαζί μας ώστε να προετοιμαστούμε ψυχολογικά. Και κάτι τελευταίο. ¨Εχει αλλάξει κανείς τελευταία το μοτεράκι του ρελαντί, γιατί το δικό μου το βγάλανε ελατωματικό (δεν κρατουσε σταθερές τις στροφές στο ρελαντί και έσβηνε) και μάλλον το άλλαξα τζάμπα από ότι μου είπαν κάτι φίλοι (τζάμπα και 120 Euro... , πολύ κλάμα τελικά τελευταία...!!!) Ευχαριστώ Ένας πληγωμένος (στην τσέπη...) πεζάκιας. |
Svstouk έγραψε: | ||
Δεν θέλω να βγω αληθινός, αλλά έχω ένα άσχημο προαίσθημα για αυτό το μοτεράκι του ρελαντί. Το λέω γιατί και παλιότερα εγώ με το 205 το ίδιο πρόβλημα (σβήσιμο) αντιμετώπιζα, τους το πήγαινα (Lion), αλλάζανε το μοτεράκι, πλήρωνα 200.000 δρχ, και μετά από λίγο καιρό πάλι τα ίδια! Αρχίζω να πιστεύω ότι είναι η εύκολη λύση για την Peugeot στις περιπτώσεις που σβήνει το αυτοκίνητο. Είναι εύκολο να πας σε έναν ηλεκτρολόγο να σου μετρήσει τον πολλαπλασιαστή; |
chatasos έγραψε: |
Το service των 60.000 περιλαμβάνει ότι και αυτό των 40.000 χλμ. (δηλαδή το μεγάλο service όπως λέγεται) συν έλεγχο/αντικατάσταση ιμάντων δυναμό/εκκεντροφόρων. |
chatasos έγραψε: |
Το service των 60.000 περιλαμβάνει ότι και αυτό των 40.000 χλμ. (δηλαδή το μεγάλο service όπως λέγεται) συν έλεγχο/αντικατάσταση ιμάντων δυναμό/εκκεντροφόρων. |
chatasos έγραψε: |
Εμένα μου πήγε 45.000 δρχ. χωρίς αντικατάσταση ιμάντων την οποία θα κάνω μάλλον στα 70.000 χλμ. Τα πιο πολλά που μου άλλαξαν ήταν ψιλομπιχλιμπίδια... |
konstantinos έγραψε: | ||
Ηταν και τα λάδια - φίλτρο μέσα στο service - τιμή ??? |
Vaggelis έγραψε: |
Η ρύθμιση των βαλβίδων νομίζω οτι είναι μέσα στα προβλεπόμενα του service. Επίσης έχω ακούσει οτι η αλλαγή του ιμάντα του εκκεντροφόρου μπορ΄εί να φτάσει σε τιμή και τα 250 - 300 Euro;;; Αληθεύει;;; |
206xs έγραψε: |
Καλησπέρα σε όλους,
Διαβάζοντας τα παραπάνω γιατί και εγώ πλησιάζω τα 60.000χλμ (σε 1500 έφτασαν!). Όσο για τον τίτλο τον έγραψα γιατί και εγώ στα 48000χλμ περίπου είχα πρόβλημα με το ρελαντί με βυθίσεις και το αυτοκίνητο να σβήνει επανειλημένως και μου αλλάξαν και μένα το μοτεράκι του ρελαντί (κόστος 130 ευρώ) και απο τότε δεν το ξαναπαρουσίασε. Μήπως η σύμπτωση στα χιλιόμετρα που παρουσιάζεται η βλάβη δεν είναι τυχαία ?? Τρία περιστάτικα στα ίδια περίπου χιλιόμετρα εμένα με προβληματίζει λίγο. |
Vaggelis έγραψε: |
Πλησιάζει και η αλλαγή του ιμάντα του εκκεντροφόρου... |
konstantinos έγραψε: | ||
Καλημέρα, δεν το πολύ κατάλαβα αυτό. Είναι προγραμματισμένο να τον αλλάξεις ή σου δημιούργησε κάποιο πρόβλημα και θα τον αλλάξεις ? |
konstantinos έγραψε: | ||
Καλημέρα, δεν το πολύ κατάλαβα αυτό. Είναι προγραμματισμένο να τον αλλάξεις ή σου δημιούργησε κάποιο πρόβλημα και θα τον αλλάξεις ? |
Vaggelis έγραψε: | ||||
Κάνε scroll λίγο πιο πάνω να δεις τι έγραψε ο chatasos **chatasos έγραψε: Το service των 60.000 περιλαμβάνει ότι και αυτό των 40.000 χλμ. (δηλαδή το μεγάλο service όπως λέγεται) συν έλεγχο/αντικατάσταση ιμάντων δυναμό/εκκεντροφόρων. ** |
206xs έγραψε: |
Καλησπέρα σε όλους,
Διαβάζοντας τα παραπάνω γιατί και εγώ πλησιάζω τα 60.000χλμ (σε 1500 έφτασαν!). Όσο για τον τίτλο τον έγραψα γιατί και εγώ στα 48000χλμ περίπου είχα πρόβλημα με το ρελαντί με βυθίσεις και το αυτοκίνητο να σβήνει επανειλημένως και μου αλλάξαν και μένα το μοτεράκι του ρελαντί (κόστος 130 ευρώ) και απο τότε δεν το ξαναπαρουσίασε. Μήπως η σύμπτωση στα χιλιόμετρα που παρουσιάζεται η βλάβη δεν είναι τυχαία ?? Τρία περιστάτικα στα ίδια περίπου χιλιόμετρα εμένα με προβληματίζει λίγο. |
alxdr74 έγραψε: |
Και ειναι καινουργιο αυτοκινητο!! 7 μηνες ζωή εχει και 30.800 χιλιομετρα μόνο! |
Vaggelis έγραψε: | ||
30.800 χιλιόμετρα!!!!!!! Που τα κατάφερες ρε μάστορα;;; Και δεν έχεις κλείσει χρόνο ακόμα;;; Έτσι όπως πας, σε μια τριετία (που κοντεύω να κλείσω εγώ) θα έχεις πατήσει τα 100.000 km. Εγώ ούτε τα 60.000 δεν έχω πιάσει ακόμα... Είσαι ταξιδιάρης, έ; |
konstantinos έγραψε: |
- Ελεγχος Υγρών (Φρένα - παραφλου κλπ)
- Αλλαγή Λαδιών - Αλλαγη Τακάκια (εάν χρειάζεται) - Δεν θυμάμαι άλλα κοστολόγιο 34000 δρχ (μαζί με τακάκια). |
Vaggelis έγραψε: |
Ωραία, αυτά είναι τα στάνταρ (τα τακάκια τα άλλαξα στα 50000 χλμ), αλλά με εκείνο το καταραμένο τον ιμάντα του εκκεντροφόρου, τι γίνεται;
Τον αλλάζω ή όχι, και πόσο θα κοστίσει; |
alxdr74 έγραψε: | ||
Φιλτρα αερα και a/c? βαλβιδες ρυθμιση χωρις να ειμαι σιγουρος και τελος πιστευω και αλλαγη στα μπουζι.. |
konstantinos έγραψε: |
Ρε μανία με τον ιμάντα... Βαγγέλη εάν δεν έχεις πρόβλημα, μην τον αλλάζεις. Αυτός θα σε περιμένει στα 80000 χλμ. Το κόστο εκεί ξεπερνάει τα 100.000 δρχ |
alemao_rallye έγραψε: |
Καλύτερα πηγαίνετε σε κανένα γνωστό σας συενργείο για Γαλλικά αυτοκίνητα, ή στον Θανάση Κρασούλη (Power Boost Service) που θας σας τον βάλουν (τον ιμάντα ) πολύ πιο φτηνά.
|
Svstouk έγραψε: |
Βαγγέλη, σε ποιο συνεργείο το πήγες; |
Vaggelis έγραψε: |
Το service περιελάμβανε:
. Περιοδικό έλεγχο Α . Αλλαγή λαδιών . Αλλαγή φίλτρου λαδιού . Αλλαγή φίλτρου καυσίμου . Καθαριστικό μηχανής . Υγρό καθαριστικού υαλοκαθαριστήρων . Καθαρισμό φιλτροχοάνης Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος |
DimiP έγραψε: |
σαν μπολικα μου ακουγονται τα ευρω που εδωσες για αυτο τον ελεγχο. τι λες ; αλλα αρκει που εισαι ικανοποιημενος. |
Vaggelis έγραψε: |
Το service περιελάμβανε:
. Περιοδικό έλεγχο Α . Αλλαγή λαδιών . Αλλαγή φίλτρου λαδιού . Αλλαγή φίλτρου καυσίμου . Καθαριστικό μηχανής . Υγρό καθαριστικού υαλοκαθαριστήρων . Καθαρισμό φιλτροχοάνης Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος |
konstantinos έγραψε: | ||
Ρε μανία με τον ιμάντα... Βαγγέλη εάν δεν έχεις πρόβλημα, μην τον αλλάζεις. Αυτός θα σε περιμένει στα 80000 χλμ. Το κόστο εκεί ξεπερνάει τα 100.000 δρχ |
PoLiThS έγραψε: |
ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ PEUGEOT : Ο Ιμαντας χρονισμου πρέπει να αντικαθίσταται κάθε 60,000 χιλιομετρα... αυτο τα λέει όλα !!!! Το συζήτησα με τα παιδια εδω στο συνεργείο... ειναι κατηγοριματικοί... μετά απο αυτό το όριο.. η Peugeot δέν αναγνωριζει μια καταστριφη κινητηρα απο ελατωματικό ιμάντα |
PoLiThS έγραψε: |
ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ PEUGEOT : Ο Ιμαντας χρονισμου πρέπει να αντικαθίσταται κάθε 60,000 χιλιομετρα... αυτο τα λέει όλα !!!! Το συζήτησα με τα παιδια εδω στο συνεργείο... ειναι κατηγοριματικοί... μετά απο αυτό το όριο.. η Peugeot δέν αναγνωριζει μια καταστριφη κινητηρα απο ελατωματικό ιμάντα |
Miltellas έγραψε: |
Νίκο, αυτό ισχύει για όλα τα μοντέλα; Διευκρινίζεις σε παρακαλώ; |
PoLiThS έγραψε: |
ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ PEUGEOT : Ο Ιμαντας χρονισμου πρέπει να αντικαθίσταται κάθε 60,000 χιλιομετρα... αυτο τα λέει όλα !!!! Το συζήτησα με τα παιδια εδω στο συνεργείο... ειναι κατηγοριματικοί... μετά απο αυτό το όριο.. η Peugeot δέν αναγνωριζει μια καταστριφη κινητηρα απο ελατωματικό ιμάντα |
Vaggelis έγραψε: |
Το ίδιο το ανταλλακτικό, δεν μας είπες πόσο κόστισε....
52.80 € +120.00 € (????) ------------- 172.80 € (?????)=58.881 δρχ (???????) δηλαδή;;;; |
PoLiThS έγραψε: |
Μίλησα σήμερα με το εδώ συνεργείο.. Αλλαγη ιμαντα χρονισμου για τα μοντέλα 98 - 2/01 καθε 60,000km και για μοντέλα απο Ανοιξη 2001 και μετά ανα 80.000km |
Alexandros έγραψε: |
1) ....Αλλαγη φλαντζας βαλβιδων TU (11.11) 2) Χρονισμος βαλβιδων Δεν εγιναν 3) Αλλαγη ιμαντα χρονισμου -δυναμο(θα γινει στις 75000) με δικη μου ευθυνη |
PoLiThS έγραψε: |
1) Φλάτζα βαλβίδων ? ανοιξες καπάκι ? Οι Βαλβίδες Δεν εχουν φλάτζα πατάνε μέταλο με μέταλο 2) Προφανώς Ρεγουλάρισμα βαλβίδων στα διάκενα 3)Αλλος ο ιμάντας Χρονισμού και άλλος του δυναμό. |
alxdr74 έγραψε: |
Σε 1,300 χιλιομετρα φτανω και εγω στα 60,000 χιλιομετρα! πηγα λοιπον στην πεζο της περιοχης μου για να κανονισουμε ραντεβου και τα λοιπα! Απο οτι μου ειπανε μπουζι δεν αλλαζουμε γιατι τα αλλαξα στις 40,000 οπως επισης οτι δεν κανουμε ουτε τις βαλβιδες γιατι τις εκανα και αυτες τοτε! Τιμη για ολο το service που μου εδωσε μαζι με τα εργατικα ειναι 100 ευρω!! Και στην τιμη αυτη θα ειναι και τα λαδια! Αλλα αφου εγω βαζω τα δικα μου η τιμη θα ειναι ακομα ποιο μικρη! Και αλλαζω και ιμαντα δυναμο προληπτικα! Δεν ξερω πολυ φθηνα μου φενεται σε σχεση με τα service των 60,000 που κανετε εσεις ! Τι λετε? |
1.1 i love you έγραψε: |
Α ναι!!Ο τύπος που μου το "άνοιξε" είχε ένα 306 με μηχανή ατμοσφαιρική 220 ίππων!!!!
|
GIANNIS206 έγραψε: |
Σήμερα πραγματοποιήθηκε το μεγάλο σέρβις των 60000χλμ.
Αλλάχθηκαν λάδια, φίλτρα, μπουζί, ιμάντας χρονισμού,ιμάντας δυναμό και όλα μου βγήκαν 150ευρώ! ανταλλακτικά και εργασία μαζί! |
alxdr74 έγραψε: | ||
Ολα 150 ευρω?? Εγω ξερω οτι η αλλαγη μονο του ιμαντα χρονισμου μαζι με τα παρελκόμενα βγαίνει κοντα στα 150 ευρω! Κανω λαθος? |
Miltellas έγραψε: | ||||
Με τα παρελκόμενα εννοείς και τα δύο ρουλεμάν; Αν ναι τότε βγαίνει περίπου όσο λες. Αλλά ο Γιάννης δεν χρειάστηκε να αλλάξει ρουλεμάν. Εξάλλου μην εκπλήσσεσαι από τις τιμές ανταλλακτικών και σέρβις, είναι κλαμπίσιες. Στην αντιπροσωπεία το σέρβις θα έβγαινε σε διπλάσια τιμή! |
Dario έγραψε: |
Erotisi:
To toutou to pira sthn eparxia. Thelw na alaxw imantes mias kai eimai kati parapanw apo ta 60.000 xlm. Xerete kapio sinergio sovaro na mou ipodixete sthn Athina?? Kai kati allo. An alaxw imantes sta 70.000 xlm (opws diavasa parapanw) einai epikindino?? thnx bros |
SnakeMJK έγραψε: |
Τελικά το πήγα σε έναν "και καλά" γνωστό μου. 280 ευρώ μου έφαγε!! 180 ευρώ τα υλικά κ 100 εργασία. Ιμάντα άλλαξε μόνο εκκεντροφόρων. Χρονισμού στα 75Κ. Σαν πολλά δεν πήρε; Και χωρίς τακάκια! Ε ρε γμτ, μία φορά το άφησα για σέρβις χωρίς να μαι μπροστά.. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ! |
SnakeMJK έγραψε: |
Ιμάντα άλλαξε μόνο εκκεντροφόρων. Χρονισμού στα 75Κ. Σαν πολλά δεν πήρε; |
DIMCHRI έγραψε: | ||
δεν το κατάλαβα αυτό !!! έχει διαφορά ο ιμάντας εκκέντροφόρων από τον ιμάντα χρονισμού ???? Για δώστε μου να καταλάβω και εγώ !!!! Πρώτη φορά το ακούω αυτό. μήπως εννοείς ότι σου άλλαξε ιμάντα δυναμό ??? |
mick206 έγραψε: |
Έκανα κι εγώ το service των 60.000...
Αλλάχθηκαν ιμάντας δυναμό,λάδια,όλα τα φίλτρα(λαδιού,καμπίνας,αέρος,βενζίνης)........ |
STELIOS έγραψε: | ||
Eισαι 100% σιγουρος οτι αλλαξες και φιλτρο βενζινης? Στο λεω γιατι κ'εγω που ηθελα ν'αλαξω δεν το εβρισκα εκει που θα επρεπε να ειναι. Αργοτερα μου ειπαν οτι απ'το 2001 και μετα δεν εχουν φιλτρο βενζινης. Εισαι σιγουροτατος, το ειδες? Μηπως ειναι μεσα στο τεποζιτο? (Εκτως αν τ'αμαξι σου ειναι πριν το 2001) |
mick206 έγραψε: |
Το δικό μου είναι Μαϊο του 2001. Το φίλτρο βενζίνης είναι στο πίσω δεξιά μέρος του αμαξιού κάτω από το τεπόζιτο. Άμα σηκώσουν το αμάξι είναι εύκολο να το βρεις |
nikq έγραψε: |
Ξέρει κανείς ποτέ γίνεται καθαρισμός στα μπεκ και τι κόστος έχει? |
Vaggelis έγραψε: | ||
εγώ, κάνω κάθε 40.000 χλμ και κοστίζει, αν θυμάμαι καλά, γύρω στα 40 ευρώ |
nikq έγραψε: | ||||
Ευχαριστώ Βαγγέλη Λοιπόν καθαρισμός injection – μπεκ 110 ευρώ |
TONY PAP έγραψε: | ||||||
ΚΛΕΦΤΕΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ !!!! |
Vaggelis έγραψε: |
Μα και εγώ 40 ευρώ είπα οτι έδωσα....
πως βγήκε σύνολο 110;;;;; (η τιμή των 40 ευρώ είναι για όλα τα μπέκ, όχι για κάθε ένα χωριστά.....) |
kanelj έγραψε: |
Παιδια ο καθαρισμος των μπεκ κοστιζει περιπου 100-120ε!
δεν ξερω τωρα για τι πραγμα μιλαει ο καθενας!μαλλον για διαφορετικα πραγματα!Καπου θα μπερδευτηκατε!Μηπως λετε για συγχρονισμο βαλβιδων και οχι για καθαρισμο??? |
DimiP έγραψε: |
διαβασα ολο το topic ξανα-ναι και τις 6 σελιδες.
σε καμια 15ρια μερες παω για το service των 60000χλμ. να ρωτησω κατι, ο καθαρισμος των μπεκ ειναι υποχρεωτικος ή αναλογα την κατασταση τους και πως καταλαβαινεις οτι θελουν καθαρισμο;-ειναι κατι που φαινεται δηλ. |
Κώδικας: |
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΟΣ ΤΙΜΗ ΜΟΝ ΤΙΜΗ ΡΟΔΕΛΑ ΤΑΠΑΣ 1 1,29 € 1,29 € ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ 1 7,64 € 7,64 € ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΟΣ 307 1 10,00 € 10,00 € ΤΑΚΑΚΙΑ ΣΕΤ ΕΜΠΡ 307 1.6-2.0 1 52,81 € 52,81 € ΤΑΚΑΚΙΑ ΣΕΤ ΟΠΙΣΘ 1007/307 1 34,01 € 34,01 € ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ DOT4 0,0L 1 4,97 € 4,97 € ΙΜΑΝΤΑΣ 307 K6-LE1125 1 10,40 € 10,40 € ΜΠΟΥΖΙ 4 6,40 € 25,60 € ΦΙΛΤΡΟ ΓΥΡΕΩΣ 307 1 15,16 € 15,16 € ΥΓΡΟ ΥΑΛ/ΡΩΝ 500ML 1 1,71 € 1,71 € ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΦΡΕΝΩΝ 1 3,07 € 3,07 € ΛΑΔΙ ULTRA 1L12X1 5W-40 4 17,52 € 70,08 € ΣΥΝΟΛΟ: 236,74 € ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ C 2,8 44,03 € 123,28 € Ε/Τ ΤΑΚΑΚΙΩΝ ΕΜΠΡΟΣ ΦΡΕΝΩΝ 0,6 44,03 € 26,42 € Ε/Τ ΤΑΚΑΚΙΩΝ ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΩΝ 0,8 44,03 € 35,22 € ΣΥΝΟΛΟ: 184,93 € GRANDE ΣΥΝΟΛΟ: 421,66 € |
Vaggelis έγραψε: |
για να αλλάξει το ρουλεμάν σασμάν, πρέπει να κατέβει όλο το σασμάν και να αλλάξεις και τον δίσκο, οπότε πάμε από 310 εώς 380-390 περίπου..... |
nuxx έγραψε: |
Γεια σας παιδια και καλη χρονια!!
Νεος οδηγος (1 μηνα!) και εχω προλαβει και εχω κανει ηδη 980km.... Πηρα αυτοκινητο λογω δουλειας και κατεληξα σε ενα μεταχειρισμενο 206 1400cc Δεκεμβριο 1999 με 62.500km. Ειμαι μεχρι στιγμης παντελως ασχετος με τα αυτοκινητα και θα ηθελα τη βοηθεια σας γιατι μαλλον ο μαντρας απο οπου πηρα το 206 πρεπει να με επιασε κοροιδο ή κατι τετοιο. Εσεις θα μου πειτε.... Μου ειχε πει πως το αμαξι ειναι "τζι-τζι" και πως θα μου κανει και ενα γενικο service ετσι ωστε "το αμαξι να μην θελει τιποτα οταν το παρω". Μολις το πηρα το πηγα στον μηχανικο μου (φιλαρακι καλο) που δουλευε παλια στην Peugeot και μου ειπε τα χιλια-μυρια..... Μου ειπε πως το 206 θελει: φλατζα κεφαλης, μπουζια, λαδια αλλαγη, φιλτρα αερος-βενζινης-λαδιου, ψαλιδια, ευθυγραμμιση-ζυγοσταθμιση, τσιμουχα, αμορτισερ και ιμαντα!!!!..... Επισης (μαλλον απο οτι μου λενε ολοι) η εξατμιση κανει εναν εκνευριστικοτατο θορυβο λες και σερνω 3-4 κατσαρολες με το 206 μου.... και ο καθενας μου λεει το μακρυ και το κοντο του. Ο ενας λεει "καζανακι", αλλος "τα γρεζια απο την κολληση της εξατμισης" και ουτο καθ' εξης.... Δεν τολμησα ΚΑΝ να ρωτησω ποσο θα μου κοστισουν ολα αυτα Ο μαντρας μου ειπε οταν αγορασα το 206 πως θα εχω και εγγυηση 6 μηνες. Μεχρι στιγμης ειμαι στον πρωτο μηνα.... Τι να κανω? Με καλυπτει η λεγομενη "εγγυηση"? Δεν θα επρεπε ΗΔΗ ο μαντρας να μου τα εχει φτιαξει ολα αυτα??? Περιμενω την γνωμη σας και τη βοηθεια σας γιατι αλλιως καηκα. Ευχαριστω. |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Σχετικά με τα λεγομένα του φίλου σου μηχανικού δεν ξέρω αν έχει ιδέα για τι αυτοκίνητο μιλάμε μιας και από την στιγμή που σου πρότεινε να αλλάξεις φίλτρο βενζίνης την στιγμή που δεν υπάρχει στα 206 |
peristeriotis έγραψε: |
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑ .ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ ΓΙΑ SERVICE?! |
drdino έγραψε: |
Άλλαξέ τον χθες. |
paranoia έγραψε: |
Δεύτερον πολλοί μου έχουν πει ότι πρέπει να αλλάξω ιμάντα χρονισμού στα 60 χιλιάδες χλμ. Ο μηχανικός γι αυτό ζητάει κοντά 300 και κάτι ευρώ! Είναι λογική αυτή η τιμή ρε παιδιά; |
vamvakoolas έγραψε: |
αν εισαι τυχερος 8α ακουσεις το σφυριγμα οταν βαζεις μπροστα... |
PASALIMANI έγραψε: |
Οπως θα ειδες πιο πανω πλήρωσα 330.εαν μου ειχε χρεωσει μονο τον ιμαντα 300 δεν θα ειχα δωσει αρκετα παραπανω + την εργασια?
Τι να πω εαν πραγματι κοστιζει τοσο δωστα. |
drdino έγραψε: |
Oπτικός έλεγχος στον ιμάντα χρονισμού δεν πολυπαίζει.
Τα χιλιόμετρα δεν είναι τόσο απόλυτα, αλλά ο χρόνος είναι. |
Bill207 έγραψε: |
πήγα το πρωί το αμάξι για το σερβις των 60,000
με δικά μου λάδια και δικές μου βαλβολίνες, του είπα να μου αλλάξουν και υαλοκαθαριστήρες.. με πηραν τηλ, και μου ειπαν 109€ παω να το παρω να δω, γιατι μου φαινονται λίγα σχετικά με τις άλλες φορές |
Bill207 έγραψε: |
+ 50€ υαλοκαθαριστηρες (μονο μπροστα) |
shiba έγραψε: |
καλησπερα σε ολους..θα ηθελα να κανω μια ερωτηση..το αμαξι εχει 50000 και το εχω 5,5χρονια...περα απο τα καθιερωμενα(φιλτρα λαδια τακακια)χρειαζεται να κανω και αλλαγη ιμαντα χρονισμου η να περιμενω του χρονου?ποσταρω εδω γιατι δεν ξερω τι περιλαμβανει το σερβις των 50.000χλμ..
ευχαριστω εκ των προτερων |
spyros_rallye έγραψε: |
Ξερει κανεις να μου πει το περιλαμβανει το σερβις των 60.000κμ σε 207rallye? Και ποσο περιπου κοστιζει? |
makis106 έγραψε: |
Tον μετρητή μπορεις να τον μηδενίσεις και μόνος σου, διάβασε λίγο το manual που μας έδωσε ο καλός μας κατασκευαστής! |
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε: |
καλησπερα 62.000 χλμ το εχω 9 χρονια.
Αλλαξα μπουζι, ψυκτικο υγρο,φιλτρο λαδιου,αλλαγη αριστερου ζανφορ,αλλαγη λαδιων(δικα μου λαδια) συνολο 120ευρω. |
power έγραψε: |
Ενα ιμαντα εχουμε. Εγω σημερα τον αλλαξα. 50.000χιλ εχω. |
spyros_rallye έγραψε: |
Ξερει κανεις να μου πει το περιλαμβανει το σερβις των 60.000κμ σε 207rallye? Και ποσο περιπου κοστιζει? |
Mono AEK έγραψε: |
Θεωρητικα υγρα φρενων πρεπει να τα αλλαζεις καθε 2 χρονια
τα παραφλου ειναι longlife που σημαινει οτι αντεχουν για 10 χρονια αλλα με 60000 χλμ εγω θα τα αλλαζα επισης καλο ειναι να αλλαξεις και βαλβολινες αν δεν εχεις αλλαξει ιμαντα και ρουλεμαν τα βλεπεις σε τι κατασταση ειναι |
Mono AEK έγραψε: |
Οχι εννοω ιμαντα δυναμο
Μεσα εχει καδενα αν δεν εχεις χασει χρονισμα (φαινεται με το διαγνωστικο) δεν ασχολεισαι αλλο |