Sidobre έγραψε: |
......χωρίς κοπανήματα και χωρίς άσκοπη σκληρότητα ενώ καταφέρνει να περνάει «χαλί» πάνω από τις ανωμαλίες.
..........Σε ανώμαλο δρόμο φαίνεται η σκληρότητά της. |
ultra-one έγραψε: | ||
Χμμμ.... Τώρα πιο από τα 2 ισχύει??????!!! |
ultra-one έγραψε: | ||
Χμμμ.... Τώρα πιο από τα 2 ισχύει??????!!! Μάλλον τα σχόλια εδώ είναι αλλά ψήνομαι πάντως! Και 2 αντιστρεπτικές από RC και θα είμαι κομπλέ από ανάρτηση πιστεύω |
Sidobre έγραψε: | ||||
Είναι λογικό όταν περνάς πάνω από συνεχόμενες ανωμαλίες (για παράδειγμα δεν ξέρω αν γνωρίζεις στο Ν. Ψυχικό από την Πλατεία της Αγ. Σοφίας προς την Μεσογείων πόσο χάλια είναι ο δρόμος...) να φαίνεται η σκληρότητα της ανάρτησης. Αυτό ΔΕΝ σημαίνει ότι κοπανάει. Σημαίνει ότι καταλαβαίνεις ότι είναι σκληρό το αμάξι. Εγώ δεν θα το έλεγα πάντως για αρνητικό... |
ultra-one έγραψε: |
Αυτό που δεν κατάλαβα είναι πως γίνεται να περνάει "χαλί" πάνω από τις ανωμαλίες και ταυτόχρονα να δείχνει σκληρή!!! Σκληρή σημαίνει ότι θα χοροπηδάει! Δεν μίλησα για κοπάνημα. Το κοπάνημα στις λακκούβες (όταν ο τροχός πέφτει σε τρύπα) συνήθως είναι λόγω ανεπαρκούς rebound για το συγκεκριμένο ελατήριο και όχι απλά επειδή τα ελατηρια είναι σκληρά! Υπάρχουν άπειρα αυτοκίνητα με "μαλακές" αναρτήσεις που κοπανάνε! |
Sidobre έγραψε: | ||
Τα είπες ακριβώς αντίθετα!!!!! Καταλαβαίνεις εύκολα την σκληρότητά της όταν το rebound είναι καλό και το αυτοκίνητο στέκεται στον δρόμο. Οταν χοροπηδάει δεν έχει rebound. Χαλί περνάει πάνω από τις ανωμαλίες αλλά αν ο δρόμος είναι χάλι είναι άλλο κεφάλαιο. Oταν το αυτοκίνητο "κοπανάει" σημαίνει συνήθως ότι το ελατήριο είναι μαλακό και η διαδρομή μικρή και τερματίζει. Το rebound όπως λέει και η λέξη είναι η επαναφορά. |
ultra-one έγραψε: |
Όταν το rebound είναι αδύνατο τότε οι τροχοί πέφτουν με δύναμη στις τρύπες και το αυτοκίνητο κοπανάει. |
kanelj έγραψε: |
Και τα 2 προφανως! Εννοει μαλλον οτι δειχνει την σκληροτητα της σε ανωμαλο δρομο αλλα σε καμια περιπτωση δεν κοπαναει! Απλα στο δειχνει με το γνωστο ταρακουνημα που κανει το αυτοκινητο και τα βυζακια πηγαινουν πανω κατω! (Φαντασου την Pamela συνοδηγο σε τετοιο δρομο ) |
ultra-one έγραψε: |
Το rebound βασικά για να μην το μπερδεύουμε είναι όταν το αμορτισέρ ΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ. |
Sidobre έγραψε: | ||
Τσούκου! Για διάβασε αυτό: Rebound Means to “spring back.” The front and rear suspension rebound after being compressed from an impact. |
ultra-one έγραψε: |
.....Για μένα το μυστικό για ένα καλό setup για χρήση σε δρόμο είναι μαλακά ελατήρια, Close Damping από τα αμορτισέρ και πολύ σκληρές αντιστρεπτικές. Αυτό έκαναν οι Γάλλοι στα πιο καλοστημένα αυτοκίνητα παραγωγής τους. (205GTi, 309GTi, 306GTi, 405Mi 16, R5 GT Turbo, R11 Turbo, R21 Turbo) |
MEMsound έγραψε: | ||
"Σχετικοάσχετο"....αλλά το ίδιο έκαναν και στην Seat Sport με το Ibiza Cupra: Σε σχέση με το Ibiza FR (του οποίου εξέλιξη είναι το Cupra) το Cupra έχει πιο μαλακά ελατήρια, πιο σφηκτά αμορτισέρ και πιο χοντρές αντιστρεπτικές και όλα τα περιοδικά λένε ότι σε σχέση με το FR είναι κλάσεις ανώτερο στις στροφές. |
ultra-one έγραψε: |
....Κάτι που με συντάραξε σήμερα πάντως ήταν μια διαδρομή που έκανα σε ένα 407 1.8 από Καλλιθέα σε Μαρούσι μέσω εθνικής και η εντύπωση που πήρα είναι ότι το 407 ΠΛΕΕΙ (ειδικά πίσω)!!!!!!!!!!!!!!! |
volvos έγραψε: |
βαριεμαι |
volvos έγραψε: |
fast bump +30% slow bump +10% slow rebound -20% rear fast rebound -20% slow rebound -10% bump idio |