PSClub - Hellas

Νέα - Bugatti Veyron στο τέλος του 2005

MEMsound - Τετ 27 Απρ 2005, 20:09:30
Θέμα δημοσίευσης: Bugatti Veyron στο τέλος του 2005


Μπορεί η Bugatti να είχε παραμείνει ανενεργή την τελευταία δεκαετία, ωστόσο ο νέος ιδιοκτήτης της μάρκας που δεν είναι άλλος από το γκρούπ VW, αποφάσισε να φέρει στην αγορά το γρηγορότερο αυτοκίνητο του κόσμου, τη Veyron. Η ιστορία του συγκεκριμένου μοντέλου, ξεκινάει το 2000, οπότε και παρουσιάζεται υπό μορφή concept. Από την ημέρα εκείνη, πολλά άλλαξαν, με κυριότερο την λύση των αρχικών προβλημάτων που παρουσίαζε η ιδέα ενός αυτοκινήτου που θα προοριζόταν για καθημερινή χρήση, ενώ την ίδια ώρα θα μπορούσε να φτάνει ακόμη και τα 400 χλμ/ώρα! Λέγεται μάλιστα πως η VW ξόδεψε πάρα πολλά λεφτά στην εξέλιξη, προκειμένου να επιτευχθεί η τελική ταμπού των 400 χλμ/ώρα.

Σε κάθε περίπτωση, 4 χρόνια μετά την παρουσίαση του αρχικού project, η Veyron είναι έτοιμη να κυκλοφορήσει στους δημόσιους δρόμους. Όπως ανακοινώθηκε, αυτό θα γίνει προς τα τέλη του 2005, ενώ η πρόβλεψη αφορά την παραγωγή 50 αυτοκινήτων ετησίως, καθένα εκ των οποίων θα κοστίζει περί το 1 εκ. ευρώ. Ο κινητήρας της Veyron αποτελείται από 16 κυλίνδρους σε σχήμα W, με τη συνολική χωρητικότητα να φτάνει τα 8.000 κ.εκ. Οι αριθμοί αρκούν για να κόψουν την ανάσα. Η ισχύς ανέρχεται σε 1000 ίππους, ικανούς να δώσουν επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερα από 3''.

Η μόνιμη τετρακίνηση κρίθηκε απαραίτητη για τη διαχείριση της θηριώδους ροπής, ενώ το σύστημα μετάδοσης περιλαμβάνει κιβώτιο 7 σχέσεων, παρόμοιο με το DSG που συναντάμε σε κάποια κορυφαία μοντέλα των Audi και VW.

Μεγαλύτερη φώτο στη σελίδα
http://automoto.flash.gr/news/models/2005/4/26/4498id/

vinman - Πεμ 28 Απρ 2005, 04:31:00
Θέμα δημοσίευσης: Re: Bugatti Veyron στο τέλος του 2005
MEMsound έγραψε:


..................... Λέγεται μάλιστα πως η VW ξόδεψε πάρα πολλά λεφτά στην εξέλιξη, προκειμένου να επιτευχθεί η τελική ταμπού των 400 χλμ/ώρα.



Αυτο το αυτοκινητο ειναι οτι πρεπει για τους δρομους μας... Exclamation Exclamation Twisted evil
Φανταζεσαι να πηγαινεις στο πεταλο Μαλιακου με 400χλμ/ωρα??? Twisted evil
netblaster - Πεμ 28 Απρ 2005, 11:58:11
Θέμα δημοσίευσης: Re: Bugatti Veyron στο τέλος του 2005
vinman έγραψε:
MEMsound έγραψε:


..................... Λέγεται μάλιστα πως η VW ξόδεψε πάρα πολλά λεφτά στην εξέλιξη, προκειμένου να επιτευχθεί η τελική ταμπού των 400 χλμ/ώρα.



Αυτο το αυτοκινητο ειναι οτι πρεπει για τους δρομους μας... Exclamation Exclamation Twisted evil
Φανταζεσαι να πηγαινεις στο πεταλο Μαλιακου με 400χλμ/ωρα??? Twisted evil


...και αναποδο?!?!? Twisted evil
MEMsound - Πεμ 28 Απρ 2005, 12:22:32
Θέμα δημοσίευσης: Re: Bugatti Veyron στο τέλος του 2005
netblaster έγραψε:
vinman έγραψε:
MEMsound έγραψε:


..................... Λέγεται μάλιστα πως η VW ξόδεψε πάρα πολλά λεφτά στην εξέλιξη, προκειμένου να επιτευχθεί η τελική ταμπού των 400 χλμ/ώρα.



Αυτο το αυτοκινητο ειναι οτι πρεπει για τους δρομους μας... Exclamation Exclamation Twisted evil
Φανταζεσαι να πηγαινεις στο πεταλο Μαλιακου με 400χλμ/ωρα??? Twisted evil


...και αναποδο?!?!? Twisted evil


Μου αρέσετε γιατί είστε κανίβαλοι....!!! Laughing

Παρεπιπτόντως έχω την αίσθηση ότι δεν υπάρχουν και πολλοί Ελληνες που να μπορούν να το αποκτήσουν....!!
Sidobre - Πεμ 28 Απρ 2005, 12:48:40
Θέμα δημοσίευσης:
Μια χαρά αυτοκινητάκι για να κερδίζεις στο GT5 όταν θα βγεί... Laughing Laughing Laughing

Θα.... το οδηγήσουμε και αυτό!
MEMsound - Πεμ 28 Απρ 2005, 13:29:41
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
.....Θα.... το οδηγήσουμε και αυτό!

χαχαχαχαχαχαχα!!!!! Laughing Laughing

Ρε τι παιδί είσαι 'σύ!!!

Πριν το οδηγήσεις κάνε και μικτή ασφάλεια γιατί έχει ακριβά ανταλλακτικά!!!
netblaster - Πεμ 28 Απρ 2005, 15:50:50
Θέμα δημοσίευσης: Re: Bugatti Veyron στο τέλος του 2005
MEMsound έγραψε:

Παρεπιπτόντως έχω την αίσθηση ότι δεν υπάρχουν και πολλοί Ελληνες που να μπορούν να το αποκτήσουν....!!


Εδω δεν εχει παρει κανενας Ferrari Εnzo ακομα... (Που ειναι και φθηνοτερη!!! Laughing )
vinman - Πεμ 28 Απρ 2005, 18:14:03
Θέμα δημοσίευσης: Re: Bugatti Veyron στο τέλος του 2005
netblaster έγραψε:
MEMsound έγραψε:

Παρεπιπτόντως έχω την αίσθηση ότι δεν υπάρχουν και πολλοί Ελληνες που να μπορούν να το αποκτήσουν....!!


Εδω δεν εχει παρει κανενας Ferrari Εnzo ακομα... (Που ειναι και φθηνοτερη!!! Laughing )


Η αληθεια ειναι οτι σκεφτομουν να παρω μια αλλα δεν εχει μεγαλο τασακι και ετσι την απερριψα... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
TZAG - Σαβ 30 Απρ 2005, 08:24:39
Θέμα δημοσίευσης: Re: Bugatti Veyron στο τέλος του 2005
netblaster έγραψε:
MEMsound έγραψε:

Παρεπιπτόντως έχω την αίσθηση ότι δεν υπάρχουν και πολλοί Ελληνες που να μπορούν να το αποκτήσουν....!!


Εδω δεν εχει παρει κανενας Ferrari Εnzo ακομα... (Που ειναι και φθηνοτερη!!! Laughing )


Εγώ τις έχω και τις δυό. Στο invetory μου! Shocked Very happy
MEMsound - Πεμ 22 Σεπ 2005, 13:39:40
Θέμα δημοσίευσης:
Bugatti Veyron Preview Video
Baphomet - Πεμ 22 Σεπ 2005, 21:05:53
Θέμα δημοσίευσης:
Τα κομμάτια που θα βγουν στην αγορά έχουν ήδη κλείσει ποιοι θα τα παρουν... Σείχηδες όλοι σε σαουδική αραβία, μπαχρέιν και δε συμμαζεύεται. Το κόστος κάθε αυτοκινήτου είναι πάνω από 1 εκατομμύριο ευρώ.
Tiesto - Πεμ 22 Σεπ 2005, 22:10:01
Θέμα δημοσίευσης:
χεχε θα το βγαλουν οι τρελοι?! οι 4 τουρμπινες εχουν μεινει πανω φανταζομαι! ειμαι περιεργος για την ροπη του!

σωστος ο sidobre! στο gt5 θα ναι πολυ καλη αγορα! lol

Μια μικρη διορθωση, Enzo δεν εχει παρει κανεις επειδη ειναι προυποθεση να εχεις F50, F40 (δεν θυμαμαι αν εχει και αλλη προυποθεση) και φυσικα τα λεφτα!
MEMsound - Παρ 23 Σεπ 2005, 13:44:06
Θέμα δημοσίευσης:
Εεεε χάστε την μπάλα.... Cool

[quote="Juergen Zoellter από autoexpress.co.uk]
Driven: the fastest car ever!

Ιt's the world's fastest production car; the costliest, the most powerful and most exclusive - and Auto Express magazine is the first magazine to drive the new Bugatti Veyron.

The concept was first revealed in 2000, but its 8.0-litre 16-cylinder quad-turbo unit was deemed absurd and its huge performance pointless by critics who also claimed the car was so ambitious it would never work.

Now, we're about to find out the truth, as one of the firm's engineers hands us the two-seater's weighty key, and invites us to take the wheel during one of the last test sessions being held in the US.

Free from the scruffy disguise that's been used to deter photographers in the past, the Veyron is an impressive sight. The detailing is sublime, and every part looks massively oversized to cope with the car's performance, giving it phenomenal road presence.

The engine (which weighs 400kg) is wrapped tightly in the Veyron's aerodynamic aluminium bodywork and spins into life with surprising smoothness. At idle, the W16 formation unit sounds subdued, although a delicate stroke of the throttle reveals it is anything but!

Prodding the accelerator unleashes an avalanche of noise. It has neither the shrillness of a Ferrari F50, nor the harsh note of a Porsche Carrera GT - more of an earthshaking rumble, which grows in intensity with engine speed. Impressive - but it's no preparation for the car's shattering pace.

Two wide, black lines are left in the tarmac as the Veyron launches forward. Our first run suggests the benchmark 0-60mph sprint is barely worth discussing at 2.5 seconds; 0-120mph is passed in 7.5 seconds and the car is pulling hard towards 200mph before a lack of space forces us to ease off.

Slowing down, the brakes are not short on power as the engine downshifts smoothly through its six gears. You get the feeling that despite the impressive showing, the Bugatti has only hinted at its true potential.

Our engineer agrees, and finds us more space to test the top speed. Throttle flat to the floor, the car blasts towards the horizon again.

Shocked Shocked Shocked At 220mph, the speedo stops climbing, yet a gauge indicates the unit is delivering only 90 per cent of its full potential. That's because we're at 3,300ft above sea level, where there's simply not enough oxygen to burn all the fuel being gulped by the cylinder heads for the 252mph Bugatti to reach top speed. Yet, travelling nearly as fast as a McLaren F1, the car is stable, due to the adjustable aerodynamics and suspension. Wind and road noise roar through the cabin, but there's still a surreal quality to the serene manner with which the Bugatti covers the ground at such devastating speed.

The steering is extremely direct and the car feels much more forgiving than early rumours of its ferocity suggested.

Clearly, the Veyron is very special. But, at more than £800,000, it's also fantastically expensive, and we had to travel to an American desert to try to exploit its performance to the full! As 70 examples have already been sold, though, there are obviously buyers keen on owning a piece of motoring history. [/quote]
Tiesto - Παρ 23 Σεπ 2005, 18:00:30
Θέμα δημοσίευσης:
Χριστε μου! Πω θελω να δω τι θα λεει κανενας Πατελος οταν το οδηγησει! lol

btw, φανταστειτε τον ηχο οταν φουσκωνουν οι τουρμπινες!!!
netblaster - Σαβ 24 Σεπ 2005, 07:59:05
Θέμα δημοσίευσης:
Η υπερβολη της υπερβολης, αλλα πολυ τουμπανο ρε παιδια!!! Twisted evil

Και φανταστειτε οτι ο κ. Πιεχ ειχε φανταστει και μια πιο ισχυρη-απολυτη εκδοση!!! Twisted evil Twisted evil Twisted evil
nOkpos - Σαβ 24 Σεπ 2005, 08:29:03
Θέμα δημοσίευσης:
1 enzo εχει η ελλαδα στην αθηνα...
MEMsound - Σαβ 20 Μάϊ 2006, 12:54:06
Θέμα δημοσίευσης:


Cool Cool Cool Cool
netblaster - Σαβ 20 Μάϊ 2006, 14:00:19
Θέμα δημοσίευσης:
Μαλιστα... Θα βγει και cross-country εκδοση...
xrisa-xs - Δευ 22 Μάϊ 2006, 12:05:35
Θέμα δημοσίευσης:
όντως πολύ τούμπανο Shocked Shocked Shocked

αλλά για να το θρέφεις πρέπει να είσαι ο ιδιοκτήτης μιας πετρελαιοπηγής!!!!!
gianic - Δευ 22 Μάϊ 2006, 14:28:12
Θέμα δημοσίευσης:
xrisa-xs έγραψε:
όντως πολύ τούμπανο Shocked Shocked Shocked

αλλά για να το θρέφεις πρέπει να είσαι ο ιδιοκτήτης μιας πετρελαιοπηγής!!!!!


καλα αν μπορεις να το αγορασεις δεν νομιζω να ειναι ιδιαιτερο προβλημα το κοστος της βενζινης ... Very happy
brz20 - Τρι 23 Μάϊ 2006, 17:32:10
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξερω για σας.Εγω παντως εχω κανει μια μικρη παραγγελια.Πηρα 2 και μολις το ακουσαν μου λενε οτι και πηρα μια τριτη δωρο.Ε φυσικο ειναι να τους πω να την τυλιξουν για να την παρω για το σπιτι.Την μια θα την εχω για βολτα και την αλλη για τα ψωνια.
MEMsound - Τρι 11 Ιούλ 2006, 19:27:21
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως οι πόρτες τις έχουν πρόβλημα.....
http://www.metacafe.com/watch/128275/tom_crusie_vs_bugatti_veyron/
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
COOL ALEXIS - Τετ 22 Νοέ 2006, 09:35:42
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν πάνε καλά αυτοί οι Άγγλοι Exclamation Exclamation Exclamation
MEMsound - Τετ 22 Νοέ 2006, 09:45:57
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
The 8-litre V10 Fighter supercar is now available with two intercooled turbos, boosting power to a scarcely believable 1012bhp at 5600rpm and, even more stunningly, 1036lb ft at 4500rpm. According to Bristol’s calculations, the new Fighter T, as the car has been named, should be capable of ‘over 270mph’. However, customer cars will be limited to just 225mph.


χουατ εβερ...

Laughing Laughing Laughing Laughing
brz20 - Τετ 22 Νοέ 2006, 09:50:59
Θέμα δημοσίευσης:
270mph ποσα χιλιομετρα ειναι?
Αυτο μονο θελω να μου πειτε.
MEMsound - Τετ 22 Νοέ 2006, 10:12:20
Θέμα δημοσίευσης:
χ1,6... (μίλια στεριάς)

χ 1,8 (ναυτικά μίλια - κόμβοι)
COOL ALEXIS - Τετ 22 Νοέ 2006, 10:47:51
Θέμα δημοσίευσης:
270 x 1.609 = 434,43 km/h

ΥΓ Το over μου άρεσε!
brz20 - Τετ 22 Νοέ 2006, 12:31:48
Θέμα δημοσίευσης:
Το Over το εχουν για τον εξης λογο.Αν θες το παραγγελνεις με φτερα για να κανεις και κοντινες πτησεις.
Εδω κολλαει η ατακα I'don't drive fast,just fly low.
COOL ALEXIS - Τετ 22 Νοέ 2006, 12:58:02
Θέμα δημοσίευσης:
Λάθος...

Εδώ κολλάει το...

Και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα Rolling eyes

Με πορδές αυγά δεν βάφονται...
vinman - Πεμ 23 Νοέ 2006, 06:32:45
Θέμα δημοσίευσης:
COOL ALEXIS έγραψε:


Με πορδές αυγά δεν βάφονται...


Τι λές??
Για βάλε μπογιά στον πισινό ενός ελέφαντα,βάλε και δύο καρτέλες αυγά....και θα δείς αν με πορδές βάφονται..... Laughing Laughing Laughing Laughing
(.....πάντως διαστημική ταχύτητα το εν λόγω κάρο....)
COOL ALEXIS - Πεμ 23 Νοέ 2006, 09:22:18
Θέμα δημοσίευσης:
Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

ΥΓ Θα το έχω υπόψιν μου για το Πάσχα Exclamation
MEMsound - Τετ 14 Μάρ 2007, 16:12:51
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.tuningfever.fr/Photos/u_12110/259640_max.jpg
αντε γεια... Cool Cool Laughing Laughing
brz20 - Τετ 14 Μάρ 2007, 20:15:23
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ ωραια φωτογραφια.
Εχω διαβασει οτι κυκλοφορουν μονο 7 αυτοκινητα σε ολο τον κοσμο.
vinman - Κυρ 25 Μάρ 2007, 21:18:32
Θέμα δημοσίευσης:
Εδώ κολλάει το ''ΆΝΤΕ ΓΕΙΑ....''!!!
http://www.dailymotion.com/video/x157l2_bugatti-veyron-at-top-speed
brz20 - Κυρ 25 Μάρ 2007, 23:07:36
Θέμα δημοσίευσης:
Το αντε γεια πιστυω οτι ειναι υπεβολικο.

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Γ**ω τα λεφτα καποιον δηλαδη.Το βλεπω και νευριαζω.
Bill207 - Δευ 04 Ιαν 2016, 10:57:24
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.autoblog.gr/2016/01/03/mia-bugatti-veyron-ston-diosyno/

autoblog.gr έγραψε:
Στην Ελλάδα σύμφωνα με δικές μας πληροφορίες, υπάρχουν τρεις Bugatti Veyron


Shoot Shoot Shoot
καταραμένη φτώχια...
και μεις ψάχνουμε 10άρικο να βάλουμε βενζίνα στο 1,400άρι Sad
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr